ChristianMatch
 


Forum

Oude gospel hits moeten weer tot leven komen
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 19:39
 
Ik zat zo te denken. Ik ben druk bezig met de internet radio. Als ik heel veel ander gospel internet radio's beluister, dan hoor ik grotendeels alleen maar moderne en vaak snugger stijl van zogenoemde gospelmuziek. Als je het vergelijkt met oudere muziek, dan zit er totaal geen melodie meer in zoals men vroeger dat deed.

Zo vond ik nog een prachtig nummer van Petra - No doubt. Petra is toch een groep dat in het algemeen goede muziek heeft gemaakt, niet alle nummers van hun zijn mooi, want die drukke nummers van hun slaat eigenlijk ook nergens op. Maar als je die rustige nummers van hun hoort en dan met de tekst erbij, ja dan mis ik die oude hits van vroeger.

In het begin van opwekkingsliederen was het nog zo mooi en was de muziek nog te verdragen, maar hoe de opwekkingsnummers vandaag de dag worden ingekleed, dan denk ik van, hoe krijgen het in hun hoofd.

En aangezien heel veel oude mensen toch die oude nummers missen, heb ik besloten om ook die oude muziek op de plank te gooien op de internet radio. Zo probeer ik ook de psalmen, glorieklokken en johannes de heer liederen ook weer leven te geven, en dan bedoel ik wat vaker leven geven. Ik kan me zelf ook beter vinden in die oudere muziek, al moeten we de jongeren niet vergeten natuurlijk, ook voor hen zal er veel muziek zijn. Maar ik bedoel; is het niet zo dat die oude muziek lang zoveel niet meer worden gedraaid?

Maar goed, ik doe ook live op verzoek elke avond tussen 8 en 9. Dan kunnen mensen bellen hier naar de studio en komen ze live in de uitzending, en dan kunnen er ook altijd verzoeken worden gedaan, dus ieder wat wils. Maar toch als ik me bedenk hoe de oude muziek in vergetelheid worden gebracht vind ik dat die muziek toch weer in het leven geroepen moeten worden.

Hoe denken jullie daarover?


http://www.youtube.com/watch?v=bNw4idhyLL0
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 19:54
 
Lijkt me een heel goed plan. Een mix van oude en nieuwe gospelhits is volgens mij ook veel leuker. Lachende smiley

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:02
 
Juist, zie je wel? Ja ik heb heel veel hits hier te liggen hoor, zoveel. 2nd chapter of acts, keith green, oudere hits van michael w smith, en veeeeeel meeer.

Maar dat horen jullie wel zodra ik de internet radio de lucht in heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:09
 
Ik heb ook oude country hits ook prachtig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:09
 
ik heb niks met Gospel

des te meer met Blackmore's Night en After Forever en dergelijke.


maar da's nou niet bepaald gospel, dus daar zal niet naar geluisterd worden.

(je weet niet wat je mist Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:26
 
KABOUTER722 schreef:
ik heb niks met Gospel

des te meer met Blackmore's Night en After Forever en dergelijke.


maar da's nou niet bepaald gospel, dus daar zal niet naar geluisterd worden.

(je weet niet wat je mist Lachende smiley )


wat dacht je van within temptation....
(was je vorig niet in tiel naar een concert van hun?}


das wel hééééél occult geloof ik.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:35
 
Ja is het ook, maja das nou de verleiding ervan. De muziek is mooi, maja de inhoud meestal he.

Hotel californie van the eagles gaat over een satanskerk. Die ene nummer van de beatles, opla die opla da, ofzo iets, blijkt ook zo occult als de pest te zijn. Zelfs spicegirls schijnt niet zuiver te zijn, die zijn zelfs in het leven geroepen door de bekende satanist die de hotel in californië heeft geopend en een satanskerk van gemaakt heeft. Spicegirls en hun muziek is gemaakt om de kinderen aan te sporen om de regels van ouders te overtreden, één van hun liederen zingen ze: je moet de regels van je ouders overtreden, want regels zijn er om om te overtreden. Ja zo kan ik wel doorgaan. Ook K3 schijnt niet zuiver te zijn, maar dat weet ik zo niet hoe dat precies zit. Maar ik weet wel dat achter die onschuldige gezichten veel duistere dingen zitten om onze kinderen te beïnvloeden. Muziek is dan ook de beste middel om mensen te beïnvloeden, ook al vinden mensen dat het niet zo is, toch is het zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:46
 
nonsens,

ook zonder de muziek van de spicegirls gaan kinderen de grenzen opzoeken naar hun ouders toe...

