ChristianMatch
 


Forum

annette
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:57
 
Hallo Pieter en Annet ik wil jullie heel veel sterkte wensen en dat alles goed mag gaan
GOD.s zegen toegewenst.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:46
 
PIETER649 schreef:
Jetz gehts losssssss...

Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven.
Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.

Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(en ik eet voorlopig weer uit de muur... Huilende smiley, smiley in tranen )


Heel veel sterkte, Pieter en Annette, jullie neem ik op in mijn gebed.
Van harte wens ik dat het allemaal goed verloopt en dat je vrouw en baby gauw lekker bij je thuis hebt. Hou'je maar goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:13
 
Hey pieter,

ik lees het nu pas....
Ik hoop dat de baby er intussen al is, maar in iedergeval veel sterkte voor jullie allemaal
Hopelijk mag de bevalling meevallen, en val jij niet flauw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt (misschien lig je intussen wel voor katzwijn naast het bed) Knipoog smiley

ook hier graag even een adres in mijn mailbox

Groetjes Jolan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:17
 
Hey Pieter,

Spannende tijd voor jullie dus.
Wens Annette heeeel veeel sterkte van mij, en voor jou hetzelfde natuurlijk.
Trakteer jezelf maar op een kookboek. Lekker lezen om de tijd door te komen, om afleiding te zoeken ipv te gaan piekeren en je hebt er nog wat aan ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:22
 
PIETER649 schreef:
Jetz gehts losssssss...

Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven.
Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.

Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(en ik eet voorlopig weer uit de muur... Huilende smiley, smiley in tranen )


Sterkte Annette en Pieter, en natuurlijk ook de kinderen.

Die muur zal wel meevallen, denk eerder dat de bbq overuren draait.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 09:43
 
CROSSROAD317 schreef:
Sterkte Annette en Pieter, en natuurlijk ook de kinderen.

Die muur zal wel meevallen, denk eerder dat de bbq overuren draait.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ook van mijn kant heel, heel veel sterkte Pieter en Annette. Ik denk aan jullie en zal voor jullie bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 12:54
 
Heel veel sterkte Annet en Pieter

dikke knuffel Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PAULINE694





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 13:27
 
Hallo Pieter en Annette

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.
Ik zal voor jullie bidden.
Doe Annette de groetjes en ik wens jullie het allerbeste.

Groetjes Pauline Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 17:13
 


Rara wat zou het worden?

Voor een jongen: Samuel
Voor een meisje: Esther
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 17:22
 
Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!

Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.

ff afwachten dus nog...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 17:41
 
PIETER649 schreef:
Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!

Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.

ff afwachten dus nog...

sterkte dan dit weekend maar weer bij de snack Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 17:46
 
PIETER649 schreef:
Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!

Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.

ff afwachten dus nog...

veel sterkte jullie ,ja pieter tog maar weer de muur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:36
 
PIETER649 schreef:
Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!

Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.

ff afwachten dus nog...


Veel sterkte Pieter en Annette.
En Pieter.......... ik dacht dat ze in Duitsland toch ook wel shoarmatenten hadden! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:38
 
VISSER278 schreef:
Veel sterkte Pieter en Annette.
En Pieter.......... ik dacht dat ze in Duitsland toch ook wel shoarmatenten hadden! Smiley met dichtgeplakte mond


was het maar waar!!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen
ze eten hier dönner kebab, een ondersoort shoarma met tsazikisaus ipv knoflooksaus Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:25
 
PIETER649 schreef:
was het maar waar!!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen
ze eten hier dönner kebab, een ondersoort shoarma met tsazikisaus ipv knoflooksaus Gefrustreerde smiley


Leeg zonder mama in huis. Sterkte hoor.
Knuffel voor jullie viertjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:38
 
PIETER649 schreef:
Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!

Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.

ff afwachten dus nog...

Pieter en Annet...het is toch fijn om zoveel goede vrienden te hebben,
ik hoop dat er al snel een berichtje staat dat er een baby is geboren.

Groetjes en een hele grote knuffel voor Annet,
en een heel klein knuffeltje voor ons Pieterke. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 07:43
 
Mensen,heb nou es GEEN medelijden met Pieter, er is een 16 daags bier en (vr)eet feest gestart in Duitsland.
Je zou haast denken dat het Pieter wel goed uitkomt dat zijn Annette even een paar dagen uit logeren isKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:07
 
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:12
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Welkom thuis (en op CM), Annette! Lachende smiley Sterkte met de laatste loodjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:17
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Heej Annet..fijn dat je weer thuis bent,
gezellig voor Pieter en de kids, en natuurlijk voor ons.
We misten je heel erg hier! Knipoog smiley
Groetjes Carien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:22
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Fijn dat je weer thuis bent en dat de pijn wat uit te houden is.
Je laat je maar lekker verwennen door manlief.

Knipoog smiley en nu maar hopen dat alles goed gaat tot de baby er is.
Heel veel sterkte wens/bid ik jou en je gezin toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:30
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.



Welkom thuis annet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:55
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Heey Annette, fijn dat je er weer bent!
Ik hoop met je mee dat ukkie snel komt nu.
Maar geniet lekker van je gezinnetje, goed weekend gewenst samen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 17:18
 
Welkom thuis Annette en veel sterkte met de laatste loodjes!

José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:26
 
Hey Annette,
Fijn te horen dat je weer in je eigen bed mag slapen.
Wij lazen op het forum dat Pieter het heerlijk vond om te koken, toen je er niet was, en voor de kinderen te zorgen.
Dus meid......laat hem nog maar even goed voor je zorgen en hoe harder hij klaagt,hoe leuker hij het eigenlijk vind hè. ( je kent mannen toch, ze zeggen nee maar bedoelen ja).
Ik hoop dat Pieter jr. volgende week komt en anders wel op de 13e hè, heb ik wel verdiend, leef intens met jullie mee.
Mocht het een dochter worden de 13e dan is Carin een mooie naam en als het toch een zoon wordt ( en dat wordt het gewoon) en hij komt op de 13e dan mag tie Carel heten, vind ik ook goed!
Flexibel ben ik hè!

Lieve Annette.....bedenk dat de langste tijd er op zit en dat jullie klein wondertje er gauw aankomt.
Heel veel sterkte, rust en geduld toegewenst!

Lieve groeten,
Carin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:28
 
In nederland liggen de bevallen vrouwen nooit tussen de zwangere vrouwen, hier wel. Ik lag op een kamer met 2 dames met een schattig babytje, en soms is het wel ff fijn om te zien waar je het ook alweer allemaal voor doet.
(de bevallingsverhalen aanhoren was dan weer ff minder Geschokte, onthutste smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:30
 
ANNETTE792 schreef:
In nederland liggen de bevallen vrouwen nooit tussen de zwangere vrouwen, hier wel. Ik lag op een kamer met 2 dames met een schattig babytje, en soms is het wel ff fijn om te zien waar je het ook alweer allemaal voor doet.
(de bevallingsverhalen aanhoren was dan weer ff minder Geschokte, onthutste smiley)

Op mijn werk hoor ik ook soms horror bevallingsverhalen maar nu waren er een nieuwe opa en oma die een kleinzoon kregen van 12 pond,dit om je moed in te praten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:34
 
Was ook een hele zware baby Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:36
 
MARIO216 schreef:
Was ook een hele zware baby Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Ja joh..ze kwamen kleertjes halen in de maat 74,is toch niet meer normaal?
Als je net geboren bent start je in de maar 50/56 en dan ben je baby dus..
Deze maat staat voor een kindje die 6-9 maanden jong is,pfff.

Vraag op het kraambezoek: "en kan Pieter jr. al lopen, tis al zo`n grote jongen". Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:43
 
ANNETTE792 schreef:
In nederland liggen de bevallen vrouwen nooit tussen de zwangere vrouwen, hier wel. Ik lag op een kamer met 2 dames met een schattig babytje, en soms is het wel ff fijn om te zien waar je het ook alweer allemaal voor doet.
(de bevallingsverhalen aanhoren was dan weer ff minder Geschokte, onthutste smiley)

Nou meis, dan is het extra prettig om weer gewoon lekker thuis te zijn. Laat Pieter inderdaad maar een beetje hollen hoor, is goed voor zijn buikje zullen we dan maar denken he?
Enne als dat ukkie er dan straks is, mag ik toch wel komen kijken he? Geef je dan ook ff de maat door, want als ik Carin moet geloven dan start lang niet iedere baby tussen de maat 50 en de maat 68.

Goed een dikke knuf voor jullie allemaal (tenminste degene die hem hebben wil)

Sterkte, Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4