| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Zucht....... vandaag mijn tickets opgehaald
vertrek 05.10uur......aankomst 9.45 uur. 2½uur vooraf op schiphol zijn dat wordt nachtbraken
terug om 22.30uur vliegen.....in nederland weer om 1uur...koffers om 2uur, thuis om 2uur....weer nachtbraken.
Wel ECHT 11 dagen in Griekenland, dat wel.
Maar mijn broertje wil mij wegbrengen en weer halen....ach ga ik hem maar niet aandoen. Hij is net als ik....ja zeggen en niet over nadenken. Altijd voor anderen klaarstaan. Zo maar ff een lang-parkeer plekkie regelen op schiphol. |
Het leven valt soms niet mee Jonathan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:49
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | och le....... heel heftig... ook al besef je dat er 5 mensen zijn die door mogen leven........ dat geeft zo"n dubbel gevoel de ene mag wel leven.....krijgt nog een kans.........en de ander niet als je gezond bent..........ben je zoooooooooo rijk!!! Ook van mij een dikke knuffel..... |
Ipv 1 persoon genezing te schenken genas God er 5 Marianne.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:54
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wat ontzettend goed van je Carin!!!Ik kan het niet,ik wil het niet........stom he,en dat terwijl ik weet dat het zomaar nodig kan zijn. Prachtig lied heb je uitgekozen..... |
Nou, Leanne, ik heb er jaren over gedaan hoor. Maar het telkens achter me aan en nu heb ik er rust bij. Veel mensen snapten het ook niet maar ja...das voor hun!
Even iets anders....moet veel aan je denken, het afscheid van je man en vader van je kinderen,wat een moeilijke tijd heb je achter de rug. Heel bewonderenswaardig dat je mee ingestemd hebt voor de transplantatie, zegt veel over wie je man was!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:55
|
|
|
|
| ANS681 schreef: | Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch. Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst. Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....
Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets... |
Niet ieder mens is hetzelfde, dus kunnen we ook niet van iedereen een zelfde manier van reageren verwachten. En wanneer is er sprake van actieve opstelling? Er zijn mensen die profielen bij langs gaan en af en toe een privéchat aangaan of een keer een mailtje sturen. Niemand van de andere leden merkt hier iets van, maar er is dus wel activiteit. Daarnaast zijn er mensen die eerst de kat uit de boom kijken vanuit verlegenheid danwel voorzichtigheid, maar die wel bijvoorbeeld het forum volgen en/of profielen bekijken. Ook dat is een vorm van activiteit die niet voor iedereen zichtbaar is. Ook uit dergelijke contacten kan iets bloeien. Waarom zouden we dan van ieder lid verwachten dat ze actief zijn op forum en chatbox? En oke, er zijn mensen die niet (direct) reageren op mails of privéchats, maar die ruimte moet er toch ook zijn? Niet iedereen is tenslotte hetzelfde. Alleen al aanwezigheid op de site kan voor sommigen al een enorme stap voorwaarts zijn...laat ze daar dan ook rustig van genieten en verder in groeien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:59
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ik heb dat stukje geplaatst omdat ik me afvraag hoe je als christen met deze mensen communiceert, en daarbij of je wel in moet gaan op de vragen die je door die mensen gesteld worden... Ik kan een voorbeeld voor ze zijn, maar ze niet overtuigen... je 'ziet'(/weet) het of je 'ziet'(/weet) het niet. |
Ik denk dat je wel een aanknopingspunt kunt hebben in het God in ons, dat wij ook kennen. Immers God woont met Zijn Geest in ons om ons te helpen in dit leven. Zo mag je een bruggetje hebben als je met deze mensen in gesprek komt. En ja, dan kom je ook op het punt dat God meer is dan enkel een in de mens wonend Wezen, want dan kom je op het waarom van Gods inwoning in ons leven en kun je getuigen van Zijn scheppingswerk en verlossingswerk. Maar het blijft inderdaad GEtuigen en niet OVERtuigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:00
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | van mij mag je, Mris.
ik zal maandag eens informeren of ze er nog is.
ondanks de gebruiksaanwijzing (blaasgruis) lijkt 't me gezellig om weer een poezebeest in huis te hebben. ben wel benieuwd of en zo ja hoe het accordeert met de hond.  |
Zo MUIS is mijn profielfoto. Hopelijk is het niet al teverwarrend voor iedereen. Ben ik nu een poes of een muis... Of toch maar gewoon mens?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:35
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Effe afwachten of er zich nog meer mensen aanmelden. anders wordt het meer een date dan iets anders |
bij nader inzien kan ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:53
|
|
|
|
En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.
Dat zei Tessybear hier een keer op het forum, en ik snapte toen niet wat zij bedoelde. Want ik was net een paar dagen heel erg verliefd..niks hard werken.
Nu het langer duurt, en het een en ander aan dingen zich voordoet dus wel....
Maar/en ik geloof dat God kracht geeft, en ook rust op Zijn tijd.
Fijne Avond!
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:55
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.
Dat zei Tessybear hier een keer op het forum, en ik snapte toen niet wat zij bedoelde. Want ik was net een paar dagen heel erg verliefd..niks hard werken.
Fijne Avond!
Shanita |
Ze zeggen toch ook dat liefde een werkwoord is?
Het boekje ,de 5 liefdestalen van Gary Chapman, is een aanrader Shanita, ken je die?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:59
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | tjonge.. ...10 doden in Duitsland door paniek, verdrukt in een tunnel.
bij de Love-parade ......wat erg |
Ik had het net gehoord op de radio en ze hebben het feest door laten gaan anders was er een heleboel ongelukken gebeurd had ik begrepen en inderdaad nog meer paniek SJALOM mARTIN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:03
|
|
|
|
Wellicht een moeilijk onderwerp... maar ooit zullen we dit leven verlaten...
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jullie er over denken...
Kom je liever terecht in de aarde, of in aardewerk? Waarom kies je voor een bepaalde manier? Laat je het aan je familie over of regel je alles zelf? Heb je een verzekering afgesloten? Heb je een testament opgesteld?
Om eerlijk te zijn, zal het me niks uitmaken wat ze met m'n lichaam doen. Zoals er al in Genesis 3:19b staat: "... want stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren." Tot het stof zal ik hoe dan ook weer terug keren... Hoe dat gebeurd, zal me echt niks uitmaken. Ok, op veel bijbelplaatsen zie je dat de lichamen begraven worden, maar er staat nergens dat je perse begraven moet worden.
Met hetgeen Jezus zelf zegt tegen iemand in Matteüs 8:22 > ... "Volg Mij en laat de doden hun doden begraven." Lijkt het er op dat Jezus er zelf ook weinig waarde aan hecht.
Wat dat betreft laat ik het aan m'n nabestaanden over hoe zij het willen. Wat mij betreft hoeft er geen heel circus aan mensen te komen... ... Ik heb ook geen verzekering ervoor afgesloten. Wat ik na laat mogen ze verdelen, zoals het hun goed dunkt...
Een kistje of een potje... Het is mij om het even.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:09
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ze zeggen toch ook dat liefde een werkwoord is?
Het boekje ,de 5 liefdestalen van Gary Chapman, is een aanrader Shanita, ken je die? |
Ja, wat heel erg leuk en ook heel erg toevallig(of niet toevallig), die heb ik ergens zien liggen. Die heeft mijn vriend een paar jaar geleden gehad van iemand.
Hij heeft mij al een paar hoofdstukken voorgelezen toen ik niet slapen kon ;)
Groetjes!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 juli 2010, 22:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:13
|
|
|
|
|
Ook al woon ik in de plaats zelf, ik zou graag met iemand mee willen rijden, heeft iemand nog een plek over in de auto ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEROP467
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:21
|
|
|
|
Ben ondertussen al weer 3 weken terug van 2 weken vakantie.
Heb heel sportief de Provence(frankrijk) onveilig gemaakt door daar te gaan fietsen.
Heb genoten en ga nu weer af tellen voor 30 september. Dan hoop ik naar Kenia te gaan voor 4 weken om vrienden te bezoeken en vrijwilligerswerk daar te gaan doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:32
|
|
|
|
Ik heb wel een verzekering afgesloten
Wil wel perse begraven worden. Dit om reden dat ik er zelf waarde aanhecht dat ik wel eens naar het graf van mijn opa's en oma en een oud tante ga. Voor mij is dat een plek waar ik nog wel eens aan ze denk, wat ze betekent hebben voor mij.
Een testament heb ik niet, maar denk hier laatste tijd wel over na.
Dan wat betreft begraven of cremeren. In de Bijbel lees je heel vaak dat mensen begraven werden, maar ook crematie kwam voor.
1 Samuel 31: 11 Toen de inwoners van Jabes in Gilead hoorden wat er met Saul was gebeurd, wat de Filistijnen met hem hadden gedaan, 12 besloten ze om de lijken van de stadsmuur van Bet-San weg te halen. Alle weerbare mannen gingen mee. Ze liepen de hele nacht, namen de lichamen van Saul en zijn zonen mee naar Jabes en verbrandden ze daar. 13 Hun gebeente begroeven ze aan de voet van de tamarisk in Jabes, en daarna vastten ze zeven dagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:34
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat vinden jullie van het volgende;
Elke keer als ik bij de kapper zit vraagt ze mij of ik naar beneden wil kijken. Dan kijk ik dus naar een saaie zwarte mantel. Nu heb ik al een aantal keer gezegd dat het misschien een leuke optie zou zijn, als ze een stripverhaal op die kappersmantel zouden zetten. Dan is het tenminste leuk om naar beneden te kijken, of een rebus of zo... Herkennen jullie dit? |
nee dat heb ik nou nooit, ook vandaag niet gehad. Ik vind het heerlijk, beetje kletsen, en soms lekker rustig zitten. Geen moment van verveling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:37
|
|
|
|
Ik wil begraven worden gewoon uitgewoonte. Heb weleens een crematie bijgewoond maar heb daarna niet mijn mening niet bijgesteld ofzo. Vind het wel raar dat je as verstrooid wordt. Begraven is voor mij 'natuurlijker'. Heb ook een lijstje gemaakt wat er gezongen moet worden. Ik heb ook een begrafenisverzekering.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 24 juli 2010, 22:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:39
|
|
|
|
|
Dit is bericht 3500
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:40
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dit is bericht 3500 |
goed zeg...
en dit 3501....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:41
|
|
|
|
gefeliciteerd. je mag op vakantie naar een tropisch regenwoud en daar aan projecten mee werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | gefeliciteerd. je mag op vakantie naar een tropisch regenwoud en daar aan projecten mee werken. |
Heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:46
|
|
|
|
|
Als je met het negatieve begint kun je toch positief eindigen: Als je in een winkel loopt en je koopt niets, dan zeggen de winkeliers nog steeds vriendelijk 'goedendag!' Maar als je hier op de site een mailtje stuurt, krijg je soms echt helemaal niets terug. Op zo'n moment heb ik het gevoel dat die mensen zich wel heel erg laten kennen... en dat prëcies óp het moment dat ze zich juïst niet willen laten kennen... Anderzijds, op het forum zijn mensen vaak heel ópenhartig. Dat is toch ook fijn om te lezen. Zo iets kun je niet afdwingen, dat moet je durven, dat moet je aard zijn. Respect ! Op de chat zijn de mensen hartstikke aardig. Wat betreft mails, Toch moet ik zeggen, dat ik soms ook even echt niet wist wat ik terug moest schrijven. Je gedachten met iemand delen is vrijblijvend, maar je leven met iemand delen is soms gewoon echt onmogelijk. Goed dus om de kat uït de boom te kijken. Verder is het gewoon een prettige de gedachte dat je in contact kan komen met andere mensen. Al is het maar om gewoon even een grapje te maken of een complimentje. Maar er zijn er natuurlijk ook die alleen de ware willen ontmoeten en voor de rest gen tijd kwijt willen zijn. Mag allemaal... Je betaalt tenslotte zelf. Puur profielen lezen geeft ook inzicht in hoe mensen denken en leven. Kijken en inleven geeft toch al gevoel hoe het is om met anderen mee te leven. Als mens ben je allen andërs en léë je van elkaar. Zo bezien is dit echt een mooie site. Geniet er van, hoe dan ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:47
|
|
|
|
Mij lijkt de opname wel iets.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:50
|
|
|
|
Je blijft er een rare manier van tellen op na houden, Mario!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:50
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mij lijkt de opname wel iets.
GrZing! |
Dat maakt alles wel een stuk gemakkelijker in elk geval.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:52
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je blijft er een rare manier van tellen op na houden, Mario!  |
Ik snap je niet, het was de 3500ste bericht van het off-topic topic. Ik niet snappen jouw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.
Fijne Avond!
Shanita |
Sja...relatie is en blijft een werkwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik snap je niet, het was de 3500ste bericht van het off-topic topic. Ik niet snappen jouw.  |
Kijk! Dat zei je der niet bij...bij je naam staat namelijk een heel ander nummer 
Oh enneh...mooi dak je ingehaald heb
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 24 juli 2010, 22:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:01
|
|
|
|
Maar ik sta nog steeds in de TOP 5
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 23:02
|
|
|
|
| Quote: | | Het CDA gaat in op het verzoek van informateur Ruud Lubbers om met de VVD en PVV onderling te bekijken of zij mogelijkheden zien voor een rechts kabinet of een minderheidsvariant. Dat is de uitkomst van een CDA-fractievergadering zaterdagmiddag. VVD-leider Mark Rutte en PVV-leider Geert Wilders hadden vrijdag al ingestemd met een gesprek. |
Komt er dan toch eindelijk schot in de zaak? Toch wel fijn dat het CDA nu wel serieus om de tafel wil om een regering VVD-PVV-CDA, al dan niet via gedoogsteun van CDA ipv deelname, mogelijk te maken... Wellicht nog op tijd om voor de derde dinsdag van september iets in elkaar te zetten dat ons land kan helpen
|
|
| Naar boven |
|
|