ChristianMatch
 


Forum

Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 22:10
 
BAPPI605 schreef:
Ja misschien wel, maar bij mij in de gemeente moet je echt niet komen met het verhaal dat masturberen goed is. Geschokte, onthutste smiley

Is het niet zo dat er zowiezo weinig over seksualiteit gesproken wordt in de meeste kerken? En dan vaak ook nog met het belerende vingertje?
In de 28 jaar dat ik getrouwd ben geweest kan ik het me niet heugen dat iemand ooit naar onze seks gevraagd heeft. Dat we die hadden was duidelijk aan de hand van onze groeiende kinderschare. Maar blijkbaar is het geen gespreksstof
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 22:17
 
JOL252 schreef:
Maar ja Anna, als je het artikel (met eindeloze herhalingen) doorleest kun je zien dat er een bruidschat moet zijn, een ceremoniemeester, een tijd van 7 dagen voor de grote dag dat je elkaar niet ziet en op de trouwdag moet je vasten. Niet te vergeten moet je ook jong zijn zo te lezen en blijft alles perfect als je het op deze manier doet. Dan overkomt je dus niets.

vergeet even dat Rebekka na haar te zien gewoon de tent in werd gehaald.

Dus eerst een duur feest wat in deze tijd al niet meer echt haalbaar is, alle toeters en bellen en dan mag het een gezegende relatie heten.

pfffffffffff ben ik blij dat ik Rebekka niet ben....ik heb een bloedhekel aan kamperen... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 22:25
 
JANS221 schreef:
Gevaarlijk terrein, de vijand, de val, verslaving. Nou, nou….ik heb zelfs weleens gehoord dat je er seniel van kan worden. Kijk maar uit!

Seksuele frustratie kan inderdaad tot senielheid leiden, maar dat is een andere topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 22:31
 
Volgens mij raken nou net heel veel mensen sexueel gefrustreerd,doordat ze opgevoed worden met Ideeen als handen boven de lakens slapen etc.
Waardoor ze nou net eerder kans hebben om zich verkeerd te ontwikkelen op sexueel gebied


Denk ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:20
 
Quote:
Klus: Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.


Luisteren op seksueel vlak Smiley die vol vragen zit ; ik zou zelf meer zoiets hebben van 'doen' op seksueel vlak....

Ja, man en vrouw zijn toch gemaakt voor..eh gemeenschap zeg maar.

Haha, ja, of je moet er allemaal toeters en bellen bij willen zoals nou ja, wat je zoals kan vinden in bepaalde winkels tegenwoordig, ja dan moet je luisteren,

Maar ja, dat is naar mijn idee niet , eh.....natuurlijk zeg maar, en verder wil ik daar geen oordeel over vellen.

Titel was:
geslachtsgemeenschap behoefte of verlangen.

Ik zelf denk verlangen, zeker geen behoefte, maar ja weet dat sommige daar anders over denken.

En verder snap ik niet wat er dan besproken moet worden...
Smiley die vol vragen zit

Ik bedoel, Adam en Eva gingen toch ook niet eerst even het een en ander bespreken? Ja, dat is instinct, gaat vanzelf, is mijn mening.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 3 juni 2013, 09:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 06:54
 
ROELANDE345 schreef:
Is het niet zo dat er zowiezo weinig over seksualiteit gesproken wordt in de meeste kerken? En dan vaak ook nog met het belerende vingertje?
In de 28 jaar dat ik getrouwd ben geweest kan ik het me niet heugen dat iemand ooit naar onze seks gevraagd heeft. Dat we die hadden was duidelijk aan de hand van onze groeiende kinderschare. Maar blijkbaar is het geen gespreksstof

Dat er in de kerken op het gebied van seksualiteit het e.e.a. fout gegaan is en er verkeerd mee omgegaan werd (wordt) is bij de meesten wel bekend. Natuurlijk moet er over gesproken kunnen worden en hoeft het gesprek daarover ook niet vermeden te worden, maar of het nu een taak van de kerk is om te informeren hoe het met de seksuele omgang gaat……. ? Vroeger kwam meneer pastoor ook langs, daar zitten we toch niet meer op te wachten. Aan de hand van de groeiende kinderschare is in elk geval niet af te lezen of op het gebied van seksualiteit alles goed gaat.


Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 3 juni 2013, 07:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 07:03
 
BAPPI605 schreef:
Ja misschien wel, maar bij mij in de gemeente moet je echt niet komen met het verhaal dat masturberen goed is. Geschokte, onthutste smiley


De mogelijkheid is er dan dat veel mensen zich eenzaam en onnodig schuldig voelen...



door de frustraties en onbevestigde leiders in de top?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 08:33
 
JANS221 schreef:
Dat er in de kerken op het gebied van seksualiteit het e.e.a. fout gegaan is en er verkeerd mee omgegaan werd (wordt) is bij de meesten wel bekend. Natuurlijk moet er over gesproken kunnen worden en hoeft het gesprek daarover ook niet vermeden te worden, maar of het nu een taak van de kerk is om te informeren hoe het met de seksuele omgang gaat……. ? Vroeger kwam meneer pastoor ook langs, daar zitten we toch niet meer op te wachten. Aan de hand van de groeiende kinderschare is in elk geval niet af te lezen of op het gebied van seksualiteit alles goed gaat.

Nee dat bedoel ik ook, als je getrouwd bent is het blijkbaar niet de taak van de kerk om zich met je seksualiteit te bemoeien, maar als je single bent hoeft dat toch ook niet. Dus waarom zou je het hebben over zelfbevrediging.
Ik vind het nijn voorganger niets aan gaan of ik dat wel of niet doe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 10:10
 
KLUS667 schreef:
Het één vlees worden is een referentie naar de seksuele omgang met elkaar.
Seksuele omgang in een belangrijk principe in een huwelijk. Seksuele omgang word in de Bijbel beschreven als één vlees worden. We zien dat Paulus dit zo gebruikt in 1 Kor. 6: 16.

Paulus schreef ook dat omwille van hoererij een ieder zijn eigen partner moest hebben. (1 Kor. 7: 1- 6)

Paulus beschrijft in die passage dat de man geen macht heeft over zijn eigen lichaam maar de vrouw, en de vrouw heeft geen macht over haar lichaam, maar de man.

Zo is er op het seksuele vlak een verplichting naar elkaar toe om elkaar op seksueel gebied tegemoet te komen. Dit natuurlijk binnen de grenzen van Gods wil.

We zien hier ook iets waar getrouwde mensen goed naar moeten luisteren.
De man heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de vrouw. De vrouw heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de man.

Dit laat zien dat er goede communicatie moet zijn over wederzijdse behoeften op het seksuele vlak. Seksuele behoeften moeten vervuld worden.

We zien hier een probleem wat zich kan voordoen in huwelijken.

Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.

Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.

De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)

Conclusie:

We lezen in deze dingen dat God een man en een vrouw heeft gemaakt met een duidelijk beeld voor ogen. God heeft deze twee mensen gemaakt om tot elkaar te komen en de mensheid voort te zetten, om deze twee mensen één te maken, om deze twee mensen de bescherming van een verbond te geven en om te genieten van die nieuwe éénheid.

Bron: http://www.webbijbel.nl/bijbelstudies/Studies%20algemeen/Samenwonen%20of%20trouwen.htm

Quote:
Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.

Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.

De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)

Je bedoeld luisteren naar lichaamstaal, denk ik.

JA..das waar denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 21:32
 
ROELANDE345 schreef:
Nee dat bedoel ik ook, als je getrouwd bent is het blijkbaar niet de taak van de kerk om zich met je seksualiteit te bemoeien, maar als je single bent hoeft dat toch ook niet. Dus waarom zou je het hebben over zelfbevrediging.
Ik vind het nijn voorganger niets aan gaan of ik dat wel of niet doe

het zou ook vreemd zijn als je na een lang en hopelijk bevredigende jaren je na je scheiding geen sexuele gevoelens meer zou hebben.

Voor mij is er wel een duidelijk verschil tussen n....n en elkaar liefhebben en beminnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:00
 
Nou, nu we hier toch zo eerlijk zijn:

Voor mij gaat dat gelijk op.

Al kan ik natuurlijk wel heel veel van vrienden houden zonder lichamelijk contact.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:09
 
SHANITA130 schreef:
Nou, nu we hier toch zo eerlijk zijn:

Voor mij gaat dat gelijk op.

Al kan ik natuurlijk wel heel veel van vrienden houden zonder lichamelijk contact.

alles begint met houden van .. maar eerst van jezelf houden de rest komt van zelf

en ik verlang naar het samen zijn en niet naar de sex als het gebeurt en je gaat er samen voor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:25
 
NATASCHA642 schreef:
alles begint met houden van .. maar eerst van jezelf houden de rest komt van zelf

en ik verlang naar het samen zijn en niet naar de sex als het gebeurt en je gaat er samen voor Knipoog smiley

Tuurlijk, ik verlangde ook naar samen zijn, samen zijn is gezellig! Lachende smiley

Maar ja, voor mij gaat, ahum, geslachtsgemeenschap gelijk op, met elkaar beminnen, ja, omdat ik nu eenmaal die ervaring héb.

