| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:14
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Als je in rotterdam begint is Parijs niet zo ver toch? Enkel hebben die gasten blijkbaar hun tomtom niet goed ingesteld en maken een heeeeeeele grote omweg  |
Parijs vanaf Rotterdam is zeg maar noch ver, noch dichtbij... En wij zullen ze morgen vanaf de kant toejuichen als ze die omweg aan het nemen zijn 
d.w.z. als zoonlief zijn koorts zakt!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 3 juli 2010, 17:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:49
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=4Spy3Nd2D6w
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op zaterdag 3 juli 2010, 17:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:50
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zouden ze al verregend zijn?  |
Ik had ze nog zo gewaarschuwd om een plu mee te nemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:52
|
|
|
|
Gefeliciteerd Annet en Pieter,
ik heb het niet gezien, maar ik hoor net dat het dik verdient is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:00
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik had ze nog zo gewaarschuwd om een plu mee te nemen.  |
Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Maar jullie hebben een fantastische middag gemist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:12
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Maar jullie hebben een fantastische middag gemist |
Het was hier OOK een fantastische middag hoor  Annet dr dochter is jarig enneh... er was nog iets.... euh... iets met Argentinie die tegen de volgende wereldkampioen voetbalde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:12
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Fijn om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Het was hier OOK een fantastische middag hoor  Annet dr dochter is jarig enneh... er was nog iets.... euh... iets met Argentinie die tegen de volgende wereldkampioen voetbalde  |
http://www.youtube.com/watch?v=6ETiQvL6alI&feature=fvst
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op zaterdag 3 juli 2010, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:17
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Het enige wat er van de school zelf staat is dit: De school heeft besloten dat kringgebed altijd onder leiding moet staan van een docent en het gebed altijd moet worden voorafgegaan door Bijbelstudie. De schoolleiding zegt op zichzelf blij te zijn met de bidders, maar vindt dat degelijke initiatieven wel moeten passen binnen de uitgangspunten van de school. Ook vindt de leiding het van belang dat iedereen zich er bij thuis moet kunnen voelen. De rest van het artikel zijn de meningen van anderen over dat besluit. Er staat duidelijk dat de school op zich BLIJ is met het initiatief, maar wel onder begeleiding.
Net als jij hou ik niet van het Reformatorische karakter van deze school. Om die reden zou ik mijn eigen kinderen nooit naar een Reformatorische school willen doen. Er zijn ook mensen die dat wel graag doen, en die mensen mogen dan ook van de bewuste school verlangen dat ze zich aan het Reformatorische karakter houden. En juist gezien het reformatorische karakter van deze school vind ik het mooi dat het onder begeleiding van een docent gewoon mag!
Laatst was er een topic over afschaffing van onderwijsvrijheid. Dan roept iedereen heel hard: dat moet niet, want dan hebben wij geen christelijke scholen meer. Maar een school zoals deze wil men dan toch eigenlijk maar wel weer weg hebben, of zich aan laten passen aan andere geloofsrichtingen. Beetje krom |
Eerlijk gezegd is niet duidelijk overgekomen wat ik bedoelde. Ik stoorde mij aan de opmerking, dat een mening hier al meteen als een veroordeling gezien wordt. Mag je soms geen mening meer hebben, zonder dat mensen zich veroordeeld voelen? Het nodigt in elk geval geen mensen uit duidelijke standpunten uit te dragen....Lang leve de vaagheid.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 3 juli 2010, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:30
|
|
|
|
......gelukkig maar, ik zag een grote rode vlek met blauw eromheen op de radar en doorgaans is dat meer dan een drup.
Thomas, in Leeuwarden ook veel nattigheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:38
|
|
|
|
Fijn!!!!!!!Ik hoor de verhalen nog wel.
Hier was alleen een voetbalwedstrijdje voor tv,de uitslag is niet belangrijk.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:50
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Gefeliciteerd Annet en Pieter,
ik heb het niet gezien, maar ik hoor net dat het dik verdient is.  |
gisteren zei iemand tegen me, hopelijk spelen we tegen Duitsland in de finale. Was volgens hem een droomfinale. Ik hoop dat hij goed heeft gekeken.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:52
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zouden ze al verregend zijn?  |
Tis hier nog steeds droog ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tis hier nog steeds droog ....  |
Maar ik ga zometeen toch lekker wandelen,regen of geen regen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Maar ik ga zometeen toch lekker wandelen,regen of geen regen  |
Ik heb vanmiddag gewandeld in de (lichte) regen en het was nog lekker ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:35
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op maandag 5 juli 2010, 19:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:50
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | sportverdwazing ende wereldgelijkvormigheid... datgene waar de oudvaders voor gewaarschuwd hebben  |
Hopelijk ben je wijzer en leef je gelukkiger dan je oudvaders! Die hebben zich veel onnodig ontzegd.
Thomas, ook tevergeefs gewaarschuwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:50
|
|
|
|
ik kijk uit naar de volgende picknick
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:55
|
|
|
|
Mijn taak vandaag was
TOILETJUFFROUW
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:23
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op maandag 5 juli 2010, 19:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Maar ik ga zometeen toch lekker wandelen,regen of geen regen  |
ga je nu alweer wandelen wat doe je toch steeds in dat verlaten bos met ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:36
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | | ja in die holle boom daar achter aan |
nee bij mij thuis... op de heenweg naar de picknick eene juf g en heer g die mijn toilet wilden bekijken. en op de terug weg, enne juf m die ook mijn toilet wilde bekijken en juf g weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Voor mij is het verhaal wel duidelijk, ze zijn bang dat de jongeren de evangelische kant opgaan. En dat is voor hen nog erger dan heiden worden. Biddende jongeren beginnen nl vragen te stellen over God en geloof..... |
Dit noem ik geen mening maar een veroordeling, je kent een half verhaal, want meer staat er nu eenmaal niet, en maakt er meteen van dat ze bang zijn dat de jeugd de evangelische kant op gaat. Waar staat dat, wie heeft dat gezegt? Niemand, dat maak jij er zelf van. Als er nu had gestaan: ik vermoed dat....komt dat al heel anders over dan wat je nu neerschreef.
Ik denk dat jij en ik deels dezelfde mening hebben hoor, ik heb persoonlijk ook niet veel op met de gang van zaken op reformatorische scholen, maar dat geeft ons niet het recht om er zo over te praten. En zeker van een voorganger (dat is geen veroordeling maar dat ben je nu eenmaal en dat brengt een bepaalde voorbeeldfunctie met zich mee) verwacht ik toch een iets neutrale opstelling tegen anders-gelovigen. je hoeft het niet met ze eens te zijn, je hoeft niet met ze mee te praten, je mag vinden dat ze hier niet goed handelen, maar de manier waarop je dat uit heb ik moeite mee. Dat geld overigens net zo goed voor een reformatorische dominee die op zo'n manier over evangelische zaken zou praten hoor (en ja, die zijn er ook genoeg), je kan het ook op een respectvolle manier met elkaar oneens zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 21:44
|
|
|
|
Pieter en Annette,
Hierbij feliciteer ik jullie met de overwinning van Duitsland.
Zullen we samen de finale kijken?
Groetjes, Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 21:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik kijk uit naar de volgende picknick  |
met mij erbij zijn dat er al 2 Maris!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOAN790
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 21:51
|
|
|
|
Vr. Zal men ook de jonge kinderen dopen?
Antw. Ja het; want mitsdien zij alzowel als de volwassenen in het verbond Gods en in Zijn gemeente begrepen zijn, en dat hun door Christus' bloed de verlossing van de zonden en de Heilige Geest, Die het geloof werkt, niet minder dan de volwassenen toegezegd wordt, zo moeten zij ook door de Doop, als door het teken des Verbonds, der Christelijke Kerk ingelijfd en van de kinderen der ongelovigen onderscheiden worden, gelijk in het Oude Verbond of Testament door de Besnijdenis geschied is, voor dewelke in het Nieuwe Verbond de Doop ingezet is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:03
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Pieter en Annette,
Hierbij feliciteer ik jullie met de overwinning van Duitsland.
Zullen we samen de finale kijken?
Groetjes, Mario |
Dan zijn ze met de rolluiken dicht stiekem toch voor Nederland....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:04
|
|
|
|
Leven is het meervoud van lef
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLORA809
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:12
|
|
|
|
|
Die is leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:14
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ga je nu alweer wandelen wat doe je toch steeds in dat verlaten bos met ....  |
euh........met de hond?
|
|
| Naar boven |
|
|