ChristianMatch
 


Forum

Een nieuw huisje
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 12:40
 
Al een hele poos lig ik in conclaaf met de woningstichting...
Drie jaar geleden ben ik hier naar toe verhuisd i.v.m. de scheiding.
Heb de woning enkel geaccepteerd omdat er een lift in het complex zit, waardoor het voor mij geen probleem zou moeten zijn om drie hoog te wonen. Maar niets is minder waar! Al vanaf het moment dat ik hier woon is de lift om de haverklap kapot waardoor ik zes trappen op moet klimmen. Mijn lijf trekt dit niet! Daarbij komt, dat als de lift het dan wel doet, deze (en de trappenhuizen waar ik doorheen moet) meestal vol met rook hangen wat mijn longen weer niet kunnen handelen.
Mijn zoon buiten laten spelen kan dus ook niet, want het vereist dat ik met hem meega naar buiten en ook dat trekt mijn lijf niet...
Sinds vorig jaar sta ik dus ingeschreven voor een andere woning, maar het duurt hier min. 3 jaar voor je daarvoor in aanmerking komt. Medische urgentie aanvragen heeft geen nut aangezien het probleem zich buiten de woning voordoet en dan krijg je geen urgentie.
Al meerdere malen heb ik geprobeerd met de woningstichting in gesprek te gaan, aangezien hun verantwoordelijk zijn voor een groot deel van het probleem; de lift! Maar ik kom nooit verder dan de receptioniste...
Inmiddels heeft een zorgcoach al pogingen ondernomen, en is nu zelfs mijn klantmanager van de Soos zich ermee gaan bemoeien...
De lift is nu weer kapot...en de laatste keer (twee weken terug) heeft het een week geduurd voor deze weer gemaakt was...
Ik heb net weer 6 trappen opgeklommen en ben aan het einde van mijn latijn...ik zie het niet meer!
Zou zo graag een leuke benedenwoning met een klein tuintje willen hebben, zodat ik mezelf kan redden zonder iedere keer tegen allerlei belemmeringen aan te lopen. Maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar kan gaan krijgen...ik kan het niet!
Maar ik heb wel een hemelse Vader, en bij Hem zijn alle dingen mogelijk...dus het enige dat ik nog kan doen is bidden, bidden om een oplossing...
Willen jullie met me meebidden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 13:17
 
elke zichzelf respecterende woningcorporatie zorgt ervoor dat zijn/haar spullen in orde zijn. elke zichzelf respecterende 'liftenboer' zorgt ervoor dat zijn spullen in orde zijn en dat het zo storingsvrij mogelijk werkt. enig idee hoe lang het complex er staat? zelf heb ik bij een woningcorporatie in Hilversum gewerkt en we hadden 3 liften die (met de originele schakelkast uit 1977) tot aan 2002 heeft gedraaid, met dank aan de kundigheid (en kunst- en vliegwerk) van de monteur. de monteur presteerde het namelijk om de liften draaiende te houden tot 5 jaar na productiestop (en dus ook leverinsstop) van de onderdelen. toen was de boel echt 'op' en werd het allemaal vervangen.

als het goed is heeft de woningcorp. een onderhoudscontract met de liftenboer (er zal waarschijnlijk wel een stickertje in/bij de lift geplakt zijn, wie je moet bellen in geval van nood). bovendien worden alle liften om de 1,5 jaar gekeurd door het Liftinstituut. van de keuringsdatum wordt een stickertje (zilverkleurig) geplakt in de liftkooi (dat bakkie waar je in staat als je naar boven/beneden gaat (als-ie werkt)) met de einddatum van de geldigheidsduur.

is er in het complex een huismeester of bewoners/huurderscommissie? misschien dat die eens een dikke klacht neer kunnen leggen bij de woningcorp. ik weet niet of je servicekosten betaalt, maar je zou eens kunnen kijken of daar een bedrag in zit voor 'onderhoud lift'. zo ja, dan zou je eens kunnen uitrekenen wat jullie met z'n allen aan lift-onderhoud betalen... heeft de woningcorp. geen wijkopzichter danwel woning-inspecteur die je (rechtstreeks) kan bellen?


het niet-functioneren van een lift is een beperking van je woongenot, vooral in jouw situatie. (en begin nou niet te mieren dat je niet lastig wil zijn! dit hoort gewoon bij je woongenot.) een lift moet het gewoon doen! punt uit!


