ChristianMatch

Forum

Wat is jou favorite lied of gewoon die je mooi vind ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 14:58

MARISKA601 schreef:
chris , gaarne een bezem hier doorheenhalen.
er is al een topic met dit onderdeel.
een slotje van mij mag ook.

van mij mag het hele forum weer gereset worden.

Beginnen we gewoon weer op nul
Iedereen een andere naam....geen foto's meer
niemand weet wie wie is.
En dan wel allemaal uit liefde voor God gaan schrijven met respect voor ieder ander kind van God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 14:59

JONATHAN890 schreef:
misschien krijg ik nu wel een ban

Nu dus: Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 14:59

JOS689 schreef:
Dank je Susannah, Communicatie is zoal ik al eerder schreef zeker belangrijk in een relatie .....
Bijvoorbeeld als jij zegt dat je van zingen houdt , zeg je nog niet wat je graag zingt , waar en hoe, met viool , solo , of met piano ....
Dat soort dingen valt enorm uit te diepen en met taal kun je zoveel
De een denkt bij zingen aan zingen in de kerk , terwijl de ander juist aan de douche denkt en dan heb je het niet over hetzelfde .... wat is communicatie soms gebrekkig waarom ook duidelijk is waarom relaties stranden en mensen tegenover elkaar komen te staan.

Even een vraag .... Blijf jij alleen omdat de aanvulling ontbreekt of ontbreekt de aanvulling omdat je alleen blijft ????
Misschien een doordenkertje ......

Je schrijft over verlegen , maar waarom zou iemand niet voorzichtig mogen zijn op zijn pad ? Kijk eens naar mozes en de profeten hoe die naar de koningen gingen om het slechte nieuws te vertellen en hoe het Jona verging ...... Angst voor dingen heeft iedereen wel . Waarom dan niet voor een nieuwe partner om die te ontmoeten ? We hebben niet voor niets gevoel gekregen om dingen aan te voelen , intuitief, dan wel dat ons gevoel ons maant voorzichtig te zijn.

En Marijan , als jij het hebt over iemand op je pad die aan al je verwachtingen voldoet, hoe groot zijn dan je verwachtingen ? En kijk eens naar Annet , die iemand trof die helemaal niet aan haar verwachtingen voldeed, ..... Misschien moet daaruit geconcludeerd worden dat je niet iemand op het eerste gezicht moet beoordelen maar op het derde !!!
Hoe of die werkelijk is in het geloof kun je niet in een kwartiertje bepalen !

Communicatie is idd. erg belangrijk Jos.
Merk ook dat ik daar zelf nog heel veel in kan leren.
Maar wat moet je met een man aan de telefoon die amper iets zegt ?
"Hallo" vraag ik... "ben je er nog ?"
Dat heb ik dus ook een keer meegemaakt... iemand die weinig zelfvertrouwen had... (het spijt mij als degene het leest), maar ik ben een vrouw, niet iemands moeder...

En over verlegen schreef ik omdat ik dat wel eens hoor over mij... maar dat is op zich geen verlegenheid maar gevoeligheid (als je er een hokje aan vast wil plakken: HSP), waardoor ik zeg maar ff op gang moet komen denk ik.
Als ik nieuwe dingen ervaar moet ik veel indrukken verwerken, waardoor ik soms niet goed uit de verf kom zeg maar ... en ja, zal ook zo zijn dat ik ergens nog in ontwikkeling ben omdat ik een tijdlang uit het 'echte leven' ben geweest zeg maar... (wat een foute psych had ik die laatste jaren).

"Blijf jij alleen omdat de aanvulling ontbreekt of ontbreekt de aanvulling omdat je alleen blijft ?"
Mijn antwoord: van 't 1ste... daar was geen sprake van... en volgens mij heb ik tot nu toe leuke kontakten opgedaan, dus die 2e dat klopt ook niet volgens mij.
Nu heb ik erge twijfels of ik ooit nog wel ga "daten" ... zit veel meer te denken gewoon leuke mensen te ontmoeten (zowel man en vrouw) en mocht er dan wat komen mooi meegenomen....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 15:07

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:03
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE378

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 15:18

Kunnen jullie het bij het topic houden. Heel erg bedankt.
Stop met ruzie maken hier!!!!!!

God houdt van jullie en ik ook. Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 15:20

MARISKA601 schreef:
is het ook niet zo dat wij zelf mensen in ho(e)kjes plaatsen?
iemand die niet gelijk gestemd is met jou, zetten we die niet vaak
buiten ons eigen ho(e)kje?

hahaha, ik moest echt lachen toen ik dat liedje zag over "hoekje"
("Jij in jouw klein hoekje, en ik in 't mijn")

Weet je waar ik aan moest denken ? haha aan sinterklaas... om preciezer te zijn in een sinterklaasconference van Toon Hermans....
sinterklaas gooit toch snoepgoed in een of andere hoek ?
En dan zegt Toon: "Waarom zegt ie niet gewoon in welke hoek het ligt ..." Clown smiley "...dan hoef je tenminste niet zo te zoeken".... hahaha ... die sinterklaasconference was echt goed.

