| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:30
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hee Tess Gratis kreeg ik niet maar ik wilde even rondneuzen en bijkletsen dus dan maar betalen he......... |
Hoi Leanne dat is ook alweer een tijd geleden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:34
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | jammie worteltjes... maar daar word ik wortelig van.
vraag me maar niet wat wortelig is.. weet het zelf ook niet... |
dat is een orange knijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:34
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dan blijf jij dus ook langer?!
Kun je na mijn vertrek weer ff 5 kwartier in een uur kletsen, is het net of ik er ook nog ben! Veel plezier! |
Ja ik heb een zomeraanbieding......... maar heel veel tijd heb ik nooit meer dus erg veel last zullen jullie niet van me hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hoi Leanne dat is ook alweer een tijd geleden... |
4 maanden Frankie,ben je braaf geweest?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:36
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hij zou er wellicht toch iets meer moeite voor doen?  |
Yes, she is back our Tess...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zelfs met respectvolomgaan hebben we een duidelijk andere mening....... Ik trek jouw woorden niet in twijfel mijn ervaringen zijn wat anders, dat is het verschil.......... |
@ Willemijn: Ik kan ook stellen: waarom accepteer je niet dat er ook andere meningen zijn?
Jouw ervaringen zullen anders zijn, en ook je mening zal anders zijn, maar tussen een "lekke band hebben, midden in de polder" en het "verdwijnen van een gezwel, waarbij de artsen voor een raadsel staan", zit volgens mij toch een groot verschil.
Als de artsen niet kunnen verklaren hoe het kan, de foto's en de punctie duidelijk aangeven dat er een gezwel is, wat heeft jouw ervaring dan te zeggen ?? Ik geloof dat jouw ervaring je, en dit zal misschien hard aankomen, blind maakt voor de wonderen die God nog steeds doet ... En vraag me niet waarom God mensen wel of niet geneest, maar ik weet dat God geneest op Zijn manier en op Zijn tijd!! En je mag door al je ervaring in de zorg er een andere kijk op hebben gekregen, God staat boven wetenschap en menselijk inzicht.
Willemijn ik respecteer je mening en je ervaring in de zorg zal ik echt niet wegvlakken, maar ik heb wonderen zien gebeuren die God met en aan mensen deed, waar ik niet omheen kan.
Ik zal je nog iets anders vertellen, niet om je te overtuigen dat je mij moet geloven, maar iets wat mij persoonlijk is overkomen. Zoals je weet stotter ik. Nu heb ik ongeveer 2 jaar geleden, voor me laten bidden, dat ik van mijn stotteren af mocht komen. Ik stotter nog steeds, wel minder dan voorheen maar toch .... Hmm, geneest God dan niet ?? ... JAWEL !! ... In onze dienst is er soms ruimte voor "vrij" gebed, iedereen krijgt dan de ruimte om een kort (dank)gebed uit te spreken. Als ik dan een kort dankgebed (hard op) uitspreek, dan stotter ik niet ... Als ik met mensen, bekende of onbekende mensen, praat over het geloof, waarbij ik ze mag vertellen van de Liefde van Jezus Christus, dan stotter ik niet ... Dat noem ik een wonder van gebedsgenezing. Een ander voorbeeld, wat ik zelf ervaar als het grootste wonder, ik heb mensen kunnen vergeven die mij pijn hebben aangedaan ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:37
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | 4 maanden Frankie,ben je braaf geweest? |
heb je me dan anders gekend nouja, braaf wel maar ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heb je me dan anders gekend nouja, braaf wel maar ook  |
Wow,gefeliciteerd!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Wow,gefeliciteerd!!!!!! |
...het is nog maar pril hoor maar het geeft mij wel een heeeeerlijk gevoel...ze is echt een lieve meid
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 24 juni 2011, 14:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 13:08
|
|
|
|
Genieten van het moment,meer hoef je niet te doen
(ik zou wel even die laatste 2 woorden weghalen voor ze het leest )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO318
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 13:46
|
|
|
|
Ik vraag me dit af
Waarom krimpt wol nou wel en een schaap niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 13:48
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Cgp5CTIu6aU
http://www.youtube.com/watch?v=-uQ4NtL8WsY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Zzq8KFYM0B4&feature=related
Deze had ik net nodig vandaag ik voel me leeg niet bang maar wanneer ?????
Zomaar even groot nieuwsradio aan en dan t gebed luisteren zo mooi mijn Vader geeft wat ik nodig heb al is t maar een lied
lieve groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 14:03
|
|
|
|
Sinds een tijdje is het weer steeds moeilijker mensen mee te krijgen naar een feestje. Geen zin, geen geld, hou ik niet vol .
als je naar een feestje wil en niemand wil mee, zet het dan hier neer en kijk of er anderen zijn met hetzelfde probleem! Kunnen wij einzelgangers gezellig met elkaar gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 14:06
|
|
|
|
|
Wanneer komt de dag dat ik mag gaan inpakken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 14:20
|
|
|
|
| MARIO318 schreef: | Ik vraag me dit af
Waarom krimpt wol nou wel en een schaap niet?  |
Oh nee?! Probeer jij dan maar es om een schaap heet te wassen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 14:45
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | | Wanneer komt de dag dat ik mag gaan inpakken |
inpakken??? En waar ga je dan heen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Genieten van het moment,meer hoef je niet te doen
(ik zou wel even die laatste 2 woorden weghalen voor ze het leest ) |
Welcome back Leanne ..ehh welke twee laatste woorden (lieve?? is toch niet verkeerd???)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:20
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Welcome back Leanne ..ehh welke twee laatste woorden (lieve?? is toch niet verkeerd???) |
Ik had achter 'lieve' in het klein 'denk ik...' geschreven...en dat moest dus weg van Leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO318
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:28
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Oh nee?! Probeer jij dan maar es om een schaap heet te wassen!  |
Dit heb ik voorgesteld bij de boer.. Maar hij vond dat niet goed ik had alles al klaar staan..
Gemeen he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO318
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:28
|
|
|
|
dubbel post sorry
Laatst aangepast door
|
MARIO318
|
op vrijdag 24 juni 2011, 15:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:44
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | ja ja , het gaat helaas niet door, met dit aantal deelnemers, vindt het ook jammer maar ja, maar waarom er zo weinig deelnemers komen is mij ook de vraag. zal verlopig ook niks meer organiseren . vriendelijke groet pimp. |
Jammer, Pimpernel dat de wandeling bij gebrek aan deelnemers niet door kon gaan. Persoonlijk kon ik helaas, door te weinig personeel ook niet komen. Laat je niet ontmoedigen ...gewoon een volgende keer beter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik had achter 'lieve' in het klein 'denk ik...' geschreven...en dat moest dus weg van Leanne  |
Mannen............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: |
Mannen............ |
Hee, welcome back Leanne !! Leuk je weer te zien hier...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...het is nog maar pril hoor maar het geeft mij wel een heeeeerlijk gevoel...ze is echt een lieve meid  |
En had je dat mij niet kunnen zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En had je dat mij niet kunnen zeggen  |
Dat doet ie nu toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:44
|
|
|
|
| MARIO318 schreef: | Wat je nu vertelt is mooi.. Daar kan ik me zeker in vinden.
Alleen als jezelf een gezin begint Dan bedoel ik man vind vrouw, relatie is zoals het moet zijn, vervolgen trouw je en de vrouw raakt zwanger. Je rolt min of meer in je rol van een vader! Dan heb je ook de dingen die jij opnoemt. Inc de poepluiers ;)
Nu stap je in een gebroken gezin. als je er mee door gaat krijg je direct de rol van vader. want als je met elkaar onder een dak zit, Is het ook logies dat je helpt met het verzorgen van dat kind! je hebt dan direct extra verplichtingen.
Nou wil ik nog wel toevoegen! Niks in het leven staat vast op Gods plan na.
Voor het zelfde geld kom ik de vrouw van me dromen tegen En die blijkt dan een kind te hebben
Tja daar sta je dan, je kiest voor de vrouw dus kies je ook voor het kind. Dat is dan de keuzen die je maakt en moet accepteren. |
Je vergist je. Je hebt niet de rol als vader. Als je daar van tevoren van uit gaat, heb je grote kans dat het mis gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:51
|
|
|
|
| MARIO318 schreef: | Wat je nu vertelt is mooi.. Daar kan ik me zeker in vinden.
Alleen als jezelf een gezin begint Dan bedoel ik man vind vrouw, relatie is zoals het moet zijn, vervolgen trouw je en de vrouw raakt zwanger. Je rolt min of meer in je rol van een vader! Dan heb je ook de dingen die jij opnoemt. Inc de poepluiers ;)
Nu stap je in een gebroken gezin. als je er mee door gaat krijg je direct de rol van vader. want als je met elkaar onder een dak zit, Is het ook logies dat je helpt met het verzorgen van dat kind! je hebt dan direct extra verplichtingen.
Nou wil ik nog wel toevoegen! Niks in het leven staat vast op Gods plan na.
Voor het zelfde geld kom ik de vrouw van me dromen tegen En die blijkt dan een kind te hebben
Tja daar sta je dan, je kiest voor de vrouw dus kies je ook voor het kind. Dat is dan de keuzen die je maakt en moet accepteren. |
wat mij opvalt is dat er een verschil in beleving is tussen jou en mij. als ik een man tegen zou komen waar ik van zou kunnen houden, die "een stapel kinderen" heeft, dan zou ik ze met liefde toelaten in mijn hart, en de eventuele hobbels samen (proberen te) nemen die bij desbetreffende situatie zouden kunnen horen.
wat ik van jou denk te horen, is dat je denkt het als een "extra belasting" op je liefdes-relatie te zullen ervaren.
een heel andere invalshoek dus: jij MOET het accepteren, en ik MAG ze accepteren.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 24 juni 2011, 17:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELISE438
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 16:58
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ben zo trots op mijn dochter van 10. Ze is geslaagd voor haar typediploma. Had het haar op die leeftijd niet nagedaan. |
Wow wat goed van je dochter. Gefeliciteerd!
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO318
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 17:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je vergist je. Je hebt niet de rol als vader. Als je daar van tevoren van uit gaat, heb je grote kans dat het mis gaat. |
is beetje hoe je dit bekijkt
Ik ging nu meer uit dat het kind geen vader meer heeft. of dat het niet bekend is wie de vader is. En dat het kind het kan en wil accepteren.
Dan is die kans er aanwezig.
In het echt lopen dit soort dingen altijd anders.
Laatst aangepast door
|
MARIO318
|
op vrijdag 24 juni 2011, 17:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 17:39
|
|
|
|
Mario,
Aanvankelijk kwam je met de gedachte van het is een vrouw met een kind, en je vroeg je af wat er dan wel niet met haar aan de hand was. Voor hetzelfde geld was er iets met haar ex-man. Maar ja die ken je niet. En zij past tenminste op het kind, haar man niet. Je moet je denk ik altijd dingen afvragen als je een relatie begint. Er zitten nu eenmaal soms lijken in de kast. En als je diep in je hart geen vrouw met kinderen wilt, dan moet je er ook niet aan beginnen. De positie van jou als nieuwe vriend is altijd moeilijk als je voor een vrouw met kinderen kiest. Je bent de vader niet, die hebben ze al. Maar dat betekent niet dat je niet waardevol kunt zijn voor deze kinderen. En soms accepteren kinderen je na een tijdje toch wel degelijk hoor. Ik denk dat je eens diep in je hart moet kijken wat je echt wilt. Verder denk ik dat als je een vrouw met kinderen zou tegenkomen je dan uit moet gaan van de concrete situatie die zich dan voordoet. De ideale partner is niet wie aan je wensen voldoet maar voor wie je (je) wensen opgeeft. Het leven loopt vaak anders dan je van tevoren bedenkt.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|