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op donderdag 22 juli 2010, 13:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 13:33
 
GRIFFIN748 schreef:
elke zichzelf respecterende woningcorporatie zorgt ervoor dat zijn/haar spullen in orde zijn. elke zichzelf respecterende 'liftenboer' zorgt ervoor dat zijn spullen in orde zijn en dat het zo storingsvrij mogelijk werkt. enig idee hoe lang het complex er staat? zelf heb ik bij een woningcorporatie in Hilversum gewerkt en we hadden 3 liften die (met de originele schakelkast uit 1977) tot aan 2002 heeft gedraaid, met dank aan de kundigheid (en kunst- en vliegwerk) van de monteur. de monteur presteerde het namelijk om de liften draaiende te houden tot 5 jaar na productiestop (en dus ook leverinsstop) van de onderdelen. toen was de boel echt 'op' en werd het allemaal vervangen.

als het goed is heeft de woningcorp. een onderhoudscontract met de liftenboer (er zal waarschijnlijk wel een stickertje in/bij de lift geplakt zijn, wie je moet bellen in geval van nood). bovendien worden alle liften om de 1,5 jaar gekeurd door het Liftinstituut. van de keuringsdatum wordt een stickertje (zilverkleurig) geplakt in de liftkooi (dat bakkie waar je in staat als je naar boven/beneden gaat (als-ie werkt)) met de einddatum van de geldigheidsduur.

is er in het complex een huismeester of bewoners/huurderscommissie? misschien dat die eens een dikke klacht neer kunnen leggen bij de woningcorp. ik weet niet of je servicekosten betaalt, maar je zou eens kunnen kijken of daar een bedrag in zit voor 'onderhoud lift'. zo ja, dan zou je eens kunnen uitrekenen wat jullie met z'n allen aan lift-onderhoud betalen... heeft de woningcorp. geen wijkopzichter danwel woning-inspecteur die je (rechtstreeks) kan bellen?


het niet-functioneren van een lift is een beperking van je woongenot, vooral in jouw situatie. (en begin nou niet te mieren dat je niet lastig wil zijn! dit hoort gewoon bij je woongenot.) een lift moet het gewoon doen! punt uit!



Verraste, verbaasde smiley Ik hou helemaal niet van mieren Verraste, verbaasde smiley

Het complex is van ergens in de jaren '60 en zo lang zitten die liften er ook al in. Mind you, iedere keer dat de lift kapot gaat word er naar gekeken en zo nodig gerepareerd...het is zelfs zo dat ze eind vorig jaar overgestapt zijn naar een andere lift "maatschappij"...(die doen er gelukkig "maar" drie dagen over om uberhaupt eens te komen kijken)... Zij hebben in December "groot onderhoud" gepleegd, wat inhoud dat ze de liftkooi aan de binnenkant voorzien hebben van nieuwe wandplaten, plafond e.d....
maar ook toen al was duidelijk dat het probleem technisch was dus uiteraard schee de lift er net na nieuwjaar alweer mee uit. Toen is ie drie weken uit de roulatie geweest omdat ze op onderdelen moesten wachten om het te maken. Daarna, eerlijk is eerlijk...heeft de lift twee maanden lang "fatsoenlijk" gewerkt. Tot een paar weken geleden...een week lang uit de roulatie...twee weken geleden weer, en ook nu doet hij niets meer!
Ik denk dat we dus wel kunnen stellen dat de gehele lift gewoon aan vervanging toe is, maar dit weigert men want dat kost geld!
Heb al meerdere keren brieven gestuurd, maar meer dan een excuus voor het ongemak en 10 euro onkostenvergoeding voor het noodgedwongen overblijven van uk kan er niet af...
De huurcommissie zegt er alleen te zijn voor geschillen in de huurkosten en verder niets...ofwel: ze konden me niet helpen!
Wat overblijft zijn gerechtelijke stappen, maar als ik heel eerlijk ben wil ik dit graag voorkomen...en het op een humane manier oplossen. Als dat kan tenminste...


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 22 juli 2010, 13:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 13:40
 
hmm...misschien toch wel een gevalletje 'huurcommissie' misschien? (www.huurcommissie.nl). ze kunnen wel een uitspraak doen in geval van (o.a.): ernstige onderhoudsgebreken. een haperende lift lijkt me een ernstig onderhoudsgebrek.

de bewoners/huurderscommissie in jouw complex is ook geen knip voor de neus waard. ze hebben er tenslotte zelf baat bij dat de tent goed loopt, he. (want: minder klachten)

wat eventueel ook nog zou kunnen: het complex staat op de nominatie om gesloopt te worden, tussen nu en 10 jaar. in elk geval is het (wat dit betreft) een flut-corporatie.


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op donderdag 22 juli 2010, 13:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 13:52
 
GRIFFIN748 schreef:
hmm...misschien toch wel een gevalletje 'huurcommissie' misschien? (www.huurcommissie.nl). ze kunnen wel een uitspraak doen in geval van (o.a.): ernstige onderhoudsgebreken. een haperende lift lijkt me een ernstig onderhoudsgebrek.

de bewoners/huurderscommissie in jouw complex is ook geen knip voor de neus waard. ze hebben er tenslotte zelf baat bij dat de tent goed loopt, he. (want: minder klachten)

wat eventueel ook nog zou kunnen: het complex staat op de nominatie om gesloopt te worden, tussen nu en 10 jaar. in elk geval is het (wat dit betreft) een flut-corporatie.

Die site heb ik een poosje geleden al bezocht en daar bleek dus dat ze niet veel voor me kunnen doen behalve vaststellen dat de woningstichting verantwoordelijk is voor de onderhoud van de liften, dat wisten we al...
Eventueel zou ik dus stappen kunnen ondernemen en een huursverlaging eisen, maar veel liever zou ik een andere woning hebben...huursverlaging lost mijn probleem namelijk niet op.
Voor zover ik weet is er ook niet het plan om te gaan slopen, ze zijn al een paar jaar bezig met "plannen" voor groot onderhoud maar er komt maar weinig van!


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 22 juli 2010, 14:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 16:37
 
wat vervelend, voor jouw Tessy.
Ik hoop dat de woningbouw huurders vereniging er echt iets aan gaat doen.
Ik ken een Rk gebruik wat zeer goed werkt.
Ik ken vele mensen die Jozef (de man Maria) om voorspraak vragen en er wordt een prachtig huis(je) voor hen gevonden. Ik weet dat dit een Rk gebruik is. Ik deel wat er spontaan in mijn hart opkomt. Veroordeel mij a.u.b. als ik aanbeveel om op voorspraak van jozef te bidden.

Groeten van paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 16:50
 
PAULUS505 schreef:
wat vervelend, voor jouw Tessy.
Ik hoop dat de woningbouw huurders vereniging er echt iets aan gaat doen.
Ik ken een Rk gebruik wat zeer goed werkt.
Ik ken vele mensen die Jozef (de man Maria) om voorspraak vragen en er wordt een prachtig huis(je) voor hen gevonden. Ik weet dat dit een Rk gebruik is. Ik deel wat er spontaan in mijn hart opkomt. Veroordeel mij a.u.b. als ik aanbeveel om op voorspraak van jozef te bidden.

Groeten van paulus

Hoi Paulus, Jouw gebruik is jouw gebruik (of beter gezegd een rk gebruik) en je zult ongetwijfeld je redenen hebben dit te doen maar ik kan me er niet in vinden.
De Here is hier altijd heel duidelijk over geweest, Eer geen andere goden dan de Heer uw God. Jozef was in het hele verhaal niets meer dan een mens die een wonderlijke taak kreeg van Zijn Heer...maar hij is en blijft niets anders dan dat en is zeker niet God's waardig!
Bidden tot God dienen we enkel te doen uit Jezus' naam want alleen door Hem kunnen we bij de Vader komen. Ik hou deze wet graag in ere, want bidden tot Jozef, of zelfs Maria of wie dan ook maar vind ik erg in de buurt komen van afgoderij, sorry!

Wel dank ik je dat met me mee wilde denken, en bedoel dit dan ook niet als een persoonlijke veroordeling...ik kan me er gewoon niet in vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 18:48
 
Hoi Tess,

Je kunt overwegen de ombudsman in te schakelen; ik weet niet of de woningstichting (nog) onder overheid valt?

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 21:17
 
ZINGA672 schreef:
Hoi Tess,

Je kunt overwegen de ombudsman in te schakelen; ik weet niet of de woningstichting (nog) onder overheid valt?

GrZing!

Hmm...geen idee, ga k es uitzoeken...

Thanks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 20:13
 
Ik zal in ieder geval mee bidden. Ik heb mijn huis ook gekregen doordat verschillende mensen met me mee baden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 21:45
 
ZIVAATJE309 schreef:
Ik zal in ieder geval mee bidden. Ik heb mijn huis ook gekregen doordat verschillende mensen met me mee baden


We hebben voor jou gebeden in de Gebedsroom Tes, wie weet...GOD kan grote wonderen doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 22:02
 
EVA685 schreef:
We hebben voor jou gebeden in de Gebedsroom Tes, wie weet...GOD kan grote wonderen doen Knipoog smiley

Ohh...dank je...het is nog steeds werk in uitvoering...
Maar die zorgcoach van mij weet zen tanden ergens in te zetten, ik heb er vertrouwen in Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 19:59
 
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:00
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Gefeliciteerd Tessybear; veel geluk en zegen in je nieuwe huis voor jullie samen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:00
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Ohhh... wat leuk voor je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:05
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Gefeliciteerd!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:08
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!


Whaaaooww GAAF !!! gefeliciteerd!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GOUDELSJE426





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:12
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Van harte!
Onze God voorziet echt he.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:45
 
enneh... met voor/achtertuin en zo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:01
 
GRIFFIN748 schreef:
enneh... met voor/achtertuin en zo?

Met een achtertuin Grif, en een grote!
Er moet alleen aardig wat aan gedaan worden en of dat financieel gaat lukken?
Maar keb het volste vertrouwen in onze Heer, ook dat komt goed!
Hij voorziet! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Gefeliciteerd Tes!

God zal ook in de rest voorzien hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 19:49
 
TESSYBEAR731 schreef:
Met een achtertuin Grif, en een grote!
Er moet alleen aardig wat aan gedaan worden en of dat financieel gaat lukken?
Maar keb het volste vertrouwen in onze Heer, ook dat komt goed!
Hij voorziet! Knipoog smiley

ik voel alweer een klusdag komen... Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 19:58
 
GRIFFIN748 schreef:
ik voel alweer een klusdag komen... Clown smiley Engeltje smiley

Nieuw agenda punt klussen bij Tess, ik zal maat niet zeggen dat ik in de regio woon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 21:10
 
GRIFFIN748 schreef:
ik voel alweer een klusdag komen... Clown smiley Engeltje smiley

Nou...ik héb tegen die tijd natuurlijk wel een aantal sterke mannen nodig om alles van de ene deur naar de andere te brengen...

Ga maar vast spieren kweken jongens! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 21:14
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ga maar vast spieren kweken jongens! Engeltje smiley

ja, want de lift zal wel niet werken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 22:57
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel

God is goed!!

Ook ik wil je van harte feliciteren en ik weet wat het is want ik heb het net achter de rug.
Sjalom
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 00:30
 
Gefeliciteerd Tess... fijn voor je !! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 10:03
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Wat leuk voor je, een eigen huisje. Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:12
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Geweldig Tess,heel veel woongenot toegewenst!
(je woont toch wel ver weg he?want ik kan schilderen en behangen,tuineren,soppen,sjouwen.......pleeeeeeeeeease woon ver weg! Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:15
 
TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

gefeliciteerd meis met jullie nieuwe woning
Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2