Sorry, dwaal af ... we hadden het over ho(e)kjes... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 15:22

JONATHAN890 schreef:
Tjonge wat een wijze woorden opeens in dit topic.

Hier kunnen we t beter maar gelijk mee afsluiten.

Respecteer ieder ander kind van God, God houdt van jou, van mij en van hem en haar. Kijk eens met dezelfde ogen als waar God mee kijkt naar ons allemaal.

En straks zullen we ons verwonderen, als alle hokjes te niet zijn gemaakt, en we mogen zijn daar waar Hij is, daar zal t feest der ontmoeting zijn.
Kijk hij ook, kijk zij ook.....maar dat was toch uit dat hokje??

Genade zo oneindig groot !!!!

Mooi gezegd Jonathan...
Echter met Gods ogen kunnen we niet kijken... want we zijn God niet he', we zijn mens... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE378

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 15:32

En als je nou niet naar 1 bepaalde gemeent gaat, omdat je nog zoekende bent dan kan je toch ze niet allemaal neerzetten???
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 15:49

SUSANNAH475 schreef:
hahaha, ik moest echt lachen toen ik dat liedje zag over "hoekje"
("Jij in jouw klein hoekje, en ik in 't mijn")

Weet je waar ik aan moest denken ? haha aan sinterklaas... om preciezer te zijn in een sinterklaasconference van Toon Hermans....
sinterklaas gooit toch snoepgoed in een of andere hoek ?
En dan zegt Toon: "Waarom zegt ie niet gewoon in welke hoek het ligt ..." Clown smiley "...dan hoef je tenminste niet zo te zoeken".... hahaha ... die sinterklaasconference was echt goed.

Sorry, dwaal af ... we hadden het over ho(e)kjes... Verlegen lachende smiley

De Sint vergat de mensen niet die in hoekjes zitten, of die zich in een hoekje gedrukt voelen? Knipoog smiley Een wijze les zou ik zeggen!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:13

Huilende smiley, smiley in tranen .....leren jullie het nu nooit????
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:15

Beterschap en sterkte Eva!

liefs van mij
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:15

HERMIENA254 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen .....leren jullie het nu nooit????
Dat is ook de reden dat ik spijt heb dat ik pas voor een maand verlengd had
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:17

DANIEL777 schreef:
Dat is ook de reden dat ik spijt heb dat ik pas voor een maand verlengd had

ik ga niet weg........ze zullen het ooit leren!!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:21

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:24

HERMIENA254 schreef:
ik ga niet weg........ze zullen het ooit leren!!
dan zouden de wonderen de wereld nog niet uit zijn als dat waar is Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:25

SUSANNAH475 schreef:
Nu heb ik erge twijfels of ik ooit nog wel ga "daten" ... zit veel meer te denken gewoon leuke mensen te ontmoeten (zowel man en vrouw) en mocht er dan wat komen mooi meegenomen....

Dat is nou precies wat ik bedoel Sus, dat "daten" wat jij bedoelt heb ik dus bewust nooit aan willen beginnen.
Ik heb nooit willen daten, met Pieter heb ik een paar weken heel veel gemaild en heel veel gechat en de enige reden dat we een keer afgesproken hebben was dat hij een schattig pupje kocht en ik dol op honden ben....en hij moest net ff bij me in de buurt zijn Knipoog smiley.
Maar buiten die ontmoeting om heb ik nooit met iemand af willen spreken, vooral omdat ik bij de meeste heren merkte dat er ondanks de zin: gewoon als vrienden aanvoelde dat ze eigenlijk op zoek naar meer waren. Wel ging ik naar uitjes met meerdere cm leden.

Maar echt op een site gaan zoeken naar een relatie, nee, daar geloof ik niet in. Ik zie een site als deze meer als mooie manier vele mensen te leren kennen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:33

CHATULIEM619 schreef:
Offer van gehoorzaamheid, nu maak je het zwaar, terwijl het dat helemaal niet is. Wat mij zwaarder toe lijkt is al je zonden mee te moeten torsen, en gelukkig weet ik dat dat helemaal niet hoeft. Mijn lievelingsliederen, tevens mijn levensmotto zijn:

Prachtig, Chatuliem.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:46

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:49

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:51

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:09

bingo
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:12

HERMIENA254 schreef:
ik ga niet weg........ze zullen het ooit lere

n!!

Ik snap jullie reactie niet zo goed? Jullie hebben hier toch geen meningsverschillen?
Een meningsverschil betekent toch per definitie niet dat er ruzie is. En het heeft toch ook helemaal niets met jullie te maken?
ik heb hier op het forum ook wel meningsverschillen, erge soms, maar ook met die mensen leuke mailcontacten zodat je elkaar wat meer begrijpt.....

Dan is het ook wel erg makkelijk er een mening over te hebben vinden jullie niet?
En gelukkig is het geen verplichting van CM om het forum te moeten lezen, het mag..........

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:15

vandaag eet ik wraps gevuld met groentes,vlees,kaas,saus etc Kwijlende smiley
Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:27

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:47

Daarom date ik ook niet ..... een gezellig afspraakje om wat leuks een keer te doen en meer niet . Waarom moet alles perse om die relatie . Dat gestressde gedoe doe ik niet aan . Het gaat mij om de persoon om het daarmee gezellig te hebben en ja , wat is er dan erg aan als het toevallig heel erg bij elkaar past . Wie durft dat risico te lopen ?

SUSANNAH475 schreef:
Communicatie is idd. erg belangrijk Jos.
Merk ook dat ik daar zelf nog heel veel in kan leren.
Maar wat moet je met een man aan de telefoon die amper iets zegt ?
"Hallo" vraag ik... "ben je er nog ?"
Dat heb ik dus ook een keer meegemaakt... iemand die weinig zelfvertrouwen had... (het spijt mij als degene het leest), maar ik ben een vrouw, niet iemands moeder...

En over verlegen schreef ik omdat ik dat wel eens hoor over mij... maar dat is op zich geen verlegenheid maar gevoeligheid (als je er een hokje aan vast wil plakken: HSP), waardoor ik zeg maar ff op gang moet komen denk ik.
Als ik nieuwe dingen ervaar moet ik veel indrukken verwerken, waardoor ik soms niet goed uit de verf kom zeg maar ... en ja, zal ook zo zijn dat ik ergens nog in ontwikkeling ben omdat ik een tijdlang uit het 'echte leven' ben geweest zeg maar... (wat een foute psych had ik die laatste jaren).

"Blijf jij alleen omdat de aanvulling ontbreekt of ontbreekt de aanvulling omdat je alleen blijft ?"
Mijn antwoord: van 't 1ste... daar was geen sprake van... en volgens mij heb ik tot nu toe leuke kontakten opgedaan, dus die 2e dat klopt ook niet volgens mij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:52

na 3 x boodschappen gedaan te hebben, kan ik eindelijk koken.

was vannochtend vergeten afwasmiddel en pasta te halen.
toen ik vanmiddag de resterende boodschappen deed, kwam ik bij thuiskomst erachter dat ik de pasta vergeten was.

op deze manier heb alle calorien van het oranjegebak er wel afgelopen
Naar boven

Auteur Bericht
WIMBRIENE892

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 17:57

Wat zou ik nog meer moeten of kunnen zeggen?
Alles is al gezegd.
Wat zou ik nog meer moeten of willen denken?
Er is al van alles bedacht.
Wat zou ik nog moeten of kunnen doen?
Alles is al gedaan.
Naar God toe gaan, Hij neemt mij aan.
Wat is er mooier dan dit
Te verwoorden in een gedicht.
Een en een is een, gedeeld door twee.
God gaat met mij mee.
Ik mag met God mee.

Met dank aan Toon Hermans, 18 april 2010
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 18:10

voor mij was het criterium geen 2012 of in gewoon nederlands iemand die gewoon lief is en dat is prima gelukt. in september al weer 3 jaar getrouwd en in november alweer 4 jaar samen.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 18:16

JOS689 schreef:
Daarom date ik ook niet ..... een gezellig afspraakje om wat leuks een keer te doen en meer niet . Waarom moet alles perse om die relatie . Dat gestressde gedoe doe ik niet aan . Het gaat mij om de persoon om het daarmee gezellig te hebben en ja , wat is er dan erg aan als het toevallig heel erg bij elkaar past . Wie durft dat risico te lopen ?

Je date niet, maar je maakt wel een gezellig afspraakje... Dat is toch hetzelfde?
Ik date wel, maar ga daar heel ontspannen mee om... Ik ga daar echt heen met de gedachte: we hebben leuk contact gehad via mail en/of chat en ik zou graag hem wel eens in real-life willen ontmoeten... We gaan er een gezellige ontmoeting van maken en we zien wel waar dat op den duur toe leiden zal... Mijn verwachtingen zijn dus zeker niet hooggespannen...

Tja, ik zit niet voor niets op een datingsite... Dat is toch een plek waar veel vrijgezelle mensen te vinden zijn, en dat kan ik van mijn directe leefomgeving niet zeggen...
Ik ga echter niet alleen contacten aan met potentiƫle kandidaat-partners...

Iemand schreef het al... het is een mooie manier om veel mensen te leren kennen en het liefst doe ik dat zo ongedwongen mogelijk!

Wat past nou bij elkaar? Daar is geen pasklaar antwoord op te geven... Voor mij zijn twee vragen heel belangrijk: wat heb ik te geven aan mijn partner en wat heb ik nodig in een relatie? Als dat matcht bij beiden, dan ben je al een eind in de goede richting denk ik, ervan uitgaand dat ook de nodige wederzijdse gevoelens aanwezig zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 18:17

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:05
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat