ChristianMatch
 


Forum

Uiterlijk of innerlijk
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:44
 
'de mensch ziet aan wat voor ogen is, God ziet het hart aan'

(maar het oog wil ook wat)

ziehier waarom ik vrijgezel ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:46
 
PIETER649 schreef:
of we gaan verhuizen... nieuw muurtje ook meteen Knipoog smiley

Dan kunnen we denk beter verven...een beetje (pla)muur doet al snel wonderen en is lang zo duur niet als al die zware "ingrepen" Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 21:18
 
TESSYBEAR731 schreef:
Dan kunnen we denk beter verven...een beetje (pla)muur doet al snel wonderen en is lang zo duur niet als al die zware "ingrepen" Engeltje smiley



nah... ik bedoel natuurlijk wel nieuwbouw he Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 02:32
 
Ze kunnen mij meer vertellen, ik ga in eerste instantie voor het uiterlijk !!!

Daarna kun je namelijk pas afgaan op het innerlijk.... Dus al is ze nog zo knap en leuk, wanneer ik denk, als ze gaat praten, HEEELLLLPPPPP het praat, dan gaat het hele feest (voor dan) niet door ......

Ik zou persoonlijk wel een mee willen doen met het programma "dating in the dark" Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FEIK858





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 10:13
 
Hallo allemaal!

Interessant onderwerp om over te praten! Ik snap best dat jou dat het je bezig houd hoor bloempjuh!! Ik merk persoonlijk heel vaak dat de reacties echt gebaseerd zijn op uiterlijk! Vind je iemand er niet leuk uitzien (eerste indruk van oog dus) dan komt er al snel geen reactie! Vind ik best heel jammer! Zelf ben ik iemand die eerder naar de binnenkant van de mensen kijk, dan naar hun buitenkant. Iemand kan heel knap van buiten zijn, maar als diegene niet knap van binnen is, heb je er toch niks aan.
Bij minder knappe mensen kan het ook!!

Maar ik vind het ook altijd jammer om te horen dat mensen hun gesprekken beginnen met: Hey.. jij ziet er leuk uit zeg! Is spontaan en een leuk compliment, maar of het verder ook leuk is moet altijd blijken!
Daarom praat ik altijd eerst liever met de mensen, meisjes in mijn geval voor misschien wat moois! (+ gezelligheid ook!!), jongens voor gezelligheid:P

Wel fijn om te weten is inderdaad dat God naar de binnenkant van ons kijkt, en niet naar de buitenkant! Ieder mens is naar Gods Beeld geschapen. We mogen allemaal beelddragers van Hem zijn. Mooi als dit in een relatie ook mag blijken! Maar ook naar de mensen om ons heen! Dat we elkaar ook respecteren zoals we zijn! Ik hoorde een keer zo mooi in een preek dat schoonheid ligt in verhoudingen (wist ik niet.. of was er niet op gekomen) maar als voorbeeld: een meisje heeft een hele mooie en zachte huid in dr gezicht, maar als dr flaporen aan zitten, oogt het voor velen al een stuk minder! Vond ik wel mooi!

Maar goed... ikzelf kijk eerst veel liever naar de binnenkant!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 10:33
 
Leuk dat je reageert op het forum Feik!

Wat mij opvalt in deze hele discussie is dat we het uiterlijk en het innerlijk tegenover elkaar stellen...
Het uiterlijk (met daarbij uitstraling) is gewoon wel wat je als eerste ziet en wat min of meer je interesse opwekt voor het innerlijk van de ander.
Mooi van binnen vind ik veel belangrijker dan mooi van buiten....

De beginvraag die Bloempjuh ons stelde was: 'Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?'
Wat mij betreft dus twee keer het antwoord 'ja'.

Trouwens, Bloempjuh, nog gefeliciteerd met je verjaardag!


