| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 12:57
|
|
|
|
Een prachtig nummer.... Kippevel maar dat heb ik ook bij de mooiste verliezers van Bløf...
Vind het een heel mooi nummer.... http://www.youtube.com/watch?v=fCjV3W953aY
Laatst aangepast door
|
MAATJES468
|
op maandag 3 mei 2010, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 12:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Hier volgt een verslag wat mij overkwam een paar jaar geleden:
Thuisbezoek.
|
Heel goed dat je de mensen deze adviezen meegeeft, chat!
Overigens heb ik destijds deze adviezen al uit mezelf opgevolgd. De meeste vrouwen zijn te vertrouwen maar stel dat er eentje tussen zit die (via de rechtbank) wraak probeert te nemen op mannen en dus elke onduidelijkheid aangrijpt om een zielig verhaal bij de politie te vertellen. Dat risico moet men als man dus echt niet lopen.
Een stadswandeling (met name in overzichtelijke, drukkere delen v/d stad) is het meest aan te bevelen. In een stad lopen altijd mensen rond (er zijn dus getuigen) en je hebt veel kans dat je een gezellig middagje hebt en als afsluiting een gezellig theeuurtje of maaltijd in een restaurant. Zo hou je het veilig en gezellig en je kan je concentreren op de ontmoeting met de ander.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:05
|
|
|
|
Dan ga je maar 's volksliederen verzamelen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:06
|
|
|
|
Regenachtig
(word ik altijd rustig van)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:06
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Heel goed dat je de mensen deze adviezen meegeeft, chat!
Overigens heb ik destijds deze adviezen al uit mezelf opgevolgd. De meeste vrouwen zijn te vertrouwen maar stel dat er eentje tussen zit die (via de rechtbank) wraak probeert te nemen op mannen en dus elke onduidelijkheid aangrijpt om een zielig verhaal bij de politie te vertellen. Dat risico moet men als man dus echt niet lopen.
Een stadswandeling (met name in overzichtelijke, drukkere delen v/d stad) is het meest aan te bevelen. In een stad lopen altijd mensen rond (er zijn dus getuigen) en je hebt veel kans dat je een gezellig middagje hebt en als afsluiting een gezellig theeuurtje of maaltijd in een restaurant. Zo hou je het veilig en gezellig en je kan je concentreren op de ontmoeting met de ander. |
Of gewoon bij V en D afspreken...het terras opzoeken en koffie drinken met elkaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:17
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Johan Cruijff is degene geweest die totaal voetbal geïntroduceerd heeft. Vanaf de eerste training wisten ze al dat hij verstand van voetbal had. Hij heeft daarna de hele trianingsschool van Ajax onderhanden genomen. En daar spelen ze nog steeds vanuit zijn gedachte. |
Je vereert hem nog net niet chat ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:28
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | Of gewoon bij V en D afspreken...het terras opzoeken en koffie drinken met elkaar
 |
of gezellig naar een cm activiteit komen om nieuwe mensen te ontmoeten bv de picknic op de hei,lekker ontspannen zonder een moeten.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 3 mei 2010, 13:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:29
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat een achterdocht laten mensen hier zien zeg, jammer hoor. Volgens mij zijn er zinniger dingen te bedenken, waar je je op kunt richten. Mensen, ga je eens inhoudelijk richten op de topics die er zijn i.p.v. op de mensen en hun manier van discussiëren! Iedereen is anders en doet dat op zijn/haar manier en niemand is perfect. Sommigen maken zich drukker om elkaar, dan dat ze iets zinnigs zeggen. Hou dan liever je mond.
Hmm......nu doe ik hetzelfde. Maar het 'gezeur' begint mij best wel te irriteren. Maar goed, is ook een keus om het wel/niet te lezen. Dus ik moet ook niet zeuren.  |
Dit noem ik dus zeker geen zeuren Marijan, je geeft gewoon aan wat je tegenstaat .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:30
|
|
|
|
[quote=MAATJES468]Een prachtig nummer.... Kippevel maar dat heb ik ook bij de mooiste verliezers van Bløf...
De verliezer was mijn man op het hart geschreven .....doof,bijna blind,aan handen en voeten "gebonden",spraak bijna verloren........en toch dit lied.......voor mij.Mooie herinneringen!
Ik ga straks naar Blof luisteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:35
|
|
|
|
[quote=LEANNE226]
O meis wat moet dat veel emoties bij je losmaken als je dat nummer hoort...een warme knuffel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:40
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | of gezellig naar een cm activiteit komen om nieuwe mensen te ontmoeten bv de picknic op de hei,lekker ontspannen zonder een moeten.  |
Grijns
En dan vechten wie krijgt hem of haar cool
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:44
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | En elders zie ik een andere uitwerking van de satan, dat veel mensen zich niet meer druk maken over verkeersongevallen, maar wel over zaken die (veel) minder kwaad kunnen..... sja. Tot mijn grote verbazing lees ik zowat elke (!) week op nu.nl over mensen die op hun motor of in hun auto scheuren als was de snelweg een race-circuit. Hun motto: "verkeersregels zijn geen regels."
Natuurlijk kies ik niet voor boeddhabeeldjes, dat wist je allang, cross. Maar ik vind het zo vreemd dat er wel heftige discussies over boeddhabeeldjes plaatsvinden terwijl (bijna) iedereen zwijgt over doden en gewonden in het verkeer........ |
ik denk dat het verschil het geestelijke is arjan. natuurlijk is het zeer verdrietig dat men zich niet goed of onverantwoordelijk gadraagt in het verkeer. maar staat er ook niet geschreven:wat baat het je leven te winnen maar schade te lijden aan je ziel. je zielle-leven (dus relatie met God)staat miz bovenaan arjan en niet hoelang iemand hier op aarde is. het gaat dus om de negatieve geestelijke invloed wat zo'n afgodsbeeld kan hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:52
|
|
|
|
[quote=MAATJES468]
Ja maar........ik ben zoooooo rijk,dat ik dit gehad heb,de dankbaarheid is groter dan het verdriet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:04
|
|
|
|
Iets in huis halen gaat altijd samen met drie aspecten.
- Wat zegt mijn verstand. - Wat zegt mijn gevoel. - wat zegt mijn wil.
Wanneer alle drie hetzelfde zeggen, dan is de keuze gemaakt en staat het in huis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:04
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Je vereert hem nog net niet chat ??  |
Fan van Grunn he Dus A'dam is het toch net niet voor hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:07
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Grijns
En dan vechten wie krijgt hem of haar cool  |
Laat wel even weten hoe het allemaal gelopen is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:08
|
|
|
|
| MAATJES468 schreef: | God
Alvorens Hij zijn kinderen naar de aarde zendt, geeft Hij aan ieder van hen, een zeer zorgvuldig gekozen assortiment van problemen mee.
Deze belooft Hij glimlachend, zijn van jou alleen! niemand anders mag de zegeningen ondergaan, die deze problemen je zullen brengen.
En alleen jij, hebt de uitgesproken talenten en mogelijkheden, die nodig zullen zijn, om meester over deze problemen te worden en ze tot je dienstknechten te maken.
Daal nu af naar de aarde en naar de vergetelheid weet dat ik je bovenmate liefheb. De problemen die ik je meegaf zijn een bewijs van die liefde.
Het monument dat je van je leven maakt met behulp van je problemen zal een bewijs zijn van jouw liefde voor Mij
JE VADER |
Ik zie God niet als een "probleem gever" maar als een "probleem oplosser". Hij geeft iedereen datgene wat hij/zij aankan. Dat wordt door Hem gegeven al in de moederschoot.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 mei 2010, 14:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:10
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | PGB afschaffen, dat is het enige wat jouw persoonlijk raakt. |
Jammer dat het weer op de man gespeeld lijkt te worden... PGB/WMO mogen overigens zeker wel tegen het licht gehouden worden als verbeterpunten. Andere manier van inkleding kan wellicht meehelpen om ruimte te creëren voor meer hulp voor hetzelfde geld. En ja, hierbij komt ook altijd een verantwoordingsvraagstuk kijken met wat administratieve rompslomp. Toch is er zeker wel winst te halen op dit punt. Want meer investeren hoeft nog niet eens altijd. Anders besteden vaak wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:12
|
|
|
|
[quote=LEANNE226] Lieve Leanne,
Ik heb even met je mee zitten huilen, tjonge wat is dat mooi zeg.
Heel veel sterkte eneen enorme knuffel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:14
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | Wie van de CM leden kent dit lied uit zijn of haar hoofd? Weinigen denk ik. |
Misschien toch nog meer dan je denkt (hoop ik).
Wij moesten het 1-ste, 6-de en 14-de leren hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:33
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Heel goed dat je de mensen deze adviezen meegeeft, chat!
Een stadswandeling (met name in overzichtelijke, drukkere delen v/d stad) is het meest aan te bevelen. In een stad lopen altijd mensen rond (er zijn dus getuigen) en je hebt veel kans dat je een gezellig middagje hebt en als afsluiting een gezellig theeuurtje of maaltijd in een restaurant. Zo hou je het veilig en gezellig en je kan je concentreren op de ontmoeting met de ander. |
Ik bekijk het anders. De eerste date kan een fundering zijn voor beide in de toekomst. Waarom dan al met allerlei wantrouwen een date aangaan? Ikzelf zorg ervoor dat er een wederzijds vetrouwen is voordat er een date plaats vind van mijn kant.
Onlangs heb ik de mooiste date ooit gehad tot nu toe (tot s`nachts drie uur). Dat was meer dan koffie drinken en wandelen.
Ik vind juist dat een man zijn energie in hoort te stoppen om een gevoel van geborgenheid te geven met diegene waar hij mee gaat daten. Dat gebeurd al voordat de eerste date plaats vind, als het goed is.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 mei 2010, 14:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:56
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | of gezellig naar een cm activiteit komen om nieuwe mensen te ontmoeten bv de picknic op de hei,lekker ontspannen zonder een moeten.  |
Tja cm uitje ben ik 2x geweest maar je voelt je toch op welke wijze dan ook gespannen je voelt je niet lekker in je vel of je bent erg verlegen dat het praatjes houden heel kort zijn of niks meer weet te verzinnen in praktijk. Terwijl als je achter je beeldscherm zit wel veel kan neertypen tot een heel groot verhaal dat verbaas ik mij contenu daarop. Ooit hoop je iemand te treffen die jou kan accepteren ook als je niet veel praatjes hebt maar dat je meer een deel alleen aan het luisteren bent.
22 mei ja ik heb er zin in.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:24
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ik bekijk het anders. De eerste date kan een fundering zijn voor beide in de toekomst. Waarom dan al met allerlei wantrouwen een date aangaan? Ikzelf zorg ervoor dat er een wederzijds vetrouwen is voordat er een date plaats vind van mijn kant.
Ik vind juist dat een man zijn energie in hoort te stoppen om een gevoel van geborgenheid te geven met diegene waar hij mee gaat daten. Dat gebeurd al voordat de eerste date plaats vind, als het goed is. |
Wantrouwen is een groot woord.... het is alleen slim om bij de 1e date allerlei achterdeurtjes dicht te "timmeren" zodat men de zekerheid heeft dat er geen narigheid van komt. 't Gaat om zekerheid, niet om wantrouwen.
Dat gevoel van geborgenheid moet in principe van beide kanten komen, d8 ik zo. Of de man moet een "jager" zijn en de vrouw willen "veroveren", dat kan natuurlijk ook. Maar normaal gesproken investeren beiden in gevoel van veiligheid en geborgenheid.
Juist dat investeren in een goed contact, veiligheid en geborgenheid, heb ik weleens moeilijk gevonden, vooral toen er na de zoveelste ontmoeting nog geen zicht op een relatie was. kHeb niet zoveel energie, en het investeren in contacten die na de ontmoeting toch weer verloren moesten gaan (!) was behoorlijk frustrerend. kHad inmiddels voldoende vriendschappen verzameld dus een date die niet tot relatie leidde betekende: wég contact, wég investering, wég tijd.......
Maar goed.... daar heb ik sinds augustus 2005 helemaal geen last meer van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:31
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik denk dat het verschil het geestelijke is arjan. natuurlijk is het zeer verdrietig dat men zich niet goed of onverantwoordelijk gadraagt in het verkeer. maar staat er ook niet geschreven:wat baat het je leven te winnen maar schade te lijden aan je ziel. je zielle-leven (dus relatie met God)staat miz bovenaan arjan en niet hoelang iemand hier op aarde is. het gaat dus om de negatieve geestelijke invloed wat zo'n afgodsbeeld kan hebben. |
kBen het met je eens dat schade aan de ziel zeker zo belangrijk is om er aandacht aan te besteden . Aan de andere kant vind ik het heel moeilijk om een verband te ontdekken tussen een fabrieksmatig gefabriceerd (en NIET ingestraald) boeddhabeeldje en schade aan de ziel van de koper......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:34
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook??  |
En ook nog steeds in de garantie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook??  |
Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:55
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | kBen het met je eens dat schade aan de ziel zeker zo belangrijk is om er aandacht aan te besteden . Aan de andere kant vind ik het heel moeilijk om een verband te ontdekken tussen een fabrieksmatig gefabriceerd (en NIET ingestraald) boeddhabeeldje en schade aan de ziel van de koper...... |
Het maakt niet uit hoe of wat het maken ervan is al niet okay. Zelf de fabrikant zit dus al fout en zou dit niet moeten maken !!
God duld geen andere afbeeldingen of goden.
LEES DE BIJBEL GRONDIG EN ONDERZOEK EN TOETS NAAR ALLE DINGEN. !!!
Shalom,
Deut 4,16 dat gij niet verderfelijk handelt door u een gesneden beeld te maken in de gedaante van enige afgod: een afbeelding van een mannelijk of vrouwelijk wezen;
Ex 20,3 Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.
Ex 20,23 gij zult naast Mij geen goden maken; noch van zilver noch van goud zult gij ze u maken.
Deut 7,25 De gesneden beelden van hun goden zult gij met vuur verbranden; het zilver en het goud daaraan zult gij niet begeren en u niet toeëigenen, opdat gij daardoor niet verstrikt wordt, want het is een gruwel voor de HERE, uw God.
Deut 10,17 Want de HERE, uw God, is de God der goden en de Here der heren, de grote, sterke en vreselijke God, die geen partijdigheid kent noch een geschenk aanneemt;
Jes 37,19 en hun goden in het vuur geworpen, want het waren geen goden, maar slechts het maaksel van mensenhanden, hout en steen; daarom hebben zij die kunnen vernietigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:56
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding?  | Zet em op marktplaats
|
|
| Naar boven |
|
|