| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:23
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Opdruk: UITERLIJK ZEGT NIETS. |
staat op het lijssie Maris, geen paars hé?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:24
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Gezocht:
Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...
Waar: Op de Edense heide Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00 Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is
Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te
Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!
Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden! *De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!* |
ik ben blij Tess..en dat meen ik echt! Dat het griepvirus je typvaardigheid noch je humor heeft aangetast!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:24
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! 3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10...  |
Jah! En dan allemaal met een kikker in onze knuisten
Overigens Lean, ben ook wel benieuwd naar jouw definitie van braaf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:26
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | ik ben blij Tess..en dat meen ik echt! Dat het griepvirus je typvaardigheid noch je humor heeft aangetast!  |
Sja...das het voordeel van virtueel! Je kunt op het forum mijn schorre strotje en gekuch niet horen
Ergo: er moet wel héél wat gebeuren wil ik mijn gevoel voor humor verliezen 
*En natuurlijk wil je gewoon niet wéten hoe vaak ik mijn tekstje heb moeten wijzigen*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 12 juni 2010, 12:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:27
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jah! En dan allemaal met een kikker in onze knuisten
Overigens Lean, ben ook wel benieuwd naar jouw definitie van braaf  |
Zie je lean!! Er zijn dr meer!!
Maar eh..ik ga zo wel even wat zwarts en netjes uit de kast plukken...moet om 14 uur naar begrafenis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:45
|
|
|
|
Ik ga vanmiddag een ijsje kopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | 32 juni?  |
Ik heb gehoord dat Jolan de rollen gaat omdraaien, ze gaat Willie vragen.... (schijnt dat Willie niet durft of zo )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:52
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | Hallo goedwillende Cmmers,
Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen. Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd..........
En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven.
Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even!  |
Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:05
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel ..... |
Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.
Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.
En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:06
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | dat is waar Annette, je kunt er ook vreselijk veel lol om hebben...maar toch zegt het wel weer genoeg over de persoon aan de andere kant..
ik krijg regelmatig de vraag waarom ik online ben terwijl ik een timeout op mn profiel heb staan..tja....er is meer op CM dan een date scoren!!  |
ja.......ikke ben dr ook nog!! (met tijdelijke time out)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:11
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.
En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience.. |
Succes Geholi, en natuurlijk mag je je mening geven, fijn ook dat je er op terug komt!
mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:12
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel ..... |
Ervaring Cross???????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:15
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.
Fijn dat je er nog even op terug komt..fijn weekend!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zaterdag 12 juni 2010, 13:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:17
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | zelf op de scholen vragen ze naar geboorteland van ouders van de kinderen... en de Wet Samen was ook daarvoor...en die was NIET ingesteld door de pvv....
ik vond het niet helemaal eerlijk gisteravond, 5 linkse rakkers tegenover Hero Brinkman..en van die 5 waren er ook nog een aantal die van politiek helemaaaaal geen kaas gegeten hebben...
en natuurlijk gaat nu iedereen roepen over nazi's en jodensterren, want sommigen vinden niets fijner dan alleen maar onrust te zaaien!! Ik vorm liever mijn eigen mening, door onderzoek te doen naar dingen die er gezegd worden... | goed Marieke, onderzoeken. Het partijprogramma vermeldt het volgende: Ehnische registratie van iedereen, inclusief de vermelding "Antiliaan". Wat is nu het grote verschil met de andere registraties, dat het hier gaat om welk ras je bent. En dan gaan we idd de kant op van rassenleer. Op mijn paspoort zou dan komen te staan blanke. Op een ander: neger. De volgende stap is dat we op basis van afkomst mensen zouden selecteren voor een baan. Dan geven we ze apart herkenningsteken en vinden we eigenlijk dat we aparte wijken voor ze moeten maken. Het is een glijdende schaal waarop je je dan gaat begeven. Het is ongelooflijk dat ze dit voorstellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:18
|
|
|
|
Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS... Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!! Opdruk.........wie volgt?
(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 juni 2010, 13:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:20
|
|
|
|
Ik bedenk me weer een hele leuke verspreking, dit keer één van mijn broers (overigens jaaaaaren geleden, hij zat nog op de basisschool, klas ?? 3 of 4 of zo) Wat kunnen een paar letters meer of minder voor verschil maken??
We zaten in de kamer naar een concert op tv te kijken (vraag me niet meer van wie, ik zou het echt niet weten), mijn moeder was in de keuken. Roept mijn broer ineens: Mam moet je komen kijken, die man op tv krijgt een staande ovulatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS... Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!! Opdruk.........wie volgt?
Opdruk 129 ; ... VERWIJDEREN OP EIGEN RISICO
(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!)
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:40
|
|
|
|
Lijkt bijna wel een contact advertentie haha! Humor hebbie wel meis !
Greets, Peacedove
[quote=TESSYBEAR731]Gezocht:
Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...
Waar: Op de Edense heide Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00 Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is
Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te
Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!
Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden! *De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!*[/quote
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:44
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! 3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10...  |
Wat een goed idee Mariek misschien dat ik mijn kids ook wel zo ver kan krijgen Lol.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:08
|
|
|
|
Een zonnebril bij het Kruidvat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | goed Marieke, onderzoeken. Het partijprogramma vermeldt het volgende: Ehnische registratie van iedereen, inclusief de vermelding "Antiliaan". Wat is nu het grote verschil met de andere registraties, dat het hier gaat om welk ras je bent. En dan gaan we idd de kant op van rassenleer. Op mijn paspoort zou dan komen te staan blanke. Op een ander: neger. De volgende stap is dat we op basis van afkomst mensen zouden selecteren voor een baan. Dan geven we ze apart herkenningsteken en vinden we eigenlijk dat we aparte wijken voor ze moeten maken. Het is een glijdende schaal waarop je je dan gaat begeven. Het is ongelooflijk dat ze dit voorstellen. |
Misschien een domme vraag, maar heeft Antiliaan een Nederlands paspoort?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:12
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Wat een goed idee Mariek misschien dat ik mijn kids ook wel zo ver kan krijgen Lol....... |
Geweldig trouwens, jouw foto bij je profiel! Daar valt iedere man op. Ik vind het trouwens ook een schatje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:15
|
|
|
|
Zie dit topic maar als een ontgroening, om CM-lid te mogen worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:31
|
|
|
|
werkschoenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS... Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!! Opdruk.........wie volgt?
(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!) |
Opdruk Tess;
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 12 juni 2010, 16:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:11
|
|
|
|
Kwam school gister aan het eind van de middag ff met de mededeling dat alle kinderen maandag in het oranje verwacht worden Dus heeft moeders vandaag onder het kuchen door het hele centrum afgestruind en ja, zowaar er nog één kunnen vinden:
Een oranje shirt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:13
|
|
|
|
Mijn neefje ooit eens door de bocht toen hij hoorde dat Opa de ziekte van Alzheimer had;
"Papa...wat is de ziekte van Eigenheimer?"
En later toen mijn broer hem eens bij een vriendje was wezen ophalen en de kinderen hem vroegen waarom zijn papa een dikke buik had zei hij heel serieus...
"mijn papa heeft de ziekte van heineken"....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kwam school gister aan het eind van de middag ff met de mededeling dat alle kinderen maandag in het oranje verwacht worden Dus heeft moeders vandaag onder het kuchen door het hele centrum afgestruind en ja, zowaar er nog één kunnen vinden:
Een oranje shirt! |
Gaan ze maandag op school naar FOEBAH kijken? Moet niet gekker worden. Ik zou hebben gezegd... school je kan veel van mij vragen, maar ik ga voor FOEBAH geen oranje shirt kopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Gaan ze maandag op school naar FOEBAH kijken? Moet niet gekker worden. Ik zou hebben gezegd... school je kan veel van mij vragen, maar ik ga voor FOEBAH geen oranje shirt kopen. |
Bij mijn zoon wordt om de (middelbare) school verkort rooster ingelast, 's-middags voetbal kijken in de Aula. Hij wilde dus zo'n afgrijselijke toeter.
Verder scheerschuim, scheermesjes en after shave. Hij is al 14 en hij vond echt dat hij dat nodig had, volgens mij kan hij zich nog scheren met een beschuit maar vooruit maar weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:35
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | ik kan het niet laten Lean... mag ik je definitie van bravere vrouwtjes?? Aaaaaaaaahhh toe??????  |
Vrouwtjes die niet alleen horen wat er gezegd wordt maar ook luisteren?
|
|
| Naar boven |
|
|