ChristianMatch
 


Forum

Pesten...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp je niet Frank. Waarom mogen gemeentes zelf niet bepalen wie lid mag worden en wie niet? We hebben toch vrijheid van vereniging hier in ons land? Als je een gemeente bent, wil je iets uitdragen wat bij jou past. En dat betekent automatisch ook dat je uitdraagt, wat niet bij jou past. Moet je dan meteen die grote woorden in de mond nemen als verdrukken en discrimineren?

Ik ben overigens blij, dat er geen wet gekomen is, die de pedopartij verbood. Niet dat ik voor die partij ben, maar het zou een rechtstreekse bedreiging betekend hebben voor de vrijheid van vereniging. Als de staat zou gaan bepalen welke vereniging wel mag en niet, zouden we als christen snel in het hoekje van vervolging terecht komen. En de rechter heeft bewezen dat de bestaande wetgeving voldoende was voor ontbinding van deze partij.

Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:16
 
FRANKT627 schreef:
Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij.
Zelfs dat woord verstoten heb ik moeite mee. Welke christen zet daadwerkelijk homo's aan de kant? En wat bedoel je daar precies mee? Ik lees dat er mensen zijn die hun levensstijl niet goedkeuren, en zoals je weet ben ik één van hen. Maar wat ik merk, is dat er altijd een hele aggressieve houding is, als we hier wat van durven te zeggen. We moeten vooral medelijden met deze mensen hebben en dat gaat me echt te ver. Ik vind het zelfs wreed worden op een gegeven moment. Ik kan een homoseksuele levensstijl niet goedkeuren en zeker niet gelijk stellen aan een huwelijk. Ik heb in vorige bijdrages uitgelegd wat voor gevolgen het zou hebben voor de boodschap aan anderen. En ik ben absoluut niet bereid die boodschap daarvoor in de waagschaal te stellen. Dat is, omdat ik nog steeds geloof dat er verlossing is voor elke zondaar. En dat die verlossing kan betekenen dat er bevrijding komt van zonde en ongerechtigheid. Zelf beschouw ik homofilie als een gebondenheid. En ik geloof dat ook daar bevrijding voor mogelijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:50
 
CHATULIEM619 schreef:
Zelfs dat woord verstoten heb ik moeite mee. Welke christen zet daadwerkelijk homo's aan de kant? En wat bedoel je daar precies mee? Ik lees dat er mensen zijn die hun levensstijl niet goedkeuren, en zoals je weet ben ik één van hen. Maar wat ik merk, is dat er altijd een hele aggressieve houding is, als we hier wat van durven te zeggen. We moeten vooral medelijden met deze mensen hebben en dat gaat me echt te ver. Ik vind het zelfs wreed worden op een gegeven moment. Ik kan een homoseksuele levensstijl niet goedkeuren en zeker niet gelijk stellen aan een huwelijk. Ik heb in vorige bijdrages uitgelegd wat voor gevolgen het zou hebben voor de boodschap aan anderen. En ik ben absoluut niet bereid die boodschap daarvoor in de waagschaal te stellen. Dat is, omdat ik nog steeds geloof dat er verlossing is voor elke zondaar. En dat die verlossing kan betekenen dat er bevrijding komt van zonde en ongerechtigheid. Zelf beschouw ik homofilie als een gebondenheid. En ik geloof dat ook daar bevrijding voor mogelijk is.

In de topic's over homo's en homofilie heeft niemand er over dat homo's zielig zijn, en dat je meer rekening met hen moet houden dan anderen, maar je moet wel met ze erover praten, maar niet in de trant dat er maar 1 weg mogelijk is, terwijl die weg niet 100% duidelijk is vanuit de bijbel.

En je kunt homofilie gebondenheid noemen, en dat genezing mogelijk is.
Maar wij waren ook gebonden door de zonden die wij doen, totdat Jezus daarvoor aan het kruis daarvoor betaalde met zijn vlees en bloed. Nu zijn wij vrijgekocht en niet meer gebonden, toch doen wij nog zonde. En pas nadat Jezus terugkomt worden wij volledig van zonde ontdaan in een nieuw verheerlijkt lichaam, en niet eerder.