Had ik die ervaring niet, ja, dan zou ik natuurlijk anders denken.

Daar kan ik wel mee gaan in met wat Klus zegt, dat het als de kroon op het huwelijk(ik zal zeggen een soort relatie, maar ja komt op het zelfde neer)is.

Ja, en ik heb nu eenmaal vrienden, met wie ik niet meer wil zijn dan vrienden, en dan ben ik met het fenomeen vrienden wel erg blij.

Maar ja, als een van hun iemand tegenkomt, ja, zal ik diegene anders zien en niet meer zovaak.

En familie blijft. Lachende smiley

Trouwens, wat is er mis met alleen zijn Smiley die vol vragen zit , Dan kan je ook erg gelukkig zijn, ja de media doet ons anders proberen te laten denken heb ik het gevoel.

Ja, je leeft toch met God, mooier kan je het toch niet bedenken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 17:43
 
Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen? is de vraag van deze topic

Het antwoord is simpel beide.
Het behoort een verlangen te zijn om samen het verlangen te hebben om tot een een eenheid te komen in de liefde die God ons bevolen heeft. Als men elkaar uit die liefde benaderd en niet meer op eigen gerak uit is, kan het een fantastisch mooi gebeuren zijn, met respect en alles wat nog meer goed is voor elkaar, dus de dienende liefde van beide kanten aan elkaar gegeven.

Gaat men daarvan uit, is het geen geven en nemen meer, maar wordt het automatisch geven en krijgen. Gaat men uit van geven en krijgen, zal de liefde blijven bestaan en kan die alleen maar groeien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:44
 
MAMALOE463 schreef:
Ook dit houd ik prive, vind ik niet iets om te delen in een topic Boze smiley

Prima, maar ik vraag ook jou persoonlijk niks... Als ik dat wil dan schrijf ik je wel een persoonlijk mailtje. Maar wees gerust: gaat niet gebeuren. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
IFAN841
op vrijdag 7 juni 2013, 23:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:46
 
JOL252 schreef:
Als je geslachtsgemeenschap loskoppelt van liefde krijg je een daad uit behoefte wat heel primair is/word. "Behoefte hebben aan" zie ik nog niet gelijk als dierlijk maar nog steeds menselijk, iets anders wordt het als die behoefte oncontroleerbaar wordt voor jezelf en naar anderen. Behoefte hoeft nog niet altijd bevredigd te worden.

Ingebed in en als uiting van liefde en genegenheid ... ja ik denk dat dit zo moet/mag zijn, liefde, respect, waarheid, eerbaarheid.

Precies, mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:47
 
IFAN841 schreef:
Prima, maar ik vraag ook jou persoonlijk niks... Als ik dat wil dan schrijf ik je wel een persoonlijk mailtje. Maar wees gerust: gaat niet gebeuren. Knipoog smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:48
 
IFAN841 schreef:
Prima, maar ik vraag ook jou persoonlijk niks... Als ik dat wil dan schrijf ik je wel een persoonlijk mailtje. Maar wees gerust: gaat niet gebeuren. Knipoog smiley



Zoo ben jij ook onder je steen vandaan gekropen???
Mijn reactie was van 21 mei, ben je weer wakker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij vraagt mij niets, je zet een stelling neer op een openbaar forum en ik geef daarop mijn mening, zo werkt dat en dat jij die mening niet deelt is jou probleem en niet het mijne.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:51
 
HEIN732 schreef:
En een huwelijk zegt tegenwoordig ook niet meer zoveel, in deze tijd gaan er teveel huwelijken kapot. En wat een moeilijke discussie trouwens haha :P

Dat is wat wij ervan maken: van het huwelijk een zooitje maken... Dat is ook de gebrokenheid van ons bestaan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:53
 
MAMALOE463 schreef:
Zoo ben jij ook onder je steen vandaan gekropen???
Mijn reactie was van 21 mei, ben je weer wakker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij vraagt mij niets, je zet een stelling neer op een openbaar forum en ik geef daarop mijn mening, zo werkt dat en dat jij die mening niet deelt is jou probleem en niet het mijne.....

Beetje jammer dat je zo arrogant reageert. Je lijkt wel in je wiek geschoten... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 23:56
 
PIETER619 schreef:
Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen? is de vraag van deze topic

Het behoort een verlangen te zijn om samen het verlangen te hebben om tot een een eenheid te komen in de liefde die God ons bevolen heeft. Als men elkaar uit die liefde benaderd en niet meer op eigen gerak uit is, kan het een fantastisch mooi gebeuren zijn, met respect en alles wat nog meer goed is voor elkaar, dus de dienende liefde van beide kanten aan elkaar gegeven.

Gaat men daarvan uit, is het geen geven en nemen meer, maar wordt het automatisch geven en krijgen. Gaat men uit van geven en krijgen, zal de liefde blijven bestaan en kan die alleen maar groeien.

Ja, hier ben ik het mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 00:08
 
IFAN841 schreef:
Beetje jammer dat je zo arrogant reageert. Je lijkt wel in je wiek geschoten... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Arrogant??
Ik schrijf de dingen neer hoe ik het zie, mijn mening dus, en of jij dat arrogant noemt dat is weer jou mening Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 00:26
 
MAMALOE463 schreef:
Arrogant??
Ik schrijf de dingen neer hoe ik het zie, mijn mening dus, en of jij dat arrogant noemt dat is weer jou mening Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Prima, maar ik mag jouw toonzetting arrogant vinden... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Anyway... Back to topic maar weer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 09:50
 
http://youtu.be/sD7ESlyKAyE


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 09:53
 
MAMALOE463 schreef:
Zoo ben jij ook onder je steen vandaan gekropen???
Mijn reactie was van 21 mei, ben je weer wakker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij vraagt mij niets, je zet een stelling neer op een openbaar forum en ik geef daarop mijn mening, zo werkt dat en dat jij die mening niet deelt is jou probleem en niet het mijne.....

Ik heb jouw mening over dit onderwerp even gemist op deze topic, denk ik? Ik zie alleen staan dat je er niet over wil praten. Of heb ik jouw mening over `behoefte of verlangen` over het hoofd gezien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 09:56
 
JANS221 schreef:
Ik heb jouw mening over dit onderwerp even gemist op deze topic, denk ik? Ik zie alleen staan dat je er niet over wil praten. Of heb ik jouw mening over `behoefte of verlangen` over het hoofd gezien?

Hmm ja en de titel en inhoud van het topic vind ik ook niet zo vreemd als eerder werd opgemerkt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:03
 
MAMALOE463 schreef:
Arrogant??
Ik schrijf de dingen neer hoe ik het zie, mijn mening dus, en of jij dat arrogant noemt dat is weer jou mening Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik kan het fout hebben maar lange tenen heb je wel , een mening geven die er niet is en heb het toch echt goed gelezen Knipoog smiley

jij viel hem aan door een in mijn ogen rot opmerking te maken in de trent van oude koeien bla bla

hou je bij het topic behoefte en verlangen en respecteer een ieder , zoals ik niet neerzet wat ik nu denk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:33
 
JANS221 schreef:
Ik heb jouw mening over dit onderwerp even gemist op deze topic, denk ik? Ik zie alleen staan dat je er niet over wil praten. Of heb ik jouw mening over `behoefte of verlangen` over het hoofd gezien?



Als je duidelijk gelezen hebt, geef ik mijn mening op zijn stelling bij 21 mei meen ik, mijn mening is dat ik dit prive hou en dat ik het een vreemd topic vind, en dat is mijn gedachte hierover.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:35
 
NATASCHA642 schreef:
ik kan het fout hebben maar lange tenen heb je wel , een mening geven die er niet is en heb het toch echt goed gelezen Knipoog smiley

jij viel hem aan door een in mijn ogen rot opmerking te maken in de trent van oude koeien bla bla

hou je bij het topic behoefte en verlangen en respecteer een ieder , zoals ik niet neerzet wat ik nu denk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Jij niet neerzet wat jij denkt? Volgens mij zet jij nu neer dat jij vind of denkt dat ik lange tenen heb en dat ik een in jou ogen rot opmerking maak, maar uhhh, ik ga hier niet verder op in, ik zet nu dus niet neer wat ik hier weer over denk,

Ik zeg, ik ga lekker van het zonnetje genieten!
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:47
 
MAMALOE463 schreef:
Als je duidelijk gelezen hebt, geef ik mijn mening op zijn stelling bij 21 mei meen ik, mijn mening is dat ik dit prive hou en dat ik het een vreemd topic vind, en dat is mijn gedachte hierover.....

Ik heb heel duidelijk alles gelezen maar ik kan jouw mening over dit onderwerp nog steeds niet vinden. Wel een opmerking dat je er niet over wil praten, maar dat is iets anders. En waarom is dit een vreemd topic? Ik kan er niets vreemds aan ontdekken. Welke vraag en welke antwoorden zijn vreemd en waarom zijn ze vreemd?


Laatst aangepast door
JANS221
op zaterdag 8 juni 2013, 12:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 11 Volgende
Pagina 3 van 11