ik ben met klassiek opgegroeid....
ik ging idd als kind zijnde de grenzen opzoeken...

en welk kind doet dat nou niet...

ik luister sinds mijn pubertijd naar pop muziek en verschillende genres.. ben ik nu dus een slecht mens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:05
 
Nee, het gaat er niet om of je slecht bent of geworden bent. Onbewust heeft dat muziek invloed, of je het nou wilt of niet.

Bekijk die preek eens van Henk van zon - duistere onder tonen van de popmuziek.

Naja dat is meer een documentaire van 40 minuten ofzo. Dan kom je er wel achter.


Laatst aangepast door
LAVERDE524
op zaterdag 5 januari 2013, 21:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 21:13
 
het frappante in dit soort discussies is dat degene die beweert dat genoemde muziek occult zou zijn niet eens weten hoe de muziek klinkt. begrijp ik dus, Laverde, dat jij geen muziek luistert, aangezien muziek mensen beïnvloedt

smaken verschillen nou eenmaal. daar kan je niks aan doen. zelfs geen lap tekst met halve onwaarheden kan daar niks aan veranderen.

Engeltje smiley


Laatst aangepast door
KABOUTER722
op zaterdag 5 januari 2013, 21:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:51
 
Hallo Laverde,

Heb je al enig idee hoe de zender gaat heten, zodat we hem via het net ? kunnen beluisteren... Smiley die vol vragen zit

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 14:08
 
Bizar hoe je K3 duivels kunt noemen en er ondertussen een onbijbelse denkwijze op nahoudt........

http://www.ekklesia-evangeliekorps.com/?p=7449
Lees hoe verklaard wordt dat negers geen mensen zijn maar geschapen zijn als dieren in het veld........ Zieke smiley

Ik sla jouw oude versjes liever over,er gaat nl een zeer negatieve invloed vanuit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 14:42
 
LEANNE226 schreef:
Bizar hoe je K3 duivels kunt noemen en er ondertussen een onbijbelse denkwijze op nahoudt........

http://www.ekklesia-evangeliekorps.com/?p=7449
Lees hoe verklaard wordt dat negers geen mensen zijn maar geschapen zijn als dieren in het veld........ Zieke smiley

Ik sla jouw oude versjes liever over,er gaat nl een zeer negatieve invloed vanuit.

Leanne, ik heb het (gedeeltelijk) gelezen! Afschuwelijk, om misselijk van te worden. Deze keer is het het mindere ras (het dier van het veld) dat Eva verleid heeft. Negers zijn geen mensen die naar het beeld van God geschapen zijn, maar dieren van het veld en gemaakt om het blanke ras te dienen.

Mijn vraag aan Laverde: ben jij het eens met wat hier geschreven staat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:14
 
wie zegt dat iedereen het ware evangelie zullen verstaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:17
 
LAVERDE524 schreef:
wie zegt dat iedereen het ware evangelie zullen verstaan?

Dat is geen antwoord! Ik vraag of JIJ het eens bent met wat er staat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:37
 
Het gaat er niet om of ik er mee eens ben. Het gaat erom van wat het Woord zegt. Als het Woord zegt dat God het gedierte des velds heeft geschapen, ja, dan geloof ik dat.

