ChristianMatch
 


Forum

Redenen voor evangelische kerkverlating.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 09:57
 
SHANITA130 schreef:
Jezus woont in de Hemel.

Omdat jij er bent is God daar?

Tis andersom, omdat God er is ben jij er.

Trouwens je bedoeld toch niet die idiote hersenspoelcamping, he, met de Betteld, of wel? Zieke smiley

Nee Shanita, Jezus zei: Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden. en als zij en hij en jij en ik deel uitmaken van die twee of drie enz is het idd zo dat als wij daar zijn, God er ook is Lachende smiley

Lets get together!

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 3 februari 2013, 11:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:59
 
KEITH722 schreef:
Nee Shanita, Jezus zei: Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden. en als jij of ik deel uitmaken van die twee of drie is het idd zo dat als wij daar zijn, God er ook is Lachende smiley

Lets get together!

a

Quote:
Ik kan alleen maar wat doen aan mijn eigen gedrag. Omdat ik er ben is God daar ...
want Jezus woont in mij.

Dit hierboven schrijft ie..en ben jij zijn alias ofzo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:04
 
SHANITA130 schreef:
Dit hierboven schrijft ie..en ben jij zijn alias ofzo

nee maar wiens alias ben jij?
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:08
 
KEITH722 schreef:
nee
a

o
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:12
 
Nou, als het kinderachtige gedoe weer even voorbij kan zijn heb ik goed nieuws; Zowel Zoeker als Shanita hebben gelijk!

Jezus woont in ons en is er altijd en overal! Dus ook daar waar wij samenkomen, al was Hij er al eerder dan wij. Maar de enige reden dat wij er uberhaupt zijn is dat Hij er is. Wij bestaan alleen in Hem en zonder Hem hadden wij ook niet kunnen bestaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:14
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nou, als het kinderachtige gedoe weer even voorbij kan zijn heb ik goed nieuws; Zowel Zoeker als Shanita hebben gelijk!

Jezus woont in ons en is er altijd en overal! Dus ook daar waar wij samenkomen, al was Hij er al eerder dan wij. Maar de enige reden dat wij er uberhaupt zijn is dat Hij er is. Wij bestaan alleen in Hem en zonder Hem hadden wij ook niet kunnen bestaan.

iets kinderachtig noemen is pas kinderachtig...

(zooo, dat splintertje is ook weer uit m'n oog, ik word er steeds handiger in!! Lachende smiley )

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 11:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:36
 
KEITH722 schreef:
iets kinderachtig noemen is pas kinderachtig...

(zooo, dat splintertje is ook weer uit m'n oog, ik word er steeds handiger in!! Lachende smiley )

a

jij bent ook ff van het padje af, denk ik, vind ik, mijns inziens.

Je kan ook in een keer de hele balk eruithalen, ipv elke keer een splinterje...geintju


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 11:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:42
 
SHANITA130 schreef:
jij bent ook ff van het padje af, denk ik, vind ik, mijns inziens.

Je kan ook in een keer de hele balk eruithalen, ipv elke keer een splinterje...geintju

telegram:

ik niet van padje af stop jij wel ouderwets ruzie maken stop (beetje dom om het dan over balken te gaan hebben stop) stop
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:02
 
Ja, ik snap het je bent druk met al die splinters in je ogen, maar ja, mag ik je er ondanks dat op wijzen dat we het hier hebben over redenen evangelische kerkverlating? Knipoog smiley

Misschien kan je de splinters van Z er ook gelijk ff uithalen Knipoog smiley

S. Een balk bestaat uit vele splinters Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 14:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZOEKER064





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:12
 
Quote:
En ja, dat is een erg ongebruikelijke manier van denken .. dat ervaar ik keer op keer. (volgens mij ben ik weer helemaal on-topic)

En kennelijk komt deze manier van denken over als verheven.
Voor mij een aardige spiegel om in te kijken.

Kennelijk is het niet verstandig om op het forum te praten over God die in me woont. Hoe gaaf dat is, wat een vrede dat geeft. Om te delen wat ik daarin van Hem heb geleerd en ervaar ... Niet om iemand de les te leren, maar om juist uit te nodigen.

Wat een verantwoordelijkheid ...

Jammer ...


Laatst aangepast door
ZOEKER064
op zaterdag 2 februari 2013, 14:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:15
 
Zoeker: Als ik mezelf terugtrek uit een kerk (de kerk verlaat) dan verlaat met mij ook een deel van God die gemeente.

Nou, ik denk dat dat 'deel van God' daar gewoon blijft...

Droom lekker en welterusten....tot je ogen opengaan... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 14:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:26
 
@Zoeker,

Ik vind het oprecht jammer dat je niet gewoon, gewoon doet en zo hoog verheven van waar ik ben is God en als ik een kerk verlaat, dan gaat een deel van God met me mee etc.

Zo maakt je het iig voor mij, onmogelijk om je serieus te nemen, en je te zien als vriend/in, wat ik met anderen wel heb, dat ik ze zo zie.

Smiley die kijkt alsof ze iets jammer vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZOEKER064





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:26
 
SHANITA130 schreef:
Zoeker: Als ik mezelf terugtrek uit een kerk (de kerk verlaat) dan verlaat met mij ook een deel van God die gemeente.

Nou, ik denk dat dat 'deel van God' daar gewoon blijft...

Droom lekker en welterusten....tot je ogen opengaan... Knipoog smiley


hmm, en hun kinderen zullen dromen dromen ....
Dromen is een gave van God. Mooi toch wat er gebeurt als Hij in je woont Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:43
 
SHANITA130 schreef:
@Zoeker,

Ik vind het oprecht jammer dat je niet gewoon, gewoon doet en zo hoog verheven van waar ik ben is God en als ik een kerk verlaat, dan gaat een deel van God met me mee etc.

Zo maakt je het iig voor mij, onmogelijk om je serieus te nemen, en je te zien als vriend/in, wat ik met anderen wel heb, dat ik ze zo zie.

Smiley die kijkt alsof ze iets jammer vind.


Shanita

Hier wil ik wel op reageren ik weet niet of zoeker dat bedoelt ,
maar ik heb een kerk verlaten en een andere kerk bezocht waar ik nog tot voor drie weken met plezier naar toe ging, ik zeg met plezier want vele mensen zijn daar echt een deel van mij alleen kan ik het niet pakken af en toe maar goed dat even terzijde dat is mijn gevoel
Maar als ik zeg dat ik de ander kerk heb verlaten omdat ik daar de Heer niet vond en ook mede door de wat de kerk mensen daar te kort komen in mijn belevingen wel vragen hoe is en niet eens een keer langs komen je verder maar laten zitten als je zegt het gaat niet goed.
Affain nu in deze kerk gaat dat heel fijn als ik aangeef zeg ik goed wat ik moeilijk kan maar als ik aangeef aan de mensen die om me geven heb ik elke dag een vol huis , dat ben ik niet gewend .

Waar het om gaat ik heb de kerk verlaten om redenen mensen vragen in de stad waarom en zeg dan daarom ze zeggen je hebt gelijk als het gaat om er voor elkaar te zijn hier zie je veel familie van elkaar en je komt er als alleenstaande in je leven zonder familie die om je geeft niet tussen zo heeft God het in mijn ogen niet bedoelt
IK ben op zoek gegaan en kwam bij de kerk uit waar iknu kerk.

Maar nu in deze moeilijk periode waar de voorganger me belt en zegt ja gut wat moeilijk zal ik voor je bidden door de foon dan gaan mijn haren overeind staan en dat hoef ik dan niet naar nieuwe leden hard lopen en thuiskomen en ikzit weer alleen.
sorry lang verhaal
Toen ik vorige week werd aangeraakt door een preek van de t v een kerk hier een half uur van daan ongeveer drie kwartier dacht wau ik ga schrijven een preek voor mij bedoelt ik kreege een boekje van ze opgestuurd maar dat er even buiten ,
een mooie mail met de liefde van de HEER beschreven, en ja mijn voorganger zegt terwijl ik op het punt stond mijn rugzak op te doen aaaa joh ga toch even de stad even er uit even ergens een kopje drinken
Ik kan je nu vertellen als ik morgen de auto kan lenen ga ik naar de andere kerk
En gaat God mee en een deel van de gemeente als ze horen hoe ik er over denk .
Ik zeg niet dat ik over stap ga heus terug zeg ook wat ik er van vind, want ik loop niet meer weg voor mensen nooit meer .
Maar als ik elders ga ga mensen vragen en gaan sommigen er n mee omdat ze het eens zijn met mij
Of soms ook omgekeerd kan het zijn dat ik denk met een ander mee te gaan
En ik wil dar ook voor open staan als ik nieuwe liefde krijg met twee verschillende kerken zal je ook die keuze moeten maken en er gaan altijd mensen mee
Maar belangrijkst is GOD gaat mee waar je je voeten ook zet niemand geen kerk is beter dan de ander de mens doet wat hij/zij denkt op dat moment te moeten doen .
En ik heb nog een hele dag te tijd om na te denken wat ik morgen ga doen maar God geeft me dat ook in en gaat met mij mee


zegens en groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 15:45
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ik snap het je bent druk met al die splinters in je ogen, maar ja, mag ik je er ondanks dat op wijzen dat we het hier hebben over redenen evangelische kerkverlating? Knipoog smiley

Misschien kan je de splinters van Z er ook gelijk ff uithalen Knipoog smiley

S. Een balk bestaat uit vele splinters Knipoog smiley

nee, alweer een hardnekkig misverstand; een balk bestaat net na het zagen uit één homogeen stuk hout , pas na het zagen of de bewerking van de balk is er soms wel eens sprake van een splintertje hier of daar en dat ligt trouwens ook nog maar net aan de houtsoort, snel groeiend "waaibome-hout" geeft al veel meer splinters dan langzamer groeiende soorten als bijv tropisch hardhout (maar een beetje timmerman kan daar verder wel mee omgaan)

aaaaanu terug naar onze collega's in studio evangelische kerkverlating
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 22:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 15:58
 
[quote=ALTJE848]Shanita Hai

Hier wil ik wel op reageren ik weet niet of zoeker dat bedoelt ,
maar ik heb een kerk verlaten en een andere kerk bezocht waar ik nog tot voor drie weken met plezier naar toe ging, ik zeg met plezier want vele mensen zijn daar echt een deel van mij alleen kan ik het niet pakken af en toe maar goed dat even terzijde dat is mijn gevoel
Maar als ik zeg dat ik de ander kerk heb verlaten omdat ik daar de Heer niet vond en ook mede door de wat de kerk mensen daar te kort komen in mijn belevingen wel vragen hoe is en niet eens een keer langs komen je verder maar laten zitten als je zegt het gaat niet goed.
Ik ken dat ja.
Affain nu in deze kerk gaat dat heel fijn als ik aangeef zeg ik goed wat ik moeilijk kan maar als ik aangeef aan de mensen die om me geven heb ik elke dag een vol huis , dat ben ik niet gewend .
Dat is tof, ja men ziet naar elkaar om.
Waar het om gaat ik heb de kerk verlaten om redenen mensen vragen in de stad waarom en zeg dan daarom ze zeggen je hebt gelijk als het gaat om er voor elkaar te zijn hier zie je veel familie van elkaar en je komt er als alleenstaande in je leven zonder familie die om je geeft niet tussen zo heeft God het in mijn ogen niet bedoelt
Ja, ook dat ken ik.
IK ben op zoek gegaan en kwam bij de kerk uit waar iknu kerk.
oké Lachende smiley
Maar nu in deze moeilijk periode waar de voorganger me belt en zegt ja gut wat moeilijk zal ik voor je bidden door de foon dan gaan mijn haren overeind staan mijnes ook als ik dat zo hoor wat je nu zegt... en dat hoef ik dan niet naar nieuwe leden hard lopen en thuiskomen en ikzit weer alleen.
sorry lang verhaal
Ja, maar heel duidelijk hoor!
Toen ik vorige week werd aangeraakt door een preek van de t v een kerk hier een half uur van daan ongeveer drie kwartier dacht wau ik ga schrijven een preek voor mij bedoelt ik kreege een boekje van ze opgestuurd maar dat er even buiten ,
een mooie mail met de liefde van de HEER beschreven, en ja mijn voorganger zegt terwijl ik op het punt stond mijn rugzak op te doen aaaa joh ga toch even de stad even er uit even ergens een kopje drinken
Ik kan je nu vertellen als ik morgen de auto kan lenen ga ik naar de andere kerk
En gaat God mee en een deel van de gemeente als ze horen hoe ik er over denk .Ja deze zin snap ik wel, dan gaat God met je mee!Ik zeg niet dat ik over stap ga heus terug zeg ook wat ik er van vind, want ik loop niet meer weg voor mensen nooit meer .
Maar als ik elders ga ga mensen vragen en gaan sommigen er n mee omdat ze het eens zijn met mij
Of soms ook omgekeerd kan het zijn dat ik denk met een ander mee te gaan
En ik wil dar ook voor open staan als ik nieuwe liefde krijg met twee verschillende kerken zal je ook die keuze moeten maken en er gaan altijd mensen mee
Maar belangrijkst is GOD gaat mee waar je je voeten ook zet niemand geen kerk is beter dan de ander de mens doet wat hij/zij denkt op dat moment te moeten doen .
En ik heb nog een hele dag te tijd om na te denken wat ik morgen ga doen maar God geeft me dat ook in en gaat met mij mee

God gaat mee, ook als mensen ziek zijn en niet kunnen, dan is God ook daar, God is overal. Lachende smiley


zegens en groet anita

Zegens! S.!

En zo zou je het ook kunnen lezen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 15:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 17:33
 
KEITH722 schreef:
iets kinderachtig noemen is pas kinderachtig...

(zooo, dat splintertje is ook weer uit m'n oog, ik word er steeds handiger in!! Lachende smiley )

a

Mooi dat die splinter weg is. Kun je nu misschien inhoudelijk ingaan op mijn bijdrage?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 18:05
 
ZOEKER064 schreef:
hmm, en hun kinderen zullen dromen dromen ....
Dromen is een gave van God. Mooi toch wat er gebeurt als Hij in je woont Knipoog smiley

Ik ben klaar met roady, met zijn dreigementen: Hierin gaat jouw verhaal nog steeds mank vind ik Shanita.
r: Ik proef nog altijd een houding waarin je de ander op de knieeen dwingt, omdat jij vindt dat die ander je moet betalen. Dat is jou mening niet de mijne.
Ik zou de eerste zijn die diegene zou vergeven als er sprake zou zijn van berouw.

Maar kijk dan even goed wat God vervolgens doet.
Die roept die eerste persoon terug op het matje, en eist alsnog de gehele schuld, die de man never nooit kan betalen. Ik hoef niet te noemen waar een mens blijft, als ie z'n schuld nog met zich meetorst..... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik ben helemaal klaar met jou bangmakerij, en ook ff met jou, en Willemijn heeft gelijk, ik ben te snel, nu en dan, met excuses.
Ik eis niets. Degene laat me koud, ik zit wel met de gevolgen dat is iets anders.
Zo doet God dus als wij een ander niet VAN HARTE vergeven, vanuit onszelf, vanuit de wetenschap dat GOD onze schuld heeft kwijtgescholden.

Dus de conclusie is en blijft:
Als de ander UIT ZICHZELF berouw heeft, dan is dat mooi meegenomen.
Maar als de ander GEEN berouw toont, vanuit zichzelf, dan dienen wij de persoon TOCH te vergeven. Puur en enkel op grond van de vergeving die God ons heeft geschonken in de Here Jezus.

In dat bijbelgedeelte smeekte de man.


Ik ben helemaal klaar met jou bangmakerij, en ook ff met jou, en z, die alles goedpraat....
met een gelijkenis die helemaal niet op me van toepassing is, met zijn altijd vergeven ook al is er geen berouw, en jij erachteraan, omdat te verdedigen en dat niemand zoiets zei, gewoon ik reageer niet meer op jou en roady.

Ik neem Jol haar advies ter harte.
Dit gaan me teveel energie kosten een gevecht die ik jaren geleden toen ik de evangelische hoek verliet, ga ik nu niet opnieuw voeren.

Dus ik ga en niet met jou en niet met r in discussie, eigenlijk oa dezelfde redenen die ik had voor de ev. kerkverlating
.
.

rood ben ik


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 19:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 19:32
 
Fijn dat je nu ECHT klaar bent :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 19:43
 
TESSYBEAR731 schreef:
Mooi dat die splinter weg is. Kun je nu misschien inhoudelijk ingaan op mijn bijdrage?

al gedaan Tessy!, staat helemaal bovenaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZOEKER064





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:12
 
ZOEKER064 schreef:
En kennelijk komt deze manier van denken over als verheven.
Voor mij een aardige spiegel om in te kijken.

Kennelijk is het niet verstandig om op het forum te praten over God die in me woont. Hoe gaaf dat is, wat een vrede dat geeft. Om te delen wat ik daarin van Hem heb geleerd en ervaar ... Niet om iemand de les te leren, maar om juist uit te nodigen.

Wat een verantwoordelijkheid ...

Jammer ...

Hmm, en kennelijk vond iemand dat ik iets verkeerd heb geschreven, want de post (waar ik een reactie geef aan TESSYBEAR) is weg. Zowel de post die ik hier aanhaal en Shanita verwijzen naar die post, en deze is gone.

Mis ik iets hier? Op deze manier draagt CM bij aan een gebroken verhaal.... Heeft dus weinig zin om terug te zoeken wie wat wanneer heeft gezegd. Dat maakt het er niet makkelijker op als er zo langs elkaar heen wordt gepraat.

Ik zou het wel zo vriendelijk vinden als men degene wiens bijdrage wordt weggehaald zou vertellen waarom een bijdrage van wordt verwijderd.


Laatst aangepast door
ZOEKER064
op zaterdag 2 februari 2013, 21:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 22:41
 
TESSYBEAR731 schreef:
Mooi dat die splinter weg is. Kun je nu misschien inhoudelijk ingaan op mijn bijdrage?

Ben toch echt bang, dat hij nu met die balk bezig is Geschokte, onthutste smiley geduld is toch één schone zaak Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 08:09
 
ZOEKER064 schreef:
Hmm, en kennelijk vond iemand dat ik iets verkeerd heb geschreven, want de post (waar ik een reactie geef aan TESSYBEAR) is weg. Zowel de post die ik hier aanhaal en Shanita verwijzen naar die post, en deze is gone.

Mis ik iets hier? Op deze manier draagt CM bij aan een gebroken verhaal.... Heeft dus weinig zin om terug te zoeken wie wat wanneer heeft gezegd. Dat maakt het er niet makkelijker op als er zo langs elkaar heen wordt gepraat.

Ik zou het wel zo vriendelijk vinden als men degene wiens bijdrage wordt weggehaald zou vertellen waarom een bijdrage van wordt verwijderd.


Weljaaaa, geef CM maar de schuld.... Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit
Lekker makkelijk.
En uitgerekend jij met je spiegelen....

Spiegelen betekent dat je de houding of bewegingen van een ander overneemt, bijvoorbeeld tegelijkertijd glimlachen, knikken of een slok uit het glas nemen.
Bron: Psychologie magazine


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 3 februari 2013, 14:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUDOVIS284





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:56
 
Sommigen zijn wel erg bitter hier, Het lijkt wel of men 's morgens eerst een liter azijn drinkt.
Iedere gelovige is zelf verantwoordelijk om te onderzoeken of het wel zo is wat er wordt beweerd.
Voorgangers politici cm leden iedereen kan je zomaar iets op de mouw spelden al dan niet met volledig uit verband gerukte bijbelcitaten. onderzoek en leg het voor aan de Auteur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:01
 
Zoist!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZOEKER064





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 13:12
 
SHANITA130 schreef:
Weljaaaa, geef CM maar de schuld.... Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit
Lekker makkelijk.

er is een gezegde over bloed en nagels. is hier echt van toepassing.
Ik vind deze toespelingen echt niet kunnen Shanita. Ik merk op dat je de opmerking over azijn drinken niet hebt begrepen. maar dat terzijde.
7x70 maal. Gewoon weer doen.

Om toch even de glitch van CM te documenteren het volgende:

Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:12
Quote:
goed nieuws; Zowel Zoeker als Shanita hebben gelijk!

Helemaal mee eens, daar wilde ik dus graag op reageren. Complimentje voor TESSABEAR!

Heb ik vervolgens tegen 11:14 op gereageerd. Die posting is WEG.

Twee stukjes zijn er nog van terug te vinden.

1. Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:12

Quote:
:
En ja, dat is een erg ongebruikelijke manier van denken .. dat ervaar ik keer op keer. (volgens mij ben ik weer helemaal on-topic)

2. Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:15

Quote:
Zoeker: Als ik mezelf terugtrek uit een kerk (de kerk verlaat) dan verlaat met mij ook een deel van God die gemeente.

Ik ben echt benieuwd naar iemand die kan verklaren waar jij en ik die quotes vandaan hebben gehaald.

Ik zit zelf in de ICT en weet dat er ook technische redenen zijn, hoeft echt geen opzet te zijn. maar het is wel lastig.

Ik herinner me nog dat je afgelopen week zo ook eens bezig bent geweest met het zoeken naar een uitspraak van jezelf en hem niet meer terug kon vinden.


Laatst aangepast door
ZOEKER064
op zondag 3 februari 2013, 13:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 14:39
 
Die heb ik allang gevonden.

Ik ben weleens meer iets kwijt, en juist als ik ga lopen zoeken waar stond dat ook alweer ja, dan vind ik het bijna nooit.

Laat ik het voor wat het is, ja, dan zie ik het ineens na een tijdje als ik bijvoorbeeld een topic nog een keer doorlees, of bij toeval.

Ik kan me ook niet echt herinneren dat jij iets tegen Tessybear had gezegd, misschien heb je dat gedroomd ofzo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 16:23
 
ZOEKER064 schreef:
Hmm, en kennelijk vond iemand dat ik iets verkeerd heb geschreven, want de post (waar ik een reactie geef aan TESSYBEAR) is weg. Zowel de post die ik hier aanhaal en Shanita verwijzen naar die post, en deze is gone.

Mis ik iets hier? Op deze manier draagt CM bij aan een gebroken verhaal.... Heeft dus weinig zin om terug te zoeken wie wat wanneer heeft gezegd. Dat maakt het er niet makkelijker op als er zo langs elkaar heen wordt gepraat.

Ik zou het wel zo vriendelijk vinden als men degene wiens bijdrage wordt weggehaald zou vertellen waarom een bijdrage van wordt verwijderd.

Heb een reactie van jou inderdaad gemist, Zoeker. Voel je vrij hem alsnog te plaatsen of anders te mailen. Want inderdaad, er verdwijnen weleens posts in het luchtledige. Hoe? Geen idee! Maar dat het wel eens gebeurd is zeker.


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 3 februari 2013, 16:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 17:01
 
TESSYBEAR731 schreef:
Heb een reactie van jou inderdaad gemist, Zoeker. Voel je vrij hem alsnog te plaatsen of anders te mailen. Want inderdaad, er verdwijnen weleens posts in het luchtledige. Hoe? Geen idee! Maar dat het wel eens gebeurd is zeker.

Dus toch! merkwaardig en irritant... maar goed, vanmiddag flipt CM ook op andere manieren met allemaal foutcodes waardoor je niet kan inloggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 18:53
 
Nou dan is het een ict foutje, ja toch Zoeker, ja, jij kan het weten ja, ivm met je opleiding bedoel ik.

Ik weet zeker dat CM hier niet zomaar posts weghalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 4 van 6