ChristianMatch
 


Forum

wat vind je van Nudisme ?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SAVANTI576





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:58
 
wat vind je van Nudisme ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:01
 
SAVANTI576 schreef:
wat vind je van Nudisme ?

Van nudisme...... vind ik dat het arme stakkers zijn, die hun vrijheid op die manier proberen te be-leven.

Ware vrijheid is toch heel ergens Anders te zoeken dunkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:07
 
SAVANTI576 schreef:
wat vind je van Nudisme ?

Je stelt meer vragen dan dat een wijze kan beantwoorden. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAVANTI576





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:09
 
Christelijke nudisten zijn christenen die nudisme of naturisme beoefenen en zij maken deel uit van de naturistische beweging.[3][4][5] Zij geloven dat het menselijk lichaam de beste creatie van God is en dat het niets is om je voor te schamen en dat het dus ook niet bedekt hoeft te worden. Naturistische christenen komen voor in alle variaties van het christendom. Zij vinden in het onderricht van de Bijbel geen conflict met hun levensstijl. Velen hebben echter wel verschillende bezwaren tegen de new age en humanistische filosofie, die onder niet-christelijke nudisten en naturisten frequent aangehangen wordt, en wensen zich daarvan te distantiëren. Dit houdt ook een totale verwerping van om het even welke vorm van natuuraanbidding in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:24
 
SAVANTI576 schreef:
Christelijke nudisten zijn christenen die nudisme of naturisme beoefenen en zij maken deel uit van de naturistische beweging.[3][4][5] Zij geloven dat het menselijk lichaam de beste creatie van God is en dat het niets is om je voor te schamen en dat het dus ook niet bedekt hoeft te worden. Naturistische christenen komen voor in alle variaties van het christendom. Zij vinden in het onderricht van de Bijbel geen conflict met hun levensstijl. Velen hebben echter wel verschillende bezwaren tegen de new age en humanistische filosofie, die onder niet-christelijke nudisten en naturisten frequent aangehangen wordt, en wensen zich daarvan te distantiëren. Dit houdt ook een totale verwerping van om het even welke vorm van natuuraanbidding in.

Oo je wist het antwoord al??? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:55
 
SAVANTI576 schreef:
wat vind je van Nudisme ?


t lijkt me koud in de winter Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:59
 
Opgezocht via Google zeker? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 21:05
 
PIETER649 schreef:
t lijkt me koud in de winter Lachende smiley



't lijkt me nog oppassen ook , als je bijv. aan het snoeien bent in de tuin. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 21:08
 
het lijkt erop dat jij de topic's hier bedenkt savanti?
het ene begint net te lopen en jij komt al weer met een nieuw topic aanzetten..
of hebben we nog niet genoeg intussen?



SAVANTI576 schreef:
wat vind je van Nudisme ?


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 11 juli 2011, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOST764





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 21:19
 
Er loopt een olifant over het naaktstrand. Komt ie een oud mannetje tegen.

Zegt de olifant: " Hee joh, moet je daarmee eten?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 21:48
 
JOOST764 schreef:
Er loopt een olifant over het naaktstrand. Komt ie een oud mannetje tegen.

Zegt de olifant: " Hee joh, moet je daarmee eten?"

Ik denk dat de Bijbel ons wel degelijk iets over naaktheid vertelt.

Het was niet voor niets dat Adam zich schaamde.
Het was niet voor niets een conflict bij zonen van Noach toen hij naakt en dronken in de tent lag.
En zo zijn er nog wel wat teksten te verzinnen.

Mensen vinden altijd wel teksten om hun wereldse denken mogelijk te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 22:06
 
hey savanti...

weet je al wat het topic voor morgen gaat worden?
ben benieuwd...






hee
SAVANTI576 schreef:
wat vind je van Nudisme ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 22:06
 
Clown smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 11 juli 2011, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOLD765





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 23:52
 
Zij geloven dat het menselijk lichaam de beste creatie van God is en dat het niets is om je voor te schamen en dat het dus ook niet bedekt hoeft te worden.

Ze zijn zeker de zondeval vergeten,dat God ons moest bedekken met vellen van dieren.En de mens werd uit het paradijs gezet,
dus.............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 22:52
 
PIETER649 schreef:
t lijkt me koud in de winter Lachende smiley

maar wel lekker goedkoop, komt goed uit met de crisis Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 23:08
 
SAVANTI576 schreef:
wat vind je van Nudisme ?


Niet veel, 't hef niks umt lief ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKJAN076





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 19:32
 
COOTJE711 schreef:
maar wel lekker goedkoop, komt goed uit met de crisis Clown smiley

stand van de kachel een paar graden omhoog, hoezo goedkoop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 20:40
 
HENKWAL969 schreef:
Ik denk dat de Bijbel ons wel degelijk iets over naaktheid vertelt.

Het was niet voor niets dat Adam zich schaamde.
Het was niet voor niets een conflict bij zonen van Noach toen hij naakt en dronken in de tent lag.
En zo zijn er nog wel wat teksten te verzinnen.

Mensen vinden altijd wel teksten om hun wereldse denken mogelijk te maken.

Tja Henk, sommige teksten zijn nu eenmaal op meerdere manieren uit te leggen. Immers, Adam schaamde zich pas voor zijn naaktheid na de zondeval. In genesis 2 staat immers ook: 25 Beiden waren ze naakt, de mens en zijn vrouw, maar ze schaamden zich niet voor elkaar.
En wat het conflict bij de zonen van Noach betreft: dat is niet iets wat beruste op een gebod van God, maar op het schaamtegevoel van Noach die vernam dat zijn jongste zoon hem in een dronken bui naakt op bed had zien liggen en dat aan zijn oudere broers had verteld. Die hebben Noach vervolgens bedekt op een manier waardoor zij hem niet naakt zouden zien liggen. Maar goed, zo kun je meerdere teksten op meerdere manieren uitleggen en interpreteren. Persoonlijk heb ik helemaal niets met nudisme of naturisme. En nee, dat heeft niet zozeer te maken met wat ik al dan niet in de Bijbel lees. Ik voel er gewoon niets voor om in mijn blote kont op een camping of een strand rond te gaan lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONNY171





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 16:02
 
ik vind het eerlijk ge zeg niks
voor wie doe je het
om dat jij je er zelf lekker bij voeld
of ben je dan mooier
vind dat ik mijn niet hoef bloot te laten zien aan anderen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 07:07
 
SAVANTI576 schreef:
Christelijke nudisten zijn christenen die nudisme of naturisme beoefenen en zij maken deel uit van de naturistische beweging.[3][4][5] Zij geloven dat het menselijk lichaam de beste creatie van God is en dat het niets is om je voor te schamen en dat het dus ook niet bedekt hoeft te worden. Naturistische christenen komen voor in alle variaties van het christendom. Zij vinden in het onderricht van de Bijbel geen conflict met hun levensstijl. Velen hebben echter wel verschillende bezwaren tegen de new age en humanistische filosofie, die onder niet-christelijke nudisten en naturisten frequent aangehangen wordt, en wensen zich daarvan te distantiëren. Dit houdt ook een totale verwerping van om het even welke vorm van natuuraanbidding in.

Wat denk je wat dit soort bedrijven van schaamteloosheid teweegbrengt, als Jezus al zegt, dat wie een vrouw aanziet om te begeren, met of zonder kleren, heeft al overspel gepleegd er van uitgaande, dat je reeds getrouwd bent of op zoek bent naar 1 vrouw in gebed en geloof...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 10:16
 
CHRISTEN307 schreef:
Wat denk je wat dit soort bedrijven van schaamteloosheid teweegbrengt, als Jezus al zegt, dat wie een vrouw aanziet om te begeren, met of zonder kleren, heeft al overspel gepleegd er van uitgaande, dat je reeds getrouwd bent of op zoek bent naar 1 vrouw in gebed en geloof...

Dus jij komt nooit op het strand?
Kijkt geen televisie?
Nooit reclame gezien van FA?
Komt in de zomer nooit in winkelcentrum, waar mensen in heeeeeel dunnen kleding rondlopen?
De reclame borden in de bushokjes niet gezien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:05
 
CHRISTEN307 schreef:
Wat denk je wat dit soort bedrijven van schaamteloosheid teweegbrengt, als Jezus al zegt, dat wie een vrouw aanziet om te begeren, met of zonder kleren, heeft al overspel gepleegd er van uitgaande, dat je reeds getrouwd bent of op zoek bent naar 1 vrouw in gebed en geloof...

HENKWAL969 schreef:
Dus jij komt nooit op het strand?
Kijkt geen televisie?
Nooit reclame gezien van FA?
Komt in de zomer nooit in winkelcentrum, waar mensen in heeeeeel dunne kleding rondlopen?
De reclame borden in de bushokjes niet gezien?


Je vergeet nog een aantal dingen Henk ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Begeren doe je niet met je ogen ... ook al zien je ogen al dat moois wel ...
Hoe je al dat moois, wat je ogen zien, verwerkt, dat bepaal je zelf ...
En sommige mensen lopen dan ook bewust met oogkleppen op ... Knipoog smiley

Ik denk, dat de sauna, de laatste plaats zou zijn, waar ik als man heen zou gaan, om een vrouw te "begeren" ... (ik begreep dat voor sommige mensens(mannen), sauna bezoek gelijk "staat" aan begeren ...) Nu kan het volgens mij niet anders, dat begeren een bepaalde "staat" van opwinding met zich meebrengt ... Arme man, voordat hij het weet, "staat" hij in zijn nakie, buiten de deur af te koelen, en krijg hij het predicaat "niet gewenst" mee, als ze al niet de politie inschakelen ...

En trouwens, hoe ziek moet je zijn, om elke vrouw die je (of jou) aan kijkt, met of zonder kleren, te willen begeren ... Met andere woorden "elke vrouw tot lustobject te maken" ... Heel ziek ... Gefrustreerde smiley -- Zieke smiley

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 27 juli 2011, 12:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:14
 
CROSSROAD317 schreef:
CHRISTEN307 schreef:Wat denk je wat dit soort bedrijven van schaamteloosheid teweegbrengt, als Jezus al zegt, dat wie een vrouw aanziet om te begeren, met of zonder kleren, heeft al overspel gepleegd er van uitgaande, dat je reeds getrouwd bent of op zoek bent naar 1 vrouw in gebed en geloof...

[b]


Je vergeet nog een aantal dingen Henk ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Begeren doe je niet met je ogen ... ook al zien je ogen al dat moois wel ...
Hoe je al dat moois, wat je ogen zien, verwerkt, dat bepaal je zelf ...
En sommige mensen lopen dan ook bewust met oogkleppen op ... Knipoog smiley

Ik denk, dat de sauna, de laatste plaats zou zijn, waar ik als man heen zou gaan, om een vrouw te "begeren" ... (ik begreep dat voor sommige mensens(mannen), sauna bezoek gelijk "staat" aan begeren ...) Nu kan het volgens mij niet anders, dat begeren een bepaalde "staat" van opwinding met zich meebrengt ... Arme man, voordat hij het weet, "staat" hij in zijn nakie, buiten de deur af te koelen, en krijg hij het predicaat "niet gewenst" mee, als ze al niet de politie inschakelen ...

En trouwens, hoe ziek moet je zijn, om elke vrouw die je (of jou) aan kijkt, met of zonder kleren, te willen begeren ... Met andere woorden "elke vrouw tot lustobject te maken" ... Heel ziek ... Gefrustreerde smiley -- Zieke smiley

..
We weten allemaal wel dat de sauna niet de plaats is om een vrouw te begeren. De vraag is in mijn ogen dan ook meer, zou je daar wel tussen passen als christen. En dan is mijn mening, dat het gevolg van zondeval schaamte is, dat God dat zelfs bevestigde door Adam en Eva te kleden.
En ik vind het heel vreemd, dat je mannen die begeren als ziekelijk betitelt. In principe hoort dat bij de natuur van de man, het enige wat je kunt zeggen, is dat je wel moet weten wanneer je zou kunnen begeren. En de sauna lijkt me daarvoor niet geschikt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:15
 
CROSSROAD317 schreef:
CHRISTEN307 schreef:Wat denk je wat dit soort bedrijven van schaamteloosheid teweegbrengt, als Jezus al zegt, dat wie een vrouw aanziet om te begeren, met of zonder kleren, heeft al overspel gepleegd er van uitgaande, dat je reeds getrouwd bent of op zoek bent naar 1 vrouw in gebed en geloof...

[b]


Je vergeet nog een aantal dingen Henk ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Begeren doe je niet met je ogen ... ook al zien je ogen al dat moois wel ...
Hoe je al dat moois, wat je ogen zien, verwerkt, dat bepaal je zelf ...
En sommige mensen lopen dan ook bewust met oogkleppen op ... Knipoog smiley

Ik denk, dat de sauna, de laatste plaats zou zijn, waar ik als man heen zou gaan, om een vrouw te "begeren" ... (ik begreep dat voor sommige mensens(mannen), sauna bezoek gelijk "staat" aan begeren ...) Nu kan het volgens mij niet anders, dat begeren een bepaalde "staat" van opwinding met zich meebrengt ... Arme man, voordat hij het weet, "staat" hij in zijn nakie, buiten de deur af te koelen, en krijg hij het predicaat "niet gewenst" mee, als ze al niet de politie inschakelen ...

En trouwens, hoe ziek moet je zijn, om elke vrouw die je (of jou) aan kijkt, met of zonder kleren, te willen begeren ... Met andere woorden "elke vrouw tot lustobject te maken" ... Heel ziek ... Gefrustreerde smiley -- Zieke smiley

..



Strand verboden terrein? Knipoog smiley
Zwembad ook? Knipoog smiley

Op straat zou je ook weleens iemand tegen kunnen komen,
Thuis blijven dan maar? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:36
 
[quote=CROSSROAD317

En trouwens, hoe ziek moet je zijn, om elke vrouw die je (of jou) aan kijkt, met of zonder kleren, te willen begeren ... Met andere woorden "elke vrouw tot lustobject te maken" ... Heel ziek ... Gefrustreerde smiley -- Zieke smiley

..[/quote]

Helemaal mee eens.

We leven helaas in een tijd, waarin dit volgens mij gepropageerd wordt.

Als ik naar sommige reclames zie. En dan doen we het in Nederland nog redelijk netjes.
Verkoop van auto's?? Daar horen altijd mooie (?) vrouwen op de motorkap.
De beroemde calendars van het bekende bandenmerk?
Waarom lopen de pitspoezen bij formule 1 rond in latex pakjes in plaats van ruim vallende trainingspakken??

Met de verleiding door het oog is uiteindelijk alle ellende in de wereld begonnen.
Die appel was toch begeerlijk om te zien???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:44
 
HENKWAL969 schreef:
Helemaal mee eens.

We leven helaas in een tijd, waarin dit volgens mij gepropageerd wordt.

Als ik naar sommige reclames zie. En dan doen we het in Nederland nog redelijk netjes.
Verkoop van auto's?? Daar horen altijd mooie (?) vrouwen op de motorkap.
De beroemde calendars van het bekende bandenmerk?
Waarom lopen de pitspoezen bij formule 1 rond in latex pakjes in plaats van ruim vallende trainingspakken??

Met de verleiding door het oog is uiteindelijk alle ellende in de wereld begonnen.
Die appel was toch begeerlijk om te zien???
Henk, ik ben het totaal niet met je eens. Ik geloof dat God de man gemaakt heeft om zijn vrouw te begeren. En de vrouw gemaakt heeft om begeerd te worden door haar man. Het punt is echter dat mensen die begeerte niet onder controle hebben. Maar die begeerte is op zichzelf niet fout. Ik vergelijk het met mijn loopse teef. Die ruikt enorm lekker, vindt de bouvier. Is dat dan ook zonde?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Henk, ik ben het totaal niet met je eens. Ik geloof dat God de man gemaakt heeft om zijn vrouw te begeren. En de vrouw gemaakt heeft om begeerd te worden door haar man. Het punt is echter dat mensen die begeerte niet onder controle hebben. Maar die begeerte is op zichzelf niet fout. Ik vergelijk het met mijn loopse teef. Die ruikt enorm lekker, vindt de bouvier. Is dat dan ook zonde?



het dierenrijk kent geen zonden Knipoog smiley

de begeerte is op zich niet verkeerd.
het gaat erom hoe je er mee omgaat.
en ik beken.. ik zie soms wel eens een man op straat waarvan ik denk wauwww...
maar daar laat ik het verder bij.
tis toch puur menselijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:56
 
Ik begrijp niet waarom het hier altijd moet uitdraaien op seks.
Er staat letterlijk(ik zal 2 vertalingen plaatsen):

Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort

Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is

In mijn beleving slaat dit eerder op verlangen/jalouzie,ik zie hier niets over het niet mogen kijken naar anderen.We zijn toch geen beesten die bij elke aanblik opgewonden worden Smiley die vol vragen zit
Als begeren in 1 zin genoemd wordt met ezels en ossen neem ik aan dat het hier niet over seks gaat.......... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 13:06
 
het dierenrijk kent geen zonden

Jawel hoor, ook daar zijn roofdieren en is er haat en nijd onderling, terwijl dit vóór de zondeval. niet zo was....de dieren kwamen allemaal naar Adam en Eva en geen roofdieren, behalve dan die Slang.........


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 27 juli 2011, 13:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 13:12
 
LEANNE226 schreef:
Ik begrijp niet waarom het hier altijd moet uitdraaien op seks.
Er staat letterlijk(ik zal 2 vertalingen plaatsen):

Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort

Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is

In mijn beleving slaat dit eerder op verlangen/jalouzie,ik zie hier niets over het niet mogen kijken naar anderen.We zijn toch geen beesten die bij elke aanblik opgewonden worden Smiley die vol vragen zit
Als begeren in 1 zin genoemd wordt met ezels en ossen neem ik aan dat het hier niet over seks gaat.......... Knipoog smiley
Begeren hoeft niet altijd om seks te gaan, Leanne. Het gaat hier echter om bezoek aan de sauna en dan krijg je automatisch de discussie over begeerte en seks...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2