| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 23:20
|
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) Code953 (onder voorbehoud)
36 aanmeldingen dus; 21 dames en 15 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 23:25
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!  |
Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 00:38
|
|
|
|
Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie! Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen.. Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.
God's zegen voor jullie allen, een warme groet van.. MAR 907 en ARIENNEZ498
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 00:39
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | He lieve Roos,
Prachtig!!! Thanks |
graag gedaan lieve mar xxxx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 01:03
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Dacht dat Henk in oktober jarig was...  |
zou best kunnen sus ... jij onthou dat beter dan ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 01:10
|
|
|
|
|
mijn abbo verloopt eerdaags ... héllúúp ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 02:08
|
|
|
|
Hallo Ik ken jullie nog niet maar ik wens jullie wel een hele goede en fijne toekomst en net wat je schreef alles is en ligt in ZIJN hand. In iedergeval GODs zegen gewenst. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 02:10
|
|
|
|
Hallo Inka Gewoon weer even een paar maandjes er aan plakken hahaha. groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 07:49
|
|
|
|
Kwam gisteren CM niet eens meer op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 07:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Wat is dit topic zonder Imre? |
Hetzelfde als altijd Maris, maar dan wat minder actief...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 08:23
|
|
|
|
|
heel veel geluk, liefde en voorspoed toegewenst!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 08:31
|
|
|
|
leuk!!!! al die verhalen... toen mijn oudste dochter 4 was stond haar vader eens te douchen, en had een handdoek klaar gelegd. Mijn dochter gaat naar hem toe en vraagt hem hoe oud hij is. 29 ben ik, zegt mijn ex.
ow....(denk, denk) als je 29 bent mag je deze handdoek niet gebruiken. (en ze ruimde hem weer op)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 08:37
|
|
|
|
Mijn andere dochter, (toen4)had er eens de balen van dat iedereen een vader had en zij niet. ze vroeg me...
Mam wanneer gaan we naar de rommelmarkt? Ik begreep niet waarom ze iedere week zo zeurde om naar een rommelmarkt te gaan, en vroeg haar waarom ze zo graag wilde. Ze zei: dan gaan we een nieuwe vader kopen. Toen ik lachte zei ze verontwaardigd:....Ja, die kosten maar 20 cent hoor!! Ze meende het zo serieus dat ze werkelijk teleurgesteld was dat ze er geen gevonden had toen we werkelijk een rommelmarkt bezochten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 08:41
|
|
|
|
dan wens ik je vandaag een heel goede morgen toe, mariska; geniet van je koffie en je sigaretje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:10
|
|
|
|
Heel veel geluk en voorspoed en tot ziens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:16
|
|
|
|
Heel veel geluk samen, hoop jullie hier nooit meer terug te zien! Of iig niet zonder elkaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:29
|
|
|
|
|
veel geluk en zegen toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:34
|
|
|
|

koffieuurtje  geen peuk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 1 juni 2010, 09:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:39
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Mijn andere dochter, (toen4)had er eens de balen van dat iedereen een vader had en zij niet. ze vroeg me...
Mam wanneer gaan we naar de rommelmarkt? Ik begreep niet waarom ze iedere week zo zeurde om naar een rommelmarkt te gaan, en vroeg haar waarom ze zo graag wilde. Ze zei: dan gaan we een nieuwe vader kopen. Toen ik lachte zei ze verontwaardigd:....Ja, die kosten maar 20 cent hoor!! Ze meende het zo serieus dat ze werkelijk teleurgesteld was dat ze er geen gevonden had toen we werkelijk een rommelmarkt bezochten. |
hahaha heel herkenbaar jolan,mijn kids vroegen of ik er een op marktplaats wilde gaan halen ,want ja daaaaaar kun je toch allessssssssss krijgen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 1 juni 2010, 09:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:39
|
|
|
|

Speciaal voor jou Maris, a real english breakfast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEERTJE618
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:40
|
|
|
|
de laatste maanden heb ik de volgende boeken gelezen :
Vergeten kinderen - Ingrid van Driest.
Durf te dromen , wandel in je bestemming - Mattheus van der steen.
De cirkel van het leven - Elisabeth Kubler-Ross
En momenteel ben ik ook een heel mooi boek aan het lezen...
De vrouw met zelfvertrouwen, Begin nu vrijmoedig en zonder angst te leven!- Joyce Meyer
Alle boeken vind ik echt aan te raden
Laatst aangepast door
|
BEERTJE618
|
op dinsdag 1 juni 2010, 09:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:41
|
|
|
|

En natuurlijk verschijnt ie hier weer veeeeeel groter dan ie daadwerkelijk is! 
Nah ja...heb je der iig groot plezier van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:43
|
|
|
|
| ARIENNEZ498 schreef: | Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie! Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen.. Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.
God's zegen voor jullie allen, een warme groet van.. MAR 907 en ARIENNEZ498 |
Heel veel geluk samen en vooral GODS onmisbare ZEGEN!!!
Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:45
|
|
|
|
ik kom momenteel niet aan boeken lezen toe,maar ben aan m'n eigen boek aan t werken,wat weer veel emoties bovenbrengt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:45
|
|
|
|
|
Thx dames voor de koffie en peuk en ontbijt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:49
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | 
En natuurlijk verschijnt ie hier weer veeeeeel groter dan ie daadwerkelijk is! 
Nah ja...heb je der iig groot plezier van  |
ttsssssssss en ik maar moeite doen ,sta ik dan met mijn bescheiden kopje koffie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:51
|
|
|
|
een muis heeft maar een kleine mok nodig. het ontbijt van tessy, daar doe ik een jaar mee, ik heb maar een kleine maag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:54
|
|
|
|
Ik kan jullie een tip geven. Log 1x in en laat de pc dan aan staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:56
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Dat is toch ook wat we nu nog om ons heen zien gebeuren? Ook bij onszelf? We mogen in onze relatie met God, vragen om Zijn nabijheid in ons leven door de doorwerking van Zijn Geest in ons om ons zo te helpen op een goede manier in dit leven te staan en van God te getuigen, ieder op zijn/haar manier met de talenten die God hem/haar gegeven heeft? Is dat dan wat je verstaat onder doop met de Geest, dat we dagelijks mogen vragen om de vervulling met Zijn Geest om ons leven te richten? | In onze gemeente zijn we gewend gezamenlijk te bidden en de Heer te prijzen. Mijn vraag aan de mensen uit de traditionele kerk is, hoe wordt dit bij jullie vormgegeven? Hebben jullie ook elke week een bidstond, waarin er vrijmoedig met elkaar gebeden wordt? Of wordt er alleen maar door de dominee gebeden, waarin anderen beamend meebidden? Wij geloven in het gezamenlijk gebed, het is de motor van onze gemeente. Hoe zit dat bij andere kerken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 10:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het is vanaaf hopeloos bij mij hoe traag alles is.. kan amper prive met iemand gaan
Lieve Chris, doe er alsjeblieft wat aan  |
Owke....het lag dus nu niet aan mijn pc.......!!!
|
|
| Naar boven |
|
|