ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 22:59
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
SHANITA130 schreef:
Heee Petra,

Mijn type!

Wat leuk!

Knipoog smiley

Mijn type beslist niet! Maar goed dat smaken verschillen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 22:55
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik weet eigenlijk niet zo goed of dit stukje bij de topic "waar word je blij van"of onder deze hoort?
Woon in een gewone straat in een hoekrijtjeshuis. En heb voor dieren een gastvrije tuin. Dat schijnen ze te weten ook! Maar zo gebeurt het nogal eens dat er aparte vogels mijn tuin uitkiezen om even te rusten of nu in de winter te fourageren. Vanmorgen was het weer zo. Hele groep prachtige vogels. Ik kon ze niet en heb ze bij mijn weten ook nog niet eerder gezien. Ik heb een vogelboek thuis, maar die plaatjes zijn altijd zo vertekenend. Als ik de dichtst bijkomende moest uitkiezen zou ik naar grootte en ietwat kleur zeggen een Kramsvogel??? Was zo leuk! Na goed gegeten te hebben vlogen de meesten weer weg. 4 Anderen bleven de hele rest van de middag. Ze bleven eten en rusten.
Ik heb samen met m'n dochter nog geprobeerd ze te fotograferen. Maar we hadden alleen haar mobiele telefoon ter beschikking. En dat lukte dus niet zo bijster goed. Ze kwamen heel dicht bij. Vooral als ze met elkaar ruzie maakten. Mijn vraag is nu of dit inderdaad Kramsvogels waren. Misschien is iemand van jullie per ongeluk vogelaar? Daarom een beschrijving. Een stuk groter dan een Merel, ze waren er in twee soorten, man/vrouw? Het vogelboek vertelde daar ook weinig over. De boven kant was vrijwel gelijk. Grijs (iets donkerder dan een tortelduif) met bruin.
De grootste soort had een vlets oranje borst (vletser dan het oranje van een Roodborstje) en een grof gespikkelde beige onderkant (zoals bij een Lijster). De kleinere hadden een streep boven het oog. Hier was de gehele onderkant gespikkeld. Het nog vletsere oranje zat net onder de vleugels. De grotere soort was erg dominant en joegen andere vogels telkens van de voederplekjes als zij weer wilden eten. Ook naar elkaar toe waren ze weinig vriendelijk.
Wie weet meer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 23:13
BerichtOnderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?
 
Ik kan me geheel in de uitspraak van oud-kardinaal Simonis vinden. De 18 jaar van m'n eerste huwelijk waren lange, lange eenzame jaren. Vooral het weten hoe het ook kan en zou moeten, maakte het nog pijnlijker. Ik had gelukkig wel 4 kinderen, waar ik dol op was en ben. Maar het gemis van degene waar je van houdt maar er wel is, maar er niet voor je is, doet ontzettend pijn.
Gelukkig voor mij, was ik toen al christen. Kon m'n zorgen, verdriet en pijn met de Heere delen. En kan jullie alleen maar vertellen, dat Hij mij er doorheen gesleept heeft. Als ik denk aan het gedichtje voetstappen, moet ik zeggen dat er in die jaren maar erg weinig sprake was van twee paar voetsporen in het zand. Ik had het alleen nooit gered.
In m'n tweede huwelijk was ik wel vaak alleen, maar dat is toch echt een heel ander gevoel. Het is dan verdrietig en niet leuk, maar doet niet zo'n enorme pijn. Nu ik weer alleen ben ken ik dat soms ook wel eens. Maar die afschuwelijke eenzaamheid heb ik niet meer meegemaakt, gelukkig.

Maar even zo goed heb jij er nu moeite mee, Shanita en ik wens je daar heel veel sterkte mee. Ik weet dat jij weet waar je met dit probleem naar toe moet, dus...

zal aan je denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 00:13
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
VISSER278 schreef:
En de boel is niet ontploft met dat kruitvat kaartje ?

Maar .... de trein is zo gek nog niet . Knipoog smiley

Nee, de boel is niet ontploft! En ik zelf gelukkig ook niet. (Heb namelijk een overheerlijke veeeeeel te grote shoarma op. Maar ja, dat schijnt in Haarlem normaal te zijn.) Verraste, verbaasde smiley

En inderdaad met zo'n voordeelkaartje mag je één dag heel Nederland door. Reuze leuk, zo kom je nog eens ergens. Niet gek toch. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 23:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik ben vandaag lekker wezen treinen. Had nog een Kruitvat kaartje en ben naar Haarlem geweest. Prachtige stad! Mooie gevels. Kussende smiley En heb ook het Corrie ten Boom Museum bezocht. Was nog lang niet uit gekeken, dus misschien nog eens....?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:05
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
 
JOANNIE702 schreef:
na zo positieve reactie, zal ik eens de sprong wagen.............uuuhhh ff wel eerst moed verzamelen.........................! Knipoog smiley

Nu even zonder gekheid. Boze smiley
Ik ben er ermee eens wat jullie schrijven en waarom ook niet zelf de eerste stap zetten als vrouw zijnde!
En waarom ook niet, als het goed voelt gewoon doen
Als je niet vraagt dan weet je ook niet!

Het is altijd leuk als de man je voor is geweest en vooral als jezelf toevalling ook deze persoon leuk vindt!


euuhh ik zet zelf ook een kast in elkaar, alleen ik hou altijd wat schroefjes over Twijfelende smiley

Ik vind dit geen vergelijking. Een kast in elkaar zetten is heel wat makkelijker dan een mail aan een wildvreemde man sturen, vind ik.
IK laat het initiatief dus maar liever aan een man over.

Ben nog niet zo geëmancipeerderig. Verlegen lachende smiley Help, wat doe ik op CM??? Misschien wat schroefjes los?! (reserve schroeven?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:49
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag .
Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.
Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Huilende smiley, smiley in tranen
Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen? Smiley die vol vragen zit


Lachende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Arme plant. Dacht een goed baasje te krijgen, goed opgevoedt door z'n moeder. Denkt het helemaal voor elkaar te hebben. Wordt hij/zij eerst bijna verdronken en willen ze hem/haar nu ineens een uitdrogings dood laten sterven. Hoe wreed!!!
Durf je wel, Visser, tegen zo'n klein plantje. Boze smiley
Vraag me af welke martelpraktijken je nog meer in huis hebt. Twijfelende smiley

Je kunt kerststerren inderdaad over houden. De eerste maanden hebben ze dan nog hun bonte bladeren. Daarna wisselen ze. Dan enkel nog de groene. En als je er lief voor bent (ze GOED verzorgt) bloeien ze vaak later in het jaar nog wel eens. De gekleurde bladeren zijn niet de eigenlijke bloemen zoals veel mensen denken. Op de gekleurde bladeren zie je mini bloempjes. Deze zijn de echte bloemen.

Overigens, ik had dit jaar ook een van m'n nieuwe kerststerren die het niet goed deed. En IK heb hem niet gemarteld. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 21:37
BerichtOnderwerp: Het mannenhart
 
VISSER278 schreef:
weet je dat toch wel zeker joh?
God vraagt helemaal niet om een relatie met jouw hart .
Hij wil gewoon héel je hart , niet meer en niet minder . Mijn zoon , Mijn dochter , geef Mij uw hart . Dat is wat ik lees in Zijn woord .
Niks over een relatie of wat ook .

idd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:03
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
PELLE852 schreef:
Natuurlijk moet en mag je ook jezelf zijn en blijven. Alleen is het vandaag de dag wel een heel groot probleem dat veel mensen niet meer (zo lijkt het) de moeite nemen om op elkaars Profielen te reageren. Jaja oke wel op de div. forums maar niet... Dit is overigens ook op bijv. andere 'Christelijke' sites merkbaar. En wat de reden daarvan is ? Mensen zijn tegenwoordig veel terughoudener geworden. Aan de ene kant valt daar wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant is dit wel een zorgelijke ontwikkeling.

Zijn mensen terughoudender geworden? Is dat wel zo? Ik denk eerder voorzichtiger. Of soms ook verlegen...
Niet iedereen is zo moedig om "zomaar" te reageren.

Verlegen lachende smiley

Feit is dan wel, dat als niemand maild, er van contacten weinig terecht komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:51
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
ROELANDE345 schreef:
Heel mooi gezegd Steentje

Je was me net voor, maar kan het alleen maar beamen.
Mooi Steentje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:11
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
[quote=MAMY994]

Yes, in ene keer geplaatst! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:09
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
[quote=STEENTJE178]Ik ben niet de enige die kuren heeft vanavond, CM bij mij ook Boze smiley

Had daar vanavond ook al erg last van. Mailen ging bijna niet. En hier op het forum ook niet. Hoop dat dit in een keer goed gaat. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 23:15
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
FRANKT627 schreef:
Ik weet niet wat ik vandaag ga eten...

Verraste, verbaasde smiley Weet je dat om 22:52 nog niet?

Had het dan ook bijtijds in de topic: Dat vraag ik me af vandaag, geplaatst. Hadden we met z'n allen met je mee kunnen denken. Lachende smiley

Met jou meedenken doen we graag, hoor Frank. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 22:15
BerichtOnderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
 
JOANNIE702 schreef:
12.00 uur precies
dus mooi op tijd
lieve lezers........................
fijne gezegende, vreugdevol, met veel liefde, gezelligheid 2013

En dat we met zijn allen een fijne tijd mogen doorbrengen op CM,
misschien wel nieuwe liefde of vrienden alles is mogelijk!
Wens ik jullie toe!


Liefs van Joannie Knipoog smiley

Hier wil ik me graag bij aansluiten. Joannie en alle andere cm-ers een goed en rijk gezegend 2013 toegewenst vanuit Zeeland.

Liefs M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 31 december 2012, 16:08
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ROELANDE345 schreef:
mijn abo loopt op 11 januari af en dan ga ik niet verlengen

Wisten jullie dat ik vandaag een redelijk vervelend humeur heb. Dit slechts een keer of 5 per jaar zo is. Ik daar alleen al flink van baal. Boze smiley

En dat dan uitgerekend Roelande haar abo niet wil gaan verlengen!!!!!

Roelande, dat kan echt niet, hoor, omdat, omdat, omdat...
1. Je zulke wijze bijdragen aan de topics levert.
2. Je ons vaak bemoedigt.
3. ...of terecht wijst.
4. Je zo leuk op je profielfoto's staat.
5. Je ons deelgenoot maakt van je gelukkige momenten, zoals de
geboorte van je kleinkinderen.
6. Je nog niet voorzien bent (toch?) en dit ook een datingsite is.
7. tot 100. Mogen al de anderen in gaan vullen.
101. Dat ik je een heel fijn mens en christen vind en dat ik je dan erg ga missen.

Slaap er dus nog maar een nachtje of wat over. Kussende smiley


Laatst aangepast door
MAMY994
op maandag 31 december 2012, 16:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 21:28
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
STEENTJE178 schreef:
Nou, allerlei tips.....
Maar je hebt immers al een leuke foto, Mamy.
Wie weet komt er via je kids, of wie dan ook, nog es een paar leuke bij!
Succes er iig mee Knipoog smiley

Dank je! Lachende smiley

Succes is wel nodig. Twijfelende smiley Ik ben niet zo fotogeniek. En wil wel ECHT zijn. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
FRANKT627 schreef:
dat is hoop en al 15 minuten werk...zo erg is dat ook toch niet...

Nou, het is al een hele toer om mij fatsoenlijk op een foto te krijgen. Een op de honderd lijkt een beetje. Boze smiley Dus die 15 minuten kun je dan wel vergeten. Is natuurlijk wel grote lol, die foto's maken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
JOANNIE702 schreef:
nou mamy, nog een leuke erbij zetten............!

Ben ik ook van plan. Maar ik kan dat zelf niet. Moet eerst een paar leuke foto's door m'n dochter laten maken. En die moet ze dan ook nog op m'n profiel zetten. En die tijd...... Huilende smiley, smiley in tranen

Zucht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:15
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
 
JOANNIE702 schreef:
Zelf vindt ik fijn om te zien hoe die ander uit ziet, al zegt het niet meer een foto blijft een foto!
Ik kijk ook graag naar de foto's van de personen vooral erom heen kan je veel eruit halen!
de omgeving waar het gemaakt is bijv.

Ik vind het ook belangrijk om te weten hoe een ander er uit ziet. Moet er niet aan denken dat ik leuk contact krijg met iemand en dat dan blijkt dat hij op m'n 1e ex lijkt. Nachtmerries heb ik zo ook wel!!!
Of iemand knap of minder knap is vind ik niet relevant. Wel of iemand sympathiek lijkt. En sommige foto's geven inderdaad een beetje extra informatie.

Verlegen lachende smiley Heb zelf nog steeds maar 1 foto. Erg, hè.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ROELANDE345 schreef:
Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter.
Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden Lachende smiley Verliefde smiley

Geweldig!!! Lekker van genieten maar weer. En kijk niet gelijk al het moois er meteen van af, hè. Knipoog smiley Als oma kun je namelijk vreselijk verliefd zijn op zo'n schatje. Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 20 december 2012, 22:26
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
Heb een heerlijk kerstdiner gehad, was er als vrijwilliger. Mijn taak bestond uit praten en mee eten en een oogje in het zeil houden.
Was echt zwaar zeg. Lachende smiley

wel heel erg gezellig en lekker

Heb ook een heerlijk kerstdiner gehad, was er als gast. Mijn taak bestond uit smullen, lekker kletsen en genieten.
Was echt een stuk minder zwaar dan jouw taak Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 5 december 2012, 22:55
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
GERRIT603 schreef:
op die leeftijd krijgt zo'n paard last van koude hoeven Clown smiley

Hij kan z'n hoeven toch bij al die schoorstenen warmen? Of anders dikke gebreide sokken vragen voor z'n Sinterklaas? Of is Sint niet zo gul voor z'n personeel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 5 december 2012, 22:45
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
GERRIT603 schreef:
dat kan niet, americo heeft 4-beenaandrijving en net winterbanden gekregen Clown smiley

Geschokte, onthutste smiley Americo met rubberlaarzen op het dak?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 13:33
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
SHANITA130 schreef:
Gal 5: 1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.

Dusz.

Deze tekst onder andere daar dacht ik aan toen ik de ... hoek verliet, al die regeltjes en wetjes.
En:
2 Zie, ik, Paulus, zeg u: indien gij u laat besnijden, zal Christus u geen nut doen. 3 Nogmaals betuig ik aan ieder, die zich laat besnijden, dat hij verplicht is de gehele wet na te komen. 4 Gij zijt los van Christus, als gij door de wet gerechtigheid verwacht; buiten de genade staat gij. 5 Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen. 6 Want in Christus Jezus vermag noch besnijdenis iets, noch onbesneden zijn, maar geloof, door liefde werkende.

7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij. 11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!

13 Want gij zijt geroepen, broeders, om vrij te zijn; (gebruikt) echter die vrijheid niet als een aanleiding voor het vlees, maar dient elkander door de liefde. 14 Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. 15 Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt. 16 Dit bedoel ik: wandelt door de Geest en voldoet niet aan het begeren van het vlees. 17 Want het begeren van het vlees gaat in tegen de Geest en dat van de Geest tegen het vlees – want deze staan tegenover elkander – zodat gij niet doet wat gij maar wenst. 18 Indien gij u echter door de Geest laat leiden, dan zijt gij niet onder de wet. 19 Het is duidelijk, wat de werken van het vlees zijn: hoererij, onreinheid, losbandigheid, 20 afgoderij, toverij, veten, twist, afgunst, uitbarstingen van toorn, zelfzucht, tweedracht, partijschappen, 21 nijd, dronkenschap, brasserijen en dergelijke, waarvoor ik u waarschuw, zoals ik u gewaarschuwd heb, dat wie dergelijke dingen bedrijven, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven. 25 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. 23 Tegen zodanige mensen is de wet niet. 24 Want wie Christus Jezus toebehoren, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd. Indien wij door de Geest leven, laten wij ook door de Geest het spoor houden. 26 Wij moeten niet praalziek zijn, elkander tartend, elkander benijdend.

Dank je Shanita. Wat is het mooi dat je deze prachtige wijze woorden uit Gods Woord hier hebt neergezet.
Het gedeelte uit Galaten spreekt me al jaren aan. Staat ook in m'n profiel.

Lieve cm-ers lees dit prachtige stukje nu eens voor jezelf, zonder een ander z'n naam (vriend of vijand) in te vullen.
Ik voor mij heb dan al genoeg te overdenken. Zit hier ook wel eens met gekrulde tenen als ik de topic's lees. Heb ook serieus overwogen om maar op te stappen. Maar er zijn ook dagen dat ik weer heel blij wordt van m'n cm broertjes en zusjes. Bijten en vereten, door elkaar verslonden worden staat er. En dan hoe het ook anders kan.

Gal 5:22 Maar de vrucht van de Geest is LIEFDE, BLIJDSCHAP, VREDE, LANKMOEDIGHEID, VRIENDELIJKHEID, GOEDHEID, TROUW, ZACHTMOEDIGHEID, ZELFBEHEERSING.

Hier verlang ik voor mezelf naar. Maar gun jullie dat ook zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:26
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ROELANDE345 schreef:
mm das niet leuk en ik moet de hele avond de wijk in Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Sterkte dan vanavond. Ik heb vanmorgen al heel wat afgewaaide takken zien liggen. Dus....voorzichtig aan,hè!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:05
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
VISSER278 schreef:
Wat voor soort vis ben jij? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vertel gauw, Anna, daar wordt visser blij van. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:52
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Lekker in Zeeland houden dan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley en bedankt dan maar weer! Er wonen hier ook nog andere mensen, hoor. Sorry, Visser. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hier veel woei maar de zon probeert er ook steeds door te komen mooie luchten steeds Lachende smiley

Lekker het zonnetje voor je zelf houden, zeker. Foei, niet zo inhalig.

En niet klagen dat wij hier zomers de meeste zonuren hebben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
Vandaag is het ikmagallesdoorelkaaretendag Kwijlende smiley

ho even, het is nog lang geen oudejaarsavond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:18
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
QSJE546 schreef:
waar word jij nou echt blij van?
Dat is een nieuw topic wat ik bij deze wil openen.Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zelf word ik erg blij van het maken van muziek met anderen en daarom ga ik daar de komende tijd mee aan de slag.Net als zingen,ook leuk.
En als ik contact heb met vriendinnen,vrienden,als ik mijn hond uit laat en ik zie dat hij geniet,dan geniet ik ook,als ik heb gekookt en t smaakt haha daar word ik ook wel gelukkig van Knipoog smiley

Ik wil alleen zeggen: Ben heel erg blij dat deze fijne topic geopend is. Dank Qsje!!!!!!!!!!! Lachende smiley

Er is inderdaad heel veel om dankbaar voor te zijn. Zelfs in hele moeilijke tijden zijn er altijd wel zonnestraaltjes, knipoogjes van onze liefdevolle Vader. Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 16:32
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
HANNAH810 schreef:
ik heb eigenlijk veel te veel te doen om dit topic goed bij te houden.......dus ben blij dat mamy zorgt dat het blijft kloppen, zeeland....

Lachende smiley met blinkend witte tanden

Lachende smiley met blinkend witte tanden vele handen maken ligt werk, of zoiets toch Knipoog smiley

las het vandaag pas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 7 van 9