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op donderdag 19 augustus 2010, 11:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEN664





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 11:46
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Het belangrijkste bij het zoeken naar een relatie vind ik het geloof. Voor mij is het belangrijk dat ik het belangrijkste in mijn leven (mijn relatie met God/Jezus/De Heilige Geest) kan delen met mijn partner.
En natuurlijk ook omdat dit in de bijbel staat (2 Kor 6:14 ; "Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken?")

Ik kijk altijd eerst naar het uiterlijk... want dat is toch altijd het eerste wat je ziet? Daarna probeer ik even te 'proeven' hoe een persoon is, gewoon even een kort babbeltje kan voldoende zijn, en dan weet je al gauw of je kan opschieten met die persoon of niet. Daarna kijk ik of we dingen gemeen hebben en of er iets meer is dan alleen maar een lichamelijke aantrekking. (want wees maar eerlijk, niemand blijft er hetzelfde uitzien. we veranderen allemaal kwa uiterlijk en als je relatie alleen daarop is gebouwd dan houdt het heel snel op.) Als dat allemaal klopt... dan wil ik graag investeren in een relatie om te kijken of zij en ik samen 'wij' zouden kunnen worden.

Hmm.. en dan om de vraag nu te beantwoorden...
Ik kijk zeker naar het uiterlijk maar hetgene wat voor mij de doorslag geeft is wie die persoon is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:45
 
KEN664 schreef:
Het belangrijkste bij het zoeken naar een relatie vind ik het geloof. Voor mij is het belangrijk dat ik het belangrijkste in mijn leven (mijn relatie met God/Jezus/De Heilige Geest) kan delen met mijn partner.
En natuurlijk ook omdat dit in de bijbel staat (2 Kor 6:14 ; "Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken?")

Ik kijk altijd eerst naar het uiterlijk... want dat is toch altijd het eerste wat je ziet? Daarna probeer ik even te 'proeven' hoe een persoon is, gewoon even een kort babbeltje kan voldoende zijn, en dan weet je al gauw of je kan opschieten met die persoon of niet. Daarna kijk ik of we dingen gemeen hebben en of er iets meer is dan alleen maar een lichamelijke aantrekking. (want wees maar eerlijk, niemand blijft er hetzelfde uitzien. we veranderen allemaal kwa uiterlijk en als je relatie alleen daarop is gebouwd dan houdt het heel snel op.) Als dat allemaal klopt... dan wil ik graag investeren in een relatie om te kijken of zij en ik samen 'wij' zouden kunnen worden.

Hmm.. en dan om de vraag nu te beantwoorden...
Ik kijk zeker naar het uiterlijk maar hetgene wat voor mij de doorslag geeft is wie die persoon is.

Iedereen dus ............... wel een profielfoto plaatsen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 17:31
 
KEN664 schreef:
Het belangrijkste bij het zoeken naar een relatie vind ik het geloof. Voor mij is het belangrijk dat ik het belangrijkste in mijn leven (mijn relatie met God/Jezus/De Heilige Geest) kan delen met mijn partner.
En natuurlijk ook omdat dit in de bijbel staat (2 Kor 6:14 ; "Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken?")

Ik kijk altijd eerst naar het uiterlijk... want dat is toch altijd het eerste wat je ziet? Daarna probeer ik even te 'proeven' hoe een persoon is, gewoon even een kort babbeltje kan voldoende zijn, en dan weet je al gauw of je kan opschieten met die persoon of niet. Daarna kijk ik of we dingen gemeen hebben en of er iets meer is dan alleen maar een lichamelijke aantrekking. (want wees maar eerlijk, niemand blijft er hetzelfde uitzien. we veranderen allemaal kwa uiterlijk en als je relatie alleen daarop is gebouwd dan houdt het heel snel op.) Als dat allemaal klopt... dan wil ik graag investeren in een relatie om te kijken of zij en ik samen 'wij' zouden kunnen worden.

Hmm.. en dan om de vraag nu te beantwoorden...
Ik kijk zeker naar het uiterlijk maar hetgene wat voor mij de doorslag geeft is wie die persoon is.




even off-topic misschien... maar eh ben jij nou de ex van Barbie of niet? Clown smiley Knipoog smiley want dan had jij dus vroeger WEL oog voor het uiterlijk....


Laatst aangepast door
PIETER649
op donderdag 19 augustus 2010, 17:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:34
 
CROSSROAD317 schreef:
Ze kunnen mij meer vertellen, ik ga in eerste instantie voor het uiterlijk !!!

Daarna kun je namelijk pas afgaan op het innerlijk.... Dus al is ze nog zo knap en leuk, wanneer ik denk, als ze gaat praten, HEEELLLLPPPPP het praat, dan gaat het hele feest (voor dan) niet door ......

Ik zou persoonlijk wel een mee willen doen met het programma "dating in the dark" Clown smiley

Lijkt mij ook best spannend zoiets! Zou dan na afloop ineens de lamp aangaan? Twijfelende smiley Lachende smiley Clown smiley Wie weet organiseert CM nog eens zoiets, moet je geen bekenden tegenkomen natuurlijk. Komt het eigenlijk niet neer op 'iemand bellen, die je niet kent (van een foto)'? Dat moet ook zelf te regelen zijn, toch? Je speurt op CM de vrouwen (of mannen) zonder profielfoto op, die ga je vervolgens bellen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:34
 
PIETER649 schreef:
even off-topic misschien... maar eh ben jij nou de ex van Barbie of niet? Clown smiley Knipoog smiley want dan had jij dus vroeger WEL oog voor het uiterlijk....

Leuke humor Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEN664





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:15
 
PIETER649 schreef:
even off-topic misschien... maar eh ben jij nou de ex van Barbie of niet? Clown smiley Knipoog smiley want dan had jij dus vroeger WEL oog voor het uiterlijk....

Jep! ik had vroeger ook zo'n gigantisch huis en een geweldige auto met open dak.... maar toen kwam Jezus in m'n leven en heb ik barbie gedumpt... ze was te materialistisch Knipoog smiley

Nu ben ik single en heb ik mijn huis en auto verkocht en het geld weggeschonken. Dus... wil iemand met een superknappe maar superarme 'Ken' contact hebben? Mail me! ik garandeer dat ik een totaal nieuwe editie ben en dat ik veel beter ben dan de ouderwetse 'Ken'!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:03
 
MARIJAN072 schreef:
Lijkt mij ook best spannend zoiets! Zou dan na afloop ineens de lamp aangaan? Twijfelende smiley Lachende smiley Clown smiley Wie weet organiseert CM nog eens zoiets, moet je geen bekenden tegenkomen natuurlijk. Komt het eigenlijk niet neer op 'iemand bellen, die je niet kent (van een foto)'? Dat moet ook zelf te regelen zijn, toch? Je speurt op CM de vrouwen (of mannen) zonder profielfoto op, die ga je vervolgens bellen. Knipoog smiley

Dan mag jij mij een keer bellen, mijn nummer is ...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:24
 
MARIO216 schreef:
Dan mag jij mij een keer bellen, mijn nummer is ...........

Tja....., maar ik weet toch al hoe jij er uitziet! Je plaatst regelmatig nieuwe foto's bij je profiel. Niet spannend genoeg dus. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NAOMI695





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 20:44
 
uiterlijk of innerlijk?

je uiterlijk wordt mede bepaald door je innerlijk

een uiterlijk zonder een innerlijk is letterlijk levenloos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 20:51
 
NAOMI695 schreef:
uiterlijk of innerlijk?

je uiterlijk wordt mede bepaald door je innerlijk

een uiterlijk zonder een innerlijk is letterlijk levenloos



maar een innerlijk zonder uiterlijk is ook geen gezicht. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NAOMI695





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 20:58
 
PIETER649 schreef:
maar een innerlijk zonder uiterlijk is ook geen gezicht. Lachende smiley

innerlijk zonder uiterlijk is geest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 20:59
 
NAOMI695 schreef:
innerlijk zonder uiterlijk is geest


geestdodend voor de aanschouwer Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NAOMI695





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 21:16
 
PIETER649 schreef:
geestdodend voor de aanschouwer Knipoog smiley

tenzij de aanschouwer geestelijk kijkt ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:08
 
NAOMI695 schreef:
tenzij de aanschouwer geestelijk kijkt ...



scheel kijken, heb ik van gehoord
schijnheilig kijken, doe zelfs ik soms
maar geestelijk kijken? lijkt me n doodse blik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHANDLER627





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:05
 
Uiterlijk <-> innerlijk...
Mag ik er "uitstraling & instraling" van maken:

Uitstraling: wat je uitstraalt aan levenslust, energie, zelfvertrouwen, stabiliteit en wat je 'geeft', en alles daarvan wordt door je hele lichaam bevestigt door je houding, oogopslag, hoe je staat of loopt (heupwiegt?), en hoe je naar me kijkt.

Instraling: onbewust laat je merken waarvoor je openstaat, of er 'ruimte' is voor die ander of dat je al vol zit van jezelf, of je verleden je hard heeft gemaakt of dat je nog zacht van hart bent, open bent of gesloten, of je mee vooruit wilt kijken of terug blijft denken.

En: behalve liefde op het eerste gezicht, bestaat liefde op het eerste geschrift ook!
(Nah, "liefde"... verliefdheid)


Laatst aangepast door
CHANDLER627
op donderdag 2 september 2010, 00:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MYSELF295





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:22
 
CHANDLER627 schreef:
Uiterlijk <-> innerlijk...
Mag ik er "uitstraling & instraling" van maken:

Uitstraling: wat je uitstraalt aan levenslust, energie, zelfvertrouwen, stabiliteit en wat je 'geeft', en alles daarvan wordt door je hele lichaam bevestigt door je houding, oogopslag, hoe je staat of loopt (heupwiegt?), en hoe je naar me kijkt.

Instraling: onbewust laat je merken waarvoor je openstaat, of er 'ruimte' is voor die ander of dat je al vol zit van jezelf, of je verleden je hard heeft gemaakt of dat je nog zacht van hart bent, open bent of gesloten, of je mee vooruit wilt kijken of terug blijft denken.

En: behalve liefde op het eerste gezicht, bestaat liefde op het eerste geschrift ook!
(Nah, "liefde"... verliefdheid)

Mooi omschreven.

groetjess
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROSEVE659





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 03:09
 
De bijdrages van ieder zijn waardevol
van David en Chandler vind ik mooi.
het is en en. En het een beïnvloed het ander.
En in verschillende omstandigheden.

ofwel probeer het contact geleidelijk wat breder te leren kennen in verschillende omstandigheden.

M.i. Moet/mag een christen er altijd voor bidden. Die wat de besten voor elkaar zijn.b
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MENNE507





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 15:23
 
Veel mensen (mannen nog meer dan vrouwen) bouwen een muurtje om zich heen. Ik vind het wel belangrijk om genoeg tijd met een ander te besteden om op zijn minst een blik over de muurtjes te werpen.

Op je instincten afgaan kan ook best werken hoor, maar hoeveel parels mis je omdat je er niet in slaagt de persoon te zien voor wat hij/zij is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:16
 
MENNE507 schreef:
Veel mensen (mannen nog meer dan vrouwen) bouwen een muurtje om zich heen. Ik vind het wel belangrijk om genoeg tijd met een ander te besteden om op zijn minst een blik over de muurtjes te werpen.

Op je instincten afgaan kan ook best werken hoor, maar hoeveel parels mis je omdat je er niet in slaagt de persoon te zien voor wat hij/zij is?


Als je weet wat er zich achter het muurtje bevindt, dan kun je ook beginnen met het muurtje steen voor steen af te breken. Hierdoor leer je elkaar niet alleen beter kennen, maar zal er ook een band van vertrouwen ontstaan (waardoor de liefde (opnieuw) kan (op)bloeien)) .... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:59
 
MENNE507 schreef:
Veel mensen (mannen nog meer dan vrouwen) bouwen een muurtje om zich heen. Ik vind het wel belangrijk om genoeg tijd met een ander te besteden om op zijn minst een blik over de muurtjes te werpen.

