ChristianMatch
 


Forum

De klik...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:22
 
EGGIE989 schreef:
In mijn ogen is dit Godslastering en nee, ik ga er niet verder over in!

volledig mee eens!

Pieter schreef:
Er zijn er hier velen die dat in hun blijdschap ooit geroepen hebben... nu staan ze op CM met het woordje gescheiden op hun profiel Huilende smiley, smiley in tranen

Pas maar op Christen307... de mogelijkheid bestaat dat ook jij ooit zal moeten zeggen: ... Ik ben GESTRAFT met die beeldschone vrouw... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

gescheiden staat al op zijn profiel....
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:48
 
MARY052 schreef:
Sorry Christen ik vind dat je veel te ver gaat!!!
Door deze manier veroordeel je mijn manier van bidden terwijl je niets van mij en van een ander hier weet.
Je naam is christen maar ik word eerlijk gezegd een beetje naar van jouw uitspraak hierboven. Je kunt hiermee zo maar iemand een giga schuld gevoel aanpraten!
Oordeel alsjeblieft niet zo.

Mary

Nou, schuldgevoel over je zonden kan heel heilzaam zijn. Maar je hebt gelijk: wie is christen om over een andermans gebedsleven te oordelen inderdaad...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 19:53
 
Ergens gelezen:

Met enigszins trieste gevoelens kijk ik naar het rijtje fotolijstjes dat ik op mijn verjaardag heb gekregen. Het is best een mooie serie van drie lijstjes die onder elkaar hangen, dat is het probleem niet. Ook niet dat er nog geen foto’s van mijn schatjes in zitten, maar nog een paar standaard foto’s van kindjes die ik niet ken. Het ligt enkel aan het feit dat de venstertjes in een hartjesvorm de foto’s tonen.

Hartjes maken me een beetje verdrietig. Want hartjes staan symbool voor de liefde. Liefde tussen een man en vrouw meestal en dat is wat er aan scheelt: hier zit een vrouw maar de man is duidelijk absent. Ik kan het niet langer ontkennen: ik mis de liefde. En dus confronteert dat symbool me, wel drie keer op een rij. Scheepsrechte confrontatie.

Nu heb ik het ook aan mezelf te wijten. Wie noemt zichzelf nou Blauwtje op een dating site. Dat is als het ware het afroepen van het noodlot! Je tart hem dan ook met grote bravoure, maar... dan moet je de gevolgen ook dragen. En de blauwe vruchtjes zijn wrang.

Feit is wel: áls je blauwtjes loopt, dan ben je tenminste wél zo moedig om de wereld in te stappen en je kwetsbaar op te stellen. Dus geef ik mezelf een schouderklopje: goed bezig, Blauw! Gewoon niet te lang met de handen in je haren zitten en weer doorgaan. Ergens heb ik gelezen dat een gemiddeld Westers persoon 22 blauwtjes moet lopen voor die iemand ontmoet met wie het klikt én het wederzijds is. Dus ik hoef niet lang meer op dit pad geplaveid met blauwtjes te lopen. Zowaar mijn naam Blauwtje is.

Toch is het wel pijnlijk. Zo las ik in mijn favoriete TV-gids, die ik liefkozend de V-gids noem, een artikel met de titel “Auw, een blauwtje!” Het was toch nooit mijn intentie geweest om andere mensen pijn te doen, laat staan mezelf. Mijn nickname is begonnen als een grapje, echt! Maar, er is hoop, lees ik in het artikel. Je kan een blauwtje namelijk overleven! Er staan zeven tips: super! Ik ga ze gelijk toepassen. “Zorg voor jezelf” is namelijk ook fijn als je geen blauwtje hebt gelopen.

Ook lees ik er alles over de Hollywood-koningin van de blauwtjes. Ik voel me gelijk een stuk minder blauw. Ik ben nog nooit wreed gedist. Mijn blauwtjes zijn namelijk zo schattig als Delfts blauw aardewerk (overigens blijven die scherven pijnlijk).

Maar waar komt dat woord nou écht vandaan? Dat staat niet in de V-gids, dus zoek ik het maar gauw op op internet, er blijkt een site te bestaan waar je goeie vragen kan stellen en daar heeft iemand al de vraag gesteld! Handig. Wat blijkt nou: vroeger liepen mannen uit de gegoede kringen dus letterlijk blauwtjes! Was zo’n single adellijke jongedame helemaal niet gecharmeerd van een huwelijksaanzoek, dan schopte ze de vent gewoon tegen de schenen. Auw! Een blauwtje! Mij lijkt dat trouwens ook wel wat, lekker schoppen, en daar hoef ik niet adellijk voor te zijn. Dus misschien een leuke extra voor bij een speeddate event: de vent die je wil afwijzen schoppen. Lekker duidelijk, scheelt een hoop wazige gesprekken over ‘de vonk’.

Tja, het blijft een lastig parcours, dat zoeken naar de ware liefde. Je moet je nek uitsteken, iemand durven uit te vragen en er is altijd dat risico van een blauwtje. Maar, na het overleven van de pijnlijke ervaringen komt er een keer dat de hartjes je niet meer triest doen voelen.

Wil ik dat eigenlijk wel? Njah... ik weet het niet, ik hou van melancholie en van de kleur blauw. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn nickname moet inruilen als ik de liefde van mijn leven vind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:15
 
Van dezelfde schrijver maar dan iets anders:

Het wordt me duidelijk. Blauwtjes lopen is het risico van ‘het vak’. Want ja, daten is een vak op zich, een kunst die ik niet zo versta. En mocht ik nog wat oefening nodig hebben in de edele kunst der communicatie tussen vrouw en man en dat onverhoopt gepaard gaat met een afwijzing, heb ik een paar handreikingen om hier constructief mee om te gaan. Mocht het toepassen van die adviezen alsnog schromelijk mislukken, kan ik me altijd nog wenden tot mijn geliefde melodramatische gedichten. Haal ik toch nog een voldoening uit het blauwtje.

“Ik sluit mijn ogen waarmee ik toch al niet helder zag
voor de verloren dromen, mijn ideaal van de vorige eeuw
En als ik dan één tel maar besef waar ik heen ga, open ik mijn ogen en
mijn vuisten, laat ik los op weg naar een nieuw begin”
Ik kwam vandaag in een boek van Hofstadter (Gödel, Escher, Bach) een stukje tegen over haiku's (5-7-5 lettergrepen), dus ter ere van jou een blauwe haiku:

Daten is riskant.
Niet geschoten altijd mis.
Geen blauwe plekken.

Nog eens proberen:

Liever veel daten
Met scheenbeschermers paraat
Dan eenzaam-alleen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 00:35
 
Nog een aanvulling, ergens gelezen ja:

Men, wat is dat daten toch moeilijk! Of nee, wacht, de fase nog vóórdat je aan een date begint... ik heb een akte aangemaakt en heb een beetje rondgeklikt en foto’s gekeken. Leuk! En ik zag daar mijn droomman en heb hem gelijk maar een heel lang bericht gestuurd met mijn levensverhaal erin. En nu hoop ik op een date.

Okay haha, iedereen die me kent, snapt dat dit hypothetisch is, want ik heb al heel lang een akte en daten doe ik ook niet echt aan. Aan onbekende mannen mijn levensverhaal sturen zal ik niet doen, ik vind het ongelooflijk irritant als een man míj zijn levensverhaal stuurt als ik geen idee heb wie hij is. Vooral als hij dan gelijk een date wil.

Dus uhmmm wat is dan het punt van mijn intro? Om in te stemmen met de mensen die hier op zoek zijn naar die éne dat contact leggen toch best lastig is, hoe moet dat met al die mensen die je niet kent op zo een site. Tja, hoe herken je daar nou een potentiële geliefde in? Is het trial & error, of is het keiharde targeting en niet geschoten is altijd mis?

Ik heb ontdekt dat management en marketing aardige tools bieden voor mensen die op zoek zijn naar een partner. Wat zeg je? Klinkt raar? Een mens is toch geen product? En we zijn toch op zoek naar een slimme partner, een vleugje magie en zwijmelen bij een hemel vol sterren? Willen mannen niet uitbundig dansen met een vrouw die zo inspirerend is als sprookjesprinses?