En Israël heeft door de eeuwen bewezen dat zij een regeer volk zijn met God, want israel betekend strijden en regeren met God. En de geschiedenis laat zien hoe Israël geheerst heeft de afgelopen eeuwen over de volkeren, in deze tijd zou dat verboden zijn, want Israël heeft bewezen hoe zij slaven hadden onder zich die goed werden betaald. Maar ja, nu laat israel het af weten en laten ze de vreemde volkeren over hen heersen, dat word ook wel genoemd: de tijd der heidenen. Zie hoe onze politiek beheerst worden door turken, marokkanen, en moslims, en dat kwam omdat wij ze toe lieten in ons land, terwijl de Bijbel ons leert Heilig te leven, en heilig betekend afscheiden, apart, afgezonderd leven. De Bijbel spreekt heel duidelijk dat de volkeren buiten israel op hun eigen plaats zijn gezet, en israel is op hun plaats gezet, tijdens hun ballingschap. En wij zijn hier geplaatst, wij als zebulon, aan de zand der zeeën. Zebulon staat bekend om hun rijkdom der zeeën, zie hoe rijk en groot holland was op zee.

Maar het vergt ontzettend veel studie en geschiedenis om te zien waar de 10 stammen zijn gebleven, de 2 stammen rijken, de joden dus, zijn maar voor 70 jaar in de ballinschap geweest maar zijn toen terug gekeerd omdat uit de stam Juda, Jezus voort is gekomen. Maar nu kan Israël terug keren naar haar man. Israël de tien stammen staan ook wel bekend als het verheidenste deel van Israël omdat zij onder de volkeren verstrooid zouden worden, en in tussen is israel uit gegroeid tot een menigte van volken, zoals beloofd was aan abraham.

Het gedierte des velds, als je dat leest in het hebreeuws, dan staat er: veldarbeider. Maar dat is een studie apart. Het aziatische ras(waaruit ook de chinezen zijn ontstaan), mongoolse ras, negerras waren geschapen om te werken voor adam, om de aarde verder uit te werken, want adam kon het alleen niet doen. Maar goed dit vergt een uitgebreide studie om deze materie goed te begrijpen, je moet bij het begin beginnen, en onderzoek doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:39
 
Ik vind de kauwgomballenboom van Elly & Rikkert leuk, is dat ook occult??

(eens even achterstevoren draaien...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:43
 
LAVERDE524 schreef:
Het gaat er niet om of ik er mee eens ben. Het gaat erom van wat het Woord zegt. Als het Woord zegt dat God het gedierte des velds heeft geschapen, ja, dan geloof ik dat.

En Israël heeft door de eeuwen bewezen dat zij een regeer volk zijn met God, want israel betekend strijden en regeren met God. En de geschiedenis laat zien hoe Israël geheerst heeft de afgelopen eeuwen over de volkeren, in deze tijd zou dat verboden zijn, want Israël heeft bewezen hoe zij slaven hadden onder zich die goed werden betaald. Maar ja, nu laat israel het af weten en laten ze de vreemde volkeren over hen heersen, dat word ook wel genoemd: de tijd der heidenen. Zie hoe onze politiek beheerst worden door turken, marokkanen, en moslims, en dat kwam omdat wij ze toe lieten in ons land, terwijl de Bijbel ons leert Heilig te leven, en heilig betekend afscheiden, apart, afgezonderd leven. De Bijbel spreekt heel duidelijk dat de volkeren buiten israel op hun eigen plaats zijn gezet, en israel is op hun plaats gezet, tijdens hun ballingschap. En wij zijn hier geplaatst, wij als zebulon, aan de zand der zeeën. Zebulon staat bekend om hun rijkdom der zeeën, zie hoe rijk en groot holland was op zee.

Maar het vergt ontzettend veel studie en geschiedenis om te zien waar de 10 stammen zijn gebleven, de 2 stammen rijken, de joden dus, zijn maar voor 70 jaar in de ballinschap geweest maar zijn toen terug gekeerd omdat uit de stam Juda, Jezus voort is gekomen. Maar nu kan Israël terug keren naar haar man. Israël de tien stammen staan ook wel bekend als het verheidenste deel van Israël omdat zij onder de volkeren verstrooid zouden worden, en in tussen is israel uit gegroeid tot een menigte van volken, zoals beloofd was aan abraham.

Het gedierte des velds, als je dat leest in het hebreeuws, dan staat er: veldarbeider. Maar dat is een studie apart. Het aziatische ras(waaruit ook de chinezen zijn ontstaan), mongoolse ras, negerras waren geschapen om te werken voor adam, om de aarde verder uit te werken, want adam kon het alleen niet doen. Maar goed dit vergt een uitgebreide studie om deze materie goed te begrijpen, je moet bij het begin beginnen, en onderzoek doen.

Ok, je bent het er dus mee eens omdat het volgens jou in het Woord staat.
Het Aziatische ras, het Mongoolse ras en het negerrras zijn ondergeschikt aan het Blanke ras, ze staan op 1 lijn met het gedierte van het veld en moeten (als slaaf) voor het Blanke ras werken.


(Het is wel erg of-topic hier, maar wel belangrijk!)


Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 6 januari 2013, 16:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:57
 
citaat Laverde: "Zie hoe onze politiek beheerst worden door turken, marokkanen, en moslims, en dat kwam omdat wij ze toe lieten in ons land"

dat ligt wel even anders: buitenlandse werknemers zijn indertijd bewust aangetrokken door het nederlandse bedrijfsleven enz omdat zij wél het werk wilden doen waar nederlanders zichzelf te goed voor begonnen te achten snaps!? door de jaren heen vond er gezinshereniging plaats én wilden andere buitenlanders zichzelf natuurlijk ook verbeteren op die manier, voorstelbaar! vervolgens zijn ze dankbaar als nieuw electoraat (mensen die mogen stemmen) in de armen gesloten van een grotere politieke partij... dát is ongeveer de gang van zaken en heeft het in die zin verder niks te maken met de theorie van Laverde

(vervolgens kwam Pim Fortuyn (nou ja) er pas achter dat de groeiende aantallen buitenlandse werknemers enz een toch wel té grote aanspraak op de publieke middelen begonnen te maken, dat is ook wel weer waar ja)

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 10:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:21
 
Beste Laverde,

Bel, bel... Spoetnik naar aarde... Gefrustreerde smiley Zieke smiley
Even tussen de discussies door nogmaals weet je al hoe het internet-station gaat heten ? Kunnen we die ook via het net beluisteren ? Smiley die vol vragen zit

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op zondag 6 januari 2013, 18:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:03
 
[Het gedierte des velds, als je dat leest in het hebreeuws, dan staat er: veldarbeider. Maar dat is een studie apart. Het aziatische ras(waaruit ook de chinezen zijn ontstaan), mongoolse ras, negerras waren geschapen om te werken voor adam, om de aarde verder uit te werken, want adam kon het alleen niet doen. Maar goed dit vergt een uitgebreide studie om deze materie goed te begrijpen, je moet bij het begin beginnen, en onderzoek doen.[/quote]

De persoon die dit bedacht heeft dat het dat betekent heeft geen studie hebreews/aramees gedaan op enig nivo waarin de Bijbel geschreven is.
Anders was hij niet tot deze conclusie gekomen. Dat verder geen theoloog of voorganger die wel gestudeert heeft in deze talen zijn visie deelt zegt al genoeg. Je wordt ernstig misleid Laverde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:10
 
LAVERDE524 schreef:
wie zegt dat iedereen het ware evangelie zullen verstaan?


Alleen jij kan dat verstaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:18
 
MARISKA601 schreef:
Alleen jij kan dat verstaan?

dat bedoelt ie niet denk ik (dat alleen hij het kan verstaan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:24
 
Meestal wordt Laverde op zondag volgepropt met domme en nu ook racistische uitspraken die nergens op zijn gestoeld. Vervolgens wordt hij er op uitgestuurd om dit te gaan verkondigen zodat ieder tot 'inzicht' zou komen. Welke enige waarde dit 'inzicht' heeft is alleen door de sektarische beweging waartoe hij behoort bekent. Voor de meeste normale mensen zijn het domme teksten gekruid met minachting voor het andere geslacht en rassen. Als hij, Laverde, zich goed voelt bij zo'n strekking dan kunnen we alleen maar blij voor hem zijn. Het spijtig is dat hij zijn 'waarheid' ook aan ons wil opdringen waardoor sommige mensen zich gaan ergeren. Je hebt nu eenmaal ongezonde gelovigen...maar het zijn ook gelovige, zullen we maar (met medelijden) denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:28
 
LAVERDE524 schreef:
Het gaat er niet om of ik er mee eens ben. Het gaat erom van wat het Woord zegt. Als het Woord zegt dat God het gedierte des velds heeft geschapen, ja, dan geloof ik dat.

