ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 63 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:41

Kom ik ff tussen door Verlegen lachende smiley

Concurentie is toch als er 2 dezelfde dingen zijn??
of hoe je het ook maar zegt...
Dus het lijkt me dan ook geen concurentie..
Tis helaas alleen zo mega ver weg Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:46

HANNAH810 schreef:
namens susannah geplaatst;

Hoi lieve Hannah,

Zal het kort houden aangezien je vast veel te doen hebt ;)
Ik lees net het forum bij agenda... pfff wat een
onzin Niks van aantrekken he' Han... je bent super bezig hoor... we vinden het met z'n allen hartstikke leuk dat je een picknick organiseerde...
Concurrentie voor de komende picknick slaat echt nergens op wat mij betreft,
als er geen picknick zou zijn zou ik ook niet naar de singlesdag gaan...
allereerst voor mij niet te betalen (en ik weet dat dat voor veel gezinnen
ook geldt) en bovendien houd ik niet van de manier waarop dat gaat bij of
het nou een singlesdag is of een speeddate. Gaat mij allemaal veels te snel
haha...
Ik ben hartstikke blij dat er een picknick was en weer komt, vind het leuk
om mensen te ontmoeten en gezellig eruit te zijn... dus ... gewoon doorgaan
Hannah... go for it, girl ! ...uuuh woman ;)

Liefs,

Suus

.

Kussende smiley Sus!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:49

MARISKA601 schreef:
pfffffffffffffff.

Chatuliem, dien maar een klacht in bij chris, dat er een picknick is op 3 juli.
Een ieder is vrij om te doen en te laten op welke dag dan ook.
Je ziet al dat er zich een aanral mensen hebben aangemeld voor 3 juli.
Zo zie je maar dat niet iedereen behoefte heeft aan een singelsdag.

Verder doe ik maarSmiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ik vind het zonde!!!!!!!!

Het is nl. zonde dat ik niet weer kan komen Coole smiley met zonnebril
Ik ben nog moe van de vorige orgi.......euh......picknick Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:05

Naar aanleiding van de leuke verhalen over de afgelopen picknick
Lijkt het mij leuk om ook mee te gaan 3 juli...
vindt het best eng Verlegen lachende smiley omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:18

MARIEKE897 schreef:
In de wandelgangen op cm hoor ik ook over de singlesdag op 3 juli.

Dus even voor de duidelijkheid:
Er is ook een picknick op de hei bij Ede, het is niet verplicht en zeker niet bedoeld als "concurrentie" maar juist als alternatief..

Als ik voor mezelf spreek...dan is voor mij (naast andere argumenten)zo'n singlesdag veel te duur! En ik kan me voorstellen dat het voor andere alleenstaande moeders/vaders hetzelfde argument geldt...

We hebben ervaren dat de picknick laagdrempelig is..ontspannen, goedkoop (benzinekosten, eten zelf meenemen)kids kunnen mee en gezellig! Dus voor de mensen die...

[b]a
geen behoefte (meer) hebben om bewust alleen singles te ontmoeten,
of
b. de kosten te hoog vinden maar toch zin hebben in een uitje
c. een middagje de handen vrij willen hebt wat betreft kids
(peacedove Knipoog smiley )
d.of zonder verdere argumenten gewoon lekker willen genieten van de hei, zon, kevers, dennenappels onder de dekens, voetballen die rondvliegen..
is er deze picknick!

groetjes!
Marieke

Denk je verwoordt het prima, Marieke. Ik denk ook niet dat het direct verkeerd is om dingen tegelijkertijd te laten plaatsvinden...alleen is het denk ik wel goed om ook af en toe stil te staan bij de mensen die het nu juist lastig vinden om te kiezen waar ze op zo'n moment naar toe gaan. Maar tegelijk, en dat is jullie belangrijkste argument, bieden jullie wel een goedkoper alternatief aan met minder druk op het samenzijn.

Voor de mensen die twijfelen is het denk ik wel goed om te weten dat het dan goed is om duidelijk te zijn in hun twijfelpunten, zodat we hen kunnen helpen in die keus. Want ja, het is niet altijd makkelijk om de juiste keus te maken. En nee, de kosten zijn niet altijd de belangrijkste factor...

Ik denk trouwens dat de grootte van de groep een rol kan spelen voor sommigen. Want de groep die nu naar de hei is geweest is voor sommige mensen toch wel aan de grote kant om zichzelf te kunnen geven. Maar ja, er zijn weer anderen die zich dan juist het meest op hun gemak voelen...

Daarom is het misschien maar goed dat er keuzes mogelijk zijn...maar tegelijk is het te hopen dat het niet altijd samenvalt met andere activiteiten van CM.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

MIEKJES285 schreef:
vindt het best eng Verlegen lachende smiley omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen... Knipoog smiley

Miek! Dat is echt niet zo! Er waren leden bij die net zoals ik errrug kort geleden CM hebben gevonden!
Ik sch**t ook 7 kleuren, maar heb het toch gedaan! En tis echt leuk, beloof ik bij deze... Knipoog smiley
dusssssss tot 3 juli!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

MIEKJES285 schreef:

En elkaar goed leren kennen doe je bijvoorbeeld door samen te gaan picknicken Knipoog smiley

Leuk dat je mee gaat!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:19

CM-ers mogen op 3 juli toch nog wel daten met elkaar, ondanks het feit dat er een Singlesdag én een Picknick in Ede is Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Volgens mij zijn we allemaal volwassen en mogen we lekker doen waar we zelf zin in hebben! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:22

MARIJAN072 schreef:
CM-ers mogen op 3 juli toch nog wel daten met elkaar, ondanks het feit dat er een Singlesdag én een Picknick in Ede is Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Volgens mij zijn we allemaal volwassen en mogen we lekker doen waar we zelf zin in hebben! Lachende smiley

Het is wel heel verwarrend,
waar moet ik nu heen gaan? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:23

CARIEN982 schreef:

Kun je jezelf niet ff in 2en splitsen dan?
zo gedaan toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:23

CARIEN982 schreef:

Ga je op 3 juli mee naar de Veluwse Bron? Knipoog smiley Oh nee, haha....is een zaterdag. Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:26

HENK710 schreef:
Denk je verwoordt het prima, Marieke. Ik denk ook niet dat het direct verkeerd is om dingen tegelijkertijd te laten plaatsvinden...alleen is het denk ik wel goed om ook af en toe stil te staan bij de mensen die het nu juist lastig vinden om te kiezen waar ze op zo'n moment naar toe gaan. Maar tegelijk, en dat is jullie belangrijkste argument, bieden jullie wel een goedkoper alternatief aan met minder druk op het samenzijn.

Voor de mensen die twijfelen is het denk ik wel goed om te weten dat het dan goed is om duidelijk te zijn in hun twijfelpunten, zodat we hen kunnen helpen in die keus. Want ja, het is niet altijd makkelijk om de juiste keus te maken. En nee, de kosten zijn niet altijd de belangrijkste factor...

Ik denk trouwens dat de grootte van de groep een rol kan spelen voor sommigen. Want de groep die nu naar de hei is geweest is voor sommige mensen toch wel aan de grote kant om zichzelf te kunnen geven. Maar ja, er zijn weer anderen die zich dan juist het meest op hun gemak voelen...

Daarom is het misschien maar goed dat er keuzes mogelijk zijn...maar tegelijk is het te hopen dat het niet altijd samenvalt met andere activiteiten van CM.

Dank je wel Verlegen lachende smiley
En het klopt wat je zegt qua twijfel die bij sommigen kan ontstaan, én dat kosten niet altijd de belangrijkste factor is..
Voor mij zou bijv. een reden kunnen zijn dat ik de kids heb dat weekend, en dat ik mezelf niet in een solex met zijspan zie rijden met 2 ukkies.. Knipoog smiley en ik vind ook dat niemand zich schuldig hoeft te voelen om welke keus ze maken!! Het zal ook niemand kwalijk genomen worden als ze niet op de picknick komen, het zou toch te zot zijn?!!!!!!! Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:30