Management goeroes en marketing whizzkids hebben van alles in huis voor een make-over van je liefdesleven: SMART, STAR, MAGIE, RUMBA en AIDA!

Hoe dan? Zou je zeggen... en waarom moet het met hoofdletters? De waarde van deze inspirerende woorden zit hem daarin dat het afkortingen zijn voor technieken.

Zo is SMART* een manier om dating-doelen te stellen. “ER was eens...” is mooi voor een sprookje, maar niet zo handig als je op zoek bent naar je partner. ER is er alleen om te ontdekken dat je meER wil: je wilt sneller, mooier en liever, maar is dat wel haalbaar? Daarom stel je Specifiek wat je wil: je wil een partner vinden. Je bepaalt hoe en wanneer dat doel is gehaald (moet wel Meetbaar zijn), en je checkt of dit voor jou Acceptabel is. Een supermodel vinden die gelovig is en altijd in de buurt is, is natuurlijk niet zo een slim doel. Tenzij je niet van Realistische doelen houdt. Maar dan neem je waarschijnlijk de Tijd ervoor...

Zelf zou ik graag wat meer MAGIE willen in mijn dating leven. Momenteel heb ik de motivatie van een taugésprietje na de EHEC-crisis: wat is er nog te beleven als je in je bakkie blijft hangen? Een MAGIE-formulering bevordert hopelijk dat ik me weer identificeer met mijn liefdesdoel. MAGIE brengt namelijk mensen in beweging. Want MAGIE is Meetbaar, Acceptabel, Gecommuniceerd, Inspirerend en Engagerend...

Geen saaie dagen meer, geen uitzichtloze sleur, niet meer thuiskomen in een stil huis... die dagen zijn binnenkort voorbij dankzij de tools van de slimme marketeers! En als zélfs ik dat kan, dan kan mijn bewust een relatie zoekende medemens het zeker.

Zoek dus die leuke artikelen van Carrièretijger op en pas ze niet alleen toe op je werkzame leven maar vooral op het zoeken van je droompartner. Zoals ik je zeg: help Cupido een handje en schiet je pijlen doelbewust af!


* wat het betekent kan je vinden op Wikipedia: nl.wikipedia.org/wiki/SMART-principe. Je kan daar ook de andere technieken vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:07
 
Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:54
 
MARCANTI664 schreef:
Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. Smiley die vol vragen zit
Dan ben je zeker nog nooit overvallen door verliefdheid, want dan gaat nadenken niet meer zo goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 22:23
 
MARCANTI664 schreef:
Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. Smiley die vol vragen zit

Gedeeltelijk met je eens... Soms werkt dit zo....soms niet...... Knipoog smiley
Soms zijn mensen hier op cm (en andere sites) dringend op 1 doel uit....
Die hoop ik ook niet tegen te komen....
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:44
 
COOTJE711 schreef:
Gedeeltelijk met je eens... Soms werkt dit zo....soms niet...... Knipoog smiley
Soms zijn mensen hier op cm (en andere sites) dringend op 1 doel uit....
Die hoop ik ook niet tegen te komen....
Knipoog smiley

Nou okee, dan niet Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:49
 
GERRIT084 schreef:
Nou okee, dan niet Verlegen lachende smiley
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:34
 
MARCANTI664 schreef:
Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. Smiley die vol vragen zit

Soms zeggen mensen alleen vriendschap te willen. Dus geen liefdesrelatie. Als je die mensen dan schrijft of ze een vriendschap willen aangaan krijg je soms het antwoord dat je hun type niet bent. Als je dan even doorvraagt willen ze iemand die groter is of meer haar heeft of slanker is of wat dan ook. Dus voor een vriendschap is het uiterlijk ook belangrijk, blijkbaar. Het innerlijk, waar de vriendschap toch zijn kracht uit put, is helemaal niet van toepassing. Tja, wie zit zich zelf dan voor de gek te houden, hé?

Het woordje 'klik' is een modewoord geworden. Heeft het een definitie? Heeft het inhoud? Het wordt te pas en te onpas gebruikt. Als je kop de mensen niet aanstaat dan mag je innerlijk nog zo goed zijn en dan mag je nog de mooiste teksten schrijven dan mag je nog zo hulpvaardig zijn, je komt er helaas niet in. Dan mag je, of ze denken, dat je al mag blij zijn dat ze met jou willen mailen of chatten. Zo is het nu eenmaal. Als de andere de mindere mooi geen kans geeft om zich innerlijk bloot te stellen zal het een frustie-gedoe worden. De macht is aan de mooie mensen of het nu vrouwen of mannen zijn. Ik bedoel dan aan de uiterlijk mooie mannen en vrouwen. Er zijn wel mensen die de andere afwijzen omdat zijn of haar sterrenbeeld niet goed is. Tja, wat doe je dan met zo iemand? Diegene die steeds in de kou blijven staan worden er niet gelukkiger op. Diegene die de lat zo hoog leggen worden ook niet gelukkiger hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:01
 
Er was eens een vrouw van 50 jaar.
Ze was een gewone huisvrouw.
Gestudeerd had ze niet wegens leerproblemen.
Ze ging vrijwilligers werk doen bij de plaatselijke kerk.

Getrouwd is ze nooit, misschien omdat ze werd afgewezen omtrent haar uiterlijk.

Op een dag besloot ze mee te doen aan een een of ander talentenjacht.

Daar stond ze op het podiumvoor een groot publiek, de tv camera op haar gericht.

De jury dacht bij zichzelf, moeten we deze dame met deze leeftijd,geen sexy uitstraling laten zingen?

De muziek begon te spelen, de eerste klanken kwamen uit de mond van de dame...

... iedereen werd stil....

na afloop kreeg ze een staande ovatie...

ze werd 2de...


Haar naam is Susan Boyle...

Wat een eenvoudige, niet aantrekkelijke vrouw wel niet kan...

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 31 december 2011, 12:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:12
 
MARISKA601 schreef:
Er was eens een vrouw van 50 jaar.
Ze was een gewone huisvrouw.
Gestudeerd had ze niet wegens leerproblemen.
Ze ging vrijwilligers werk doen bij de plaatselijke kerk.

Getrouwd is ze nooit, misschien omdat ze werd afgewezen omtrent haar uiterlijk.

Op een dag besloot ze mee te doen aan een een of ander talentenjacht.

Daar stond ze op het podiumvoor een groot publiek, de tv camera op haar gericht.

De jury dacht bij zichzelf, moeten we deze dame met deze leeftijd,geen sexy uitstraling laten zingen?

De muziek begon te spelen, de eerste klanken kwamen uit de mond van de dame...

... iedereen werd stil....

na afloop kreeg ze een staande ovatie...

ze werd 2de...


Haar naam is Susan Boyle...

Wat een eenvoudige, niet aantrekkelijke vrouw wel niet kan...

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Heb je je al eens afgevraagd waarom ze maar 2de werd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:20
 
FRANKT627 schreef:
Heb je je al eens afgevraagd waarom ze maar 2de werd?

Maar tweede werd Boze smiley weet jij dan ook wie er eerste werd Smiley die vol vragen zit Ik niet Zieke smiley
Hindje hebben misschien Smiley die vol vragen zit Ga ook zingen . misschien wordt je ook 2e Knipoog smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 31 december 2011, 12:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:30
 
De Klik,

Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:

De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 31 december 2011, 12:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:23
 
GERRIT084 schreef:
Maar tweede werd Boze smiley weet jij dan ook wie er eerste werd Smiley die vol vragen zit Ik niet Zieke smiley
Hindje hebben misschien Smiley die vol vragen zit Ga ook zingen . misschien wordt je ook 2e Knipoog smiley

Neen Gerrit, ik denk dat je het verkeerd begreep wat ik bedoelde. Het was in de gehele context van het uiterlijke en dergelijke.

Ik bedoel maar dat ze 2de werd, en dat hoorde ik op BBC, omdat ze niet echt die uitstraling, de looks, had om eerste te worden. Susan was veel beter dan het zangeresje dat eerste werd. Alleen was de 1ste veel jonger en oogde ook beter om te verkopen. Helaas voor dat jonge zangeresje is dat anders uitgepakt en is het Susan die poen pakt. Om het maar even in commerciele termen uit te drukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:27
 
WILLEMIJN232 schreef:
De Klik,

Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:

De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde......

Dat is toch ook wat ik bedoel. Wat is de definitie van een klik??? Dat is net hetzelfde vragen aan een religieus wat hij of zij verstaat onder een roeping. Sommige zaken zijn niet uit te leggen, of ze zijn wel uit te leggen maar dat is voor ieder een andere ervaring. Soms komt er maar een klik na enkele ontmoetigen. Dat las ik hier ook eens op het forum of in de chat en die 2 mensen zijn nu een bekend CM-echtpaar. Niet alles is uit te leggen en niet alles ervaar je direct. Soms moet je effe doorzetten, geduld hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:32
 
FRANKT627 schreef:
Het woordje 'klik' is een modewoord geworden. Heeft het een definitie? Heeft het inhoud? Het wordt te pas en te onpas gebruikt. Als je kop de mensen niet aanstaat dan mag je innerlijk nog zo goed zijn en dan mag je nog de mooiste teksten schrijven dan mag je nog zo hulpvaardig zijn, je komt er helaas niet in. Dan mag je, of ze denken, dat je al mag blij zijn dat ze met jou willen mailen of chatten. Zo is het nu eenmaal. Als de andere de mindere mooi geen kans geeft om zich innerlijk bloot te stellen zal het een frustie-gedoe worden. De macht is aan de mooie mensen of het nu vrouwen of mannen zijn. Ik bedoel dan aan de uiterlijk mooie mannen en vrouwen. Er zijn wel mensen die de andere afwijzen omdat zijn of haar sterrenbeeld niet goed is. Tja, wat doe je dan met zo iemand? Diegene die steeds in de kou blijven staan worden er niet gelukkiger op. Diegene die de lat zo hoog leggen worden ook niet gelukkiger hoor.

Toch zijn er zat mensen met een minder "mooi" uiterlijk gelukkig getrouwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:38
 
IESJE369 schreef:
Toch zijn er zat mensen met een minder "mooi" uiterlijk gelukkig getrouwd.

Weet ik ook wel Iesje...en je hebt ook best gemengde huwelijke of relaties...op uiterlijk gebied dan...ik ga echt niet beweren dat mindere mooie mensen niet aan de bak komen. Trouwens, wat is mooi? Het is allemaal relatief of toch ook weer niet...het is steeds zo'n schemerzone. Je hebt mensen die weten dat ze mooi zijn, en dat zijn ook wel, en die willen dan ook een uterlijk mooi iemand, en zo kan ik er hier van CM enkele opnoemen, en daar laten ze dan de 'klik' van af hangen. Eigenlijk het is weer zo'n onderwerp waar je nooit een pasklaar antwoord of omschrijving voor kan vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:25
 
FRANKT627 schreef:
Dat is toch ook wat ik bedoel. Wat is de definitie van een klik??? Dat is net hetzelfde vragen aan een religieus wat hij of zij verstaat onder een roeping. Sommige zaken zijn niet uit te leggen, of ze zijn wel uit te leggen maar dat is voor ieder een andere ervaring. Soms komt er maar een klik na enkele ontmoetigen. Dat las ik hier ook eens op het forum of in de chat en die 2 mensen zijn nu een bekend CM-echtpaar. Niet alles is uit te leggen en niet alles ervaar je direct. Soms moet je effe doorzetten, geduld hebben.

Eff doorzetten...weet ik niet..
Geduld hebben...ja....

Heb dat dan ook Frank...je blijft zo doordraaien...
Ik heb hier ook een vriend...( WAS...van CM...)
Het is fijn dat hij zo dichtbij woont....
Maar toch....Ik weet dat ik meer moet voelen voor die hele ECHTE liefde..
Is dat dan een klik??? Juist die heb ik nooit gevoeld...
Ik zorg voor hem en hij voor mij...
Hij weet dit ook allemaal, maar daarom is het niet minder moeilijk!!!
Doorzetten??? Nee echt niet hoor....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:48
 
FRANKT627 schreef:
Dat is toch ook wat ik bedoel. Wat is de definitie van een klik??? Dat is net hetzelfde vragen aan een religieus wat hij of zij verstaat onder een roeping. Sommige zaken zijn niet uit te leggen, of ze zijn wel uit te leggen maar dat is voor ieder een andere ervaring. Soms komt er maar een klik na enkele ontmoetigen. Dat las ik hier ook eens op het forum of in de chat en die 2 mensen zijn nu een bekend CM-echtpaar. Niet alles is uit te leggen en niet alles ervaar je direct. Soms moet je effe doorzetten, geduld hebben.

Zoals je in 1 ontmoeting misschien ' de klik' kan ervaren, kan je denk ik ook in 1 ontmoeting ervaren dat er totaal geen klik is, niet op vriendschappelijk gebied en niet op romantisch gebied.
Is het dan eerlijk om de andere partij hoop te laten houden op iets waarvan jij al weet dat het nooit gaat komen?
Afgewezen worden, om wat voor reden dan ook, is nooit leuk, voor niemand, maar is meteen eerlijk zijn daarover dan toch niet de beste manier? Hoe langer je iemand hoop laat houden, hoe harder de klap later is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:17
 
Ik wil met mijn stukje over Susan Boyle alleen maar zeggen:

KIJK VERDER DAN ALLEEN HET UITERLIJK.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:40
 
MARISKA601 schreef:
Ik wil met mijn stukje over Susan Boyle alleen maar zeggen:

KIJK VERDER DAN ALLEEN HET UITERLIJK.

Ik weet wel wat je bedoelde, Maris. Daarom dat ik het ook even aanhaalde van die 2de plaats. Pffff...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:46
 
MARISKA601 schreef:
Ik wil met mijn stukje over Susan Boyle alleen maar zeggen:

KIJK VERDER DAN ALLEEN HET UITERLIJK.

Jazeker...en laat nu dat uiterlijk niet de lelijkste man zijn.....
Maar gewoon te lief...ook dat kan....
Een veel te lief karakter...erg naief en alles goed vinden....
Als alle initiatieven van 1 kant moeten komen....
Dan zal ik weer de kar moeten trekken....
Het botst...teveel en te vaak....
Maar wel om de tafel zitten...eten...met elkaar praten...het is zelfs gezellig...

We weten het ....allebei...een goed vriendschap is beter dan een echte relatie(momenteel)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:47
 
FRANKT627 schreef:
Ik weet wel wat je bedoelde, Maris. Daarom dat ik het ook even aanhaalde van die 2de plaats. Pffff...

Ik wou dat ik Susan's stem had.....dan nam ik een werkster en een tuinman....en dee heel de dag nix anders dan zingen!
Clown smiley (haar uiterlijk heb ik al)


Laatst aangepast door
MARRY942
op zaterdag 31 december 2011, 15:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:23
 
MARRY942 schreef:
Ik wou dat ik Susan's stem had.....dan nam ik een werkster en een tuinman....en dee heel de dag nix anders dan zingen!
Clown smiley (haar uiterlijk heb ik al)


Die werkster, nou ja ...oke. Maar die tuinman? Denk dat je iedere dag op zoek moet naar een andere Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
VISSER278
op zaterdag 31 december 2011, 16:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:25
 
VISSER278 schreef:
Die werkster, nou ja ...oke. Maar die tuinman? Denk dat je iedere dag op zoek moet naar een andere Smiley met dichtgeplakte mond

Nou visser, als je nu mijn handjes ziet....dat benne geen dameshandjes meer hoor...kloven....sneetjes...wondjes....ik ben nie in de wieg gelegd voor tuinvrouw Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:20
 
MARISKA601 schreef:
Ik wil met mijn stukje over Susan Boyle alleen maar zeggen:

KIJK VERDER DAN ALLEEN HET UITERLIJK.

Precies Knipoog smiley dus dames niet me foto Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:21
 
GERRIT084 schreef:
Precies Knipoog smiley dus dames niet me foto Gefrustreerde smiley

Neeeeeee Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:30
 
CHATULIEM619 schreef:
Dan ben je zeker nog nooit overvallen door verliefdheid, want dan gaat nadenken niet meer zo goed.

die verliefdheid heeft me teveel gekost, ik ga voor vriendschap die overgaat in intense gevoelens van liefde en genegenheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 Volgende
Pagina 4 van 13