ChristianMatch
 


Forum

de niet perfecte man/vrouw
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 01:08
 
ANID014 schreef:
Op het gevaar af dat we een beetje ‘off topic’ gaan wil ik toch even reageren op die kleding.
Ieder draagt kleding waarvan hij/zij vindt dat dat bij hem/haar past. Dit is onafhankelijk van duur of goedkoop – maar het is natuurlijk wel afhankelijk van je eigen financiële plaatje!
Ik draag kleding van b.v. Basler, Frankwalder, Delmod,Betty Banly of Gerry Weber en Mc Gregor; daar hoeft toch geen ander mee te zitten want dat betaal ik toch zelf en ik voel me daar prettig bij. ( En ook in dit soort zaken houden ze elk seizoen uitverkoop!).

Waar ik overigens echt direct en helemaal op afknap is:
- Te laat komen op afspraak zonder even een klein berichtje van hoe of wat.
- Stinkende adem door drank, tabak, knoflook e.d. .
- Geheel onverzorgd voorkomen.

't is misschien net wat je stijl is... maakt mij niet uit hoor wat een ander draagt... alhoewel haha...
Ik zou niet zo gauw vallen op man in strak pak... Clown smiley Lachende smiley
Maar beetje verzorgd vind ik dan weer wel belangrijk... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 08:16
 
SUSANNAH475 schreef:
Pieter, er is ook nog een middenweg tussen de Wibra en de PC Hoofdstraat...
bijv. H & M, niet duur, kwaliteit en toch leuke betaalbare kleding... leuke, mooie, hippe kleding hoeft niet duur te zijn wat mij betreft... ! Knipoog smiley



er zijn wel honderd tussenwegen...zoals Anid al aangaf, iedereen heeft zn favoriete winkels en of merken.
daarom vind ik het vreemd dat er gezegd word in een bijdrage " doe maar normaal...."
als je op zoek bent naar iemand met dezelfde kledingsmaak, zeg dat dan gewoon en val een ander niet aan op kledingkeuze of smaak.
over smaak valt niet te twisten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 00:15
 
PIETER649 schreef:
er zijn wel honderd tussenwegen...zoals Anid al aangaf, iedereen heeft zn favoriete winkels en of merken.
daarom vind ik het vreemd dat er gezegd word in een bijdrage " doe maar normaal...."
als je op zoek bent naar iemand met dezelfde kledingsmaak, zeg dat dan gewoon en val een ander niet aan op kledingkeuze of smaak.
over smaak valt niet te twisten.

Vind je dat ik een ander aanval op kledingkeuze of smaak ? of bedoel je dit in het algemeen ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 00:46
 
CARIN303 schreef:
Misschien ook een brilletje nodig? Knipoog smiley

Ik eet iedere week een bos worteltjes, dus daar aan kan het niet liggen. Misschien wel, anders had ik haar wel gevonden. Knipoog smiley

Mario, die voor 1 keer off-topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 09:09
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal mee eens Jonathan,ik wil er nog 2 dingen aan toevoegen:
Jaloezie en claimend gedrag


pfff....ja inderdaad...hoe kon ik die vergeten.
Jaloezie is mits het in lichte mate naar voren komt helemaal niet verkeerd, het getuigt immers toch ook van liefde en betrokkenheid, binding en gewoon een simpel .....- jij ben t van mij -
Maar als dit doorslaat, wordt het een vervelend gedrag, waar het claimen dan ook ineens bij komt. De ander geen enkele ruimte meer dulden, geen vertrouwen meer hebben, continue de ander controleren..etc


dan wordt mijn lijstje (hahaha) dus

niet vrouwelijke uitstraling
veroordelend
geen begrip voor anders situatie
geen inlevingsvermogen
jaloezie en claimend gedrag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 09:59
 
JONATHAN890 schreef:
pfff....ja inderdaad...hoe kon ik die vergeten.
Jaloezie is mits het in lichte mate naar voren komt helemaal niet verkeerd, het getuigt immers toch ook van liefde en betrokkenheid, binding en gewoon een simpel .....- jij ben t van mij -
Maar als dit doorslaat, wordt het een vervelend gedrag, waar het claimen dan ook ineens bij komt. De ander geen enkele ruimte meer dulden, geen vertrouwen meer hebben, continue de ander controleren..etc


dan wordt mijn lijstje (hahaha) dus

niet vrouwelijke uitstraling
veroordelend
geen begrip voor anders situatie
geen inlevingsvermogen
jaloezie en claimend gedrag.


Dat zijn nog al wat eisen Jonathan........ Verraste, verbaasde smiley Wat voor minpuntjes mogen er wel zijn? Knipoog smiley
De volmaakte vrouw......wie zal haar vinden.........?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 27 juni 2010, 10:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 10:50
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat zijn nog al wat eisen Jonathan........ Verraste, verbaasde smiley Wat voor minpuntjes mogen er wel zijn? Knipoog smiley
De volmaakte vrouw......wie zal haar vinden.........?


De volmaakte man/vrouw is toch iemand die Jezus laat zien? Zo heeft God ons leven toch bedoeld?

Mijn lijstje :
niet vrouwelijke uitstraling
Ja ik vind het mooi als een vrouw echt vrouw is. Waarin zie je die uitstraling dan?
Liefdevol, communicatief gericht op de ander, bewogenheid, die dingen zie je zelfs aan een ander.


veroordelend
geen begrip voor anders situatie
geen inlevingsvermogen

Deze wil ik onder een noemer scharen, omdat ze denk ik allemaal een zelfde oorsprong hebben. Niet gericht zijn op de ander, maar meer op zichzelf. Een stuk onzekerheid, niet aan eigen dingen durven komen en daarom het mindere (als dat er al is) van de ander naar voren halen en laten zien. Of het kan ook arrogantie zijn, jezelf zo geweldig vinden dat er geen ruimte meer is voor een ander.
het maakt je juist zoveel mooier als er ruimte voor anderen, hun denken en voelen, hun leven en gewoontes is in je leven. Belangstelling naar anderen, het zoeken naar de meerwaarde van de ander, het kijken waarom anderen iets doen wat ze doen.

jaloezie en claimend gedrag
Jaloezie is mits het in lichte mate naar voren komt helemaal niet verkeerd, het getuigt immers toch ook van liefde en betrokkenheid, binding en gewoon een simpel .....- jij ben t van mij -
Maar als dit doorslaat, wordt het een vervelend gedrag, waar het claimen dan ook ineens bij komt. De ander geen enkele ruimte meer dulden, geen vertrouwen meer hebben, continue de ander controleren..etc

Natuurlijk zijn er andere dingen waar je naar kijkt en die je 'minder' vindt.
Uiteindelijk draait alles om een totaal beeld wat je van iemand maakt. De perfecte 'ander' is niet te vinden. Waarom niet? Omdat jezelf ook niet perfect bent. Je hebt je eigen tekortkomingen, en dus zal je die van een ander moeten accepteren. Maar gaat het hier eigenlijk wel om?
Ik denk dat je gewoon moet zoeken, van mekaar leren, de ander de ruimte geven, dat hij/zij zich kan laten groeien en ontwikkelen. En als de communicatie tussen beiden nu gericht is op de ander, zal je mekaar vinden en samen groeien.

Dus ben ik op zoek naar de perfecte vrouw? Ja de perfecte voor mij, waar we samen die weg kunnen gaan en mekaar liefhebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 11:30
 
JONATHAN890 schreef:
De volmaakte man/vrouw is toch iemand die Jezus laat zien? Zo heeft God ons leven toch bedoeld?

Mijn lijstje :
niet vrouwelijke uitstraling
Ja ik vind het mooi als een vrouw echt vrouw is. Waarin zie je die uitstraling dan?
Liefdevol, communicatief gericht op de ander, bewogenheid, die dingen zie je zelfs aan een ander.


veroordelend
geen begrip voor anders situatie
geen inlevingsvermogen

Deze wil ik onder een noemer scharen, omdat ze denk ik allemaal een zelfde oorsprong hebben. Niet gericht zijn op de ander, maar meer op zichzelf. Een stuk onzekerheid, niet aan eigen dingen durven komen en daarom het mindere (als dat er al is) van de ander naar voren halen en laten zien. Of het kan ook arrogantie zijn, jezelf zo geweldig vinden dat er geen ruimte meer is voor een ander.
het maakt je juist zoveel mooier als er ruimte voor anderen, hun denken en voelen, hun leven en gewoontes is in je leven. Belangstelling naar anderen, het zoeken naar de meerwaarde van de ander, het kijken waarom anderen iets doen wat ze doen.

jaloezie en claimend gedrag
Jaloezie is mits het in lichte mate naar voren komt helemaal niet verkeerd, het getuigt immers toch ook van liefde en betrokkenheid, binding en gewoon een simpel .....- jij ben t van mij -
Maar als dit doorslaat, wordt het een vervelend gedrag, waar het claimen dan ook ineens bij komt. De ander geen enkele ruimte meer dulden, geen vertrouwen meer hebben, continue de ander controleren..etc

Natuurlijk zijn er andere dingen waar je naar kijkt en die je 'minder' vindt.
Uiteindelijk draait alles om een totaal beeld wat je van iemand maakt. De perfecte 'ander' is niet te vinden. Waarom niet? Omdat jezelf ook niet perfect bent. Je hebt je eigen tekortkomingen, en dus zal je die van een ander moeten accepteren. Maar gaat het hier eigenlijk wel om?
Ik denk dat je gewoon moet zoeken, van mekaar leren, de ander de ruimte geven, dat hij/zij zich kan laten groeien en ontwikkelen. En als de communicatie tussen beiden nu gericht is op de ander, zal je mekaar vinden en samen groeien.

Dus ben ik op zoek naar de perfecte vrouw? Ja de perfecte voor mij, waar we samen die weg kunnen gaan en mekaar liefhebben.

Zat je maar een beetje te plagen Jonathan.........
Natuurlijk hebben we allemaal ons wensenlijstje, heb ik ook natuurlijk.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 11:35
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat zijn nog al wat eisen Jonathan........ Verraste, verbaasde smiley Wat voor minpuntjes mogen er wel zijn? Knipoog smiley
De volmaakte vrouw......wie zal haar vinden.........?

Ach,gun die jongen ook wat Willemijn,laat hem even lekker dromen.
Als hij weer eens smoorverliefd wordt ziet hij al die minpunten niet meer Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 11:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zat je maar een beetje te plagen Jonathan.........
Natuurlijk hebben we allemaal ons wensenlijstje, heb ik ook natuurlijk.....

haphap...natuurlijk weet ik dat ....ik verdedig me ook niet, verduidelijk het en vul het hier en daar nog wat aan.


LEANNE226 schreef:
Ach,gun die jongen ook wat Willemijn,laat hem even lekker dromen. Als hij weer eens smoorverliefd wordt ziet hij al die minpunten niet meer Knipoog smiley

Minpunten??

ik smoorverliefd......hm..soms weet ik ook niet wat ik daar mee aan moet, dan vind je iemand leuk en is er geen ruimte, dan vind ander jou weer heel leuk en heb jij t niet. Wanneer komt de juiste combi eens van de grond?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 12:02
 
JONATHAN890 schreef:

Minpunten??

ik smoorverliefd......hm..soms weet ik ook niet wat ik daar mee aan moet, dan vind je iemand leuk en is er geen ruimte, dan vind ander jou weer heel leuk en heb jij t niet. Wanneer komt de juiste combi eens van de grond?? Clown smiley

Mijn grootste minpunt is dat ik vaak twijfel(laten we het maar niet over mijn koppigheid hebben Verlegen lachende smiley ) ........of niet........of wel.........misschien........maar misschien ook niet.........ik zoek ook geen partner.......toch?.......of misschien stiekem wel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 13:55
 
LEANNE226 schreef:
Mijn grootste minpunt is dat ik vaak twijfel(laten we het maar niet over mijn koppigheid hebben Verlegen lachende smiley ) ........of niet........of wel.........misschien........maar misschien ook niet.........ik zoek ook geen partner.......toch?.......of misschien stiekem wel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ik maar denken dat ik de enige hier ben dat dat heeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:01
 
LEANNE226 schreef:
Mijn grootste minpunt is dat ik vaak twijfel(laten we het maar niet over mijn koppigheid hebben Verlegen lachende smiley ) ........of niet........of wel.........misschien........maar misschien ook niet.........ik zoek ook geen partner.......toch?.......of misschien stiekem wel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Euh... Leanne, het was de bedoeling dat je minpunten van een ander; de NIET perfecte partner zou noemen.

Je eigen minpuntjes, ach.... Wij vrouwen hebben toch al zo'n voorsprong Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:29
 
JONATHAN890 schreef:
Minpunten??

ik smoorverliefd......hm..soms weet ik ook niet wat ik daar mee aan moet, dan vind je iemand leuk en is er geen ruimte, dan vind ander jou weer heel leuk en heb jij t niet. Wanneer komt de juiste combi eens van de grond?? Clown smiley

Jonathan, ik begrijp dat het als een grapje bedoeld is...maar ik ga er toch even serieus op in Engeltje smiley

Wanneer komt de juiste combi eens van de grond??

>>> Wanneer de tijd daar is!

Dit vergeten we namelijk nog wel eens, maar is natuurlijk een enorm belangrijk gegeven...
Soms zijn we daar namelijk gewoon nog niet klaar voor, en zou die perfecte combi zomaar gedoemd zijn te mislukken!

Deze wetenschap is voor mij een houvast, iets waar ik op vertrouw...
wanneer ik er aan toe ben...zal die persoon vanzelf langskomen
en dat geld voor ons allemaal.

Eén ding is zeker...zodra het je gebeurt ben jij de eerste die het weet! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 27 juni 2010, 14:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:55
 
ZINGA672 schreef:
Euh... Leanne, het was de bedoeling dat je minpunten van een ander; de NIET perfecte partner zou noemen.

Je eigen minpuntjes, ach.... Wij vrouwen hebben toch al zo'n voorsprong Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley

Ach Zing.....ik heb een allerminst perfecte partner gehad(door ziekte hoor,long long story)maar meeeeeeeeeeeeeen wat heb ik van die man gehouden ! Verliefde smiley
Liefde overwint echt alles dus vraag mij maar niet minpuntjes van mijn ideale partner op te noemen Knipoog smiley

Ik twijfel nog steeds over mijn eigen minpunten ....... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:25
 
TESSYBEAR731 schreef:
Jonathan, ik begrijp dat het als een grapje bedoeld is...maar ik ga er toch even serieus op in Engeltje smiley

Wanneer komt de juiste combi eens van de grond??

>>> Wanneer de tijd daar is!

Dit vergeten we namelijk nog wel eens, maar is natuurlijk een enorm belangrijk gegeven...
Soms zijn we daar namelijk gewoon nog niet klaar voor, en zou die perfecte combi zomaar gedoemd zijn te mislukken!

Deze wetenschap is voor mij een houvast, iets waar ik op vertrouw...
wanneer ik er aan toe ben...zal die persoon vanzelf langskomen
en dat geld voor ons allemaal.

Eén ding is zeker...zodra het je gebeurt ben jij de eerste die het weet! Knipoog smiley

vanzelf langskomen ? Nou ik denk wel dat je uit je (luie) bank moet komen, als je binnen blijft, zullen ze jou nooit leren kennen (tenzij je vaak op C.M. zit Knipoog smiley)
Maar 't blijft moeilijk wanneer het nou 'jouw' tijd is vind ik, en toch denk ik dat je daar een aktieve rol in moet blijven spelen... dus mensen ontmoeten, al was het alleen maar voor vriendschap...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 27 juni 2010, 15:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:40
 
SUSANNAH475 schreef:
vanzelf langskomen ? Nou ik denk wel dat je uit je (luie) bank moet komen, als je binnen blijft, zullen ze jou nooit leren kennen (tenzij je vaak op C.M. zit Knipoog smiley)
Maar 't blijft moeilijk wanneer het nou 'jouw' tijd is vind ik, en toch denk ik dat je daar een aktieve rol in moet blijven spelen... dus mensen ontmoeten, al was het alleen maar voor vriendschap...

Dat is ook zeker zo, Sus...je zal er zelf wat voor moeten doen...al is het alleen maar ervoor kiezen ook met deze persoon "in zee" te gaan, want zelfs daar hebben we vrije keus in...maar toch zal de ideale match pas aan het licht komen wanneer we daar aan toe zijn! En ik zeg "aan het licht" omdat het best eens heel goed zo kan zijn dat je die persoon al kent op de een of andere manier Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 19:52
 
TESSYBEAR731 schreef:
Jonathan, ik begrijp dat het als een grapje bedoeld is...maar ik ga er toch even serieus op in Engeltje smiley

Wanneer komt de juiste combi eens van de grond??

>>> Wanneer de tijd daar is!

Dit vergeten we namelijk nog wel eens, maar is natuurlijk een enorm belangrijk gegeven...
Soms zijn we daar namelijk gewoon nog niet klaar voor, en zou die perfecte combi zomaar gedoemd zijn te mislukken!

Deze wetenschap is voor mij een houvast, iets waar ik op vertrouw...
wanneer ik er aan toe ben...zal die persoon vanzelf langskomen
en dat geld voor ons allemaal.

Eén ding is zeker...zodra het je gebeurt ben jij de eerste die het weet! Knipoog smiley


eh.... wil ik dat wel? t als eerste weten????

en nee t was niet als grapje bedoeld hoor. gewoon de juiste combi
niet voor iets minder willen gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:07
 
JONATHAN890 schreef:
ik smoorverliefd......hm..soms weet ik ook niet wat ik daar mee aan moet, dan vind je iemand leuk en is er geen ruimte, dan vind ander jou weer heel leuk en heb jij t niet. Wanneer komt de juiste combi eens van de grond?? Clown smiley

Tijd en ruimte kan je ook maken... soms een kwestie van prioriTIJD
Waarmee ik niet zeg dat dit bij jou zo is. Ik herken het vooral bij mijzelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 01:06
 
LEANNE226 schreef:
Ach Zing.....ik heb een allerminst perfecte partner gehad(door ziekte hoor,long long story)maar meeeeeeeeeeeeeen wat heb ik van die man gehouden ! Verliefde smiley
Liefde overwint echt alles dus vraag mij maar niet minpuntjes van mijn ideale partner op te noemen Knipoog smiley

Ik twijfel nog steeds over mijn eigen minpunten ....... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ohh als ik ergens niet aan twijfel zijn dat jouw minpunten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 09:01
 
RENSKE067 schreef:
ohh als ik ergens niet aan twijfel zijn dat jouw minpunten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Noem ze eens op alsjeblieft Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 09:10
 
LEANNE226 schreef:
Noem ze eens op alsjeblieft Engeltje smiley

tja daar ga ik me niet over uitlaten hier
is niet cm waardig Engeltje smiley
en dan heb ik straks jouw goede reputatie weer geschonden Boze smiley
maar hoe noemde je date je ook alweer ...........
dat zegt toch genoeg he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 09:39
 
RENSKE067 schreef:
tja daar ga ik me niet over uitlaten hier
is niet cm waardig Engeltje smiley
en dan heb ik straks jouw goede reputatie weer geschonden Boze smiley
maar hoe noemde je date je ook alweer ...........
dat zegt toch genoeg he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ik date niet hoor,ik ontmoet mensen in verband met het ontwikkelen van wederzijdse betrekkingen in het kader van het uitbreiden van mijn sociale netwerk,daarbij is het normaal dat er bloemen en tekenen van genegenheid uitgewisseld worden

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALD265





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 11:35
 
verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:26
 
GERALD265 schreef:
Wat ben je weer heerlijk duidelijk Knipoog smiley Lachende smiley Verraste, verbaasde smiley

tja dat zeg ik ook steeds
ze weet altijd precies wat ze wil Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:37
 
GERALD265 schreef:
Wat ben je weer heerlijk duidelijk Knipoog smiley Lachende smiley Verraste, verbaasde smiley

Lijkt mij ook heeeeeeeel duidelijk dat ik nog twijfel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:31
 
LEANNE226 schreef:
Lijkt mij ook heeeeeeeel duidelijk dat ik nog twijfel Knipoog smiley

ja je bent in ieder geval heel duidelijk in het onduidelijk zijn

of zoiets denk ik

waarschijnlijk toch niet

of misschien wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:32
 
RENSKE067 schreef:
ja je bent in ieder geval heel duidelijk in het onduidelijk zijn

of zoiets denk ik

waarschijnlijk toch niet

of misschien wel

volgens mij is het besmettelijk Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
hellup!


Laatst aangepast door
RENSKE067
op dinsdag 29 juni 2010, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENNIS318





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 14:14
 
Hallo allemaal!
Ben nieuw hier dus bij deze een goedendag en misschien vaker tot spreeks! Denk het haast wel Knipoog smiley .

Waar ik op afknap......Poe.....Lastige vraag....

Ik denk als een vrouw teveel met zichzelf bezig is en te weinig me de omgeving. Ook vind ik iemand die geen of weinig empathie heeft of inlevingsvermogen gauw vervelend...

Maar goed, wel een negatief eerste mailtje...

Vind heel veel mensen ook gewoon heel leuk hoor! Lachende smiley

Grtz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GOUDELSJE426





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 12:05
 
Alles valt of staat natuurlijk met een wederzijdse klik tussen mensen.
Maar echt afknappen op iemand.
Voor mij is dat bij iemand van wie je niet jezelf mag zijn, je in hokjes stopt. En manipulatie, daar ben ik allergisch voor.
Maar ook (ver)oordelend, ik-gerichtheid en niet integer zijn.
En natuurlijk gebrek aan diepgang.

Ik geloof dat God voor elk mens een plan heeft. Of dat nu als single is, of samen met iemand. Hij zal op Zijn tijd en wijze mensen samenbrengen.
En als God iemand voor je bedoeld heeft, zal dat iemand zijn die, net als ieder mens, zijn minpunten heeft. Maar ook vooral hele mooie eigenschappen heeft.
Toen God voor Adam de vrouw schiep, maakte Hij voor hem een partner die bij hem past. Dat is God. Hij geeft wat bij de mens past. En niet minder dan dat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3