Op je instincten afgaan kan ook best werken hoor, maar hoeveel parels mis je omdat je er niet in slaagt de persoon te zien voor wat hij/zij is?

Ondanks de parels die mogelijk er zijn, kunnen parels veranderen in een zandkorrel welke geen parel waren.....


Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 13 januari 2011, 20:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LORETTA033





Berichten: 97

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 20:28
 
Parels verwijzen soms naar tranen
Ze worden uit pijn en lijden geboren

De parel is eenglanzend harde verdikking die in de schelp
van een parel oester ontstaat ten gevolge
van een irritatie, bijvoorbeeld een zandkorreltje
Hij is dus zijn leven niet als parel begonnen.
De stroom laat een scherp korreltje binnendrin gen in de geopende schelp.
, dat het weekdier pijn doet., en om die pijn te verzachten, omkleedt hij het
3 a 4 keer per dag met een laagje parelmoer.
Een natuurlijke parel groeit langzaam en doet er ongeveer twaalf jaar over om van een spelde knop tot de grootte van een erwt uit te groeien.

Een oesterschelp word opgedoken door een parel visser.
De oester moet stervenom de parel te kunnen winnen.
Een parel word dus uit pijn geboren en symboliseert het lijden.
Christus is de Kostbare Parel.
Hij opende na drie dagen zijn graf [schelp]
De pareloester is ook een opstandings symbool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 20:46
 
LORETTA033 schreef:
Parels verwijzen soms naar tranen
Ze worden uit pijn en lijden geboren

De parel is eenglanzend harde verdikking die in de schelp
van een parel oester ontstaat ten gevolge
van een irritatie, bijvoorbeeld een zandkorreltje
Hij is dus zijn leven niet als parel begonnen.
De stroom laat een scherp korreltje binnendrin gen in de geopende schelp.
, dat het weekdier pijn doet., en om die pijn te verzachten, omkleedt hij het
3 a 4 keer per dag met een laagje parelmoer.
Een natuurlijke parel groeit langzaam en doet er ongeveer twaalf jaar over om van een spelde knop tot de grootte van een erwt uit te groeien.

Een oesterschelp word opgedoken door een parel visser.
De oester moet stervenom de parel te kunnen winnen.
Een parel word dus uit pijn geboren en symboliseert het lijden.
Christus is de Kostbare Parel.
Hij opende na drie dagen zijn graf [schelp]
De pareloester is ook een opstandings symbool

Mooi verwoord... Knipoog smiley
Een "parel" in Gods hand.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 20:48
 
CROSSROAD317 schreef:
Als je weet wat er zich achter het muurtje bevindt, dan kun je ook beginnen met het muurtje steen voor steen af te breken. Hierdoor leer je elkaar niet alleen beter kennen, maar zal er ook een band van vertrouwen ontstaan (waardoor de liefde (opnieuw) kan (op)bloeien)) .... Lachende smiley

Ik vrees dat je zo een stap overslaat die volgens mij essentieel is! Je moet nooit als buitenstaander beginnen een muurtje af te breken! Je kunt wel adviezen/hulpmiddelen geven aan de ander om de eerste voegen weg te bikken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 21:32
 
HENK710 schreef:
Ik vrees dat je zo een stap overslaat die volgens mij essentieel is! Je moet nooit als buitenstaander beginnen een muurtje af te breken! Je kunt wel adviezen/hulpmiddelen geven aan de ander om de eerste voegen weg te bikken Knipoog smiley

wat essentieel is, begin nooit aan het afbrekken van iemands muur....
Onbegonnen zaak als mens.....
Een muur is door de persoon zelf opgebouwd, en hoort het zelf af te breken wanneer die het wil....
Begin er zelf niet aan verloren zaak, want achter de muur kan ook een kooi zijn die op slot zit.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3