ChristianMatch
 


Forum

Angst om dingen te delen op het CM forum, ook iets positiefs
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:53
 
Beste CM leden,

om heel eerlijk te zijn vind ik het heel moeilijk om bij een bericht op het CM forum mijn eigen persoonlijke mening te plaatsen.
Alhoewel ik dit met zeer grote voorzichtigheid toch doe, en dan bang voor de mening en zware oordeel van sommige CM leden.
Er zijn er helaas onder de CM leden die mijns inziens keihard oordelen.

Laten we toch het CM forum liefdevol en vol begrip voor elkaars mening houden en bewaren.

Ik wil graag met iets positiefs dit bericht eindigen:

Ik vind van vele CM leden dat zij wel met veel respect met elkaar om gaan op het CM forum. Dit bemoedigt mij toch weer om berichten te posten op het CM forum.

Groeten van Paulus


P.S.: Per ongeluk heb ik de verkeerde titel gebruikt, het moet namelijk zijn: Angst om op het CM forum te posten.
en een onderwerp met als titel: Ook een positief compliment.

Duizend maal sorry voor de typ fout.


Laatst aangepast door
PAULUS505
op donderdag 6 mei 2010, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 22:30
 
Je doet het dan toch, Paulus, ook al vind je het moeilijk. Ga gewoon zo door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 08:24
 
Thanx Henk voor jouw bemoedigende woorden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 00:05
 
Waar is Paulus gebleven? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 00:14
 
IMRE695 schreef:
Waar is Paulus gebleven? Smiley die vol vragen zit


Op zendingsreis misschien ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 01:03
 
weet je.....


ik ben helemaal simpel in dat .... t maakt mij echt niets uit wat mensen van mij vinden hier op CM.

ik ben open....eerlijk...gevoelig, plaats gedichten, reageer direct .
geen onderwerp is mij vreemd.... Eén ding is voor mij maar belangrijk en dat is de genade van Jezus

en wat maakt t mij uit wat ze van mij vinden??? echt niet...
(goed paar keer hebben ze mij voor dingen uitgemaakt waarvan ik dacht leef JIJ wel met christus?)

maar ik ben wie ik ben, niet anders en niets meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 11:19
 
JONATHAN890 schreef:
weet je.....


ik ben helemaal simpel in dat .... t maakt mij echt niets uit wat mensen van mij vinden hier op CM.

ik ben open....eerlijk...gevoelig, plaats gedichten, reageer direct .
geen onderwerp is mij vreemd.... Eén ding is voor mij maar belangrijk en dat is de genade van Jezus

en wat maakt t mij uit wat ze van mij vinden??? echt niet...
(goed paar keer hebben ze mij voor dingen uitgemaakt waarvan ik dacht leef JIJ wel met christus?)

maar ik ben wie ik ben, niet anders en niets meer

Ik denk idd dat je hiermee de kern te pakken hebt Jonathan.
Zo lang je eerlijk en oprecht bent in wat je post,met respect voor ieders overtuiging als basis.... is het ok...wat de ander ook zegt of denkt!
At the and of the day....it's is your own heart you have to face before God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 13:02
 
MARIEKE897 schreef:
Ik denk idd dat je hiermee de kern te pakken hebt Jonathan.
Zo lang je eerlijk en oprecht bent in wat je post,met respect voor ieders overtuiging als basis.... is het ok...wat de ander ook zegt of denkt!
At the and of the day....it's is your own heart you have to face before God.


Live your life as it should be lived...follow your heart for the truth is everlasting.


En idd alles wat je met liefde voor een ander doet en/of zegt is niet verkeerd, wat jij niet wil wat tegen jou gezegd wordt, zeg dat ook een ander niet.

En verder.... wees gelukkig met je leven, leef vol trots en zelfvertrouwen dat we allemaal kinderen van God zijn. Niets kan ons schaden. Dus wees niet bang in wat je schrijft zegt, hoe open je ook bent.

Ik weet wel, dat er een heleboel zijn die gekwetst zijn door anderen, en dat iedereen dat kan overkomen. Die dingen weerhouden je ervan je open te stellen, bang voor gekwetst te worden.

Dat zijn dan ook dingen waar een ieder mee rekening dient te houden met de dingen die hij/zij schrijft op t forum. Bedenk jezelf dat dingen die je zegt anderen pijn en verdriet kunnen doen. Toon betrokkenheid en empathie in je schrijven. ook jij kan ooit op een punt staan waar woorden van anderen als messteken in je leven kunnen steken.

Jezus sprak in Johannes 17 over een aantal dingen,
vooral dat Hij bad voor ons bij God,
maar Hij bad ook dat wij EENHEID zouden bewaren.

Jezus wist dat dat een moeilijk punt zou worden voor zijn volgelingen, en bad daar heel specifiek een aantal malen voor.

Daar ligt dan ook onze plicht en roeping...bewaar de eenheid. In de essentiële dingen (de liefde van God voor ons door de genade en verlossing van Jezus) maar laten wij het ook die eenheid bewaren in de minder essentiële dingen. Het geeft niet dat we daarin soms van mening verschillen...maar laten we altijd bedenken dat we de eenheid bewaren, zoals Jezus één is met God. Doe alles met liefde voor je mede broeders en zusters.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 13:19
 
Eén zijn zonder het eens te zijn...het is inderdaad goed mogelijk...als we elkaar de (levens)ruimte gunnen! En ja, we zitten allemaal eigenlijk in hetzelfde schuitje...het schuitje waarin Jezus ons het Leven (weer) gegund heeft! Dat geldt voor mij, maar ook voor anderen. Dus is het goed om elkaar in verschillen van inzicht wel te respecteren, om zo ruimte te houden voor iedereen om zich te uiten...wat niet altijd even eenvoudig is, zoals wel blijkt op het forum...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 13:34
 
HENK710 schreef:
Eén zijn zonder het eens te zijn...het is inderdaad goed mogelijk...als we elkaar de (levens)ruimte gunnen! En ja, we zitten allemaal eigenlijk in hetzelfde schuitje...het schuitje waarin Jezus ons het Leven (weer) gegund heeft! Dat geldt voor mij, maar ook voor anderen. Dus is het goed om elkaar in verschillen van inzicht wel te respecteren, om zo ruimte te houden voor iedereen om zich te uiten...wat niet altijd even eenvoudig is, zoals wel blijkt op het forum...

Maar het moet toch niet zo zijn dat je geen 'pittige'discussie meer mag voeren omdat andere mensen er dan weer problemen mee kunnen krijgen?
Dit proef ik nl een beetje uit de laatste opmerkingen.....Of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Ook een optie hoor Knipoog smiley

Willemijn


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 16 mei 2010, 14:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 14:18
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maa rhet moet toch niet zo zijn dat je geen 'pittige'discussie meer mag voeren omdat andere mensen er dan weer problemen mee kunnen krijgen?
Dit proef ik nl een beetje uit de laatste opmerkingen.....Of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Ook een optie hoor Knipoog smiley

Willemijn

Ik denk dat een pittige discussie niet verkeerd is, zolang er niet op de man gespeeld word en er niet bewust mensen onder uit gehaald worden of wat dan ook maar, want ook van een pittige discussie kun je een hoop leren. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 14:26
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik denk dat een pittige discussie niet verkeerd is, zolang er niet op de man gespeeld word en er niet bewust mensen onder uit gehaald worden of wat dan ook maar, want ook van een pittige discussie kun je een hoop leren. Knipoog smiley

Ik wil even iets positiefs delen Knipoog smiley
Ik krijg kippevel van jullie foto's,zoooooooooo mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 15:51
 
LEANNE226 schreef:
Ik wil even iets positiefs delen Knipoog smiley
Ik krijg kippevel van jullie foto's,zoooooooooo mooi!

Lachende smiley ik ben het voor een keer helemaal met leanne eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 19:06
 
Verlegen lachende smiley Tnx Leanne en Marieke... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1