| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:45
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | (Jol!) Net antwoord gehad van de fam Bus in Roemenië, m'n doos niet-tandbedervende snoepjes voor de kinderen is aangekomen wie van de parmantige discussie-deelnemertjes maakt ook nog even wat over?
320751163 tnv stichting Immanuel Bedum a |
Ik had nog enkele tandborstels...maar die hebben ze nu niet nodig omdat ze een doos met niet-tandbedervende snoepjes van je hebben gekregen... ...zit ik hier mooi met die tandenborstels...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:01
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | In hoeverre is het aan ons om ergens een verantwoordelijkheid in te nemen, en met een toekomst rekening te houden. We zijn allemaal mensen van een dag, en niemand weet met zekerheid of morgen er nog wel is. Of je nu jong bent of oud, ik denk niet dat je overal een leeftijd aan kan binden, je kan wel voor jezelf bepalen of je er nu ergens klaar voor zou zijn, of niet.
Je slaat de spijker op zn kop Gerrit, bedankt voor je openheid. Die eigen verantwoordelijkheid, is die wel of niet belangrijk is je stelling.
Ik had een ex die ook zo dacht. Alles wat op haar weg kwam en vooral de dingen die fout gingen werden verklaard met een bijbeltekst. Ook al maakte ze 3x dezelfde 'fout' , dan nog nam ze er geen verantwoordelijkheid voor, het was God immers die het zo wilde.
Ze gaat voorbij aan het feit dat we van God ook hersenen hebben gekregen en ja, daarmee zijn we in staat na te denken.
En nu komt het lastige; wanneer mag God ons eigen nadenken overrulen? Dat heeft hij ons toch niet voor niets gegeven? Als we blind de Bijbel volgen, die soms ook lastig te vatten is vanwege symboliek dan hadden we ook geen hersens nodig gehad en had ie die bij de schepping wel 'vergeten'. Ik zeg het maar ff plat voor het voorbeeld.
Ik blijf bij eerdere standpunt Gerrit, voor alles is een TIJD.
De voorbeelden die je beschrijft zijn zeker mogelijk en ik oordeel ook niet, alles is mogelijk. Er zijn nu eenmaal mensen die als ze 40 zijn, zich gedragen als 60-jarige en andersom is ook het geval.
Maar per saldo, gemiddeld dus en heeft God haarfijn geregeld ook, is de baarmoeder van de vrouw beperkt te gebruiken voor nageslacht. Daar bedoelde hij vast iets mee denk ik, bijvoorbeeld dat hij geen oude ouders ambieerde.
Als jij voelt wat je voelt is dat goed, maar besef wel dat het nogal afwijkt van wat 'normaal' en 'verstandig' geacht wordt....zelfs door God naar mijn bescheiden mening. |
Ik vraag mij wel eens af, hoe het is gesteld met het nadenken van tegenwoordig, en waar de verantwoordelijkheid ligt. En dan eigenlijk los van het standpunt, wie de verantwoordelijkheid draagt of wat zo bepalend is, welke leeftijd nog verantwoordelijk is. Mijn inziens als je kijkt hoe veel jong gehuwden nog in de zelfde setting zijn, als jaren geleden.
En het is niet veroordelend bedoeld slechts als voorbeeld. Ik ken heel wat stellen die jong gehuwd (getrouwd) zijn, kinderen hebben gehad, en weer zijn gescheiden. En weer hertrouwd, en niet en nog zoekende zijn, waarvan één ouder de kinderen opvoed met weer een andere(vader of moeder)
Als je als oudere er voor zou kiezen (indien mogelijk) op latere leeftijd te huwen en kinderen te wensen. Als je als latere ouder vroeger de opvatting had, wegens bv een leefstijl de keuze op zoiets voor latere leeftijd had gepland . Worden nu je oren gewassen, dat je te oud zou zijn, i.v.b.m, e.v.t mogelijke gebreken. En gezegd wordt je verantwoordelijkheid te nemen, dat had je toch gedaan?