Dan zie ik in jou beschouwing van homofilie toch wel een probleem.

Maar ik dacht dat dit topic over Pesten ging?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:37
 
[quote=FRANKT627]ik heb mijn reactie's verwijderd.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 22:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp je niet Frank. Waarom mogen gemeentes zelf niet bepalen wie lid mag worden en wie niet? We hebben toch vrijheid van vereniging hier in ons land? Als je een gemeente bent, wil je iets uitdragen wat bij jou past. En dat betekent automatisch ook dat je uitdraagt, wat niet bij jou past. Moet je dan meteen die grote woorden in de mond nemen als verdrukken en discrimineren?

Ik ben overigens blij, dat er geen wet gekomen is, die de pedopartij verbood. Niet dat ik voor die partij ben, maar het zou een rechtstreekse bedreiging betekend hebben voor de vrijheid van vereniging. Als de staat zou gaan bepalen welke vereniging wel mag en niet, zouden we als christen snel in het hoekje van vervolging terecht komen. En de rechter heeft bewezen dat de bestaande wetgeving voldoende was voor ontbinding van deze partij.




Woensdag 27 jun 2012 11:17
De kogel is door de kerk: pedofielenclub Martijn wordt verboden. Niemand die daar een traan om laat natuurlijk, maar toch zijn er twijfels of het wel zo'n goed idee is.

Volgens de rechtbank 'verheerlijkte Martijn seks met kinderen en zet het ook neer als normaal en acceptabel."

Eerder pogingen
Vorig jaar constateerde het Openbaar Ministerie nog dat het Martijn niet strafrechtelijk kon vervolgen. Nu heeft de civiele procedure van het OM wel succes gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:25
 
YES356 schreef:
Woensdag 27 jun 2012 11:17
De kogel is door de kerk: pedofielenclub Martijn wordt verboden. Niemand die daar een traan om laat natuurlijk, maar toch zijn er twijfels of het wel zo'n goed idee is.

Volgens de rechtbank 'verheerlijkte Martijn seks met kinderen en zet het ook neer als normaal en acceptabel."

Eerder pogingen
Vorig jaar constateerde het Openbaar Ministerie nog dat het Martijn niet strafrechtelijk kon vervolgen. Nu heeft de civiele procedure van het OM wel succes gehad.

In dit geval wel een juiste beslissing lijkt mij, want de stichting Martijn is gespleten in hun beweegredenen.

Op hun website hebben ze het over om pedofilie in elk geval bespreekbaar te hebben, maar in hun statuten juist meer de acceptatie voor pedofilie, dat is toch net even een stap verder, en dan ook strafrechtelijk te vervolgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:34
 
Van mij mogen ze allemaal opgesloten worden , want ik moet er niet aan denken als er ook maar 1 van die lui aan mijn kids zit , Woedende smiley Woedende smiley Dan bega ik een hele grote zonde en het intresseert me niks al moet ik er voor gaan zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:39
 
CANADIAN073 schreef:
Van mij mogen ze allemaal opgesloten worden , want ik moet er niet aan denken als er ook maar 1 van die lui aan mijn kids zit , Woedende smiley Woedende smiley Dan bega ik een hele grote zonde en het intresseert me niks al moet ik er voor gaan zitten.

helemaal mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:16
 
Quote:
HARALD940In de topic's over homo's en homofilie heeft niemand er over dat homo's zielig zijn, en dat je meer rekening met hen moet houden dan anderen, maar je moet wel met ze erover praten, maar niet in de trant dat er maar 1 weg mogelijk is, terwijl die weg niet 100% duidelijk is vanuit de bijbel.

Helemaal mee eens. wordt blij van jou reactie en ga nu even lekker een bakkie koffie maken. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 14:34
 
HARALD940In de topic's over homo's en homofilie heeft niemand er over dat homo's zielig zijn, en dat je meer rekening met hen moet houden dan anderen, maar je moet wel met ze erover praten, maar niet in de trant dat er maar 1 weg mogelijk is, terwijl die weg niet 100% duidelijk is vanuit de bijbel.


Helemaal mee eens! Alleen wanneer kun je er over gaan praten?
Maar dat er een andere weg is dat is ook niet helemaal duidelijk.
En wat moet je dan zeggen?


Laatst aangepast door
NICKY298
op zondag 15 juli 2012, 16:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 02:04
 
FRANKT627 schreef:
Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij.


als je bedenkt dat God om redelijk vanzelfsprekende redenen relationeel en emotioneel het doel voor de mens gesteld heeft: 1 man + 1 vrouw. bv voor krijgen van kinderen, rolverdeling in gezin enz... zelfs voor een ongelijk span wordt gewaarschuuwd! zelfs christenen lijken te vergeten dat God de mens niet gemaakt heeft in de eerste plaats zichzelf te dienen maar Hem! een voorbeeld: van een homosexuele- als ook pedofiele 'relatie' wordt de aarde niet talrijk... en zijn allebei onnatuurlijk. Gods bedoeling lijkt me niet onredelijk, ook ten aanzien van polygamie, zal Hij toch ook wel willen dat we allemaal gelijke kansen krijgen!? je kan zeuren dat voor niet iedereen dat op dit moment heeft uitgewerkt...
daarvoor zitten we ook op CM.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:21
 
CANADIAN073 schreef:
Van mij mogen ze allemaal opgesloten worden , want ik moet er niet aan denken als er ook maar 1 van die lui aan mijn kids zit , Woedende smiley Woedende smiley Dan bega ik een hele grote zonde en het intresseert me niks al moet ik er voor gaan zitten.

Gezellig , en dan komt heel cm op viziete Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 19:02
 
NICKY298 schreef:
Gezellig , en dan komt heel cm op viziete Lachende smiley


Lijkt me leuk Clown smiley en koffie op kosten van de "staat". Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 19:03
 
NICKY298 schreef:
Gezellig , en dan komt heel cm op viziete Lachende smiley


Lijkt me leuk Clown smiley en koffie op kosten van de "staat". Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 21:04
 
NICKY298 schreef:
Helemaal mee eens! Alleen wanneer kun je er over gaan praten?
Maar dat er een andere weg is dat is ook niet helemaal duidelijk.
En wat moet je dan zeggen?

Dat is inderdaad lastig. Ik denk dat we er hiermee ook niet helemaal uit zullen gaan komen, zowel hier op CM als in de kerken.
In de bijbel staat er gewoonweg te weinig over in, maar we hebben wel ons eigen gezonde verstand gekregen om erover te blijven nadenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 21:19
 
CANADIAN073 schreef:
Lijkt me leuk Clown smiley en koffie op kosten van de "staat". Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden


Gezellig!!....dan kan er ook wel een lekker gebakje bij Lachende smiley
Ik ben om.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 21:20
 
MARIANNE338 schreef:
Gezellig!!....dan kan er ook wel een lekker gebakje bij Lachende smiley
Ik ben om.....

Komt iedereen van CM even langs Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 09:57
 
MARIO216 schreef:
Komt iedereen van CM even langs Coole smiley met zonnebril


Lijkt me ook een heeele veilige plaats om te daten.....Veel mensen, camera toezicht, gummiknuppels,,,,,,

Ik kom ook!!!!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:11
 
INGE721 schreef:
Lijkt me ook een heeele veilige plaats om te daten.....Veel mensen, camera toezicht, gummiknuppels,,,,,,

Ik kom ook!!!!!! Lachende smiley

Dan durf iik het ook nog wel aan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:12
 
ERIKA129 schreef:
Dan durf iik het ook nog wel aan Knipoog smiley


Gaan we samen, gezelli Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:19
 
INGE721 schreef:
Gaan we samen, gezelli Lachende smiley

Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Clown smiley
Euh wat heeft dit met pesten te maken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:53
 
ERIKA129 schreef:
Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Clown smiley
Euh wat heeft dit met pesten te maken Smiley met dichtgeplakte mond

ja goed idee en dan die borrel ook maar

Lachende smiley
maar heeft denk ik niks met pesten te maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 00:32
 
ERIKA129 schreef:
Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Clown smiley
Euh wat heeft dit met pesten te maken Smiley met dichtgeplakte mond

Heeft niks met pesten te maken,

Of je pest mij door te gaan wandelen terwijl ik moet zitten. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 12:19
 
CANADIAN073 schreef:
Heeft niks met pesten te maken,

Of je pest mij door te gaan wandelen terwijl ik moet zitten. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

mm is misschien wel een leuk idee.

Ik houd wel van een beetje pesten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 14:36
 
Pesten komt vaak door mensen met narcistische persoonlijkheid disorder.

Vandaar ff een Filmpje

Ik wou de film eerst onder relaties zetten kon die topic niet vinden, dan zo, kan ook, pesten dekt de lading ook..

Andere filmpjes van dezelfde zijn ook erg goed en leerzaam, voor zowel mannen als vrouwen....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 3 september 2012, 14:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 19:10
 
Pesten is geen spelletje. Mensen die pesten hebben zelf ook vaak problemen. De mensen die gepest worden zijn vaak een voorbeeld voor anderen. Daarbij is het ook vaak jaloezie omdat de pester ziet dat degene die gepest wordt anders is, en in het leven staat. Mensen die gepest worden gaan juist vaak helemaal niet met de stroom mee. Ja maar dat (pesten) hoort erbij ?, dat is om iemand zijn/haar plaats te laten weten ?, wat een onzin. De pester moest eens weten wat je een ander daar mee aan kan doen, mensen houden er (later) zelfs littekens aan over. Vreselijk gewoon, en dat het alleen op scholen voor zou komen is ook een misvatting. Pesten is van alle dag en komt overal voor.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 02:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 19:25
 
Onderschat het inderdaad niet. Mensen die gepest zijn of werden hebben vaak verschijnselen zoals die ook bij incestslachtoffers voorkomen.


Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:12
 
PELLE852 schreef:
Pesten is geen spelletje. Mensen die pesten hebben zelf ook vaak problemen. De mensen die gepest worden zijn vaak een voorbeeld voor anderen. Daarbij is het ook vaak jaloezie omdat de pester ziet dat degene die gepest wordt anders is, en in het leven staat. Mensen die gepest worden gaan juist vaak helemaal niet met de stroom mee. Ja maar dat (pesten) hoort erbij ?, dat is om iemand zijn/haar plaats te laten weten ?, wat een onzin. De pester moest eens weten wat je een ander daar mee aan kan doen, mensen houden er (later) zelfs littekens aan over. Vreselijk gewoon, en dat het alleen op scholen voor zou komen is ook een misvatting. Pesten is van alle dag en komt overal voor.


http://www.intermediair.nl/carriere/werk-en-leven/collegas-en-bazen/pesten-op-de-werkvloer-ongrijpbaar-en-onzichtbaar

De helft is ons nog niet aangezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:57
 
Ja, ik heb de link gelezen, da's hetfig....

Er was hier één keer een pester..die werd geband...dat deed hij ook structureel, onder de gordel, zo sluw, dat zelfs de redactie het niet meteen doorhad.

Maar ja, recht zegenviert, en hij is dus geband.

Sommigen zullen weten over wie het gaat/ging.

Maar ja, ook op werkvloeren, ja, da's heel erg vervelend.

Goed dat het onderkend wordt, en er dingen over worden geschreven; pesten is wel zo vals....

Morgen meer; ik ga nu proberen te slapen... Slapende smiley

Vredige nacht!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 13:11
 
JOL252 schreef:
Jij en pesten?? Je hebt gewoon een dijk van een humor en ik lig geregeld in een deuk. Moet nog steeds vragen bij huishoudtopic of er ook een ontdeukapparaat bestaat.

http://www.jonker-uitdeuken.nl/

Knipoog smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 11 januari 2013, 13:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 4 van 8