ChristianMatch
 


Forum

verbeter punten op cm
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Omdat het naar mijn idee al veel te laat is voor de mensen. Ze zijn al bang om hun mening te geven, bang om ruzie te krijgen als ze iets zeggen. Dan helpt een roombeheerder niet meer. Dan moet vertrouwen hersteld worden. Dat kan alleen maar als men weer de ruimte krijgt zijn mening te geven ook al is dat niet de jouwe. En dat er onderling respect is, zonder gescheld of verwijten. Op dit moment is het zo dat als iemand iets anders denkt, dat hij het gevaar loopt het centrum te worden van spot en nijd.


Weten wanneer je moet stoppen is ook heel belangrijk,niet je mening doordrammen........en daar kan een roombeheerder een rol in spelen.
Maar volgens mij gaat er in de chatbox niets knallen hoor,gaat al tijden heel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:55
 
LEANNE226 schreef:
Weten wanneer je moet stoppen is ook heel belangrijk,niet je mening doordrammen........en daar kan een roombeheerder een rol in spelen.
Maar volgens mij gaat er in de chatbox niets knallen hoor,gaat al tijden heel goed.

Zeg dat wel, weten wanneer je moet stoppen. niet je mening doordrammen.
Maar is dat niet wat iedereen doet, en niet alleen Chat??
Wat denk je van opmerkingen als "doekje??" zoals een dag of 2 geleden nog ff als steek onder water werd gegeven.....

En ik ben het helemaal met je eens dat het in de chatbox al tijden goed gaat..... Alleen zou ik wel eens willen weten hoe dat komt?? Of heeft iedereen nu in een keer manieren geleerd en z'n naaste lief als zichzelf Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 20 maart 2010, 21:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:01
 
BULLDOG524 schreef:
ja en jij zit er op te wachten om die lont weer aan te steken
je zou niet misstaan bij de explosievendienst
Zolang er zulke persoonlijke aanvallen gemaakt worden, zullen mensen zich onveilig blijven voelen. En daar helpt geen roombeheerder tegen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 20 maart 2010, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:06
 
CHATULIEM619 schreef:
zolang er zulke opmerkingen gemaakt worden, zullen mensen zich onveilig blijven voelen. En daar helpt geen roombeheerder tegen.

daarom hebben we drie slagroom beheerders chat......... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:08
 
CHATULIEM619 schreef:
zolang er zulke opmerkingen gemaakt worden, zullen mensen zich onveilig blijven voelen. En daar helpt geen roombeheerder tegen.

nee tegen sommigen is geen kruit gewassen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:28
 
BULLDOG524 schreef:
nee tegen sommigen is geen kruit gewassen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Flauwe opmerking, Bull. Dit vind ik geen humor meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:43
 
BULLDOG524 schreef:
ja en jij zit er op te wachten om die lont weer aan te steken
je zou niet misstaan bij de explosievendienst

Ehm.... Bull.....

Dit soort opmerkingen die je maakt bevorderen de rust ook niet hoor.... is het nou ècht nodig om zulke kwetsende en grove opmerkingen te maken? Het lijkt me zinnig (èn noodzakelijk!) dat je eerst eens je eigen schrijfgedrag onder de loep neemt, voordat je over het gedrag van een ander gaat mekkeren......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:00
 
chat ook ik geef me mening hierzo dat jij dat nu weer als fel betiteld ja das dan jammer zal je moeten accepteren want zo ben ik nu eenmaal en ik ga mezelf nie voor doen als anders
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:28
 
ELLY361 schreef:
chat ook ik geef me mening hierzo dat jij dat nu weer als fel betiteld ja das dan jammer zal je moeten accepteren want zo ben ik nu eenmaal en ik ga mezelf nie voor doen als anders

zullen we maar weer aardig gaan doen want onaardig gedoe in de chat hebben we al afgesloten en hier op het forum ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:25
 
ELLY361 schreef:
zullen we maar weer aardig gaan doen want onaardig gedoe in de chat hebben we al afgesloten en hier op het forum ook Knipoog smiley


Dat vind ik een strak plan Elly, en ik vind dat iemand gerust zn mening mag zeggen.
Dat moeten we respecteren.... en we hoeven het er niet altijd mee eens te zijn.....zou wel een saaie bedoeling worden als we allemaal het zelfde dachten. Clown smiley

Enne ik kan er eigenlijk helemaal niet tegen dat mensen onaardig doen tegen elkaar. Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
CARIEN982
op zondag 21 maart 2010, 14:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:31
 
Nou, het kwam misschien ook wel door mijn bemerkingen. Al was het niet mijn bedoeling om oud zeer weer op te rakelen. Toch ligt het venijn wel vaak vlak onder de oppervlakte, helaas. Het scheelt soms als bepaalde personen (waaronder mezelf) wat meer terughoudend reageren.

