| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:02
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Strijk...................nee was.....................ja koken..................ja boodschappen......nee
50% ja 50% nee tja....moeilijke keus,leef met je mee |
hé dat is raar ??? strijk was dus al .........nee was...wasmachine voor.....dus ook nee koken...vind ik zelf wel leuk.....dus ook nee boodschappen....is soort voorbereiding van t koken....dus ook nee
shoppen is wel een fijn dat er een vrouw bij is, maar als je dat met een vrouw gaat doen, loop je alleen nog maar in de miss Etam, en andere dames winkels..
nou snap ik er niets meer van..... t lijkt wel altijd een nee?
Wie legt mij nou eens uit....waarom er ook Ja's zijn ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:03
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Tja, het zijn maar haren he Je weet wel...die vos  |
ik snap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:05
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hear yee, Hear yee!
Komende Zaterdag bbq bij Jonathan in de tuin...iedereen zen eigen spullen meenemen...én bbq. Ik heb een verjaardag en ik las bij Jonathan iets over vissen, dus niet vergeten de deur achter je te sluiten!
Zoiets?  |
Ja ik zit niet zover weg van mijn tuin vandaan te vissen ..... dus als de laatste toetert...dan weet ik dat de tuin weer leeg is. Of ik moet ook zelf welkom zijn ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ja ik zit niet zover weg van mijn tuin vandaan te vissen ..... dus als de laatste toetert...dan weet ik dat de tuin weer leeg is. Of ik moet ook zelf welkom zijn ?? |
Sjah...das aan jou natuurlijk! Je kunt er ook een combi van maken...eerst vissen, en dan daarna op de bbq
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:08
|
|
|
|
Strijk...........................nee Was.............................nee Koken..........................nee Boodschappen...............nee Shoppen.......................nee/ja Miss Etam......................nee Samen wijn drinken........ja Samen afwassen............ja Pantoffels halen..............ja Ontbijt op bed.................ja
Ik zou mn abbo opzeggen op CM, je hebt idd geen vrouw nodig ,scheelt je ook nog eens veel geld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:09
|
|
|
|
| BEERTJE618 schreef: | Hey paps, gister in de chat waren er al wel een paar aanmeldingen voor een feestje weer bij jou in de tuin vele hadden er over gehoord en willen graag komen
Dus wanneer is het feest  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Strijk...........................nee Was.............................nee Koken..........................nee Boodschappen...............nee Shoppen.......................nee/ja Miss Etam......................nee Samen wijn drinken........ja Samen afwassen............ja Pantoffels halen..............ja Ontbijt op bed.................ja
Ik zou mn abbo opzeggen op CM, je hebt idd geen vrouw nodig ,scheelt je ook nog eens veel geld  |
heb ik ook in overweging staan trouwens.....
en pantoffels halen ???? ontbijt op bed....haal ik wel afwas....heb ik een afwasmachine voor
blijft eigenlijk over samen wijn drinken.... wanneer ? tja...dat vraag ik me ook wel eens af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:17
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nee die keuze is er in sommige gevallen niet. Alhoewel ik zelf gezegd heb.... dat de scheiding er zo spoedig mogelijk moest komen ?? Maar heb ik dan een keuze gemaakt of niet anders kunnen kiezen ? |
Volgens mij is dat eerder een keuze 'tussen 2 kwaden', maar ik betwijfel of je dan echt een keuze hebt... Wat ik al eerder zei, wat moet je bijv. als de 1 niet meer wilt ? Dwingen is geen optie lijkt me, de wil moet er van 2 kanten zijn; aan een huwelijk werk je beiden; volgens mij kun je geen huwelijk redden in je eentje... Ik wens een ieder die hiermee worstelt veel kracht en moed om verder te gaan... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:18
|
|
|
|
blijft eigenlijk over samen wijn drinken.... wanneer ? tja...dat vraag ik me ook wel eens af.
