ChristianMatch
 


Forum

Vertier ende jolijt in de chatbox
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.

maar 't is er bomvol joh....Chris heeft gelijk dat hij het scheidt, alleen was andersom misschien handiger geweest...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:09
 
Ja...en toen ging k gisteravond es even kijken in die Jolijtroom...(t was veel te serieus in de lobby)...waren AL men vrienden er...
en ze stuurden me meteen weer weg! Geschokte, onthutste smiley

K was te serieus Engeltje smiley


Ergo; geen cm-er te bekennen dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 14:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.


klopt
zo heb ik dus ook al heel wat vriendschappen opgebouwd
oke ik ben natuurlijk ook wel het meest serieus van de chatbox Engeltje smiley
(oke ik mag niet liegen Smiley met dichtgeplakte mond ) maar mijn ervaring is dat serieus en minder serieus heel goed samen gaan in de chatbox
en als ik echt ergens mee zit heb ik vrienden genoeg leren kennen in diezelfde chatbox waar ik prive even mijn hart kan luchten
helaas chat doe jij het steeds voorkomen alsof er alleen maar op "libelleniveau" wordt gepraat
waarom toch steeds zo negatief over alles en iedereen Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:09
 
CHATULIEM619 schreef:
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.


Ach waar wil ik me nog druk om maken Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:42
 
CROSSROAD317 schreef:
Ach waar wil ik me nog druk om maken Boze smiley Gefrustreerde smiley



moeten we nou gaan raaien ofzo????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.




Het is ook nooit goed hè Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:45
 
PIETER649 schreef:
moeten we nou gaan raaien ofzo????


dat zou misschien het vertier ende jolijt wel verhogen ..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:49
 
CROSSROAD317 schreef:
dat zou misschien het vertier ende jolijt wel verhogen ..... Clown smiley


vast niet voor jou, want ik zal de meest afgrijselijke veronderstellingen over jou hier op t forum plaatsen... en dan steeds erger totdat jij uit pure ellende zelf het antwoord maar geeft omdat er geen vrouw op cm meer op je mails en knipogen reageerd Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:53
 
PIETER649 schreef:
vast niet voor jou, want ik zal de meest afgrijselijke veronderstellingen over jou hier op t forum plaatsen... en dan steeds erger totdat jij uit pure ellende zelf het antwoord maar geeft omdat er geen vrouw op cm meer op je mails en knipogen reageerd Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley

Is chanteren je hobby, Pieter Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:55
 
MARIJAN072 schreef:
Is chanteren je hobby, Pieter Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


ondertussen zelfs een leuke bron van inkomsten Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:56
 
MARIJAN072 schreef:
Is chanteren je hobby, Pieter Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


chantage, Pieter, welnee, das een eerlijk zakenman



..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 24 augustus 2010, 23:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:01
 
PIETER649 schreef:
ondertussen zelfs een leuke bron van inkomsten Coole smiley met zonnebril

Misschien kun je mij een keer lesgeven? Kan wel wat bijverdienste gebruiken. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 12:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.

er zijn veel vriendschappen ontstaan door de chatbox.
Ik zie niet in waarom we niet met zn allen in de box kunnen zitten de ene keer is het serieus de andere keer de slappe lach. mogen we? Knipoog smiley
Als ik met iemand serieus wil praten ga ik prive met di persoon werkt echt goed hoor, is een aanrader Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 14:57
 
ERIKA129 schreef:
er zijn veel vriendschappen ontstaan door de chatbox.
Ik zie niet in waarom we niet met zn allen in de box kunnen zitten de ene keer is het serieus de andere keer de slappe lach. mogen we? Knipoog smiley
Als ik met iemand serieus wil praten ga ik prive met di persoon werkt echt goed hoor, is een aanrader Lachende smiley

Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika Knipoog smiley

er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!

We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!!
En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren Gefrustreerde smiley waar niet iedereen zin in heeft!

Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:57
 
MARIEKE897 schreef:
Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika Knipoog smiley

er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!
Die andere kamer is er altijd al geweest, alleen werd er toen ook al geen gebruik van gemaakt, dus waar ligt het probleem ?? Niet in het aanbod van kamers. Denk eerder in de heftigheid waarmee mensen op elkaar reageren.....

We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!!
Gelukkig is het een bewuste keuze van jezelf geweest, want ik denk niet dat er iemand is geweest die jou heeft gezegd dat je niet meer mocht komen.
En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren Gefrustreerde smiley waar niet iedereen zin in heeft!

Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag Engeltje smiley
Gelukkig maar dat je er geen gebruik van hoeft te maken, maar ik hoop ook dat mensen elkaar niet gaan verwijten dat ze niet serieus zijn, en dan maar moeten opzouten naar de room vertier ende jolijt Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:12
 
MARIEKE897 schreef:
Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika Knipoog smiley

er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!

We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!!
En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren Gefrustreerde smiley waar niet iedereen zin in heeft!

Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag Engeltje smiley

Ben het helemaal met je eens Marieke, er zijn een aantal mensen die het gezellig met elkaar in de chatbox hebben..... Prima, maar wel lastig als andere mensen daar ook een kijkje komen nemen........
En dit bedoel ik niet als kritiek, mijn leven stort niet in als ik er niet kom maar als een feit......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 11:52
 
ERIKA129 schreef:
er zijn veel vriendschappen ontstaan door de chatbox.
Ik zie niet in waarom we niet met zn allen in de box kunnen zitten de ene keer is het serieus de andere keer de slappe lach. mogen we? Knipoog smiley
Als ik met iemand serieus wil praten ga ik prive met di persoon werkt echt goed hoor, is een aanrader Lachende smiley

Omdat jij het er toevallig heel gezellig vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden??????? Smiley die vol vragen zit
Is het trouwens niet wat voor jullie de nieuwe chatbox?
Kunnen andere mensen in de gewone chatbox met elkaar praten....... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 26 augustus 2010, 12:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:53
 
Mag dit eigenlijk niet zeggen van iemand (anders wordt het daar te druk), maar kan 't niet laten. Knipoog smiley

Ik had gisteravond een verrassend gezellig uurtje in Vertier ende jolijt. Hmm......'t was niet oppervlakkig ofzo, maar gewoon gezellig. Lachende smiley
Wel fijn, om de grote groep chatters op te kunnen splitsen.
Al zijn er altijd weer fanatieke chatters, die in beide chatboxen te vinden zijn. Die missen niet graag iets. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 10:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Omdat jij het er toevallig heel gezellig vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden??????? Smiley die vol vragen zit
Is het trouwens niet wat voor jullie de nieuwe chatbox?
Kunnen andere mensen in de gewone chatbox met elkaar praten....... Knipoog smiley

Waar heb ik staan dat ik het heel gezellig vind Smiley die vol vragen zit stond er volgens mij niet maar oke.
Ik zeg ook niet dat ik niet naaar de andere room ga, zou het alleen andersom gedaan hebben. Vertier en jolijt veranderen in serieuze room.
En als je denkt dat ik alleen maar lol heb zit je er flink naast.
We haddan afgelopen vrijdag een zeer goed gesprek in de chat.Jammer dat je er toen niet was Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 10:55
 
MARIEKE897 schreef:
Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika Knipoog smiley

er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!

We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!!
En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren Gefrustreerde smiley waar niet iedereen zin in heeft!

Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag Engeltje smiley

Je hoeft het ook niet helemaal met me eens te zijn.
Ik heb vernomen dat er een periode is geweest dat de chat door velen ontlopen werdt dit was voor mijn tijd kan ik dus niet over oordelen.
En ja ik vind het de laatste week ook erg druk en dan ga je vanzelf met een aantal naar een andere box Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:08
 
ERIKA129 schreef:
Waar heb ik staan dat ik het heel gezellig vind Smiley die vol vragen zit stond er volgens mij niet maar oke.
Ik zeg ook niet dat ik niet naaar de andere room ga, zou het alleen andersom gedaan hebben. Vertier en jolijt veranderen in serieuze room.
En als je denkt dat ik alleen maar lol heb zit je er flink naast.
We haddan afgelopen vrijdag een zeer goed gesprek in de chat.Jammer dat je er toen niet was Knipoog smiley

Over wat je onder een goed gesprek verstaat Erika is natuurlijk heel persoonlijk Knipoog smiley en dat is maar goed ook......
Ik probeerde trouwens alleen maar aan te geven dat er een incrowdgroepje in de chatbox is die het erg gezellig met elkaar hebben.........en dat is prima maar voor anderen wel eens vervelend........
En het zegt toch al wat als je hier benoemd dat er een goed gesprek heeft [/b]plaatsgevonden?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 5 september 2010, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Over wat je onder een goed gesprek verstaat Erika is natuurlijk heel persoonlijk Knipoog smiley en dat is maar goed ook......
Ik probeerde trouwens alleen maar aan te geven dat er een incrowdgroepje in de chatbox is die het erg gezellig met elkaar hebben.........en dat is prima maar voor anderen wel eens vervelend........
En het zegt toch al wat als je hier benoemd dat er eens een goed gesprek heeft plaatsgevonden?

Ik ben er tegenwoordig niet veel meer maar het valt me wel op dat de mensen die op het forum roepen dat er serieuzer gesproken moet worden ook niet echt nuttig bijdragen in de chat en dát vind ik weer heel jammer.
Er zit verschil tussen een goed(meningen uitwisselen?) en een waardevol gesprek(op persoonlijke toon,bemoediging),het eerste vind je er weinig,het tweede meer maar inderdaad niet als de box vol is.

Laten we niet vergeten dat er achter elke naam een verhaal zit,soms veel verdriet,dat komt niet tot uiting in de box want het is en blijft internet.
Toen ik net op cm zat waren mijn dagen loodzwaar en vond ik in de box afleiding,heerlijk vond ik dat,mensen die plezier maakten,lachten,een knuffel uitdeelden,even wat anders aan mn hoofd.

En laten we eerlijk zijn,we missen een paar mensen in de box die voorheen de motor van de serieuze gesprekken waren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:53
 
LEANNE226 schreef:
Ik ben er tegenwoordig niet veel meer maar het valt me wel op dat de mensen die op het forum roepen dat er serieuzer gesproken moet worden ook niet echt nuttig bijdragen in de chat en dát vind ik weer heel jammer.
Er zit verschil tussen een goed(meningen uitwisselen?) en een waardevol gesprek(op persoonlijke toon,bemoediging),het eerste vind je er weinig,het tweede meer maar inderdaad niet als de box vol is.

Laten we niet vergeten dat er achter elke naam een verhaal zit,soms veel verdriet,dat komt niet tot uiting in de box want het is en blijft internet.
Toen ik net op cm zat waren mijn dagen loodzwaar en vond ik in de box afleiding,heerlijk vond ik dat,mensen die plezier maakten,lachten,een knuffel uitdeelden,even wat anders aan mn hoofd.

En laten we eerlijk zijn,we missen een paar mensen in de box die voorheen de motor van de serieuze gesprekken waren Knipoog smiley


Het was een constatering Leanne, geen veroordeling Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:57
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het was een constatering Leanne, geen veroordeling Knipoog smiley

Nee weet ik,van mijn kant ook niet,ik had beter even in het algemeen kunnen reageren ipv op jouw bijdrage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Omdat jij het er toevallig heel gezellig vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden??????? Smiley die vol vragen zit
Is het trouwens niet wat voor jullie de nieuwe chatbox?
Kunnen andere mensen in de gewone chatbox met elkaar praten....... Knipoog smiley

Willemijn ...dat is niet aardig van je om zoiets te zeggen.
Het kan best gezellig zijn in de room, er zijn echt wel serieuse gesprekken.
En toevallig is Erica een heel gezellige meid in de chatroom,
dus geen rede voor haar om naar een andere chatbox te verhuizen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:20
 
CARIEN982 schreef:
Willemijn ...dat is niet aardig van je om zoiets te zeggen.
Het kan best gezellig zijn in de room, er zijn echt wel serieuse gesprekken.
En toevallig is Erica een heel gezellige meid in de chatroom,
dus geen rede voor haar om naar een andere chatbox te verhuizen.

gezellig he 4 boxen in de chat Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:34
 
DANIEL777 schreef:
gezellig he 4 boxen in de chat Coole smiley met zonnebril

Daniel...ik vind het er heel gezellig!

Ik vraag mij af, wanneer Chris eens een box opent voor zeurpietjes. Clown smiley

Dan noemen we het de Klaagbox. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op zondag 5 september 2010, 16:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:39
 
CARIEN982 schreef:
Daniel...ik vind het er heel gezellig!

Ik vraag mij af, wanneer Chris eens een box opent voor zeurpietjes. Clown smiley

en voor zwarte pietjes zeker Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 19:34
 
CARIEN982 schreef:
Daniel...ik vind het er heel gezellig!

Ik vraag mij af, wanneer Chris eens een box opent voor zeurpietjes. Clown smiley

Dan noemen we het de Klaagbox. Knipoog smiley

Onzin Carien, je weet best dat er meer mensen dat vinden.......
En het is helemaal niet persoonlijk tegen Erika gericht.......
En....als je even naar boven kijkt heb ik ook geschreven dat het een constatering is en geen veroordeling...........en wat jij nu doet is mijn mening veroordelen....... Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 5 september 2010, 19:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 07:22
 
[quote=WILLEMIJN232]Onzin Carien, je weet best dat er meer mensen dat vinden.......
En het is helemaal niet persoonlijk tegen Erika gericht.......

Zo kwam het wel over bij mij Willemijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4