| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 15:40
|
|
|
|
Het trof mij, toen ik iemands profiel hier op C.M. las... Ik dacht dat ik mijn maskers kwijt was, maar ondertussen schreeuw ik het bijna uit van verdriet, van liefdesverdriet. Waar kan je terecht ? Bij wie zou ik er over kunnen praten ? Het is niet wederzijds (meer) en daarom durf ik ook niet goed de persoon in kwestie erover te spreken, bang als ik ben om de vriendschap die we nog hebben te verliezen. Soms voel ik me erg eenzaam, dan denk ik... ik WEET dat God van me houdt en Hij me accepteert zoals ik ben... maar waarom mis ik dat zo vaak bij de mensen om me heen ? Waarom heb ik het gevoel dat ze soms niet verder kijken dan hun neus lang is ? Ik zoek interessante mensen, mensen die lekker kunnen kletsen en diepgang hebben... waarom kom ik zo vaak juist in kontakt met mensen die dat niet hebben ? Waarom is mijn ervaring dat als ik in kontakt kom met mensen die dat wel hebben, ik deze mensen (mannen) vervolgens weer kwijtraak ?
Jullie mogen weten dat ik sinds ik op C.M. ben (april 2008), veel verdriet heb om kontakten die ik had met een man. En als ik er dan eindelijk overheen ben en weer iets nieuws durf te beginnen heeft het weer zo'n raar einde. Ik heb gelukkig ook goede kontakten opgedaan, met name heeft dat mij in mijn geloof gesterkt, in die zin dat ik bepaalde dingen over het geloof nu beter begrijp. Ik hoop ook dat mensen opener naar elkaar durven zijn. Ik snap aan de andere kant ook wel dat mensen hun verhaal niet zomaar op tafel zetten, dat recht heb je ook, maar voor mezelf is het denk ik beter om maar gewoon te zeggen wat ik op mijn hart heb.
Susannah
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 9 mei 2010, 15:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 15:46
|
|
|
|
afwasmachiene kapot op moederdag nu moet ik ook nog zelf de afwas doen
Een relatie zonder afwasmachine is gedoemd te mislukken.
Thomas, die ook wel met iemand 'zo heerlijk kan praten' zonder af te wassen,
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 9 mei 2010, 16:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 15:52
|
|
|
|
de 22e kom ik ook Nisha.
Laatst aangepast door
|
DIRKJAN078
|
op zondag 9 mei 2010, 15:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:11
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | afwasmachiene kapot op moederdag nu moet ik ook nog zelf de afwas doen
Thomas, die ook wel met iemand 'zo heerlijk kan praten' zonder af te wassen,  |
Jij mist volgens mij duidelijk de ervaring hoe het is om "heerlijk te praten"onder de afwas.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:16
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het trof mij, toen ik iemands profiel hier op C.M. las... Ik dacht dat ik mijn maskers kwijt was, maar ondertussen schreeuw ik het bijna uit van verdriet, van liefdesverdriet. Waar kan je terecht ? Bij wie zou ik er over kunnen praten ? Het is niet wederzijds (meer) en daarom durf ik ook niet goed de persoon in kwestie erover te spreken, bang als ik ben om de vriendschap die we nog hebben te verliezen. Soms voel ik me erg eenzaam, dan denk ik... ik WEET dat God van me houdt en Hij me accepteert zoals ik ben... maar waarom mis ik dat zo vaak bij de mensen om me heen ? Waarom heb ik het gevoel dat ze soms niet verder kijken dan hun neus lang is ? Ik zoek interessante mensen, mensen die lekker kunnen kletsen en diepgang hebben... waarom kom ik zo vaak juist in kontakt met mensen die dat niet hebben ? Waarom is mijn ervaring dat als ik in kontakt kom met mensen die dat wel hebben, ik deze mensen (mannen) vervolgens weer kwijtraak ?
Jullie mogen weten dat ik sinds ik op C.M. ben (april 2008), veel verdriet heb om kontakten die ik had met een man. En als ik er dan eindelijk overheen ben en weer iets nieuws durf te beginnen heeft het weer zo'n raar einde. Ik heb gelukkig ook goede kontakten opgedaan, met name heeft dat mij in mijn geloof gesterkt, in die zin dat ik bepaalde dingen over het geloof nu beter begrijp. Ik hoop ook dat mensen opener naar elkaar durven zijn. Ik snap aan de andere kant ook wel dat mensen hun verhaal niet zomaar op tafel zetten, dat recht heb je ook, maar voor mezelf is het denk ik beter om maar gewoon te zeggen wat ik op mijn hart heb.
