ChristianMatch
 


Forum

Tipsch voor den man
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 11:38
 
[quote=CORNE927]Oke ik ben het vaak met je eens, nu maar voor de helft, echt neutraler kan het volgens mij niet geschreven worden
Zo wie zo niet, wegens het groot aantal verschillende aantal soorten mannen wat hier aanwezig is.

De reeds in het verleden al eens voorziene, en thans onvoorziene heren, de onvoorziene heren, van uit het verleden tot nu.
En wat het bouwjaar ook mogen zijn (de onvoorziene heren van nu en uit het verleden) willen nog een nageslacht.

En of dat dan ook nog te verwezenlijken is, laten wij in wel veel gevallen in de midden, bij een vrouw van middelbare leeftijd is die keuze beperkt.
Dus kom je nog in aanmerking (de oudere heren) bij een iets tot veel jongere vrouw.
Dat is dan niet om de oudere vrouw te discrimineren, maar meer uit relatief verhogende kans op een e.v.t nageslacht te kunnen bewerkstelligen .

Dus ja er zijn nog wel ouwe bokken die een groen blaadje willen consumeren.
Dus geheel misslaan doet S het dan ook niet met die opmerking, en of er dan van liefde nog enig sinds spraken is, mm gerust wel.
En of er van gerede kansen gesproken kunnen worden, bij die ouwe bokken, gerust wel zeker van niet, ook dat laten we eigenlijk in de midden


Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 7 februari 2013, 11:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:15
 
[quote=CORNE927]Ik heb het niet over alle mannen, gemiddeld of zo, weet ik veel heb geen cijfers.

En ook; lang niet alle mannen!!!!

Zucht: ik zit net ervoor te schrijven dat ik 2 goede vrienden heb, beidde ouder dan mij, en daar heb ik dat weer niet mee.

Gewoon ervaringen van mij: en twas trouwens een reactie op Leanne die dat wel kan schrijven....wat ik ook schreef.

Quote Leanne: Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 12:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:31
 
[quote=GERRIT084]

Gerrit, ik had niet eens gedacht aan nageslacht zelfs en dat dit een belangrijke reden voor de jonge blaadjes is. Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet goed.

Ik ga geen exacte grens aangeven, maar moet je gemiddeld niet 40/43 aanhouden als maximum voor een man om nog kinderen te wensen. Is het risico bij vrouwen van 40+ ook niet fors groter op 'niet gezonde' kinderen?
Of moeten we blind dit maar in Gods handen geven zonder na te denken?
Lijkt mij niet, we hebben zelf ook verstand!

Nog los dat het kind ook recht heeft op een frisse vader (en geen opa) lijkt het me zo dat je als 43+er als man geen nageslacht meer zou moeten wensen. En dus vervalt het argument om jonge blaadjes te wensen.

God heeft het mooi gemaakt, de vrouw is van 16 tot 40 vruchtbaar. Ouder is ook nog mogelijk, maar dan loop je wel tegen allerlei grenzen aan, zowel bij vrouw als man. Gezond verstand gebruiken is de beste optie, uitzonderingen altijd daargelaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:38
 
Het kind heeft recht op liefde en respect, en dat heeft geen ene moer met leeftijd te maken: hoeveel kinderen, meisjes gaan niet heel leuk met hun opa om?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:54
 
SHANITA130 schreef:
Het kind heeft recht op liefde en respect, en dat heeft geen ene moer met leeftijd te maken: hoeveel kinderen, meisjes gaan niet heel leuk met hun opa om?

Er is een wezenlijk verschil tussen een opa en een vader, zelfs al krijgt het kind liefde en respect. Bij een groot leeftijdsverschil (tussen ouder en kind) is er al snel sprake van de welbekende 'generatiekloof' en kan alle liefde en respect in de wereld niet voorkomen dat er problemen ontstaan.

Tess, spreekt uit ervaring...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:07
 
TESSYBEAR731 schreef:
Er is een wezenlijk verschil tussen een opa en een vader, zelfs al krijgt het kind liefde en respect. Bij een groot leeftijdsverschil (tussen ouder en kind) is er al snel sprake van de welbekende 'generatiekloof' en kan alle liefde en respect in de wereld niet voorkomen dat er problemen ontstaan.

