| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:11
|
|
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:54 PIETER619 schreef: Jij hebt ook op die manier verlengfd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek.
GERRIT084 (54) schreef:Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen
Even voor de goede orde, ik heb absoluut niet verlengd omdat ik de cd's en dvd zou krijgen. Ik ben vanaf dat ik lid was met tussen poosjes er even tussen uit geweest, maar omdat ik hier toch mensen vindt en gevonden heb, om contact mee te houden op wat voor manier dan ook (chat en op bijv. BBQ-PN of pk eten in Lunteren, is CM een aangenaam gebeuren. Misschien ook de wokkerij der nog bij, zo leer je mensen kennen en kun je van elkaar leren en ook soms tot steun zijn.
Wat te klagen hebben we allemaal, maar of het terecht is, blijft altijd een vraag.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 24 februari 2013, 14:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Denk je dat alle christenen van die lieverdjes zijn? Je schrijft nogal wat zeg en veroordeelt ook aardig....... Islam is ook een wereldgodsdienst en dat kan in jouw ogen niet? Triest om je mening te lezen..... |
Er zijn zovele godsdiensten. Maar wij dienen toch de Enige God die Zich heeft laten zien in Jezus Christus? Rondom Hem vindt toch elke geestelijke strijd plaats, dus ook de wereld-godsdiensten?
Wat is het probleem dan? Er ZAL strijd komen als de islam ruimte inneemt, hoe dan ook. En die strijd is allang gaande. En wetende dat deze strijd op geestelijk vlak gevoerd dient te worden, kunnen we ons nu al voorbereiden.
Door de aanreikingen die ons vanuit Gods Woord worden aangereikt, serieus te nemen en ons steeds meer te oefenen in het op de juiste manier voeren van deze geestelijke strijd, opdat we als MEER-DAN-OVERWINNAARS stand zullen houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Annette, ook in de Koran wodt liefde en tolerantie gepredikt. De littekens die door christenen op de ziel van mensen werden gebracht liegen er anders ook niet om. |
Ja, maar geen tolerantie naar christenen, eerder het tegenovergestelde.
Alle mensen dragen littekens van het leven, ook de moslima die haar man kwijt is door bijv. ophanging. Zie verder vorige bijdrage.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 24 februari 2013, 14:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:22
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ja, maar geen tolerantie naar christenen, eerder het tegenovergestelde.
Alle mensen dragen littekens van het leven, ook de moslima die haar man kwijt is door bijv. ophanging. Zie verder vorige bijdrage. |
Ik chatte gisteren nog met een vrouw op CM en ook zij was niet bepaald mals voor anders gelovige. Ik kon bijna mijn ogen niet geloven wat ik las. Ik vind dat we elk godsdienst moeten kunnen accepteren. Ook niet gelovige accepteren want als ik dat niet zou doen moet ik heel mijn familie negeren over veroordelen. En dat is iets wat je niet van mij kan verlangen.
Het verhaal met die moslima heb ik niet gelezen. Dus daar kan ik niets over schrijven.
Anderzijds vind ik ook dat er tussen verschillende christelijke strekking heel weinig tolerantie is. Helaas heb ik geen mails meer bewaard maar ik kan je verzekeren dat ik als katholiek (maar wel ruimdenkt christenen ben) heel wat over me heen heb gekregen. Je mag gerust weten dat ik soms dikke tranen had voor datgene waar ze voor me verweten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:27
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | God noemt het een gruwel, twee mannen/vrouwen die seksuele omgang met elkaar hebben.
Leviticus18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.
romeinen1vers26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende. |
Even voor de goede orde, het geldt niet voor vrouwen, staat alleen maar dat he ttegen natuurlijk is als vrouwen dat doen, dus het is geen zonde, alleen als mannen dat doen, toch?.
Vraag je eens af wat de Bijbel nu werkelijk is, Gods Woord om uit te leren wat Liefde is, gelijk Jeus ons voor geleefd en geboden heeft, of een boek waar je anderen mee kan veroordelen.
Voor mij geldt het als Leerboek, God zelf is alleen gerechtigd om te oordelen, niemand anders. Mensen die jij op deze manier veroordeeld, zal Jezus (als ze Hem om vergeving vragen of Hij het hun gewoon schenkt, Hij is Baas) binnen laten komen op Zijn Bruiloftsfeest.
