ChristianMatch
 


Forum

Berichten van KEITH722
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van KEITH722
Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:23
BerichtOnderwerp: Titanic
 
STEENTJE178 schreef:
Hoi Keith,

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar je heenwilt met de je vraag over de Titanic. Ik begrijp wel dat je benieuwd bent naar een reactie op de verschillen in denken van kinderen en volwassenen, maar begrijp het niet zo goed in relatie tot de Titanic, zoals het topic heet.

Een kind reageert primair: iets is niet mooi, dat gaan we mooi maken! De rest interesseert niet, en overziet een kind ook niet.
Een volwassene ziet complicaties: Het wrak ligt 4 kilometer diep, in ijskoud water, vol met allerlei planten etc. etc. Dat gaat een vermogen kosten om te schilderen, en wat bereik je ermee?
Er zijn idd geruchten over Titanic-expedities, maar net als maanexpedities is dat maar voor weinig mensen weggelegd.
Logisch dat volwassenen denken dat het niet reëel is om het wrak op te lappen. Dan zou je nog eerder een stuk ervan naar boven willen halen, en dat bijv. tentoonstellen. Dan is het voor meer mensen zichtbaar, en is het gemakkelijker te conserveren.
Is dit wat je bedoelde?

eh je bent warm, de onderliggende boodschap was:

Als God c.q. Jezus wil dat wij worden als een kind gaat het ook juist om het constructieve en het onbevangene van een kind enz en dat dan in tegenstelling tot eerder afbrekende en veroordelende eigenschappen die grote mensen nog wel eens kenmerken (HOE logisch die afwijzing ook eerst lijkt gezien de situatie daar met dat wrak)

Met het oog op de positieve respons van kinderen er toch iets van te willen maken, onbekend wat of waar maakt het dan even minder uit wat de aanleiding is (het al of niet verven van de bovenkant van het wrak van de Titanic ) en of zo'n actie wel of niet verantwoord is, het had ook net zo goed een ander(e) vergelijkbaar object of situatie kunnen zijn

Dát was de boodschap van mijn topic, sommigen zagen dat meteen, anderen iets later, weer anderen helemaal niet, nou ja...

(ps het verven gebeurt dan met machines die ook supertankers onder water! van een nieuwe verflaag voorzien en de benodigde onderzeebootjes zijn bij lange na niet zo duur als een maan-expeditie, maar zoals ik al uiteen legde daar ging het niet eens om, dat was secundair)


Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 8 januari 2013, 09:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:53
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
TESSYBEAR731 schreef:
Opb. 20:12: Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden.

Elk mens wordt geoordeeld!

denketniet tessy, dat zou een te zware psychische druk kunnen betekenen op sommigen, Jezus heeft dat oordeel over ons allen gedragen met se lijf enz en er (bijna) aan bezweken, alleen Hij kon dat, nee God doet dat vast anders


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:34
BerichtOnderwerp: Internet Radio
 
ik luister meestal naar classic fm Lachende smiley , alleen maar klassieke muziek en een beetje nieuws op het uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:29
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
Het is erg situatie-afhankelijk denk ik, de ene keer helpt de man de vrouw een beetje door handig gebruik te maken van de oude traditie, de andere keer helpt de vrouw de man een beetje door gebruik te maken van haar 6e zintuig of zo... ik noem maar een zijstraat, t gaat er om dat je allebei al weet dat je in elkaar bent geinteresseerd op de goede manier. De ander over de brug willen helpen is dan alleen maar nog maar romantischer Lachende smiley

(oh wat zeg ik dat weer mooi Huilende smiley, smiley in tranen )


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 21:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:16
BerichtOnderwerp: Titanic
 
MARITIME853 schreef:
Het gaat wel over, "om het eren van" .....
Nogmaals je zou eens moeten weten wat het is om hetgeen dat er niet meer is, nog eens te gaan "verbloemen"..... en te eren met de kleuren palletje.

ehhh, eh om wéér even bij het begin van het topic te blijven, het ging me in mn topic/verhaaltje eigenlijk veel meer om het verschil tussen de reactie vd grote mensen en die van de kinderen!, de aanleiding (de boot) doet er dan even niet zoveel toe

de grote mensen noemden het verven van het wrak crazy, de kinderen namen het een stuk constructiever op en gooiden het níet meteen als onzin aan de kant

Als God c.q. Jezus wil dat wij worden als een kind! gaat het ook juist om het constructieve!! en niet meteen dat afbrekende, dat veroordelende, het maakt dan even minder uit wat de aanleiding is en of die wel of niet verantwoord is

Dát was de onderliggende boodschap van mijn topic, sommigen zagen dat wel, anderen niet, nou ja...


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 20:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:05
BerichtOnderwerp: Titanic
 
MARITIME853 schreef:
Gaat het nu heet worden???
Jou topic???
En dan belerend reageren omdat jij via de achterdeur reactie's krijgt???
Sorry dat zegt mij veel over jezelf....

nee hoor, niet heet en ja, ik ben het topic zelf begonnen en de reactie kreeg ik van een CM-bezoekster, dat is geen achterdeur, dat is gewoon een andere route van een wat voorzichtige jongedame en mijn stijl van schrijven zegt veel over mijzelf, gelukkig maar Knipoog smiley


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 20:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:02
BerichtOnderwerp: Titanic
 
MARITIME853 schreef:
Dat begrijp ik. Ruimte geven komt van twee kanten.
Inhoudelijk geven wij dezezelfde reactie alleen dat wordt niet geaccepteerd.

het wordt geaccepteerd en ik ga er netjes op in en ik geef zonder schelden aan dat het in beginsel niet over begraven of zo ging/gaat!! dus als ik nou 4 of 5 keer aangeef dat het echt ergens anders over gaat, lees dat dan en blijf er niet over doorzagen

laten we het dan maar eens zijn over het feit dat we het oneens zijn


Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 8 januari 2013, 09:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:36
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
TESSYBEAR731 schreef:
Dat hij nu onbekeerd is zegt niet dat het zo blijft toch? Daarbuiten, élk mens zal door God geoordeeld worden. Hij ook! En wat dat betreft geloof ik dat God het hart aanziet en dat het uiteindelijk oordeel niet zal afhangen van een wel of niet uitgezeten gevangenisstraf.

eh, mense die door geloof, doop en levenswandel een beroep doen op het offer vh plaatsvervangend sterven van Jezus vallen niet meer onder het oordeel of heb ik dat nou helemaal verkeerd geleerd???


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 19:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:25
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
LAVERDE524 schreef:
voyeurisme? Wat is dat?

kabouter bedoelt wsch emotioneel exhibitionisme, daar lijkt het wel op bij laverde maar is het in principe toch niet


Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 8 januari 2013, 13:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:13
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
SIMON933 schreef:
Het is een stelling en discussie en als je God kent weet je precies het juiste antwoord. Met wereldse straffen en rechtsystemen heeft God helemaal niets mee.Hij heeft Zijn eigen oordeel over iedereen, ook over ons bekeerde mensen.

hmm, eerste deel is interessant, tweede deel rammelt, eve aandraaie dat moertje simon!


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 19:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:09
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
SIMON933 schreef:
Er zal zowieso een oordeel geplaatst worden op deze persoon. Of God dit nu doet of Mozes maakt weinig verschil denk ik.

Hoe dan ook, er zal geen rekening worden gehouden met het feit dat hij hier op aarde al 30 jr in de gevangenis heeft gezeten.

maar bidden dan dat ie in de gevangenis tot inkeer komt en zich alsnog bekeert, na gesprekken met bijv gevangenispredikant en doop enz mag hij zijn zonde vergeven weten/ervaren door Jezus's offer en is er geen oordeel meer voor hem Lachende smiley klinkt ook iets minder onheilspellend allemaal


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 19:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
KABOUTER722 schreef:
nogmaals: de man is onbekeerd, en de vraag is dus: komt deze man wel tot beoordeling door God. hij is ongelovig, en volgens mij verblijven de ongelovigen tzt in de buitenste duisternis, en niet in het Licht.

ik denk dus niet dat deze man een Godsbeoordeling zal krijgen, omdat hij in de buitenste duisternis is.

het is veel beter te hopen, te veronderstellen dat die man zich in de gevangenis alsnog zal bekeren dan steeds maar te praten over "buitenste duisternis"... Prima gebedspunt!


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 18:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:51
BerichtOnderwerp: Hoe oordeelt God?
 
KABOUTER722 schreef:
aangezien de man onbekeerd (en dus ook niet weder-geboren Engeltje smiley ) zal de man in de buitenste duisternis verblijven, waar het geween is en het tanden geknars. dus of God 'm ooit ziet en zal beoordelen, blijft de vraag.


alsof het altijd zo leuk is met wel wedergeborenen te maken te hebben, meestal wel, soms ook helemaal niet, dus da's meer een ondergeschikte factor lijkt me


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 18:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:21
BerichtOnderwerp: Titanic
 
LAVERDE524 schreef:
Ik hielp vroeger mijn oom met de begrafenissen. Ik was toen der tijd 12 jaar oud of zo iets. En ik heb er heel veel van geleerd. Je begraaft de doden, en je laat het achter je. Je gaat vervolgens niet hun graven in kleuren of zo, want wat daar ligt is enkel de omhulsel, het overschot, meer niet, de geest is allang weg, dat wist ik toen al als 12 jarige dat bij elke begrafenis dat ik deed dat de persoon zelf er niet meer lag maar enkel de omhulsel.

Mijn oom moest tegen het laatste aan alles alleen doen, naja dat liet ik dus niet toe, dus begon ik hem in mijn vrije tijd te helpen met begrafenissen. We hebben zo'n alles wel gehad in die tijd zoals ik het nog weet. Tot mijn 17e heb ik mijn oom geholpen, en toen moest ik hem zelf, mijn oom dus, naar het graf brengen. Is heel normaal hoor. Maar ik ga niet weer naar zijn graf toe want daar ligt toch niks meer. En trouwens mijn oom heeft het nu beter, dus...

En dat is ook met die titanic, het is een rustplaats, geen sensatie plaats, het word meer als sensatie gebruikt. Laat de doden op hun plek liggen waar ze behoren, en ga zelf verder met het leven. En ik lees tevens nergens in de Bijbel dat ik de doden moet gedenken. Jezus moest zijn aardse vader Jozef ook achterlaten in het graf. Maar Jezus ging zelf moedig voorwaarts. We moeten ons tenslotte niet richten op degenen die al zijn heen gegaan, maar juist op degenen die nog leven, in de hoop dat zij ook gered mogen worden.

Dus dat boot schilderen? Ik vind het zelf wat te ver gaan, maar goed, dat is ieder voor zich zelf. Toen mijn oom stierf op 45 jarig leeftijd, ja jammer, maar ja het was al gebeurd, had hij zijn suikerziekte maar niet expres moeten verwaarlozen, hij deed het bewust omdat hij er geen zin meer in had, had ie vaak tegen mij gezegd toen der tijd. Naja, hij stierf dus, ik heb 'm persoonlijk samen met zijn andere broers(mijn ooms dus) naar zijn graf gebracht, ik heb ook mogen laten zakken, dus dat was heerlijk om te doen, want dat was het laatste dat je kon doen. Maar ik ga er niet steeds weer naar toe, want er ligt daar toch niks meer, en het is ook geen plaats voor de levenden om daar te wezen.

Ja, ik ga heel nuchter met de dood om, als 12 jarige ging ik er al nuchter mee om. Ik maakte soms zelfs wel eens grapjes met mijn oom, dan lag ik zelf in zo'n graf en dan zei ik zo uit de gein van: oh nou gooi maar dicht, ik lig nu ook meteen te plek, hihi. Ja de mensen waren er verder niet bij hoor, wij waren enkel aan het graven, daar was verder niemand bij dus kon ik wel eens grapjes met hem maken.

Maar goed, ik heb niks met doden, en ik heb ook niks met die rustplaatsen van hun. Er komt straks nog genoeg tijd om naar de camping het stille zuchtje te gaan, naja tenzij dat Jezus eerder terug komt, dan niet natuurlijk. Het zou mooi wezen om Jezus tegemoet te gaan. Maar goed, mocht het niet zo zijn dan kom ik ook wel vanzelf op de camping het stille zuchtje.

Maar nogmaals; je moet de doden laten rusten, en hun rustplaats ook achter je laten, laat het zoals het erbij ligt, het vergaat toch met de tijd, of je het onderhoud of niet. En hecht je geen waarde aan rustplaatsen, maar aan degenen die nog leven. Heel simpel.


EHHHH..., laverde en maritime, als jullie bewust niet wíllen lezen wat ik schrijf - dat blijkt namelijk steeds duidelijker uit jullie reactie(s) - heb ik verder geen behoefte meer aan jullie respons

vriendelijk verzoek mijn topic dan niet in te vullen met niet terzake doende "aanvullingen", begin dan zelf een topic over jullie onderwerp ok!


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 18:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:33
BerichtOnderwerp: Titanic
 
MARITIME853 schreef:
Tja, ben wel met Laverde eens. Ook dat is iets wat kinderen horen te leren in hun leven.

bloemetjes? waar zie jij bloemetjes maritime?

... maar goed, ik heb ook niet beweerd dat ze dat niet zouden moeten doen maar daar ging het niet om, het is trouwens wel weer aardig om te merken dat andere mensen de onderliggende en eigenlijke boodschap wél meteen door hadden en mij dat hebben laten weten via persoonlijke chat of mail (het ging dus over het verschil tussen de reacties van kinderen en grote mensen op één en hetzelfde! bericht) jammer ook dat andere mensen er dan weer overheen lazen op hun beurt maar die lezen het vast nog wel een keer over Lachende smiley


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 17:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 13:57
BerichtOnderwerp: Liedjes uit de oude doos.
 
JOSINA022 schreef:
http://youtu.be/9M_3hrR-3KQ

O, wat had ik een gloeiende hekel aan dit liedje Twijfelende smiley

ik vond dat "kasje-boem" effect er achter wel leuk (valt onder percussie geloof ik) Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 13:30
BerichtOnderwerp: Titanic
 
LAVERDE524 schreef:
De Bijbel zegt: Laat de doden hun doden begraven.

nog n keer:

om weer even bij het begin te blijven, het ging me in mn verhaaltje eigenlijk veel meer om het verschil tussen de reactie vd grote mensen en die van de kinderen!, de aanleiding (de boot) doet er dan even niet zoveel toe


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 14:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 13:17
BerichtOnderwerp: Titanic
 
GERRIT084 schreef:
Oké, das waar, maar echte belangstellenden, daar voor zou een likje verf wellicht baat bij hebben.
En niet voor de schatgravers, die zal het jukken hoe de Titanic er bij ligt, sterker nog, die zouden een likje verf verfoeien .
Des te rotter die boot is, des te eerder zijn zij er bij, en een toeristische trekpleister kunnen ze ook wel vergeten.
Te koud, te veel druk, en een te groot gevaar voor cassionziekte (taalvoutje)
Zo,n reisje kost waarschijnlijk nog meer dan een tochtje naar de maan.
Mits je met lege handen terug komt, en mijn hand is daarbij vergeleken pinuts Gefrustreerde smiley

ehhh, eh om weer even bij het begin te blijven, het ging me in mn verhaaltje eigenlijk veel meer om het verschil tussen de reactie vd grote mensen en die van de kinderen!, de aanleiding (de boot) doet er dan even niet zoveel toe

(trouwens, caissonziekte is hier niet van toepassing want er wordt alleen maar gedoken met diepwater-onderzeebootjes, duikapparatuur is er niet op berekend en het lichaam al helemaal niet, 250kg druk per vierkante cm!! op een diepte van 5800 meter, bijna 6 kilometer!, zoiets, reken maar uit)


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 14:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 13:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
Pizza??
Hartige taart?
Gevulde oliebol?
Broodje gezond? of ongezond?
Canneloni?

Wat is er veel rond wat je kunt opvullen......

Hier schaft de pot een biefstukje, gebakken aardappeltjes met ijsbergsla.

Frank bedoelt misschien zo'n bladerdeeg cupje met ragout er in (ragout is bijv gemale kippevlees in spul, weet eve niet hoe dat heet)

btw, tortilla is toch een soort spaanse pizza? oh ok is ook rond ja


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 7 januari 2013, 13:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 21:52
BerichtOnderwerp: Titanic
 
GERRIT084 schreef:
Ben nu wel eens benieuwd hoeveel bezoekers het jaarlijks trekt Gefrustreerde smiley ben toch echt wel bang, dat je die op één hand kan tellen Knipoog smiley

dan heeft je hand wel hééél veel vingers gerrit, het is een schatgravers eh schatduikers paradijs namelijk

voorbeeld!, op ebay gevonden:

http://www.ebay.nl/itm/An-Original-White-Star-Line-RMS-Titanic-1st-Class-Smoking-Room-Tile-Framed-/290795097313?pt=UK_Collectables_Nautical&hash=item43b4bd0ce1

is ingelegde linoleum vloertegel, daar betalen de mensen geen kleine 1500 euro voor als ie niet uit de echte titanic komt denk ik


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 6 januari 2013, 22:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:41
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ERIKA129 schreef:
Zijn die onlieve meiden nu weer met zn allen bezig tegen die lieve Frank tsssssssssss most nie magge zoiets doe ik nu nooit Engeltje smiley

een "beetje" Frank kan daar best tegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:33
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
PIETER649 schreef:
vrijgezel, nooit getrouwd geweest zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wacht maar tot jij een real-live exemplaar tegenkomt... veel vrouwen zijn net bidsprinkhanen die je na jouw inbreng met huid en haar verslinden...
ongeacht waar je haar vandaan haalt, ook op het keurige CM zitten veel vrouwen waarvan hun ex ze niet voor niets verlaten heeft... Verraste, verbaasde smiley


nog net op tijd dan hihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 19:18
BerichtOnderwerp: Oude gospel hits moeten weer tot leven komen
 
MARISKA601 schreef:
Alleen jij kan dat verstaan?

dat bedoelt ie niet denk ik (dat alleen hij het kan verstaan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:43
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
TESSYBEAR731 schreef:
Romeo.. Was die gast niet dood ofzo Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

nee joh!, had Julia dat maar geweten... dan had ze dat flesje met gif niet ingenomen nadat ze dacht dat hij al wél dood was enz en hadden zij ook nog lang en gelukkig kunnen wokken...

snik Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 6 januari 2013, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:32
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
JOL252 schreef:
- van de vogels in de vroege morgen met de allermooiste concerten.
- van een avond aan het strand met ondergaande zon en een hele kalme zee.
- van de geur van geroosterd brood.
- van fietsen met windje mee (vanmorgen dus niet).
- van onverwachts aanwaaien van dochterlief.
- van die kleine gebaren van vrienden die laten weten dat ze er voor je zijn.
- van die kleine signalen van vrienden die me laten weten dat ik er voor ze mag zijn.
- van mensen die niet in cliché's vervallen.
- van goede berichten na spannende onderzoeken bij degenen van wie ik hou.
- van twee superleuke truien in de aanbieding kopen.
- de juiste muziek passend bij het juiste moment.

Ik zal nog es verder denken... Lachende smiley met blinkend witte tanden


mag deze clip ook meedoen? (écht heel mooi pianostuk)

http://www.youtube.com/watch?v=th_KpwVTaq4

Lachende smiley


Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 6 januari 2013, 18:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:15
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
TESSYBEAR731 schreef:
Tjoh, Frank zou ook al es gestopt zijn met drinken. En toch beweert ie regelmatig het tweelingbroertje van Floshke op bezoek te hebben. Iets klopt er niet! Boze smiley

Funny! hihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 18:14
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
En ze wokten nog lang en gelukkig... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 17:08
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ERIKA129 schreef:
KEn jij blijven mokken over het wokken Clown smiley Knipoog smiley

hihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:57
BerichtOnderwerp: Oude gospel hits moeten weer tot leven komen
 
citaat Laverde: "Zie hoe onze politiek beheerst worden door turken, marokkanen, en moslims, en dat kwam omdat wij ze toe lieten in ons land"

dat ligt wel even anders: buitenlandse werknemers zijn indertijd bewust aangetrokken door het nederlandse bedrijfsleven enz omdat zij wél het werk wilden doen waar nederlanders zichzelf te goed voor begonnen te achten snaps!? door de jaren heen vond er gezinshereniging plaats én wilden andere buitenlanders zichzelf natuurlijk ook verbeteren op die manier, voorstelbaar! vervolgens zijn ze dankbaar als nieuw electoraat (mensen die mogen stemmen) in de armen gesloten van een grotere politieke partij... dát is ongeveer de gang van zaken en heeft het in die zin verder niks te maken met de theorie van Laverde

(vervolgens kwam Pim Fortuyn (nou ja) er pas achter dat de groeiende aantallen buitenlandse werknemers enz een toch wel té grote aanspraak op de publieke middelen begonnen te maken, dat is ook wel weer waar ja)

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 10:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 16:39
BerichtOnderwerp: Oude gospel hits moeten weer tot leven komen
 
Ik vind de kauwgomballenboom van Elly & Rikkert leuk, is dat ook occult??

(eens even achterstevoren draaien...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van KEITH722
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 8 van 9