| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 18:38
|
|
|
|
|
Mijn mooiste moment komt vanavond om een uurtje of 8....dan zie ik al mijn Bijbelkring-vrienden weer, en gaan we lekker spitten in het Spreukenboek! Heerlijke avonden zijn dat! Ik kan het iedereen aanbevelen, word lid van een bijbelkring bij je in de buurt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 18:57
|
|
|
|
Had ik gisteren iemand een mail gestuurd , kom ik er net achter dat die niet verstuurd is. Ben ik daar een kwartier voor niks bezig geweest. Hoogstwaarschijnlijk vergeten om op verzenden te klikken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 18:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Had ik gisteren iemand een mail gestuurd , kom ik er net achter dat die niet verstuurd is. Ben ik daar een kwartier voor niks bezig geweest. Hoogstwaarschijnlijk vergeten om op verzenden te klikken  |
Weet je Dat noemen ze nu DOM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 18:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je Dat noemen ze nu DOM  |
Haha, ja idd, beetje , maar ook wel (een beetje maar, hoor Visser )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 20:42
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Echt niet ... alleen al de gedachte ... een 50++ vergelijken met 2 jonge blommen ...  |
Wat een christelijke positieve gedachte weer.......pfff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:27
|
|
|
|
De koning van Egypte die had een ding dat wipte Tussen benen en zijn gat ra ra, wat is dat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:31
|
|
|
|
| EEDJEE483 schreef: | Ik irriteer me hier ook al een tijdje aan en heb al eens eerder op een dergelijk onderwerp gereageerd. Weet je, iedereen doet zich voor als Christen. En prima, want ik ben het ook. Alleen schijnbaar heeft niet iedereen geleerd wat respect hebben voor elkaar betekent. Het niet beantwoorden van iemands mail. Ik heb al, zonder dat ik echt geinteresseerd ben in iemand, wel eens iemand gecomplimenteerd of ergens op een profieltekst gereageerd, maar gewoon geen antwoord. Sorry hoor, maar dat komt arrogant op me over. (niet verwarren met dat het ook arrogant is aub!) Stel je nou toch eens voor dat je veelvuldig bidt, zoekend bent naar genezing, hulp of kracht van God. En je krijgt voortdurend geen reactie? God laat niets van zich horen? Dan verlies je toch een mate van vertrouwen, nietwaar? Waarom geef je elkaar niet gewoon een antwoord, zonder dat er meteen een relatie aan verbonden zit.... Wees toch eens volwassen met elkaar! |
Dat zegt dan genoeg van die ander, is eigenlijk ook een antwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:33
|
|
|
|
Dinsdag 18 oktober, Psalm 119: 49-56; Een spel van snaren.
Dan moet je toch wel heel ver van huis zijn, als je wetten als liederen beschouwt! Vraag het de eerste de beste student in de rechten en je zult te horen krijgen dat het een taaie studie is: al die wetten! Je moet toch wel een enorme droogstoppel zijn om daar een liedje van te maken, laat staan een lofzang.
De dichter van psalm 119 is inderdaad ver van huis. Hij is in ballingschap, ver van Jeruzalem, ver van moederstad en vaderhuis. Wat heb je dan nog? Je herinneringen: weet je nog van toen…? Meer heb je niet. Je moet leven te midden van mensen die andere meningen hebben, andere manieren van goden die naar jouw diepste overtuiging geen enkel bestaansrecht hebben. Wat moet je dan? Dan kun je kiezen: wegkwijnen of opfleuren. Weggekwijnd ben je zo – dat gaat snel, zodra je de moed opgeeft en het moede hoofd toch laat hangen. Opfleuren is moeilijker. Daar heb je liederen voor nodig. Maar wat kun je nog bezingen? De meningen en de manieren van de Eeuwige! Wetten, zeggen we dan. Maar dat is het goede woord niet. Woorden – dat zou een betere uitdrukking zijn. Gidsen, richtlijnen, onderwijzingen. Die laten zich bezingen! Stel je voor: er is een weg om te gaan, een regel om je aan te houden, een woord dat waait als de wind. Er is een Stem die een Stem die sterkt en steunt, ook in den vreemde. Als dat geen reden tot zingen is… Span de snaren, blaas de bazuin, druk de toetsen van piano en orgel maar in, pak je stemvork, sla de maat – er is een God die met je gaat.
De wet, o Heer, die Gij aan mijn beveelt, is als een lied mij, als een spel van snaren, dat in den vreemde troostend mij omspeelt. Ik loof uw naam in nacht en in gevaren. Uw trouw hebt Gij, O Heer, mijn toebedeeld, omdat ik uw geboden blijf bewaren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het gaat erom wie er WEL gaan!! Beetje opletten mensen Maarre ik denk dat de meeste mensen liever het niet willen weten dat ze gaan en dat die mensen daarom niet antwoorden. |
Wel, ik ook niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:35
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | De koning van Egypte die had een ding dat wipte Tussen benen en zijn gat ra ra, wat is dat.  |
ik von m grappiger dan die melkboergrapjes
bedankt Gerrit, ik dacht echt dat ik vandaag niet meer kon lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:36
|
|
|
|
Opbouwen van een relatie, das pas trouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:43
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | slechtste moment vd dag... duurde erg lang vandaag.
per 1 oktober heb ik een nieuw fabrieksgebouw gehuurd, ongeveer 5x zo groot als de huidige hal, die ik per 31 oktober leeg moet opleveren..
de status na 1 week is dat ik geen electra kan krijgen omdat de electrameter in een ander gebouw is dat mijn verhuurder 3 jaar geleden heeft verkocht. de nieuwe eigenaar van die hal, is dus eigenaar van mijn aansluiting, die hij zelf niet mag aanzetten, dat moet het rwe doen. die doen dat pas NA schriftelijk accoord van die eigenaar, die nog minimaal 3 weken in amerika zit. na dat accoord duurt het bij die bureaucraten nog minimaal 2 a 3 weken, als het meezit. dan zitten we dus al n poossie in november
daarnaast kwamen we er vandaag achter dat de vorige huurder, die om stroom te besparen 5 jaar geleden de stroom heeft laten afsluiten, met een boormachine de electrische overheaddeuren heeft bediend met als resultaat dat die motoren kompleet naar de filistijnen zijn en er geen beweging meer in te krijgen is.
eindconclusie: over 2 weken staat de produktie stil voor een maand en kan ik mn machines geeneens de nieuwe hal in krijgen zonder met n heftruck de deur eruit te rijden
dus de oplettende lezertjes zullen begrijpen waarom ik de gloeiende ty**s er in heb.  |
tijd voor n update
ondertussen heb ik sinds vrijdag stroom, sinds vandaag water en hoop ik over 2 weken telefoon en fax te hebben, internet duurt nog wat langer. de telekom is wel zo klantgericht dat ik sinds zondag ook in mn oude hal geen telefoon, fax en internet heb. nou maar hopen dat er geen orders doorgefaxed worden en niemand mij wil spreken de komende weken
als kers op de taart reed een of andere verrekte mongol mn halve voorgevel vanavond naar de voorgevelbegraafplaats
ik heb die hal voor 5 jaar gehuurd en de eerste 3 weken zitten er gelukkig al bijna op... benieuwd of ik de kerst ga halen in deze fabriek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:55
|
|
|
|
Ik vind het ook niet meer dan fatsoenlijk als je antwoord geeft op een mail die je krijgt. Ook als je er niets mee kunt dan nog kun je dat in een mail beantwoorden. Heel heel raar dat sommige mensen net doen of ze geen mail lezen of hebben ontvangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 22:06
|
|
|
|
Das echt flink balen , Pieter. Morgen bij daglicht,benieuwd hoe het dan uitziet. Kan je nog wel in je pand blijven nu? Sterkte ermee in ieder geval.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 22:13
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Dan mag je vrijdagavond ook geen boodschappen doen hoor martin De sabbat is van vrijdagavond tot zaterdagavond (zonsondergang) | Hallo Cootje
Nee ik doe ook geen bootschappen na zonsondergang maar altijd er voor het voordeel is dat zomers later de zon onder gaat en heb je meer tijd maar als je alleen bent dan heb je ook niet veel nodig . En tegenwoordig bak ik mn brood ook niet meer op zaterdag want dan zit ik in de kerk. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 22:42
|
|
|
|
Gedachten zijn krachten, gebruik ze positief en liefdevol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 22:53
|
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik dit topic zo gek nog niet. Wel vind ik een aantal reacties vreemd. Juist op een site als deze komen we hopelijk allemaal eens in aanraking met dit probleem. En het is best wel goed van elkaar te leren. Toen ik een relatie had, wilden we ook snel trouwen. In elk geval binnen een jaar. En het bleek toch niet zo te werken. We waren beiden jaren alleen geweest, en niet eens ongeluikkig alleen, en dan opeens alles delen, is dat gewoon heel moeilijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 22:57
|
|
|
|
Hallo iedereen.
Ik ben net 2 weken proeflid geweest en heb nu een maandabonnement genomen. In deze tijd heb ik nu al verschillende mailtjes naar mannen gestuurd, maar hooguit een enkeling stuurt een berichtje terug. Volgens mij is het toch wel beleefd als je reageert op je mail. Ik begin hier eigenlijk een beetje van te balen Het is mij echt niet gelijk om een relatie te doen, maar een beetje interesse tonen in iemand mag toch best wel volgens mij.
Gr. Brigit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sorry de link werkt niet ben daar niet handig in Maar een mooi moment is er zeker wel. En dat is dat ik dankbaar ben dat wij in een land leven waar er zoveel hulpverlening voor handen is om je op allerlei gebied te helpen
Tja zelfs de belastingdienst leanne  |
Lieeeeeeeeeeeeeeeeef!
maar ik krijg er voor betaald hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je Dat noemen ze nu DOM  |
Ja mevrouw, ik weet het . OERSTOM.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:20
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Mijn advies... Natuurlijk leuk...een nieuwe blouse...maar had hem niet gebruikt tijdens het poetsen van je w.c joh!!!! Zet voor eens en voor altijd je chloor weg..hoe fris het ook ruikt... Wat ik al allemaal niet heb verknoeid!!! (Mag je niet weten) Enne chloor schijnt ook niet goed te zijn voor ons milieu...(toch?) Ga over op het wc eendje en hij wordt ook wel schoon hoor...echt waar!! |
Chloor? Weet je hoe mooi schoon je stoep er van wordt?
Positief genoeg , Leanne?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Chloor? Weet je hoe mooi schoon je stoep er van wordt?
Positief genoeg , Leanne? |
Je kunt het,je kunt het,je kunt het!
Een kabouter van 2 meter heeft vanavond mijn afwas gedaan en mijn vuilnis opgeruimd terwijl ik zoveel mogelijk plek op de bank in beslag nam,de training was dus succesvol ...........is het dan nu tijd om te trouwen? (cross???)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Balen voor Hannah Heeft ze wel op tijd betaald voor telefoon- en internetverbinding? Internetten via mobieltelefoon is veel simpeler. |
Maar ook duurder, dude...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:37
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Volgens mij heb je last van een zonnesteek ofzo Herman  |
LOL!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:39
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | router herkent lappie niet en omgekeerd lijken ze elkaar ook niet te herkennen...wat nu gedaan??? |
Tja, das natuurlijk wiedes. Als de herkenning omgekeerd ook uitblijft dan herkennen ze elkaar niet, duh... Logica...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je kunt het,je kunt het,je kunt het!
Een kabouter van 2 meter heeft vanavond mijn afwas gedaan en mijn vuilnis opgeruimd terwijl ik zoveel mogelijk plek op de bank in beslag nam,de training was dus succesvol ...........is het dan nu tijd om te trouwen? (cross???) |
Goh, bij jou ook al een kabouter van 2 meter? Nou , hier dus ook en een andere kabouter van bijna 2 meter heeft afgedroogd. Vanavond naar een vergadering geweest en met een voldaan gevoel weer thuis. Ook wel positief toch?
Maar visser gaat écht nog niet aan cross vragen of hij het al tijd vind dat ie gaat trouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!!
enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........  |
Precies, mannetjes die verstand van computers hebben! Christian Match, glas helder!
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 23:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:43
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | XP of Vista .. ??
Windows 7 denk ik eerder aan bij een nw lappie ... |
Windhoos Vista? Yuk! Geef mij dan nog maar eerder XP!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je gebruikt zeker windows 7 als browser?
Wie weet liggen jouw browser en je mailbox wel met elkaar overhoop.
Heb het volgende gevonden....
E-MAILDATABASE OVERZETTEN NAAR WINDOWS 7
Zoals bekend is Windows 7 niet uitgerust met een standaard e-mailprogramma. Stapt u over naar dit nieuwe besturingssysteem dan zult u dus gebruik moeten maken van een alternatief programma zoals Windows Live Mail of Outlook. Bij Windows Live Mail kan het archief eenvoudig worden geïmporteerd: open het e-mailprogramma, kies ALT-Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6 en selecteer de databaselocatie waar de e-mailberichten zijn opgeslagen. Bij Outlook werkt het helaas niet zo simpel want hoewel het programma wel een optie bevat om het archief van Outlook Express te importeren, werkt deze niet (het is namelijk niet mogelijk naar de opslaglocatie van het archief te verwijzen)... Dit probleem kan worden opgelost door het e-mailarchief van Outlook Express reeds op de Windows XP-computer in Outlook te importeren om vervolgens het zojuist aangemaakte Outlook-archief naar de Windows 7-computer over te zetten. Is dat niet meer mogelijk (bijvoorbeeld omdat de oude Windows XP-computer niet meer beschikbaar is), dan kan als tussenstap nog worden geprobeerd Windows Mail (het standaard e-mailprogramma van Windows Vista) onder Windows 7 aan de praat te krijgen. Is het OE-archief eenmaal in Windows Mail geïmporteerd (via Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6, selecteer de databaselocatie), dan kan het aangemaakte archief alsnog vrij eenvoudig in Outlook worden geïmporteerd (via Bestand, Importeren en exporteren, Internet-e-mail en -adressen importeren, Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x of Windows Mail.
(Ook wel eens de neiging de computer het raam uit te gooien? Schrijf dan nu in op de gratis SchoonePC Nieuwsbrief en download een GRATIS HANDLEIDING voor het optimaal afstellen van Windows...) |
Volgens mij kan dit simpeler. Men make een Hotmail account aan. Men installere Outlookconnector en stelle onze zojuist aangemaakte Hotmail account in in Outlook via Outlookconnector. Bovendien: wat je binnen je Hotmail acount doet word op de server van Hotmail gezet zodat je altijd met een gerust hart Outlook kan herinstalleren, etc... Je contacten, afspraken, enz. zijn dan altijd weer terug te halen. Works like a charm!
Have fun!
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 23:54
|
|
| Naar boven |
|
|