| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 16:23
|
|
|
|
| BEERTJE618 schreef: | Waarom mam, waarom jij?
We hadden het zo fijn, Maar door een verkeerde uitslag kwam er pijn De dokters hadden het gezegd Kanker, vanaf toen begon je gevecht.
Waarom mam, waarom jij? We konden er allemaal niet bij.
Je genoot van alle dingen in dit leven, Maar waarom werd het jou dan niet gegeven. Vele chemokuren moest je ondergaan Je moest zelfs je borst afstaan. En weer kregen we een verkeerde uitslag Iedereen was weer helemaal van slag.
Waarom mam, waarom jij? Nog steeds was alles niet voorbij.
Het was uitgezaaid naar je botten, Het wilde allemaal niet vlotten. En weer kreeg je al die kuren, Waarom moest die ziekte zolang duren. Waarom al die angst en pijn Kon het dan nooit eens over zijn.
Waarom mam, waarom jij? Er is alweer bijna 3 jaar voorbij.
Mijn leven sta al zolang stil, Is dit werkelijk Gods wil. Ik kan het echt niet meer geloven, Is Hij nou echt de machtigste daarboven. Waarom moet dit allemaal gebeuren, Het enige wat ik nu nog kan is treuren.
Waarom mam, waarom jij? Ik ben alles behalve blij.
En al was dat alles nog niet genoeg, Kregen we weer een tegenslag voor de boeg. Het was naar je longen uitgezaaid, Ik was echt helemaal doorgedraaid. Waarom moest alles nu zo zijn, Al dat verdriet en pijn.
Waarom mam, waarom jij? Gaat dit alles dan nooit voorbij.
Met de dag ga je verder achteruit Waarom waarom roep ik luid. Ik speelde dit jaar zwarte piet, En jou vergaten we niet, even weg was je verdriet. Daarna ging alles ineens zo snel, Ik dacht altijd ‘’ je red het wel’’
Waarom mam, waarom jij? Waarom was alles zo snel voorbij.
De laatste dagen waren enorm zwaar, Je sloot je ogen op de laatste dag van het jaar…
Waarom mam, waarom jij?
31-12-2002.
Geschreven door: Je oudste dochter Ielse Woudenberg. 03-10-2005.
----------------------------------------------------------------------------------
31-12-2002 ---- 31-12-2009
Lieve mam,
Hoe is het daarboven? De tijd gaat zo snel het is bijna niet te geloven. Het is alweer bijna 7 jaar geleden Dat je van ons ben weg gegleden.
Er zijn echt zoveel dingen die ik je wil vertellen, Maar helaas, wij kunnen niet zomaar even bellen. Het gaat goed met ons mam. We maken er met z’n alle wat van.
Niels is nog steeds vrijgezel Maar die red het wel… Hij heeft het goed naar zijn zin op z’n werk En hij is van binnen erg sterk…
Cindy is heel erg gelukkig met Maurits haar vriend En dat heeft ze echt wel verdiend. Ze zit weer vol goede moed En ook op school doet ze het super goed!
Melvin is alweer 13 jaar. En op de basisschool is hij klaar. Hij gaat nu alweer een tijdje naar de grote school Hij heeft het naar zijn zin en heeft er erg veel lol.
Mam, met mij gaat het ook weer helemaal de goede kant op. Ik zit nu alweer ruim een jaar in Almere en voel me helemaal top! Heb hier echt me rust gevonden En dat heelt echt veel wonden.
René en ik, wij zijn echt een super stel Ja mam, wij redden het echt wel. We gaan samen naar de kerk Mam, dit is echt Gods werk.
God geeft me echt een warm gevoel Ik heb in mijn leven weer een doel. Mam, ik mis je echt dag en nacht Maar ik weet zeker dat je daarboven op me wacht!
Mam, ik hou van jou!
Liefs xxx Je oudste dochter. Gemaakt: 28-12-2009. |
Herken veel in je gedicht Beertje en heel liefdevol geschreven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 16:27
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Hoe groter het mondje ...hoe kleiner het hartje  |
Als we zo blijven doorgaan met complimentjes geven aan Chat kan het best zijn dat zijn nederigheid in gevaar komt. Wat op zich dan weer niets te maken heeft met seks voor het huwelijk.
Ik ga even opzoeken in een woordenboek wat seks nu ook alweer is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 16:30
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Hoor ik daar enige twijfel Thirza ??
Het moet wel mooi weer worden, met heel veel zon, anders drogen de kleren van Frank niet, nadat een plens water hem wreed wakker heeft gemaakt .... [/quote
zou ik ergens mijn twijfels over moeten hebben dan??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 16:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het nadeel van een goede band hebben met iemand, mijn ouders dan in dit geval, is dat je ook wel eens denkt aan dat 'grote afscheid'. Dat bezorgde me soms wel eens nacht- en dagmerries (voor zover dit laatste woord bestaat). Vooral wanneer de jaren vorderen. Het moet een groot gemis zijn en soms ook wel een onbegrijpbaar gemis zijn en dit zeg ik na het lezen van het gedicht van Ielse dat nu in het forum staat. Zij verloor haar moeder op jonge leeftijd en toch weet ik dat wannneer ik een oude en nog meer versleten man ben ik nu ben ik evenveel verdriet zal hebben. Elke dag dat we leven sterven we een beetje. Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ja, ik weet het wel maar het is wel stof tot nadenken. Ach, zolang we er zijn genieten we er van met volle teugen.
Frank |
Frank,
't Is net als met erg gelukkig zijn hè? Je kunt dan namelijk diep vallen...maar als ik jou was? zou ik alleen maar genieten van hetgeen je nú hebt! Ik kan het me zo goed voorstellen..de gedachte aan het afscheid wat onherroepelijk zal komen en dat dat soms een sluier kan leggen op dat mooie in je leven. Mijn vader, moeder en broer zijn inmiddels al overleden en zodoende hoef ik dus geen afscheid meer te nemen...maar nu denk ik vaak: "'k zou willen dat ik me tóén méér bewust was geweest van ál het goede wat er was want wat hébben zorgen me toen vaak van al het goede afgehouden!" Dat spijt me wel eens Frank, dat ik toen niet genoeg genoten heb! En dát wil ik jou dan ook meegeven als het mag: Geniet! Van elk moment wat je hebt met elkaar! Want straks, als je het met herinneringen moet doen...dan héb je tenminste die mooie, warme, goede herinneringen...en die pakt niemand je meer af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het nadeel van een goede band hebben met iemand, mijn ouders dan in dit geval, is dat je ook wel eens denkt aan dat 'grote afscheid'. Dat bezorgde me soms wel eens nacht- en dagmerries (voor zover dit laatste woord bestaat). Vooral wanneer de jaren vorderen. Het moet een groot gemis zijn en soms ook wel een onbegrijpbaar gemis zijn en dit zeg ik na het lezen van het gedicht van Ielse dat nu in het forum staat. Zij verloor haar moeder op jonge leeftijd en toch weet ik dat wannneer ik een oude en nog meer versleten man ben ik nu ben ik evenveel verdriet zal hebben. Elke dag dat we leven sterven we een beetje. Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ja, ik weet het wel maar het is wel stof tot nadenken. Ach, zolang we er zijn genieten we er van met volle teugen.
Frank |
Verlies is voor iedereen weer anders Frank, de emotie(s) die dit met zich mee brengt is ook voor ieder verschillend. Maar hoe je het ook beleeft of verwerkt, de één lijkt er geen moeite mee te hebben, de ander kan er jaren in blijven hangen, het is wel jouw persoonlijke manier van afscheid nemen en verwerken.
In bovenstaande gaat het nu specifiek over verlies door overlijden, maar in principe heeft elke vorm van verlies, denk bijv. aan echtscheiding of beeïndiging van een goede vriendschap, tijd nodig voor (rouw)verwerking.
Frank, wat wel heel belangrijk is, tenminste dat denk ik, goede vrienden om je heen, waar je kunt aankloppen ook op tijden dat het nodig is. Maar eerst nog maar een hele tijd genieten nu ze er nog zijn .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:13
|
|
|
|
|
eh administrator en ja defragmentatie heb ik vorige week net gedaan. Ik kan het wel op een andere pc wijzigen, dit is echt bizarrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:15
|
|
|
|
|
systeemherstel gedaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | systeemherstel gedaan? |
Kan maar je bent ook het laatste stukje ook kwijt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:29
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | | eh administrator en ja defragmentatie heb ik vorige week net gedaan. Ik kan het wel op een andere pc wijzigen, dit is echt bizarrrrrrrr |
Heb je toevallig vorige week service pack geinstalleerd ??
Of Google Chrome verwijderd of geinstalleerd ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:31
|
|
|
|
[quote=THIRZA120]
In de weersverwachtingen misschien ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:38
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Frank:
www.vid.nl
daar kan je tot het moment dat je weggaat zien waar het vast staat, of waar het fout gegaan is.
ik neem aan dat je uit 'Hoeven (bij Breda)' komt? Google adviseert dan: (binnendoor naar de A59, dat weet je wel te vinden, neem ik aan) A59 - A27 - A12 - A30 - N224. de N224 loopt bovenlangs Ede en komt langs Juf Tok. dat is het makkelijkststst.
wat ook kan: A59 - A27 - A15 tot aan de N233, daar richting Rhenen, de 'sloot' (de Rijn) over en dan binnendoor via Wageningen naar Juf Tok. maar dat is meer zoeken, dus eigenlijk niet aan te bevelen (waarom schrijf je het dan op, ouwe Buzzer? ) | A27 is vanaf vanavond afgesloten dus morgen niet bereidbaar. Dus de mensen uit hoeven moeten een andere route kiezen!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:39
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Heb je toevallig vorige week service pack geinstalleerd ??
Of Google Chrome verwijderd of geinstalleerd ?? |
Kan zoveel zijn Cross en meestal weet de pc gebruiker wel wat er is veranderd. Van belang is welk windows versie praten we. Drivers zijn die wel of niet up to date. Bios versie?
Probeer een gebruiker/account erbij te doen en kijk of dat wel werkt?
Ook een virusscanner kan problemen geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:41
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | A27 is vanaf vanavond afgesloten dus morgen niet bereidbaar. Dus de mensen uit hoeven moeten een andere route kiezen!!!!!!!! |
Oh ....nou de heide is dus alleen, vanuit het Noorden te bereiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 17:52
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Verlies is voor iedereen weer anders Frank, de emotie(s) die dit met zich mee brengt is ook voor ieder verschillend. Maar hoe je het ook beleeft of verwerkt, de één lijkt er geen moeite mee te hebben, de ander kan er jaren in blijven hangen, het is wel jouw persoonlijke manier van afscheid nemen en verwerken.
In bovenstaande gaat het nu specifiek over verlies door overlijden, maar in principe heeft elke vorm van verlies, denk bijv. aan echtscheiding of beeïndiging van een goede vriendschap, tijd nodig voor (rouw)verwerking.
Frank, wat wel heel belangrijk is, tenminste dat denk ik, goede vrienden om je heen, waar je kunt aankloppen ook op tijden dat het nodig is. Maar eerst nog maar een hele tijd genieten nu ze er nog zijn .....  |
In het bovenstaande kun je toevoegen, dat verlies van een dierbare aan de dood heel pijnlijk kan zijn .....vaak kun je terug kijken op de mooie momenten, tot in tegenstelling tot bv echtscheiding, is het een ander soort verwerking, omdat persoon vaak in kwestie leeft en dus een ander soort van emotie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 18:06
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | Er zitten te weinig uren in mijn dag, te weinig dagen in een week, te weinig weken in een maand, te weinig maanden in een jaar. ........................................................ Te weinig jaren in mijn leven........echt waar. |
Nou.... ik ben blij dat het weer weekend is.
Te weinig dagen in een weekend, ja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 18:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als we zo blijven doorgaan met complimentjes geven aan Chat kan het best zijn dat zijn nederigheid in gevaar komt. Wat op zich dan weer niets te maken heeft met seks voor het huwelijk.
Ik ga even opzoeken in een woordenboek wat seks nu ook alweer is.  |
Zoek gelijk even naar Truus .....Frankt op google
Ach en wat is nederigheid hé Wist niet dat Chat daar last van had ...tjonge ...zal er in de toekomst rekening mee houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 18:57
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | A27 is vanaf vanavond afgesloten dus morgen niet bereidbaar. Dus de mensen uit hoeven moeten een andere route kiezen!!!!!!!! |
effe checken: volgens mij gaat de A27 pas op 16 april 22:00 dicht.
www.vananaarbeter.nl http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamheden/wegwerkzaamheden/default.aspx?weg_naam=A27 enige hinder wordt verwacht.
bij wegafsluitingwordt het wat anders: A59 tot Den Bosch - A2 - A15 tot aan Kesteren. voor Kesteren linksaf (provinciale weg N233)richting Rhenen en Veenendaal. de N233 loopt tot de A12. A12 op richting Arnhem, en dan de richting A30 volgen, A30 op en dan afslag 2 (ede Noord) naar de N224, einde afrit links en deze weg (N224) volgen tot Juf Tok.
of: de A 59 doorrijden tot de A50, daar richting Arnhem en dan (bij knp Galder) Utrecht/A12 volgen tot de afslag naar de N224.(da's de 1e afrit nadat je goed en wel op de A12 zit, de afstand is net niks, eigenlijk) je komt dan van de andere kant langs Juf Tok. het is wel een stuk(je) om, maar meer snelweg, dus wellicht sneller.
(met dank aan Google Earth)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 18:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.... ik ben blij dat het weer weekend is.
Te weinig dagen in een weekend, ja. |
Voor mij zeker Visser. Jij zit nog in een luxe positie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 18:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | effe checken: volgens mij gaat de A27 pas op 16 april 22:00 dicht.
www.vananaarbeter.nl http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamheden/wegwerkzaamheden/default.aspx?weg_naam=A27 enige hinder wordt verwacht.
bij wegafsluitingwordt het wat anders: A59 tot Den Bosch - A2 - A15 tot aan Kesteren. voor Kesteren linksaf (provinciale weg N233)richting Rhenen en Veenendaal. de N233 loopt tot de A12. A12 op richting Arnhem, en dan de richting A30 volgen, A30 op en dan afslag 2 (ede Noord) naar de N224, einde afrit links en deze weg (N224) volgen tot Juf Tok.
of: de A 59 doorrijden tot de A50, daar richting Arnhem en dan (bij knp Galder) Utrecht/A12 volgen tot de afslag naar de N224.(da's de 1e afrit nadat je goed en wel op de A12 zit, de afstand is net niks, eigenlijk) je komt dan van de andere kant langs Juf Tok. het is wel een stuk(je) om, maar meer snelweg, dus wellicht sneller.
(met dank aan Google Earth) |
Al met al wordt het knap lastig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 19:06
|
|
|
|
Weet t nog niet zeker, maar waarschijnlijk lukt t me om morgenmiddag aanwezig te zijn op picknick. Als het niet te laat is om me op te geven tenminste
groet Klaproos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELISABETH227
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 19:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hoi Elisabeth, het is inderdaad een mooi gedicht en het is wel bijzonder dat de voorganger zo gepakt werd door de tekst. Is die preek soms ergens opgeslagen? Ergens te lezen of te horen misschien op het internet?
Frank |
Hoi Frank, Nee deze preek was echt bedoeld om onze eigen gemeente wakker te schudden. Deze is niet opgenomen of op tv uitgezonden, omdat die preek niet voor evangelisatie bedoeld was. Dus helaas.
groeten, Elisabeth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 19:34
|
|
|
|
Vrijdag 15 april, 2 Kon. 18: 4-13; Nooit iets goeds.
Er zijn van die mensen die nooit iets goeds hebben te vertellen. Ze zeuren. Ze klagen. Ze schelden. Ze hebben kritiek. Er is altijd wel wat. Nooit zijn ze tevreden. Het is, wat je ook doet, nooit goed. Is die profeet Micha ook zo’n figuur? Zo’n aartsmopperaar? Zo’n man die nooit iets goeds te vertellen heeft? Volgens koning Achab wel. Op speciaal verzoek van zijn collega, de koning van Judea, Josafat, wordt Micha opgeroepen. Er zijn al vierhonderdprofeten geweest. Op de vraag of de koningen er verstandig aan zouden doen om tegen de vijand op te trekken, hebben ze allemaal gezegd: Zeker, trek op! God zal de vijand in uw macht geven! Nee, de koningen behoeven niet ongerust te zijn. God staat aan hun kant! Maar Micha profeteert iets anders. En dat gebeurt vaker. Daarom heeft Achab zo’n hekel aan hem. Die Micha, die heeft nooit iets goeds! Die heeft altijd kritiek! Zo’n profeet kun je niet gebruiken… Is Micha dan werkelijk zo’n mopperaar? Wel nee, geen sprake van! Maar Micha weet zich niet geroepen de koning naar de mond te praten! Dat is nogal gemakkelijk, altijd maar zeggen: Zeker, mijnheer, mevrouw, u hebt gelijk, gaat u gang, wat u doet is goed, God staat aan uw kant...! Zo heeft Jezus ook niet gesproken. Vlijmscherp was Zijn kritiek, zo af en toe. Denk maar aan de Farizeeërs, die ook dachten dat God aan hun kant stond. Er is kritiek waarvoor je dankbaar voor moet zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAC823
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 19:37
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | nou zeg, heb ik ff een vreemd probleem. Ik probeer mijn instellingen te wijzigen maar hij slaat het niet op. Als ik vinkjes wil verwijderen en ik druk op opslaan dan staan ze er daarna vrolijk weer. Hellup?
gr majaro |
Illegaal bezig volgens mij.
Laatst aangepast door
|
MAC823
|
op vrijdag 15 april 2011, 19:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELISABETH227
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 20:10
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Er is geen excuus om God niet te kennen, wel een voorrecht om met de bijbel opgegroeid te zijn....
Hallo Crossroad. Als je de mensen in de boesboes rekent die niets van de HEER gehoord hebben maar wel zich aan de geboden houden dan zal er ook voor hun genade zijn zo heb ik dat altijd geleerd . Sjalom. Martin |
Zo heb ik het ook geleerd, ongeveer dan. Mensen die werkelijk nooit het evangelie hebben gehoord zullen naar hun geweten geoordeeld worden, heb ik altijd geleerd. Ik weet intussen ook dat een geweten gevormd wordt door de cultuur waar je in opgroeit. Blijkbaar is een schoon geweten voor God voldoende in zo'n geval. Kun je nagaan hoe genadig Hij is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 20:45
|
|
|
|
Ik loop op het strand En in de verte ruist de zee De golven met hun witte schuimkoppen Rollen donderend af en aan
Het vele zand onder mijn voeten Maakt dat het lopen zwaar valt Het gaat stapje voor stapje Ik moet moeite doen om vooruit te komen
Het maakt me moe, maar ik ga door Want straks wordt het lopen lichter Hoe dichter ik bij de zee kom Hoe gemakkelijker het gaat
Want daar is het zand glad gemaakt Zodat ik er dansend overheen kan gaan Met het geluid van de zee naast me Wordt het een bevrijdingsdans
Toch moet ik weer terug naar het mulle zand En weer gaat het lopen zwaar Ik kijk naar het zand, ik moet er doorheen Want daar leidt de weg mij verder
Ik kijk nog eens achterom En zie de zee met het gladde strand En ik weet, ik kan telkens weer terug Naar waar ik dansen mag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:11
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Al met al wordt het knap lastig  |
Maar luister eens mannen. Kan ik vanuit Hoeven in Ede geraken? Ik heb echt geen besef van de wegen in Nederland en ik heb geen wegvinder. Als ik niet heel zeker ben dat ik in Ede kan geraken zonder hele vele kilometers om te rijden ga ik liever niet. Het is voor mij als leek op de Nederlandse wegen erg moeilij om een alternatieve route te zoeken. Dus is enige juiste wegeninformatie is erg welkom
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 15 april 2011, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:16
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | mag ik aannemen dat je 'net' bedoelt? in dat geval: proficiat!
En tante Bea lijkt me wel een schappelijk mensch. die zal d'r krabbel wel zetten. |
Dat was idd een tikfout en wat voor 1 maar zal wel van de emoties komen denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Maar luister eens mannen. Kan ik vanuit Hoeven in Ede geraken? Ik heb echt geen besef van de wegen in Nederland en ik heb geen wegvinder. Als ik niet heel zeker ben dat ik in Ede kan geraken zonder hele vele kilometers om te rijden ga ik liever niet. Het is voor mij als leek op de Nederlandse wegen erg moeilij om een alternatieve route te zoeken. Dus is enige juiste wegeninformatie is erg welkom  |
wedervraag: heb je wel een wegenkaart in huis/auto? je hebt internet, dus ook routeplanners: route.anwb.nl is een goeie. of anders Google Earth.
volgens mij is de laatste routebeschrijving die ik gaf wel een goeie: A59/A50/A12/N224. wellicht een eind(je) om, maar wel sneller dan binnendoor via Rhenen/Wageningen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:25
|
|
|
|
|
breda- tilburg-denbosch-nijmegen-arnhem-ede
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:30
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | wedervraag: heb je wel een wegenkaart in huis/auto? je hebt internet, dus ook routeplanners: route.anwb.nl is een goeie. of anders Google Earth.
volgens mij is de laatste routebeschrijving die ik gaf wel een goeie: A59/A50/A12/N224. wellicht een eind(je) om, maar wel sneller dan binnendoor via Rhenen/Wageningen. |
Griff, ik stuur je effe de route die ik heb van de anwb routeplanner naar je mailbox...effe geduld...niet in slaap vallen
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 15 april 2011, 21:54
|
|
| Naar boven |
|
|