ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SILVIA267





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:34
 
LINNY170 schreef:
Ik lees alles!
Ook als er geen foto bij zit.

Wat een persoon schrijft kan veel over die persoon zeggen, dus lees ik dat altijd.

ben ik geheel met je eens linny . het is geen vlees keuring hier .
het komt uit je binnenste en uit een gesprek kun je al veel halen hoe je gespreks partner is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:55
 
Het doel van kunst is niet het uiterlijk van dingen weer te geven, maar het innerlijk... dat is de echte werkelijkheid.

God maakte hele mooie “kunstwerken” die van de buitenkant vaak uitstalen wat er van binnen leeft.



Of probeer ik me nu te verschuilen achter een spreuk van een Grieks filosoof om (te veel) waarde te hechten aan “de buitenkant” ? (lees fotos op profielen te bekijken) Knipoog smiley Fotos zeggen voor mij veel. Staan vaak dingen bij op bv inrichting van iemands huis, huisdieren, zijn haar kledingstijl, hobbys,enz enz. die zeggen weer dingen over het innerlijk denk ik. Lachende smiley “men”zet niet zonder reden al of geen foto op zijn of haar profiel. Ik heb mijn afbeeldingen er niet opgezet met de hoop dat ze niet bekeken worden. Kwijlende smiley Ik kijk ook graag fotos. Knipoog smiley
Maar net als in een fotoboek vind ik de tekst onder een foto minstens zo interessant. Met de opmerking van Silvia ben ik het wel eens “het is geen vlees keuring hier”. In de hoop dat niet alle mannen een “inwendig onderzoek” ondergaan en er een diagnose wordt vastgesteld op basis van wat er in een profiel geschreven staat. Best een lang verhaal haha ik vind het uiterlijk van een vrouw best belangrijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 12:13
 
YES356 schreef:
Het doel van kunst is niet het uiterlijk van dingen weer te geven, maar het innerlijk... dat is de echte werkelijkheid.

God maakte hele mooie “kunstwerken” die van de buitenkant vaak uitstalen wat er van binnen leeft.



Of probeer ik me nu te verschuilen achter een spreuk van een Grieks filosoof om (te veel) waarde te hechten aan “de buitenkant” ? (lees fotos op profielen te bekijken) Knipoog smiley Fotos zeggen voor mij veel. Staan vaak dingen bij op bv inrichting van iemands huis, huisdieren, zijn haar kledingstijl, hobbys,enz enz. die zeggen weer dingen over het innerlijk denk ik. Lachende smiley “men”zet niet zonder reden al of geen foto op zijn of haar profiel. Ik heb mijn afbeeldingen er niet opgezet met de hoop dat ze niet bekeken worden. Kwijlende smiley Ik kijk ook graag fotos. Knipoog smiley
Maar net als in een fotoboek vind ik de tekst onder een foto minstens zo interessant. Met de opmerking van Silvia ben ik het wel eens “het is geen vlees keuring hier”. In de hoop dat niet alle mannen een “inwendig onderzoek” ondergaan en er een diagnose wordt vastgesteld op basis van wat er in een profiel geschreven staat. Best een lang verhaal haha ik vind het uiterlijk van een vrouw best belangrijk.



Echt Yes weer Clown smiley
T'punt is alleen denk ik met jou..dat wat jij belangrijk vindt..de meeste
mannen wel belangrijk vinden..ik hou je in de gaten..haha..

Waar je mee begon..mooi!
De echte werkelijkheid..het innerlijke..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 19:31
 
haha good!! big brother watching me Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 08:41
 
YES356 schreef:
haha good!! big brother watching me Coole smiley met zonnebril



Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:17
 
Wat ik me eigen af vraag bij de profielen; hoeveel waarde moet je nou hechten aan linc scores of de matches ? Want soms zieje een profiel waarvan je denkt ohyeh en dan staat er geen linc score of geen eens een linc score of match bij.

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:21
 
CANADIAN073 schreef:
Wat ik me eigen af vraag bij de profielen; hoeveel waarde moet je nou hechten aan linc scores of de matches ? Want soms zieje een profiel waarvan je denkt ohyeh en dan staat er geen linc score of geen eens een linc score of match bij.

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Geen! Er bestaan geen magische formules voor het 'matchen' of een 'klik' ervaren. Die is er, of die is er niet en dat weet je pas wanneer je iemand tegenover je hebt. Ga gewoon op je eerste indruk af, tenslotte is dat het eerste waar we op een site als CM mee moeten werken. Of er inderdaad een 'match', of misschien zelfs wel een 'linc' is merk je vanzelf en dan zou het wel eens kunnen dat de wonderwerkende getallenmachine van CM er naast blijkt te zitten! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:26
 
TESSYBEAR731 schreef:
Geen! Er bestaan geen magische formules voor het 'matchen' of een 'klik' ervaren. Die is er, of die is er niet en dat weet je pas wanneer je iemand tegenover je hebt. Ga gewoon op je eerste indruk af, tenslotte is dat het eerste waar we op een site als CM mee moeten werken. Of er inderdaad een 'match', of misschien zelfs wel een 'linc' is merk je vanzelf en dan zou het wel eens kunnen dat de wonderwerkende getallenmachine van CM er naast blijkt te zitten! Knipoog smiley

ja mee eens ik heb notabene een linc of match met een aantal personen die al een relatie hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:23
 
TESSYBEAR731 schreef:
Geen! Er bestaan geen magische formules voor het 'matchen' of een 'klik' ervaren. Die is er, of die is er niet en dat weet je pas wanneer je iemand tegenover je hebt. Ga gewoon op je eerste indruk af, tenslotte is dat het eerste waar we op een site als CM mee moeten werken. Of er inderdaad een 'match', of misschien zelfs wel een 'linc' is merk je vanzelf en dan zou het wel eens kunnen dat de wonderwerkende getallenmachine van CM er naast blijkt te zitten! Knipoog smiley

Volkomen gelijk, maar je vraagt het je wel eens af want bijna iedere site kent wel zoiets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:54
 
soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd Smiley die vol vragen zit ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op
ha ha maf eigenlijk dat kijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 00:31
 
PETRA944 schreef:
soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd Smiley die vol vragen zit ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op
ha ha maf eigenlijk dat kijken
Nou, is dat dan zo erg? Het hoort bij de mens toch, dus maak er gebruik van zou ik zo zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 00:40
 
CHATULIEM619 schreef:
Nou, is dat dan zo erg? Het hoort bij de mens toch, dus maak er gebruik van zou ik zo zeggen.

doe ik, gelijk effe bij jou gekeken. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE009





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:14
 
PETRA944 schreef:
soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd Smiley die vol vragen zit ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op
ha ha maf eigenlijk dat kijken

Ik kijk ook regelmatig naar een profiel. Vooral als iemand er een tekst of een foto van bijvoorbeeld een dier op heeft staan. Dan word ik nieuwsgierig en kijk ik naar wat die persoon over zich zelf heeft geschreven.


Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIEKE009
op vrijdag 13 juli 2012, 01:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:41
 
Ik kijk ook graag naar profielen. Meestal ga ik op zoek naar taalfouten. Sommige taalfouten zijn erg koddig...ook foto's waarop mooie tuinen met bloemen te zien zijn genieten mijn voorkeur. Vorig jaar schreef ik dan wel eens iemand met de vraag welke bloemen ze in haar tuin had staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 07:22
 
FRANKT627 schreef:
Ik kijk ook graag naar profielen. Meestal ga ik op zoek naar taalfouten. Sommige taalfouten zijn erg koddig...ook foto's waarop mooie tuinen met bloemen te zien zijn genieten mijn voorkeur. Vorig jaar schreef ik dan wel eens iemand met de vraag welke bloemen ze in haar tuin had staan.

Tja en nu zit je me te plagen met m'n neushoorn foto Boze smiley

Maar hoe dan ook ik kijk meerstal eerst naar de foto's. Het geeft toch zoiets als een eerste indruk van hoe iemand is. En dan de open vragen. De meerkeuze zegt iets maar niet veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 13:40
 
PETRA944 schreef:
doe ik, gelijk effe bij jou gekeken. ha ha
Knappe jongen ben ik he...daten???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Knappe jongen ben ik he...daten???

SOWEEEEEEH...die durft...zoiets zou ik niet durven zeggen van mijzelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:13
 
ZEELAND736 schreef:
SOWEEEEEEH...die durft...zoiets zou ik niet durven zeggen van mijzelf Knipoog smiley

maar je mag dat wel zeggen hoor......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:04
 
TINK100 schreef:
maar je mag dat wel zeggen hoor......

je ziet er ook wel cool uit als groentje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:07
 
ZEELAND736 schreef:
SOWEEEEEEH...die durft...zoiets zou ik niet durven zeggen van mijzelf Knipoog smiley

En ik hou wijselijk mijn mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:27
 
SHANITA130 schreef:
En ik hou wijselijk mijn mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

ja jij hebt het makkelijk, jij kan het maken omniet te antwoorden, de vraag word aan mij gestelt Smiley die vol vragen zit

sorry chat, voel me zeer vereerd met je vraag, alleen ik heb effe geen zin om te daten. ik houd het effe voorlopig bij lezen en schrijven hier.
ligt niet aan jou, maar aan mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:38
 
Je hoort het Chatuliem, het ligt NIET aan jou ....LOL Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:43
 
SHANITA130 schreef:
Je hoort het Chatuliem, het ligt NIET aan jou ....LOL Lachende smiley

ha ha shanita, oke hoe moet ik nee zeggen zonder iemand te kwetsen?

gewoon ik voel geen klik chat. je lijkt me wel een aardige man, alleen als ik geen klik voel date ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:59
 
PETRA944 schreef:
ha ha shanita, oke hoe moet ik nee zeggen zonder iemand te kwetsen?

gewoon ik voel geen klik chat. je lijkt me wel een aardige man, alleen als ik geen klik voel date ik niet.

Ja, het kwam mij gewoon zo grappig over zat hier ff echt te lachen achter mijn toetsenbord Knipoog smiley

Ja, er moet een klik zijn, of er moet een vooruitzicht op een klik zijn.
alhoewel ik ook een vriend heb van hier, daar ben ik goede vrienden mee.

En dat is ook wel fijn hoor..!!!

Alleen ja, grenzen aangeven....ja, hoe vaker ik dat doe hoe beter dat gaat, ja, ik kan ook weleens een paar weken niets afspreken.
En daarna weer een paar keer per week, net hoe
de situatie is, en dat kan afhangen van verschillende factoren. Twijfelende smiley

Dat vind ik wel heel belangrijk; bewaak je grenzen! Twijfelende smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:10
 
ZEELAND736 schreef:
SOWEEEEEEH...die durft...zoiets zou ik niet durven zeggen van mijzelf Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ...ben jij dan een knappe jongen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:11
 
XABIA794 schreef:
je ziet er ook wel cool uit als groentje Clown smiley

Ze heeft vorig jaar een foto-shoot gedaan...het is wel geslaagd... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:07
 
PETRA944 schreef:
ha ha shanita, oke hoe moet ik nee zeggen zonder iemand te kwetsen?

gewoon ik voel geen klik chat. je lijkt me wel een aardige man, alleen als ik geen klik voel date ik niet.

ik val ook niet op groene auto's, ik rijd ermee Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:45
 
PETRA944 schreef:
soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd Smiley die vol vragen zit ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op
ha ha maf eigenlijk dat kijken


Profielen zijn er toch om bekeken te worden? Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:26
 
VISSER278 schreef:
Profielen zijn er toch om bekeken te worden? Verlegen lachende smiley

ha ha doe ik dus ook inmiddels,leuk profiel visser.
zeevissen bij het strand,dat heb ik ook gedaan,met paar man bij het water in de nacht en lantaarns erg gaaf,geweldig,heb nooit wat gevangen,maar alleen de sfeer.Wij visten dan op het strand vlak bij de deltabrug.
ha ha en dan in de zomer gingen er altijd wat mannen en die liepen in de avond met een net door de zee, sommigge met hun nek in het water en dan sleepten ze er een lading vis uit. niet bij die plek,maar bij de vuurtoren. best heavy zwaar voor die mannen met zo,n net. was een oude traditie die ze in stand hielden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:06
 
PETRA944 schreef:
ha ha doe ik dus ook inmiddels,leuk profiel visser.
zeevissen bij het strand,dat heb ik ook gedaan,met paar man bij het water in de nacht en lantaarns erg gaaf,geweldig,heb nooit wat gevangen,maar alleen de sfeer.Wij visten dan op het strand vlak bij de deltabrug.
ha ha en dan in de zomer gingen er altijd wat mannen en die liepen in de avond met een net door de zee, sommigge met hun nek in het water en dan sleepten ze er een lading vis uit. niet bij die plek,maar bij de vuurtoren. best heavy zwaar voor die mannen met zo,n net. was een oude traditie die ze in stand hielden. Lachende smiley


O wat leuk ...een vissersvrouw op de site.

Petra, ga je mee een keer een avondje strandvissen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 6 van 9