| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel dat is al heel veel en daarom mag jij om die bolussen rijden. Ik hoorde onlangs iets van een Bolse Bosch of Bolse bol of zoiets, dat moet ook heel lekker zijn.
Frank en Floshke (die alleen maar de wagen kent om op te slapen) |
Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:42
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ???  |
Naar Normandië/Bretagne wellicht? Voor een glas goede Calvados en een flink stuk 'Far Breton'. (da's dus niks voor Hannah... )
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 20:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:55
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ???  |
laat maar weten hoelaat de koffie klaar moet staan, hoor lisa; gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:59
|
|
|
|
Dit vond ik op internet, wat vinden jullie van deze uitleg. De schrijver heeft wel een punt denk ik.
Citaat: Vraag: Wat betekent “velen zijn geroepen en weinigen uitverkoren”?
Antwoord: Alleen het volk Israël is Gods uitverkoren volk (Deuteronomium 7:6,7; 10:15; 14:2; Jesaja 43:20; 45:4; Mattheüs 24:22; Handelingen 13:17). De woorden “Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren” (Mattheüs 22:14) spreken niet van het binnengaan van de hemel. Het gaat hier over Joden die wel of niet het komende Messiaanse rijk zullen binnengaan. Vgl. Romeinen 11:7. “Velen” is de vertaling van wat in de oorspronkelijke taal luidde: “de velen”. Dat is een manier van spreken, die in onze taal gewoon betekent: allen. Hier wordt dus gezegd, dat alle Israëlieten die leven bij de komst van het komende Messiaanse vrederijk, uitgenodigd zijn om dit rijk binnen te gaan, maar dat ze er niet allemaal zullen binnengaan. Wie van de Israëlieten er niet binnengaan, hebben dit aan zichzelf te wijten. God nodigde hen uit om te komen, maar zij wilden niet allemaal. Zo is het ook bij de niet-Joden. God roept de wereld tot behoud, maar niet iedereen wordt behouden. Velen willen niet op de oproep van God ingaan.
Wat leert de Bijbel over de uitverkiezing?
Vraag: Wat geloven mensen die de uitverkiezing leren en is dit Bijbels?
Antwoord: In het kort gezegd houdt de leer van de uitverkiezing het volgende in. Men gelooft dat God de ene mens uitkiest om bij Hem in de hemel te komen, terwijl Hij de andere mens uitkiest om in de eeuwigheid verloren te zijn. Sommigen geloven zelfs, dat zoals de ene mens in de hemel is “tot eer van God”, zo de ander ook “tot eer van God” naar de hel gaat. Wij menen echter, dat deze leer beslist onbijbels is. De Bijbel leert, dat God niets liever wil, dan dat alle mensen gered worden (1 Timotheüs 2:4). Daarom heeft Hij de mens een vrije wil gegeven om te kiezen tussen het leven en de dood (vgl. Jozua 24:15). Het is de eigen keuze van de mens of hij voor eeuwig behouden is, dan wel voor eeuwig verloren.
Er is wel een uitverkiezing van het volk Israël. Dit is geen uitverkiezing zodat alle Israëlieten voor eeuwig behouden zijn. Het is de verkiezing, waarbij God uit alle volken dit volk gekozen heeft om Zijn volk op aarde te zijn en om door middel van dit volk tot de gehele mensheid te spreken en de gehele mensheid te zegenen. Duidelijk spreekt de apostel Paulus over deze uitverkiezing in Romeinen 9-11 (zie vooral 9:13). Het is de uitverkiezing waarbij verwezen wordt naar de keuze die God gemaakt heeft tussen de nakomelingen van Isaak. Daarbij heeft Hij Jakob uitverkoren en liefgehad en Esau afgewezen en gehaat. Dit betekent, dat Esau en zijn nakomelingen niet behoren bij de lijn van Abraham tot aan de Messias. God wist welk leed de nakomelingen van Esau Zijn uitverkoren volk zouden aandoen en kon daarom al van tevoren zeggen, dat Hij Esau en zijn nakomelingen haatte. Dit betekende dus niet, dat alle nakomelingen van Jakob “dus” voor eeuwig behouden zijn (zoals soms gesuggereerd wordt naar aanleiding van Romeinen 11:26, een tekst die verwijst naar de Israëlieten die bij de wederkomst van de Here Jezus op aarde leven en die van de ellende van de grote verdrukking gered worden) en ook niet dat alle nakomelingen van Esau “dus” voor eeuwig verloren zijn. Alleen de rechtvaardigen uit beide volken zijn behouden en de onrechtvaardigen zijn verloren.
Mensen die al behouden zijn, kunnen nu uitverkoren, dat is uitgekozen worden om een bepaald werk voor God te doen. Zie Handelingen 9:15; 1 Corinthe 1:27,28; Ephese 1:4; 1 Petrus 2:9. Ook de Here Jezus heet “uitverkoren” (1 Petrus 2:4) Zelfs engelen worden “uitverkoren” genoemd (1 Timotheüs 5:21). De Levieten waren uitverkoren om de ark te dragen (1 Kronieken 15:2). Het zal duidelijk zijn, dat bij de Here Jezus, de engelen en de Levieten geen sprake was van uitverkiezing tot behoud maar ook uitverkiezing tot een bepaalde taak.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:59
|
|
|
|
Volkomen mee eens Lisa!
ik vrees zelfs dat we satan onder de vorm van een menselijk persoon ook tegenkomen, iemand die zo in de ban van het kwaad is dat hij geen enkele zeggenschap meer heeft over zichzelf, dat hij bezeten is door deze boze geesten.
bij dit laatste - ik bedoel dan bij de mensen - heb ik het het moeilijkste; soms wil ik van zo iemand afstand nemen gewoon omdat ik daar niet kan mee omgaan en omdat die mij mijn rust zo ontneemt, en soms tegelijkertijd kan je je schuldig voelen omdat je mensen afwijst; denk je dat iedereen te helpen is door liefdevol te blijven zoals Jezus, dat je iedereen een nieuwe kans moet geven.
een list van satan die ons zo in een band wil houden via bepaalde mensen?
onlangs in een bijbelstudie over demonie werd ons toch ook gewaarschuwd om het bestaan en het werk en de listen van satan niet te licht op te nemen. Bidden is ons sterkste wapen, bidden om bevrijding van satan en zijn trawanten, maar liefst samen met andere biddende mensen!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 10 april 2011, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 19:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is altijd gezellig mensen te ontmoeten die je een poos niet gezien hebt. Het is ook leuk om kennis te maken met andere mensen. Het eten was goed, alleen de bediening kon beter...was net bezig met het voorgerecht, blijkt dat ze me het voorgerecht gegeven hadden van Siem... |
Dat is waar Chat... Wat betreft het voorgerecht... oeps...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 19:44
|
|
|
|
| JLIN990 schreef: | | Vind het absoluut niet kunnen als een vader zijn kinderen niet mee mag zien. Ik vind dit heel fout, want het blijven zijn kinderen. Wordt inwendig woedend als ik weer hoor dat een vader zijn kinderen niet meer mag zien. zoals in die supermanpakken enz. Dat is de wanhoop van die mannen. Heb echt een gruwelijke hekel aan vrouwen die denken mannen op die manier te moeten dissen en kapot willen maken, de advocaten die daar aan mee werken en ook de rechtstaat in dat geval. Die vrouwen zouden eigenlijk gestraft moeten worden door de rechtstaat |
Beetje te kort door de bocht JLIN, ik heb een aantal jaren geleden helaas moeten besluiten dat mijn kids niet meer naar de vader konden. Omdat ik hem wou treiteren?? omdat ik wraak wilde nemen?? Zou bijna zeggen: was dat maar waar.......helaas waren er hele andere dingen aan de hand die tot op de dag van vandaag mijn kids(en dan vooral mijn zoon) achtervolgen..........
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 19:45
|
|
|
|
[quote=MARY052]Beetje te kort door de bocht JLIN, ik heb een aantal jaren geleden helaas moeten besluiten dat mijn kids niet meer naar de vader konden. Omdat ik hem wou treiteren?? omdat ik wraak wilde nemen?? Zou bijna zeggen: was dat maar waar.......helaas waren er hele andere dingen aan de hand die tot op de dag van vandaag mijn kids(en dan vooral mijn zoon) achtervolgen..........
Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en zien ze hun vader met enige regelmaat......
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 19:56
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | De volgende mensen gaan vanavond naar de themadienst openbaringen 10 april a.s. in de Bethel te Drachten. 1. Marsjg370 2. Lisa610 3. Leanne 4. Leonard 5. Pien 6. Billy 701 7. Trijnie671 8. Dini968
Het thema voor vanavond luidt: "de dag des Heren". Hoofdstuk 4 en 5 komen aan bod: de aankomst van de gemeente in de hemel waar een groot feest wacht.
De dienst begint om half 8, maar aangezien er heel veel mensen naar deze diensten komen adviseer ik jullie om uiterlijk 19:15 aanwezig te zijn. Zelf ben ik er tegen die tijd ook. We verzamelen in de hal van de Bethel. En de Bethel-leden die niet in deze lijst genoemd staan, maar wel komen zijn uiteraard van harte welkom om zich ook bij deze groep aan te sluiten.. Wie de schoen past trekke hem aan, want jullie weten zelf wel wie ik bedoel he
Tot vanavond.
Laatst aangepast door LISA610 op zondag 10 april 2011, 14:45 |
Hee Lisa, vergeet je er niet 1 op het lijssie ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS611
|
|
|
|
|
|
| PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik vraag mij het volgende af:
Er worden op CM vaak nick namen gebruikt bij het profiel. Dus verzonnen namen die er in het echt niet zijn. Nu respecteer ik degene op CM die zo'n nick name gebruiken. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het fijner om de voornamen van CM leden te zien. Ik zelf noem mij op CM Paulus, maar ik heet gewoon Paul. Wellicht had ik mijzelf ook gewoon Paul kunnen noemen op CM, besef ik me nu pas. Ik hoop dat ik met dit bericht niemand gekwetst hebt, want dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vroeg me gewoon af wat jullie vinden van nick names op CM.
Groeten van Paul |
Nick natuurlijk. Sorry maar t internet is echt niet veilig hoor.
En ik vermoed dat je niemand kwetst met je vraag. Gewoon vragen.
Groeten,
Laurens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is altijd gezellig mensen te ontmoeten die je een poos niet gezien hebt. Het is ook leuk om kennis te maken met andere mensen. Het eten was goed, alleen de bediening kon beter...was net bezig met het voorgerecht, blijkt dat ze me het voorgerecht gegeven hadden van Siem... |
Je lette gewoon niet op.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS611
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 19:58
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | benieuwd wat voor lekkkers er gekookt wordt. zet hier je maaltijd en/of evt. recepten neer: Andijvie stamppot met spekjes en kaas en rookworstje .
Vandaag eten we heelijke spinaziestmpot met Italiaanse gehaktstaafjes en vla toe  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 20:22
|
|
|
|
ach, het bord van de buurman is altijd voller, mario.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 20:42
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 11 april 2011, 00:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 20:45
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | laat maar weten hoelaat de koffie klaar moet staan, hoor lisa; gezellig! |
Ook weer geregeld......bij Hannah om de koffie , kan ze bij visser blijven eten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 20:54
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Ik heb zijn boek gelezen : Niemand anders dan Jezus alleen! indrukwekkend, heb het al 2 x gekocht en al 2 x uitgeleend (als nuttige getuigenisbron)
Kan je iets meer toelichten David waarover het boek "Van kwaal tot erger" gaat? kan het wel vermoeden, maar weet je toevallig hoe R.van der Ven over osteopathie oordeelt? (zal het boek niet kunnen kopen vooraleer ik mijn afspraak heb!) |
nou hij als ex natuur-arts dus echt ervaring deskundige en ook in de theorie, laat Bijbnelse zien en uit eigen ervaringen dat de bron van veel van die zaken occult is. zeer goed boek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:01
|
|
|
|
| Quote: | maar ergens geloof ik ook dat de vooruitgang in de medische wereld met Gods Zegen kan gebeuren!
|
ja maar met de Bijbel ernaast.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Cross ik ben het in veel gevallen met je eens, maar in dit geval niet. Ik vind het een bijzonder nare manier om zo de nadruk te leggen op de gaventest.. In mijn ogen is dat een exces, die bestreden moet worden. In mijn ogen wordt de werkzaamheid van de Heilige Geest enorm beperkt, als je denkt, dat er slechts een gave is die speciaal voor jou bestemd is. Ik zie het veel meer, dat God je datgene geeft, wat je op dat moment nodig hebt. Geen navelstaren, niet naar jezelf zoeken, of met jezelf bezig zijn. Ik geloof, dat als je bezig wilt zijn met de gaven van de Geest, je in eerste instantie bezig moet zijn met de ander. En dan zul je merken, dat God niet één gave geeft, maar meerdere en op die momenten dat je het nodig hebt. Het kan zijn dat je een profetie hebt, maar de andere keer weer een woord van kennis, of een woord van wijsheid..Waarom maken mensen zich zo druk om datgene wat ze hebben? Ze zouden zich meer druk moeten maken om datgene waar God ze voor wil gebruiken. Elke leer die verwijst naar persoonlijk bezit van de geestelijke gaven verwijs ik meteen naar de prullebak. Het neigt naar zelfverheerlijking en egocentrisch gedrag. Oef ik heb gesproken.... |
wow...EENS! Dat vind ik ook zo jammer....dat door de angst en ervaring van excessen het kind met het badwater word weggegooid. Dat mis ik ook in de ''calvinistische'' kerken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:10
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Dat is nogal makkelijk gezegd, Jlin! We kunnen achter niemands voordeur kijken, en als we over de drempel stappen is het meestal mooi weer...
Ik weet zeker dat er genoeg moeders zijn die mét reden hun kinderen bij de vader weghouden!! En mocht een rechter dat goedkeuren dan kun je er in mijn ogen van uit gaan dat het gegrond is, want zo makkelijk is het niet in NL om kinderen bij een ouder weg te houden.
zo zijn er ook vaders die de zorg voor de kinderen hebben, en kinderen die hun moeder nooit zien. Ook daar is een reden voor.
Natuurlijk is er genoeg leed in de ouderschapsplanwereld, genoeg moeders die om andere redenen dan de veiligheid van hun kind, denken dat ze het recht hebben om ze bij de vader weg te houden. En nee, dat kan zeer zeker niet!! De enige die daar de dupe van worden zijn de kinderen zelf, besefte maareen ieder dat  |
het probleem is juist, dat moeders te snel vinden dat de vader een bedreiging voor de kinderen vormt. En dan maar goed janken voor de rechter doet ook een heleboel hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:14
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | nou hij als ex natuur-arts dus echt ervaring deskundige en ook in de theorie, laat Bijbnelse zien en uit eigen ervaringen dat de bron van veel van die zaken occult is. zeer goed boek. |
Bedankt voor de tip David!
heb vroeger nog een paar keer geschreven (via de uitgeverij) met Dr. van de Ven, toen ik zijn ander boek "NIemand anders dan Jezus alleen" gelezen had! Ga proberen dit boek te vinden deze week, hij is niet alleen ex natuurarts, maar ook gewoon nog arts hé (vroeger toch) dus hij zal het wel weten inderdaad!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 10 april 2011, 21:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:15
|
|
|
|
Austinus schreef mooi dat het ''kwaad'' niet ''iets'' is maar een parasiet, het ontbreken van het goede of volkomen.
En satan kan heel goed door mensen heen werken, zie ook het voorbeeld als satan petrus gebruikt, en Jezus gelijk satans list doorziet en hem via petrus bestraft. (mat 16:23)
Maar hij is ook een persoon. Satan als kwade macht is een persoon: 2. Christus is in gesprek met hem (mat 4:1-11). b. hij heeft verstand (2kor 11:3) en gevoelens (openbaring 12:12,17) en verricht wilshandelingen (luc 4:3,9 openb 20:7) c. En word behandeld als moreel verantwoordelijk persoon (matt:25:41, joh 16:11)
zeer goed boek: oorlog tegen de Heiligen van jessie penn lewis.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op zondag 10 april 2011, 21:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | In mijn ogen wordt de werkzaamheid van de Heilige Geest enorm beperkt, als je denkt, dat er slechts een gave is die speciaal voor jou bestemd is. Ik zie het veel meer, dat God je datgene geeft, wat je op dat moment nodig hebt. Geen navelstaren, niet naar jezelf zoeken, of met jezelf bezig zijn. Ik geloof, dat als je bezig wilt zijn met de gaven van de Geest, je in eerste instantie bezig moet zijn met de ander. En dan zul je merken, dat God niet één gave geeft, maar meerdere en op die momenten dat je het nodig hebt. Het kan zijn dat je een profetie hebt, maar de andere keer weer een woord van kennis, of een woord van wijsheid..Waarom maken mensen zich zo druk om datgene wat ze hebben? Ze zouden zich meer druk moeten maken om datgene waar God ze voor wil gebruiken. Elke leer die verwijst naar persoonlijk bezit van de geestelijke gaven verwijs ik meteen naar de prullebak. Het neigt naar zelfverheerlijking en egocentrisch gedrag. Oef ik heb gesproken.... |
Beste Chatuliem, de gaventest geeft niet maar 1 gave als uitkomst, maar leert je meer van jezelf kennen. Dat heeft verder niets met zelfverheerlijking te maken. Immers je gaat juist door zo'n test meer zien wat jou door God gegeven sterke punten zijn, die je mag doorontwikkelen tot eer en glorie van Zijn Naam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | het probleem is juist, dat moeders te snel vinden dat de vader een bedreiging voor de kinderen vormt. En dan maar goed janken voor de rechter doet ook een heleboel hoor. |
Ik ga niet ontkennen dat er moeders zijn die dit doen, maar vind het toch heel éénzijdig beoordeeld chat! mss vanuit jouw ervaring, de mijne is anders....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:20
|
|
|
|
|
Ja het mooie is dat Hij tot geloof is gekomen, en nu een heldere toetsende kijk op die dingen heeft, en als geen ander kennis van zaken heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:22
|
|
|
|
We hebben hier natuurlijk onze meningen over maar een gegeven is wel dat bv antroposofische ziekenhuizen toch vrij veel refo mensen behandelen die er eigenlijk niet in geloven maar als de nood aan de man komt toch maar zo'n behandeling ondergaan........ Meningen zijn prima, alleen de praktijk kan wel eens anders werken....... En dat mag je je wel bewust zijn voordat je van alles vind over iets.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:23
|
|
|
|
[quote=ANNETTE050] Annette, hier kan ik me in vinden, ja zowel met de uitverkiezing van mensen en engelen tot een taak als de uitverkorenen uit alle volken door God gekozen en niet door werken of geloof alleen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:23
|
|
|
|
Pieter Annette Chatuliem Siem Britte Rellok Maria576 partner Maria576 Sonja008 vriendin Sonja008 Mario Monika Dini Bert
hartelijk dank voor het leuke avondje Zwolle. De bediening mocht de pret gelukkig niet totaal drukken, want we bleven goed gemutst, zelfs zonder hoofddeksels.
Ja, wel even met zonnebril (dus Willemijn, je was er stiekem toch een beetje bij )... Net gehaald gisteren voor het autorijden en je ziet zelf niet dat het een zonnebril is 
Vergeet ik toch nog de geste van de eigenaar die een aantal vrouwen en mij verraste met een roos voor hun jubileum....
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 10 april 2011, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:26
|
|
|
|
maaaaaaaar diezelfde Paulus was zeer streng als het om valse leren ging die de gemeente binnen slopen, zo ook de andere apostelen en Jezus. Die liefde en eenheid is ook in de leer. De kern, het evangelie, geen bijzaken. De wil om 1 te zijn moet niet blind maken, dat is koren op de molen van satan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:34
|
|
|
|
zo ..dr komt weer eentje bij...
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 Madelief 469, 40 lentes simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud) Inkie095 31 jaar met loge van negen (onder voorbehoud) Salamander, 37 jaar, zusje van hannah met dochter van 4 (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar mario126 37 jaar leven231 44 jaar bert168 42 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an !!
we zitten al op ongeveer 105 mensen,met kids erbij... wordt vast heel gezellig !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:37
|
|
|
|
Tuurlijk zijn er helaas ook moeders die het doen om hun exen te treiteren... Helaas zijn de moeders die met REDEN hun kinnderen bij hun vader weghouden daar de dupe van
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |