ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 00:40

LEONARD480 schreef:
Dat zie je toch Marijan ....een man vol met vraagtekens Smiley die vol vragen zit

BZV Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 2 maart 2011, 00:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 00:46

GRACE585 schreef:
wow sus zo gehorig op jou flat dat je dat door een betonnen vloeer heen hoort heb jij zo'n scherpe oren???? Smiley die vol vragen zit
kan me nl niet voorstellen dat je houten vloeren cq plaffonds heb t Knipoog smiley

Het is idd. gehorig, niet normaal meer... maar scheelt ook enorm wie je als buurman hebt... sinds een half jaartje een andere buurman en enorm veel last van hem... voor hem woonde er een andere man waar ik nooit iets van hoorde... dus of het nou echt alleen aan die betonnen vloer ligt... ? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 02:00

CROSSROAD317 schreef:
BZV Smiley die vol vragen zit
Smiley die vol vragen zit

Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:08

HENK710 schreef:
Ook voor het financiële plaatje geldt de vraag wanneer iets al dan niet als verantwoordelijkheid nemen gezien kan worden. Is niet betalen direct het niet nemen van verantwoordelijkheid? En is wel betalen dat altijd wel?

even als voorbeeld
als een vader gewoon een baan heeft en redelijk verdient maar het geld verbrast,enkel schulden bijmaakt en klaagt dat ie geen geld heeft maar de kids zien wel een koelkast ieder weekend vol bier ed dan getuigd dat mijns inziens als een vorm van onverantwoordelijk gedrag.en vind ik dat een vader zijn kinderen dingen onthoud waar hij wel verantwoordelijk voor is,zeker als de moeder met de kids van een uitkering rond moet komen het gaat om het princiepe vind ik
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:45

LEONARD480 schreef:
ja dat is balen Erika en misschien kun je een goed bo

ek lezen

sterkte meis , maar gelukkig is er cm en msn Knipoog smiley Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:52

SUSANNAH475 schreef:
Het is idd. gehorig, niet normaal meer... maar scheelt ook enorm wie je als buurman hebt... sinds een half jaartje een andere buurman en enorm veel last van hem... voor hem woonde er een andere man waar ik nooit iets van hoorde... dus of het nou echt alleen aan die betonnen vloer ligt... ? Smiley die vol vragen zit

die vloer is hetzelfde gebleven toch? misschien een flesje smeerolie cadeau doen als hint? Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:54

GRACE585 schreef:
even als voorbeeld
als een vader gewoon een baan heeft en redelijk verdient maar het geld verbrast,enkel schulden bijmaakt en klaagt dat ie geen geld heeft maar de kids zien wel een koelkast ieder weekend vol bier ed dan getuigd dat mijns inziens als een vorm van onverantwoordelijk gedrag.en vind ik dat een vader zijn kinderen dingen onthoud waar hij wel verantwoordelijk voor is,zeker als de moeder met de kids van een uitkering rond moet komen het gaat om het princiepe vind ik

En dat bedoel ik dus Grace.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:55

LISA610 schreef:
Om eerlijk te zijn vind ik het niet meer dan normaal dat de man meebetaald aan het levensonderhoud van zijn kroost, tenzij hij niet de middelen daartoe heeft, terwijl zijn ex-partner makkelijk in het levensonderhoud van haarzelf en de kinderen kan voorzien. Per slot van rekening zijn en blijven het ook zijn kinderen. Dus ja, als hij weigert mee te betalen aan het onderhoud van de kinderen terwijl hij daartoe wel de mogelijkheden heeft en zijn ex-vrouw rond moet komen van een inkomen op bijstandsniveau... dan vind ik dat hij zijn verantwoor-delijkheid absoluut niet neemt. Ik heb dit gelukkig nooit zelf mee hoeven maken, maar wel gezien bij een vriendin. Zij moest ieder dubbeltje omdraaien, terwijl hij de grote meneer uit hing. Boze smiley

Inderdaad Lisa. Heel herkenbaar.
Natuurlijk is elke situatie anders, en daar moet je naar kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:26

CHATULIEM619 schreef:
Ok, dit wordt allemaal wel erg persoonlijk mensen. Zullen we hiermee ophouden???