In ieder geval probeer ik met de volgende vraag hier verder te gaan:

How would Jesus chat? Of schrijven op het forum?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:18
 
MARIJAN072 schreef:
Flauwe opmerking, Bull. Dit vind ik geen humor meer.

ik bedoelde mijzelf hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:28
 
ARJAN007 schreef:
Ehm.... Bull.....

Dit soort opmerkingen die je maakt bevorderen de rust ook niet hoor.... is het nou ècht nodig om zulke kwetsende en grove opmerkingen te maken? Het lijkt me zinnig (èn noodzakelijk!) dat je eerst eens je eigen schrijfgedrag onder de loep neemt, voordat je over het gedrag van een ander gaat mekkeren......

ach of het nodig is weet ik niet
moet het nodig zijn dan?
er staat volgens mij een heleboel onnodig gezeur op het forum
en ik ben niet van plan mijn schrijfgedrag aan te passen omdat sommigen mijn humor niet kunnen waarderen
en ik loop tenminste niet gelijk te zeiken of te mailen als er een opmerking naar mij wordt gemaakt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:41
 
ach, je moet bull gewoon kennen zoals je ook mij moet kennen, ik heb ook brute humor die weinigen hier waarderen haha. ik moet soms wat voorzichtiger zijn,maar de drempel is soms zooo laag dat je er al heel snel overheen gaat. Ik denk dat het belangrijk is om eerst te kijken hoe bedoelt iemand iets en dan pas te reageren. niet gelijk regageren van dit staat er en dan eroverheenjakkeren. We moeten ook niet op een of meerdere bepaalde personen spelen of mensen kwetsen zeg maar. Ik bedoel de dingen soms onschuldig en kwets dus ook mensen,dat is nooit mijn bedoeling.

Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 21 maart 2010, 12:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:06
 
JEANFRITS816 schreef:
ach, je moet bull gewoon kennen zoals je ook mij moet kennen, ik heb ook brute humor die weinigen hier waarderen haha. ik moet soms wat voorzichtiger zijn,maar de drempel is soms zooo laag dat je er al heel snel overheen gaat. Ik denk dat het belangrijk is om eerst te kijken hoe bedoelt iemand iets en dan pas te reageren. niet gelijk regageren van dit staat er en dan eroverheenjakkeren. We moeten ook niet op een of meerdere bepaalde personen spelen of mensen kwetsen zeg maar. Ik bedoel de dingen soms onschuldig en kwets dus ook mensen,dat is nooit mijn bedoeling.

dank je bruut Knipoog smiley
jij snapt het
weet je wat trouwens ook bruut is?
dat de 1 een ban krijgt voor een opmerking en de ander niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:47
 
soms moet je ook dingen vergeten en vergeven,,
als je geen vergeving en vergeting kan , valt er met een hoop dingen niet te leven,,en tja er bestaan belangrijkere dingen dan een ban krijgen toch,,

ach lieve mensen ik heb het nog steedsg goed naar mn zin hierzo en daar gaat het om toch,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, laten we gewoon opnieuw beginnen met BLIJDHEID ,GELIJKHEID,,EN VOORAL BROEDER EN ZUSTERSCHAP,,

waar vergeten wordt kan er ook vergeving zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 15:11
 
idd vergeven en vergeten is belangrijk haha. ik had ook makkelijk velen bans gehad kunnen hebben,maar gelukkign is het niet zover gekomen haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 18:57
 
JEANFRITS816 schreef:
idd vergeven en vergeten is belangrijk haha. ik had ook makkelijk velen bans gehad kunnen hebben,maar gelukkign is het niet zover gekomen haha.

sommige zijn die balans kwijt en hebben dan zoon roombeheerder nodig en niet zo zeer als scheidrechter maar om ongewenst gedrag te voor komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 09:31
 
JEANFRITS816 schreef:
idd vergeven en vergeten is belangrijk haha. ik had ook makkelijk velen bans gehad kunnen hebben,maar gelukkign is het niet zover gekomen haha.


Jij hebt idd veel geluk gehad JF,
ik had jou er toen uitgegooit, als ik de baas zou zijn.

Ik denk dat je wel weet wanneer dat was? Boze smiley
Zand erover en we denken er niet meer aan , oke? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 19:52
 
RELLOK036 schreef:
sommige zijn die balans kwijt en hebben dan zoon roombeheerder nodig en niet zo zeer als scheidrechter maar om ongewenst gedrag te voor komen

Hmm.....gek eigenlijk, want als het goed is zijn we toch allemaal volwassen. Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Knipoog smiley

Ik wil geen oppasser. Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 19:54
 
CARIEN982 schreef:
Jij hebt idd veel geluk gehad JF,
ik had jou er toen uitgegooit, als ik de baas zou zijn.

Ik denk dat je wel weet wanneer dat was? Boze smiley
Zand erover en we denken er niet meer aan , oke? Knipoog smiley

Geen ouwe koeien uit de sloten halen hè, Carien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Nou Carien, het is nog nooit in me opgekomen om jou er uit gooien als ik baas zou zijn. Knipoog smiley En zo kan ik er gelukkig nog veel meer bedenken. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALIET435





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 11:15
 
heheh degenen die niet tegen mijn humor kan die had mij er dan elke dag wel uitgemieterd whahahahhaa Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:22
 
Volgens mij gaat het heel goed op CM. Er worden helemaal geen verbeterpunten meer ingebracht. Ga zo door luitjes! Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 15:00
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij gaat het heel goed op CM. Er worden helemaal geen verbeterpunten meer ingebracht. Ga zo door luitjes! Lachende smiley Clown smiley

We zijn allemaal vrolijk, vanwege de lente, die nu eindelijk is aangebroken en de winter nu voorgoed heeft weggedrukt.......... Lachende smiley

Het is hier stralend weer in ieder geval.....geweldiggggggggg waaaauuuuuuuw Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 17:11
 
SOLAFIDE630 schreef:
We zijn allemaal vrolijk, vanwege de lente, die nu eindelijk is aangebroken en de winter nu voorgoed heeft weggedrukt.......... Lachende smiley

Het is hier stralend weer in ieder geval.....geweldiggggggggg waaaauuuuuuuw Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Aha, komt het daardoor! Knipoog smiley Lachende smiley Eens kijken of we de zomer gezellig doorkomen, wat mij betreft wel! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 17:33
 
MARIJAN072 schreef:
Aha, komt het daardoor! Knipoog smiley Lachende smiley Eens kijken of we de zomer gezellig doorkomen, wat mij betreft wel! Lachende smiley



ze zeggen dat we een warme zomer krijgen... Clown smiley
... hopelijk raakt men niet oververhit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:43
 
MARIJAN072 schreef:
Aha, komt het daardoor! Knipoog smiley Lachende smiley Eens kijken of we de zomer gezellig doorkomen, wat mij betreft wel! Lachende smiley


Soms, Marijan, is het geloof een ontzettende strijd.........is ook bijbels.....
Er is een strijd in de hemelse gewesten en die is nu eenmaal niet alleen maar gezellig........maar wel noodzakelijk volgens mij..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 23:06
 
SOLAFIDE630 schreef:
Soms, Marijan, is het geloof een ontzettende strijd.........is ook bijbels.....
Er is een strijd in de hemelse gewesten en die is nu eenmaal niet alleen maar gezellig........maar wel noodzakelijk volgens mij..... Knipoog smiley

Daar heb je ook gelijk in, Sola! Als we allemaal 'lauw' gaan doen en denken, krijg we misschien geen ruzie. Maar of we daar naar moeten streven? Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 10:44
 
MARIJAN072 schreef:
Daar heb je ook gelijk in, Sola! Als we allemaal 'lauw' gaan doen en denken, krijg we misschien geen ruzie. Maar of we daar naar moeten streven? Twijfelende smiley Knipoog smiley

Nee....je streeft nu eenmaal m.i. niet naar strijd, maar de strijd is er gewoon.....daar heeft Jezus voor gezorgd...hoe tegenstrijdig dit ook moge klinken...Hij zegt het n.l. Zelf in de bijbel

Lucas 12 :
49 Ik ben gekomen om op aarde een vuur te ontsteken, en wat zou ik graag willen dat het al brandde! 50 Ik moet een doop ondergaan, en ik word hevig gekweld zolang die niet volbracht is. 51 Denken jullie dat ik gekomen ben om vrede te brengen op aarde? Geenszins, zeg ik jullie, ik kom verdeeldheid brengen. 52 Vanaf heden zullen vijf in één huis verdeeld zijn: drie tegen twee en twee tegen drie. 53 De vader zal tegenover zijn zoon staan en de zoon tegenover zijn vader, de moeder tegenover haar dochter en de dochter tegenover haar moeder, de schoonmoeder tegenover haar schoondochter en de schoondochter tegenover haar schoonmoeder.’

54 Tegen de menigte zei hij: ‘Wanneer jullie een wolk zien opkomen in het westen, zeggen jullie meteen dat er regen op komst is, en dat is ook zo. 55 En wanneer jullie merken dat de wind uit het zuiden komt, zeggen jullie dat er hitte op komst is, en dat is ook zo. 56 Huichelaars! De aanblik van de aarde en de hemel kunnen jullie duiden, hoe kan het dan dat jullie deze tijd niet kunnen duiden? 57 Waarom bepalen jullie niet uit jezelf wat juist is? 58 Als je met je tegenstander op weg bent naar een hoge autoriteit, doe dan moeite om nog onderweg tot een vergelijk met hem te komen, anders sleept hij je voor de rechter, en de rechter zal je uitleveren aan de gerechtsdienaar, en die zal je in de gevangenis gooien. 59 Ik zeg je, dan kom je niet vrij voor je ook de laatste cent betaald hebt.’

De Nieuwe Bijbelvertaling
© 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 14:41
 
SOLAFIDE630 schreef:
Nee....je streeft nu eenmaal m.i. niet naar strijd, maar de strijd is er gewoon.....daar heeft Jezus voor gezorgd...hoe tegenstrijdig dit ook moge klinken...Hij zegt het n.l. Zelf in de bijbel

Lucas 12 :
49 Ik ben gekomen om op aarde een vuur te ontsteken, en wat zou ik graag willen dat het al brandde! 50 Ik moet een doop ondergaan, en ik word hevig gekweld zolang die niet volbracht is. 51 Denken jullie dat ik gekomen ben om vrede te brengen op aarde? Geenszins, zeg ik jullie, ik kom verdeeldheid brengen. 52 Vanaf heden zullen vijf in één huis verdeeld zijn: drie tegen twee en twee tegen drie. 53 De vader zal tegenover zijn zoon staan en de zoon tegenover zijn vader, de moeder tegenover haar dochter en de dochter tegenover haar moeder, de schoonmoeder tegenover haar schoondochter en de schoondochter tegenover haar schoonmoeder.’

54 Tegen de menigte zei hij: ‘Wanneer jullie een wolk zien opkomen in het westen, zeggen jullie meteen dat er regen op komst is, en dat is ook zo. 55 En wanneer jullie merken dat de wind uit het zuiden komt, zeggen jullie dat er hitte op komst is, en dat is ook zo. 56 Huichelaars! De aanblik van de aarde en de hemel kunnen jullie duiden, hoe kan het dan dat jullie deze tijd niet kunnen duiden? 57 Waarom bepalen jullie niet uit jezelf wat juist is? 58 Als je met je tegenstander op weg bent naar een hoge autoriteit, doe dan moeite om nog onderweg tot een vergelijk met hem te komen, anders sleept hij je voor de rechter, en de rechter zal je uitleveren aan de gerechtsdienaar, en die zal je in de gevangenis gooien. 59 Ik zeg je, dan kom je niet vrij voor je ook de laatste cent betaald hebt.’

De Nieuwe Bijbelvertaling
© 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap


Omdat het voor velen een "ver van mijn bed show" is geworden. Onder het mom van "ik verwacht Hem elke dag" is het toch niet nodig om naar de tekenen der tijden te kijken..... !!!!! Of ook een hele mooie uitspraak om er onderuit te komen, "alleen de Vader weet de tijd en de ure, zelfs de Zoon weet het niet" hoe moeten wij het dan wel weten.....!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
Pagina 4 van 10