ChristianMatch

Forum

Wokken
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5202 5203 5204 5205 5206 5207 5208 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:13

JOOP430 schreef:
Is ook zo carientje, maar goed, soms even niet.
Waar bemoei je je eigenlijk mee Knipoog smiley ?
Je bent er nog maar net en gelijk al weer vervelend tegen mij doen?
haha

PS leuk dat je (even) terug bent....

Voel jij je nou niet schuldig Joop? Die leuke dames hebben zich er zo op verheugd op het etentje, zeggen ze dan!! Volgens mij wilden ze jou graag ontmoeten!! Knipoog smiley
En ik bemoei mij dr maar een klein beetje mee, ik wil dat iedereen het gezellig heeft, ook jij!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CARIEN982
op woensdag 6 februari 2013, 21:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:17

MIEKE364 schreef:
Jullie onmin buiten het topic verder uitvechten lijkt me een beter idee dan het overigens boeiende topic ermee te belasten.

Me laatste post was 18.15, dat ik er niet meer op in ga, dus loop niet zo ontzettend te overdrijven, met je 'jullie'.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:18

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Ben je lekker mee...
Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht Clown smiley hollennnnnnnn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

zat net te denken....
eh josina,slechtste moment van de dag die straat open Smiley die vol vragen zit dat betekend straten makers in aantocht Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:22

PETRA373 schreef:
een prachtig samen zijn met je moeder toege wenst shanita
ze heeft die kaart vast met veel liefde voor jou gemaakt liefs

Ja, weet ik... Knipoog smiley

Dank je Petra voor je reactie Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:36

TINE010 schreef:
Volgens mij gaat de discussie een andere kant op dan ik bedoelde. Het is namelijk mijn bedoeling om anderen tips te geven en niet zozeer om eigen ervaringen tot in een grijs verleden neer te zetten.

Ja, ben zelf ook heel benieuwd naar de tips. Lachende smiley

MAMY die een datingsite nog steeds eng vind Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:40

MIEKE364 schreef:
Jullie onmin buiten het topic verder uitvechten lijkt me een beter idee dan het overigens boeiende topic ermee te belasten.ageen zin om ook maar iets uit te vechten met S. Mieke, ik wend me ook weer tot het topic

klikke en vonke ja Lachende smiley , mijn alleerste kleinste klikjes ervaar ik al bij de foto's, de ogen op de foto van de bewuste jongedame bij de matches staan me aan of niet en dan kijk je eens verder het profiel in en zoek je uit of het bij elkaar past, of het een "integer" profiel is en zo, het gaat dan wel om een vroeg klikje dan maar ook dat zijn klikjes en als er na evt verdergaande communicatie nog iets grotere klikken bij komen wordt het al met al langzaam tot de bekende grote klik enz enz en wordt het...

...langzamerhand tijd voor mantovani muziek!!, dus: http://www.youtube.com/watch?v=LD7MwtRdM3k
a
Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 7 februari 2013, 01:55
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:42

MIEKE364 schreef:
Het is eigenlijk pas sinds een jaar of 50 dat vrouwen echt beschermd worden door de staat, dat neemt niet weg dat vrouwen en kinderen nog steeds vogelvrij zijn binnen het huwelijk.
Alleen als ze het zelf niet (meer) pikt, houdt het op. De geschiedenis is zich hardnekkig herhalend en met de komst van minder ontwikkelde culturen binnen onze grenzen is het er beslist niet beter op geworden met name in de eenvoudiger lagen van de samenleving.
Vrouwen en mannen zijn volgens de bijbel naar Gods evenbeeld gemaakt en daardoor gelijkwaardig. De intrinsieke menswaarde is gelijk en tegelijkertijd zijn man en vrouw verschillend geschapen en daar mag je van mij volop voor uitkomen.
De klik is voor mij iets volstrekt geheimzinnigs. Het proces van de klik blijkt zich te voltrekken in enkele seconden bij de eerste ontmoeting en dat zit 'm vooral in de nonverbale communicatie en geuren.
En de klik kan ook zitten in het schrijven met elkaar; tussen de regels door is veel te lezen voor de goede verstaander.
Ook het met elkaar telefoneren kan de klik geven door het woordgebruik, klankkleur van de stem.
Voor mij blijft de klik iets geheimzinnigs en uitermate boeiends want die klik blijf je altijd zoeken en dat houdt de relatie levendig.
Een relatie - ook met een klik - blijft een dagelijkse inspanning van beide kanten. Het bereid zijn te geven en te ontvangen, de ander niet willen veranderen maar aanvaarden zoals zij of hij is. Bewondering en belangstelling blijven voeden voor elkaar zijn betrouwbare bouwstenen.

Geheimzinnig en uitermate boeiend, mooi geschreven, Mieke!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:47

PETRA373 schreef:
zat net te denken....
eh josina,slechtste moment van de dag die straat open Smiley die vol vragen zit dat betekend straten makers in aantocht Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:52

FRANKT627 schreef:
...waarom we Visser zo weinig lezen de laatste tijd...zou hem 'iets' overkomen zijn Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Wat wil je graag weten dan?

De dagen zijn op het ogenblik tekort Frank .
Ben nu het forum aan het bijlezen en zit nog berichtgevingen van maandag te lezen . Kan je na gaan .

Maar ik moet eerlijk zeggen ..... Heb net wel hele mooie dingen gelezen .
Om nog blijer van te worden . Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:55

Ik heb dat gisteren voor het eerst gehad bij een profiel wat ik las.. T kwam echt 'binnen' ofzo, t deed me wat.. Eerste keer dat ik dat ervoer...ja, k heb er maar een mailtje aan gewaagd...
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 22:22

LIES146 schreef:
Ik heb dat gisteren voor het eerst gehad bij een profiel wat ik las.. T kwam echt 'binnen' ofzo, t deed me wat.. Eerste keer dat ik dat ervoer...ja, k heb er maar een mailtje aan gewaagd...

Spannend!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 22:53

FRANKT627 schreef:
En dat zal bij jou ook wel zo zijn... Knipoog smiley

Ik heb nooit last van migraine en ook niet van kwade gehaktballen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 23:11

ERIKA129 schreef:
Tja had goed gekunt ben ik met je eens maar ja trix is in Januari jarig he das niet echt een lekkere maand voor buiten feest vieren de 30 ste april was daarom beter en alex is maar 3 dagen eerder jarig... dus tja kan me de wisseling wel indenken... Alleen zijn wij allemaal gehospitaliseerd zoals ze dat in de zorg noemen Knipoog smiley

Zorg Smiley die vol vragen zit waar ben jij eigenlijk van dan, de voor zorg, de verzorg, of de nazorg, of gewoon bezorg Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 23:15

Wat is een klik? Ik denk dat het erg persoonlijk is, iedereen ervaart zoiets op zijn/haar eigen manier. Wel een leuk topic, want wat zouden overeenkomsten zijn die we allemaal ervaren?

In mijn eigen situatie duurde het ruim 2 jaar voordat ik opeens 'de klik' voelde na bijna dagelijks haar als collega te hebben gezien/mee gewerkt.
Het duurde dus even maar toen was het hek ook goed van de dam Knipoog smiley

Een vraag is ook, is verliefd zijn ook in de categorie KLIK te vinden of is dat heel wat anders? Of kan het zelfs allebei? En wat is de definitie van verliefd? Ook daar zullen de meningen over verschillen. Vlinders, hartkloppingen?

We zitten hier op een datingsite en willen allemaal hetzelfde. Op de 1 of andere manier 'moeten' we ook, want ja, we staan niet op een datingsite om oeverloos te kletsen of elkaar in de haren te vliegen, hahahaha.

En dat 'moeten' is weer juist fout en dat maakt het best lastig vind ik. Ik denk dat het moet groeien en je het de tijd ook moet gunnen. En dat is ook weer lastig, want we zijn geen 20 en willen geen jaren 'groeien'.

En dan heb ik het nog niet eens over de situatie dat je allebei helemaal vrij bent van verleden, want ook dat lijkt voor velen lastig haalbaar. Maar voor een zuivere nieuwe start is dat m.i. wel nodig. Littekens heb je en die mogen er zijn, maar wel samen bouwen aan een nieuwe toekomst, niet gehinderd door oude (niet verwerkte) emoties.

Positief is dat we ervaring hebben op onze leeftijd (40+) en we sneller herkennen of de bewuste partner in jouw profiel past (sorry voor het zakelijke)

Uiteindelijk zal je samen een blik in de ogen moeten krijgen, van verstandhouding, liefde, warmte etc, waarna je weet...yes.

Zo zie ik het, maar nogmaals, een klik ervaren is zo persoonlijk dat een ander het heel anders ervaart en dat is ook goed. Op elk potje past immers ook een deksel.
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 23:30

CORNE927 schreef:
Wat is een klik? Ik denk dat het erg persoonlijk is, iedereen ervaart zoiets op zijn/haar eigen manier. Wel een leuk topic, want wat zouden overeenkomsten zijn die we allemaal ervaren?

In mijn eigen situatie duurde het ruim 2 jaar voordat ik opeens 'de klik' voelde na bijna dagelijks haar als collega te hebben gezien/mee gewerkt.
Het duurde dus even maar toen was het hek ook goed van de dam Knipoog smiley

Een vraag is ook, is verliefd zijn ook in de categorie KLIK te vinden of is dat heel wat anders? Of kan het zelfs allebei? En wat is de definitie van verliefd? Ook daar zullen de meningen over verschillen. Vlinders, hartkloppingen?

We zitten hier op een datingsite en willen allemaal hetzelfde. Op de 1 of andere manier 'moeten' we ook, want ja, we staan niet op een datingsite om oeverloos te kletsen of elkaar in de haren te vliegen, hahahaha.

En dat 'moeten' is weer juist fout en dat maakt het best lastig vind ik. Ik denk dat het moet groeien en je het de tijd ook moet gunnen. En dat is ook weer lastig, want we zijn geen 20 en willen geen jaren 'groeien'.

En dan heb ik het nog niet eens over de situatie dat je allebei helemaal vrij bent van verleden, want ook dat lijkt voor velen lastig haalbaar. Maar voor een zuivere nieuwe start is dat m.i. wel nodig. Littekens heb je en die mogen er zijn, maar wel samen bouwen aan een nieuwe toekomst, niet gehinderd door oude (niet verwerkte) emoties.

Positief is dat we ervaring hebben op onze leeftijd (40+) en we sneller herkennen of de bewuste partner in jouw profiel past (sorry voor het zakelijke)

Uiteindelijk zal je samen een blik in de ogen moeten krijgen, van verstandhouding, liefde, warmte etc, waarna je weet...yes.

Zo zie ik het, maar nogmaals, een klik ervaren is zo persoonlijk dat een ander het heel anders ervaart en dat is ook goed. Op elk potje past immers ook een deksel.

mooie reactie Corne! Lachende smiley

a

Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 6 februari 2013, 23:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 23:35

HENKWAL969 schreef:
Nou het heeft vanmiddag 2,5 uur staan sudderen met een beetje kruidnagel en laurier.

en lekker.... Coole smiley met zonnebril

Ja, daar krijg ik nou ook een klik van... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 03:37

VISSER278 schreef:
Wat wil je graag weten dan?

De dagen zijn op het ogenblik tekort Frank .
Ben nu het forum aan het bijlezen en zit nog berichtgevingen van maandag te lezen . Kan je na gaan .

Maar ik moet eerlijk zeggen ..... Heb net wel hele mooie dingen gelezen .
Om nog blijer van te worden . Verlegen lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...mooie dingen gelezen??? Waar dan? Het lijkt net wel de vieze-woorden-show hier op het forum. Het sch...woord vliegt hier langs alle kanten rond... Kotsende smiley

Oja, Visser, zie maar dat je iets niet vergeet vandaag... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 7 februari 2013, 06:43
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 03:38

ANNA415 schreef:
Ik heb nooit last van migraine en ook niet van kwade gehaktballen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dan ben jij net als ik de enigste normale op deze site... Engeltje smiley ...gaan we dan nu eens wokken? Alleen wij 2...We zeggen niets tegen de anderen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 03:42

JOSINA022 schreef:
Kun je nagaan hoe groot de duim van Frank is Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley ...niks grote duim...het is allemaal echt gebeurd. Ik zet geen stap meer in Utrecht. En zeker niet onder het raam van Josina...Ik heb een hele avond serenades ten gehore gebracht...Het enigste wat ik kreeg was een pispot over mij en ik zong nochtans niet vals... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 07:19

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...mooie dingen gelezen??? Waar dan? Het lijkt net wel de vieze-woorden-show hier op het forum. Het sch...woord vliegt hier langs alle kanten rond... Kotsende smiley
Oja, Visser, zie maar dat je iets niet vergeet vandaag... Knipoog smiley

Ja dat doen die sch...., die vliegen alle kanten op Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 07:21

FRANKT627 schreef:
Dan ben jij net als ik de enigste normale op deze site... Engeltje smiley ...gaan we dan nu eens wokken? Alleen wij 2...We zeggen niets tegen de anderen

Ts Boze smiley dat vind jij toch te ver rijden (maar dat hoeven de anderen niet te weten)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 07:23

PETRA373 schreef:
zat net te denken....

Waar stratenmakers ?!!! Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Petra ga jij nu maar gewoon bustochtjes maken, dan kijken wij wel naar de stratenmakers.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 07:27

FRANKT627 schreef:

Leuke dat je de enigste bent, maar niet de enige normale Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 08:36

MIEKE364 schreef:
Het is eigenlijk pas sinds een jaar of 50 dat vrouwen echt beschermd worden door de staat, dat neemt niet weg dat vrouwen en kinderen nog steeds vogelvrij zijn binnen het huwelijk.
Alleen als ze het zelf niet (meer) pikt, houdt het op. De geschiedenis is zich hardnekkig herhalend en met de komst van minder ontwikkelde culturen binnen onze grenzen is het er beslist niet beter op geworden met name in de eenvoudiger lagen van de samenleving.
Vrouwen en mannen zijn volgens de bijbel naar Gods evenbeeld gemaakt en daardoor gelijkwaardig. De intrinsieke menswaarde is gelijk en tegelijkertijd zijn man en vrouw verschillend geschapen en daar mag je van mij volop voor uitkomen.
De klik is voor mij iets volstrekt geheimzinnigs. Het proces van de klik blijkt zich te voltrekken in enkele seconden bij de eerste ontmoeting en dat zit 'm vooral in de nonverbale communicatie en geuren.
En de klik kan ook zitten in het schrijven met elkaar; tussen de regels door is veel te lezen voor de goede verstaander.
Ook het met elkaar telefoneren kan de klik geven door het woordgebruik, klankkleur van de stem.
Voor mij blijft de klik iets geheimzinnigs en uitermate boeiends want die klik blijf je altijd zoeken en dat houdt de relatie levendig.
Een relatie - ook met een klik - blijft een dagelijkse inspanning van beide kanten. Het bereid zijn te geven en te ontvangen, de ander niet willen veranderen maar aanvaarden zoals zij of hij is. Bewondering en belangstelling blijven voeden voor elkaar zijn betrouwbare bouwstenen.

Eerlijk gezegd vind ik ook dat vrouwen te veel beschermd worden, kinderen daar in tegen te weinig.
In de de meeste, 90%, gevallen, krijgen vrouwen na een scheiding, de kinderen toe gewezen, ook al zijn zij vaak schuldig, in een scheiding.

Wij kennen dan ook weinig tot geen mannen die alimentatie krijgen, laat staan bijstand om de kinderen op te voeden.
In die 50 jaar, is er qua emancipatie eigenlijk nog niets veranderd, en gaat dit fenomeen nog steeds op de oude voet verder.
In 9 van de tien gevallen, krijgt de vrouw de kinderen toegewezen.

En in de meeste gevallen, wordt er na de scheiding, van man en vader, weer een nieuwe partner gezocht en gevonden.
Die met de vrouw en moeder, een relatie aan gaat, en of er een klik is met de kinderen, is in veel gevallen ver te zoeken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 09:31

GERRIT084 schreef:
Dat noemen ze bij hen nu ook zo (vallen ook onder de wet gelijke behandeling Gefrustreerde smiley ) net als het emancipatie beleid voor vrouwen Engeltje smiley
(en of het werkt?! volgens mij in alle gevallen voor geen meter Verlegen lachende smiley )

Haha, dat noemen ze bij hen nu ook zo Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 09:50

MAMY994 schreef:
Ja, ben zelf ook heel benieuwd naar de tips. Lachende smiley

MAMY die een datingsite nog steeds eng vind Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

Hai Mamy, ik heb één keer gedate, en daar nu een hele goed vriend aan overgehouden. Let wel: vriend

En die woont helemaal aan het andere eind van Nederland. Bellen elke dag, skypen ook regelmatig.

En dat kan zooo belangrijk zijn.

Net als anderen met vriendinnen, moeders etc bellen, bellen wij.

En dan hebben we het over allemaal huishoudelijke zaakjes etc. en meerdere keren per jaar spreken we iets af.

Ja, zo leer je ook dingen zo van het hele cultuur is daar anders dan hier, dan voel je al als je op straat loopt.

Maar nog een keer daten? Heel eng, misschien doe ik dat ooit weleens, maar ja, niet nu.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 09:52

Bijna twee jaar later........

En volgens mij is er nog niets veranderd, maar ik vraag mij af, wordt de Bijbel tegenwoordig alleen nog gebruikt, als wij iets nodig denken te hebben om ons gedrag goed te keuren.
Of ter verdediging van een standpunt, vaak wordt er gesteld, dat de Bijbel achterhaald is.
Dat een hoop dingen niet meer overeenkomen met de tijd waarin wij leven, het komt nu even niet uit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...niks grote duim...het is allemaal echt gebeurd. Ik zet geen stap meer in Utrecht. En zeker niet onder het raam van Josina...Ik heb een hele avond serenades ten gehore gebracht...Het enigste wat ik kreeg was een pispot over mij en ik zong nochtans niet vals... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik zeg maar zo...ik zeg Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

ANNA415 schreef:
Waar stratenmakers ?!!! Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Petra ga jij nu maar gewoon bustochtjes maken, dan kijken wij wel naar de stratenmakers.

Hieeeeeeeeeeer, Anna, te kust en te keur Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 09:54

Of ik de ramen moet wassen of niet Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5202 5203 5204 5205 5206 5207 5208 ... 6194 Volgende
Pagina 5205 van 6194