Tess, spreekt uit ervaring...

Zo is het Tess, je hebt jonge opa's en oude vaders. Opa's hebben een maatschappelijk andere rol ook dan vaders naar kinderen toe.

Laten we de levenscyclus maar gewoon respecteren, voor alles is een tijd...

@SHanita; natuurlijk kunnen kinderen soms erg goed met opa's/oma's overweg, maar dan zijn het nog geen vaders/moeders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:16
 
SHANITA130 schreef:
Nou Tine, sla je slag zou ik zeggen Knipoog smiley

25 jaartjes ouder, nou dat moet kunnen hoor tegenwoordig... Knipoog smiley


Hij vindt iig jou van 28 al leuker dan mij, 41 jaar, nou ja, het is íets.... Knipoog smiley

Ik ben toch maar 13 jaar ouder dan jou.

ha ha , zit hier dit topic es te lezen. moet toch wel heel hard lachen,zo prachtig je reageert op die ene opmerking. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:31
 
[quote=CORNE927]

Los van het feit dat jij er niet meer over nadenkt, heb ik er wel over nagedacht, niet dat ik mij er over uit laat, hoe wel.

Tot voor kort (2 jaar terug) dacht ik wel aan het feit, kinderen, nu niet echt meer, hoewel, ik zou het ook niet schuwen.
Kom ik terug op uw verklaring wat leeftijd betreft, en kinderen, volgens mij is goed vaderschap niet leeftijd gebonden.
Voor een kind is dat plaatje van oude vader, of jonge vader, niet echt belangrijk, maar wel zo één die er altijd is, als je hem nodig hebt.

In deze wereld, waarin wij nu leven, is heel veel mogelijk, denk ik, zeg niet bijna alles.
Er wordt niet meer vreemd opgekeken, als een kind 2 mammies of 2 pappies heeft, in 2013 mag en kan alles.
Behalve als een kind een vader heeft die (geef hem een slinger) 72 is, dan is het in ene wereld vreemd.

Dan het mogelijke gevaar... van de kwaliteit en levensvatbaarheid van een kind dat bij mensen geboren kan worden, als zij op oudere leeftijd zwanger raken.
Volgens mij is de wetenschap al zo ver, dat vooraf al bekeken kan worden wat het vermeende risico kan zijn.

Dan nog dit, waarom wij nu in eens wel ons voor mogelijk moeten houden dat wij nu wel in ene, de verantwoordelijkheid moeten dragen, voor wat komen gaat, of mogelijk komen gaat.
Ik vind het wel bezwaarlijk dat er een bank is, waar alle mannen kunnen doneren, en vrouwen kunnen incasseren.

Heeft wel niets met vaderlijk gezag te maken, maar de gerede kans dat over een aantal jaren, broer en zus uit huwen gaan, veel groter aanwezig is.
En gaat nu niet zeggen dat de sociale controle groot is, andere banken in tijd van crisis, en met sociale controle gaan ook naar de k....

Nee mijn vader ging ook naar de voetbal van mijn jongere broer, en in zijn jonge jaren met mij maar 1x.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:36
 
MAMY994 schreef:
Ja, ben zelf ook heel benieuwd naar de tips. Lachende smiley

MAMY die een datingsite nog steeds eng vind Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

wel nee, heb een hele leuke man ontmoet via deze site, echt niks engs aan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:43
 
TESSYBEAR731 schreef:
Er is een wezenlijk verschil tussen een opa en een vader, zelfs al krijgt het kind liefde en respect. Bij een groot leeftijdsverschil (tussen ouder en kind) is er al snel sprake van de welbekende 'generatiekloof' en kan alle liefde en respect in de wereld niet voorkomen dat er problemen ontstaan.

Tess, spreekt uit ervaring...

Helemaal gelijk!

Maar als je moet kiezen, tussen een jonge vader zonder liefde en respect en een oudere vader met deze eigenschappen wel, dan is het kind met de 2de duidelijk beter af ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:44
 
CORNE927 schreef:
Zo is het Tess, je hebt jonge opa's en oude vaders. Opa's hebben een maatschappelijk andere rol ook dan vaders naar kinderen toe.

Laten we de levenscyclus maar gewoon respecteren, voor alles is een tijd...

@SHanita; natuurlijk kunnen kinderen soms erg goed met opa's/oma's overweg, maar dan zijn het nog geen vaders/moeders?

Vaak wórden kinderen zelfs door opa's en oma's opgevoed.....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 13:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 14:01
 
SHANITA130 schreef:
Vaak wórden kinderen zelfs door opa's en oma's opgevoed.....

Ja, klopt, meestal uit economische overwegingen. De vraag is of we daar een grens over gaan. Is ander topic ook.

Ik zou het persoonlijk niet willen, dan maar een lagere levensstandaard. Als opa zou ik het ook niet doen trouwens, hoezeer ik ook van mn (klein)kinderen zou houden.

Ik ken een voorbeeld van een gepensioneerd stel, waarvan de man dacht met zijn vrouw er op uit te trekken na pensioen, genieten dus, geld genoeg hadden ze. Maar nee, de kinderen deden een beroep op zijn vrouw als oppas en die zwichtte. Dat levert dus spanningen op bij opa en oma. Hun relatie was sterk genoeg gelukkig, ze zijn nog bij elkaar.

Eenieder leeft in zijn of haar tijd en helpen is normaal, maar we moeten ook allemaal de eigen verantwoordelijkheid dragen en dat betekent dat je als jong gezin je kids bij een van de ouders moet onderbrengen vanwege de financien?
Mogen wij onze ouders daar mee opzadelen? Hebben die niet genoeg gedaan? Mogen zij ook van hun levensavond genieten na een leven van werken en zorgen?

Als jong gezin kan je dan wellicht geen twee onder een kap kopen, maar rijtjeshuis, soi, so be it. Tering naar de nering!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:01
 
CORNE927 schreef:
Ja, klopt, meestal uit economische overwegingen. De vraag is of we daar een grens over gaan. Is ander topic ook.

Ik zou het persoonlijk niet willen, dan maar een lagere levensstandaard. Als opa zou ik het ook niet doen trouwens, hoezeer ik ook van mn (klein)kinderen zou houden.

Ik ken een voorbeeld van een gepensioneerd stel, waarvan de man dacht met zijn vrouw er op uit te trekken na pensioen, genieten dus, geld genoeg hadden ze. Maar nee, de kinderen deden een beroep op zijn vrouw als oppas en die zwichtte. Dat levert dus spanningen op bij opa en oma. Hun relatie was sterk genoeg gelukkig, ze zijn nog bij elkaar.

Eenieder leeft in zijn of haar tijd en helpen is normaal, maar we moeten ook allemaal de eigen verantwoordelijkheid dragen en dat betekent dat je als jong gezin je kids bij een van de ouders moet onderbrengen vanwege de financien?
Mogen wij onze ouders daar mee opzadelen? Hebben die niet genoeg gedaan? Mogen zij ook van hun levensavond genieten na een leven van werken en zorgen?

Als jong gezin kan je dan wellicht geen twee onder een kap kopen, maar rijtjeshuis, soi, so be it. Tering naar de nering!

Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 7 februari 2013, 15:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:38
 
LEANNE226 schreef:
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?

Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:44
 
LIES146 schreef:
Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....

Nee soms heb je geen keuze,dat staat er ook..........ik zal het aanpassenKnipoog smiley
Maar ik blijf er wel bij dat het in de gevallen die corne beschrijft(thuisblijven vanwege de kinderen)wel een eigen keuze is.

En ja er zijn uitzonderingsgevallen!


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 7 februari 2013, 15:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 16:09
 
LEANNE226 schreef:
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?

Leanne, het is onmogelijk voor elk individueel geval een pasklaar antwoord te hebben natuurlijk.
Het gaat mij om de basisgedachte.

We leven in de situatie dat tot paar jaar geleden alles kon en mogelijk was en nu ligt dat nogal genuanceerder.
We zijn in historisch perspectief behoorlijk verwend geraakt, we konden alles kopen/krijgen en velen vinden dat ook 'normaal'. En in een poging die welvaart vast te houden wordt alles uit de kast gehaald door ook de ouders te belasten met dingen. We kunnen ook een stapje terug doen he!
Dan maar geen 2x maar 1 x op vakantie en wat langer met huidige auto blijven rijden.

Nogmaals, een keer elkaar helpen moet altijd kunnen, maar om nu je ouders' leven te willen bepalen vind ik te ver gaan.

En tja, menig ouder kan natuurlijk ook geen 'nee' zeggen, zo ligt dat bij familieverhoudingen.

Kortom, ingewikkeld proces. Het scheelt allicht dat ik nogal zelfstandig ben opgevoed en dus er niet eens op kom mn ouders te vragen me ergens mee te helpen, althans langdurig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 16:58
 
CORNE927 schreef:
Ja, klopt, meestal uit economische overwegingen. De vraag is of we daar een grens over gaan. Is ander topic ook.

Ik zou het persoonlijk niet willen, dan maar een lagere levensstandaard. Als opa zou ik het ook niet doen trouwens, hoezeer ik ook van mn (klein)kinderen zou houden.

Ik ken een voorbeeld van een gepensioneerd stel, waarvan de man dacht met zijn vrouw er op uit te trekken na pensioen, genieten dus, geld genoeg hadden ze. Maar nee, de kinderen deden een beroep op zijn vrouw als oppas en die zwichtte. Dat levert dus spanningen op bij opa en oma. Hun relatie was sterk genoeg gelukkig, ze zijn nog bij elkaar.

Eenieder leeft in zijn of haar tijd en helpen is normaal, maar we moeten ook allemaal de eigen verantwoordelijkheid dragen en dat betekent dat je als jong gezin je kids bij een van de ouders moet onderbrengen vanwege de financien?
Mogen wij onze ouders daar mee opzadelen? Hebben die niet genoeg gedaan? Mogen zij ook van hun levensavond genieten na een leven van werken en zorgen?

Als jong gezin kan je dan wellicht geen twee onder een kap kopen, maar rijtjeshuis, soi, so be it. Tering naar de nering!

Nou, er zijn veel grootouders die juist op de kleinkinderen wíllen passen.

Zelfs hele strijd tussen ouders van de man en de ouders van de vrouw, wíe er mag oppassen.

Waar gemene middelen niet geschuwd worden, bijvoorbeeld een alleenstaande oma zonder auto, versus een rijke oma en opa echtpaar met dikke wagen, die dan even niet de oma oppikken maar haar heen en terug met openbaar vervoer laten gaan, terwijl ze vlakbij wonen, op een verjaardag van de kinderen ofzoiets.

Geen een situatie is gelijk. Ik heb bijvoorbeeld een hele lieve en leuke moeder, geen een schoonmoedergrapje is op haar van toepassing: alle vrienden van mij liepen en lopen met me moeder weg... Verliefde smiley

En daarom snapte ik tot me 1ste relatie ook nooit schoonmoedergrapjes, ja, totdat ik de moeder van me 1ste man leerde kennen... Gefrustreerde smiley Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 17:13
 
LEANNE226 schreef:
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?

Lies: Hoewel het vast niet bedoeld is struikel ik een beetje over het laatste gedeelte. Het is lang niet altijd een 'keuze' om 'je te laten onderhouden' helaas....

Ja, idd, een héle gemene opmerking, oh wat had ik
graag willen werken, stapels a-vieren met afwijzingen had ik Huilende smiley, smiley in tranen

Ik kies er niet voor, ik ben helaas later, mede door de stapels afwijzingen 80-100% afgekeurd.

EEn wel ontzettend gemene opmerking.... Verraste, verbaasde smiley

Laten onderhouden...: sappelen om rond te komen zul je bedoelen.

En als je dan hartstikke depressief op therapie leert om positieve dingen te zien, zoals veel vrije tijd, wordt ervan gemaakt dat je niet wilt werken: BAH!

Niemand Wil zich laten onderhouden, en mag ik je er even aan herinneren dat ik RECHT heb op mijn inkomen, als Nederlands staatsburger?

Toen ik werkte, helaas niet lang, men ging fuseren: de laatste er het eerste uit, ja, toen was ik daarvoor verzekerd, betaalde een hoop geld ervoor elke maand.

Weet jij hoe erg het is als je van de ene op de andere dag thuiszit, nee he, want jij heb net weer een contract binnen....

Woedende smiley Woedende smiley


S. Iedereen heeft dromen wat ie wil worden EN WIL ANDERS WERK WAT IE AANKAN, niemand kiest ervoor om 'zich te laten onderhouden'....

Gemeen k#$ w#$!!


En je aanpassing komt gewoon op hetzelfde neer....LEANNE: Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 17:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 17:25
 
SHANITA130 schreef:
Nou, er zijn veel grootouders die juist op de kleinkinderen wíllen passen.

Zelfs hele strijd tussen ouders van de man en de ouders van de vrouw, wíe er mag oppassen.

Waar gemene middelen niet geschuwd worden, bijvoorbeeld een alleenstaande oma zonder auto, versus een rijke oma en opa echtpaar met dikke wagen, die dan even niet de oma oppikken maar haar heen en terug met openbaar vervoer laten gaan, terwijl ze vlakbij wonen, op een verjaardag van de kinderen ofzoiets.

Tja, opa en oma zijn omdat ze opa en oma zijn betekent niet per definitie dat ze ooit volwassen werden natuurlijk. Wat een zielig verhaal zeg!

Geen een situatie is gelijk. Ik heb bijvoorbeeld een hele lieve en leuke moeder, geen een schoonmoedergrapje is op haar van toepassing: alle vrienden van mij liepen en lopen met me moeder weg... Verliefde smiley

En daarom snapte ik tot me 1ste relatie ook nooit schoonmoedergrapjes, ja, totdat ik de moeder van me 1ste man leerde kennen... Gefrustreerde smiley Zieke smiley



Laatst aangepast door
CORNE927
op donderdag 7 februari 2013, 17:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 17:31
 
Tja, opa en oma zijn omdat ze opa en oma zijn betekent niet per definitie dat ze ooit volwassen werden natuurlijk. Wat een zielig verhaal zeg!
Ja, heb ik uit de eerste hand dat verhaal.....

Er zit veel valsheid in de wereld, tis maar goed dat het geloof er is; God weet hoe graag ik had willen werken, bijvoorbeeld....en hoe erg ik het vond dat ik van de ene op de andere dag thuiszat....

En omdat het uitzendwerk was, dus half jaar weken, vier weken ertussenuit, etc. verdiende ik, ja, tien gulden per uur....maar ik was zo blij met dat werk: administratief werk, daarom kan ik nog typen oa. Want ik kon me type diploma halen voor mijn werk...

@ Leanne: Ja, en ik zit wel uren per dag in een 2de hands spullen zaak in een magazijn, prijsjes op boeken, cd's dvd's en cd roms te plakken, en dan die stapels de winkel indragen. /en dat uren achtermekaar...en dat doen heel veel mensen dit soort werk, en ik ben het aan het opbouwen naar 40 uur.

Nee, maar dan gaan dat soort lui als jij weer lopen ze@#$ dat dat niet goed is voor de economie, dat het beter is voor de economie als iedereen alles nieuw koopt. En die oude rommel wordt weggeflikkerd.... Zieke smiley


Dus ik laat me niet alleen onderhouden; ik help ook nog eens mee de economie om zeep te helpen door het helpen van 2de hands spullen te verkopen, (waar erg veel vraag naar is,) en voor veel werk zorgt voor mensen met een uitkering......ja, dat heb ik vaak gehoord, ja, van zogenaamde christenen...
Een troost: de predikant van de GVK zei dit soort mensen worden gestraft door God die dit zeggen.....en ook al kom ik daar niet zo vaak meer, ja, die kerk zit wel in mijn hart.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 18:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 17:52
 
[quote=GERRIT084]

Tot voor kort (2 jaar terug) dacht ik wel aan het feit, kinderen, nu niet echt meer, hoewel, ik zou het ook niet schuwen. Je bent serieus he Gerrit, kan het nauwelijks bevatten
Kom ik terug op uw verklaring wat leeftijd betreft, en kinderen, volgens mij is goed vaderschap niet leeftijd gebonden.
Voor een kind is dat plaatje van oude vader, of jonge vader, niet echt belangrijk, maar wel zo één die er altijd is, als je hem nodig hebt.

Een misvatting denk ik Gerrit, als het kind zijn vader echt nodig heeft (puberteit?) en pa is 54+18 = 72, dan heeft ie vaak wel wat anders aan zn hoofd zoals ziekte of staat ver buiten de dan geldende realiteit van de dag.

In deze wereld, waarin wij nu leven, is heel veel mogelijk, denk ik, zeg niet bijna alles.
Er wordt niet meer vreemd opgekeken, als een kind 2 mammies of 2 pappies heeft, in 2013 mag en kan alles. Das een andere discussie en is helaas ook niet goed te praten, maar realiteit helaas.
Behalve als een kind een vader heeft die (geef hem een slinger) 72 is, dan is het in ene wereld vreemd.

Gerrit, het is niet voor niets dat adoptie leeftijdsgrenzen stelt aan ouderschap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:02
 
SHANITA130 schreef:
Tja, opa en oma zijn omdat ze opa en oma zijn betekent niet per definitie dat ze ooit volwassen werden natuurlijk. Wat een zielig verhaal zeg!
Ja, heb ik uit de eerste hand dat verhaal.....

Er zit veel valsheid in de wereld, tis maar goed dat het geloof er is; God weet hoe graag ik had willen werken, bijvoorbeeld....en hoe erg ik het vond dat ik van de ene op de andere dag thuiszat....

En omdat het uitzendwerk was, dus half jaar weken, vier weken ertussenuit, etc. verdiende ik, ja, tien gulden per uur....maar ik was zo blij met dat werk: administratief werk, daarom kan ik nog typen oa. Want ik kon me type diploma halen voor mijn werk...

@ Leanne: Ja, en ik zit wel uren per dag in een 2de hands spullen zaak in een magazijn, prijsjes op boeken, cd's dvd's en cd roms te plakken, en dan die stapels de winkel indragen. /en dat uren achtermekaar...en dat doen heel veel mensen dit soort werk, en ik ben het aan het opbouwen naar 40 uur.

Nee, maar dan gaan dat soort lui als jij weer lopen zeiken dat dat niet goed is voor de economie, dat het beter is voor de economie als iedereen alles nieuw koopt. En die oude rommel wordt weggeflikkerd.... Zieke smiley

Shanita, zou je a.u.b. op je uitspraken en taalgebruik kunnen letten?!


Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 7 februari 2013, 18:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:04
 
SHANITA130 schreef:

Nee, maar dan gaan dat soort lui als jij weer lopen zeiken dat dat niet goed is voor de economie, dat het beter is voor de economie als iedereen alles nieuw koopt. En die oude rommel wordt weggeflikkerd.... Zieke smiley

Smiley die vol vragen zit Wat voor "soort lui" denk je dat ik ben?
Ik herken mijzelf er niet in dus komt het ergens uit je eigen fantasie vandaan.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:06
 
JANS221 schreef:
Shanita, zou je a.u.b. op je uitspraken en taalgebruik kunnen letten?!

Heb ik al gewijzigd, en als anderen dan aub óók even opletten met hun uitspraken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:07
 
LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit Wat voor "soort lui" denk je dat ik ben?
Ik herken mijzelf er niet in dus komt het ergens uit je eigen fantasie vandaan.........

Hierdoor: En je aanpassing komt gewoon op hetzelfde neer....LEANNE: Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........

Iedereen wil werken maar als mensen met drie of meer kinderen thuiszitten zonder oppas en crèches zijn te duur ja, dan houdt het ff op.

Werken is een eerste levensbehoefte. Niemand wil niet werken, dan kan met dat niet. En daarom is de wao en de ww etc. in het leven geroepen.

Dan moet je bij de miljoenenfraude in het bedrijfsleven zijn die 100 keer zo hoog is.

En niet een paar mensen die het toch al niet makkelijk hebben, ook nog eens zeggen dat ze er voor kunnen kiezen...
Elke bijstandsmoeder wil werken, als er oppas zou zijn voor kinderen, elke uitkeringstrekker wil werken als het werk is wat die aankan.
Ook voor mensen die zijn afgekeurd. Dat feit is al erg genoeg.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 18:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:11
 
SHANITA130 schreef:
Heb ik al gewijzigd, en als anderen dan aub óók even opletten met hun uitspraken....

Ik zeg dat sommige ouders er voor moeten kiezen niet te gaan werken(omdat ze geen andere keuze hebben) en gelukkig kan dat in Nederland!

Dit is een forum,niet een plek waar je bij iedere reactie alle uitzonderingen kunt vermelden noch je hele mening kunt geven dus trek het je niet persoonlijk aan.

Je verwijt mij dingen die kant noch wal raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:23
 
Neehee, jij zei eerst dit: LEANNE226 schreef:
Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?


En daarna gewijzigd dit: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken.
Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep moet/kan er soms voor kiezen niet te gaan werken..........hoe kijk je hier tegenaan?En dan: En ja er zijn uitzonderingsgevallen!

Nou, dat kan de 2de groep vaak helemaal niet. Iedereen die ik ken met een uitkering wil juist werk, het ís er alleen niet.
En ja, dan ben je blij met een vrijwillige baan. En dat laat ik me door jou niet afpakken, die blijdschap. Door me schuldig te moeten voelen dat ik daarvoor kies.
Ja, en ik heb het zelfs nog erger gehoord, dat het zelfs slecht is voor de economie, dingen hergebruiken.
En daar kies je niet voor, dat is een goede tweede optie als er geen regulier werk is.
En ja, iedereen is blij dat als tie ziek is een uitkering krijgt. Dat is toch logisch. En als je dan opkrabbelt en beter wordt en je kan vrijwilligerswerk doen, ja, dan kies je daar niet voor, dat is een goede 2de optie.

En ben voorlopig helemaal klaar ermee, en goedbedoelde raad van ermee stoppen ik wind me teveel op, die vlieger gaat niet op, deze boosheid heeft mijn leven gered.
Nadat ik in sektes had geleerd dat je nooiiit boos mag worden.
Sowieso je gevoel en denken uitschakelen dus ook niet boos worden.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 februari 2013, 01:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:14
 
PETRA373 schreef:
wel nee, heb een hele leuke man ontmoet via deze site, echt niks engs aan Lachende smiley

Ja, duh, maar ik ben dan ook geen leuke, olijke, vrolijke Petra, hè! Huilende smiley, smiley in tranen

Kom over een poosje wel bij jou in de leer. Ga jij date-les geven. Knipoog smiley

Maar eh, waar blijven de tips???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:25
 
MAMY994 schreef:
Ja, duh, maar ik ben dan ook geen leuke, olijke, vrolijke Petra, hè! Huilende smiley, smiley in tranen

Kom over een poosje wel bij jou in de leer. Ga jij date-les geven. Knipoog smiley

Maar eh, waar blijven de tips???

nee, jij bent een leuke, olijk, vrolijke mamy lieverd, net zo prachtig gemaakt door god als ik gemaakt ben.
tips bidden , ga met je wens na god, wees jezelf, zelfs ik heb er eentje gevonden, en ik heb ook heel wat andere karakter trekken en de lente in me leven ehhh ben ook geen schoonheid meer van 20
ik was onderhand bezig te accepteren ik alleen blijf, had wel die wens diep in me hart en zei het tegen het poetsteam in d e kerk , die spontaan voor mij gingen bidden, laat ik toch daarna die leuke busdriver zien

Dus, heb geduld en zal voor jou ook bidden
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:43
 
PETRA373 schreef:
nee, jij bent een leuke, olijk, vrolijke mamy lieverd, net zo prachtig gemaakt door god als ik gemaakt ben.
tips bidden , ga met je wens na god, wees jezelf, zelfs ik heb er eentje gevonden, en ik heb ook heel wat andere karakter trekken en de lente in me leven ehhh ben ook geen schoonheid meer van 20
ik was onderhand bezig te accepteren ik alleen blijf, had wel die wens diep in me hart en zei het tegen het poetsteam in d e kerk , die spontaan voor mij gingen bidden, laat ik toch daarna die leuke busdriver zien

Dus, heb geduld en zal voor jou ook bidden
Lachende smiley

Dank je Petra. Zie je, dat was ik ook nog vergeten in m'n opsomming: soms erg wijze Petra. Bij deze als aanvulling dus.

En je weet inderdaad maar nooit. Vind het in ieder geval heel erg leuk van BJ en jou. Het is je echt van harte gegund! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4