En wat is dan die verantwoordelijke verantwoording, als je de leeftijd in ogenschouw zou nemen ten opzichte, van wat God er van zou vinden. We zitten hier aardig wat voorbeelden en gelijkenissen naar voren te halen, om een stelling te bekrachtigen, die ons soms even uitkomen. Men hield het zich niet voor mogelijk, maar het gebeurde toch, Sarah en Abraham, die op zeer hoge leeftijd nog een kind kregen. Volgens een hoop mensen telt het oude testament niet, maar voor een hoop mensen gelukkig nog wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:03
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | Als jij je nou ook even aan meldt Carien,dan gaat Joop vast ook wel weer mee!
dus dan kan het wokken gewoon weer doorgaan...haha weekje opschuiven bv?
maaar...Carien heeft natuurlijk weer geen tijd...of toch wel ? als ik nou gewoon beloof dat je 200 euro krijgt als je komt Carien,is dat misschien een goed idee?
 |
Gaan we proberen om mij om te kopen Bert? 
Voor dat geld kunnen we een weekendje uit!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 8 februari 2013, 11:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:18
|
|
|
|
Als je als oudere er voor zou kiezen (indien mogelijk) op latere leeftijd te huwen en kinderen te wensen. Als je als latere ouder vroeger de opvatting had, wegens bv een leefstijl de keuze op zoiets voor latere leeftijd had gepland . Worden nu je oren gewassen, dat je te oud zou zijn, i.v.b.m, e.v.t mogelijke gebreken. En gezegd wordt je verantwoordelijkheid te nemen, dat had je toch gedaan?
Dit bedoelde ik nou net...alles heeft zn TIJD.
Je oren worden niet gewassen, je hebt gewoon de TIJD waarin dingen geacht worden te gebeuren (omdat God het zo bedoeld heeft), niet gedaan...omdat je ZELF een andere TIJD in gedachten had dit te doen.
Het leven kent nu eenmaal een cyclus, die van vooruitgang en achteruitgang tot de dood er op volgt.
Tussen 15 en 25 gieren de hormonen door je lijf, zou dat toevallig zijn? Mooi gemaakt door God hoor alsof ie wil zeggen.....komt er nog wat van?
Dat negeren en ZELF je TIJD indelen kan ik als ik het cru wil zeggen ook worden uitgelegd als ongehoorzaamheid aan God. Hoeveel signalen wil je hebben?
Maar goed Gerrit, laten we dit maar afsluiten, heb genoeg gezegd nu. Back on topic weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik had nog enkele tandborstels...maar die hebben ze nu niet nodig omdat ze een doos met niet-tandbedervende snoepjes van je hebben gekregen... ...zit ik hier mooi met die tandenborstels... |
Als ik ook zo een doos koop, hoef ik dan nooit meer naar de tandarts?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:32
|
|
|
|
Twee keer nog wel...CM had last van een vlaag van enthousiasme denk ik...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 8 februari 2013, 12:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:33
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | Als je als oudere er voor zou kiezen (indien mogelijk) op latere leeftijd te huwen en kinderen te wensen. Als je als latere ouder vroeger de opvatting had, wegens bv een leefstijl de keuze op zoiets voor latere leeftijd had gepland . Worden nu je oren gewassen, dat je te oud zou zijn, i.v.b.m, e.v.t mogelijke gebreken. En gezegd wordt je verantwoordelijkheid te nemen, dat had je toch gedaan?
Je oren worden niet gewassen, je hebt gewoon de TIJD waarin dingen geacht worden te gebeuren (omdat God het zo bedoeld heeft), niet gedaan...omdat je ZELF een andere TIJD in gedachten had dit te doen.
Het leven kent nu eenmaal een cyclus, die van vooruitgang en achteruitgang tot de dood er op volgt.
Tussen 15 en 25 gieren de hormonen door je lijf, zou dat toevallig zijn? Mooi gemaakt door God hoor alsof ie wil zeggen.....komt er nog wat van?
Dat negeren en ZELF je TIJD indelen kan ik als ik het cru wil zeggen ook worden uitgelegd als ongehoorzaamheid aan God. Hoeveel signalen wil je hebben?
