ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2451 2452 2453 2454 2455 2456 2457 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:50

..... eh dat ik cm vrijwillig mag verlaten?.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:51

De muisjes hebben vakantie nodig
Tot gauw Mariska (wie weet)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:52

MARISKA601 schreef:
..... eh dat ik cm vrijwillig mag verlaten?.... Knipoog smiley

das ook mijn mooiste moment rissy Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(see you at annie dr msn)
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:53

HANNAH810 schreef:
personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio....
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
angelique327 [voormalig lid]
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar)
visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
griffin748, 40 jaar, regio 035, bbq?
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog ....
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
pmpernel883 44jaar, regio 030

Laatst aangepast door
PIMPERNEL883
op maandag 4 juli 2011, 07:20
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:57

Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Willemijn
en Gods zegen voor nieuw levensjaar.

Groetjes Herman en Marian

Laatst aangepast door
HERMAN388
op zondag 3 juli 2011, 22:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 23:11

PIETER649 schreef:
das ook mijn mooiste moment rissy Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(see you at annie dr msn)

Ik wist wel dat je zo zou reageren.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 23:30

...een blind iemand gaat af op wat ie ervaart....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 23:55

PIETER649 schreef:
Heel erg waar Henkwal, maar hiermee ga je fors offtopic Boze smiley

FF nieuw leven erin blazen... Moeten we Griekenland financieel blijven steunen??
Ik zeg: laat maar ploffen die corrupte hap, hoppa de Euro uit, en snel

En ook nog Italie, maar snijden we dan ons zelf niet meer in onze vinger. Ik bedoel, zal het dan niet nog meer slechter worden??
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 23:57

YELNIN491 schreef:
Weet jij wie die chat stuurde dan??? ik heb geen namen genoemd toch???

Dit is voor mij en voor Judith een heel erg slecht moment van deze dag. Het mag nog, het duurt nog 2 minuten.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:24

HANNAH810 schreef:
dat was de vraag niet, pieter...... Knipoog smiley

welke geit bedoel je overigens, cross? Clown smiley

ik bedoel serieusigeit ...
Naar boven

Auteur Bericht
ORGANIST041

MARIA576 schreef:
die haarlak, daar had ik nog niet aan gedacht en vind ik ook een goeie! En ja, déze jongens konden niet om mij heen...maar ook aan de ándere kant van de flat hangen 'ze' rond, en niet zo'n klein clubje ook.
Enne...nu maar hopen dat ze met ál deze middelen nét zoveel zelfvertrouwen krijgt als haar ma...(ahum! Knipoog smiley ) of in elk geval dóét alsof ze dat heeft.

Zo'n busje haarlak is inderdaad een goed middel. Maar nog één goede raad:
Maak aan de kant waar hij moet spuiten een flinke deuk in het busje, doe je dat niet, dan is de kans groot dat je dochter zichzelf in haar gezicht spuit. Dat busje moet namelijk direct inzetbaar zijn en in je paniek heb je, vooral wanneer het donker is, geen tijd om te kijken waar dat kleine gaatje zit waar ie moet spuiten. Ik heb het al aan diverse meisjes en vrouwen aangeraden en met succes. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je als meisje of vrouw niet rustig op straat kan lopen. Daarom deze uitspraak: safety first !
Naar boven

Auteur Bericht
JEANNETTE037

PIETER649 schreef:
Gaan we weer????

Tijdens de live kennismaking kun je altijd nog het fotomodelgehalte afwegen tegen de inhoud van je date.
En geloof mij nou.. het is zeldzaam dat iemand alleen gaat voor het mooie smoeltje en/of het strakke figuurtje als de figuur in kwestie verder niet veul meer dan een lege domme doos is.

dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!
@ alle heren : kom in opstand! laat je niet uitmaken voor DOOS!!!!

hihi
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:45

JEANNETTE037 schreef:
dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!

hihi

Hoe zat dat ook al weer met de hersencellen van een (dom) blondje ... Smiley die vol vragen zit

Hoe sterven de hersencellen van een dom blondje?
-- Eenzaam......

Wat is het verschil tussen een dom blondje en een foto?
-- Een foto is ontwikkeld.

hihi .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 01:10

Vanuit liefde een relatie aangaan, is het aangaan met commitments.
De belangrijktse is trouw aan elkaar.

Ik zag in een documentaire een echtpaar waarvan de vrouw terminaal was, zij zeiden liefde is geven en krijgen (dus niet nemen). Omdat zij op gegeven moment op het punt komen zou dat ze niet meer geven kon vanwege haar ziekte, zou hij haar toch in liefde bijstaan blijven.
Zonder liefde met ongevraagd commitment (het is een vanzelf sprekendheid) is zo iets niet op te brengen.

Ook de Heer legt aan zijn Liefde een commitment vast, we moeten ons oude leven aan Hem geven om het nieuwe te beërven.

Liefde kan beslist niet onvoorwaardelijk zijn, het is een kwestie van actie reactie. Echter zoals ik al eerder noemde, kan men geen claim doen aangaande het geven moet mogelijk zijn voor je partner.

Pas als men de liefde voor zich zelf hoger stelt dan die van God of een ander gaat het fout. er was vandaag een stel meer dan 55 jaar getrouwd, bij ons in de kerk, de vrouw zei, dat er heus wel eens ruzie en andere moeilijkheden zijn geweest, maar dat de liefde er voor gezorgd heeft dat ze bij elkaar bleven.

Verliefd zijn is mooi, maar liefde is een groeiproces, de enige voorwaarde (commitment) is dat we alles in het werk moeten stellen om het te laten groeien.

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 20 juli 2011, 21:08
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 02:49

Waarom walsen sommige mensen over je grenzen heen en blijken ze geen respect te hebben voor jouw wensen ??
grrr...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 02:56

Zo mooi...

http://www.youtube.com/watch?v=PGmbMKmKvXo
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 03:01

Even een bedankje voor al die lieve wensen voor mijn verjaardag via de mail en via het forum........
Als maar een kwart van die wensen uitkomen heb ik al een fantastisch jaar voor de boeg Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 03:05

MARIO216 schreef:
Ter ere van de moeder van dit forum die vandaag jarig is, willen wij haar eren met een apart topic.

Willemijn van harte gefeliciteerd met je verjaaardag. 56 is niet niks.

Maak er een leuke dag van.

Ik was gister in de buurt van Harderwijk en ik hoorde de dolfijnen een speciaal liedje oefenen. Heb je zie niet gehoord, ze willen dat je komt.
Speciaal uit Spanje kwam er ook een telefoontje van de Sintl hij was onlangs in Harderwijk en vond W'tje ook wel heel erg lief.

Doe je de groeten van aan die andere die ook van de Veluwe komt, ze zal vast wel langs komen. Engeltje smiley

Die '"andere"heb ik inderdaad zaterdag al gesproken Mario, ze vroeg nog hoe het met jou was.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 04:26

ach, da's nou ook wat...heeft ze nog zó d'r best gedaan...staat Hendrik447 er niet meer op... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 04:32

ANNETTE792 schreef:
Klaar!!!!!!

Dit weekend het laatste verfwerk gedaan en vandaag doe boel nog ff snel leeggeruimd omdat ze morgen de vloer gaan leggen.
Nog 3 weekjes en we zitten erin

Lachende smiley

eindelijk, he...

trouwens: wel leuk, zo'n groot dakraam Knipoog smiley Clown smiley

wel een beetje dicht aan de weg, vind ik

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 4 juli 2011, 04:33
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 07:22

PIMPERNEL883 schreef:
pmpernel883 44jaar, regio 030
en hendrik 447.

sorry dat je weg was gevallen bij deze hersteld.
mijn excuus voor het ongemak.
vriendelijke groet pimpernel.

ps griffin je bent wel bij de les, toch goed dat er iemand op let.

Laatst aangepast door
PIMPERNEL883
op maandag 4 juli 2011, 07:26
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 08:42

GRIFFIN748 schreef:
ach, da's nou ook wat...heeft ze nog zó d'r best gedaan...staat Hendrik447 er niet meer op... Knipoog smiley

toch nog íémand die de boel een beetje in de smiezen houd hier, gelukkig;
dank je wel griffin!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 08:46

haha, gaat vast goed komen, willemijn;
van mij ook gefeliciteerd; heb je een fijne dag gehad?
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 09:27

dikke knufff voor jeff gewoon omdat je altijd weet wat ik nodig heb Knipoog smiley Kussende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 11:53

JEANNETTE037 schreef:

hihi
Pieter heeft gewoon gelijk. Helaas, je bent gewoon mens en accepteer eens dat je dat bent. Een man is visueel ingesteld, raakt opgewonden binnen 30 seconden en een vrouw zoekt naar zekerheid en veiligheid. Pas als ze zich veilig bij de man voelt, kan ze zich helemaal geven. Deze dingen ontkennen of veroordelen is hetzelfde als Gods schepping te veroordelen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:01

CHATULIEM619 schreef:
Pieter heeft gewoon gelijk. Helaas, je bent gewoon mens en accepteer eens dat je dat bent. Een man is visueel ingesteld, raakt opgewonden binnen 30 seconden en een vrouw zoekt naar zekerheid en veiligheid. Pas als ze zich veilig bij de man voelt, kan ze zich helemaal geven. Deze dingen ontkennen of veroordelen is hetzelfde als Gods schepping te veroordelen.

Chatuliem, het is misschien wel handig om even te vermelden dat dit jouw mening is? Niets mis mee, maar er zijn vast wel mensen die er wat anders over denken...........en vooral je laatste zin is wel erg invullerig......
En al dat gedoe dat vrouwen naar veiligheid en zekerheid zoeken.....vrouwen zijn tegenwoordig prima in staat om in hun eigen levensonderhoud te voorzien hoor.......Ik denk dat vrouwen, net als jij, naar liefde zoeken, liefde die hun hart raakt.......
En uiteraard heb je ook vrouwen en mannen die andere dingen zoeken, die misschien financiele zekerheid zoeken, sex of een veilige basis.
Maar laat een ieder voor zichzelf spreken toch?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:05

PIETER649 schreef:
Of er expliciet bij gezegd wordt dat hetgene wat op het hart gekregen is, maakt in de letter een wereld van verschil, maar in de praktijk niet altijd.
Vaak worden de boodschappen doorgegeven vlak voor, tijdens, of na een dienst, zodat er wel een sfeer omheen hangt.

De boodschap, vaak een bemoediging, heeft veelal betrekking over een onderwerp waar de betrokkene moeite mee heeft in zn leven.
Persoonlijk heb ik er moeite mee dat dit soort profetieen meer impact kunnen hebben dan de spreker zich voor kan stellen.
Hoeveel kinderloze vrouwen en of koppels, hebben niet het woord gehoord dat het "binnenkort" wel zal lukken?
Zeker als dan ook erbij gezegd word dat het woord van God afkomt, kan er een scepsis of zelfs complete afwijzing richting geloof komen.
Mensen met een ziekte of met een zieke in de omgeving die te horen krijgen dat er een wonderbaarlijk herstel zal optreden... wat zal dan het gevoel zijn als de groeve geopend is?
Mensen die na een scheiding te horen krijgen dat er herstel zal zijn van de relatie kunnen dit zo vast geloven dat ze overgaan tot stalking van hun ex en bedreiging naar de nieuwe partner van die ex.
Ik ben ervan overtuigd dat er zelfs moorden gepleegd zijn om een dergelijke profetie uit te kunnen laten komen....

Ik denk dat Chat gelijk heeft, men mag een profetie niet hinderen, maar een valse profetie moet gehinderd worden.
De profetie eerst met meerdere andere christenen bespreken en daarna pas doorgeven is de veiligste manier, voor iedereen.
Eerlijk gezegd vind ik dat er meer onderwijs over dit onderwerp moet komen, temeer omdat men er heel vaak zo absoluut mee omgaat. Het kan en het mag niet meer zijn dan een bevestiging of een bemoediging. Bevestiging voor datgene waar de Heer mee bezig is, bemoediging in de vorm van troost. Een profetie eerst vooraf bespreken in een groep geeft een veel grotere waarde aan de profetie dan de bedoeling is en kan juist averechts gaan werken.
Ten tweede hoort een profetie in de dienst thuis. Zoals het Oude Testament op diverse plaatsen laat zien hoort het bij de lofprijzing en aanbidding. Het is een bewijs van Gods aanwezigheid op dat moment.
Jaren geleden kwam een voorganger naar me toe en hij zei: "God heeft me op mn hart gegeven dat je dit moet doen". Toen heb ik eenvoudig gezegd, pas als de Heer het mezelf op mn hart legt, weet ik dat het goed is. Vanaf dat moment wilde deze voorganger niet meer met me praten en was ik eigenlijk niet meer welkom in zijn gemeente. Ik heb dus zelf ervaren wat het betekent als men zo absoluut met het profetische woord omgaat, vooral diegene die in een bepaalde positie is. En daarom vind ik dat er meer onderwijs over dit onderwerp gegeven moet worden zodat het machtsmisbruik wat ik zelf ervaren heb zoveel mogelijk verminderd wordt...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 4 juli 2011, 12:14
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:18

WILLEMIJN232 schreef:
Chatuliem, het is misschien wel handig om even te vermelden dat dit jouw mening is? Niets mis mee, maar er zijn vast wel mensen die er wat anders over denken...........en vooral je laatste zin is wel erg invullerig......
En al dat gedoe dat vrouwen naar veiligheid en zekerheid zoeken.....vrouwen zijn tegenwoordig prima in staat om in hun eigen levensonderhoud te voorzien hoor.......Ik denk dat vrouwen, net als jij, naar liefde zoeken, liefde die hun hart raakt.......
En uiteraard heb je ook vrouwen en mannen die andere dingen zoeken, die misschien financiele zekerheid zoeken, sex of een veilige basis.
Maar laat een ieder voor zichzelf spreken toch?
Ach Willemijn, denk je dat ik dit alleen maar vanuit mezelf uitspreek. Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, die hetzelfde uitwijzen. Dat je dat niet leuk vindt, vertelt veel meer over jou dan over mij. Het feminisme kan de natuur van de mens niet veranderen, hoewel ze dat nu al jaren proberen...
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:21

Dat ik me zelf toesta eens veel rust te nemen en heb uitgeslapen tot half twaalf Heerlijk
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:22

INNERLIJK
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2451 2452 2453 2454 2455 2456 2457 ... 6194 Volgende
Pagina 2454 van 6194