Tijdens het vissen zaterdag? Kun je direct zien of je samen in het bootje kunt stappen Is het niets kun je dr zo overboord doen ( per ongeluk natuurlijk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:20
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Volgens mij is dat eerder een keuze 'tussen 2 kwaden', maar ik betwijfel of je dan echt een keuze hebt... Wat ik al eerder zei, wat moet je bijv. als de 1 niet meer wilt ? Dwingen is geen optie lijkt me, de wil moet er van 2 kanten zijn; aan een huwelijk werk je beiden; volgens mij kun je geen huwelijk redden in je eentje... Ik wens een ieder die hiermee worstelt veel kracht en moed om verder te gaan... ! |
Dat is een waarheid die staat als een huis!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | je had ook je huwelijk kunnen uitzitten en je kruis kunnen dragen, had God geen bedoeling met je beproeving? zelf was ik daarmee bezig tot ik eruit gezet werd ( op de mooiste dag van mn leven!! ) daarmee veel tijd, geld en goed humeur verspild, dus of het wijs was...  |
De vraag is Pieter of het wel een beproeving zou zijn geweest... want wanneer is iets een beproeving ? Ik vind dat je erg uit moet kijken met zulk soort uitspraken... je zou ook aan mij kunnen mededelen dat de manier waarop ik ben opgegroeid een "beproeving" zou zijn geweest... Ik denk zelf dat het te maken heeft met de keuze van de ander... mensen hebben de vrijheid van God gekregen om goed of fout te handelen... maar een beproeving ? Nee, dan ben ik het niet met je eens. Dat is een invulling van mensen... zeker weten doe je dat niet... dus plak dat etiketje er dan ook niet aan... zou ik zeggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:31
|
|
|
|
|
Een motor voor mijn auto, de oude bleek niet meer te maken te zijn. Ik hoop dit ding overigens alleen kant en klaar in mijn auto ingebouwd te vinden, anders kan ik er nog helemaal niets mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:33
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | De vraag is Pieter of het wel een beproeving zou zijn geweest... want wanneer is iets een beproeving ? Ik vind dat je erg uit moet kijken met zulk soort uitspraken... je zou ook aan mij kunnen mededelen dat de manier waarop ik ben opgegroeid een "beproeving" zou zijn geweest... Ik denk zelf dat het te maken heeft met de keuze van de ander... mensen hebben de vrijheid van God gekregen om goed of fout te handelen... maar een beproeving ? Nee, dan ben ik het niet met je eens. Dat is een invulling van mensen... zeker weten doe je dat niet... dus plak dat etiketje er dan ook niet aan... zou ik zeggen... |
Ik ga jou niet vertellen dat jouw opvoeding een beproeving was. Je hebt mij er ooit iets over verteld en dat zie ik als prive info waarvan het niet aan mij is om dat op het forum te zetten.
Met jouw definitie van beproeving ben ik het niet eens. Ik zie een beproeving als een situatie waarin je sterk in de verleiding komt om voor de zonde te kiezen. En dat kan dus ook vanaf de duvel komen. Kijk maar bij Job, of vind jij dat ook geen beproeving?
En etiketten plakken dat iets al dan niet van God is, is de wijdverbreidde hobby van christelijk nederland. Hier op cm heeft men er ook een handje van om over van alles te zeggen dat het van God is. Tis maar wat je geloofd he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESSIEM524
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:38
|
|
|
|
Ik dacht even de gedichten lezen...Maar wat zie ik veel van herkenning! Het verdriet, van je zelf niet kunnen of mogen zijn, de angsten voor afreageer reakties. Heel herkenbaar allemaal. alhoewel ik zelf niet getrouwd ben geweest maar wel een diepe relatie heb gehad waar ik me zelf totaal wegcijferde. Intens als ik zie dat er meerderen zulke ervaringen hebben mee gemaakt. Veel sterkte dames...Kijk niet teveel achter uit. Wat geweest is is voorbij. Morgen komt maar vandaag zal de Heere voor je zorgen!
| ROOS166 schreef: | Lieve Mariek
Idd het is precies hoe jij beschrijft..Zoooo herkenbaar.... Ook met verjaardagen hoe zou het verlopen, wat is de reactie. Hoe gaat hij het afreageren. Ik dacht echt dat ik gewoon niet meer mocht bestaan. Alle trots en eer die ik vroeger had. Mooie vrouw..Humor..alles aankunnen. Niets was er van over...
En Mariek....Ik bid ook voor jouw. Je bent topwijfie..
kuzzz mij |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | blijft eigenlijk over samen wijn drinken.... wanneer ? tja...dat vraag ik me ook wel eens af.
Tijdens het vissen zaterdag? Kun je direct zien of je samen in het bootje kunt stappen Is het niets kun je dr zo overboord doen ( per ongeluk natuurlijk ) |
boot lek prikken en samen te water gaan
en bij t vissen drink ik geen wijntje....maar meer kan koffie leeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:41
|
|
|
|
ik heb een paar dingen in de aanbieding: GRATIS OP TE HALEN
2 donker eiken boekenkasten
poef(hooker)
interresse mail me maar
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 2 oktober 2010, 09:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:43
|
|
|
|
Ik dank jullie wel voor de reactie Het was zo een belevenis daar zo midden opstraat en het was ook op de Jaffaweg of straat en iedereen stond naar ons te kijken en omdat ik zo ontroert was heb ik niet alles verstaan het enigste wat ik kan zeggen dat de HEER zo goed is en ook dat het gebed verhoort is ik ben ook verschrikkelijk dankbaar en ook dat ik het moet uitdragen zodat iedereen mag weten dat de HEER leeft. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:44
|
|
|
|
hallo mensen ik zoek nog overgordijnen in het wit met zwart kamerhoog ! wie o wie heeft zoiets nog liggen?
heb zelf nog verschillenden dingen in de aanbieding(zie ruilhoekje)
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 2 juni 2010, 22:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik ga jou niet vertellen dat jouw opvoeding een beproeving was. Je hebt mij er ooit iets over verteld en dat zie ik als prive info waarvan het niet aan mij is om dat op het forum te zetten.
Met jouw definitie van beproeving ben ik het niet eens. Ik zie een beproeving als een situatie waarin je sterk in de verleiding komt om voor de zonde te kiezen. En dat kan dus ook vanaf de duvel komen. Kijk maar bij Job, of vind jij dat ook geen beproeving?
En etiketten plakken dat iets al dan niet van God is, is de wijdverbreidde hobby van christelijk nederland. Hier op cm heeft men er ook een handje van om over van alles te zeggen dat het van God is. Tis maar wat je geloofd he... |
Het ging hier over scheiding, maar omdat ik me hierin alleen in kan leven wat het met een ander doet, heb ik een voorbeeld gebruikt die ik wel ken. Ik vraag me af of Job op het moment wel wist of het een beproeving was. Dat weten we nu aan de hand van de bijbel. Als je op de proef wordt gesteld komt dat mijns inziens ook doordat God het toelaat...
Het ging mij er om dat het niet altijd even duidelijk is welke weg je zou moeten gaan... het is namelijk niet gezegd dat als je bij elkaar zou blijven dat de beste oplossing is. God wil ook dat je goed voor jezelf zorgt... in sommige gevallen is een situatie zo onhoudbaar dat het beter is uit de situatie te gaan... ik ben weliswaar niet gescheiden maar ken wel de situatie dat je er alles aan wilt doen, maar op een gegeven moment zo vast loopt dat je wel voor jezelf moet kiezen... Om dan toch door te gaan vind ik eerder een kwelling die je voor jezelf aanhoudt, dan een beproeving, waarvan je niet zeker weet of dat wel zo is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:48
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Een motor voor mijn auto, de oude bleek niet meer te maken te zijn. Ik hoop dit ding overigens alleen kant en klaar in mijn auto ingebouwd te vinden, anders kan ik er nog helemaal niets mee. |
hahaha tja als ie niet in je karretje komt rij je niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:51
|
|
|
|
fff mijn huiskamer moderniseren dus .... heb ik 2 rode bankjes en een zwart draaifauteultje via mp gekocht
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 2 juni 2010, 22:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:57
|
|
|
|
| INKA401 schreef: |  | Maak er dan een nieuw topic van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:00
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Wie biedt zich aan ??
 |
oeps... ik lees dit te laat ben ik bang... sorry Jonathan... (rijmt... hihi...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:06
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ik heb jullie gemist
daarom een dikke knuf voor iedereen
:-
ik hoop dat het er genoeg zijn en anders moeten jullie maar delen  |
Welkom terug Renske!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:08
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Bitterheid tegenover vergeving.
Vergeving dient om een gevangene te bevrijden en nadien te beseffen dat u die gevangene was.
Wij worden opgeroepen genadig te zijn, net zoals onze Hemelse Vader genadig is (Lukas 6 : 36) en anderen te vergeven zoals wij ook zelf zijn vergeven.
Vraag God dat Hij de mensen die je moet vergeven in gedachten brengt door het volgende gebed hardop uit te spreken:
Lieve Hemelse Vader. Ik dank U voor de rijkdom van uw vriendelijkheid, verdraagzaamheid en geduld tegenover mij. Uw liefde heeft mij tot bekering gebracht. Ik belijd dat ik niet hetzelfde geduld en diezelfde liefde heb betoond tegenover anderen die mij pijn hebben gedaan of mij hebben beledigd. Ik heb bitterheid en wraak tegenover hen gekoesterd. Breng alstublieft alle mensen in mijn gedachten die ik niet heb vergeven, opdat ik dat nu zou kunnen doen. In de naam van Jezus. Amen.
Maak op een afzonderlijk blad een lijst van de namen die je herinnert. Stel op dit moment niet de vraag of je hen al dan niet moet vergeven. Vaak nemen wij ook onszelf dingen kwalijk en straffen wij onszelf omwille van verkeerde keuzes die wij in het verleden maakten. Schrijf op het einde van de lijst 'mezelf', indien je ook jezelf moet vergeven. Jezelf vergeven is het aanvaarden van de waarheid dat God je in Christus al vergaf. Indien God jou vergeeft, kunt je ook jezelf vergeven.
Neem enkele minuten om te bedenken wat vergeving is en wat het niet is. Vergeven is niet vergeten. Mensen die proberen alles wat hen aangedaan werd te vergeten, merken dat zij dat niet kunnen. Wanneer God zegt dat Hij onze zonden niet meer gedenkt, zegt Hij dat Hij ons verleden niet tegen ons zal gebruiken.
Vergeten is op lange termijn een bijproduct van vergeving, maar het is nooit een middel om te vergeven.
Stel niet uit om anderen die je kwetsten te vergeven in de hoop dat de pijn weg zal gaan. Pas nadat je koos om iemand te vergeven, zal Christus je wonden genezen. Wij genezen niet om te vergeven; wij vergeven om te genezen.
Vergeven is een keuze, een wilsbesluit.
Omdat God wil dat je vergeeft, is het iets wat je kunt doen. Sommige mensen koesteren boosheid om daardoor zichzelf tegen toekomstig misbruik te beschermen. Het enige dat ze daardoor doen is zichzelf kwetsen. Anderen willen wraak. De bijbel leert: "Mij komt de wraak toe, Ik zal het vergelden spreekt de Heer".
Laat God deze personen aanpakken. Laat hem of haar los, want zo lang je weigert iemand te vergeven, bent je aan die persoon gebonden. Je bent nog steeds aan je verleden geketend, gebonden door je bitterheid. Door te vergeven laat je de andere persoon los, maar hij of zij is daardoor nog niet van God losgekomen. Je moet vertrouwen dat God die persoon fair en rechtvaardig zal behandelen, iets wat je niet zelf kunt doen. "Maar je begrijpt niet hoe die persoon mij heeft gekwetst!" Geen enkel mens kent de pijn van een ander.... maar Jezus kent die wel. Hij leert ons anderen, omwille van onszelf, te vergeven. Totdat je je bitterheid en haat loslaat, blijft die persoon je kwetsen. Niemand kan je verleden herstellen, maar je kunt er wel vrij van zijn. Door te vergeven ontvangt je bevrijding van je verleden en van hen die je misbruikten. Vergeving dient om een gevangene te bevrijden en nadien te beseffen dat jij die gevangene was.
Vergeving is instemmen om te leven met de gevolgen van de zonde van een ander. Wij leven allen met de gevolgen van de zonde van een ander. De enige keuze die je hebt is of je dat wilt doen in gebondenheid of bitterheid of in de vrijheid van vergeving. Het kruis zorgt ervoor dat vergeving wettelijk en moreel juist is. Jezus is eens voor al onze zonden gestorven. Wij moeten vergeven zoals Christus ons heeft vergeven. Hij deed dit door de gevolgen van onze zonden op zich te nemen. God heeft "Hem die geen zonde gekend heeft, voor ons tot zonde gemaakt, opdat wij zouden worden gerechtigheid Gods in Hem". Wacht niet tot de ander je om vergeving vraagt. Bedenk dat Jezus niet wachtte om hen die Hem kruisigden te vergeven totdat zij vergeving vroegen. Zelfs terwijl ze Hem uitscholden en naar Hem schreeuwden bad hij: Vader vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen".
Vergeving komt uit je hart. Laat God toe de pijnlijke herinneringen naar boven te brengen en erken hoe je je voelt tegenover hen die jou kwetsten. Indien je vergeving de kern van je emoties niet raakt zal zij onvolledig zijn. Te vaak zijn wij bang voor pijn en begraven wij deze emoties diep in ons. Laat God die gekwetste emoties aan de oppervlakte brengen, zodat Hij ze kan genezen.
Vergeving is ervoor kiezen om iemands zonde niet meer tegen hem of haar te gebruiken. Bittere mensen rakelen de dingen uit het verleden op tegenover hen die hen hebben gekwetst. Zij willen dat anderen zich even beroerd voelen als zij zelf. Maar het verleden moeten wij loslaten en wij moeten kiezen om elke wraakgedachte te verwerpen. Dit betekent niet dat je de zonde verder ondergaat. God tolereert de zonde niet, en dus moeten wij dat ook niet doen. Je moet geestelijke grenzen stellen die verder misbruik tegengaan. Neem stelling tegen de zonde en toon tegelijkertijd genade en vergeving voor hen die jou kwetsten.
Vergeving kan niet wachten tot je in de stemming bent om te vergeven. Je zal nooit in de stemming zijn. Maak de moeilijke keuze om te vergeven, ook al voel je daar niets voor. Als je kiest om te vergeven, zal satan op dat gebied macht over je verliezen en zal God je beschadigde emoties genezen.
Begin met de eerste persoon op je lijst, kies ervoor hem of haar te vergeven voor elke pijnlijke herinnering die in je gedachten komt. Blijf bij deze persoon staan totdat je er zeker van bent dat alle pijn, die je herinnert die deze persoon je berokkende, is afgehandeld. Werk op dezelfde wijze de lijst verder af.
Naarmate je mensen begint te vergeven, brengt God je misschien pijnlijke herinneringen aan de oppervlakte, zodat je ze eens en voor altijd onder ogen kunt zien en hen loslaten. Probeer geen excuses te bedenken voor het gedrag van de dader, zelfs indien het gaat om iemand waarmee je heel vertrouwd bent.
Zeg niet: "Heer, help me alstublieft te vergeven." Hij helpt je al en hij zal in het hele proces bij je zijn. Zeg niet: "Heer, ik wil vergeven." Want zo omzeilt je de moeilijke beslissing die je moet nemen. Zeg""Heer ik kies om deze mensen alles wat zij mij aandeden, te vergeven."
Bid voor elke pijnlijke herinnering die God je openbaart voor elke persoon hardop:
Heer, ik kies om (naam persoon) te vergeven voor (wat hij/zij deed of naliet te doen), waardoor ik (deel de pijnlijke gevoelens zoals verwerping, vuil, waardeloos, minderwaardig etc.) voelde.
Wanneer je elke persoon hebt vergeven voor elke pijnlijke herinnering, bid dan als volgt:
Heer Jezus, ik kies om geen rancune te koesteren. Ik doe afstand van mijn recht om wraak te nemen en vraag U om mijn beschadigde emoties te genezen. Dank U dat U mij bevrijdt van de gebondenheid van mijn bitterheid. Ik vraag U nu om hen die mij hebben gekwetst te zegenen. In de naam van Jezus. Amen. |
Heel mooi Jonathan en o zo waar!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:09
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ik heb jullie gemist
daarom een dikke knuf voor iedereen
:-
ik hoop dat het er genoeg zijn en anders moeten jullie maar delen  |
Veels te weing Renske, Maar heel leuk dat je er weer bent :o
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:11
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Zelfs als ze een relatie hebben of getrouwd zijn, blijven ze komen ..... |
Snap jij het of snap ik het???? Het is bij CM gewoon te leuk blijkbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:18
|
|
|
|
hehe .... Eindelijk is ze er Weer! ik Heb JE gemist Rens: -*
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op woensdag 2 juni 2010, 23:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:22
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zegt de ene cactus tegen de andere...  |
prikkelend onderwerp....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:25
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | oeps... ik lees dit te laat ben ik bang... sorry Jonathan... (rijmt... hihi...) |
haha....ik kan veel beter strijken dan een vrouw
|
|
| Naar boven |
|
|