ChristianMatch
 


Forum

zeilmeisje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 13:19
 
DENNISS669 schreef:
Ik ga het even over een andere boeg gooien: Knipoog smiley
Er is me een verhaal bekend van een twaalfjarige jongen die op reis was met zn ouders. Tijdens de terugreis had zoonlief besloten dat hij nog niet naar huis wilde en was op eigen houtje achter gebleven. De ouders maakten zich bijzonder ongerust... enfin, uiteindelijk vonden de ouders hem gelukkig terug in de tempel!
Toen kwam Bureau Jeugdzorg om de hoek, die de ouders zware nalatigheid voorwierpen en de rechter om ondertoezichtplaatsing vroegen.
Het volk, die via de media op de hoogte was gekomen, riep: Opsluiten dat verwende kind, hop in de jeugdgevangenis, dat zal hem leren! Hoe haalt zo'n tiener het in z'n hoofd?!
Groetjes,
Dennis van Deventer



juist, zoiest was laatst ook op de tv.
verder ga ik hier niet op in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENNISS669





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 13:48
 
HENK600 schreef:
juist, zoiest was laatst ook op de tv.
verder ga ik hier niet op in.

Mijn, toegegeven provocatieve, stijl is niet bedoeld om andermans of jouw persoonlijke mening in een slecht daglicht te stellen, mijn excuses als dit wel zo overkomt. Stelde mijn vergelijk met Jezus in de Tempel om aan te geven dat we in die situatie allemaal misschien wat minder fel of wettisch zouden reageren.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:07
 
LOS ANGELES - Een 13-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Californië gaat proberen de 8848 meter hoge Mount Everest in Nepal te beklimmen. Als hij erin slaagt de top van de hoogste berg ter wereld te bereiken, is hij de jongste persoon die dat ooit is gelukt.

Jordan Romero is vanuit Los Angeles naar Nepal vertrokken, meldden Amerikaanse media dinsdag. ''Ik kijk er al zo lang naar uit en nu gaat het eindelijk gebeuren'', aldus Romero voor vertrek tegen verslaggevers.

Romero, die in juli 14 jaar wordt, doet zijn poging later dit jaar. Hij is naar eigen zeggen een ervaren klimmer. Zo zou hij de Kilimanjaro in Tanzania hebben bedwongen.



Zijn vader en stiefmoeder staan achter de levensgevaarlijke onderneming. Ze begeleiden hem tijdens zijn voorbereiding. Circa tweehonderd klimmers zijn omgekomen bij een poging de Mount Everest te beklimmen.



Nog een tiener die als jongste iets wilt bereiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:08
 
MARISKA601 schreef:
LOS ANGELES - Een 13-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Californië gaat proberen de 8848 meter hoge Mount Everest in Nepal te beklimmen. Als hij erin slaagt de top van de hoogste berg ter wereld te bereiken, is hij de jongste persoon die dat ooit is gelukt.

Jordan Romero is vanuit Los Angeles naar Nepal vertrokken, meldden Amerikaanse media dinsdag. ''Ik kijk er al zo lang naar uit en nu gaat het eindelijk gebeuren'', aldus Romero voor vertrek tegen verslaggevers.

Romero, die in juli 14 jaar wordt, doet zijn poging later dit jaar. Hij is naar eigen zeggen een ervaren klimmer. Zo zou hij de Kilimanjaro in Tanzania hebben bedwongen.






Zijn vader en stiefmoeder staan achter de levensgevaarlijke onderneming. Ze begeleiden hem tijdens zijn voorbereiding. Circa tweehonderd klimmers zijn omgekomen bij een poging de Mount Everest te beklimmen.



Nog een tiener die als jongste iets wilt bereiken.