MARIEKE897 schreef:
Dank je wel Verlegen lachende smiley
En het klopt wat je zegt qua twijfel die bij sommigen kan ontstaan, én dat kosten niet altijd de belangrijkste factor is..
Voor mij zou bijv. een reden kunnen zijn dat ik de kids heb dat weekend, en dat ik mezelf niet in een solex met zijspan zie rijden met 2 ukkies.. Knipoog smiley en ik vind ook dat niemand zich schuldig hoeft te voelen om welke keus ze maken!! Het zal ook niemand kwalijk genomen worden als ze niet op de picknick komen, het zou toch te zot zijn?!!!!!!! Woedende smiley

enne..."singles spotten" mag ook op de picknick... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:32

MARIEKE897 schreef:
enne..."singles spotten" mag ook op de picknick... Knipoog smiley

d'r zullen er allicht wel een paar rondlopen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:33

MIEKJES285 schreef:

haha miek,
nou daar hoef je niet bang van te zijn hoor!!
er waren er een aantal die het ook een beetje eng vonden, en ik had ze gezegt; kruip maar gewoon bij mij op t kleedje als daar nog ruimte is;
kom ik daar.....leg mn kleedje neer........komt er notabene niemand op mn kleedje zitten!!
ze hadden elkaar onder t wandelen al gesproken, en de sfeer zat er gelijk al in!
ik kende zelf ook maar een paar mensen, mn zus (die helemaal niet op cm staat trouwens,) en nog drie mensen,
de rest alleen van chats en mails,
dus mieke; kom gezellig, en kom maar bij mij op t kleedje zitten als je dat prettig vind........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:35

we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.

willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!

voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;

marieke897 met twee kinderen
hannah810 met twee kinderen
mariska601
tessybear731 met TAXI en kind
lielie met TAXI
peacedove830 met haar drie kinderen
grace585
susannah475
miekjes285

martien579
dirkjan071
mydestiny349
gert856
dirkie395 met twee ballengooiers...

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 26 mei 2010, 12:32
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:27

HANNAH810 schreef:
haha miek,
er waren er een aantal die het ook een beetje eng vonden, en ik had ze gezegt; kruip maar gewoon bij mij op t kleedje als daar nog ruimte is;
kom ik daar.....leg mn kleedje neer........komt er notabene niemand op mn kleedje zitten!!
ze hadden elkaar onder t wandelen al gesproken, en de sfeer zat er gelijk al in!
ik kende zelf ook maar een paar mensen, mn zus (die helemaal niet op cm staat trouwens,) en nog drie mensen,
dus mieke; kom gezellig, en kom maar bij mij op t kleedje zitten als je dat prettig vind........ Knipoog smiley

Ik heb er nu wel een aantal van dichtbij gezien en vind het nu dus wel eng Geschokte, onthutste smiley ..mag k dan ook bij jou op het kleedje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:30

TESSYBEAR731 schreef:
Ik heb er nu wel een aantal van dichtbij gezien en vind het nu dus wel eng Geschokte, onthutste smiley ..mag k dan ook bij jou op het kleedje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ja hoor, jij wel, maar ehhhh
op 1 voorwaarde;
alleen als je een mooi manneke meeneemt voor mn pleegdochter;
want die is weg van little-bear!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:36

HANNAH810 schreef:
ja hoor, jij wel, maar ehhhh
op 1 voorwaarde;
alleen als je een mooi manneke meeneemt voor mn pleegdochter;
want die is weg van little-bear!!

Little-bear is ook weg van pleeg-hannah dus dat komt wel goed denk k...
mits taxi rijd natuurlijk

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:40

MARIJAN072 schreef:
Ga je op 3 juli mee naar de Veluwse Bron? Knipoog smiley Oh nee, haha....is een zaterdag. Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Clown smiley

Meen je dat Marijan? Lachende smiley

En wat maakt het uit dat het op een zaterdag is. Clown smiley

Zo verlegen zijn we toch niet? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:51

HANNAH810 schreef:
haha miek,

hahaha..Hannah,bedankt voor het aanbod,voel me nu in elk geval wel welkom!!!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:15

Als Nederland door gaat naar de kwartfinale...
spelen ze om 20.30 uur. op 3 juli

Om 16uur is de andere kwart finale...maar niet een wedstrijd waar nederland in speelt

dit even terzijde.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:31

JONATHAN890 schreef:
Als Nederland door gaat naar de kwartfinale...
spelen ze om 20.30 uur. op 3 juli

