| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:11
|
|
|
|
|
mijn conclusie: Spanje is de terechte kampioen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:13
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | | mijn conclusie: Spanje is de terechte kampioen |
Yep, Renske, balbezit zegt niet alles he, ze hadden meer vooruit moeten spelen..... (maar ja ik ben geen kenner he)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:24
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Yep, Renske, balbezit zegt niet alles he, ze hadden meer vooruit moeten spelen..... (maar ja ik ben geen kenner he) |
spanje was gewoon op alle fronten net ietsje beter en als je dan kansen krijgt moet je ze gewoon afmaken anders verlies je das simpel he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:32
|
|
|
|
|
Thomas Müller heeft de GOUDEN SCHOEN !!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Als de christenen nou ook eens zulk een vertrouwen hadden ...... Mat 17,20 Hij antwoordde: ‘Vanwege jullie gebrek aan geloof. Ik verzeker jullie: als jullie geloof hebben als een mosterdzaadje, dan zullen jullie tegen die berg zeggen: “Verplaats je van hier naar daar!” en dan zal hij zich verplaatsen. Niets zal voor jullie onmogelijk zijn.’ (NBV)  |
Ik snap het verband niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:47
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Yep, Renske, balbezit zegt niet alles he, ze hadden meer vooruit moeten spelen..... (maar ja ik ben geen kenner he) |
Jammer hoor, maar NL is wel een goeie 2e... ! Ook jammer voor van Bronckhorst... het was zijn laatste wedstrijd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 23:48
|
|
|
|
|
Voor mij was er al gauw niets meer aan. Mensen uit de straat bij mijn ouders was een moeder dood in huis gevonden (hart waarscijnlijk) en zoon (eind 20/begin 30) in paniek uit het raam gesprongen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 00:11
|
|
|
|
Hey allen,
Lucas715 wil ook graag mee zoekt alleen nog vervoer vanaf station ede/wageningen! Kortom wie heeft er een plekkie over.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 00:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Voor mij was er al gauw niets meer aan. Mensen uit de straat bij mijn ouders was een moeder dood in huis gevonden (hart waarscijnlijk) en zoon (eind 20/begin 30) in paniek uit het raam gesprongen. |
Wat verschrikkelijk zeg... Ik kan me voorstellen dat je dan weinig tot geen lol meer hebt in het voetbal...
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op maandag 12 juli 2010, 18:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 01:08
|
|
|
|
nou, er kwam dus verder niemand haha beetje te laat gepost denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 01:46
|
|
|
|
Ja, dat dacht ik net nou ook van wáár gaat dit topic over? Alsof homofilie rampspoed is ofzo, zo komt het op mij over.
Fijne Nacht ;)
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 06:40
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Voor mij was er al gauw niets meer aan. Mensen uit de straat bij mijn ouders was een moeder dood in huis gevonden (hart waarscijnlijk) en zoon (eind 20/begin 30) in paniek uit het raam gesprongen. |
Oh joh,wat heftig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 08:35
|
|
|
|
vandaag rustdag. en ik zag dat de raboploeg nu 1ste staat in ploegen klassement.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 08:37
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Kaart en kompas. Kan ik mijn kleden, kan ik mij vermaken. |
zo, da's ouderwets (maar o zo rete-handig)!
voor het geval je GPS er mee uitscheidt...
moet je natuurlijk wel weten hoe je ermee om gaat (met zowel GPS als kaart en kompas, anders ga je alsnog het bos in (als je daar al niet was...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 09:18
|
|
|
|
[quote=PEACEDOVE820]t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan;
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kinderen Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 erika 129 35 jaar grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) trijnie 48 jaar miekjes285 41 jaar angelique 49 jaar
cor299 49 jaar martien579 41 jaar visser278 42 jaar henduk729 40 jaar timo 194 25 jaar geholi 202 50 jaar rob325 52 jaar Andre671 33 jaar
Zo ff mijn aanmelding aangepast want dat werdt er steeds afgegooid en nu hopen dat we dan ook zulk mooi weer zullen hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 09:24
|
|
|
|
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/zonnen] [/url]
de temperatuur loopt al weer lekker op rustig aan doen dus vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:20
|
|
|
|
we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google christianmatch picknicken ede, en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien zijn. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
wie gaat er (weer) mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan;
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 erika 129 35 jaar grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) grace zou graag met iemand meerijden. trijnie 48 jaar miekjes285 41 jaar angelique 49 jaar mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick
cor299 49 jaar martien579 41 jaar onder voorbehoud visser278 42 jaar henduk729 40 jaar timo 194 25 jaar geholi 202 50 jaar rob325 52 jaar Andre671 33 jaar lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 24 juli 2010, 10:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:47
|
|
|
|
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
Mensen die meegaan zijn:
Tessybear731 met 1 kind Peacedove820 met 3 kids Marianne129 (?) met 2 kids
Jonathan890 (onder voorbehoud)
Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:51
|
|
|
|
Het is hier zwaar bewolkt, het regent en de donder laat zich ook alweer horen...best wel lekker effe!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 12 juli 2010, 10:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 11:56
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | niks weer ontopic, ben nog lang niet klaar denk je dat je er zo gemakkelijk vanaf komt, lol!
dat ene stuk uit deut 32, weerlegt het alls wat je had geplakt. en Job zelf erkende dat her de Here was die hem sloeg met rampspoed. er zijn talloze teksten waar God zelf die dingen uitvoert.
zullen we een apart topic maken? | Ik vraag me af wat voor invloed dit alles heeft op het denken over God. Hoe kun je een God van liefde zien als je ervan uitgaat dat Hij alles bepaalt over recht en onrecht op deze wereld? Eerlijk gezegd denk ik anders over God. God is niet zo willekeurig als je doet vermoeden. God heeft er geen plezier in mensen verdriet te doen. God straft niet zomaar, als Hij dat zou doen, zouden we geen van alle stand kunnen houden. Mijn God is een God van liefde. Mijn God is een God van genade, zelfs voor de grootste zondaars. Mijn God is te verbidden, houdt rekening met mij. Mijn God verhoort gebeden. Ik hoop dat de jouwe dat ook is. Want zoals jij God beschrijft is Hij onverbiddelijk, willekeurig en wreed. En daar kan ik me totaal niet in vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat dacht ik net nou ook van wáár gaat dit topic over? Alsof homofilie rampspoed is ofzo, zo komt het op mij over.
