ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 19:25
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Oké, zojuist buiten bij mij achter 43 graden. Een half uur geleden nog 42. Dus vannacht.... Huilende smiley, smiley in tranen Binnen nog 24, maar dat zal nu ook wel snel veranderen. Hoe is het in de rest van Nederland?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 19:26
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ERIKA129 schreef:
Vandaar dat vele voetballers het waarschijnlijk niet bij hun eigen vrouw kunnen houden want ze scheiden bij bosjes Geschokte, onthutste smiley En beroemdheden gaan voor mijn gevoel helemaal voor het oog want let maar op degene waar je niks of weinig over hoort hebben niet de "knapste " vrouwen om het maar even zo te zeggen!

Tja ze weten niet wat ze missen aan een vollere dame Knipoog smiley
(niet dat ik voetbalvrouw zou willen zijn, moet er niet aan denken Smiley met dichtgeplakte mond)

Een uitzondering is Piere Brosnan. Ik heb een tijd terug een intervieuw met hem gelezen. Zijn tweede vrouw(eerste is na een ernstig ziekbed overleden) is nogal gezet, maar hij neemt haar gewoon altijd mee. Dit is in de filmkringen toch wel een beetje "ongewoon". De intervieuwster vroeg hem of het hem niets deed dat er nogal over gesproken werd. Z'n antwoord was dat hij heel veel van z'n vrouw hield en dat hij dus ook superveel van elk kilo'tje te veel hield!

Dus ja, Zeeland, super dat knuffelvlees. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Ja, wat is mooi? Ik zelf denk dat je karakter en vriendelijkheid je als mens mooi maakt. En een aantal kilo's meer of minder kan een naar persoon toch niet veranderen naar een beter persoon. Mij is opgevallen dat als je iemand leert kennen en je vindt hem/haar sympathiek, je na een poosje helemaal zijn/haar uiterlijk niet meer zo opvalt. Of dat nu een scheve neus, een raar oog of het missen van enige ledematen, etc. betreft, het valt in het niet. Ik denk dat we allemaal zo wel een lek of bebrek aan ons zelf aan kunnen wijzen. Ik ben bijv. meerdere kilo's te zwaar. Maar ben helemaal niet ongezond. Moet ik dan gaan zitten sippen,omdat mensen me met allerlei vooroordelen bestoken? Nee, hoor, M'n glas is (bijna) altijd halfvol, ben een blijmoedig mens en wil dat graag zo houden. Zou ik over een poosje toch weer wat slanker worden, prima. Word ik dat niet, jammer maar niet onoverkomelijk.
Ben het wel eens, dat er heel veel mensen met vooroordelen rond lopen over waarom iemand dik of dun is. En denk ook dat er best wel eens te veel media-aandacht voor is. Voorlichting over gezonde voeding en het bereiden van een lekkere gezonde maaltijd Kwijlende smiley (wat overigens amper meer tijd vergt dan een kant en klare hap) lijkt me soms ondergesneeuwt. Een gezonde voeding wordt vaak gebracht als middel om af te vallen. Dan krijg je het gebracht als vitamientjes bij een kind Zieke smiley En dat terwijl het juist heerlijk is om verse producten klaar te maken en te proeven!

En ja, wat daten betreft ... Denk dat we het hier toch wel een beetje met elkaar eens zijn. Iemand die alleen op het uiterlijk af gaat ... Tja. Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 14:12
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
INGE721 schreef:
Wie van orde en netheid houdt is te lui om te zoeken

Een creatief mens heeft geen rommel in huis, maar heeft overal ideeën liggen. Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMY994
op vrijdag 7 juni 2013, 14:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:40
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?
 
KLUS667 schreef:
Ik vind het altijd erg bemoedigend om te horen wat God in levens van mensen doet. En dan denk ik....waarom heb ik dat niet? Maar denk ik niet te groot?

Ik moet meer luisteren naar Zijn Stem en doen wat Hij van mij vraagt.
Waarom worden mijn gebeden niet altijd verhoord? Zijn die dan niet oprecht? God geeft zijn kinderen dat wat ze nodig hebben en soms...is dat iets anders dan waar ik voor bid.

Gebed: Heer, leer mij Uw weg te volgen en Uw stem te verstaan.


Ik ben een gezegend mens: gezondheid, een baan, lieve kinderen en ik mag Hem kennen!!
We mogen het in het kleine zoeken, een lied verwoord dat ook heel mooi: "Tel uw zegeningen één voor één"

Wat je onder klein noemt...
Gezondheid, een baan, lieve kinderen en Hem kennen!! Tjonge, ja echt klein!!!!! Klus, man, je bent rijk gezegend!!!!! Er zijn heel wat mensen die denken... waarom heb ik dat niet.
Jij kent zoveel zegeningen dat je ze vast niet allemaal kunt onthouden en er veelste veel vergeet. Je bent te benijden.
Het gras bij de buren is altijd groener. Maar de Heere heeft ons geen groene weiden beloofd maar grazige weiden.

Luisteren naar Zijn stem en die goed verstaan is, denk ik, een levenslange leerschool. Stap voor stap groeien en leren de ruis te deleten.
Succes, bofkont Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 10:38
BerichtOnderwerp: Bemoedigingen
 
Een poosje geleden kwam ik terug op het station zo tegen de avond. En terwijl ik nog in gedachten het perron afliep zag ik ineens een musje liggen. Heel netjes op z'n ruggetje, onbeschadigd (zo te zien) dood te zijn. En moest denken aan: geen mus zal ter aarde vallen zonder uw Vader, gij gaat vele mussen te boven. Hoewel ik het zielig vond was dit toch weer een enorme bemoediging voor me. Ja, zelfs m'n haren zijn geteld. De juiste woorden op het juiste moment!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:09
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
PETRA373 schreef:
ben het er helemaal mee eens, maar toch Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zieke smiley Engeltje smiley Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley Clown smiley eh je wil niet weten hoe ik me voel voordat ik met iemand afspreek, en natuurlijk is diegene heel relaxed, nuchter en volwassen, maar voel ik me Gefrustreerde smiley en houd me aan gedachten vast als, oke, relaxed, gewoon in eerste instantie vriendschap, etc. etc.
eh wat ik aanmoet doen???? eerdat ik dat heb besloten en mezelf ind e spiegel heb bekeken ben ik al bijna aan therapie toe
of ben ik nou de enigste die zo is? nee toch Smiley die vol vragen zit

ma ja, en dan zie je iemand en geef je een hand en is het goed, niet mee gerekend dat je verlegen kan worden, met allerlei stomme gevolgen en zo,n man die je maar zit te bekijken met een glimlach.... Huilende smiley, smiley in tranen waarom doe ik zulke dingen eigenlijk nog? of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc. eh samen eten, geen hap door je keel krijgt Zieke smiley

je achteraf vaak voelt van Gefrustreerde smiley

Oh, Petra toch! Wat kan je het weer schitterend beeldend vertellen. Zag je helemaal voor me, sorry, had er ontzettende lol om. Ik weet best dat je het ook serieus bedoelde, maar het is een gave om het dan zó neer te zetten. Leerzaam ook. Ik zie het ook wel eens, een stel wat een datingafspraak heeft. Zij duidelijk super nerveus en hij blijkbaar relaxt. Vraag me dan toch af of zo'n man ook echt zo relaxt is. Of komt het als reactie op de vrouw die op dat moment even moeite heeft zichzelf te handhaven. (Van vrouw van 47 naar puber van 17 Knipoog smiley )
Ik denk dat daten met een vreemde altijd wel de nodige spanning met zich brengt. Al is het niet gelijk als een relatie date bedoelt. Ik vond dan ook wat Shanita schreef best mooi.

Zal aan je denken bij m'n eerste afspraakje met een "vreemde" man. Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 19:17
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Van m'n tuin. De vele bloemen, de druivenranken die uitlopen, de bessenstruiken die al strosjes bloemen hebben, het sierappelboompje (enkele jaren geleden spontaan gaan groeien waarschijnlijk door m'n gevleugelde vrienden "geplant") die helemaal vol roze bloesem zit, etc, etc. Blij en dankbaar!!! Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 15:25
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........
 
HEIDE936 schreef:
Oh nee he..niet weer:))....

Hier proberen we te gaan spreken ..wie wilt.. over leeftijden..en wanneer je ''liever kiest'' voor een jonger persoon.of juist een wat ouder iemand?...
Of uiteraard voor.. lekker.. je eigen leeftijd..of heeldichtindebuurt van je eigen leeftijd........

Zelf focus ik mij niet zozeer op hoe oud iemand is.
Als je allebei van spruitjes houdt.. ben je al een heel eind..

Nee,even geen grappen erover op dit moment,
Ben best benieuwd ,hoe dit leeft hier..

Er is een topic geweest over dit onderwerp in het verleden,
Maar..wou graag even een nieuwe start maken.



(hopelijk valt dit ook in goede aarde,het is tenslotte zondag)


Heide

Fijn dat je het onderwerp opnieuw opstart, Heide. Ik vind het een interessant onderwerp. Vooral omdat er soms heel verschillende meningen over zijn. Leerzaam dus.

Zoals ik in de vorige topic al zei: levensfase vind ik belangrijker dan leeftijd. Ik denk dat ik zelf bijvoorbeeld nog helemaal niet in de seniore-fase beland ben. Ik ben ook heel benieuwd hoe anderen dat beleven. Of er veel mensen zijn die zich in een oudere- of jongere levensfase bevinden dan hun leeftijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 2 mei 2013, 11:24
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
JOANNIE702 schreef:
Ja hoor ze zullen wel redden , niet bloeien, zorg dat er goed lange wortel eraan zit, succes ermee zeeland

... en je hebt kans dat ze volgend jaar ook nog niet zo veel doen. Het ligt eraan hoe oud de planten zijn. Maar het jaar daarop zullen ze zich verjongt hebben en rijkelijk bloeien. Genieten dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 april 2013, 17:31
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
JOANNIE702 schreef:
Nee Zeeland, iemand verliezen of nu scheiding of sterven is, deze verwerking is bijna hetzelfde!
Ik heb het allebei mee gemaakt!
Dit is mijn ervaring, ik weet hoe een ander dit heeft!

Toen ik mijn man leerde kennen, was ik ook bang om lief te hebben!
Ik leerde overnieuw te vertrouwen in de liefde

Het is geen angst die je bij je draagt, maar de pijn van voelen.....

Wat verwoord je dat mooi, Joannie!!!


Laatst aangepast door
MAMY994
op dinsdag 23 april 2013, 17:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 april 2013, 14:32
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Waarom sommigen hier op cm het nodig vinden je een onduidelijke mail te sturen. Als je dan om uitleg vraagt, een nog onduidelijkere mail terug krijgt. Als je dan nogmaals uitleg vraagt, krijg je een nare opmerking en wordt geblokkeerd. Hebben sommigen niets anders te doen op zo'n mooie dag als vandaag? Triest.

Vraag me af of jullie dit herkennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 11:03
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
ERIKA129 schreef:
Vandaag verloopt mijn abbo, en die zal ik nu niet verlengen!
Reden?? Vind het wel even goed geweest, het is erg stil op forum en in de chat en de mensen die ik spreek heb ik ook via andere kanalen Knipoog smiley

Ik kom heus wel een keer terug maar of dat volgende maand of volgend jaar is ik weet het niet... Dus jullie hebben even rust van me Knipoog smiley

Jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt jammer Huilende smiley, smiley in tranen

En wie zegt dat we rust van jou willen hebben? Boze smiley Nou ja, je mag wel even vakantie. Tot volgende maand dus. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 22:25
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
IFAN841 schreef:
Dames,

In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...

iFan

Clown smiley Lijkt mij eindeloos!!!!!

Bestaan zulke mannen echt nog Verraste, verbaasde smiley Wauw.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 21:15
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Kan dah nouuuuu hier kwam die er pas tegen half vijf echt door Boze smiley

Echt? Toen ik om half twee vanmiddag thuis kwam, was het al flink warm. Zo groot is Nederland toch ook weer niet, zou je denken. Ben er overigens niet zo lang in geweest. 't Was erg fel en voelde na een kwartiertje m'n huid al prikken. Tegen de avond wel nog even.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 21:06
BerichtOnderwerp: Het weer
 
21.00 Nog maar 20 graden buiten. Brr... Ga de verwarming binnen maar weer hoger zetten. Knipoog smiley

Of zal ik eerst maar een vest proberen? Anders kan ik niet doorgaan die te verslijten. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 19:47
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Vanmorgen nog een paar spatjes, daarna... daar was tie dan de zon. Tegen de avond nog heet ook. Om 7 uur 35 graden bij mij achter. Maar dat gaat nu snel over zijn. In drie kwartier tijd naar 31.

Hoe warm was het bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 00:24
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE936 schreef:
Ik vond vd week een halve cent in mn huis
Iemand zal misschien zeggen..nou dan stofzuig je nie goe ...want dan had je die halve cent wel eerder gevonden.
klopt helemaal..

Maar ik wilde het nu is goed doen,en haalde de kachel ook even van z'n plek
en daar lag die dus:)
leuk klein rondje...ik heb er uren naar zitten staren
Nee ik werd er niet verliefd op,dat ging me ff te ver... Knipoog smiley .

Dat is al een oudje. Hoe lang woon je daar dan dat de kachel nog nooit van z'n plek is geweest? En nog geen CV?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 7 april 2013, 22:49
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:
Ff geduld, dinsdag krijgen we weer regen Knipoog smiley

Toch wel ALLEEN 's nachts mogen we hopen!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 7 april 2013, 22:07
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Echt wel!! Voor het eerst sinds dit jaar lekker buiten gezeten uit de wind in de zon Coole smiley met zonnebril YEAH!!!! geef mij maar heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel van zulke dagen Lachende smiley

Maar dan wel 's nachts met regen graag. M'n tuin is kurkdroog. En vanmorgen terug vanuit de samenkomst in Vlissingen zag ik de brandweer al een bermbrand blussen. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 maart 2013, 23:27
BerichtOnderwerp: Pasen!
 
ERIKA129 schreef:
Als ik U zou vragen Jezus.

Als ik U zou vragen Jezus,
wat deed U het meest verdriet,
toen U, naar uw Vaders wil
zich naar de kruisdood leiden liet?

Was dat in de tuin der smarten,
toen U voor de keuze stond,
en uw vrienden bij uw terugkeer,
niet in gebed, maar slapend vond?

Of was dat bij’ t herhaald’ lijk kraaien
van die haan toen op dat plein,
toen Petrus, Uw goede vriend
Met klem ontkende dat te zijn?

Of was het toen uw eigen volk,
waarvan U er zoveel genas,
zich zomaar tegen U gekeerd had
en luidkeels koos voor Barabbas?

De doornenkroon, de geseling
de spot van de soldaten,
of was het toen u aan dat kruis
door God zelf werd verlaten?

Of is het toch de mens, uw lind,
die dit niet meer wil weten en
uw offer en uw lijdensweg
allang weer is vergeten?

Wat mooi! Om stil, heel stil van te worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 18:08
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JANS221 schreef:
En zo wordt er zowel over het homohuwelijk als over het stelen van o.a. brood in één topic gediscussieerd! Gefrustreerde smiley

Sorry Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 16:31
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
PETRA373 schreef:
Sorry Jol , als je me schrijven zo oppakt.
En om je vraag te beantwoorden, die situatue heb ik gehad met 7 kids thuis, ex die zich niet liet uitschrijven, dus geen uitkering die je kan aanvragen. vervolgens met je laatste geld de huur betalen, maar hoe je ze te eten moet geven?
Ik ben toen gaan bidden, niet stelen en god voorzag. Dus zo handel ik. stukje eigen ervaring, dus ik probeer me zoveel mogelijk aan gods geboden te houden, hoe de omstandigheden ook zijn. Wil niet zeggen dat ik nooit geen geboden overtreed, blijft een leerschool geloof in de praktijk uitvoeren en ik zou nooit iemand veroordelen die wel dan gaat stelen, is heel begrijpelijk.
het enigste wat ik met me schrijven wil duidelijk maken is vertrouw op god, houd je vast aan zijn woorden en beloften, zouden die niet worden vervuld en me kids bijna dood gaan van honger , zou ik ook gaan stelen denk ik.
Zoals ik al schreef, hoe zit het met al die mensen die dood gaan van de honger op sommigge plekken in de wereld? Ik heb ook niet alle antwoorden daar op.
En wel die wonderverhalen, kan je toch niet omheen, zo vertelde iemand ooit over iemand die na vluchtelingen kampen reed met te weinig rijst, de zakken werden aangevuld toen ze met lege vrachtauto na het volgende kamp reed.
ma ja da,s ook beetje taboe, wonderen.....

Ik herken me goed in je verhaal, Petra. Heb zelf ook behoorlijke tijden van armoede gekent. En dan maar met 4 kinderen in plaats van 7. Dat ik de waarde van geld omrekende in hoeveel broden ik er voor kon kopen. Er waren weken bij dat ik met minder dan 20 gulden rond moest zien te komen met z'n zessen. Maar ook ik kan getuigen dat de Heer altijd is blijven voorzien. Op de meest wonderlijke momenten als je van niemand iets had te verwachten (behalve van de deurwaarder) kreeg je weer iets. En soms ook raakte er iets gewoon niet op.
En deurwaarders? Ik heb in die 19 jaar van m'n eerste huwelijk maar 2 deurwaardersbrieven gekregen. En die gingen nogalliefst over een rekening die betaald was. Dat alleen al mag onder die omstandigheden een wonder heten.
Inderdaad is de verleiding om iets te stelen er dan soms wel. Je MOET er echter niet aan toe geven. Ook dat zijn keuzes die je sterker maken is mijn ervaring. Gebed heeft me enorm geholpen om niet te stelen. Maar ik kan iemand die in (brood)nood zit niet veroordelen. Ik weet hoe het voelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 27 maart 2013, 20:27
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Kip, ingewreven met een moesje van gember, verse rozemarijn en champignonsaus uit de oven. Met rijst en ananas. Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 20:05
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
STEENTJE178 schreef:
Oh wat leuk, gefeliciteerd!!




FOTOOOOOOOOOOO!!!!! Coole smiley met zonnebril

FOTOOOOOOOOOOO'S!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 16:48
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Ook hier niet...het sneeuwt!!!!
En inderdaad...een koude wind...ik zit binnen...lekker warm!!!

Ja, ontzettend koud. De vogeltjes die bij het zonnige weer me totaal negeerden komen nu ook al weer bedelen. Helaas. Ik ben door m'n wintervoorraad heen (ik heb een ruime vriezer en spaar vanaf het voorjaar tot de herfst oud brood restjes, afsnijdsels van appels ed in zakjes voor de vogels 's winters) en ook het strooivoer is al lang op. Dus veel had ik ze niet te bieden. Maar beschuitkruim vinden ze ook lekker. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ERIKA129 schreef:
Heb glasvezel dus nee daar ligt het niet aan maar sinds 2 dagen is het gewoon weer bal!
Zit bijna 3 jaar op cm maar het laatste half jaar is het hier met regelmaat erg traag...

Nee Joannie ik heb geen haast Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zit hier pas 5 maanden, dus aan mij kan het niet liggen..... Lachende smiley

Maar idd, traaaaaaag!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:49
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
JA best keep on smiling he Knipoog smiley
Ken bij de pakken gaan neer zitten maar dat helpt geen ene sikkepit dus effe klagen en jammeren en dan schouders eronder en accepteren maar Knipoog smiley komt wel goed met Erika hoor maar een huggg doet altijd goed Lachende smiley

Kussende smiley Hééééle grote hugg!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 20:49
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind de AH in Hoeven wel mooi... Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley Is die AH in Hoeven zo groot dat je er met de trein heen moet en dagen in kunt wandelen? Smiley die vol vragen zit En wat voor prachtige natuur is daar dan wel te zien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 20:40
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
THOMAS968 schreef:
Prettig dat de trein dan weer rijdt. Al was de tijdelijke halte Nijverdal-West wel een zegen voor de Pieterpadwandelaars, het is dichtbij de etappe Ommen-Hellendoorn-Holten en dat zijn echt hele fraaie stukken. Maar ik gun jullie je tunnel...

Thomas, die het te koud vindt om te wandelen.

Dat hoeft je ook "vandaag" niet meer te gaan doen, Thomas Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar het Pieterpad schijnt inderdaad heel mooi te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 5 van 9