ChristianMatch

Forum

Wandeling op 29 mei
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2323 2324 2325 2326 2327 2328 2329 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:29

We willen een route van 10 km. lopen, maar 5 km kan ook.
Bij regenachtig weer kunnen we eventueel een bezoek brengen aan het Natuurdiorama Holterberg.
Na de wandeling kunnen we gezellig een bakkie koffie drinken bij Woody’s.
Verzamelen om 14.00 uur bij Woody’s, Holterbergweg 11
7451 JL Holten

Visje, in de eerste posting (hierboven) staan de gegevens.
Dus startpunt bij Woody's, ik ga uit van de route van 10 km.

En je hebt gelijk, het hele gebied van de Sallandseheuvelrug is prachtig! Maar we gaan nu vanaf Holten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:31

Op zondag 29 mei willen we een wandeling maken op de Holterberg.
Bij regenachtig weer kunnen we eventueel een bezoek brengen aan het Natuurdiorama Holterberg.
7451 JL Holten

Als je mee gaat geef je dan op door je naam op de lijst te zetten.

Imke 917
Nicolette 592
Siem 720
Crossroad317 (ov)
samen 585 [ ov]
Ernstjan522 (ov)
Visje125 (ov)
Joke849
Liaantje026 (ov) wil graag vervoer
Thesaint944 (ov)
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCAH006

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:43

SIEM720 schreef:
aan het eind van de middag toen ik de aanschaf van een serieuze electrische tandenborstel, met hulpstukken, afrekende. Ideetje van mn tandarts...
Wel een leuk meisje bij het kruitvad [reclameneutraal getypt], dat dan weer wel.

en als dat ding stuk gaat kan ik hier dus advies krijgen! Topsite!!

Nou ik ben benieuwd hoe een zo'n serieuze Electrieke tandenborstel eruit ziet, de hulpstukken is toevalligerwijs de oplader/baterij? of ook serieuze borsels varierend van klein tot groot. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ach is weer eens wat anders dan sjans bij de C100 toch..... Smiley met dichtgeplakte mond

Altijd handig advies bij serieuze dingen....

Laatst aangepast door
REBECCAH006
op donderdag 19 mei 2011, 21:44
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:59

Het koppie van mijn jongste zoon toen hij heel trots zijn snoeptoren in ontvangst mocht nemen omdat hij deze week voor de vierde keer 10 km had gewandeld. Ik ben blij dat de avondvierdaagse er hier weer op zit en hij kijkt al uit naar volgend jaar Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:08

Donderdag 19 mei, Ezech. 2: 6 – 3: 3; Zoet als honing.

De priester Ezechiël behoort tot de ballingen die al vóór de verwoesting van Jeruzalem door Nebukadnezar waren meegenomen naar Babel. Daar, in het verre land, wordt hij tot profeet geroepen. Geen prettige boodschap heeft hij voor het volk: Jeruzalem zal worden verwoest!
In een visioen ziet Ezechiël een hand met een boekrol. Op die boekrol: klaagliederen, ach en wee. En dan: een stem: Mensenkind, eet wat gij hier voor u ziet! Een vreemde opdracht! Maar de bedoeling is duidelijk: Ezechiël moet Gods boodschap in zich opnemen, het moet een deel worden van hemzelf.
Afschuwelijk zal dat smaken, denk je dan. Klaagliederen, gezucht en gejammer. Dat doet toch voor Ezechiël onverteerbaar zijn. Dat moet toch smaken als bitter kruid, als gif. Maar tot Ezechiëls verbazing smaakt de boekrol hem goed: ‘Toen at ik die op en zij was in mijn mond zoet als honing…’
Hoe is mogelijk! Hoe kun je nu met vreugde Gods oordeel verkondigen? Hoe kun je nu ooit al die ellende wegslikken? Dat is toch niet te verteren?
Het is onbegrijpelijk, maar waar. Gods Woord is zoet als honing. Zélfs de ballingschap, zélfs het oordeel. Omdat God zelf goed maakt wat bitter is, het verdriet verandert in vreugde, de dood omtovert in het leven, de gevangenis doet uitlopen op de vrijheid. Hoe kun je dat weten kunt? Kijk maar naar Pasen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:11

ANNETTE050 schreef:
2000 ste reaktie...beloning...pleinwacht lopen in de regen.... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Boze smiley 1600 reakties bedoel je. Voor straf twee weken pleinwacht lopen in de regen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:12

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley Hé Visser om hoe laat is die uitzending dan? Dat wil ik wel eens horen...als ik het weer niet vergeet natuurlijk.

's ochtends tussen 1o.30 en 11 uur. Maar heb jij dan omroep zeeland in België? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:15

Hallo Allemaal
Vanmorgen werd ik gebeld door de VU dat ik via mn ICD een stroomstoot had gehad snachts om 3 uur maar ik moet zeggen dat ik om half 3 naar bed ging en een minuut later sliep en dat konden ze niet begrijpen want ik moet wat gevoeld hebben want ja je krijgt 800 volt op je bast maar ik had heerlijk geslapen maar toen vertelde ze dat ik niet meer 2 maanden mocvht auto rijden en eigelijk kan ik niet zonder dus moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga doen hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:27

MARIO216 schreef:
Boze smiley 1600 reakties bedoel je. Voor straf twee weken pleinwacht lopen in de regen.

Je bent wel mild hoor met je straf, Mario Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:28

VISSER278 schreef:
's ochtends tussen 1o.30 en 11 uur. Maar heb jij dan omroep zeeland in België? Knipoog smiley

Boze smiley ik woon al 3 jaar in Nederland...
Als ze op de middengolf uitzenden kan ik het opnemen van de ontvanger op de laptop...moet even de frequenties zoeken...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:39

SUSANNAH475 schreef:
Het is of ik jou nu hoor spreken Frank... Clown smiley
In je linkerhand een stukje kaas, in je rechterhand een stuk vlees en op je schoot een Zeeuwse bolus...
En dan leg je de link met al het eten van de picknick bij mij ? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley je hebt gelijk , Sus...maar er zijn daar altijd van die lekkere dingen te proeven...ik ga meestal tegen de middag, begrijp je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:39

MARTIN695 schreef:
Hallo Allemaal
Vanmorgen werd ik gebeld door de VU dat ik via mn ICD een stroomstoot had gehad snachts om 3 uur maar ik moet zeggen dat ik om half 3 naar bed ging en een minuut later sliep en dat konden ze niet begrijpen want ik moet wat gevoeld hebben want ja je krijgt 800 volt op je bast maar ik had heerlijk geslapen maar toen vertelde ze dat ik niet meer 2 maanden mocvht auto rijden en eigelijk kan ik niet zonder dus moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga doen hahaha.
Sjalom.
Martin

Wouw Martin....dat klinkt heftig.
Volgens mij heb jij gewoon een olifantenhuid.
Als ik zelf eens met mn vinger aan het stopcontact zit heb ik al een half uur last van naschokken. Lachende smiley

Maar heel veel sterkte met het missen van je auto ....'k zou zeggen : zoek een alternatief...taxichauffeuse bijvoorbeeld????
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:41

FRANKT627 schreef:

Boze smiley ik woon al 3 jaar in Nederland...
Als ze op de middengolf uitzenden kan ik het opnemen van de ontvanger op de laptop...moet even de frequenties zoeken...

Of dat in jouw regio hetzelfde is weet ik niet , maar hier is het 87.5 FM dacht ik.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:45

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley je hebt gelijk , Sus...maar er zijn daar altijd van die lekkere dingen te proeven...ik ga meestal tegen de middag, begrijp je Knipoog smiley

En dan tegen de avond nog een keer zeker. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:50

LISA610 schreef:
Nou Chat, ik vind inderdaad dat het van lef getuigt als mensen zo open durven te zijn. Als jij dat dom vind, mag dat natuurlijk ook, it's a free country. Dat van die vrouw heb ik blijkbaar gemist, kan het ook niet terug vinden. Ik vind het absoluut niet nodig dat er allemaal details naar boven komen in een discussie als deze en dat weet je best. Wat ik steeds heb gedaan is uitsluitend een discussie voeren over hetgeen je wel of niet kunt lezen in de Bijbel aangaande dit onderwerp. Maar blijkbaar is het niet mogelijk om op een volwassen manier hierover te praten. Wat ik van jou echter niet begrijp is waarom jij je nu verlaagd tot een niveau waar jij je eerder afwijzend over hebt uitgesproken. Maar goed, wat mij betreft gaat dit topic nu op slot.
Ik vind er een enorme tegenstrijdigheid in zitten wat je schrijft. Als mensen open zijn over dit onderwerp gaan ze toch automatisch details vertellen? Dus ze zijn heldhaftig en je staat niet te trappelen om te lezen wat ze schrijven. Dit forum is niet de juiste plek om allerlei persoonlijke verhalen te horen, en ik begrijp echt niet waarom je dit zo aanmoedigt. Dit is geen therapiegroep en het forum biedt niet de veiligheid die nodig is voor zulke verhalen.
In dit topic heb ik diverse keren mijn bezorgdheid geuit over deze verhalen. Helaas werd het met de laatste bijdragen alleen maar erger. Ook dat bewuste gevis van mensen naar persoonlijke verhalen heeft mij doen besluiten het maar een op een wat heftigere toon neer te zetten. Verlaag ik me tot hun niveau? Nee, ik geef met mijn opmerkingen aan hoe laag het niveau dreigt te worden als we nog doorgaan.
Tenslotte heb ik genoeg verhalen gehoord hoe sommigen deze uitlatingen gebruiken. Het zou me niet verbazen als deze bekentenissen tot gevolg zullen hebben dat er opeens vreemde mailtjes komen.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 20 mei 2011, 00:05
Naar boven

Auteur Bericht
VISJE125

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:09

IMKE917 schreef:
Op zondag 29 mei willen we een wandeling maken op de Holterberg.
7451 JL Holten

Als je mee gaat geef je dan op door je naam op de lijst te zetten.

Imke 917
Nicolette 592
Siem 720
Crossroad317 (ov)
samen 585 [ ov]
Ernstjan522 (ov)
Visje125 (ov)
Joke849
Liaantje026 (ov) wil graag vervoer
Thesaint944 (ov)

Liaantej moet mee. Ze zou zaterdag alvast bij mij kunnen komen en dan hoeft ze alleen maar thuis gebracht te worden, tenminste als ze dat wilt???
Maar als ze liever heeft ophalen en weer thuis brengen dan mag het ook.
Dus Liaantje zeg het maar Knipoog smiley .
En als er iemand is die haar op wil halen en of weg brengen mag ook, maar ze moet wel mee hoor, dus wie bij haar in de buurt woont, mee nemen zou ik zeggen Knipoog smiley

Ik wist helemaal niet dat je vanaf woodey's ook kon lopen? Is dat wel een route dan?
Zou best kunnen dat ik die al gelopen heb, maar dat is dan al wel een hele tijd geleden.
Goeie ouwe tijd Slapende smiley not!!! Nou ja niet alles dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:20

CROSSROAD317 schreef:
Juist niet, ik denk dat vergeving aannemen veel moeilijker is ....

Als je vergeeft ben jij er klaar mee, dan heb je er over nagedacht, en ben je tot de conclussie gekomen dat het beter is om te vergeven (of om vergeving te vragen) Vanaf dat moment ligt het niet meer bij jou maar bij de persoon die je vergeving hebt gegeven (of aan wie je vergeving hebt gevraagd)
Uit persoonlijke ervaring weet ik, dat als je in Jezus naam vergeeft, echt herstel mogelijk is.

Maar ook uit persoonlijke ervaring weet ik, dat niet alle mensen die je vergeeft of om vergeving vraagt, er mee omgaan als waarvoor het is bedoeld. (grammaticaal zal deze zin niet kloppen ben ik bang, hopelijk wordt mij dit op voorhand vergeven) Knipoog smiley

Klinkt dat niet een beetje makkelijk Crossroad? Als je zelf maar vergeeft ben je er klaar mee???????? En dan ben je er niet meer verantwoordelijk voor?????
Dan ligt het bij de ander?????
Soms is voor de ander vergeven een brug te ver.....en ja dan gaan mensen er mee om zoals het in jouw ogen niet bedoeld is....
En dan klinkt het simpel als je dan zegt nou ja, ik heb vergeven dus ik ben er klaar mee dus het ligt nu bij jou.........kom je niet altijd mee weg denk ik.....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:24

MAUREEN217 schreef:
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.
Voor zulke bekentenissen heb je een beschermde omgeving nodig. En het is naief te veronderstellen dat het forum deze veiligheid biedt. En je mag wat mij betreft gegriefd zijn en mij van gevoelloosheid betichten, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat er mensen zijn, die staan te popelen om je mee te nemen in hun seksuele fantasieën...Je hebt zelf de deur ervoor opengezet, klaarblijkelijk waren mijn argumenten niet overtuigend genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
TON818

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:38

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Angelique327, 50 jaar
Thirza120 (30 jaar), regio 0318
Samen585, regio 0182, met 2 kids
Nicolette592, 55 jaar
Jasmein464, 50 jaar, regio 078

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524, met M438
maded 46 jaar regio 0183
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
visser278 43 jaar regio 113
searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
Pimpernel828, 44 jaar, regio 030
Frankt627, 47 jaar regio 076
Positivo022, 45 jaar, regio 0297 met dochter van 11 en haar vriendin
leven231, 44 jaar, regio 0549

Voor de picknick moet ik mij helaas afmelden. Ik wens alle deelnemers en hele gezellige dag! Ton818

Laatst aangepast door
TON818
op donderdag 19 mei 2011, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:42

MAUREEN217 schreef:
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.

Jouw commentaar is anders ook niet mis Maureen.....als ik er even wat van mag zeggen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:56

VISSER278 schreef:
En dan tegen de avond nog een keer zeker. Kwijlende smiley

Verlegen lachende smiley dat is al gebeurd...maar dat was per ongeluk
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:00

FRANKT627 schreef:
Verlegen lachende smiley dat is al gebeurd...maar dat was per ongeluk

hahaha... lol Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:01

SUSANNAH475 schreef:
hahaha... lol Clown smiley

als het maar gratis is...ik ben al goed ingeburgerd in Nederland Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:15

[quote=DAVID923]

@ cross

nu doe je het weer, je legt woorden in mijn mond, ik noemde wat je deed, waar je me bezig was, namelijk mij woorden in de mond leggen en verdraaien. nu weer hetzelfde, heb je nooit vuilak genoemd....

jouw posting van donderdag 19 mei 2011, 12:24

@ chat, jij bent heel vuil bezig.

David je hebt helemaal gelijk, je hebt me geen vuillak genoemd, mijn excuses daarvoor.
Je had het tegen chat, dus ja waar maak ik me druk om.

Verder zeg ik maar, alweer, ff helemaal niets .... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:17

Je mag zeggen wat je wilt, maar ik voel mij aangevallen en vind dat ik dat mag zeggen. Iedereen zegt wat hij / zij wilt, dus waarom ik niet? Ik heb Chat mij excuses aangeboden, waarom moet hij dan doorgaan mij te vernederen? Dat isook niet eerlijk. Wat ik had vermeld, ja misschien niet slim, maar nu word ee gezegd dat ik de deuren opengezet heb? Kom nou toch, hoever gaat dit nog door? Hier mag iedereen schijnbaar je vernederen en je moet het maar slikken als zoete koek, dat vind ik niet eerlijk, vooral al omdat ik mijn excuses heb aangeboden en heb toegegeven dat het idd niet zo'n slimme was. En dan toch doorgaan, en constant messen in je rug voelen, en beticht worden dat je harde woorden gebruik, is dat eerlijk, is dat christelijk? Dit is voor de laatste Kee hier op hè forum, want ik vind hier mnsen die niet echt eerlijk zijn, d dingen maar half lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:19

we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Angelique327, 50 jaar
Thirza120 (30 jaar), regio 0318
Samen585, regio 0182, met 2 kids
Nicolette592, 55 jaar
Jasmein464, 50 jaar, regio 078
flower152 50 jaar, regio 0570

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524, met M438
maded 46 jaar regio 0183
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
visser278 43 jaar regio 113
searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
Pimpernel828, 44 jaar, regio 030
Frankt627, 47 jaar regio 076
Positivo022, 45 jaar, regio 0297 met dochter van 11 en haar vriendin
leven231, 44 jaar, regio 0549
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:24

MAUREEN217 schreef:
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik voel mij aangevallen en vind dat ik dat mag zeggen. Iedereen zegt wat hij / zij wilt, dus waarom ik niet? Ik heb Chat mij excuses aangeboden, waarom moet hij dan doorgaan mij te vernederen? Dat isook niet eerlijk. Wat ik had vermeld, ja misschien niet slim, maar nu word ee gezegd dat ik de deuren opengezet heb? Kom nou toch, hoever gaat dit nog door? Hier mag iedereen schijnbaar je vernederen en je moet het maar slikken als zoete koek, dat vind ik niet eerlijk, vooral al omdat ik mijn excuses heb aangeboden en heb toegegeven dat het idd niet zo'n slimme was. En dan toch doorgaan, en constant messen in je rug voelen, en beticht worden dat je harde woorden gebruik, is dat eerlijk, is dat christelijk? Dit is voor de laatste Kee hier op hè forum, want ik vind hier mnsen die niet echt eerlijk zijn, d dingen maar half lezen.

Het was maar een opmerking Maureen, geen aanval op jou??????
Laten we het er op houden dat jullie het gewoon niet eens zijn, dat is me wel duidelijk...... Engeltje smiley En dan kan je als mens wel eens doordraven toch?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:33

CHATULIEM619 schreef:
Hoewel de meeste bijdragen afkomstig zijn van alleenstaande ouders met kinderen in huis, wil ik eens een keer een andere groep ouders aanspreken. Ook omdat ik er zelf nu midden in zit en ik dit eigenlijk de moeilijkste fase vind in de opvoeding.

Mijn kinderen staan op het punt het huis uit te gaan. Vooral bij mn dochter zie ik heel sterk het verlangen om op zichzelf te gaan. Ze is pas begonnen aan de universiteit, heeft opeens hele nieuwe vrienden gekregen en ja, heeft ook meteen verkering....
In dit jaar is ze veranderd van een lieve dochter naar iemand die eigenlijk helemaal niks meer over zichzelf vertelt. Ze gaat volledig haar eigen gang, zit alleen maar op haar kamer, of te studeren, of met de computer bezig. Opeens eet ze niet meer thuis en is meer bij haar vrienden dan dat ze thuis is.....

Ik vind dat eerlijk gezegd heel moeilijk. Met mn verstand zeg ik, het is een hele gezonde ontwikkeling, maar mijn gevoel is daar nog steeds niet. Ik wil haar zoveel mogelijk vrijheid geven en aan de andere kant, als ik haar laat gaan, komt ze dan wel weer terug?
Dat laatste is mijn gevoel, ik weet dat ze dat echt wel doet.....

Graag reacties van medeouders, die ditzelfde proces hebben moeten ondergaan......

Boeiend topic Chat... Knipoog smiley
En al wil je misschien liever reacties van medeouders, ik hoop dat ik er ook nog iets over mag zeggen.
Ik denk namelijk dat het zeker op die leeftijd belangrijk is dat je kinderen weten dat als er iets is ze altijd bij je terecht kunnen.

't Lijkt mij idd. geen gemakkelijke periode, maar deze periode is oh zo belangrijk en noodzakelijk zodat ze straks uit kunnen vliegen en hun eigen boontjes zelfstandig kunnen doppen... Lachende smiley
Sterkte !!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:34

Maureen:

En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou?

Deze opmerking naar Chatuliem toe is tendentieus, bedoeld of niet. Ontoelaatbaar, en een kwalijke suggestie.

Thomas, vindt dit buiten iedere proportie.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 20 mei 2011, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:41

MAUREEN217 schreef:
Maureen, je kunt alles naar je toe trekken, maar je bent niet de enige geweest. Ik heb zo in de gauwigheid vier persoonlijke bekentenissen gelezen....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2323 2324 2325 2326 2327 2328 2329 ... 6194 Volgende
Pagina 2326 van 6194