En Israël heeft door de eeuwen bewezen dat zij een regeer volk zijn met God, want israel betekend strijden en regeren met God. En de geschiedenis laat zien hoe Israël geheerst heeft de afgelopen eeuwen over de volkeren, in deze tijd zou dat verboden zijn, want Israël heeft bewezen hoe zij slaven hadden onder zich die goed werden betaald. Maar ja, nu laat israel het af weten en laten ze de vreemde volkeren over hen heersen, dat word ook wel genoemd: de tijd der heidenen. Zie hoe onze politiek beheerst worden door turken, marokkanen, en moslims, en dat kwam omdat wij ze toe lieten in ons land, terwijl de Bijbel ons leert Heilig te leven, en heilig betekend afscheiden, apart, afgezonderd leven. De Bijbel spreekt heel duidelijk dat de volkeren buiten israel op hun eigen plaats zijn gezet, en israel is op hun plaats gezet, tijdens hun ballingschap. En wij zijn hier geplaatst, wij als zebulon, aan de zand der zeeën. Zebulon staat bekend om hun rijkdom der zeeën, zie hoe rijk en groot holland was op zee.

Maar het vergt ontzettend veel studie en geschiedenis om te zien waar de 10 stammen zijn gebleven, de 2 stammen rijken, de joden dus, zijn maar voor 70 jaar in de ballinschap geweest maar zijn toen terug gekeerd omdat uit de stam Juda, Jezus voort is gekomen. Maar nu kan Israël terug keren naar haar man. Israël de tien stammen staan ook wel bekend als het verheidenste deel van Israël omdat zij onder de volkeren verstrooid zouden worden, en in tussen is israel uit gegroeid tot een menigte van volken, zoals beloofd was aan abraham.

Het gedierte des velds, als je dat leest in het hebreeuws, dan staat er: veldarbeider. Maar dat is een studie apart. Het aziatische ras(waaruit ook de chinezen zijn ontstaan), mongoolse ras, negerras waren geschapen om te werken voor adam, om de aarde verder uit te werken, want adam kon het alleen niet doen. Maar goed dit vergt een uitgebreide studie om deze materie goed te begrijpen, je moet bij het begin beginnen, en onderzoek doen.


Ik gruwel van je beredenering gedierte des velds... veldarbeider...

Ik meen ooit es gehoort te hebben , dat er pas na de zonvloed verschillende mensen rassen zijn onstaan.
Dus lang na Adam en Eva waren overleden.

Een mier is een veld arbeider, een regenworm, een bij, een wesp, een vlieg, een spin noem maar alle insecten op die je in de natuur kan vinden.
Vogels en bijen en weet ik veel wat zorgen voor bestuiving dat er planetn blijven groeien en bloeien.
In de tijd van Adam en Eva waren er nog geen technieken die de mens kon doen.

Wist je dat ze in Afrika eeuwen terug natuur godsdiensten hadden?

Wist je dat ze daar door middel van bepaalde ritmes en dansen hun zgn goden niet teleur wilden stellen dmv dans en trommelslagen.

Wist je dat die muziek bepaald ritme had om in een trance te komen?

Wist je dat het zelfde muziekritme in de gospels te horen is?


Hoe zo K3 occult...

De teksten van gospels kunnen wel christelijk zijn.. maar de oorsprong ervan is wel erg heidens.

Pas maar op als je in Afrika bent.. er blijft daar een sfeer hangen van duistere bedoelingen.
Mensen geloven nog steeds in de zgn medicijnman.
Mensen dansen daarnog steeds om bepaalde goden goed gezind te zijn...


(Ten tijde van Mozes leefde het volk Israel als slaven onder de Egyptenaren...
Niks een regerend volk.)


Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 6 januari 2013, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:34
 
God is de uitvinder en schepper van alles zo ook de muziek en het ritme.
Die gaven heeft hij zelf in de mens gelegd. De duivel is de grote naaper maar daarom is die muziek nog niet van hem. Het ligt er maar aan waarvoor je het gaat gebruiken tot eer van wie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 23:06
 
LAVERDE524 schreef:
Het gaat er niet om of ik er mee eens ben. Het gaat erom van wat het Woord zegt. Als het Woord zegt dat God het gedierte des velds heeft geschapen, ja, dan geloof ik dat.

En Israël heeft door de eeuwen bewezen dat zij een regeer volk zijn met God, want israel betekend strijden en regeren met God. En de geschiedenis laat zien hoe Israël geheerst heeft de afgelopen eeuwen over de volkeren, in deze tijd zou dat verboden zijn, want Israël heeft bewezen hoe zij slaven hadden onder zich die goed werden betaald. Maar ja, nu laat israel het af weten en laten ze de vreemde volkeren over hen heersen, dat word ook wel genoemd: de tijd der heidenen. Zie hoe onze politiek beheerst worden door turken, marokkanen, en moslims, en dat kwam omdat wij ze toe lieten in ons land, terwijl de Bijbel ons leert Heilig te leven, en heilig betekend afscheiden, apart, afgezonderd leven. De Bijbel spreekt heel duidelijk dat de volkeren buiten israel op hun eigen plaats zijn gezet, en israel is op hun plaats gezet, tijdens hun ballingschap. En wij zijn hier geplaatst, wij als zebulon, aan de zand der zeeën. Zebulon staat bekend om hun rijkdom der zeeën, zie hoe rijk en groot holland was op zee.

Maar het vergt ontzettend veel studie en geschiedenis om te zien waar de 10 stammen zijn gebleven, de 2 stammen rijken, de joden dus, zijn maar voor 70 jaar in de ballinschap geweest maar zijn toen terug gekeerd omdat uit de stam Juda, Jezus voort is gekomen. Maar nu kan Israël terug keren naar haar man. Israël de tien stammen staan ook wel bekend als het verheidenste deel van Israël omdat zij onder de volkeren verstrooid zouden worden, en in tussen is israel uit gegroeid tot een menigte van volken, zoals beloofd was aan abraham.

Het gedierte des velds, als je dat leest in het hebreeuws, dan staat er: veldarbeider. Maar dat is een studie apart. Het aziatische ras(waaruit ook de chinezen zijn ontstaan), mongoolse ras, negerras waren geschapen om te werken voor adam, om de aarde verder uit te werken, want adam kon het alleen niet doen. Maar goed dit vergt een uitgebreide studie om deze materie goed te begrijpen, je moet bij het begin beginnen, en onderzoek doen.

Dus jij pretendeerd dat je boven Jezus en wat hij ons bevolen heeft staat,
Jij prenterdeerd dus een schriftgeleerde te zijn die precies wet wat eri n de wet staat?
Jij pretendeerd dus dat jij een jood bent, terwijl je dat helemaal niet bewijzen kunt maar het maar het aanneemt omdat het jou uitkomt? Misschien is je tig x bet, bet over grootmoeder wel een Indiaanse geweest of Aziatische vrouw, oei dan is er verkeerd bloed in jullie geslacht gekomen.

STOP MET JE DWAALLERINGEN en word praktiserend christen ipv wettisch schriftgeleerde, helaas wil jij omdat je superieur wilt zijn e nmacht bezitten, niet meer weten dat Jezus hier op aarde ons voorgeleefd heeft en ons tot voorbeeld is geweest, helaas wil jij onder geen beding leren wie en wat Jezu snu werkelijk was. Hij ging de diepste diepte in voor ons allemaal, jij hebt dat ooit beleden, maar bent de brede weg op gegaan omdat het jou beter uitkomt. Er is hier op aarde geen mens die de Bijbel zo kent als dat Stan hem kent en jou en je mede heersers, laat zien dat jullie (onterecht) joden zouden zijn.

Pas als je net als Jezus weer een dienend christen wordt, is er hoop voor je en niet het lot beschoren wat Jezus zegt over farizeeërs en schriftgeleerden.

Wordt weer bewust belijdend christen en ga Jezus weer als voorbeeld nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1