ChristianMatch
 


Forum

Wanneer blokkeren???
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:31
 
LEONARD480 schreef:
Of een dialect van het Fries met Drentse invloedsfeer.

Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:33
 
ERIKA129 schreef:
Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he Knipoog smiley
on topic dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:39
 
LEANNE226 schreef:
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........
Dus eigenlijk gewoon de naam veranderen Smiley die vol vragen zit Snap al zo niet waar jullie je eigen druk over maken Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:28
 
LEANNE226 schreef:
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........

Daar heb je de time-out toch voor?

Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:34
 
LEANNE226 schreef:
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........



JOSINA022 schreef:
Daar heb je de time-out toch voor?

Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden Twijfelende smiley

Ik ben het met Leanne eens.
Time Out kan zoveel betekenen. Bijvoorbeeld dat je al bezet bent o.i.d.
Maar al ben je bezet, kun je nog wel met anderen willen chatten.
En als je dan vijf gesprekken tegelijk hebt lopen, en jezelf een ongeluk typt, dan zou een bezet/beschikbaar knop echt en uitkomst zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:41
 
JOLAN931 schreef:
LEANNE226 schreef:
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........





Ik ben het met Leanne eens.
Time Out kan zoveel betekenen. Bijvoorbeeld dat je al bezet bent o.i.d.
Maar al ben je bezet, kun je nog wel met anderen willen chatten.
En als je dan vijf gesprekken tegelijk hebt lopen, en jezelf een ongeluk typt, dan zou een bezet/beschikbaar knop echt en uitkomst zijn.

Een knop voor eenmalig gebruik zou zeker een uitkomst zijn, want dan kun je het per keer bepalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 14:01
 
JOSINA022 schreef:
Daar heb je de time-out toch voor?

Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden Twijfelende smiley

Time out is toch als je je account tijdelijk wilt parkeren?
ivm vakantie of examens, etc?

Ik lees dit topic met een stijgende en dalende verbazing.
Natuurlijk is CM een relatie-mogelijkheid en dan specifiek voor christenen, maar christenen hebben toch wel een beetje respect voor elkaar?

Ik heb ook wel eens mensen gemaild en die mails werden niet eens geopend omdat die gewoon niet op CM online kwamen in een maand of 2.
Jammer, dan gaat HUN kans voorbij!
Mensen genoeg om mee te mailen/discussiëren op het forum of in de chat, nietwaar?

Soms moet je mensen een beetje pushen voordat ze weer terug mailen (niet iedereen is een ster in mailen), maar goed, na 2 of 3 (onbeantwoorde) mails weet elk normaal denkend mens toch waar die aan toe is met diegene..... toch? Dan hou je er vanzelf mee op (totdat je weer een berichtje terug krijgt...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:04
 
ERNSTJAN522 schreef:
Soms moet je mensen een beetje pushen voordat ze weer terug mailen (niet iedereen is een ster in mailen), maar goed, na 2 of 3 (onbeantwoorde) mails weet elk normaal denkend mens toch waar die aan toe is met diegene..... toch? Dan hou je er vanzelf mee op (totdat je weer een berichtje terug krijgt...)
Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren.

Mee eens, ik zou na 3x overwegen iemand te blokkeren.
Maar ik beantwoord altijd netjes mn mailtjes Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:10
 
ERIKA129 schreef:
Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he Knipoog smiley

haha, misschien ga ik wel een cursus fries doen. maar ja, ik wou ook al pools leren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:26
 
SHANITA130 schreef:
haha, misschien ga ik wel een cursus fries doen. maar ja, ik wou ook al pools leren...

Eh ik woon in Veenendaal dat is provincie Utrecht.
Maar ik zal je er niet om blokkeren dus maar weer on-topic he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:09
 
GERRIT084 schreef:
Ik ben 3x geblokt, de vorige keer Zieke smiley 1x omdat iemand met mij perse geen contact wilde hebben (reden onbekend) 1x mij verkeerd begrepen. En 1 wist helemaal niet dat ze mij geblokt had. En in het laatste geval, vond ik ook jammer, ik snapte er al niets van. Maar dat kreeg ik deze keer te horen, soms druk je per ongeluk die knop in, en dat is het jammere, je ziet het zelf dus niet. Huilende smiley, smiley in tranen


3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb.
Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd .
En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb.
Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:37
 
VISSER278 schreef:
3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb.
Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd .
En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb.
Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen.


Misschien heeft die persoon wel aangegeven dat ze alleen wil mailen / chatten met mensen die in haar vriendelijst staan ...