Susannah |

http://www.youtube.com/watch?v=l8vPTt7S7_Q&feature=related
Lieve Zus, Ook Hij kent jou hart mag Hij je Vertrooster zijn?
Knuff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:27
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het trof mij, toen ik iemands profiel hier op C.M. las... Ik dacht dat ik mijn maskers kwijt was, maar ondertussen schreeuw ik het bijna uit van verdriet, van liefdesverdriet. Waar kan je terecht ? Bij wie zou ik er over kunnen praten ? Het is niet wederzijds (meer) en daarom durf ik ook niet goed de persoon in kwestie erover te spreken, bang als ik ben om de vriendschap die we nog hebben te verliezen. Soms voel ik me erg eenzaam, dan denk ik... ik WEET dat God van me houdt en Hij me accepteert zoals ik ben... maar waarom mis ik dat zo vaak bij de mensen om me heen ? Waarom heb ik het gevoel dat ze soms niet verder kijken dan hun neus lang is ? Ik zoek interessante mensen, mensen die lekker kunnen kletsen en diepgang hebben... waarom kom ik zo vaak juist in kontakt met mensen die dat niet hebben ? Waarom is mijn ervaring dat als ik in kontakt kom met mensen die dat wel hebben, ik deze mensen (mannen) vervolgens weer kwijtraak ?
Susannah |
Susannah, wat een vertrouwen om dit hier zo te plaatsen! En ja, mensen kunnen je enorm teleurstellen, zeker als er eerst een vertrouwensband is geweest. Probeer je vooral te richten op de positieve contacten, die je hebben helpen jezelf op te bouwen. Aan die mensen kun je altijd je verhaal kwijt. Zij nemen je zoals je bent!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:36
|
|
|
|
|
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:52
|
|
|
|
Susannah |
Sommige mensen(mannen) willen of kunnen niet verder kijken........wij(mag ik "wij" zeggen?) zoeken dat hele speciale gevoel,niet te omschrijven,diep diep diep geworteld,het vanzelfsprekende en dat is zo enorm zeldzaam......... Je hebt met dit verhaal een hele grote stap gezet,richting openheid! (en als je iets kwijt wilt? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:57
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | afwasmachiene kapot op moederdag
nu moet ik ook nog zelf de afwas doen  |
Och arme!!!!!! Mijn heteluchtoven heeft het begeven,geen verse broodjes op zondagochtend!
Als jij voor mij kookt of bakt was ik af.........deal?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 16:59
|
|
|
|
Waar blijft die ouderwetse zomer die zo vaak op kaarten staat. Met een blauwe lucht en heel veel mensen op de straat. Mis de koude ijsjes uit het kraampje op de hoek Is die ouwerwetse zomer nu helemaal zoek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:00
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen. |
ne joh.. slakken..
laat mij dan maar een slak zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PREMNATH106
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:31
|
|
|
|
Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:37
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | afwasmachiene kapot op moederdag
nu moet ik ook nog zelf de afwas doen  |
Die keuken van jou: een rampenplan. Eerst de boel in de hens. Nu de vaatwasser kaduuk. Wat kan er nog meer mis gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:38
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Och arme!!!!!! Mijn heteluchtoven heeft het begeven,geen verse broodjes op zondagochtend!
Als jij voor mij kookt of bakt was ik af.........deal?  |
deal......... maar je kan ze ook boven je broodrooster verwarmen scheelt tijd en spaart benzine uit
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 9 mei 2010, 17:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:39
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar blijft die ouderwetse zomer die zo vaak op kaarten staat. Met een blauwe lucht en heel veel mensen op de straat. Mis de koude ijsjes uit het kraampje op de hoek Is die ouwerwetse zomer nu helemaal zoek. |
Een inkopertje, Mariska!
http://www.youtube.com/watch?v=CjdiwHFJomU
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:41
|
|
|
|
nee imre eerst moet maris nog goed zoeken............... wie zoekt die vindt. het is nog niet voorbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:43
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Die keuken van jou: een rampenplan. Eerst de boel in de hens. Nu de vaatwasser kaduuk. Wat kan er nog meer mis gaan?
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:45
|
|
|
|
Ik wil en zal voor je bidden. Maar ik ben erg geschrokken van je foto's en het soort muziek dat je aanhangt. Dus, ik bid ook voor bevrijding.
Veel sterkte + Gods zegen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:47
|
|
|
|
Ik bedoel het niet zo ernstig, hoor. Ik was gewoon benieuwd naar jouw keukenleverancier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:54
|
|
|
|
Susannah |
In maskers ben ik zo langzamerhand een expert gelukkig ook in het loslaten ervan...maar herken het wel, voor dat je het weet gebeurd er iets waardoor je zo weer een nieuwe boetseerd! Ik herken je kreet om diepgang, zeker bij de mannelijke versie van de mens...in mijn (leef)omgeving kom ik er zelden één tegen en dat maakt soms verdrietig, angstig of dat je enorm de behoefte krijgt om het uit te schreeuwen! Dat mag! Doen! Lucht ernorm op! Schreeuw je vragen, huil om je verlies...Hij hoort het maar zal niet op jouw tijd met antwoorden komen, en eerlijk gezegd vind ik dat nog het meest frustrerende van het hele verhaal! Anita heeft er een gedichtje over geplaatst, lees maar even terug!
Je vraagt met wie mag ik er over praten? Je kunt in de reaktie van Leanne al lezen dat je welkom bent...voor mij geldt hetzelfde! Je bent welkom!
O ja, ik had gisteren nog een stukje gepost in het topic boedhabeeld nav jouw posting daar, het was zo enorm herkenbaar! Omdat het topic 'stilgevallen' is zeg ik dit even, mocht je het gemist hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:03
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik bedoel het niet zo ernstig, hoor. Ik was gewoon benieuwd naar jouw keukenleverancier.  |
hahaha die leverancier zit wel goed , maar....... tja de tand des tijds ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:07
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | afwasmachiene kapot op moederdag nu moet ik ook nog zelf de afwas doen
Thomas, die ook wel met iemand 'zo heerlijk kan praten' zonder af te wassen,  |
hangt jou relatie af van een afwasmachiene
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:09
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hangt jou relatie af van een afwasmachiene  |
Tja... zo heeft iedereen z'n eigen criteria voor een ideale match...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DRUIFJE096
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:15
|
|
|
|
Iets is pas goed als het goed voelt.
Is dat werkelijk zo? Want dat zou betekenen dat eerlijkheid belangrijker wordt dan trouw... Zo las ik in een boeiend opinie-artikel uit het Nederlands Dagblad. http://www.nd.nl/artikelen/2010/mei/07/het-uiterlijk-is-belangrijker-dan-het-innerlijk
Het zet me in ieder geval aan het denken... hoezeer laat ik me leiden door wat m'n gevoel mij zegt? Doe ik daarmee altijd recht aan anderen??[/quote]
Tja ik heb het artikel gelezen en wat is wijsheid? Ik kreeg wel even een schuldgevoel, ben ik dan te egoistisch geweest dat ik voor mezelf heb gekozen en een scheiding heb ingezet? Nee dat vind ik niet, ik heb het bijna 17 jaar geprobeerd, trouw geweest aan die huwelijks belofte. Vaak het gevoel hebben het alleen te moeten doen, niet opgeven, want "mensen scheiden tegenwoordig zo snel"en "ze vechten er niet meer voor". Niet scheiden want dat mag niet van de kerk. Dan komen er kinderen en het is niet goed voor de kinderen om te scheiden. Uiteindelijk ben je zelf helemaal kapot en reageer je al je frustraties af op iedereen om je heen (inclusief de kinderen) zodat het voor hun ook niet meer goed is om bij elkaar te blijven. Wat er allemaal gebeurt is maakt verder niet uit, maar sinds de scheiding (nu 2 jaar geleden) ben ik helemaal opgebloeid, ik kan weer mezelf zijn. Tja ik heb dus meer dan 16 jaar geprobeert voor die belofte te gaan, maar als je het alleen moet doen dan hou je het niet langer vol. Het moet van 2 kanten komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:15
|
|
|
|
| PREMNATH106 schreef: | Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte  |
Ik kan die leegte niet voor je invullen maar wel aan je denken en voor je bidden.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 9 mei 2010, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PREMNATH106
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:17
|
|
|
|
[edit: geen persoonlijke links op het forum]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 12 mei 2010, 14:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:41
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik wil en zal voor je bidden. Maar ik ben erg geschrokken van je foto's en het soort muziek dat je aanhangt. Dus, ik bid ook voor bevrijding.
Veel sterkte + Gods zegen! |
Hier wil ik me bij aansluiten.
Sterkte en Gods onmisbare zegen !!
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 9 mei 2010, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:48
|
|
|
|
Jij: afwassen, strijken en stofzuigen.
Ik: afdrogen, tuinieren en kinderen verzorgen.
Wij samen: een compleet huishouden. Niet als invulling, maar als aanvulling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:52