Om 16uur is de andere kwart finale...maar niet een wedstrijd waar nederland in speelt

dit even terzijde.

joepie tess en lielie, de TAXI rijd tot half negen!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:45

HANNAH810 schreef:
joepie tess en lielie, de TAXI rijd tot half negen!! Clown smiley

Jeeeeeeejjjj....sterker nog...de uitslag van die wedstrijd kan k je nu al geven...3-0 tegen! Clown smiley

Dus dat word nachttaxi Han...want uk wil nog steeds naar het frikandellenfeest Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 25 mei 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:50

CHATULIEM619 schreef:
Marieke, Hannah en Tess. Allereerst werkt het natuurlijk wel als concurrentie. Je biedt nl. iets aan wat naast de activiteit van CM plaatsvindt, met een concurrerende prijs....Ik denk dat veel mensen nu denken, ik kan het geld mooi besparen en laat die dag maar zitten...

Ten tweede heb ik het gevoel, dat dit enorm dwangmatig gaat werken. Voor jullie zelf en voor de anderen. Het is niet meer, dat jullie een picknick willen, het gaat er meer om dat je een picknick moet organiseren. En als diverse mensen jullie erop wijzen, dat dat ook op een andere manier kan, nl. in overleg en rekening houdend met elkaar, gaan jullie daar heel dwars tegenin. Ik ben bang dat dit op deze manier een emotioneel heel ongezonde zaak aan het worden is. Maar of jullie hiervoor open staan vraag ik me af.

Weet je CHAT, wat ik zo mooi vindt aan "kinderen van God"?
Ze kunnen met niks iets kostbaars organiseren en gezellig maken.
Daar kun je iets van leren, tevens het "evangelie is om niks".
Geld speelt geen rol, het gaat om de manier van ontmoeting dat is verschillend per persoon. Een ieder kan daar zelf zijn keuzes in maken met alle respect. Lachende smiley

Jewels:
http://www.youtube.com/watch?v=UmSbC17u4-s&feature=related

Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 25 mei 2010, 22:42
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 21:52

Ik kan meerijden met mejuffrouw peacedov,
maar als iemand iets meer ruimte heeft in zijn/haar taxi....

wie wil dit schattige , lieve , vriendelijke muisje meenemen
de rit naar de hei?
Naar boven

Auteur Bericht
MYDESTINY349

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:11

TESSYBEAR731 schreef:
Ik zal Hannah even een handje helpen door te zeggen dat we hier op het forum wel bij houden waar en wanneer we afspreken.
Dus als je kunt, gewoon komen Knipoog smiley

Hoi Tessy,

Dank voor je antwoord. Ik zal proberen erbij te zijn en als het niet lukt, jullie het uiteraard tijdig laten weten.
Naar boven

Auteur Bericht
MYDESTINY349

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 22:18

MARISKA601 schreef:

je hebt alle tijd nog om je aan te melden.
maar wel tijdig laten weten dat je niet gaat.

Hoi Mariska,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb net ook gereageerd op het antwoord van Tessy. Ik laat het tijdig weten als ik niet kom.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 09:28

lieve , lieve dames....

ik vind het een beetje verwarrend worden allemaal. Smiley die vol vragen zit
ik begin bijna te twijfelen of ik met de vorige picknick of met de volgende picknick mee zal gaan. Smiley die vol vragen zit

is het niet verstandig om een nieuw topic te openen hierover>
je mag het gerust picknicken op de heide in ede deel twee noemen hoor Engeltje smiley Clown smiley

tis maar een idee he. je mag er mee doen wat je wilt natuuuuurlijk.... Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 09:59

TESSYBEAR731 schreef:
Jeeeeeeejjjj....sterker nog...de uitslag van die wedstrijd kan k je nu al geven...3-0 tegen! Clown smiley

Dus dat word nachttaxi Han...want uk wil nog steeds naar het frikandellenfeest Knipoog smiley

Uwes reserveert dan dus voor vier persoontjes, tess?
twee dames een ukkie-bear, en een TAXI?
mocht TAXI protesteren, t wordt hier ook half negen, hoor!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 63 Volgende
Pagina 21 van 63