Maar goed Gerrit, laten we dit maar afsluiten, heb genoeg gezegd nu. Back on topic weer. |
Je kan het ook gemakshalve neer zetten, omdat het jou uitkomt (God heeft het zo bedoeld. En als ik zet, je levensstijl er niet voor zich liet lijden, kan van alles zijn en misschien een oorzaak hebben, wat je niet kon helpen. Of waar je ook niet naar gevraagd had, maar wel kreeg, ik denk ook dat we volwassen genoeg zijn, om niet alles te hoeven zetten.
En hoeveel signalen moeten er gegeven worden, voor de mensheid wakker wordt in heel veel gevallen . En daar valt te vroeg in huwen, ook onder.......... En tipisch voor de man, nou dunkt mij dat het aardig on topic is...... In ieder geval meer als dat onderlinge gekrakeel van de vrouw, die hier de hele pagina bestrijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 11:48
|
|
|
|
Maar goed Gerrit, laten we dit maar afsluiten, heb genoeg gezegd nu. Back on topic weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:06
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Als ik ook zo een doos koop, hoef ik dan nooit meer naar de tandarts?  |
hangt vd tandarts af natuurlijk anders: http://www.yunofoods.nl/  a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op vrijdag 8 februari 2013, 12:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | bij jou vield e reactie in eerste instantie dus ook niet goed, kun je dan niet begrijpen dat het bij een ander niet goed viel en door de boosheid en pijn die bij iemand dan omhoog komt er niet helder meer word gelezen over verdere reacties en zo reageert, vol boosheid.
en veel sm ers zijn bezig geweest met de topics vergeven, om shanita maar duidelijk t e maken, je moet vergeven, geef he t goede voorbeeld ind e praktijk meid. vergeef haar de reacties soms met boosheid geschreven, shanita is een lieve meid, die oprecht zoekende is , in haar weg met god inplaats van je je daaraan te irriteren. liefs petra die jullie beiden lief vind. en ja jullie zijn verschillend, |
Goed, nog één keer een reactie ter verduidelijking. Ik vind het bijzonder dat sommige mensen dit gedrag proberen te vergoelijken. Nee, ik kan niet begrijpen dat een ander stelselmatig op deze manier reageert terwijl er al meer dan eens tips gegeven zijn om hier anders mee om te gaan.
En ja, laten we de topic(S) over vergeving er nog even bij halen. Shanita zelf stelt dat vergeven alleen nodig is als de ander berouw toont. Nu ken ik Shanita ook als een goede meid die het allemaal helemaal zo rot niet bedoeld en ze is absoluut niet te beroerd om die excuses te maken als dat nodig blijkt te zijn. Daar gaat het me ook niet om. Maar zoals in die topics ook al vele malen besproken is betekenen excuses niet dat iemand het recht heeft hetzelfde gedrag te blijven vertonen. Anders zijn die excuses ook niets meer waard. En ja, dan vind ik het dus opmerkelijk dat niemand de moeite neemt om Shanita op dit punt te wijzen. Doen alsof het niet bestaat helpt haar echt niet. Begrijp me goed; ik vind Shanita een leuke meid, maar dit gedrag maakt het voor mij wel steeds lastiger om op een leuke manier met haar om te gaan. Ik zou het gewoon zo ontzettend fijn vinden te zien dat Shanita wat meer nadenkt over wat ze zegt en wat minder haar excuses hoeft te maken. Doet ook een hele hoop voor de sfeer op het forum.
@Shanita; Hoewel mijn reactie eigenlijk aan jou gericht was, gaat het geheel inmiddels meer over jou. Sorry, ik richt me liever tot de persoon over wie het gaat. Ik zal er verder ook niet meer op ingaan maar hoop wel dat je mijn woorden ten harte zult nemen. Ik geloof inderdaad dat je het allemaal heel goed bedoelt, maar het komt er in veel gevallen niet zo goed uit en ik vind dat ik ook jou benadeel als ik je niet op dit probleem wijs.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 8 februari 2013, 12:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:22
|
|
|
|
Tipsch voor den man
Zorg dat je eerlijk bent en je foto recent is . Denk dat je dan meer vliegen vangt dan de pot stroop die je gebruikt nu. Dan blijft het zo plakken en kom je niet verder je kunt niet eens samen hoger vliegen
En och ha ha een vlinder die trapt daar toch echt niet in.
Mannen haal dat web voor je ogen weg en zie eens echt zonder blind te zijn echte liefde komt pas als je een jaar samen bent dan pas kan je zeggen ik hou van jou .
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:26
|
|
|
|
Ja dat doet God maar ook de NIET JUISTE MENSEN , om in te zien en je te laten vallen soms om weer te kunnen opstaan ,
Heerlijk dat er ook foute mensen zijn waardoor je ziet hoe het niet hoort en ja ik neem er van mee op weg wat ik denk dat goed is voor mij .
En ja de rugzak leeg handtas vol ga ik weer verder vol goede moed en veel lol
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:29
|
|
|
|
Heer ik heb maar een gebed ik heb maar een gebed , dat ik meer en meer op u ga lijken , Heer ik heb maar een gebed ik heb maar een gebed dat ik van uw liefde mag gaan schijnen door jou.
you tube Heer ik heb maar een gebed .
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:36
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ja dat doet God maar ook de NIET JUISTE MENSEN , om in te zien en je te laten vallen soms om weer te kunnen opstaan ,
Heerlijk dat er ook foute mensen zijn waardoor je ziet hoe het niet hoort en ja ik neem er van mee op weg wat ik denk dat goed is voor mij .
En ja de rugzak leeg handtas vol ga ik weer verder vol goede moed en veel lol
Anita |
opmerking verwijderd k. a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op vrijdag 8 februari 2013, 13:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:39
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | (Jol!) Net antwoord gehad van de fam Bus van st. Immanuel (wonend en werkend in Roemenië) m'n doos niet-tandbedervende snoepjes voor de kinderen is aangekomen! wie van de parmantige discussie-deelnemertjes hierboven maakt ook nog even wat over?
320751163 tnv stichting Immanuel Bedum a |
hey!!! Top!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 12:50
|
|
|
|
[quote=MAMALOE463]
Ik heb vandaag mijn keuken een sopbeurtje gegeven, en koffiedrinkers gehad vanochtend! Anders is het op zaterdagochtend druk met koffiedrinkers, nu dus ook op vrijdag!! Wel gezellig met zn allen om de grote tafel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:05
|
|
|
|
| JETBROEK719 schreef: | Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets. Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen.  |
Daar zit 'm dus je probleem. Hoe minder criteria je aangeeft, hoe minder je matcht. Als je een bepaalde criteria niet aanvinkt wordt dat gezien als een boodschap dat je op die groep niet zit te wachten. Meer criteria aanvinken dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:33
|
|
|
|
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Bron Telegraaf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 13:38
|
|
|
|
Ik heb een aangepaste dagplanning vandaag.. Zoonlief kwam met 39 graden koorts z'n bed uit. Hij kijkt al een week uit naar het carnaval vanmorgen op z'n school,dus in plaats van met heet leerlingenvervoer heb ik hem gebracht en twee uur later weer gehaald zodat hij het toch een beetje mee kon krijgen. noodmedicatie voor z'n epilepsie voor de dag gehaald want hoge koorts is wachten op.. Die bleek over datum dus nieuwe bestellen en halen. Studieonderzoek waar hij aan meedoet opbellen en op de hoogte stellen en nu t menneke rustig proberen tte houden. Slapen en in bed liggen lult niet, want dat "hoort niet" Je zal maar autistisch zijn Inmiddels 39.6. Vooruit maar weer allemaal..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:13
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Tipsch voor den man
Zorg dat je eerlijk bent en je foto recent is . Denk dat je dan meer vliegen vangt dan de pot stroop die je gebruikt nu. Dan blijft het zo plakken en kom je niet verder je kunt niet eens samen hoger vliegen
En och ha ha een vlinder die trapt daar toch echt niet in.
Mannen haal dat web voor je ogen weg en zie eens echt zonder blind te zijn echte liefde komt pas als je een jaar samen bent dan pas kan je zeggen ik hou van jou .
Anita |
Mannen?! Haal dat web voor je ogen weg?! (vraag me werkelijk af wat vrouwen dan hebben?)
En ofschoon een web vrouwelijk is................ vrouwen spannen de kroon in het spannen van webben, soms zelfs een rad voor je ogen. En net als het krijgen van k.....s , is ook houden van niet aan een tijd gebonden, soms komt het vrij snel, en soms ook helemaal niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:18
|
|
|
|
De gemeente Dongeradeel is weliswaar creatief maar ik vraag me wel af of ze het intelligentieniveau van de mannelijke doelgroep niet wat onderschatten. Het zou ook wel eens wat minder serieus kunnen zijn dat het lijkt. Dongeradeel kent een zeer rijke inwoner maar het gemiddelde inkomensniveau is er ongeveer het laagste van Nederland. Door een stupide politieke beslissing ligt er meer verantwoordelijkheid en minder geld bij de gemeenten. Zie het positief: die gratis kleren en opmaakbeurt zijn toch nooit weg? Gezien de huidige liberale maatschappijopvatting en de uitwerking ervan valt het niet mee om na langdurige bijstand nog geld over te hebben voor de kapper en wat duurdere kleding, dus als je in Dongeradeel woont: speel het spel, zou ik zeggen. Al zal geen man van de doelgroep er intrappen, je ziet er toch weer een stuk beter uit.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 8 februari 2013, 14:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:20
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Bron Telegraaf  |
Ja ja, en krijgt die rijke stinkerd dan ook een garantie bewijs , om bij komende gebreken te ruilen? Ook bij weigering na veel gebruik een nieuwe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:25
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | De gemeente Dongeradeel is weliswaar creatief maar ik vraag me wel af of ze het intelligentieniveau van de mannelijke doelgroep niet wat onderschatten. Het zou ook wel eens wat minder serieus kunnen zijn dat het lijkt. Dongeradeel kent een zeer rijke inwoner maar het gemiddelde inkomensniveau is er ongeveer het laagste van Nederland. Door een stupide politieke beslissing ligt er meer verantwoordelijkheid en minder geld bij de gemeenten. Zie het positief: die gratis kleren en opmaakbeurt zijn toch nooit weg? Gezien de huidige liberale maatschappijopvatting en de uitwerking ervan valt het niet mee om na langdurige bijstand nog geld over te hebben voor de kapper en wat duurdere kleding, dus als je in Dongeradeel woont: speel het spel, zou ik zeggen. Al zal geen man van de doelgroep er intrappen, je ziet er toch weer een stuk beter uit.
Thomas |
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 februari 2013, 19:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:26
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja ja, en krijgt die rijke stinkerd dan ook een garantie bewijs , om bij komende gebreken te ruilen? Ook bij weigering na veel gebruik een nieuwe  |
Ja, dat is maar de vraag....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:29
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Mannen?! Haal dat web voor je ogen weg?! (vraag me werkelijk af wat vrouwen dan hebben?)
En ofschoon een web vrouwelijk is................ vrouwen spannen de kroon in het spannen van webben, soms zelfs een rad voor je ogen. En net als het krijgen van k.....s , is ook houden van niet aan een tijd gebonden, soms komt het vrij snel, en soms ook helemaal niet. |
het krijgen van k.....s eh kaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:33
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | het krijgen van k.....s eh kaas  |
a) is misschien mogelijk bij de oude spelling b) kunstgras te weinig stippen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...verdorie, nu dacht ik eens met een ernstig iemand, zoals ik ook bent, te maken te hebben en nu zeg je zelf dat je niet serieus bent.
Deze Belg zal nooit de Nederlandse vrouw begrijpen...  |
gelukkig maar nu de rest van de allochtonen nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:38
|
|
|
|
|
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:39
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Gaan we proberen om mij om te kopen Bert? 
Voor dat geld kunnen we een weekendje uit!  |
Wil jij nu een heel weekend weg met Bert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:40
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Erica ...ik was een lange tijd mijn pijl en boog kwijt ...maar gelukkig is hij weer terug ...haha  |
Ten eerste is het Erika ten tweede ben jij amor dan schiet eens een keer de goede kant op aub
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |