ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:51
BerichtOnderwerp: Boos!
 
TESSYBEAR731 schreef:
Grappige is dat ik gevraagd heb om persoonlijke, inhoudelijke reacties en vooral, zeer goedbedoelde, dat wel, adviezen krijg hoe IK er mee om zou moeten gaan. Het lukt mij best om er mee om te gaan, wilde enkel en alleen het gesprek aangaan over heel normale menselijke emoties.
Vind het jammer, had gehoopt op een goede discussie over de worsteling tussen de zekerheid in Hem en de worstelingen met ons mens-zijn. Want soms, kun je alle kennis God en de bijbel hebben...en die vrede binnen in...en toch worstelen met je mens-zijn.

Goed zo,met juist die menselijke boosheid hebben we van doen,met Bijbeltekten gooien en troostwoorden verzinnen is aardig maar eerlijk gezegd had/heb ik er geen klap aan!
Ik stortte in een gat,een ander kon glimlachend vertellen dat mijn partner vast in de Hemel zo zijn en ik daar juist blij mee kon zijn maar ik had alleen de nijging die glimlach van zn smoel te slaan.Ik zat nl zonder partner,degene die ik zo liefhad,waar ik oud mee zou worden,met kinderen zonder vader...........zonder inkomen en met geblokkeerde rekening maar wel met dikke rekeningen.Allemaal mensen om je heen die alles beter wisten.............maar die gingen na hun zinloze commentaar weer naar hun veilige thuis.
Ik heb me heel vaak afgevraagd waar ik het aan verdiend had,waarom ik en mijn man zo gestraft werden.........God?Bidden?toen even niet hoor,echt niet,daar was ik veel te boos voor,schelden op God kon ik wel.......

Er zijn maar weinig mensen aan wie ik echt iets heb gehad in die periode,die er iets van begrepen maar het merendeel heeft zich slechts onnozel gedragen.........blij zijn dat iemand in de Hemel is........sorry,ik kan het niet(ik ben maar een mens,ik mis hem),ik kan hooguit dankbaar zijn als hij daar veilig zal zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 14:08
BerichtOnderwerp: Oude gospel hits moeten weer tot leven komen
 
Bizar hoe je K3 duivels kunt noemen en er ondertussen een onbijbelse denkwijze op nahoudt........

http://www.ekklesia-evangeliekorps.com/?p=7449
Lees hoe verklaard wordt dat negers geen mensen zijn maar geschapen zijn als dieren in het veld........ Zieke smiley

Ik sla jouw oude versjes liever over,er gaat nl een zeer negatieve invloed vanuit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Iets heel vrouwelijks........uiteraard Engeltje smiley Knipoog smiley
Een zwart kanten jurkje met bijpassende zwarte hoge laarzen,simpel maar netjes(uche).

Vanavond de hakken uittesten tijdens een feestje.........

Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:07
BerichtOnderwerp: Top 2000
 
http://www.youtube.com/watch?v=A5A6mf0uCDk

Zo geliefd worden......niks mis mee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 09:41
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
MARISKA601 schreef:
Frank........
Ook jij hebt in jou bijdrages op het forum laten blijken dat er
geen vrouw deugdzaam is.

Geschokte, onthutste smiley Als Frank een vrouwenhater is dan zie ik geen hoop meer voor het vrouwelijk deel van de mensheid.

Leanne,heeft veel zout nodig op het forum.......korreltje hier.......korreltje daar.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
Gisteravond heb ik een poging gedaan mannen beter te begrijpen.........ik schoot er niets mee opKnipoog smiley
Glennis Grace was voor de tv,een prachtige lange vrouw met dito benen,ik vind het een plaatje,de mannen vonden haar niet bijster mooi Smiley die vol vragen zit
Toen ze een vrouw zagen met een,in mijn ogen,saai uiterlijk,gewoon doorsnee zeg maar,niet slank,geen mooi gezicht,gewoon kort haar,geen make-up......... riepen ze dat dat wel een leuke vrouw was......... Smiley die vol vragen zit

Ik heb het opgegeven!Discussie over mooi of niet ga ik niet meer aan met de heren! Knipoog smiley

Leanne,heeft ooit op een date gezegd dat ze niet voor uiterlijk gaat waarop de man uiteraard diep beledigd was Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:14
BerichtOnderwerp: Ik heb jou lief....mijn lief......
 
Ik weet(gelukkig) dat je weer kunt liefhebben na een verlies maar het gat in je hart en het gemis blijft pijnlijk aanwezig.
Sterkte! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 31 december 2012, 01:50
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb de gsm gevonden, Jol heeft me geholpen...hij zat in mijn fietstas... Lachende smiley

Mannen met fietstassen vallen toch in dezelfde categorie als sokken-in-sandalen en buiktasjesmannen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 31 december 2012, 01:44
BerichtOnderwerp: kerkgang
 
PIEKIE042 schreef:
ik ben......op de zondag gelijk hekleed als door de week...
ene keer in rok, andere keer in spijkerbroek, en wat ik ook maar aan wil trekken...waar ik zin in heb.,..
met andere woorden..
ik heb voor een zondag geen aparte kleidng..
had gisteren een rok aan en toevallig vandaag ook aangetrokken..
ook als meid, ben ik zondags dezelfde Wytske als op de maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag en de zaterdag..

Oef,zie ik dit berichtje staan in het omhoog gehaalde topic.........hoe lang is het nu geleden dat Piekie overleden is........een jaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 18:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Gisteravond een onverwacht kaartavondje met een groep vrienden en vage kennissen Knipoog smiley en dat was zo gezellig dat ik om half 4 pas mijn bed opzocht Engeltje smiley dus vandaag rustig aan gedaan.
Vanavond naar vrienden ter ere van hun 12,5 jarig huwelijk,hun tweede huwelijk dus ja.......dat kan echt heel goed gaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 23:11
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
Eerlijk gezegd...vinden wij het zo..op jouw manier...het lekkerst...
Maar ja...er was kipfilet van gisteren...(en de rest) en ook dan zijn we weer tevreden....(nasi anders...heet het dan)
(het was heerlijk)
....

Nasi met gehakt? Geschokte, onthutste smiley Doe mij maar lekker met wat ajam ketjap of zo......

Zoonlief klaagt al tijden dat hij zo moe is en niet fit dus maar eens richting dokter gereden.......na onderzoek concludeerde ze dat het toch wel behoorlijk "ernstig" is en heeft ze hem op een dieet van fruit en groente gezet,geen (zet)meel,geen frisdranken Verraste, verbaasde smiley Als hij zich maandag beter voelt mag hij weer normaal eten,ik denk dat hij heeeeel snel weer opgeknapt is Knipoog smiley
Dat scheelde een eter,wij zijn dus maar buiten de deur een hapje gaan eten,koken voor 2 is ook niks he Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 22:47
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JANS221 schreef:
Als ze net zo smaken als het klinkt.... Kwijlende smiley (en gevuld met slagroom???)

Zonder slagroom zijn het gewoon koekjes.......Ik heb uitgebreid geproefd..........en rondgebracht en weer geproefd.......nog meer rondgebracht en.........nu ben ik even niet helemaal Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 14:28
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Wij bint de keuken ant kloarmoaken veur ut bakk'n van rollechies,hier wurden ze altiet bakt op de dag veur karst dus morg'n

"n Nijjoarsrollechie is n oprold kniepertje dij eten wordt om en bie nijjoar. Van oldsheer was t n traditsie om rollechies pas noa de joarwizzelen te eten, môr tegenswoordeg worden zai, net as kniepertjes, al vanôf kìrst af aan eten. De gedachte achter t eten noa de joarwizzelen is dat t nije joar nog onbekend was en dat t olle joar uutvaauwen was (as kniepertje).

Vrouger wuiren der ook hoorntjes van môkt, môr dij worden tegenswoordeg binoa nait meer môkt, veuraal ook deurdat kniepertjes ien grote getoalen môkt worden kinnen, o.a. bie deur kìrkgemainschoppen"

Noa karst komm'n de spekkedieken an beurt en noa de joarwizzelen de knieperties.

Leanne,geboren Drent,getogen Fries en er nog trots op ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 11:40
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
Ik heb stukken op die site gelezen,keer op keer kwam ik dit soort teksten tegen:

De zuivere nakomelingen van de Verloren Tien Stammen van Israël worden vandaag gevonden onder de Anglo- Saksische, Keltische, Germaanse en met hen verwante natiën van West-Europa. Zij zullen tezamen met de zuivere afstammelingen van Juda en Benjamin, die nog dezelfde roeping en opdracht van God hebben optrekken, om aan alle natiën het licht van de eeuwige, waarachtige God en zijn verlossingsplan te demonstreren. Israël moet haar bloed zuiver houden om haar identiteit te bewaren, omdat integratie noodwendig verbastering tot gevolg heeft. Zo geloven wij aan segregatie (afscheiding, heiligheid).

en:

Zij weten dat als het bloed vermengd wordt, verdwijnt de verhevene, gezamenlijke en geestelijke eigenschappen van een mens, het intellect en streven die van de blanken, leiders gemaakt hebben. Dan verloor de blanke man z’n bijzondere vatbaarheid van het verhevenste van alle invloeden, namelijk het Evangelie.

En luister U goed! De Afrikaner is de sleutel tot het bestaan van de gehele Westerse wereld. U moet niet toelaten dat de duivel zegt tegen u, dit is vergezocht. Dan vraag ik u om deze feiten te weerleggen. Verdwijnt of zwicht de Afrikaner, dan is er voor Zuid-Afrika en de Westerse beschaving geen hoop meer. ­Zuid-Afrika zal in duigen storten en samen met hem de Westerse wereld, dit gebeurd er als de Afrikaner ten onder gaat.

Laten we Gods duidelijke bevelen in de zaak eerbiedigen en het bloed van onze blanke natie zuiver houden.

Ik heb even genoeg gelezen.......... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 december 2012, 11:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat we het huis toch nog vol kunnen krijgen met de kerstdagen! Laten we het maar een heel "select" gezelschap noemen dat heerlijk enthousiast reageerde op de uitnodiging........bijzonder interessante mensen,genoeg gespreksstof dus.

En dat iedereen wat doet en ik alleen maar aan hoef te schuiven..........das nog eens een zalige kerst Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 december 2012, 11:12
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
Als ik je verdediging lees dan zie ik tussen de regels door angst voor de wereld,je er van af keren is makkelijker dan er deel aan te nemen.Angst is een slechte leidraad.
Je valt mensen met een andere mening op een harde manier aan,verketteren en naar beneden trappen is onbijbels.Zelfbenoemde martelaren zijn er al genoeg,het heeft hen tot nu toe niets gebracht dan een eng wereldje waarin ze blind en doof ronddwalen.

Ik ben bang dat die "veilige" plek die je (in afrika) zoekt een schijnwereld is........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:
I did. Clown smiley

Mooi!Lekker dik en groot denk ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:29
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:

Alleen waar ik ze echt niet om benijd is dat ze daar ook ijzel kunnen krijgen Geschokte, onthutste smiley

De takken van de bomen kraken van de ijzel.............gelukkig is de weg schoon dus lekker van genieten,het is tenslotte heel speciaal(en alleen voor speciale mensen Engeltje smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:13
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het sneeuwt Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:11
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:
Straks bij een lief mens de sjaal halen die ze zomaar voor me breide, een knallende rode.
Huis verder in dozen vullen.
Boodschappen... en voor vanavond hoef ik niets te verzinnen, er wordt voor me gekookt Clown smiley

Ah wat lief!!!!!Ik heb nog geen breigek gevonden,moet zelf maar aan de slag.....ik verwacht wel een foto van jou in giga rode sjaal!

Vanmorgen eerst 5 minuten naar kerstmarkt op school,dan werken en als het meezit voor 7 uur thuis......koken......etc.......maar daarna 5 dagen vrij! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 december 2012, 09:20
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
JANS221 schreef:
Leanne, je hebt zeker gelijk: er zit nog een heleboel tussen latten en trouwen. Ik bedoelde eigenlijk meer, dat er zeker in de begintijd, een soort LAT-relatie zal zijn. Of je dat zo willen laten bestaan of uiteindelijk toch kiest om samen te gaan wonen is de volgende vraag. Ik wou er mee aan geven dat het niet altijd zo makkelijk is.

Er zit verschil tussen kunnen en willen.Ik denk dat iedereen een perfecte relatie wil maar het niet altijd krijgt of kan realiseren.
Daarom geven sommige reacties mij de kriebels(jouw reactie niet hoor)........het klinkt té perfect .Huisje,boompje,beestje,kindjes,allemaal huppelend in de ruime tuin der liefde en in harmonie aan de boterham..........mwah........dream on Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 20 december 2012, 08:02
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
Er zit nog een heleboel tussen latten en trouwen.
Latten betekent dat je er voor kiest niet samen te gaan wonen(en in sommige gevallen ook een vrije relatie te hebben).
Ik denk dat de meeste mensen een relatie beginnen met de hoop de rest van je leven samen te zijn en dat begin je met wat je vroeger verkering zou noemen.Je bouwt je relatie langzaamaan op en houdt daarbij rekening met je eigen voorkeuren,je kinderen,je werk etc.etc.In de ene situatie is daar meer tijd voor nodig dan in de andere.Het is in alle gevallen verstandig ruim de tijd te nemen,zeker als er kinderen in het spel zijn.
Een huwelijksbelofte geven is een serieuze zaak en die geef je niet even na een paar weken.........

Hoe je die relatie in opbouw vorm geeft is een persoonlijke zaak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 09:43
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
FRANKT627 schreef:
Op de radio en televisie worden we weer, naar jaarlijkse traditie, om de oren geslagen met allerlei kerstrecepten en sfeertips. Daar is niets mis mee. Gezelligheid is nu eenmaal een belangrijk onderdeel in het leven. Toch zijn er mensen die niet kunnen delen in het Kerst-enthousiasme dat elke jaar wordt over ons heen wordt gegoten.
.

Als je dan ergens bent en je flink houdt weet je dat het moment komt dat je alleen naar huis moet..........in een donker huis thuiskomt..........nee,heel onaangenaam! Als je zelf in een relatie zit heb je geen idee van zulke gedachten,ik mag nu niet klagen,ik heb weer een arm om me heen maar ben het gevoel niet vergeten.
Ik heb gemerkt dat de crisis voor veel meer ruzies heeft gezorgd,dit jaar is het me niet gelukt de familie bij elkaar te krijgen,enorm jammer Twijfelende smiley
Op mijn werk merk ik het ook,die spanningen,voortdurend incasseren,veel huilende mensen en bedreigingen maar ik begrijp wel dat het voortkomt uit angst.

Veel heil en zegen Frank..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 13:30
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
Iemand geeft aan het heel moeilijk te hebben en dit als een serieus onderwerp te zien.Ik vind dat dit gerespecteerd moet worden,kijk door de harde woorden heen.

We kunnen toch wel omzien naar elkaar zonder eisen te stellen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 11:01
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
Van hier ook een lichtje.........

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 01:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Croissantje......... Engeltje smiley

Na een avond vol schreeuwerig geweld op de tv van zingende mensen met gillend publiek(ik word oud geloof ik........)ben ik lekker gaan slapen maar net wakker geworden van de buuf die krijsend de visite gedag zei Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Hij was lekker.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:28
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Nu heb ik 1 kadobon over......eg woar..........een Irischeque van een tientje,wie kan ik daar een plezier mee doen?

Mail maar een adres.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 16:25
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
MARITIME853 schreef:
precies.

Nou.......ik denk dat ik de verdeling heel anders zie dan jij,ik kijk nl. liever naar de kwaliteiten van de persoon ik maak niet eerst het onderscheid of het een man of een vrouw is..........

23 Voordat dit geloof kwam, werden we door de wet bewaakt; we leefden in gevangenschap tot het geloof geopenbaard zou worden. 24 Kortom, de wet hield toezicht op ons totdat Christus kwam, zodat we door ons vertrouwen op God als rechtvaardigen konden worden aangenomen. 25 Maar nu het geloof gekomen is, staan we niet langer onder toezicht, 26 want door het geloof en in Christus Jezus bent u allen kinderen van God. 27 U allen die door de doop één met Christus bent geworden, hebt u met Christus omkleed. 28 Er zijn geen Joden of Grieken meer, slaven of vrijen, mannen of vrouwen – u bent allen één in Christus Jezus.
(Galaten 3)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:02
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Zomaar een donderdag.....

Wakker worden en een pak sneeuw zien maar de wegen zijn schoon.....
Een kerstboom kunnen halen voor een gezin waar vanwege verdriet al jaren geen meer stond en de blije gezichten zien......
Geld terugkrijgen op je stroomrekening.......
Zomaar een bon krijgen voor een bos bloemen......
Een collega die stiekem lekkere chocolaatjes in je koffiemok doet.......
Vakantiedagen over hebben en je dus lekker een paar weken vakantie op kunt nemen.....

En de dag is nog niet eens om Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 13:16
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:
Hier is alle sneeuw ook weer weggeregend Twijfelende smiley. Maar wat was het een mooi, oplichtend gezicht, ook 's avonds. Ach.... het is nog niet eens officieel winter. Wie weet wat we nog allemaal gaan krijgen? Lachende smiley

Gisteravond was het inderdaad weg maar vanmorgen lag er een nieuwe lading..........heerlijk,zo voelt het echt als winter Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 100 Volgende
Pagina 10 van 100