ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 16:02
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE792 schreef:
...enkel jammer dat tie totaal geen warmte af lijkt te geven Boze smiley


Wat een mooi meisje op de foto.......en zo groot al!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 16:00
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Blijft een prachtige tekst van Huub Oosterhuis:

Zo vriendelijk en veilig als het licht,
zo als een mantel om mij heen geslagen,
zo is mijn God.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 10:53
BerichtOnderwerp: Boos op God
 
SHANITA130 schreef:
Ik denk niet dat je de vraag naar Roady begrijpt. Had dat achteraf ook niet willen vragen en weg willen halen, maar ja het staat er al, er is ook al op gereageed. Knipoog smiley



Idd, als het naar Zijn wil is Knipoog smiley



Ben je boos op God of ben je boos over de dingen die je overkomen? Dat kan je je ook afvragen.....
Soms is je levenspad niet altijd rozengeur en maneschijn, dat willen we graag en als het dan weer goed is danken we God want die heeft er in voorzien......
Ik denk zelf dat je pad gaat zoals het gaat , het leven van Jezus was nu ook niet eenmaal prachtig en goed.....De kunst is om niet verbitterd in het leven te gaan staan en de mensen die je iets aangedaan hebben niet te veel aandacht te schenken....dan maak je ze nog belangrijk in je leven en dat is zonde van je leven....We moeten proberen vooruit te leven en met een milde blik achterom te kijken....Dat leed en verdriet mag er zijn maar kan je ook laten groeien in barmhartigheid.....en daardoor wordt je de mens die je bent.......en heb je vooral inzicht gekregen in hoe dingen scheef kunnen lopen en hoe verknipt mensen kunnen zijn.....Het geeft je inzicht in vergeving of in macht en onmacht......en dan blijkt dat je soms onmachtig bent om te vergeven....accepteer dat dan .....maar probeer de pijn los te laten die het bij jou veroorzaakt heeft......Dat litteken blijft en mag toch ook......alleen de blik van kijken ernaar is belangrijk.....
Leef het leven, het kan zo maar voorbij zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 11 maart 2013, 16:09
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
GERRIT084 schreef:
Precies, maar dat geld volgens mij alleen voor mensen die ook echt geloven
iemand die pas tot het geloof komt, denkt er misschien, iets anders over.
Als je vanaf het moment dat je geboren wordt, opgroeit onderwezen wordt, met het woord van God, is het een vaste grond, of soms kan het zijn.



Het kan ook een trauma in je leven worden he? Onderwezend opgevoed worden.........
Maar ik ben het wel met je eens, het zal een significant verschil maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 11 maart 2013, 16:08
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...dat jij onlief bent kan heel de wereld lezen...



Frank, ik had zelfs al onlief als Wordfeud woord en dat pakte hij niet Verraste, verbaasde smiley
Was er nog verbaasd over ook...... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 11 maart 2013, 13:53
BerichtOnderwerp: Boos op God
 
ROADY558 schreef:
Ja, wie herkent dit niet? IK wel tenminste...

Weet je? In zo'n geval mag je ook jezelf vergeven, het loslaten, en het kan best zijn dat God nog iets mooiers voor je in petto heeft...

Ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan... maar zelfkritiek kan ook weer zoveel blokkeren...

Gods zegen gewenst op jouw weg.



Ik denk dat jij wel heel makkelijk met het woord vergeven omgaat Roady.....
Zeg je iets vervelends, huppeta, daa rkomt het woord vergeven weer....

vergeven is niet een klakkeloos woord maar een proces, soms van jaren en zeker niet iets wat je zo makkelijk voor in je mond moet hebben liggen dan komt het niet geloofwaardig over......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 11 maart 2013, 13:16
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
ROADY558 schreef:
Je weet nog niet half wat je hier zegt....


Ik vind dat je er een vreemde gedachtengang op nahoudt..



Dat vind ik nu van jou ook.....en ik weet heel goed wat ik zeg......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 11 maart 2013, 12:19
BerichtOnderwerp: (wederzijdse) afhankelijkheid
 
PATRIES300 schreef:
Dat is waar...
Zelf getrouwd geweest met een man die absoluut niet gelooft.
Dan wordt het inderdaad ingewikkeld.


Dan kan het ook wel goed gaan toch?
Toen ik ging scheiden liep ik er erg tegenaan dat ik geen band kon plakken en niet wist wanneer ik de vuilnis buiten moest zetten dat soort dingen.....is dat ook afhankelijk zijn??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 11 maart 2013, 12:17
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
ROADY558 schreef:
Tja...
Ik had ook een oma.
Ik geloof dat ze 20 jaar in een stoel heeft gezeten. Ze kon geen kant meer op. Had dagelijks vreselijke pijnen en krampen.
Er was maar 1 ding dat haar gaande hield. Het vaste geloof in haar Heiland, die ook de mijne is geworden. Jezus hield haar gaande.
Wat een getuigenis was ze voor de zusters in het verpleeghuis, voor de familie, en voor mijzelf. We hebben prachtige gesprekken gehad.
En toen ze op 91-jarige leeftijd naar de Vader ging, was ik erg blij voor haar, en erg dankbaar voor wat wij hadden, en hebben.

Ik bedoel maar te zeggen:
Nooit heeft ze het een keer gehad over uitstappen uit dit leven...
Dat was gewoon geen optie. En is het nog steeds niet. Alleen God bepaalt over leven en dood. Niet de mens.


Zo zie je maar dat er verschillende mensen zijn met verschillende opvattingen. En wat is goed en wat is fout? Jij denkt zeker te weten wat goed en fout is, ik vind het niet mijn zaak wat mensen wel of niet beslissen. Misschien keek de oma van Rolf wel net zo uit naar haar Heiland.....en werd zij met open armen ontvangen. Omdat zij het niet mee kon in het aardse leven.....Het is juist erg knap om bewust zo'n keuze te maken.....Luisteren naar mensen is hier in belangrijk denk ik , niet oordelen
Jij verhaalt hier jouw levensverhaal maar je was blijkbaar niet ver genoeg heen om die keus te maken, dus wie weet was het dan zo erg niet met je?

Al die mensen die zich vol stoppen met pillen om een beter leven te hebben mag wel van jou? Of kan je dan ook maar beter de natuur zijn gang laten gaan? Het overkomt je tenslotte want het is de wil van God......

Ik vind het een triest maar wel goed initiatief dat er zo'n kliniek er is vooral om er in alle openheid over te praten en vraag me dan ook af hoeveel verzoeken echt gehonoreerd worden. Of is praten met iemand die je hoort vaak al voldoende......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 13:40
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
IJSJE204 schreef:
Dit riekt naar vroeger, ik moest mijn breiwerkje wegleggen als opa uit de kerk koffie kwam drinken bij ons. Toen leverde dat ergernis op, nu zou ik het hypocriet noemen.


Een zondagssteek die houdt geen week......sommige uitspraken blijven je in de genen zitten merk ik.....Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 10 maart 2013, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 13:36
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
GERRIT084 schreef:
Ik denk niet dat je daarvoor God mag danken, die heeft juist leven gegeven
En wij mogen wat met dat leven gaan doen, en het nemen is er daar niet één van, maar het te behouden wel


Wie zijn wij eigenlijk om daar zo'n oordeel te hebben? Het is makkelijk praten als je niet ziek bent of geteisterd wordt door jarenlang geestelijk lijden, en dan heb ik het niet over momenten dat je leven even tegenzit......
Wie zijn wij om dan met dat belerende en beschuldigende vingertje te komen van dat mag niet hoor? Je moet je tijd op aarde uitzitten ook al ben je zo ziek dat je niet meer kan of heb je zo'n geestelijke nood...
Is het niet zinvoller om eens naar die mensen te luisteren en proberen te begrijpen wat hun beweegreden en hun gedachten zijn......zonder oordeel vellend over hel en verdoemenis? Neem van mij aan dat als mensen ziek worden er een moment komt dat ze niet meer kunnen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:28
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
FRANKT627 schreef:
Je hebt ook nog een dame Blanche Kwijlende smiley


Jullie zijn allemaal off topic, ik moet nog bekomen van het nieuws dat mijn CM vriendje ons gaat verlaten- ik wist wel dat het eraan zat te komen maar toch......en dan maken jullie er weer grapjes over...... Boze smiley

Visser, ik vond het fijn je te kennen en nog fijner dat ik de laatste tijd van die gelukkige mailtjes van je kreeg......
Heel veel geluk samen met degene die je liefhebt en vooral een lang en gelukkig leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:06
BerichtOnderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
 
THOMAS968 schreef:
In Amerika weten ze het al: There is no business like God-business.

Dan valt het hier nog reuze mee hoor. Aan de overkant van de plas zijn er nogal wat mensen die materieel succes als een zegen van de Heer zien en mislukking als Gods afkeuring. Een rare vermenging van Bijbel en dollars.
Het is goed om God en geld gescheiden te houden, afgezien van het feit dat een kerkelijke organisatie geld nodig heeft om te kunnen functioneren. De Bijbel besteedt veel aandacht aan de zonde van de hebzucht en dat is van alle tijden.

Thomas


Ik las deze week nog in de krant dat er een bank failliet is gegaan in Amerika die ook door een voorganger is opgericht.Van leden werd verwacht dat ze er hun geld wel opzetten uiteraard....Maar helaas nu is iedereen blut.....Nu kan je zeggen echt Amerikaans maar wie weet wat er in Nederland allemaal gebeurd bij kerken en gemeentes......
De zonde van de hebzucht komt in alle kerkelijke stromingen voor.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 22:41
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
MAT170 schreef:
Ik stenig niemand.


Niet letterlijk nee.....maar figuurlijk ben je nog erger bezig dan met stenigen......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 25 februari 2013, 22:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:48
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd!!!
 
ANNETTE050 schreef:
.


Misschien is het ook goed om eens te kijken wat je wel allemaal hebt ipv van wat je niet hebt en graag zou willen hebben.....En dan blijken er toch altijd weer zaken te zijn die je kan waarderen en die goed zijn....
En ik denk dat eenzaamheid in ieder mens zit, binnen een relatie kan je ook ontzettend eenzaam zijn.......en ik denk persoonlijk dat je wat aan eenzaamheid kan doen.....Maak keuzes die je leven wat gelukkiger maken en laat oude dingen achter je....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:22
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GERRIT084 schreef:
Ach Corné, dat hele matchen kan je hier voor 90% wel vergeten.....
Je kan nog beter lid van een katten paleis worden, dan krijg je in elk geval nog liefde en soms een kat.
Liever adopteer ik een olifant, die kijken en lopen altijd vooruit, katten kijken altijd om, en lijken het meest op....

Maar ik wil niet katten, beslist niet, als ik zou blijven is het enkel voor tijd verdrijf, voor de lol is anders.
Ik neem het nog in overweging, en anders ben, of wordt ik zondag grijs, en met mijn kaalslag?! zondag ter overdenking om het letterlijk te gaan nemen.
Best wel link, dan wordt de Zondag, elke week, een dag ter overdenking, met een dubbele lading Knipoog smiley



Maar wie moet dan gaan mopperen?????
Knipoog smiley En als de gemoederen hoog oplopen even een nuchtere opmerking plaatsen?
En je vind het ook wel een beetje leuk volgens mij.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:03
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
GERRIT084 schreef:
Willemijn in grote lijnen ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant geeft Tess ook aan dat het soms ook anders kan.
Het leven is soms een hele strijd, en het is nu eenmaal geen zekerheid, dat het bij iedereen van een leien dakje gaat.
En voor iedereen geld, strijd gij om in te gaan........ met wat een ieder ook beslist, maar neemt niet weg dat we elkaar een hart onder de riem mogen steken. Knipoog smiley



Ik heb het het over jarenlange geestelijke pijnen....niet als je leven tegenzit en je kan er niet mee omgaan.......
Voor niemand gaat het leven van een leien dakje, we hebben allemaal ons leed en soms is dat niet te dragen.....maar er komt dan meestal wel weer licht aan de horizon.....
Maar ik ben er wel van overtuigd dat er ook mensen zijn die jarenlang zo gebukt gaan onder geestelijke of lichamelijke pijnen dat het zo niet meer kan.....
Mensen vertellen hier dan hun eigen verhaal, van kijk eens had en heb ik ook... maar misschien is het ook wel eens goed om gewoon te luisteren naar wat diegene zegt over zijn nood en daar niet gelijk je eigen verhaal aan te koppelen.....Ieder mens is uniek, ook in zijn/haar leed.....en de beleving daarvan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 19:38
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
TESSYBEAR731 schreef:
Je bent zeker niet de enige meid, ieder mens draagt een rugzakje met zich mee en ook dit soort dingen zijn helaas geen uitzondering op de inhoud daarvan. Ik denk dat één van de belangrijkste lessen voor mij die ik geleerd heb juist is dat ik geen uitzondering op de regel ben als het aankomt op rugzakjes en littekens. Dat ik menselijk gezien helemaal niet zo 'uniek' ben, niet 'anders dan anderen'. En pas toen ik dat begreep kon ik langzaam aan bevatten dat ik door God juist wél uniek ben omdat Hij mij gemaakt heeft en mij vrij kan maken van al deze dingen, als een parel in Zijn hand die langzaam aan tot schittering wordt gebracht!

