| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 20:59
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben...... ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden. |
misschien ligt het dan eerder aan de server als je router het wel doet ?? Bij mij moest de router ff wennen nl., en lag het niet aan de router maar aan degene bij wie ik internet betaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 21:05
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Wat is er theorie aan dat ik het geweldig vind het mee te mogen maken?? En de theorie die jij noemt vind ik zo mooi dat ik het aan niemand wil onthouden.. het is voor mij de basis voor hoe ik mijn kinderen zie en er mee om ga.. ook niet echt theoretisch volgens mij.. | Volgens mij vermeld je dat de kinderen nog thuis wonen. Dus praktijkervaring heb je nog niet. Natuurlijk hoop je als ouder dat er een moment komt dat ze het huis uit gaan. En eerlijk gezegd, daar zit het probleem niet echt. Het probleem is meer een zoektocht, wat wordt mijn nieuwe rol als ouder. Sommigen gaat dat gemakkelijker af dan anderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 21:26
|
|
|
|
Het is niet goed weg te lopen als iets je niet aanstaat
Eigenlijk heeft Thomas hier wel een punt David........Je komt overal in je leven wel dingen tegen die je niet aanstaan en moet je dan maar gelijk weg? Je bent misschien jarenlang lid van de EO en omdat ze dan eens iets doen wat niet jouw goedkeuring heeft zeg je maar je lidmaatschap op? En inderdaad, doe je dat op je werk en in je kerk ook? Niet vaak denk ik.....want dan ga je de discussie aan of je past je aan..... Als je een relatie met iemand hebt heb je ook dingen die je kunnen bezeren en die je anders ziet, dus dan maar hupsakee uit elkaar? Ik stel het nu maar even kort door de bocht maar ik vind het wel een boeiend discussie punt eigenlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 21:29
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben...... ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden. |
beetje profaan vraagje: heb je de draadloze poort van je router wel aanstaan, danwel gedefinieerd? en aan de andere kant van de verbinding: heb je de draadloze verbinding van je laptop wel ingeschakeld? er zijn nl. laptops (o.a. Acer) waarbij je de draadloze verbinding kunt uitschakelen. vandaar mijn vraag.
iets wat heel simpel is, maar behoorlijke ergernis oplevert als je het over het hoofd ziet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 21:33
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Zeker een date-afspraak Griffin  |
ja, met de familie die schijnen het op hoge prijs te stellen als ik mijn verjaardag vier, al zie ik ze liever gaan dan komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:08
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Ik denk ook wel dat dit meest in de chatroom is Martin, heb er zelf nog niet mee te maken gehad, maar ik kom ook bijna nooit in de chatroom. |
Hallo Marylien. Ik zal je zeggen dat ik daar nooit kom omdat ik het eigelijk allemaal gebakke lucht vind en ooit door dat zelfde maar dan via de 11 meter is mn huwelijk kapot gegaan vandaar dat ik zo reageer. Maar dat is al heel erg lang geleden hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Volgens mij vermeld je dat de kinderen nog thuis wonen. Dus praktijkervaring heb je nog niet. Natuurlijk hoop je als ouder dat er een moment komt dat ze het huis uit gaan. En eerlijk gezegd, daar zit het probleem niet echt. Het probleem is meer een zoektocht, wat wordt mijn nieuwe rol als ouder. Sommigen gaat dat gemakkelijker af dan anderen. |
Tsja.. eh.. kijk.. volgens mij vraagt elke fase om een zoektocht naar hoe dan nu te handelen/denken/voelen.. Alleen al het verschil tussen die schattige baby in de wieg en die puber die gaat stappen tot 4 uur in de nacht.. ppfff. En het meegroeien in die nieuwe rol gaat sommigen gemakkelijker af dan anderen.. dat klopt! En het enige wat ik heb gezegd is dat ik het geweldig vind om het mee te maken.. ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat niet zou vinden als ze op kamers gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dat is een misverstand Martin. In de chatbox wordt haast niet over een ander geroddeld. Dit omdat dat ook openbaar is. Het vindt plaats achter de schermen, waarin men onderling elkaar opfokt om negatief over een ander te denken of te spreken. |
Hallo Chat Sorrie dat dacht ik omdat ik niet anders daar aan kon denken want ik heb verder met niemand contact vandaar dat ik dacht dat het via de chat zou gaan. Nogmaals mijn exuus hier voor. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:10
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Uw kinderen zijn uw kinderen niet, ze zijn de zonen en dochters van 's levens hunkering naar zichzelf Zij komen door u maar ze zijn niet van u, en hoewel ze bij u zijn behoren zij u niet toe.
Gij zijt de boog waarmee uw kinderen als pijlen het leven in worden geschoten. De boogschutter ziet het doel op het pad van de oneindigheid en spant u met al zijn kracht opdat zijn pijlen gezwind en ver vliegen. Laat het spannen door de boogschutter u tot vreugde zijn.
Twee citaten uit: de profeet van Kahlil Gibran.
Mijn kinderen zijn de deur nog niet uit, volgend jaar wordt er wel examen gedaan en een verdere studie gekozen ..en zo hoort het ook. Kinderen horen uit te vliegen, hun eigen leven te gaan leiden. En ik vind het geweldig dat mee te mogen maken. |
Wat grappig, precies die citaten staan in mijn profiel......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:15
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Tsja.. eh.. kijk.. volgens mij vraagt elke fase om een zoektocht naar hoe dan nu te handelen/denken/voelen.. Alleen al het verschil tussen die schattige baby in de wieg en die puber die gaat stappen tot 4 uur in de nacht.. ppfff. En het meegroeien in die nieuwe rol gaat sommigen gemakkelijker af dan anderen.. dat klopt! En het enige wat ik heb gezegd is dat ik het geweldig vind om het mee te maken.. ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat niet zou vinden als ze op kamers gaan. |
Ook al was het om van die gebroken nachten af te zijn? Heerlijk, geen zorgen meer wie wanneer thuis komt en in wat voor staat  En het is ook heel leuk om nu eens bij je kind op bezoek te gaan....hoewel.....logeren in een studentenhuis viel me toch wel wat tegen.....Ik heb de tijd echt gehad dat ik het normaal vind dat je om twee uur 'snachts gaat stofzuigen........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 18 mei 2011, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ben ik net bijna tegen een slagboom gereden...mijn remmen hebben het begeven. De wagen is nochtans in november APK gekeurd en toen werden er nieuwe remmen geplaatst. Of zeiden ze dat zomaar??? |
Hallo Frank Als ze in Nov de remblokken vernieuwd hebben dan zou je in een half jaar 50 duizend moeten hebben gereden maar wat ook kan is dat je remvloeistof of op is of dat er een lek in het systeem zit anders zou het in mijn ogen niet kunnen. Maar ik ben wel blij dat je nu nog kan schrijven en niet zelf in de kreukels ligt Heel veel sterkte en hoop dat het nog een beetje verbouwd kan worden. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:35
|
|
|
|
Hi Tink,
Als je wel verbinding hebt via de router en een netwerkkabel, maar geen verbinding draadloos. Dan betekent dit dat de verbinding met de internet aanbieder werkt.
Afhankelijk of de internet aanbieder wel of niet support op de router biedt, zullen zij je daar bij kunnen helpen.
Ik weet niet welke versie van Windows je hebt. Maar rechts onderin het scherm, naast de tijdsaanduiding kun een bij draadloze verbindingen een icoontje zien met aantal streepjes van klein naar groot. Als je daarop klikt kun je zien, welke draadloze netwerken beschikbaar zijn. Bij de betere routers wordt een CD meegelevert met een programmaatje, dat je helpt een draadloze verbinding te maken.
Belangrijk bij het maken van een draadloze verbinding, is de naam van het draadloze netwerk, van je router en het bijbehorende wachtwoord.
Zoals het in een andere reactie stond, is het bij de meeste laptops mogelijk de draadloze verbinding uit te schakelen. Ik heb daar zelf een touchknop voor, die ik per ongeluk wel eens aanraak en verbinding verbreek.
Als je tussen de draadloze netwerken, je eigen netwerk ziet, dan kun je deze aanklikken, waarna een knop zichtbaar moet worden, die twee teksten kan hebben, Verbinden of Connect (Engelse windows) als er geen draadloze verbinding is, of Verbinding verbreken of Disconnect. IN het geval dat je op Verbinden klikt, moet doorgaans de verbinding opnieuw gemaakt worden. Is dat niet het geval, dan zijn er instellingen gewijzigd op je computer of in de router. Als je tussen de draadloze netwerken je eigen netwerk niet ziet, dan is mogelijk het draadloze netwerk op de router uitgeschakeld.
Wel merk router heb je?
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op woensdag 18 mei 2011, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Leo, van jou had ik een slimmer antwoord verwacht... |
Ik niet hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:41
|
|
|
|
Woensdag 18 mei, Hab. 3: 14-19; Nochtans.
Tegenwoordig kun je in allerlei winkels wandtegels kopen met bijbelteksten. Vroeger waren ze er ook, maar tegenwoordig is de keus nog groter. In alle soorten, maten en prijzen kun je krijgen. Jaren geleden wilde mijn vader zichzelf ook zo’n wandtekst kopen. Maar de tekst die hij zocht was nergens op een tegel verkrijgbaar. Hij heeft toen zelf maar zo’n wandtekst laten maken. En die hangt nog altijd bij ons thuis, in de kamer. Welke tekst erop staat? Ach, je kunt het nauwelijks een tekst noemen. Het is maar één woord. Het is te vinden in het Bijbelgedeelte van vandaag. Dat ene woord: ‘Nochtans’. Habakuk ziet de toekomst somber in. Oordeel, straf, vijanden, Jeruzalem verwoest, de inwoners weggevoerd… om bang van te worden. Maar toch verliest Habakuk de moed niet. Hij schrijft: ‘Al zou de vijgeboom niet bloeien, al zou de wijnoogst mislukken, de akkers geen vrucht opleveren, al zouden de schapen en de runderen worden weggevaagd of weggehaald – nochtans zal ik juichen in de Here, jubelen in de God van mijn heil!’ Nochtans. Tóch, betekent dat. Ondanks alles blijf ik vasthouden aan de God van Israël. Al weet ik het niet meer, al heb ik niets meer, nochtans zal ik zingen. Waarom? Omdat God me er weer bovenuit haalt! Hij zorgt ervoor dat ik eens weer springen zal – als een hert. Nochtans…!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:43
|
|
|
|
Dit topic is niet meer het slechtste moment van de dag maar meer een technisch topic voor al uw reparaties.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dit topic is niet meer het slechtste moment van de dag maar meer een technisch topic voor al uw reparaties.......  |
Dit was dus jouw slechtste moment van de dag.
Ach, we zijn aan het slowchatten.
Mario, die vind dat Judith maar weer een ander woord moet kiezen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dit was dus jouw slechtste moment van de dag.
Ach, we zijn aan het slowchatten.
Mario, die vind dat Judith maar weer een ander woord moet kiezen....  |
Ik wilde alleen even wat zinnigs zeggen......maar gelijk wordt me weer de mond gesnoerd.......... Jammer weer......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:49
|
|
|
|
Ja k herken het probleem...........superirritant...en waar je dat ding ook mee naar toe zeult, overal hoor je dat 'ie het draadloos moet doen...maar nee.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:56
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ja k herken het probleem...........superirritant...en waar je dat ding ook mee naar toe zeult, overal hoor je dat 'ie het draadloos moet doen...maar nee.....  |
Het is maar net aan welke kant je van de ellende staat
Ik heb er een leuke boterham aan. En maak ook nog eens mensen blij als ik zo'n %*(&^@#^$ ding weer aan de praat krijg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 23:00
|
|
|
|
aan het eind van de middag toen ik de aanschaf van een serieuze electrische tandenborstel, met hulpstukken, afrekende. Ideetje van mn tandarts... Wel een leuk meisje bij het kruitvad [reclameneutraal getypt], dat dan weer wel.
en als dat ding stuk gaat kan ik hier dus advies krijgen! Topsite!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 23:06
|
|
|
|
ik verlang niets speciaals alleen dat jij er bent ik zoek niks bijzonders alleen dat je me kent.
Ik hoef geen juwelen of een ruwe diamant als ik je nodig heb reik me dan gewoon je hand.
Neem me in je armen wieg me zachtjes heen en weer laat me vertrouwen op jou liefde elke dag weer
Droog mijn tranen stop het verdriet wees er voor mij meer verlang ik niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BASTIBRO042
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 23:32
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Mensen mensen, we gaan veel te ver hier met onze bijdragen. Waar ik al bang voor was, is toch gebeurd: sommigen hebben hun eigen persoonlijke verhaal verteld. Hier is niet de plaats om zulke verhalen te vertellen. Dit is een openbaar forum. Stel je eens voor, dames. Je eigen kinderen kunnen lezen wat je schrijft..... |
Te ver? Waarom dan?
Gelukkig zijn er mensen die transparant zijn(durven zijn). Dat lijkt me juist helemaal geen kwaad kunnen. Wie of wat zou dat tegen je willen/kunnen gebruiken? Jonge kids zul je hier niet vinden en oudere kids weten dat verleden vaak al van hun ouders(als die transpatant zijn wel). De mijne ook. Seksueel misbruik verandert de beleving van seksualiteit bij slachtoffers al heeft dat niet direct te maken met masturberen. Nou, ik doe het wel hoor, zo af en toe. Ik ben nu ruim 4 jaar alleen en het lijkt me erg ongezond wanneer ik het niet zou doen.
Laatst aangepast door
|
BASTIBRO042
|
op woensdag 18 mei 2011, 23:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 23:35
|
|
|
|
| BASTIBRO042 schreef: | Te ver? Waarom dan?
Gelukkig zijn er mensen die transparant zijn(durven zijn). Dat lijkt me juist helemaal geen kwaad kunnen. Wie of wat zou dat tegen je willen/kunnen gebruiken? Jonge kids zul je hier niet vinden en oudere kids weten dat verleden vaak al van hun ouders(als die transpatant zijn wel). De mijne ook. Seksueel misbruik verandert de beleving van seksualiteit bij slachtoffers al heeft dat niet direct te maken met masturberen. Nou, ik doe het wel hoor, zo af en toe hoor. Ik ben nu ruim 4 jaar alleen en het lijkt me erg ongezond wanneer ik het niet zou doen. |
"Seksueel misbruik verandert de beleving van seksualiteit bij slachtoffers al heeft dat niet direct te maken met masturberen."
Dat is nu precies wat ik bedoelde te zeggen Bastibro. Tnx...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 18 mei 2011, 23:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 00:05
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | | en als dat ding stuk gaat kan ik hier dus advies krijgen! Topsite!! |
En dat voor één prijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 00:05
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | in de gemeente is het anders, daar zijn er oudsten/diakens (of welke structuur je ook hebt) dus leiders die de verantwoording hebben.
Het ging om jou, niet om hoe de oudsten of diakenen moeten reageren.
Bij een gemeente telt dit:
1 cor 5:
12 Staat het soms aan mij, hen te oordelen, die buiten zijn? Oordeelt ook gij niet (alleen) hen, die in uw kring zijn? 13 Hen, die buiten zijn, zal God oordelen. Doet, wie niet deugt, uit uw midden weg.
Je oordeelt toch ook over de mensen (christenen) die binnen de EO voor de uitvoering van de doelstelling zorgen. Je noemt ze rioolwater en dat gooi je weg. Trek dit door naar de kerk gemeente waar je heen gaat, laat de oudsten of diakenen buiten beschouwing, wat is dan je persoonlijke oordeel over de persoon die jij als rioolwater ziet?? Geef nou eens gewoon eerlijk antwoord, zonder elke keer te ontwijken
*
Bij de EO ben/was ik vrijwillig lid, en om genoemde redenen niet meer. Maar vind wel dat het steeds gekker word, vandaar de post hier, en waarschuwing. |
In de kerk of gemeente is het ook niet anders, daar heb je dan wel oudsten en diakenen, maar deze worden voor zover ik weet, gekozen door de leden van de kerk of gemeente. De leden kunnen ook de oudsten en diakenen ter verantwoording roepen indien ze afwijken van de regels, meestal staat dit in de statuten beschreven... Ik neem aan dat je ook vrijwillig lid bent in jouw kerk of gemeente. Ik vind, zoals ik al eerder zei, dat je je er weer heel gemakkelijk vanaf maakt door niet inhoudelijk in te gaan op mijn antwoord op jouw vraag om wel inhoudelijk te reageren ..... Maar ik denk, eerlijk gezegd, dat je geen antwoord hebt om de redelijke twijfel in mijn vragen te weerleggen....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 19 mei 2011, 12:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 00:15
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Bijkomend voordeel is geen last meer van muizen.
Wel interessant Cross ...ik moet de vrouwen ook van me af slaan ...of het is de uitstraling of het bijzondere luchtje  |
Jij moet de vrouwen van je af slaan, ik hoorde iets anders in de wandelgangen .... vrouwen die heel hard wegliepen omdat je ze te lang wou vasthouden .... Volgens mij is dat toch echt iets anders dan ze van je af moeten slaan
Er gaat niets boven vrouwen uit één van de drie noordelijke provincies, en heb je die, dan gaat er weer niets boven een vrouw uit Drenthe ... Flevoland (Almere) telt, net als Zuid-Holland, niet eens mee ....
Wat ben ik toch blij met mijn Drentse
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:02
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik vind dit een rare opmerking Leonard. Dat dit uitje in Groningen wordt gehouden klopt, maar iedereen zal welkom zijn. En dat het voor jou en mij ver is doet er niks aan af; ik ben al een aantal jaren lid en er zijn in het verleden vaker uitjes georganiseerd in het midden en westen van het land dan het noorden... toen was het ook duidelijk dat het weliswaar in het midden of westen gehouden werd, maar CM-ers uit het hele land welkom waren. |
Je kunt het misschien raar vinden..mijn bedoeling was hiermee niet om iemand te kwetsen, integendeel ...persoonlijk gun ik de noordelingen een leuk uitje. Het is natuurlijk wel zo dat de afstand relatief groot is om even langs te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:10
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jij moet de vrouwen van je af slaan, ik hoorde iets anders in de wandelgangen .... vrouwen die heel hard wegliepen omdat je ze te lang wou vasthouden .... Volgens mij is dat toch echt iets anders dan ze van je af moeten slaan
Er gaat niets boven vrouwen uit één van de drie noordelijke provincies, en heb je die, dan gaat er weer niets boven een vrouw uit Drenthe ... Flevoland (Almere) telt, net als Zuid-Holland, niet eens mee ....
Wat ben ik toch blij met mijn Drentse  |
Je moet niet alles geloven, soms is de helft nog de helft teveel...Cross. Maar je kunt het ook omdraaien, waarschijnlijk is het verlangen zo groot. Tja, je weet de uitspraak ..waar het hart vol van is ...loopt de mond ven over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:37
|
|
|
|
Ja en nee sus, Mag ik het zo zeggen, je gaat er anders mee om, dat wilde ik eigenlijk mee zeggen en daar bevoel ik het mastruberen mee. En dat is mij beleving
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 06:28
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | hoi strandwandelaars,
ik probeer het bij deze opnieuw om een oproep te plaatsen voor een strandwandeling. hoop dat er nu meer reacties komen en na wandeling effe borrelen met z'n alle. wie oh wie heeft er zin om mee te wandelen de 25ste juni geef je op.
groet pimpernel. |
Hoi Organisatoren.........
Ik zou heeeeeel graag meegaan, ware het niet dat ik die dag een andere afspraak heb. Mocht er echter iets veranderen dan kom ik zeker.
Jammer dat het zo krap aansluit bij de activiteit van Cm zelf. Het zal ws aanmeldingen schelen.
Maar wie weet....
Liefs Alous ps: heb wel zin om jullie weer eens te zien hoor. Long time ago.. Griffin.......ja ik weet het.......alvast van harte ( ben wel op tijd nu hè)
|
|
| Naar boven |
|
|