ChristianMatch

Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:03

LEONARD480 schreef:
Er gaat uiteindelijk niets boven de Beach toch MVV.

Maar een stukje heide/bos kan ook heel leuk zijn voor een wandeling.

Was van het weekend begonnen in Schoorl/Groet toen naar Bergen en Egmond aan Zee en natuurlijk ook Scheveningen en effen stiekem een blik op de Crazy Piano's om vervolgens lekker op het terras te genieten van het Strandsfeertje. Verraste, verbaasde smiley

Zozo jij hebt dus een flink strand weekend achter de rug. Knipoog smiley

Uiteraard is een stukje heide/bos ook erg mooi. We hebben hier ook de duinen die ook weer hun eigen charme hebben.

Wat vond je van Crazy Piano's? (naast duur) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Was er nog een optreden of heb je alleen van het terras genoten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:17

ERIKA129 schreef:
Zo is het Cross!!..... Er zijn vele gebeden de afgelopen dagen omhoog gestegen....... van zeer veel mensen die met ons meeleefden.

Wat ik hieraan lastig vind:
Voor zoveel zieke mensen wordt gebeden. Maar uiteindelijk worden lang niet alle gebeden verhoord. Dus ik vind het prachtig mooi dat het voor jullie wel zo is. Maar aan de andere kant vind ik het zo lastig om te moeten zien en meemaken dat er zoveel mensen ziek zijn en blijven, ongeacht alle smeekbedes. Ik begrijp dat niet alle gebeden verhoord kunnen worden, maar het is soms moeilijk te verwerken om te zien dat het bij anderen wel schijnt te gebeuren. Veel mensen twijfelen daardoor (terecht of onterecht) aan hun geloof.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:26

MVV749 schreef:
Zonder je tegen je hoofd te willen stoten, wil ik toch inhoudelijk op je bericht ingaan. Ik zal proberen om het geheel in je verhaal te kunnen tegenspreken, niet alleen een paar woorden. En dan hou ik in het achterhoofd dat het topiconderwerp over masturberen gaat, niet over sex of lust.

Je eerste alinea: Ik heb geen idee welke mannen jij in je kring hebt, maar dan raad ik je aan om andere mannen te leren kennen. Dat mannen minder lang zonder sex zouden kunnen laat ik maar in het midden. Dat mannen hun liefde zouden uiten door sexueel contact, is dan best een probleem voor voor mannen die geen sex hebben. Die leiden dan een liefdeloos bestaan? Of wordt de liefde geuit in het luchtledige tijdens masturbatie? Ik denk toch echt dat jij je veel meer richt op het onderwerp lust, dan op masturbatie.

Je tweede alinea: Wat versta jij onder "het sex gebeuren opgewekt"? Ik geef je gelijk als je hiermee wederzijde liefde bedoeld. Want dat kan iemand die nog nooit sex heeft gehad ook niet hebben ervaren. Maar in jouw uitleg lijkt het wel alsof er tijdens de eerste keer sex een knopje wordt omgeschakeld die een mens naar sex doet verlangen. Is dat dan ook zo met masturbatie?
Het lijkt wel alsof je van een andere planeet komt MVV...idd, het is heel anders als je seks gehad hebt, dan dat je nooit ervaring op dat gebied hebt. Is dat zo vreemd voor te stellen voor je? Weet je wat er met je gebeurt als je seks hebt? Wat voor invloed dat heeft op je hele wezen? Hoe je verbonden raakt met de ander? Er is een groot verschil tussen masturbatie en seks met je partner, en daar is gewoon niks mis mee. Het verdiept je relatie met de ander.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 28 april 2011, 11:30
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:29

Zo, dank zij de hulp van Mariska heb ik de Chrome op punt gesteld. Via de privé chat heeft zij mij stap voor stap door de instellingen geloodst. Haar geduld levert dan een resultaat op dat veel beter is dan met de IE. Ik kan nu weer mailen zonder enige vertragingen van de letters op het scherm.

Dank je wel Maris. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:33

FRANKT627 schreef:
Ben ik het volledig mee eens. Dat is het doel van de Heilige Geest: dat we leven zoals Jezus het ons voordeed.

Ik denk dat al eerder in het OT melding werd gemaakt van de Heilige Geest.

Hoe beleef je het zelf Chat? Vind je dat we ons kunnen, mogen, moeten richten tot Geest of zeg blijf je liever bij Jezus of God? Ik weet dat sommige mensen niet direct een voeling hebben met de Heilige Geest. Dat ze de HG eerder als iets abstracts beschouwen.
Er zijn zoveel dingen over te zeggen, dat ik dat liever stukje bij beetje doe. Voor mij is het belangrijkste, dat Gods Geest over de mens is uitgestort om het werk van Christus te voltooien. En dat houdt in dat we geroepen zijn om de oogst bijeen te halen, en klaar te maken als de bruid van Christus...
Bij alles wat we mogen meemaken, moeten we niet uit het oog verliezen bezig te zijn met Zijn opdracht. Daarvoor heeft Hij Zijn Geest gegeven.
Als ik met mensen praat over de Heilige Geest, is dat ook mijn eerste vraag: ben je bereid voor God te werken? Dan zal Hij je bekrachtigen met Zijn Geest.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:38

Ik merk de laatste dagen dat ik me precies afsluit voor vriendschap.
Nu ik die kans krijg aangeboden weet ik er niet goed raad mee.
Door enkele mails en liefdevolle donderpreken leer ik toch inzien dat ik eigenlijk heel dankbaar moet zijn voor het feit dat iemand bevriend met me wil zijn. Door mijn raar gedrag hoop ik dan ook dat ik niets verpest heb.
Zo zie je maar dat je op de duur gaat vervreemden van iets dat bij het normale leven hoort. Dat je wel eens klaagt geen vrienden te hebben en een verlangen uitspreekt om echt bevriend met iemand te zijn en het dan afstoot. Raar eigenlijk hoe iets plots kan veranderen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 18:12

FRANKT627 schreef:
Zo, dank zij de hulp van Mariska heb ik de Chrome op punt gesteld. Via de privé chat heeft zij mij stap voor stap door de instellingen geloodst. Haar geduld levert dan een resultaat op dat veel beter is dan met de IE. Ik kan nu weer mailen zonder enige vertragingen van de letters op het scherm.

Dank je wel Maris. Knipoog smiley

Geen dank frank.. een knuffie is wel voldoende Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 18:15

LEONARD480 schreef:
Zeker Mariska als het probleem simpel op te lossen is ...dan geniet dat de voorkeur.
Soms ligt het probleem veel dieper in b.v. het gebruik van ccleaner ...vaak bejubelt over het ganse koninkrijk, maar van de week hoorde ik van een ICT-er dat daardoor veel problemen werden veroorzaakt. Soms haalt ccleaner net datgene weg dat de pc nodig heeft en mist soms een stukje historie. Beter is de computer te laten cleanen door bv mcafee.
Maar wat te denken dat een goedkope laptop of computer ...behoorlijk aan het afsterven is. Goedkope componenten gaan vaak minder lang mee en je betaald uiteindelijk ook wat je krijgt. Goedkoop is vaak Duurkoop.
Dit geeft ook aan dat op de duur de pc/laptop veel minder snel wordt.
Ook teveel warmteontwikkeling eist zijn tol. Intel kon daar in het verleden een patent voor vragen. Dan kan het zelfs gebeuren dat hij uitvalt en je direct een eitje op kan bakken.
Dus Mariska kan het probleem bij Frank veel groter zijn dan alleen een keuze voor de browser. Knipoog smiley

Ik had die problemen voor dat ik ccleaner had en ik had macafee draaien.
Jij doet je voor of je overal iets vanaf weet.

Frank is nu blij met chrome.
En vele anderen die chrome gebruiken hebben nu ook minder hinder van
dat ze geen draaideur meer zijn op CM, dankzij een andere browser.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 18:52

ERIKA129 schreef:
Dat we vanmorgen na wat onderzoeken te horen kregen dat mijn moeder GEEN borstkanker heeft Lachende smiley , dat er zelfs niks onregelmatigs in haar borsten te zien is Geschokte, onthutste smiley toch wel vreemd gedacht wordt nu aan een fout.
Maar maakt niet uit De Heere dankzeggen is wat we mochten doen.

Iedereen bedankt voor het medeleven!

Liefs Erika Kussende smiley

Wat fijn voor jullie Erika, dat zijn heel veel zorgen minder Knipoog smiley
Jij nog sterkte met de dingen die nog moeilijk voor je zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 18:54

Ik vraag me af over mensen naar de Berg, Dal en Beach gaan op 18 juni.

Zijn de CM-ers vorige jaar ook niet in Noorderwijk geweest?

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 28 april 2011, 09:17
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 18:57

MVV749 schreef:
Wat ik hieraan lastig vind:
Voor zoveel zieke mensen wordt gebeden. Maar uiteindelijk worden lang niet alle gebeden verhoord. Dus ik vind het prachtig mooi dat het voor jullie wel zo is. Maar aan de andere kant vind ik het zo lastig om te moeten zien en meemaken dat er zoveel mensen ziek zijn en blijven, ongeacht alle smeekbedes. Ik begrijp dat niet alle gebeden verhoord kunnen worden, maar het is soms moeilijk te verwerken om te zien dat het bij anderen wel schijnt te gebeuren. Veel mensen twijfelen daardoor (terecht of onterecht) aan hun geloof.

Ik denk dat heel veel christenen dat lastig vinden MVV. Ik kan geen antwoord geven op die vragen, maar ik kan/mag wel mijn vragen bij Hem neerleggen. Hij zal mij dan ook kracht of rust geven om dat te dragen/aanvaarden.
Zoals een liedje zegt:

Mijn hoop is op U Heer,
mijn kracht is in U Heer,
mijn hart is van U Heer, van U.

Ik prijs U met heel mijn hart,
ik prijs U met al mijn kracht,
met heel mijn hart, met al mijn kracht,
heel mijn hart is van U.
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 19:23

[quote=FRANKT627]Ik vraag me af over mensen naar de Berg, Dal en Beach gaan op 18 juni.

Dit vroeg ik me ook al af.... Lachende smiley

Ook vraag ik me af hoe de andere activiteiten die CM zelf heeft georganiseerd bezocht zijn...

Laatst aangepast door
THIRZA120
op woensdag 27 april 2011, 19:24
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 19:24

MVV749 schreef:
Je tweede alinea: Wat versta jij onder "het sex gebeuren opgewekt"? Ik geef je gelijk als je hiermee wederzijde liefde bedoeld. Want dat kan iemand die nog nooit sex heeft gehad ook niet hebben ervaren. Maar in jouw uitleg lijkt het wel alsof er tijdens de eerste keer sex een knopje wordt omgeschakeld die een mens naar sex doet verlangen. Is dat dan ook zo met masturbatie?

Ik sta te klapperen met mijn oren, te knipperen met mijn ogen, mijn adem stokt .....
Weten de meisjes niet wat ze over jongens moeten weten. (En omgekeerd natuurlijk!) Volgens mij is dit toch echt wel behandeld in de les "sexuele voorlichting voor puberssss" Twijfelende smiley

Het grote verschil

Het eerste verschil Wanneer een jongen in de puberteit komt en volwassen begint te worden, krijgt hij vanzelf te maken met de seksuele gevoelens die erbij horen. Het kwijtraken van zijn overproductie bijvoorbeeld is op zich geen onprettige ervaring, integendeel. Dat is normaal. Daar hoeft hij niets voor te doen. De hele wereld van seksuele beleving gaat in principe vanzelf voor hem open. Bij meisjes is dat anders. Die hebben dat helemaal niet. Wanneer ze de eerste menstruatie meemaken, dan geeft dat ze geen bijzondere seksuele ervaringen. Het is een min of meer onaangename gebeurtenis, dat is alles. De rest blijft op non-actief, is wel aanwezig, maar het slaapt. Ja, zelfs het allergevoeligste plekje dat ze heeft, blijft onopgemerkt verborgen totdat ze seksueel tot ontwaken wordt gebracht. Normaal gesproken gebeurt dat bij een meisje niet zomaar vanzelf. Dat komt door het tweede verschil.

De rest van de les kunnen jullie lezen door op onderstaande link te klikken. Het gaat vooral om de eerste alinea's, maar de rest is ook wel aardig om te lezen.... Knipoog smiley

http://www.schreeuwomleven.nl/seksualiteit/het_grote_verschil.htm
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:20

[quote=THIRZA120]

Er was in december 2010 een CM-kerst-dingetje maar ik vind niets terug in het forum over dat evenement.
Er werd wel in één of andere topic gekletst over dat CM-kerst-uitje maar ik vind die topic(s) niet meer.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:23

ff een bericht voor Dini (die het forum gelukkig nog wel kan lezen).

Jammer dat ik je nu als grijs zie Dini, het was heel leuk om je te ontmoeten op de pn, je bent een gezellige vrouw waar je erg mee kan lachen... Lachende smiley
Ik ga je missen hier en wens jou alle goeds toe en Gods zegen, in je leven (buiten C.M. Knipoog smiley ).

Liefs, Kussende smiley

Sus

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 27 april 2011, 20:25
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:35

MARISKA601 schreef:
Ik had die problemen voor dat ik ccleaner had en ik had macafee draaien.
Jij doet je voor of je overal iets vanaf weet.

Frank is nu blij met chrome.
En vele anderen die chrome gebruiken hebben nu ook minder hinder van
dat ze geen draaideur meer zijn op CM, dankzij een andere browser.

Mariska als IE echt zo slecht zou zijn ..waarom gebruikt de meerderheid van de pc gebruikers dit programma. Je kunt dit niet zomaar vergelijken. Chrome heeft veel minder mogelijkheden en daarom minder zwaar in gebruik....maar of het net zo veilig is???
Of ik overal iets van af weet is jou interpretatie en ja ..heb veel pc's mogen bouwen/instaleren en heb daar veel ervaring mee opgedaan ...of dat nou verkeerd is lijkt me sterk.
Trouwens kan me niet voorstellen dat Frank zijn mailprobleem zuiver aan IE zou liggen....is echt te kort door de bocht.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:43

MVV749 schreef:
Zozo jij hebt dus een flink strand weekend achter de rug. Knipoog smiley

Uiteraard is een stukje heide/bos ook erg mooi. We hebben hier ook de duinen die ook weer hun eigen charme hebben.

Wat vond je van Crazy Piano's? (naast duur) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Was er nog een optreden of heb je alleen van het terras genoten?

Nou MVV ben er nu niet in geweest ...een paar maandjes geleden wel ..tjonge wat een feest.
Duur is het zeker en ook zeker wel de moeite waard. Ook is het best kunstig om te zien hoe de muziek in elkaar overliep. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:48

FRANKT627 schreef:
Ik vraag me af over mensen naar de Berg, Dal en Beach gaan op 18 juni.

Zijn de CM-ers vorige jaar ook niet Noorderwijk geweest?

Ik probeer wel te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:51

Thomas, vanuit Zuid-Holland van harte gefeliciteerd!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:55

Woensdag 27 april, Hosea 14: 2-10; Dauw.

Wij staan er nauwelijks bij stil, bij de dauw. ’s Morgens vroeg heb je haast om naar school te gaan. En misschien zit de slaap nog in je ogen. De dauw? Wie let daar nu op?
Toch zouden we eens stil moeten staan, ’s morgens vroeg, om naar de dauw te kijken: die kleine druppeltjes, tintelend als parels, op elk grassprietje, overal. Wonderlijk mooi, onmisbaar voor de groei van al wat uit de aarde spruit – de dauw.
Aan het slot van het boek Hosea klinkt de stem van Israëls God. Het is een belofte. ‘Ik zal zijn als de dauw voor Israël.’ Na al die aanklachten en waarschuwingen, oproepen tot inkeer en omkeer, na al die donkere tonen – klinkt nu een hooggestemd lied, een lied van genade, van ontferming: ‘Ik zal zijn als de dauw voor Israël!’ Als het volk zich bekeert, als de nacht van zonde, afgoderij voorbij is, dan zal ieder zien hoe God voor Zijn volk is! God komt niet om het gras te vertrappen. God komt niet om het jonge groen weg te maaien. God is als dauw voor Israël! Hij zal het volk alles geven wat nodig is om te groeien, om vruchtbaar te zijn – een nieuw paradijs! Aan Hem is de vrucht te danken!
De laatste woorden van het boek Hosea zijn veelzeggend: ‘De wegen des Heren zijn recht; rechtvaardigen wandelen daarop, maar overtreders struikelen er.’ Wie de dauw wil zien, moet wandelen op de wegen des Heren. Kijk maar om je heen: de zon gaat op, de dag breekt aan en overal schitteren de kleine parels, op de aarde, op de bloemen en de struiken: God is goed, Hij maakt een nieuw begin! Hij is als de dauw voor Israël!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:00

CHATULIEM619 schreef:
Ook hier geldt de context. Is dit God, die de mensen uitnodigen hun angst aan Hem te geven, of is dit een man die een vrouw wil overhalen seks met hem te hebben, omdat hij wel te vertrouwen is...

Zoals zo vaak, kun je met zo'n uitdrukking meerdere kanten op. Jammer dat je er zo eenzijdig mee omgaat. Juist als je het wat breder ziet is het zo een zin die door Jezus uitgesproken kan zijn...

Voor de mensen die het niet gezien hebben en toch nieuwsgierig zijn geworden:
The Passion Gouda

Laatst aangepast door
HENK710
op woensdag 27 april 2011, 21:05
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:10

CROSSROAD317 schreef:
Gaat je ook niet lukken hoor Frank, Drenthe is nou eenmaal de mooiste provincie van Nederland, en daar zijn we trots op, bescheiden nederigheid is dan ook niet op zijn plaats.
Zeker, nu er ook nog eens een hele mooie vrouw woont, die zichzelf niet bekend wil maken, maar waar ik o zo stapel op ben ..... Lachende smiley

Nou, ik wens je heel zeker een hele toffe lieve vrouw toe hoor. Als je nu haar naam wilt zeggen kunnen we haar ook in ons gebed voor de Heer brengen.

Is het een CM-lid?
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:14

is duidelijk judith,

maar de strandwandeling gaat gewoon door
dus wie gezellig mee wilt wandelen kan zich bij mij opgeven met groet pimpernel.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:15

HENK710 schreef:
Zoals zo vaak, kun je met zo'n uitdrukking meerdere kanten op. Jammer dat je er zo eenzijdig mee omgaat. Juist als je het wat breder ziet is het zo een zin die door Jezus uitgesproken kan zijn...

Voor de mensen die het niet gezien hebben en toch nieuwsgierig zijn geworden:
The Passion Gouda
De contekst geeft de betekenis toch. Denk je echt dat GM aan God dacht toen hij dit liedje schreef?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:33

Vanuit de allermooiste provincie....Thomas, van harte gefeliciteerd.

Gr,

Visser uit ZEELAND Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:36

Thomas, je bent populair in Nederland!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:39

MVV749 schreef:
Hoi Lisa,

Ook al kan ik het niet helemaal met je eens zijn, toch vind ik dat je een sterk standpunt hebt. En dat vind ik ook heel wat waard. Zeker als je het zo naar niet-gelovigen kan overdragen. Het is inderdaad goed om hierdoor een gespreksonderwerp te hebben, om mensen tot nadenken te zetten. Dat doel heeft het zeker bereikt, dus daar heb ik geen moeite mee. Zoals je heel mooi zegt, hebben wij de opdracht voor de verspreiding van Het Woord. Als die op die manier kan, dan is dat mooi meegenomen.

Maar daarom is het (i.m.o.) spijtig dat niet Het Woord wordt verspreid, maar een scala aan popteksten die een oud Bijbelverhaal representateren. Ik twijfel eraan of mensen die geraakt worden daardoor naar De Bijbel en Het Woord gaan verlangen. Ook vind ik het bijvoorbeeld ongepast om een vrouw die niets van Het Geloof afweet en in de Playboy heeft gestaan als Maria te laten spelen. Dit draagt naar mijn idee geen goede boodschap uit.

Dus daarom zie ik, vanuit mijn Geloofsovertuiging, veel liever een vertolking door Christenen, met Christelijke liederen en/of teksten. Dan zou het naar mijn idee veel minder aanstootgevend zijn en daar worden ook meer dan genoeg niet-gelovigen mee bereikt. Persoonlijk heb ik nog een hele andere mening, want ik hou helemaal niet van dit soort opvoeringen. Maar dat is een persoonlijke mening, die ik niet in deze discussie wil laten meetellen.

Een discussie over wat er allemaal wel of niet mis in met deze vertolking is toch wel belangrijk? Want ook wij Christenen hebben elkaars steun en leiding nodig. Zo kunnen we toch groeien in ons geloof? Zo vind ik dankzij deze discussie ook goede punten in jouw redenatie. En dat vind ik belangrijk! Ik zal nooit zeggen dat ik goed (genoeg) geloof, dus ik ben altijd op zoek naar medegelovigen die me kunnen helpen en steunen. Als we elkaar alleen maar dwars gaan zitten, dan heeft deze discussie idd helemaal geen zin. Maar het tegendeel is wat mij betreft bewezen.

En eigenlijk ben ik het er wel mee eens dat het vele malen mooier was geweest als er sprake was geweest van een vertolking door christenen, met christelijke liederen hoor. Ik probeer alleen de dingen in een breder perspectief te laten zien, simpelweg omdat ik vind dat je zelfs dit moet proberen om te buigen naar iets goeds waar je wel iets mee kunt als christen ten opzichte van mensen die niet geloven. De opvoering heeft nu eenmaal al plaats gevonden, dus het is nu aan ons om er op de juiste manier op te reageren. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:43

CHATULIEM619 schreef:
De contekst geeft de betekenis toch. Denk je echt dat GM aan God dacht toen hij dit liedje schreef?

Moet dat dan altijd persé om er ook meer in te kunnen lezen?
En waar in het liedje zie jij dan die seksgerichtheid? Relatiegerichtheid, waar het over gaat, is toch echt wat anders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:43

LISA610 schreef:
En eigenlijk ben ik het er wel mee eens dat het vele malen mooier was geweest als er sprake was geweest van een vertolking door christenen, met christelijke liederen hoor.

Ken jij Syb en/of Do en hun levensovertuiging????
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 21:44

Je komt nu echt op een leeftijd dat het tijd wordt om die diepFries eens op te ruimen hoor, Thomas Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 ... 6194 Volgende
Pagina 2252 van 6194