ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BAPPI605
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BAPPI605
Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 11:48
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
Ik heb mijn Ipad gevuld met 10 e-books en in de papierversie staan nog een 20-tal in de rij om gelezen te worden waaronder de nieuwe Dan Brown, Dante, Tolstoj, Kierkegaard, Tommy Tenney enz.
Ik weet niet welke ik eerst zal lezen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:56
BerichtOnderwerp: CM of andere datingsite
 
Ik vind Funkyfish ook leuk! Je kan een eigen blog schrijven, lid worden van een school, MAAR... geen forum en geen leuke chatbox... hierin is CM top. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 12:08
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JANS221 schreef:
Zodra het woord seksualiteit valt, wordt door veel christenen ook het woord zonde gebruikt. Zo lijkt het alsof er altijd wel iets mis is met het beleven van seksualiteit. Liefde en seksualiteit horen bij elkaar en daar is niets zondigs aan. In de bijbel staat daar echt niet iets anders over.

Wel wordt er gewaarschuwd voor prostitutie, losbandigheid, promiscuïteit en gedrag waarbij de ander niet geliefd en bemind wordt.

Nergens maak ik uit de bijbel op dat liefde tussen twee mensen, hetero of homo, zondig is en dat er beperkingen opgelegd worden. Ook lust en verlangen mag, het hoort bij ons mens-zijn. Wat doorklinkt uit de woorden in de bijbel is naar mijn interpretatie de boodschap van Liefde. Liefde van God voor de mens, liefde in het algemeen tussen mensen, en liefde tussen twee mensen die elkaar gevonden hebben in het bijzonder. Dat is een gebod en geen verbod.

Zolang we daarnaar en daaruit proberen te leven heeft het woord zonde niets met seksualiteit te maken. Seksualiteit is ten onrechte vaak door mens en kerk in verband gebracht met zonde. Veel mensen, of ze nu hetero of homo zijn, lopen daardoor onnodig rond met een schuldgevoel.

Toch ben ik benieuwd hoe je de onderstaande teksten opvat:

Leviticus18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.

romeinen1vers26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.

Zie jij de Bijbel als Gods Woord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 23:33
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
THOMAS968 schreef:
Bappie en anderen:

Als je in staat bent de Engelse ondertitels te vertalen een heel stel complete films:

http://www.youtube.com/results?search_query=ingmar+bergman+full+films&oq=ingmar+b&gs_l=youtube.1.7.0l10.1482690.1488210.0.1495338.18.10.5.3.3.0.220.893.9j0j1.10.0...0.0...1ac.1.11.youtube.Llc_ZkNCS7Q

Voor onze fundamentalistische gelovigen zou Fanny och Alexander wel eens erg confronterend kunnen zijn.

Ik vind Scenes uit een huwelijk geweldig, al heb je mogelijk gelijk wat de toegankelijkheid betreft.

Thomas

Bedankt voor de tip!
Inmiddels ''Wild Strawberries'' gezien en zal zeer zeker verder kijken. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 23:30
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
JOL252 schreef:
Soms denk ik wel es dat christenen nog het meest tot bekering moeten komen... Smiley met dichtgeplakte mond mens mogen worden... ik hoorde iemand een keer zeggen: het is een wonder als iemand christen wordt... het is nog een groter wonder als een christen een mens wordt". Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat sommige zaken in Zijn oog en liefde nog wel es heel anders kunnen liggen dan wij dit uit de bijbel aan elkaar geïnterpreteerd en opgelegd hebben.

Jol... weet niet alles meer zo heel zeker wb microwaarheden, de macro's maar al te goed.

Hoe interpreteer jij dan die teksten of hoe denk je dat God ze interpreteert?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 21:27
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor Rust en Vrede ondanks ernsige ziekte.
 
Ik bid voor je Shanita!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 21:21
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
THOMAS968 schreef:
Dank voor de tip! Pixar is ook wat voor je, denk ik. Wel heel technisch over animatiefilms. Met de NS is er nog een aanbieding. Voor minder dan de parkeerkosten in Amsterdam ben je een dag weg.


Thomas

Ja Thomas, daar ben ik natuurlijk ook al geweest! Zeer toegankelijk en ik voelde mij weer een kind in een speelgoedwinkel (vooral in de kleine shop). Station Zuid is om de hoek en op de hoek kun je lekker wat eten en drinken bij ''Dickys''
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 22:24
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Ik ben enorm blij dat ik na ruim 24 jaar weer met het openbaar vervoer in mijn stad Amsterdam kan reizen. Bij wijze van test ben ik in mijn rollende vierwieler en met een vriend/collega in de bus gerold richting Amsterdam Centraal. Daar zonder probleem op de pont naar Amsterdam Noord en toen in een nieuw toplocatie geweest: EYE Filmmuseum. Je kan er naar de film, de vaste filmtentoonstelling en tentoonstelling over Fellini. In het filmcafe/restaurant kan je heerlijk eten; op het terras kan je ook eten en drinken met een mooi uitzicht over het Ij en de skyline aan de overkant. Bij mooi weer kan je beneden op het gras picknicken of zonnen en langs het water wandelen. Een echte aanrader! Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 19:04
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
SHANITA130 schreef:
Het moet es een keer afgelopen zijn met dat oordelen van homo's.

Oordelen over homoseksuele mensen is verkeerd, maar het is wel zo dat God seks tussen dezelfde sekse afkeurt. In de eerste hoofdstukken van Genesis heeft God het over de man en de vrouw die gemeenschap met elkaar hebben. Verschillende geslachtsdelen die precies in elkaar passen.
Man met man en vrouw met vrouw is in Gods ogen een gruwel.
Dat geeft mensen niet het recht om hen te oordelen en afstoten. Vooral Christenen moeten zich houden aan Gods liefdegebod door homo's lief te hebben en te respecteren. Hun seksuele geaardheid is iets tussen God en henzelf.

SHANITA130 schreef:
S. Homo mannen zijn gezellige, vriendelijke, grappige en hulpvaardige mannen zo ken ik ze.

En dat zijn wel toevallig allemaal vruchten van de Geest.


Ja, dat vind ik ook, maar dat heeft niets met het onderwerp te maken. Tussen Moslims, Hindu's, Boedhisten, Atheïsten heb je ook gezellige, vriendelijke, grappige en hulpvaardige mensen. Toch had Jezus hen ook op het oog toen Hij aan het kruis hing en wil God dat zij ook tot bekering komen.


Laatst aangepast door
BAPPI605
op zondag 14 juli 2013, 19:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:21
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
Riding alone for thousands of Miles

Het maakt niet uit of je nou een film hebt uit Amerika, Europa, Afrika of Azië. Emoties en gevoelens zijn overal het zelfde. Overal heb je de culturele verschillen bij het uiten van emoties en gevoelens, maar het zijn universele uitingen. Zhang Yimou is een Chinese regisseur die graag emoties toont en daardoor een zeer toegankelijke en populaire filmmaker in het Westen is geworden.
Takata is een Japanse oude man die na de dood van z'n vrouw het contact met zijn zoon Kenichi is kwijtgeraakt omdat hij naar een afgelegen vissersdorpje is vertrokken om alleen te zijn. Nu krijgt hij een telefoontje van zijn schoondochter met de mededeling dat zijn zoon erg ziek is. Takata vertrekt naar Tokyo om een laatste poging zich te verzoenen met zijn zoon. Kenichi wil hem echter niet zien. Teleurgesteld en met een schuldgevoel wil Takata terug naar huis gaan, maar niet voordat z'n schoondochter hem een videoband geeft met daarop de favoriete hobby van zijn zoon. Misschien dat hij daarmee iets van zijn zoon zal begrijpen. Kenichi is nl een grote liefhebber van Chinese volksopera. Na het zien van de video besluit Takata naar de Chinese provincie Yunnan te gaan om daar een optreden van Kenichi's favoriete volksopera te filmen. Daar ontmoet hij diverse mensen waarbij geconfronteerd wordt met zijn eigen tekortkomingen als vader. Vooral de ontmoeting met het jongetje Yang Yang brengt emoties los. Hij probeert toch nog iets terug te doen voor zijn eigen zoon, maar misschien is het wel te laat.

Zhang Yimou heeft inmiddels prachtige films afgeleverd als Raise THE red lantarn, THE Road home en de spektakelfilms Hero, House of flying daggers en Curse of THE golden flower. Een kunstenaar die ook graag met kleur werkt en mooie decors gebruikt. Ondanks dat dit onbekendere (ondergewaardeerde) film niet de impact van z'n andere werk heeft, is het toch een klein pareltje. Een film over vaders en zonen en de soms moeilijke band ertussen. Mooi gespeeld met grotendeels amateuracteurs, sfeervolle muziek en prachtige plaatjes van een onbekend China.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LWsbgmseROs

Het hele album is super!


Laatst aangepast door
BAPPI605
op zondag 30 juni 2013, 18:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 18:47
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
 
JOL252 schreef:
Uiteindelijk gaat het ook niet om genezingen waar soms teveel nadruk op ligt en de mensen valse hoop geeft

... maar om de Heler die mensen wil ontmoeten juist daar waar ze zijn.

Jan Zijlstra zei altijd:''Ga richting Jezus, ga richting het wonder''
Soms willen mensen wel de genezing, maar niet de genezer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 18:43
BerichtOnderwerp: Eerst zien dan geloven?
 
''Jezus zeide tot hem (Thomas): Omdat gij Mij gezien hebt, hebt gij geloofd? Zalig zij, die niet gezien hebben en toch geloven''.(Joh. 20:29)
Waarom zei Jezus dit tegen Thomas? Natuurlijk omdat Thomas de andere discipelen niet geloofde toen Jezus aan hen was verschenen.
Het punt is nu: waarom eerst geloven dan zien? Waarom niet simpelweg eerst zien dan geloven?
Daar komt dus het vertrouwen op en in God bij kijken. Als je tot bekering komt, wordt jouw geest herboren. Deze maak je sterker door te bidden tot God en te lezen in Gods Woord (waarbij de Heilige Geest van God, die ook in jouw geest gaat wonen, je te hulp komt).
Om iets te geloven dat je niet met je fysieke ogen kan zien, moet je dus naar je ''innerlijke ik''. Je activeert je geestelijke wezen. Als je dat doet, zal dat deel van jou dat herboren is (je eigen geest) opstaan en sterker worden (geloof groeit). Dan ben je zalig, gelukkig, gezegend!
Dan begrijpen we beter de volgende teksten:
2 Kor.5:7 - want wij wandelen in geloof, niet in aanschouwen
Heb.11:1 - Het geloof nu is de zekerheid der dingen, die men hoopt, en het bewijs der dingen, die men niet ziet.
1 Pet.1:8 - Hem hebt gij lief, zonder Hem gezien te hebben; in Hem gelooft gij, zonder Hem thans te zien, en gij verheugt u met een onuitsprekelijke en verheerlijkte vreugde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 18:39
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
 
Moeilijk onderwerp... ik worstel er ook mee! Voor mijzelf blijf ik geloven in Goddelijke genezing. Ik sta er open voor, maar frustratie is vaak aanwezig. Ik zit in een gemeente die vaak spreekt over Goddelijke genezing en handen op legt. Ik hoor vaak over genezing van mensen, maar vreemd toch dat als ik aanwezig ben bij een genezingsdienst er niets gebeurt. Of toch wel? Eerst zien dan geloven?... Jezus vraagt ons eerst te geloven dan zien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 18:17
BerichtOnderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
 
IFAN841 schreef:
Nou, om hier ff kort op in te gaan: je doorbreekt de eenzaamheid vooral door te zorgen dat je je niet verveelt...

:+ helemaal top!
Het kan altijd erger>>> vooral blijven lachen1 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 00:02
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
Wisten jullie dat er in de Amsterdam Expo een hele leuke tentoonstelling is over Pixar? Alleen voor de animatieliefhebber. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:58
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
Afknapper: mij als een zielepoot zien! Huilende smiley, smiley in tranen
Of misschien nog erger: als je hopeloos verliefd bent, maar ze gaat toch met je uit en zeggen dat ze mij als een goede vriend ziet... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:53
BerichtOnderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
 
Volgens mij is dit wel een leuke plek tegen eenzaamheid Twijfelende smiley ... Als je zo de verschillende topics afgaat, vergeet je even je eenzaamheid en merk je dat er altijd ergere gevallen zijn da jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:42
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
Voor wie zin heeft in een goed drama:

Disconnect
Over de gevaren van het internet waarin jongeren en volwassenen elkaar ontmoeten in chatrooms, de diverse socialmedia, community en datingsites is al veel gezegd en geschreven. Iedereen kent de gevaren en/of valkuilen, maar toch blijven er velen problemen mee krijgen.
Deze film van regisseur Henry Alex Rubin laat op duidelijke en eerlijke manier zien hoe belangrijk de social media e.d. In het dagelijks leven is geworden en de echte communicatie en contact is vervaagt of zelfs verdwenen.
Rubin ( bekend geworden door de documentaires Who is Henry Jaglom en de stoere Murderball) kiest voor de mozaiekstijl waarin 3 verhalen worden verteld die in een of andere vorm met elkaar te maken hebben.
Het begint met de ambitieuze tv-journaliste Nina die, om een nieuw verhaal te krijgen, op een sekssite via de webcam contact probeert te krijgen met de 20 jarige Kyle. Tegen betaling stript hij en doet seksuele handelingen voor de camera. Nina wil echter alleen met hem praten en weet een interview te regelen om zijn verhaal te vertellen. De twee krijgen een emotionele band met elkaar, maar alles dreigt in de soep te lopen.
Ondertussen maken we kennis met het echtpaar Derek en Cindy Hull. Zij hebben het zeer moeilijk na de dood van hun kind. Communiceren met elkaar doen ze niet meer. Hij verdringt zijn pijn in z'n werk en online stevig te gokken. Zij zoekt haar heil in het chatten met een man die hetzelfde heeft beleefd. Op een gegeven moment ontdekt Derek dat hun creditcards zijn geblokkeerd, hun rekeningen geplunderd en hun persoonlijke gegevens gehackt. Hij zet ex-agent en cyberonderzoeker Mike in om de zaak te onderzoeken. Ook hier dreigt alles verkeerd af te lopen.
Dan is er nog de ongelukkige en eenzame 15 jarige puber Ben die online contact krijgt met Jessica en verliefd op haar wordt. Jessica is echter geen meisje, maar een grap van twee schoolgenoten Jason en Frye. Ze krijgen Ben zover dat hij een naaktfoto van zichzelf zogenaamd naar Jessica stuurt. De foto wordt echter naar alle leerlingen doorgestuurd en Ben in een hel terechtkomt. De arme jongen ziet maar 1 uitweg...
Dit ijzersterke drama grijpt je aan en drukt je weer op de feiten om goed uit te kijken met wat je allemaal van jezelf online plaatst, de mensen om je heen niet vergeet en ouders hun grip op hun kinderen niet zullen verliezen.
Natuurlijk gaat er ook een heleboel goed en valt er veel te leren en lol te beleven op internet, maar toch!
Een aanrader! Wat mij betreft de beste film van het jaar tot nu toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: De hemel op aarde
 
Ja leuk!, maar ik bedoelde de gevulde koek Gefrustreerde smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:45
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
een dikke dame met een strakke roze joggingbroek over de buik Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:35
BerichtOnderwerp: De hemel op aarde
 
heeft niets met het onderwerp te maken, maar moet het toch fff kwijt:
was laatst bij het Stedelijk museum Amsterdam en na afloop daar koffie gaan drinken met een gevulde koek.... mijn God, dat was even echt hemel op aarde... wat was dat lekker! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:25
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
[quote=MAMALOE463]

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:22
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
KLUS667 schreef:
Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Ohw...ben geen vrouw...

wow, sexy... paar mooie sandalen erbij... dikke buik met kleurige bloemetjes overhemd erboven, fotocamera erop en... niet vergeten... de strohoed! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:15
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Vandaag vroeg ik mij af waarom wij Christenen soms het zo moeilijk hebben../ toen las ik mijn favoriete Bijbeltekst weer en wist ik het:
''Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.''
Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
mannen met witte sokken? Mag dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:52
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
[quote=MAMALOE463]
Maar bv een deur niet openhouden vind ik geen probleem hoor, maar wel een vieze snor bv, zo'n hap zuurkool onder de neus bv dat vind ik persoonlijk niet zo fijn......
quote]

of zo'n vette klodder snot die aan een neushaar hangt Zieke smiley ... niet leuk? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:48
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel Twijfelende smiley ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
MAMALOE463 schreef:
Dat is duidelijk en begrijpelijk, maar vooroordelen hoe bedoel je dat Bapp?

hoe zal ik het zeggen... bv. dat wij mannen op een bepaalde manier moeten reageren of moeten zijn zoals ze in gedachten had en zo niet dan wordt je totaal genegeerd... bv een man met verkeerde kledingkeuze heeft geen smaak of als je deur niet voor hun open doet, is het geen heer
Zieke smiley


Laatst aangepast door
BAPPI605
op maandag 24 juni 2013, 22:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605 (56)





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:01
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
KLUS667 schreef:
Vrouwen die zeggen dat de mannen initiatief moeten nemen, maar als de man initiatief neemt er meteen overheen walsen met een eigen invulling.

Volledig mee eens! Huilende smiley, smiley in tranen ... en dan ook nog een te hoge dunk van zichzelf hebben en vooroordelen hebben. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BAPPI605
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5