Jong geleerd is oud gedaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:17
 
MARIO216 schreef:
Jong geleerd is oud gedaan Knipoog smiley

Dan is dat jochie met 13 dus al oud als hij het gaat doen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 6 april 2010, 21:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENRIETTE258





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 00:58
 
Die Laura krijgt veel te veel aandacht in de media.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 14:18
 
HENRIETTE258 schreef:
Die Laura krijgt veel te veel aandacht in de media.


Ze wil haar zin doordrijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 12:20
 
raar eigenlijk dat je boven de 18 wel gevaarlijke dingen kan en mag doen en onder de 18 niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 12:47
 
maar wat als niemand haar tegenhoud en dat kind verongelukt onderweg

wat krijg je dan te horen

dan gaan ze een zondebok zoeken want ze had nooit mogen uitvaren

ik vind het terecht dat dit kind tegen gehouden word

zodra ze volwassen is dan is ze zelf verantwoordelijk

nu is het nog een kind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:21
 
BRAZEEVEL772 schreef:
maar wat als niemand haar tegenhoud en dat kind verongelukt onderweg

wat krijg je dan te horen

dan gaan ze een zondebok zoeken want ze had nooit mogen uitvaren

ik vind het terecht dat dit kind tegen gehouden word

zodra ze volwassen is dan is ze zelf verantwoordelijk

nu is het nog een kind




idd het zijn kinderen.
1 van 13 die de wereldzeeen over wilt.
1 van 14 die de Mount everest wilt beklimmen?

wat is volgende wat een 13 jarige wilt doen?
een ruimte vlucht maken naar de iss?

er zijn zat 13 jarige meisjes die al moeder zijn.
en daar hebben hun moeders het moeilijk mee
en als je ziet welke problemen het met zich meebrengt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:50
 
MARISKA601 schreef:
idd het zijn kinderen.
1 van 13 die de wereldzeeen over wilt.
1 van 14 die de Mount everest wilt beklimmen?

wat is volgende wat een 13 jarige wilt doen?
een ruimte vlucht maken naar de iss?

[b]er zijn zat 13 jarige meisjes die al moeder zijn.[b]
en daar hebben hun moeders het moeilijk mee
en als je ziet welke problemen het met zich meebrengt.

Heeft de pers zich daar ook zo mee bemoeit dan, hoeveel van die 13 jarige meisjes plegen zelfmoord of laten abortus doen als ze merken zwanger te zijn. Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:04
 
CROSSROAD317 schreef:
Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! Boze smiley

En als dit meisje dan in het Guinness Recordbook terechtkomt als zijnde de jongste solozeilster, gaat dan een 12-jarig meisje dat ook proberen?
En daarna een 11-jarig meisje? Kortom: het is goed dat er grenzen worden gesteld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:09
 
ARJAN007 schreef:
En als dit meisje dan in het Guinness Recordbook terechtkomt als zijnde de jongste solozeilster, gaat dan een 12-jarig meisje dat ook proberen?
En daarna een 11-jarig meisje? Kortom: het is goed dat er grenzen worden gesteld.

Er stond nog iets meer Arjan, aan de hand daarvan deed ik mijn uitspraak.
Heeft de pers zich daar ook zo mee bemoeit dan, hoeveel van die 13 jarige meisjes plegen zelfmoord of laten abortus doen als ze merken zwanger te zijn. Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:16
 
CROSSROAD317 schreef:
Er stond nog iets meer Arjan, aan de hand daarvan deed ik mijn uitspraak.
Heeft de pers zich daar ook zo mee bemoeit dan, hoeveel van die 13 jarige meisjes plegen zelfmoord of laten abortus doen als ze merken zwanger te zijn. Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! Boze smiley

Okay, ik snap wat je bedoelt.
Je hebt helemaal gelijk dat de pers soms zeer selectief te werk gaat.
Het gaat de pers toch om de sensatie. En dat gaat soms ten koste van maatschappelijke noden zoals je terecht noemt w.b. meisjes die zelfmoord plegen. Dáár zou de pers zich inderdaad veel meer druk over moeten maken.
Maar is het alleen de pers die selectief te werk gaat? Of zijn het ook de lezers die een waaghalzig zeilmeisje interessanter vinden dan de meiden die in de moeilijkheden zitten?
Maar goed.... over het selectieve geschrijf van de pers kunnen we nog uren doorbabbelen, en dat leidt denk ik af van dit onderwerp......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:51
 
CROSSROAD317 schreef:
Er stond nog iets meer Arjan, aan de hand daarvan deed ik mijn uitspraak.
Heeft de pers zich daar ook zo mee bemoeit dan, hoeveel van die 13 jarige meisjes plegen zelfmoord of laten abortus doen als ze merken zwanger te zijn. Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! Boze smiley

ja is ook zo
maar gaat het hier nu over gewoon zeilen of over rietzeilen Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley


Laatst aangepast door
RENSKE067
op maandag 12 april 2010, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 16:15
 
RENSKE067 schreef:
ja is ook zo
maar gaat het hier nu over gewoon zeilen of over rietzeilen Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley



Ze zou vreemd opkijken als ze ergens midden op de stille oceaan een rietkraag in zou zeilen..... dan is er iets goed fout met haar kompas denk ik Gefrustreerde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMANDV978





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 13:55
 
wat ik op dit forum lees is weer de bekrompen nederlandse geest
die altijd wel weet hoe het zit ...... iedereen kent Laura dus persoonlijk ??
volgens mij is er hier zoals bijna overal niemand die haar kent en iedereen heeft wel een oordeel.
ik ben een van de mensen die bij het hele project is betrokken
en ken Laura heel goed .. ze is niet verwent ze drijft haar zin niet door
maar wil dit al heel lang en wat is er mis mee om je droom tot uitvoering te brengen volgens mij niks.
verder even de jeugdzorg en kinderbescherming ...
zijn er kinderen met echte problemen die mogen op de wachtlijst en in dit geval was er in een weekend tijd een rechter geregeld rara zoek jeugdzorg ook media aandacht ja dus
wat betreft leerplicht de wereldschool is een erkent onderwijs instituut en daar hoef je niet voor in dit land te wonen en voldoe je aan de leerplichtwet
en wat betreft gevaar ja er is gevaar maar het ijsselmeer en de noordzee zijn gevaarlijker dan het varen op de oceanen op de route die Laura volgt komen stormen alleen voor in de storm seizoenen en de mensen die al jaren rondtrekken met een boot hebben de meeste nooit meer wind gehad dan 5 bft .
daarnaast is dit eenonderwerp wat niet thuis hoort op deze site en oordelen over iemand die je niet kent is ook echt iets wat bij een christen hoort!!!!!! bid liever voor een voorspoedige reis .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 14:16
 
ik heb nooit een hoge pet opgehad van buro jeugdzorg.

soms vraag ik me wel eens af: waar bemoeien ze zich mee? (zoals in dit geval)
is de beslissing die ze soms voor een kind nemen wel in het belang van het kind?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMANDV978





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 15:12
 
GRIFFIN748 schreef:
ik heb nooit een hoge pet opgehad van buro jeugdzorg.

soms vraag ik me wel eens af: waar bemoeien ze zich mee? (zoals in dit geval)
is de beslissing die ze soms voor een kind nemen wel in het belang van het kind?

klopt nemen ze in dit soort gevallen de beslissing in het belang voor het kind... nee want ze hebben met de toegewezen begleider geprobeerd Laura te breken en niet te ondersteunen maar ja dat is regel gek Nederland
ze hadden trouwens wel heel snel de erchtzaak geregeld zaterdag morgen een interview in het AD en maandag morgen voor de rechter met een dossier van 6 ordners en nooit met Laura of haar ouders gesproken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:19
 
HERMANDV978 schreef:
klopt nemen ze in dit soort gevallen de beslissing in het belang voor het kind... nee want ze hebben met de toegewezen begleider geprobeerd Laura te breken en niet te ondersteunen maar ja dat is regel gek Nederland
ze hadden trouwens wel heel snel de erchtzaak geregeld zaterdag morgen een interview in het AD en maandag morgen voor de rechter met een dossier van 6 ordners en nooit met Laura of haar ouders gesproken

Sorry Hermandv, ik ben zelf door en door zeeman, weet heel goed de gevaren van de oceaan.....
De kans om geconfronteerd worden met rolles van 28 meter hoog daar is haar notenbootje ook niet tegen bestemd op haar leeftijd.

De zorg erover is terecht.....ook vanuit de jeugdzorg....

Wat jij niet door hebt, is dat de instantie's formeel hun handen terug trekken op de beslissing die zij genomen heeft.....
Vandaar de rechtzaak...

Als zij komt te overlijden door haar daad, wordt er gezocht naar een dader en/of verantwoordelijke.....dat is formeel.....
Wat ik zie is dat de overheid hun handen daarin terugtrekken in geval zij het niet haalt of na kan verteld.....
Wie is dan daar verantwoordelijk voor???? Jij!!!!!


Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 29 december 2010, 18:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMANDV978





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:24
 
MAR907 schreef:
Sorry Hermandv, ik ben zelf door en door zeeman, weet heel goed de gevaren van de oceaan.....
De kans om geconfronteerd worden met rolles van 28 meter hoog daar is haar notenbootje ook niet tegen bestemd op haar leeftijd.

De zorg erover is terecht.....ook vanuit de jeugdzorg....

Wat jij niet door hebt, is dat de instantie's formeel hun handen terug trekken op de beslissing die zij genomen heeft.....
Vandaar de rechtzaak...

Als zij komt te overlijden door haar daad, wordt er gezocht naar een dader en/of verantwoordelijke.....dat is formeel.....
Wat ik zie is dat de overheid hun handen daarin terugtrekken in geval zij het niet haalt of na kan verteld.....
Wie is dan daar verantwoordelijk voor???? Jij!!!!!

dat er zorg over is is ook terecht maar in dit geval zijn ze ook voor publiciteit gegaan en hebben nooit de moeite genomen om een gesprek aan te gaan met de ouders en Laura niet.. althans niet in eerste instantie na een maandje of 6 pas wat betreft de gevaren die ken ik .. ik heb ook de gevaren maar die rollers van 28 meter komen niet vaak voor maar daar zijn grotere boten door gezonken dan het notedopje van Laura, maar ja je weet nooit wat er gebeurt maar er zijn al genoeg bootje rond gevaren die hebben dat nooit meegemaakt maar er zijn altijd gevaren maar die zijn er overal je kan alleen maar bidden voor het behoud van Laura en iedereen trouwens iedereen want het leven zit vol gevaren

ik heb hier op gereageerd omdat ik heel dicht bij het vuur zit en weet hoe het allemaal is gegaan ik ben een van de mensen die bijna dagelijks contact hebben met Laura in mijn geval stel ik de weer en wind verwachtingen
op met de gegevens van diverse stations, reken maar wel dat de gevaren zijn onderkent en ook besproken met laura door zeer ervaren zeezeilers en ook door een koopvaardij kapitein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:38
 
HERMANDV978 schreef:
dat er zorg over is is ook terecht maar in dit geval zijn ze ook voor publiciteit gegaan en hebben nooit de moeite genomen om een gesprek aan te gaan met de ouders en Laura niet.. althans niet in eerste instantie na een maandje of 6 pas wat betreft de gevaren die ken ik .. ik heb ook de gevaren maar die rollers van 28 meter komen niet vaak voor maar daar zijn grotere boten door gezonken dan het notedopje van Laura, maar ja je weet nooit wat er gebeurt maar er zijn al genoeg bootje rond gevaren die hebben dat nooit meegemaakt maar er zijn altijd gevaren maar die zijn er overal je kan alleen maar bidden voor het behoud van Laura en iedereen trouwens iedereen want het leven zit vol gevaren

ik heb hier op gereageerd omdat ik heel dicht bij het vuur zit en weet hoe het allemaal is gegaan ik ben een van de mensen die bijna dagelijks contact hebben met Laura in mijn geval stel ik de weer en wind verwachtingen
op met de gegevens van diverse stations, reken maar wel dat de gevaren zijn onderkent en ook besproken met laura door zeer ervaren zeezeilers en ook door een koopvaardij kapitein


Herman ik ben blij met het feit dat ze jou heeft die haar ter hulpe is wat het weersverwachtings betreft want je bent wel iemand die ook daarin in geleid wordt door God voor haar...

Het is zoals je al gezegd heb, om te bidden op een behouden aan komst.
Dat wil niet zeggen dat het kalm zal blijven en de zorg daarvoor is....
Ik geloof zelf ook niet dat zomaar iemand van 14 jaar onbezonnen de oceanen gaat trotseren....
De media wordt gebruikt om de formele dingen te belichten daar worden zij voor betaald door de overheid.... Laten wij de geestelijhke ondersteuning voor haar geven, met name in gebed....
Dat is waar ik met jou achtersta....


Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 29 december 2010, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMANDV978





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:00
 
[quote=MAR907]Herman ik ben blij met het feit dat ze jou heeft die haar ter hulpe is wat het weersverwachtings betreft want je bent wel iemand die ook daarin in geleid wordt door God voor haar...

Het is zoals je al gezegd heb, om te bidden op een behouden aan komst.
Dat wil niet zeggen dat het kalm zal blijven en de zorg daarvoor is....
Ik geloof zelf ook niet dat zomaar iemand van 14 jaar onbezonnen de oceanen gaat trotseren....
De media wordt gebruikt om de formele dingen te belichten daar worden zij voor betaald door de overheid.... Laten wij de geestelijhke ondersteuning voor haar geven, met name in gebed....
Dat is waar ik met jou achtersta....[/quote

laat ik eerst zeggen dat ze niet onbezonnen is begonnen maar terdege voorbereid aan dit avontuur is begonnen ze is er al 4 jaar mee bezig en zeilt al heel lang solo op haar 7 met een hurley 7 meter dus daar ben ik niet bang voor. de overheid en de media laat ik in het midden ik weet wat er gebeurt is, maar dat is geschiedenis.
ik ben blij dat je in gebed haar wil ondersteunen mijn dank daarvoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 10:27
 
Laura is al bij Zuid-Afrika en me rijst me nu opeens de vraag: doet ze wel alleen die zeilreis. Ik bedoel, niemand kan ze controleren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 11:19
 
MARIO216 schreef:
Laura is al bij Zuid-Afrika en me rijst me nu opeens de vraag: doet ze wel alleen die zeilreis. Ik bedoel, niemand kan ze controleren.

Nou, dan ga jij toch even controleren, en als het dan niet zo is? Wat ga jij er dan aan doen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 13:51
 
GERRIT084 schreef:
Nou, dan ga jij toch even controleren, en als het dan niet zo is? Wat ga jij er dan aan doen Smiley die vol vragen zit

haalt tie haar persoonlijk weer op denk ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 13:54
 
YELNIN491 schreef:
haalt tie haar persoonlijk weer op denk ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kan niet, ze is nog minder jarig Verraste, verbaasde smiley dan hettie een probleem Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 13:58
 
GERRIT084 schreef:
Kan niet, ze is nog minder jarig Verraste, verbaasde smiley dan hettie een probleem Huilende smiley, smiley in tranen

denk dat ie een bietje teveul deurdenkt Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 14:16
 
YELNIN491 schreef:
denk dat ie een bietje teveul deurdenkt Smiley die vol vragen zit
Dan hettie zeker een probleem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 14:17
 
GERRIT084 schreef:
Dan hettie zeker een probleem

nee jij, hij denkt daar niet aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4