En dat is een proces, lieve Shanita. Een proces waar sommige mensen een heel leven over doen om dat te leren en werkelijk vrij te worden. Er zijn zelfs mensen die het nooit zullen leren en 'gebonden' deze aarde verlaten. Ik heb misschien op jonge leeftijd al een aantal belangrijke lessen geleerd maar ook ik heb nog steeds punten waarop ik 'werk in uitvoering' ben. Heb geleerd dat dit proces zich niet laat dwingen. Het verloopt zoals het moét verlopen en God weet precies wanneer jij aan welk punt toe bent en zal je nooit dwingen meer te doen dan je kunt handelen. Dus je hoeft je helemaal niet rot te voelen omdat je de 40 al voorbij bent en nog niet alles is zoals je het zou willen. Je mag trots zijn op alles wat je nu al bereikt hebt en dankbaar voor het feit dat God nog steeds dat proces met jou wil doorlopen. En...dat Hij werkelijk engelengeduld heeft! Je doet het goed, ga zo door!

(En dat geld uiteraard voor iedereen die dit proces doormaakt, inclusief ik zelf...)


Het is fijn als je zo'n proces goed doormaakt maar ik ben er van overtuigd dat er ook mensen zijn waarvan de eind conclusie toch luidt dat het leven niet meer hoeft en die dan toch bewust uit het leven willen stappen. En wie zijn wij dan om daar over te oordelen en er een mening over te hebben zoals ik hier ook las....Ga ervoor, laat je niet kisten.....maar misschien zijn die periodes al geweest en ben je er klaar mee.....echt klaar....en kan je naar de rust van de hemel verlangen omdat het leven voor jou op aarde toch ondragelijk is geworden.......
En gelukkig hoeven we daar niets van te vinden of te oordelen maa ris het een zaak tussen God en die persoon.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:43
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, maar geen tolerantie naar christenen, eerder het tegenovergestelde.

Alle mensen dragen littekens van het leven, ook de moslima die haar man kwijt is door bijv. ophanging. Zie verder vorige bijdrage.

Gelukkig ben jij wel tolerant omtrent de Islam..... Engeltje smiley
OOk christenen dragen littekens.....wat denk je van mensen wier kind vermoord is of man of vrouw doodgeschoten is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:41
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Ergens krijg ik een vaag vermoeden dat je nog nooit een gedeelte van de Koran gelezen hebt.....of de littekens op de rug gezien hebt van een gevluchtte iranier....of ...enz.

Waaruit concludeer je uberhaupt dat ik denk dat christenen van die lieverdjes zijn?
We moeten wel bij het onderwerp van dit topic blijven.
Het gaat in dit topic om de kans op vervolging van christenen door onze eigen regering en daar ging ik op in.


Nee, ik heb nog nooit van mijn leven een Koran gelezen en leed heb ik ook nog nooit ervaren of gezien.... Engeltje smiley
Kom op Annette, ik weet heus wel waarover ik praat, misschien heb ik in veertig jaar gezondheidszorg wel meer leed gezien dan jij in je hele leven......En de Koran staat gewoon in mijn boekenkast....staan ook mooie dingen in hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:01
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Ik heb het ook niet zozeer over de moslim op zich, maar over de Islam.
Uiteraard behandel je een ieder, ook de moslim, met respect en probeer je liefdevol te zijn.
Hier wordt een lege gereformeerde kerk omgebouwd tot moskee.

De meeste islamieten zijn lieve mensen, maar zo gauw er een heilige oorlog wordt uitgeroepen zijn ze verplicht daarin mee te gaan. Ik vraag me wel eens af hoe je met zo een dilemma het beste omgaat.


Denk je dat alle christenen van die lieverdjes zijn? Je schrijft nogal wat zeg en veroordeelt ook aardig.......
Islam is ook een wereldgodsdienst en dat kan in jouw ogen niet? Triest om je mening te lezen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:51
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
JOL252 schreef:
Ik denk dat wij op andere zaken moeten letten. Wij leven hier in het rijke westen met zoveel prikkels die ons kunnen bezig houden/afhouden van God. Heel anders dan in die landen waar vaak de eerste levensbehoeften al ontbreken ...

Ja bangmakerij ... het bouwt niet op en zegt meer iets van een fatalistische levensverwachting waar je niet blij van wordt. En daarbij ... het is van alle tijden om dit soort zaken te roepen. God roept ons NU om Hem te volgen, ook vandaag zonder welke vervolging dan ook.

Zo is dat Jol, je leeft vandaag en maak er vandaag wat van.....en al die bangmakerij? Ach, heeft geen meerwaarde toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:50
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ROOS575 schreef:
mee eens hoor, hou er niet van om te lezen of iemand nu wel of niet ongesteld is Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley


Ach Shanita schrijft eens een keertje iets-voor jou- onbelangrijks en dan noem je het gelijk? Flauw....Kijk eens naar je eigen schrijfsels zou ik zo zeggen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:48
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ROOS575 schreef:
Vind jij het in de meeste topics dan?


Anders schreef ik het toch niet???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ROOS575 schreef:
Over de reden daarvan zwijg ik verder.
En ja het gek-doen hier, sja ieder mens is hier met een andere reden, heeft een andere achtergrond en bevind zich in een andere situatie.
Daar heb ik respect voor.
Maar lees dan of negeer de onderdelen die je niet bevalt. (dat doe ik ook)

Dat gaat wat lastig als het bij ieder topic is he? Engeltje smiley Vraag me dan ook af wat het nut is om in ieder topic zo onnozel te doen? Bewaar het tot een aantal topics zou ik zo zeggen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 20:24
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ROOS575 schreef:
Ach Willemijn, het kind blijft in ieder mens, bij de ene wat meer dan bij den ander. Soms is dat weleens lekker hoor! Lachende smiley
En soms is die behoefte er niet.
En kleuters vind ik heerlijk, (behalve als ze achter het behang moeten) Knipoog smiley

Dan moet je er anderen ook niet op aanspreken als het je niet bevalt.....
En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het forum leuk vind om de discussies die er waren/zijn en niet om even af te reageren met flauwe schrijfsels of dergelijke.......
Wat ik vandaag lees is klinkklare nonsens over het algemeen, jammer van een forum....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:32
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ROOS575 schreef:
Knipoog smiley Mag hier niet langer meer van me moeder zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Sprak jij niet in een ander topic over het kleuterklas niveau? Wat is dit dan???? Engeltje smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 23 februari 2013, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:29
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ROADY558 schreef:
Toch is de bijbel er nogal duidelijk over.

Het woord van God lijkt me toch meer dan een "mening"...


klopt, het blijft altijd een interpretatie he? het is maar net hoe je het leest....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 18:02
BerichtOnderwerp: Kind van school.
 
SHANITA130 schreef:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Lijkt me trouwens lastig moet je steeds gaan zitten uitrekenen...



Ik vraag me meer af, vervelen ze zich zo om zich daar mee bezig te houden?
Nou ja, het houdt je van de straat.....
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 17:59
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
MAT170 schreef:
Ik denk zelf dat echte volgelingen van Jezus moeten zijn voorbereidt om de meest gehate personen van dit land te worden en dat er christenvervolging zou kunnen komen die fysiek wordt en waarbij je in de gevangenis belandt. De dominante cultuur en dit systeem is voor mij goddeloos en slecht. Dingen als bv abortus en het homohuwelijk zal ik als volgeling van Jezus nooit goedkeuren. Zelf denk ik dat er tijden gaan komen dat je als christen ook vanuit de overheid met contracten te maken krijgt waarin je dingen als het homohuwelijk en abortus moet onderschrijven en wie dat niet doet bv de gevangenis ingaat, wordt mishandeld of vermoord. Wat ik nu al vanuit de overheid zie is dat ze alles wat met God te maken heeft of eraan herinnert weg wil hebben.

De overheid blijft gelukkig neutraal en dat is maar goed ook als ik jou zo lees.....een volgeling van Jezus zal zeker relaties van liefde en trouw goedkeuren denk je ook niet? Welk geslacht iemand dan ook heeft....
J ehebt nogal een ongenuanceerde mening als ik het zo eens lees....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 180 Volgende
Pagina 8 van 180