Jezus Overwinning zal voor ons niet bevattelijk zijn, zo groot, dat is mijn overtuiging, mede geleerd uit de Bijbel met Zijn gelijkenis over de dagloners
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 24 februari 2013, 14:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:27
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | nou mok je maar tegen mij zo heb je iemand om tegen te mokken  |
Jij hebt nu andere dingen te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:31
|
|
|
|
|
Naar de kerk geweest, was fijne dienst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:41
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ergens krijg ik een vaag vermoeden dat je nog nooit een gedeelte van de Koran gelezen hebt.....of de littekens op de rug gezien hebt van een gevluchtte iranier....of ...enz.
Waaruit concludeer je uberhaupt dat ik denk dat christenen van die lieverdjes zijn? We moeten wel bij het onderwerp van dit topic blijven. Het gaat in dit topic om de kans op vervolging van christenen door onze eigen regering en daar ging ik op in. |
Nee, ik heb nog nooit van mijn leven een Koran gelezen en leed heb ik ook nog nooit ervaren of gezien.... Kom op Annette, ik weet heus wel waarover ik praat, misschien heb ik in veertig jaar gezondheidszorg wel meer leed gezien dan jij in je hele leven......En de Koran staat gewoon in mijn boekenkast....staan ook mooie dingen in hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:42
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Naar de kerk geweest, was fijne dienst! |
met veel Hallelujahs?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:43
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ja, maar geen tolerantie naar christenen, eerder het tegenovergestelde.
Alle mensen dragen littekens van het leven, ook de moslima die haar man kwijt is door bijv. ophanging. Zie verder vorige bijdrage. |
Gelukkig ben jij wel tolerant omtrent de Islam..... OOk christenen dragen littekens.....wat denk je van mensen wier kind vermoord is of man of vrouw doodgeschoten is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | En jij dan Daniel  |
een slimme meid .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:48
|
|
|
|
[quote=SHANITA130] Ik herken.Ja, dat kwam natuurlijk door die destructieve relatie, ja, een relatie begint niet zo natuurlijk....
Nee hoor, dat kwam echt niet alleen door die relatie. Het probleem was al begonnen ver voor ik die relatie kreeg, maar het droeg er zeker aan bij. En ja, de relatie begon wél zo. Maar of dat er allemaal toe doet? Het ging vooral om een probleem binnen in mij, en daar moest ik mee dealen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:00
|
|
|
|
Ok, duidelijk.
Goed zo!
Ik dacht zelf vaak dat ik de enige ben, en was, eerst maar ja, die neiging heb ik dan, maar ja, als ik dan op een fora lees wat daar over gaat, ja, ik deed gisteren erover een link zetten bij 'wist je dat?', ja, als ik dat lees ja, zoveel herkenning, ja dan denk ik zie je, ik ben niet de enige, en ja dan voel ik me in die zin beter, dat ik niet de enige ben.
Ja, ik heb goede dagen slechte dagen, en ja, dat ik nu over de 40 ben draagt ook niet echt bij.
Bij me goede dagen ben ik blij en trots dat ik zo 'oud' ben, en ja, vrolijk ook, door de kennis door ervaring.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 24 februari 2013, 15:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:04
|
|
|
|
Bij U op schoot, Net als een kind! Dicht tegen U aan. Wat zou ik dat graag willen. De warmte Voelen van rust Geborgenheid Mijn verlangen is zo groot
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 24 februari 2013, 15:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:06
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:54 PIETER619 schreef: Jij hebt ook op die manier verlengfd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek.
GERRIT084 (54) schreef:Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen
Even voor de goede orde, ik heb absoluut niet verlengd omdat ik de cd's en dvd zou krijgen. Ik ben vanaf dat ik lid was met tussen poosjes er even tussen uit geweest, maar omdat ik hier toch mensen vindt en gevonden heb, om contact mee te houden op wat voor manier dan ook (chat en op bijv. BBQ-PN of pk eten in Lunteren, is CM een aangenaam gebeuren. Misschien ook de wokkerij der nog bij, zo leer je mensen kennen en kun je van elkaar leren en ook soms tot steun zijn.
Wat te klagen hebben we allemaal, maar of het terecht is, blijft altijd een vraag. |
ach Pieter doe uw ogen en oren maar eens open wat hier niet is, kan je ergens anders ook wel kopen één keer heb ik mij er aan gewaagd maar voor een leven, helaas niet geslaagd maar goed, iets beter was mij wel gegund hoewel mijn buidel aardig was uitgedund ga ik wel verder in het gewone leven wat hier niet was, zal mij heus wel daar worden gegeven. ik wens je hier veel plezier mij niet gezien, elders gerust wel meer vertier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:08
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | En jij dan Daniel  |
Is die niet te jong voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIENTJE696
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Helemaal met je eens! |
over sexverslaving; het is erg als je iemand zo bezig ziet die dat heeft. Ik bid voor hem en hoop dat hij genezen hiervan wordt. Hij is net als een leeg omhulsel en het lijkt alsof hij al dood is. Ik zie zijn lege blik. Heb al gebeden en gevast voor hem want hij laat soms even zien dat hij ook een mens is met verantwoordelijkheden ipv misbruiker te zijn. Hij lijdt zelf ook onder die verslaving.
Ik vertrouw op God dat Hij bij machte is. Ik niet, daarom bid ik Hem om verlossing van het kwaad in die vriend van mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:17
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Niet te snel aannames doen beste Jol, alsof je mij persoonlijk kent...
Verder ben ik het met je eens dat de Genade in alles doorwerkt, met welke vorm van gebrokenheid of zonde of misleiding je ook te maken hebt.
God is duidelijk tegen bijv. homoseksualiteit, Hij noemt die daad zelfs een gruwel, de persoon die het doet een gruwel in Zijn ogen. Maar Hij is wel uit, in Zijn oneindige liefde en genade, op herstel, verzoening, genezing, heling.
De bijbel leert dus haarscherp waar God TEGEN is, maar tegelijkertijd is de bijbel ook helder wat dan WEL de weg is. |
Ik sprak in het algemeen en in de we-vorm, dus niet tegen jou persoonlijk. In het algemeen hebben we in de christelijke wereld deze zaken op een bepaalde manier overgeleverd gekregen. God haarscherp tegen homofilie, tegen echtbreuk... zie mijn vorige bericht... soms ligt het net even anders dan wij denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:19
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Bij U op schoot, Net als een kind! Dicht tegen U aan. Wat zou ik dat graag willen. De warmte Voelen van rust Geborgenheid Mijn verlangen is zo groot | '
Doet mij denken aan psalm 131:2
ik ben stil geworden, ik heb mijn ziel tot rust gebracht. Als een kind op de arm van zijn moeder, als een kind is mijn ziel in mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | met veel Hallelujahs? |
Gewoon een fijne dienst Frank...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:45
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik sprak in het algemeen en in de we-vorm, dus niet tegen jou persoonlijk. In het algemeen hebben we in de christelijke wereld deze zaken op een bepaalde manier overgeleverd gekregen. God haarscherp tegen homofilie, tegen echtbreuk... zie mijn vorige bericht... soms ligt het net even anders dan wij denken. |
Ben het niet met je eens, men wil anders doen denken, aan Gods mening valt niet te tornen. Ook al willen wij dat anders doen denken, niet alles wordt onder de noemer Jezus Christus goed gekeurd, omdat wij het zo graag zouden hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:53
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik sprak in het algemeen en in de we-vorm, dus niet tegen jou persoonlijk. |
Maar... je schreef dit...
| JOL252 schreef: | Ik begrijp dat jij het niet snapt. Echt. Zo is christelijk Nederland ook bepreekt en leerden wij liefdeloos denken in naam van God.
|
En dan denk ik: begrijp je mij echt? Wat ik echt bedoelde te zeggen? Ik bedoel het namelijk liefde-voller dan je nu schetst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 16:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ok, duidelijk.
Goed zo!
Ik dacht zelf vaak dat ik de enige ben, en was, eerst maar ja, die neiging heb ik dan, maar ja, als ik dan op een fora lees wat daar over gaat, ja, ik deed gisteren erover een link zetten bij 'wist je dat?', ja, als ik dat lees ja, zoveel herkenning, ja dan denk ik zie je, ik ben niet de enige, en ja dan voel ik me in die zin beter, dat ik niet de enige ben.
Ja, ik heb goede dagen slechte dagen, en ja, dat ik nu over de 40 ben draagt ook niet echt bij.
Bij me goede dagen ben ik blij en trots dat ik zo 'oud' ben, en ja, vrolijk ook, door de kennis door ervaring. |
Je bent zeker niet de enige meid, ieder mens draagt een rugzakje met zich mee en ook dit soort dingen zijn helaas geen uitzondering op de inhoud daarvan. Ik denk dat één van de belangrijkste lessen voor mij die ik geleerd heb juist is dat ik geen uitzondering op de regel ben als het aankomt op rugzakjes en littekens. Dat ik menselijk gezien helemaal niet zo 'uniek' ben, niet 'anders dan anderen'. En pas toen ik dat begreep kon ik langzaam aan bevatten dat ik door God juist wél uniek ben omdat Hij mij gemaakt heeft en mij vrij kan maken van al deze dingen, als een parel in Zijn hand die langzaam aan tot schittering wordt gebracht!
En dat is een proces, lieve Shanita. Een proces waar sommige mensen een heel leven over doen om dat te leren en werkelijk vrij te worden. Er zijn zelfs mensen die het nooit zullen leren en 'gebonden' deze aarde verlaten. Ik heb misschien op jonge leeftijd al een aantal belangrijke lessen geleerd maar ook ik heb nog steeds punten waarop ik 'werk in uitvoering' ben. Heb geleerd dat dit proces zich niet laat dwingen. Het verloopt zoals het moét verlopen en God weet precies wanneer jij aan welk punt toe bent en zal je nooit dwingen meer te doen dan je kunt handelen. Dus je hoeft je helemaal niet rot te voelen omdat je de 40 al voorbij bent en nog niet alles is zoals je het zou willen. Je mag trots zijn op alles wat je nu al bereikt hebt en dankbaar voor het feit dat God nog steeds dat proces met jou wil doorlopen. En...dat Hij werkelijk engelengeduld heeft! Je doet het goed, ga zo door!
(En dat geld uiteraard voor iedereen die dit proces doormaakt, inclusief ik zelf...)
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 24 februari 2013, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 16:49
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | | Nou Gerrit, dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik heb ook nog precies een week te gaan vooraleer ik grijs ben...en blijf! |
Gerrit en Cornee, ik ken jullie hier als aardige mannen met kleur 't is daarom ook dat ik jullie vertrek nu al betreur! Wat moeten wij nu zonder jullie op het forum, werkelijk mannen dit is toch geen "porem"?? En waarom over de vrouwen zo negatief? Kom op heren... wees eens wat meer lief!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 17:04
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ja nog net op de valreep kan vandaag nog .
In een dankbaar hart is geen plaats voor teleurstelling
En ik ben dankbaar dat de Heer met weer thuis heeft geroepen, Dat ik me goed voel met de beslissingen die ik maak. En dat ik zeker ben dat de deuren die ik nu dicht heb gedaan. God weer nieuwe opent en die zullen mooier zijn want ik groei, en Hij maakt mij steeds mooier nieuwer een parel in wording, om straks te mogen schitteren in het koninkrijk van God. Hoe de weg er uit ziet weet ik niet wel weet ik dat deze weg niet dood loopt en Het is de enige weg de waarheid en het leven.
Als Jezus mijn liefde is ben ik zijn liefde en dan kan ik uitdelen naar de wereld zoals HIJ het bedoelt heeft.
Ik ben Dankbaar dat Hij me kneed vijlt aan me timmert, soms met harde hand maar uiteindelijk ben IK ZIJN product en iemand die productie perfect laat lopen is de timmerman zelf.
Ik ben God dankbaar boven alles in mijn leven. Dat ik mag stralen weer lucht heb weer mag zingen ,ondanks tranen, Mag deelnemen in Godshuisgezin dat ik wilde opgeven,(kerk) Maar mijn maker mijn pottebakker is nog niet klaar en liet niet toe dat het zover kwam. Ik ben dankbaar dat ik niet zelf meer mag en kan kiezen dat HIJ mijn leidsman is
Gods zegen voor jullie allen , Vandaag ben ik echt voor het laatst. Morgen word mijn abbo verwijderd aldus de redactie.
P .s Heerlijk om in Dankbaarheid te leven.
Anita |
Lieve Anita, Wat mooi dat je dit hier kunt schrijven en ik wens je toe dat je dit kunt en blijft vasthouden. Ik (en met met veel anderen) weten dat jij het niet makkelijk hebt in je leven. Maar God blijven loven en prijzen.... ook in en door de diepste shit geeft zoveel Goddelijke kracht en dan zal geen golf die je nadert je overspoelen. Deze zal dan afvlakken op een niveau dat jij die wel aankunt. Daar zorgt God dan wel weer voor.
God be with you till we meet again... en dat zal ooit gebeuren 
http://www.youtube.com/watch?v=g35wCEE2jrk
Lief groetje, Margriet
Laatst aangepast door
|
MARGRIET020
|
op zondag 24 februari 2013, 17:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 17:13
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ik ben die kou en die sneeuw zo zat  |
Pffff ben erg blij dat ht de hele dag heeft gedooit anders lag hier nu een pak van 10-15 cm het heeft hier vanaf vannacht 1 uur tot nu net gesneeuwd
Erika die het ook spuugzat is en daarom maar ziek op bed ligt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 17:33
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Is die niet te jong voor jou  |
Sorry Gerrit, maar jij voldoet al helemaal niet aan de leeftijdsspecificatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANDRE235
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 18:04
|
|
|
|
vandaag piepers met spruiten en een kipannanasburger,vla toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |