ChristianMatch

Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:42

Ik heb een probleem gehad met de nieuwe IE9 op CM. Kon van het weekend geen mails meer beantwoorden.
Het probleem zou na het weekend verholpen worden. Je kan ook ook Chrome installeren. Heb ik ook gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:43

pffff, indien ik er langer dan 1 dag op de lijst mocht staan hadden we ongeveer met 106 geweest. Huilende smiley, smiley in tranen

Ik wil al geen bolus meer Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:47

WILLEMIJN232 schreef:
We hebben hier natuurlijk onze meningen over maar een gegeven is wel dat bv antroposofische ziekenhuizen toch vrij veel refo mensen behandelen die er eigenlijk niet in geloven maar als de nood aan de man komt toch maar zo'n behandeling ondergaan........
Meningen zijn prima, alleen de praktijk kan wel eens anders werken.......
En dat mag je je wel bewust zijn voordat je van alles vind over iets.....

Hoe sta jij tegenover osteopathie Willemijn?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:47

http://www.zideo.nl/index.php?option=com_youtube&tag=vervoer&tubeid=A30wpcfR34g&feature=youtube_gdata&zideo=6b773d3d

http://www.youtube.com/watch?v=aSaDmHVVppI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=PB6tbZVbhH4&feature=related

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 10 april 2011, 22:26
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:54

MARYLIEN613 schreef:
Hoe sta jij tegenover osteopathie Willemijn?

Ik vind het een prima behandelwijze , en heb er absoluut geen idee bij dat het occult is, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dat wel bij meer dingen niet heb die anderen hier wel als occult beschouwen.......
Ik ga meer uit van het goede van behandelmethoden dan dat ik er gelijk iets achter zoek........En het blijft tenslotte ook nog eens een persoonlijke keuze van een ieder hoe je je laat behandelen..........
En gelukkig hoef ik ook niet van al die behandelmethoden iets te vinden..........
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 22:04

HENK710 schreef:
Pieter
Annette
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok
Maria576
partner Maria576
Sonja008
vriendin Sonja008
Mario
Monika
Dini
Bert

hartelijk dank voor het leuke avondje Zwolle. De bediening mocht de pret gelukkig niet totaal drukken, want we bleven goed gemutst, zelfs zonder hoofddeksels.

Ja, wel even met zonnebril (dus Willemijn, je was er stiekem toch een beetje bij Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Knipoog smiley )... Net gehaald gisteren voor het autorijden en je ziet zelf niet dat het een zonnebril is Clown smiley

Vergeet ik toch nog de geste van de eigenaar die een aantal vrouwen en mij Knipoog smiley verraste met een roos voor hun jubileum.... Knipoog smiley

nou eh...Henk, JIJ en DOES dan weer bedankt voor de roos! want ik was één van de 'ongelukkigen' die géén roos kregen van de eigenaar (rare man toch... Knipoog smiley ) en jullie waren weer zo gul om 'm mij te gunnen! Dank! Enne...de roos komt práchtig uit hoor! Clown smiley Clown smiley Clown smiley
(de zonnebril stond je trouwens érrug goed! cool man! Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril )
Op naar een vólgende keer? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 22:05

CHATULIEM619 schreef:
het probleem is juist, dat moeders te snel vinden dat de vader een bedreiging voor de kinderen vormt. En dan maar goed janken voor de rechter doet ook een heleboel hoor.

In dat geval gebruik je a.h.w. de kinderen voor je eigen doeleinden, m.i. een kwalijke zaak.

Ik vind wel Chat dat je dit nu generaliseert... stel dat de situatie zo is dat het in het belang van het kind is, ter bescherming ? Da's dus wel ff iets anders... al hoop ik dat dit meer uitzondering is dan regel
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF469

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 22:12

CHATULIEM619 schreef:
het probleem is juist, dat moeders te snel vinden dat de vader een bedreiging voor de kinderen vormt. En dan maar goed janken voor de rechter doet ook een heleboel hoor.

Volgens mij werkt 'janken voor de rechter' tegenwoordig niet meer! Je zult als moeder met feiten én bewijzen moeten komen, daarnaast ook nog eens getuigen ...en dit pas na een lange weg van jeugdzorg of het amk. We horen nog wel eens in de media dat juist die weg te lang is, en dat het kwaad is geschied voordat het bij de rechter voorkomt. Dat is pas een trieste zaak én geeft reden tot janken Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 22:44

MADELIEF469 schreef:
Volgens mij werkt 'janken voor de rechter' tegenwoordig niet meer! Je zult als moeder met feiten én bewijzen moeten komen, daarnaast ook nog eens getuigen ...en dit pas na een lange weg van jeugdzorg of het amk. We horen nog wel eens in de media dat juist die weg te lang is, en dat het kwaad is geschied voordat het bij de rechter voorkomt. Dat is pas een trieste zaak én geeft reden tot janken Gefrustreerde smiley

helermaal mee eens madelief
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN096

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 22:44

Heb je alles voor de picknick?

http://www.youtube.com/watch?v=aaWJN23Bqv0

Laatst aangepast door
MARIAN096
op zondag 10 april 2011, 22:45
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:00

BERT168 schreef:
zo ..dr komt weer eentje bij...

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
Madelief 469, 40 lentes
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er

Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
Marian096 49 jaar
jasmyn704 met zoon (leeftijd?)
Lisa610 42 jaar
carien982 31 jaar
wilma729 45 jaar
Christina 50 jaar
Cornelia889 54 jaar
Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud)
Mir111 18 jaar (onder voorbehoud)
Inkie095 31 jaar met loge van negen (onder voorbehoud)
Salamander, 37 jaar, zusje van hannah met dochter van 4 (onder voorbehoud)

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar

jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar o.v.
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 49 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370
jves252 35 jaar
Portio 57 jaar
Eloy997 45 jaar
Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar
JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud)
martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar
mario126 37 jaar
leven231 44 jaar
bert168 42 jaar

Er kan nog meer bij!!
Han en Lief hebben er zin an !!

we zitten al op ongeveer 105 mensen,met kids erbij...
wordt vast heel gezellig ! Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril

er zijn er 2 afgevallen ik en mijn vriend wij hebben andere plannen...
Ik heb onze namen al van de lijst gehaald...

Ik had er erg veel zin...helaas is mijn vriend niet welkom dus..kom ik ook niet...een hele gezellige dag met elkaar...

groetjes..miekjes...
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:18

Ik had er erg veel zin...helaas is mijn vriend niet welkom dus..kom ik ook niet...een hele gezellige dag met elkaar...

groetjes..miekjes...[/quote]

Nu snap ik er niks meer van , kan niet volgen .... welkom , niet welkom ... dacht dat iedereen welkom was ... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:29

[quote=LISA610]

Het was een hele fijne dienst , dat je horen mag dat ons een mooie toekomst staat te wachten , verder leuk dat pien er nog was ondanks dat ze van cm af is , en Lisa bedankt voor je uitnodiging , fijn dat we samen een bijzondere dienst mochten mee maken , en wat mij betreft kwam weer veel bekenden tegen , waar ik gezellig weer een babbeltje mee mocht maken . dus heb een fijne avond gehad . Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:34

[quote=SUSANNAH475]Hee Lisa, vergeet je er niet 1 op het lijssie ? Knipoog smiley[/quote

Yep.. cross was er ook bij, met twee leuke jonge meiden.. en Leanne was er niet. Dus we waren in totaal met zijn tienen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:35

er zijn veel mensen die achter de schermen elkaar kennen, of denken te kennen, sofie.

en dan worden er wel eens dingen uitgesproken, die minder wenselijk kunnen zijn, of in andere vorm veel beter tot hun recht zouden komen.
(zowel van de kant van degene waarover het gaat, als van de reacties daarop.)
ik denk dat dat in dit geval het gevolg heeft, dat iemand zich minder/niet welkom voelt.

ik begrijp het wel, dat miekjes afmeld; maar ik vind het heel triest dat iemand zich door medechristenen buitengesloten voelt.
byzonder jammer zelfs!!

ik wens jullie een fijne dag, miekjes;
en verder hoop ik dat er een sfeer mag zijn van elkaar betrekken bij de groep, niet van uitsluiting.
zoals thomas al eens aangaf;
(hoe was het ook al weer thomas?)
niet buitensluiten, maar insluiten.

nogmaals; hoe meer zielen, hoe meer vreugd
de heide is groot genoeg!!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:35

[quote=TRIJNIE671]Hé Trijnie. Niets te danken, was inderdaad een hele mooie dienst. Voor de liefhebbers: morgen vanaf zes uur is de dienst ook online te volgen op de Bethel media-speler. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op zondag 10 april 2011, 23:36
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 23:41

de heide is groot genoeg!![/quote]

Ok Hannah , dank je .... dus m.a.w. Bouw bruggen geen muren !
Ik voel me nog steeds aangesproken en welkom ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATHY142

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 00:10

ANNETTE050 schreef:
Dit vond ik op internet, wat vinden jullie van deze uitleg. De schrijver heeft wel een punt denk ik.

Inderdaad een goede uitleg Annette. Ik ken de schrijver en het stuk, want hij is mijn predikant.

Laatst aangepast door
KATHY142
op maandag 11 april 2011, 11:11
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 00:36

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het een prima behandelwijze , en heb er absoluut geen idee bij dat het occult is, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dat wel bij meer dingen niet heb die anderen hier wel als occult beschouwen.......
Ik ga meer uit van het goede van behandelmethoden dan dat ik er gelijk iets achter zoek........En het blijft tenslotte ook nog eens een persoonlijke keuze van een ieder hoe je je laat behandelen..........
En gelukkig hoef ik ook niet van al die behandelmethoden iets te vinden..........

dank je Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 02:02

CHATULIEM619 schreef:
Cross ik ben het in veel gevallen met je eens, maar in dit geval niet. Ik vind het een bijzonder nare manier om zo de nadruk te leggen op de gaventest.. In mijn ogen is dat een exces, die bestreden moet worden.
In mijn ogen wordt de werkzaamheid van de Heilige Geest enorm beperkt, als je denkt, dat er slechts een gave is die speciaal voor jou bestemd is. Ik zie het veel meer, dat God je datgene geeft, wat je op dat moment nodig hebt. Geen navelstaren, niet naar jezelf zoeken, of met jezelf bezig zijn.
Ik geloof, dat als je bezig wilt zijn met de gaven van de Geest, je in eerste instantie bezig moet zijn met de ander. En dan zul je merken, dat God niet één gave geeft, maar meerdere en op die momenten dat je het nodig hebt. Het kan zijn dat je een profetie hebt, maar de andere keer weer een woord van kennis, of een woord van wijsheid..Waarom maken mensen zich zo druk om datgene wat ze hebben? Ze zouden zich meer druk moeten maken om datgene waar God ze voor wil gebruiken.
Elke leer die verwijst naar persoonlijk bezit van de geestelijke gaven verwijs ik meteen naar de prullebak. Het neigt naar zelfverheerlijking en egocentrisch gedrag. Oef ik heb gesproken....

Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, maar om een boek, wat je niet eens kent al gelijk als exces te bestempelen en naar de prullebak te verwijzen, vind ik toch wel een vorm van zeer verregaande arrogantie, over zelfverheerlijking en egocentrisch gedrag gesproken..... Gefrustreerde smiley
Lees eerst eens het boek, en geef dan nog eens je mening. Het is daarbij trouwens heel goed mogelijk, als je het boek objectief leest, dat je zult inzien dat het boek de bijbel als basis heeft .... Engeltje smiley
Daarbij schreef ik toch heel duidelijk dat elke christen één of misschien wel meerdere gaven heeft. Dus er is geen beperking in de werking van de HG zoals jij dat schrijft. En het boek gaat al helemaal niet over het claimen van een gave zoals jij dat suggereert.
Maar ik zie graag je bijbelse onderbouwing van jouw versie op de gaven van de Geest (en indien mogelijk ook een bijbelse onderbouwing die de onjuistheid van het boek aantonen)
1 Petrus 4:10 Laat ieder van u de gave die hij van God gekregen heeft, gebruiken om de anderen daarmee te helpen, zoals het goede beheerders van Gods veelsoortige gaven betaamt.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 05:41

LISA610 schreef:
12 Eens was jij een toonbeeld van perfectie, vervuld van wijsheid en volmaakt van schoonheid. 13 Je leefde in Eden, in de tuin van God, en je was bekleed met een keur van edelstenen: met robijn, topaas en aquamarijn, met turkoois, onyx en jaspis, met saffier, granaat en smaragd, gevat in gouden zettingen. Op de dag dat je geschapen werd lagen ze klaar. 14 Je was een cherub, je vleugels beschermend uitgespreid, je was door mij neergezet op de heilige berg van God, waar je wandelde tussen vurige stenen. 15 Je was onberispelijk in alles wat je deed, vanaf de dag dat je was geschapen tot het moment dat het kwaad vat op je kreeg. 16 Door al het handeldrijven raakte je verstrikt in onrecht en geweld, en je zondigde; daarom, beschermende cherub, verbande ik je van de berg van God en verdreef ik je van je plaats tussen de vurige stenen. 17 Je schoonheid had je hoogmoedig gemaakt, je had je wijsheid en luister verkwanseld. Daarom heb ik je op de aarde neergeworpen, als een schouwspel voor andere koningen. 18 Door je grote schuld, door je oneerlijke handel, waren je heiligdommen ontwijd. Daarom liet ik een vuur in je oplaaien dat je heeft verteerd, ik maakte van jou een hoop as op de grond, voor ieder die het wil zien. 19 Alle volken die je kenden staan verbijsterd; je bent een schrikbeeld geworden, tot in eeuwigheid zul je er niet meer zijn.

Met andere woorden: Satan is een gevallen engel. In plaats van God te dienen is hij hoogmoedig geworden. God heeft hem verbannen omdat satan heeft gekozen voor het kwaad. In zijn val probeert satan zoveel mogelijk mensen mee te sleuren.

----

Weet je, in het stukje dat hier boven staat zie ik net een gesprek tussen 2 personen die van elkaar hielden. Een ouder die tot haar kind spreekt of een man tot zijn liefje, nouja er zijn combinaties genoeg.

Volgens mij is vers 14 voor sommige het bewijs dat er een engel (een cherub) was. Het feit dat ook de vleugels beschreven worden versterkt dit zogenaamde bewijs.

Zoals ik al eerder zei, denk ik dat met 'satan' een gedrag besproken wordt. Een gedrag dat niet zo netjes is. Een gedrag dat God afkeurt. Je schrijft zelf, Lisa, dat de hoogmoed in plaats kwam voor de dienstbaarheid aan God. De gehoorzaamheid aan God, de liefde voor God is omgeslagen in hoogmoed. Er is een gedragsverandering, een mentaliteitsverandering die God verafschuwt. God kan immers niet tegen hoogmoed. Sint Augustinus, een heel wijs man die leefde in de 4de en 5de eeuw na Christus omschrijft het zo: “De hoogmoedige koestert een zodanige verliefdheid op zichzelf welke het onmogelijk maakt om andere te waarderen of normaal met hen om te gaan.” Ook in de Bijbel vinden we passages terug waar de hoogmoed als een kwaad wordt aanzien. Er wordt beschreven in het stukje van Ezechiël hoe een bepaald gedrag een mens verwijderd van God. Die mens is zo onherkenbaar veranderd als het ware.

Soms hoor je wel eens zeggen dat een koppel uit elkaar ging omdat er geen liefde meer was. Je hoort wel eens zeggen: ‘Goh, hij of zij is zo veranderd de laatste jaren dat ik hem of haar niet meer herken. Het is niet meer de man of vrouw van de tijd toen ik verliefd was op hem of haar.’ Je hoort het ook wel eens van ouders die het gedrag van hun kind beschrijven. “Vroeger was het zo’n lieverd, hij hield van gezelligheid en was erg gehoorzaam. Nooit hadden we problemen tot dat hij bij die jongeren terecht kwam en toen ging het verkeerd. We herkenden onze zoon niet meer.” De voorbeelden geven een gedragsverandering weer. Een verandering die je als een satans-gedrag kan beschouwen. Het liefje of een kind was vroeger een engeltje (een cherub). ‘Mijn engeltje’: een koosnaampje dat we nog steeds gebruiken vandaag. Dat gebruiken we omdat het iets weergeeft. Het is een beschrijving van iemand zijn ‘zijn’.

In het stukje van Ezechiël lees je vanaf vers 12 tot 15 hoe iemand was toen hij God nog lief had. In vers 16 zie je dan hoe een bepaalde situatie een mens kan veranderen. Hij, de mens die zich afkeert God, heeft het mooie omgeruild voor onrecht en geweld. Zijn schoonheid, succes, maakte de mens hoogmoedig. Zijn wijsheid en gehoorzaamheid om God te kunnen dienen heeft hij achter zich gelaten. Zo’n verandering kan God niet hebben. Zo’n verandering past niet bij God en God laat de mens dan maar los. Waarschijnlijk, en dat weet ik haast zeker, tot dat de mens tot inkeer komt. Tot dat de mens zijn gedrag weer verandert en zich aan de Heer wijden zal.

De mens kan door middel van gebaren en handelingen iets duidelijk maken. De mens heeft naast die handelingen ook woorden nodig om iets te kunnen omschrijven, om iets te kunnen weergeven. Zo hebben we ook voorbeelden nodig die een tegenstelling kunnen omschrijven. Als het ooit donker is zal het ook wel eens licht worden. Licht en donker is dus een dualisme. Goed en slecht is ook zo’n dualisme. Vreugde en verdriet. Nou ja, er zijn er zoveel die iets omschrijven, die een tegenstelling beschrijven. Daarnaast gebruikt de mens ook graag voorbeelden in de vorm van beeldspraak. Zo ook gebruikt Ezechiël een beeldspraak om een gedragsverandering weer te geven én wat de gevolgen zijn. Zo is een engeltje en een duiveltje een beeldspraak die het goede en slechte belichaamd. Het zijn beeldspraken om iets, een tegenstelling, weer te geven. Om iets gemakkelijker te kunnen begrijpen. Het woord satan kan men dan beschouwen als het tegenovergestelde van het gedrag van een engeltje. Van iets dat we lief vinden en altijd willen koesteren. Als we zeggen dat die man of vrouw een beest is bedoelen we toch niet dat het plots een dier geworden is. Neen, we gebruiken die beeldspraak om iets weer te geven van een onaanvaardbaar gedrag.

Zo, tot zover mijn visie op het woord ‘satan’.

Frank (soms een engeltje Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 05:58

WILLEMIJN232 schreef:
We hebben hier natuurlijk onze meningen over maar een gegeven is wel dat bv antroposofische ziekenhuizen toch vrij veel refo mensen behandelen die er eigenlijk niet in geloven maar als de nood aan de man komt toch maar zo'n behandeling ondergaan........
Meningen zijn prima, alleen de praktijk kan wel eens anders werken.......
En dat mag je je wel bewust zijn voordat je van alles vind over iets.....

Zou het ook niet kunnen zijn dat de geneeskunde en de medicijnen die we nu kennen afstammen van wat we nu als occulte zaken beschouwen?

Occult bezie ik vandaag als iets voodoo-achtig. Dieren die worden doodgedaan waarvan het bloed gedronken moet worden. Of botjes van dier die in een bepaalde houding moeten vallen om iets te 'analyseren'. Dat is volgens mij occult.

Een orthopedische arts die een bepaalde handeling doet om een schouder of een arm terug in de kom te krijgen gebruikt ook alleen maar zijn handen. Spreken we dan ook van occultisme? Of zou die handeling niet kunnen voor een christenen?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 06:08

[quote=LISA610]

En waarschijnlijk verschijnt er vandaag een beknopte samenvatting van wat jullie hoorde? Zodat diegene die er 236 km vandaan verwijderd waren ook iets van die prachtig lezing kunnen leren. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 06:12

MARIO216 schreef:
Ik heb een probleem gehad met de nieuwe IE9 op CM. Kon van het weekend geen mails meer beantwoorden.
Het probleem zou na het weekend verholpen worden. Je kan ook ook Chrome installeren. Heb ik ook gedaan.

Ik had gisteren ook problemen met de CM site. Soms startte de site niet of viel hij uit. Er kwam dan iets op van cookies. Boze smiley

(Ik heb echt veel cookies gegeten maar dat hielp niet.) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 06:43

MARISKA601 schreef:
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_youtube&tag=vervoer&tubeid=A30wpcfR34g&feature=youtube_gdata&zideo=6b773d3d
[/url]

Oké, ik denk dat ik het begrepen heb. Het zal dus een Corn Bolus worden waar de Bona en pindakaas van tussen spuit... Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 07:14

SOFIE807 schreef:

groetjes..miekjes...

Nu snap ik er niks meer van , kan niet volgen .... welkom , niet welkom ... dacht dat iedereen welkom was ... Geschokte, onthutste smiley[/quote]

Ja, het is soms heel schrijnend. Steeds weer dat kwetsen en dat gedoe allemaal. Een mens wordt er zo moedeloos van. In een mum van tijd kunnen mooie verwachtingen omslaan in verontwaardiging of verdriet.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 07:23

HANNAH810 schreef:
er zijn veel mensen die achter de schermen elkaar kennen, of denken te kennen, sofie.

en dan worden er wel eens dingen uitgesproken, die minder wenselijk kunnen zijn, of in andere vorm veel beter tot hun recht zouden komen.
(zowel van de kant van degene waarover het gaat, als van de reacties daarop.)
ik denk dat dat in dit geval het gevolg heeft, dat iemand zich minder/niet welkom voelt.

ik begrijp het wel, dat miekjes afmeld; maar ik vind het heel triest dat iemand zich door medechristenen buitengesloten voelt.
byzonder jammer zelfs!!

bedankt voor de aanvulling Hannah... Knipoog smiley

ik wens jullie een fijne dag, miekjes;
en verder hoop ik dat er een sfeer mag zijn van elkaar betrekken bij de groep, niet van uitsluiting.
zoals thomas al eens aangaf;
(hoe was het ook al weer thomas?)

de heide is groot genoeg!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 07:40

zullen we deze dissonant verder laten voor wat het is; en weer terug gaan naar de voorbereidingen voor de picknick?

laten we het eens hebben over ehhh.........het weer!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 07:48

HANNAH810 schreef:
zullen we deze dissonant verder laten voor wat het is; en weer terug gaan naar de voorbereidingen voor de picknick?

laten we het eens hebben over ehhh.........het weer!!

Vandaag is het hier in Hoeven maar frisjes maar op ziich is dat niet erg want we gaan vandaag niet picknicken.

Voor zaterdag 55 % kans op zon, denk ik. En 18 graden. 30 % kans op neerslag...Windkracht twee (het Fries meisje zal met haar bootje niet ver raken met zo weinig wind)...En de windrichting komt uit het Noord Oosten, denk ik...(www.hetweer.nl)

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 11 april 2011, 08:20
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 07:58

VISSER278 schreef:
Dat ene mailtje van................zeg ik niet Lachende smiley

Hadden wij zaterdag niet gemaild Visser? Verraste, verbaasde smiley , nooit bedacht dat dat jouw mooiste moment was...... Engeltje smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 ... 6194 Volgende
Pagina 2179 van 6194