Fijne Nacht ;)
Shanita |
Als dat de conclusie is die je eruit trekt heb je denk ik toch niet helemaal goed gelezen Maar we zijn wel offtopic gegaan, dat wel...vandaar dat david er een nieuw topic over gaat openen...als het goed is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:09
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | spanje was gewoon op alle fronten net ietsje beter en als je dan kansen krijgt moet je ze gewoon afmaken anders verlies je das simpel he  | Inderdaad Spanje was beter. Waar ik een beetje vreemd van opkijk, is dat mensen de finales van 74 en 78 erbij halen, terwijl ze dat helemaal niet hebben meegemaakt. Zal dit verlies een trauma opleveren? Ik denk het niet. In mijn ogen heeft de heer Van Marwijk een bepaalde weg gewezen, nl. niet alleen mooi voetbal geeft goed resultaat. Soms moet je gewoon zakelijker spelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:13
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Chat,
Als je geen zin hebt in discussie...waarom dan toch deze opmerking? Het lijkt er nu een beetje op alsof je toch even een trap onder de gordel uit wilt delen... | Denk ik, ik beheers me maar, ga niet meteen in de aanval, wordt me weer verweten dat ik een trap onder de gordel wil geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:26
|
|
|
|
Wat mij in deze bijdragen opvalt, is dat er een tegenstelling is tussen Gods wil en de wil van de mens. Maar is die tegenstelling wel zo groot? Als je er naar verlangt Gods wil te doen, kan je er toch vanuit gaan dat je die doet? De strijd tussen Gods wil en onze wil is niet altijd aanwezig. Zelf ervaar ik die niet tenminste, maar dat is iets persoonlijks. Het lijkt wel alsof mensen bang zijn voor God, zich altijd schuldig voelen omdat ze nog niet volmaakt zijn. Maar is dat schuldgevoel terecht? Immers God heeft ons in genade aangenomen en we mogen Zijn kinderen zijn. Als kinderen maken we fouten, maar deze fouten zorgen er niet voor dat God niet meer van ons houdt.
Is Gods wil absoluut? Is er maar één weg die je mag gaan? Of hebben we ook ruimte om zelf ook ons leven in te vullen? Is het een samenwerking of is het slechts gehoorzaamheid? Bestaat ons leven slechts uit ongehoorzaamheid en leven uit genade? Of bestaat ons leven uit relatie en Liefde?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Inderdaad Spanje was beter. Waar ik een beetje vreemd van opkijk, is dat mensen de finales van 74 en 78 erbij halen, terwijl ze dat helemaal niet hebben meegemaakt. Zal dit verlies een trauma opleveren? Ik denk het niet. In mijn ogen heeft de heer Van Marwijk een bepaalde weg gewezen, nl. niet alleen mooi voetbal geeft goed resultaat. Soms moet je gewoon zakelijker spelen. |
Ik ben geen voetbalkenner en ook niet echt een liefhebber maar is het niet zo dat het allemaal kwam door de scheidsrechter die partijdig was???/ Dat hoorde ik Bert van Marwijk zeggen, de voetballers en vanochtend bij Albert Heijn in de rij van de kassa.........want hij had Nederland een corner moeten geven en dan was het doelpunt niet gekomen van de Spanjaarden?????? Zo zie je maar weer, we praten allemaal in ons eigen voordeel......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 12 juli 2010, 13:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het is hier zwaar bewolkt, het regent en de donder laat zich ook alweer horen...best wel lekker effe!
 |
De regen komt hier met bakken uit de lucht vallen, het is bloedje heet, en zo nu en dan rommelt het. Vannacht was het ook slecht weer.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:20
|
|
|
|
ja dan kun je weer relativeren he Mario wat werkelijk belangrijk is in het leven.
Sterkte!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:24
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben geen voetbalkenner en ook niet echt een liefhebber maar is het niet zo dat het allemaal kwam door de scheidsrechter die partijdig was???/ Dat hoorde ik Bert van Marwijk zeggen, de voetballers en vanochtend bij Albert Heijn in de rij van de kassa.........want hij had Nederland een corner moeten geven en dan was het doelpunt niet gekomen van de Spanjaarden?????? Zo zie je maar weer, we praten allemaal in ons eigen voordeel...... |
ja, daar denk ik ook de hele tijd over, oranje liet de aandacht verslappen omdat ze ervan uitgingen dar er een corner zou komen...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 12 juli 2010, 14:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:34
|
|
|
|
ach ja is makkelijk om de scheids de schuld te geven maar ze waren gewoon niet goed genoeg en niet slim genoeg daarbij hebben ze de kansen die ze kregen ook niet benut dat is niet de fout van de scheids maar hun eigen fout en ja het was idd een corner en het heeft me al vaker verbaasd dit toernooi dat de scheids/grens dat niet ziet niet alleen bij nederland overigens vooral het niveau van de grensrechters was bedroevend maar daar hebben veel meer landen last van gehad
|
|
| Naar boven |
|
|