ChristianMatch

Forum

Vraagje: wat ga jij nog doen in de tijd die jou nog rest
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3274 3275 3276 3277 3278 3279 3280 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:20

MARRY942 schreef:
ohhhh betaal jij haar ticket lj? Smiley die vol vragen zit

Geestelijk kun je ook in Jeruzalem zijn

Kost niks.

Dit is mijn laatste bericht op dit topic

Heb genoeg anderen dingen die meer bij mij passen, dit soort forums is gewoon niet mijn ding.

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:26

JOSINA022 schreef:
Je hebt helemaal gelijk! Dit had zeker anders kunnen aflopen!

Ik was niet echt aan het opletten. Ik boog mij voorover om de kaars uit te blazen en voordat ik dat kon doen viel mijn staart erin.
Gelukkig stond ik vlak bij de vensterbank waar een volle gieter stond!

En die gieter heb je echt leeggegoten???
Lang haar is in dit geval heel gevaarlijk ja!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:33

ZEELAND736 schreef:
En die gieter heb je echt leeggegoten???
Lang haar is in dit geval heel gevaarlijk ja!!!

Had gelukkig niet de hele gieter nodig, het was snel geblust! Maar dit zal mij zeker niet nog een keer overkomen!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:38

HARALD940 schreef:
Vooroordelen? Eerder een eigen mening....

Gelezen? Nee!
Zijn punten tegenwerpen? Ook niet.
Maar met reden, ik heb niet die kennis die hij heeft. Maar de kennis om gelijk te hebben mist hij ook.

Want die kennis ontbeert hij ook met een biologie opleiding in voedingsleer, want voedingsleer toch wel even van een andere orde dan medische zaken als hygiëne, operatie methoden en ziektebestrijding.
Hij mist dus de kennis om te stellen dat de bijbel zo ver zijn tijd vooruit was, en hij mist ook de kennis om hygiëne en ziekte bestrijding van andere volken te bagatelliseren zoals hij doet.

Hij had beter medicijnen kunnen studeren voor zijn boek......

Ach aangezien ik het boek wel heb gelezen en jij niet, wordt dit een hele lastige discussie denk ik. Dus laten we maar gewoon weer on topic gaan.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:46

Waarom ben je op CM gekomen? Zomaar?
Naar boven

Auteur Bericht
BRIGIT826

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:53

PIETER649 schreef:
nog steeds Birgit?? hij houd het stug vol dan Clown smiley

Ik hou Herman goed vast, Pieter Clown smiley
Hij is echt de ware Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 00:34

HARALD940 schreef:
Ik lees in elk geval geen boeken van personen die plagiaat plegen, en met medeweten van de drukker dat blijven doen.

http://www.freethinker.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=133
http://tasmedes.wordpress.com/2008/09/22/ben-hobrink-rev/

Dit soort mensen als Ben Hobrink doen het geloof naar de buitenwereld geen goed.
ik vind dat je vreemde sites noemt. Freethinkers wil niks van gezag weten..en als ik lees hoe die ander over evangelischen praat, vind ik wel heel extreem allemaal. Ik hoop niet dat jij zo over evangelischen denkt.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 7 december 2011, 09:29
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 01:04

BRIGIT826 schreef:
Ik hou Herman goed vast, Pieter Clown smiley
Hij is echt de ware Verliefde smiley

Tja, dat heb ik ook eens horen zeggen...maar het kan vlug anders verkeren... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 01:10

CHATULIEM619 schreef:
Om antwoord te geven heb ik voor het gemak maar het hele stukje aangehaald:

Hier begint het al. Een baby erft geen zonde/schuld. Ieder mens krijgt een kans. Iedereen wordt verantwoordelijk gehouden voor zijn/haar daden.

Er is geen enkel bijbels fundament voor deze bestemming van de doop. Doop is niet voor erfzonde bestemd, het is bestemd voor zonde van degene die zich op dat moment met God verzoent. En dat is een persoonlijk keuze, een daad van de persoon zelf.

Dan blijft de echte functie van de besprenkeling heel vaag. Kun je dan zeggen, dat je van de erfzonde verlost bent als je besprenkeld bent? Zoals het hier beschreven staat, is het slechts een erkenning van erfzonde, niet een bevrijding van zonde.
Maar dan is het nog vreemd, dat de persoon zelf dat niet erkent, maar dat de ouders dat moeten doen. Juist begrippen als belijden van zonde, moet de persoon zelf doen, dat kun je niet overnemen.

Erfzonde komt niet in de bijbel voor. Men moet dus oppassen om iets waar de bijbel ons niet toe oproept zo'n duidelijke plaats te geven in de kerk. Paulus leert ons wat anders: hij leefde zonder wet als kind. Hij was zich nog niet bewust van schuld en zonde. Pas toen hij begon te beseffen, wat zonde inhield, doordat hij de bijbel las, kon hij verantwoordelijk gesteld worden.
Voor Paulus is een kind zonder wet, en daarom zonder schuld. Volgens de joden is een kind zonder wet, en daarom zonder schuld.
Als deze twee fundamenten van ons christelijk geloof al duidelijk maken dat een kind zonder wet opgroeit en daarom zonder schuld, waarom zouden wij dat dan wel doen? (Rom 7:9)

chatuliem.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
voor de vierde keer probeer ik je nu duidelijk te maken, dat ik geen verband zie tussen "erfzonde" die vergeven zou moeten worden, en de kinderdoop, die jij besprenkeling noemt.

als verdere toelichting wil ik zeggen, dat er een significant Knipoog smiley verschil is tussen de begrippen "zonde" en "zonden".
erfzonde is een begrip, een term.
het begrip zonde is dit ook.
het is niets meer dan een aanduiding, waar geen dirécte schuldvraag bij komt kijken; het is een feitelijke weergave.

het begrip zonden is een ander verhaal. zonden zijn daden, of dingen die je nalaat en dat maakt dat er wel dégelijk een schuldvraag bij komt kijken.
wanneer je je dus niet bekeerd, en God je leven toewijd, ben je wel ongehoorzaam/maak je je schuldig aan zonden omdat je Hem het recht op je leven ontzegt.

om het met andere woorden te zeggen;
erf-zonde is iets dat aangeeft dat je als kind de NEIGING tot zondigen/ongehoorzaamheid aan God hebt.
zonden zijn daden waar je voor verantwoordelijk gehouden wordt, zoals jezelf niet bekeren/God niet op Zijn woord geloven.

daarnaast wil ik je nogmaals vragen eens werkelijk te lezen wat ik je schreef. ik zal het hieronder voor jouw gemak even opnieuw plaatsen;
mijn vraag was waarmee je het in dit stukje niet eens kunt zijn;

en voor degenen die niet zo heel veel zin hebben dit allemaal door te lezen, de kernregel;

De zonde welke bedreven werd door Adam en Eva, de ongehoorzaamheid aan hun Schepper, wordt door elk ongelovig mens herhaald. Aangezien God de Schepper van het leven is, mag Hij van de mens verlangen dat deze Hem dient. Zolang de mens dat niet doet, is er sprake van 'erfzonde'oftewel het herhalen van de zonde van Adam en Eva.

nogmaals; erfzonde is niets meer of minder dan een term om aan te geven dat je met een "zwart en ongelovig hartje" geboren wordt. (en dus zo God niet kunt dienen als waar Hij recht op heeft.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 7 december 2011, 01:15
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 01:18

HANNAH810 schreef:
misschien is het goed het begrip "erfzonde" enigzins toe te lichten, zodat ieder weet wat hiermee wordt aangegeven?

hier onder een link voor wat meer info;

http://bijbel.wikidot.com/erfzonde

en voor degenen die niet zo heel veel zin hebben dit allemaal door te lezen, de kernregel;

De zonde welke bedreven werd door Adam en Eva, de ongehoorzaamheid aan hun Schepper, wordt door elk ongelovig mens herhaald. Aangezien God de Schepper van het leven is, mag Hij van de mens verlangen dat deze Hem dient. Zolang de mens dat niet doet, is er sprake van 'erfzonde' oftewel het herhalen van de zonde van Adam en Eva.

THOMAS schreef;
Als dit juist is, geeft het al aan hoezeer het begrip erfzonde in de praktijk fout heeft gewerkt. Kan dit niet verplicht opgenomen worden in de preken van kerken die met het begrip erfzonde de fout in zijn gegaan?

thomas,
ik denk dat het een berg misverstanden uit de wereld zou helpen, wanneer hier eens duidelijk bij stil gestaan werd in de kerk!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

dat ben ik helemaal met je eens! ik ben echter bang dat er ook predikanten zijn die zich in deze dogma's en terminologie onvoldoende hebben verdiept, helaas.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 7 december 2011, 01:21
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 01:29

YELNIN491 schreef:
zijn we toch byzonder lekker ontopic gebleven niet Engeltje smiley Engeltje smiley en dat je dat verwondert sja Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Verraste, verbaasde smiley

weet je wat me nog meer verwondert, yelnin? Clown smiley
dat we het hierover roerend eens zijn met elkaar!
maar dat kan niet; dat zou natuuuuurlijk OFTOPIC zijn op dit topic, Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
dus moet ik er nog even een nachtje over slapen of ik nog iets te klagen kan verzinnen...........
klagen ligt me niet zo, dus ik ga écht mijn best doen een heel clevere klagerige klachten-reeks te verzinnen! Knipoog smiley

Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley
.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 7 december 2011, 01:31
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 03:53

HERMAN388 schreef:
Waarom ben je op CM gekomen? Zomaar?

Moet hij dat aan jou verantwoorden Herman? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley Moet niet gekker worden.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 06:59

Ik hoop dat er van beide zijdes begrip kan zijn........
Een luchtig onderwerp kunnen we overlaten aan de mensen die daar behoefte aan hebben,het is meest niets meer dan een uitlaatklep voor mensen(oh,even een klacht;mensen die aanwippen in de chatbox en dan gaan neuzelen over het onderwerp,zichzelf er boven plaatsen........sorry hoor serieus en geklets wisselen elkaar daar af,niet leuk?Klik dan op het rode kruisje please maar ga niet even vertellen dat je er boven staat(niet persoonlijk bedoeld!) Engeltje smiley )

Maar ik hoop dat de serieuze onderwerpen ook met rust gelaten kunnen worden,ik volg die discussies graag maar als je door 3 pagina's loze kreten moet scrollen is de interesse snel weg..........

http://www.youtube.com/watch?v=y4MDIEiIk_E

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 7 december 2011, 07:05
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 08:10

en het extra concert de dag erna is ook al uitverkocht....

Gelukkig ben ik een van de gelukkigen die wel kaarten heeft...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 08:12

JOSINA022 schreef:
Haha, dat dus juist niet...er is nu een hele rare hap uit mijn paardestaart...echt geen gezicht Verlegen lachende smiley

maakt niet uit, je bent geen paard, toch? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 08:55

CHATULIEM619 schreef:
ik vind dat je vreemde sites noemt. Freethinkers wil niks van gezeg weten..en als ik lees hoe die ander over evangelischen praat, vind ik wel heel extreem allemaal. Ik hoop niet dat jij zo over evangelischen denkt.

Hé Chat. Toen ik zag om welke sites het ging had ik dezelfde gedachte als jij. Nu blijkt bovendien dat Harald het boek nooit zelf gelezen heeft, dus in feite weet hij niet echt waar hij over praat. Ik ga in principe niet in discussie met mensen over een boek wat zij zelf nooit gelezen hebben, omdat dit in mijn ogen volstrekt zinloos is. Ze weten dan immers niet wat er in dat boek staat, maar laten zich hooguit leiden door wat ze hebben gehoord, zonder zich er echt in te verdiepen. Als er wel mensen zijn die dieper willen ingaan op het boek van Ben Hobrink die er ook echt inhoudelijk iets over kunnen en willen zeggen, dan is het beter om een nieuw topic te openen lijkt me. Laten we binnen dit topic verder gaan op de vraag van de topic-starter. Of is daar inmiddels genoeg over gezegd?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 08:56

PIETER649 schreef:
maakt niet uit, je bent geen paard, toch? Smiley die vol vragen zit

Haha...je weet het niet hè? Ik heb hier al heel wat dieren voorbij zien komen. Laat mij dan maar ff hinneken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:10

on-weer,regen-donder-bliksem-hagel Boze smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 7 december 2011, 09:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:11

YELNIN491 schreef:
5 minuten Verraste, verbaasde smiley dan ben ik nog onderweg naar de winkels, sja voordeel van het wonen op de vlakte Knipoog smiley

Ja online winkelen doe je in 5 minuten...

Nee ik ben meestal een uurbezig met boodschappen doen.
Er heen lopen... ka zoeken...
de winkel ingaan... kar vol laden... wachten bij de kassa.. en dan de kar uitladen... weg zetten... en dan naar huis...

Met dit weer vind ik het niet leuk om boodschappen te doen.
Het onweerde lichtelijk, veel regen en wind...

Een auto heb ik niet...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:12

GRACE585 schreef:
on-weer,regen-donder-bliksem-hagel Boze smiley

gesellie toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:16

MARISKA601 schreef:
gesellie toch? Knipoog smiley

nee niet gesellie ,de kids moeten op de fiets naar school Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:17

HARALD940 schreef:
God wil een relatie met ons, maar wel een relatie waar wij voor onszelf denken, en leren hoe God is, en niet alles klakkeloos aannemen wat er geschreven staat, maar onderzoekt alles en behoud het goede.
God wil een relatie met echte diepgang, en niet een oppervlakkige relatie met feitenkennis.

Soms schrijf jij iets waar ik me best in kan vinden...... en dan eindig je weer met iets wat ik totaal niet begrijp. Bedoel jij te zeggen dat feitenkennis tot een oppervlakkige relatie leidt? En was versta jij dan onder feitenkennis?

Ik denk dat de Bijbel ons kan helpen om God goed te leren kennen (ook op dat punt volg ik jou gedachtengang dus best). Ik heb er echter moeite mee dat jij (bepaalde delen van) de Bijbel in twijfel lijkt te trekken, bijv. door de stellen dat Job in jouw beleving nooit echt heeft bestaan.

Ik ben het met je eens dat je alles moet onderzoeken en dat je het goede moet behouden. God heeft ons niet tot robot's gemaakt, maar tot mensen die zelf kunnen nadenken, zelf kunnen kiezen. Vanaf het moment waarop de eerste zonde in de wereld kwam is gebleken dat de keuzes die wij maken, lang niet altijd de juiste keuzes zijn. In die zin beschouw ik de Bijbel als een leiddraad, een levensboek waaraan je de dingen kunt toetsen, op grond waarvan je kunt proberen om wel de juiste keuzes te maken. En ja, ik vind ook dat de Bijbel laat zien hoe God wil dat wij met Hem en met elkaar omgaan. Per slot van rekening is God in de allereerste plaats een God van liefde en van relaties. Juist daarom zegt Jezus dat het liefhebben van God en het liefhebben van je naaste als jezelf het belangrijkste gebod is.

Er zijn dus best punten in jou bijdragen waarin ik jou helemaal kan volgen. Toch zit er ook een heel groot verschil tussen ons, omdat ik de Bijbel wel degelijk beschouw als absolute waarheid. En juist omdat ik jou zo graag wil begrijpen vraag ik mezelf af hoe je denkt dat jij een diepgaande relatie met God kunt krijgen als jij Zijn Woord niet als absolute waarheid beschouwt.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:28

Terug on topic!!!

WAT DOE JIJ MET DE TIJD DIE JOU NOG REST

Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:37

WILLEMIJN232 schreef:
In mijn tijd als diaken mocht ik eens bij een ziekenzalving in mijn gemeente zijn. iets wat zeer incidenteel gebeurd bij ons. Het ging om iemand die ernstig ziek was. het waren heilige momenten, ik kan niet anders zeggen en ik was er ook van onder de indruk. het ging niet om genezing maar net wat je al schreef, het aanvaarden wat de wil van God was.....
Een poosje daarna switchte die persoon van kerk en ging naar de evangelie gemeente. Tot mijn verbazing kreeg ik een uitnodiging voor haar doop omdat dat een voorwaarde was om toegelaten te worden tot die gemeente en omdat zij wedergeboren werd...
Dat verklaart denk ik gelijk mijn tegenstand tegen de herdoop. Hoe kan je als je van die heilige momenten beleefd met God je nog weer her laten dopen omdat het regel is om tot die gemeente te mogen horen?

Hai Willemijn. Ik herken het wel hoor, die tegenstand tegen herdoop. Zo heb ik dat zelf ook heel lang gezien. Ik was belijdend lid van de PKN en ik heb me op 26 september 2010 laten dopen door onderdompeling in een evangelische gemeente. Ik heb me echter niet laten dopen omdat ik dan lid mocht worden van die gemeente. Dat is nooit als voorwaarde gesteld, hoewel het natuurlijk wel zo is dat je lid wordt als je gedoopt bent. Er zijn bij ons echter ook tal van mensen die al jaren in onze gemeente komen, overal in meedraaien alsof zij lid zijn maar die niet zijn gedoopt. Overigens kun je ook alleen maar lid worden van een PKN-kerk als je bent gedoopt, dus op zich is het niet zo gek dat dit in een evangelische kerk ook zo is. De vraag is dan ook eerder of het nodig is om gedoopt te worden door onderdompeling als je als baby bent gedoopt en later ook nog belijdenis hebt gedaan. Ik ben op dat punt tot een heel ander inzicht gekomen, omdat ik de doop door onderdompeling als een heel andere doop zie dan de kinderdoop. Als je gedoopt wordt door onderdompeling is dat een hele persoonlijke keuze. Voor mij geldt dat er een heel proces aan vooraf is gegaan voordat ik tot die keuze kwam. Ik beschouw dat moment van die doop door onderdompeling nog steeds als één van de mooiste momenten uit mijn leven. Maar ik heb mij dus niet laten dopen omdat ik lid wilde worden van de gemeente waar ik me heb laten dopen. Ik ben lid geworden van die gemeente, omdat ik me daar heb laten dopen. Dat klinkt bijna hetzelfde, maar er is toch een heel groot verschil. Zou het kunnen zijn dat jullie voormalige gemeentelid een vergelijkbare keuze heeft gemaakt, juist doordat ze zulke mooie momenten met God heeft beleefd tijdens die ziekenzalving?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 10:07

FRANKT627 schreef:
Tja, dat heb ik ook eens horen zeggen...maar het kan vlug anders verkeren... Zieke smiley

Dat weet je pas als 1 van de partners na een gelukkig huwelijk overlijd Frank, mensen en situaties veranderen dat heb je niet altijd in de hand.

Ik denk dat alle gescheiden mensen op deze site ooit gedacht heeft de ware gevonden te hebben, anders waren ze er niet mee getrouwd lijkt me.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 10:08

Beste mensen,

Na alle "ellende" die ik hier heb gepost, wil ik nu ook graag vertellen dat het goed gaat!

Sinds vorige week ben ik begonnen met fysiotherapie en aankomende vrijdag ga ik voor het eerst een paar uurtjes adminstratief werk doen. Na maanden eindelijk weer terug op de werkvloer!

Ik ben blij en vooral heel dankbaar. Dankbaar dat ik hier mijn verhaal kwijt kon en voor alle lieve reacties.

Maar bovenal ben ik God erg dankbaar dat Hij mij zo voelbaar steeds nabij is geweest en nu ook mijn genezingsproces zegent!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 10:50

Kerst

Een man in Eindhoven belt zijn zoon in Parijs daags voor Kerstavond en zegt "Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg."

Waar heb je het over schreeuwt de zoon.

We kunnen elkaar niet meer luchten of zien zegt de vader, wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar

De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.

Er wordt om de donder niet gescheiden schreeuwt ze, ik regel dit wel.

Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN. Je doet helemaal niks voor dat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je.

De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt "Zo, da's geregeld. Ze zijn met Kerst hier

en ze betalen zelf de reis".
x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 7 december 2011, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 10:52

GRACE585 schreef:
Terug on topic!!!

Voorlopig nog na genieten van 2011, en voor het nieuwe jaar? Gezond weer opnieuw beginnen, hoop ik te mogen. Engeltje smiley
Trouwens, ieder mens zit nu al in een eindtijd, de persoonlijke, niets nieuws dus. Je moet er elke dag ieder uur en elke seconde wat van proberen te maken. Voor je het weet. is het al weer voorbij. Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 7 december 2011, 10:58
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 11:21

GRACE585 schreef:
Terug on topic!!!

Luxaflex soppen...
Dat is mijn hobby...
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 11:24

ANNETTE792 schreef:
Dat weet je pas als 1 van de partners na een gelukkig huwelijk overlijd Frank, mensen en situaties veranderen dat heb je niet altijd in de hand.

Ik denk dat alle gescheiden mensen op deze site ooit gedacht heeft de ware gevonden te hebben, anders waren ze er niet mee getrouwd lijkt me.

Zou het? Zou een mens maar een ware hebben? Achteraf kun je zien met wie je het gelukkigst was, maar ik denk dat je meerdere gelukkige huwelijken kunt hebben omdat de personen verschillen. Iedere gelukkige relatie zal daarom weer anders voelen als de vorige
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3274 3275 3276 3277 3278 3279 3280 ... 6194 Volgende
Pagina 3277 van 6194