Een tijd terug heb ik die optie ook gebruikt, gewoon ff geen mail te willen ontvangen of te "moeten" chatten.
Ik had daarna wel een mail verstuurd maar niet bij nagedacht dat die persoon mij dus niet zou kunnen antwoorden, tja soms Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley heb er nog koppijn van ... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:01
 
ERIKA129 schreef:
Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he Knipoog smiley

Ha Ha ....weer een dialect Lachende smiley ...wie volgt??

effe offtopic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:17
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit al te ver gaan. Als ze echt geïnteresseerd is, zou ze echt wel na een mailtje reageren.

Klopt helemaal Chat ...als de persoon in kwestie geïnteresseerd is mailt ze wel terug. Ook in het beantwoorden van de mails zie je al of er genoeg interesse is. Maar goed sta zelf ook voor een dilemma betreft …iemand blokkeren, want soms denk je weleens waarom ineens zo venijnig door de bocht. Persoon is blijkbaar al gepikeerd, omdat ze geen antwoord kreeg op haar mail. Sorry ...ik was ze dus gewoon vergeten. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:43
 
LEONARD480 schreef:
Klopt helemaal Chat ...als de persoon in kwestie geïnteresseerd is mailt ze wel terug. Ook in het beantwoorden van de mails zie je al of er genoeg interesse is. Maar goed sta zelf ook voor een dilemma betreft …iemand blokkeren, want soms denk je weleens waarom ineens zo venijnig door de bocht. Persoon is blijkbaar al gepikeerd, omdat ze geen antwoord kreeg op haar mail. Sorry ...ik was ze dus gewoon vergeten. Verlegen lachende smiley

Das een schande Knipoog smiley

Maar goed je kan toch ook wel eens een mailtje doen met even een mededeling dan hoef je er toch niet perse een antwoord op te krijgen??
Of wel chat Knipoog smiley (effe grapje tussendoor mag wel he Knipoog smiley )
Als iemand niet terug maild en ik vind het wel belangrijk om wat te weten dan kanje altijd nog even vragen of je een pv chat met die persoon kan aangaan he! En tja als die persoon dat niet wilt dan houd het op zou ik zeggen, dan is het graag of helemaal niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:28
 
VISSER278 schreef:
3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb.
Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd .
En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb.
Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen.


Ik snap nu wereklijk niet dat iemand jou blokkeert... Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley Wie was het Visser, dan ga ik er wat van zeggen.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 00:01
 
Ik bedenk ineens nog een heel goede reden om mensen te blokkeren. Dit naar aanleiding van een ander topic.

De afstand. Als je iedereen blokeert die te ver weg woont naar je zin, dan loop je niet zo snel het risico om verliefd te worden op iemand die toch te ver weg woont naar je zin. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 00:30
 
JOLAN931 schreef:
Ik bedenk ineens nog een heel goede reden om mensen te blokkeren. Dit naar aanleiding van een ander topic.

De afstand. Als je iedereen blokeert die te ver weg woont naar je zin, dan loop je niet zo snel het risico om verliefd te worden op iemand die toch te ver weg woont naar je zin. Knipoog smiley

Grenzeloos verliefd heet dat, of juist is dat misschien wel de ultieme liefde, waar je jaren naar hunkerde. Wat maakt het uit ...voor de ware liefde ga je door het vuur. Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:43
 
LEONARD480 schreef:
Grenzeloos verliefd heet dat, of juist is dat misschien wel de ultieme liefde, waar je jaren naar hunkerde. Wat maakt het uit ...voor de ware liefde ga je door het vuur. Verliefde smiley


Als je drie uur zou moeten reizen kan het vuurtje van verlangen wel aardig aanwakkeren ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:48
 
LEONARD480 schreef:
Grenzeloos verliefd heet dat, of juist is dat misschien wel de ultieme liefde, waar je jaren naar hunkerde. Wat maakt het uit ...voor de ware liefde ga je door het vuur. Verliefde smiley
Ach, ik mag dat idealisme wel, het werkt echter anders in de praktijk. Er lopen behoorlijk wat relaties stuk vanwege die afstand. Een langdurige LAT relatie biedt weinig perspectief, en weinig mensen willen dat in stand houden. Aan de andere kant is de keuze waar te wonen en wie of wat op te geven heel moeilijk. Meestal sterft zo'n relatie af. Als er geen perspectief meer is, is er geen hoop meer, en dat gebeurt meestal. Onbewust hoopt iedereen die verliefd is, dat ze samen verder kunnen, en als je daar geen zicht op hebt, gaat het vanzelf dood.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 13 oktober 2011, 11:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:56
 
VISSER278 schreef:
3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb.
Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd .
En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb.
Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen.

Net wat je zelf al aangeeft, mailen en dan een bericht van cm dat je geblokkeerd bent. Tja en dan blokkeer je terug, althans ik wel, eens geweigerd altijd geweigerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach, ik mag dat idealisme wel, het werkt echter anders in de praktijk. Er lopen behoorlijk wat relaties stuk vanwege die afstand. Een langdurige LAT relatie biedt weinig perspectief, en weinig mensen willen dat in stand houden. Aan de andere kant is de keuze waar te wonen en wie of wat op te geven heel moeilijk. Meestal sterft zo'n relatie af. Als er geen perspectief meer is, is er geen hoop meer, en dat gebeurt meestal. Onbewust hoopt iedereen die verliefd is, dat ze samen verder kunnen, en als je daar geen zicht op hebt, gaat het vanzelf dood.

In dat geval ligt het dus niet aan de afstand Chat, maar aan het tekort aan liefde voor elkaar om de afstand voordurend te kunnen overbruggen.
Een LATrelatie is prima te doen zolang er een 'gewone'relatie in het verschiet ligt, Maar als dat verlangen er niet is, ja...dan is de kans op doodbloeden veel groter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 12:03
 
GERRIT084 schreef:
Net wat je zelf al aangeeft, mailen en dan een bericht van cm dat je geblokkeerd bent. Tja en dan blokkeer je terug, althans ik wel, eens geweigerd altijd geweigerd.
Volgens mij reageer je veel te heftig. Laat mensen nu de gelegenheid om zelf te kiezen waarom ze blokkeren, en vul niet voor ze in of ze dit nu wel of niet goed doen. Uiteindelijk ken je nooit de achtergronden van mensen en als ze je blokkeren, zullen ze daar echt wel een reden voor hebben.
Blokkeren biedt ook bescherming en soms is die bescherming echt nodig. Mensen worden hier afgeschilderd als lelijke onvriendelijke mensen omdat ze anderen blokkeren. Volgens mij moet je het eens omdraaien. Vaak zijn ze kwetsbaar, mishandeld, hebben ze heel negatieve ervaringen meegemaakt en kunnen ze niet zomaar contact hebben met iedereen. Ik mis het begrip voor anderen, ik lees alleen maar veroordeling, terwijl ik juist denk, dat je je ook eens in de belevingswereld van de ander moet verplaatsen.
Laatst was er iemand op de site, die bekend stond dat ze mannen mishandelde. Zowel geestelijk als lichamelijk. Denk je nu echt, dat ik met die persoon contact wilde hebben? En zij begon me letterlijk uit te schelden dat ze geen contact met me kon krijgen...
Op deze site staan ook mensen die geen lieverdjes zijn. En vaak hebben zij de grootste mond, dat ze geblokkeerd worden. Wie heeft er dan gelijk vraag ik me af?


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 13 oktober 2011, 12:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 12:13
 
JOLAN931 schreef:
In dat geval ligt het dus niet aan de afstand Chat, maar aan het tekort aan liefde voor elkaar om de afstand voordurend te kunnen overbruggen.
Een LATrelatie is prima te doen zolang er een 'gewone'relatie in het verschiet ligt, Maar als dat verlangen er niet is, ja...dan is de kans op doodbloeden veel groter.
Gebrek aan liefde is het niet, het is meer geen perspectief meer hebben. Dat vormt in heel veel gevallen tot de pijnlijke conclusie dat het niet meer verder kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:02
 
CROSSROAD317 schreef:
Als je drie uur zou moeten reizen kan het vuurtje van verlangen wel aardig aanwakkeren ... Clown smiley


Ach.. met een beetje muziek in de auto en het sfeertje zit er al goed in. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:22
 
LEONARD480 schreef:
Ach.. met een beetje muziek in de auto en het sfeertje zit er al goed in. Clown smiley

Pffftttt.... ja alleen de eerste keer. Iemand moet wel heeeel geweldig zijn om er wekelijks drie uur voor te rijden.
Het sfeertje zit er even wel in als je nog in spanning bent wat je te wachten staat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:00
 
JOLAN931 schreef:
Pffftttt.... ja alleen de eerste keer. Iemand moet wel heeeel geweldig zijn om er wekelijks drie uur voor te rijden.
Het sfeertje zit er even wel in als je nog in spanning bent wat je te wachten staat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


ik reed 2x per week 150 heen en 150 km terug, oftewel 1,5 uur heen, anderhalf uur terug.
en dan ging ik er nog voor naar t buitenland ook...
(stomme bananenrepubliek dat holland met zn rotte 120km/u)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:03
 
PIETER649 schreef:
ik reed 2x per week 150 heen en 150 km terug, oftewel 1,5 uur heen, anderhalf uur terug.
en dan ging ik er nog voor naar t buitenland ook...
(stomme bananenrepubliek dat holland met zn rotte 120km/u)

Je hebt er anders toch maar mooi een vrouw gevonden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:10
 
RENATE619 schreef:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

O ja, vertel mij wat. Heel kinderachtig, blokkeren. De rede die jij opgeeft lijkt overigens legitiem maar heb je dan ook al je rede gemotiveerd? Moet je wel doen hoor als je mij blokkeert. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3