Helemaal mee eens! Zeker op een christelijk forum hoop je dat iedereen elkaar met respect kan behandelen, steken onder water horen daar zeker niet bij.

Ik ga dit topic afsluiten met een paar simpele woorden: ChristianMatch is naast een datingsite ook een ontmoetingsplek, daar heeft iedereen zijn antwoord.
Gehuwden zijn hier welkom, het is niet voor niets een optie die je kunt aankruisen. Zolang je eerlijk en open bent naar andere leden over het wel of niet hebben van een relatie, heeft verder niemand wat te maken met iemands keuze om lid te blijven van ChristianMatch.
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:48

Dag 3 , zit thuis met oorontsteking Huilende smiley, smiley in tranen erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg , Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:49

TRIJNIE671 schreef:
Dag 3 , zit thuis met oorontsteking Huilende smiley, smiley in tranen erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg , Slapende smiley

Sterkte en beterschap en geduld Knipoog smiley toegewenst, Trijnie!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:58

GRACE585 schreef:
even als voorbeeld

Zo'n vader faalt en gaat voor zichzelf, dan druk ik het nog zacht uit. Onverantwoordelijk!

Ook als de moeder wel (part-time) werkt en het grootste deel van de zorg voor de kinderen heeft, is hij verantwoordelijk. Zij heeft dan ook recht op een stukje partner-alimentatie, want zij zorgt ook voor zijn kinderen.

Dan hebben we het niet over vaders, die verantwoord met hun geld omgaan. Er zijn zoveel andere manieren, om een goede vader te zijn. Het allerbelangrijkste is 'je kinderen het gevoel geven, dat ze belangrijk zijn en dat je voor ze klaarstaat'.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 2 maart 2011, 11:01
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:03

Wat zal ik gaan stemmen Smiley die vol vragen zit De stemwijzer heeft me niet echt verder geholpen. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:20

MIEKE364 schreef:
wij zijn klaar voor de volgende serie boeren die aan de vrouw komt, hè, prachtig toch!

Jaja...helemaal klaar voor....we moeten alleen nog zolang wachten......pff hoe vullen we nu onze zondagavond Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:22

CROSSROAD317 schreef:
..

Ja Crossie.....vertellll....ik snap hier niets meer van Smiley die vol vragen zit
ik gooi er ook nog ff vraagteken bij
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:39

MARIJAN072 schreef:
Wat zal ik gaan stemmen Smiley die vol vragen zit De stemwijzer heeft me niet echt verder geholpen. Twijfelende smiley

eh.. een partij waar je achter kan staan?
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:40

TRIJNIE671 schreef:

Oh Trijnie, pijnlijk!! Heel veel stertke en beterschap.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:41

Heel goed nieuws,
onze broer is zo goed hersteld dat hij huiswaarts mag!
nu 11 dagen is zijn toestand omgekeerd,
en zo vlug gebeterd dat hij naar huis kan.

Dank aan God en aan alles die gebeden hebben!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:43

Crossroad schreef:

..

MARIJAN072 schreef:

Vertel Cross, wat vond jij van BZV afgelopen zondag? Knipoog smiley

Nou Marian, dat is toch helder? Cross had toch nog twee puntjes..

Thomas, maakt hier geen punt van en moet bovendien nog naar de kapper.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:45

MARYLIEN613 schreef:
Heel goed nieuws,

Whaow Marylien, dat is goed nieuws zeg!!
Dank aan God !! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:54

MARIJAN072 schreef:
Net als Limburg-Friesland. Knipoog smiley

Ze kunnen gewoon niet om ons heen Knipoog smiley

Maar ik geloof dat we een beetje afdwalen van het onderwerp.

echt of onecht...
Ik probeer zowel op het forum, als in de chat als irl mezelf te zijn.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 2 maart 2011, 11:55
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:57

THOMAS968 schreef:
Crossroad schreef:

..

Nou Marian, dat is toch helder? Cross had toch nog twee puntjes..

Thomas, maakt hier geen punt van en moet bovendien nog naar de kapper.

haarpuntjes? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:06

MARIJAN072 schreef:
VVD Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:12

MARYLIEN613 schreef:
Heel goed nieuws,

Wat een geweldig nieuws Marylien! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:15

TRIJNIE671 schreef:

Heh vervelend Trijnie! Beterschap!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:22

TRIJNIE671 schreef:

Hé Trijnie, wat vervelend. Hoop dat je gauw weer helemaal opgeknapt bent. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:26

MARYLIEN613 schreef:
Heel goed nieuws,

Dat is inderdaad heel goed nieuws Marylien ...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:29

EGGIE989 schreef:
Dat knipogen of mailen blijft persoonlijk.... ik word enorm simpel van knipogen en zeker als ze geen foto hebben en een amper ingevuld profiel.
Ik kan al weinig met foto's en profielen maar dan al helemaal niet.

Als je vind dat iemand met je wilt mailen opdringerig is... misschien tijd om gewoon uitjes te bezoeken voor singles ipv op een datingsite te zitten?

Ach Eggie als er vrouwen knipogen is het dat ze je leuk vinden toch
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:29

MARIJAN072 schreef:
De meeste mensen op CM zijn single of weten wat het is om dat te zijn. Nu ben ik benieuwd of jullie ook wel eens mensen tegenkomen, die er - als vanzelfsprekend - vanuit gaan dat je een partner hebt. Een goede vriendin (m'n beste) van me, heeft een nieuw huis gekocht. Zij moet een nieuwe keuken uit gaan kiezen, wat best lastig is om alleen te doen. Nu ga ik vanmiddag graag met haar mee, maar de beslissing moet ze zelf nemen. Ze vertelde me dat ze iemand van het bedrijf aan de telefoon had gehad die steeds nadrukkelijk zei 'komen jullie (doelend op een partner) maar gauw kijken!' En dat voelde niet prettig voor haar. Zo ben ik een aantal jaren terug op meubeljacht geweest, m'n zus ging mee. In een (refo)meubelzaak op de Veluwe zag ik iets leuks, maar ik wilde er nog even over denken. Toen zei de verkoper 'komt u gauw eens terug met uw man (alsof je een partner hebt, kan trouwens ook nog een vrouw zijn Knipoog smiley ), dan kunt u samen beslissen'. Dat heeft mij best wel gestoord, ik heb op dat moment ook niks gezegd. Echt leuk vond ik het niet, later merkte ik dat het me meer boos maakte. Je krijgt neiging de koop af te blazen, dus het is ook niet erg commercieel van die man. Ik ben nu zover dat het mij niet (meer) kwetst. Ik denk eerder 'jammer zeg, als je zo kortzichtig denkt'. Maar stel je voor dat iemand (net) gescheiden is of (kort geleden) een partner verloren heeft of het er gewoon wel heel moeilijk mee heeft? Dan kan zo'n opmerking heel erg pijnlijk en kwetsend zijn. Je wijkt, in de ogen van zo iemand, af van de norm. Wie herkent zulke reacties? Is het een gebrek aan inlevingsvermogen? En een tweede vraag hieraan gekoppeld; hoe ga je er mee om? Kun je dit zeggen tegen zo iemand of stel je je dan te kwetsbaar op? Of moet je het gewoon zo laten. In een stad zullen ze zulke dingen toch niet (meer) zeggen?

Volgens mij kun je het gewoon zeggen hoor. Het is immers niet zo vanzelfsprekend dat iedereen getrouwd is en daar mag je ze best op wijzen.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 12:31

MARISKA601 schreef:
Jaren geleden kocht ik een 2 persoonsbed.
De verkoper vroeg of mijn partner niet mee moest beslissen.
Ik liet duidelijk blijken dat ik aleenstaand was.
Toen maakte de verkoper een opmerking van, nou dat is wel saai slapen en kom je nooit aan je trekken.

verkopers.. grrrr Gefrustreerde smiley

Wat een ontzettend domme ongepaste opmerking van die verkoper Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 ... 6194 Volgende
Pagina 2025 van 6194