| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 20:15
|
|
|
|
Op zaterdagmiddag op Hiversum 3, voor leken onder ons, het tegenwoordige Radio 3. Tussen 12.00 uur en 14.00 uur NCRV's Lost Vast. Met dit als hoogte punt:
http://www.youtube.com/watch?v=ktGgT-9imuM&feature=related
Daarna vanaf 16.00 uur tot 18.00 uur NCRV zaterdag sport.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 20:17
|
|
|
|
Ik weet nog dat de eerste tv's kwamen, ging je op woensdagmiddag kijken met een heleboel kinderen bij diegene die al een tv hadden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 20:22
|
|
|
|
|
Misschien heeft niet te maken met het tijdperk waarin je leeft, maar meer met hoe je idd iets kunt beleven. Voor ons is de Bijbel zo iets vanzelfsprekend dat het voor een buitenstaander gevoelsmatig niet kan of überhaupt gebeurt kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 20:55
|
|
|
|
Dinsdag 3 augustus, Lucas 15: 11-24; De verloren zoon.
Zo wordt deze gelijkenis genoemd: de gelijkenis van de verloren zoon. En dan denken we aan de jongste zoon, die jongen die ontevreden is met het bedrijf van zijn vader. Hij wil wat van de wereld zien! Hij vraagt van zijn vader het geld waar hij recht op heeft en verdwijnt achter de horizon... Die jongste zoon - dat zijn de tollenaars en de hoeren, de mensen die het niet zo nauw nemen met Gods geboden, de frierefluiters, de mensen van pluk-de-dag. Als we maar plezier hebben! Jezus kent ze. Hij loopt niet in een boog aan hen voorbij. Hij heeft ze lief. Hij roept ze. Bekeert u en gelooft het evangelie! Komt tot Mij, allen die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven! En daar komen ze, de jongste zonen, Zacheüs en Maria Magdalena en noem ze maar op...Dankzij Jezus vinden ze hun hemelse Vader weer! Als dat geen reden tot feestvieren is....! Feestvieren? Geen sprake van! Wie dat zegt? Dat zegt de oudste zoon. Een brave jongen, zeker! Keurig, fatsoenlijk, beslist! Maar zonder zonde, zonder dankbaarheid. Kijk ze daar eens staan. de Farizeeën en de Schriftgeleerden! Wat moet die Jezus daar aan tafel met tollenaars en zondaars? De verloren zoon. Goedbeschouwd is eigenlijk die oudste zoon de verloren zoon. Want dan ben je toch wel echt verloren, als je niet meer blij kunt zijn met de bekering van een ander!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 21:32
|
|
|
|
Hierbij is het erg belangrijk om te weten dat een man ook bepaalde kookkunsten kan vertonen. Zie hieronder de details van de ons allen zo bekende barbecue ceremonie: MAN / VROUW
1. Man haalt barbecue en kolen uit de schuur. 2. Vrouw maakt de grill van de barbecue schoon. 3. Vrouw gaat naar de winkel. 4. Vrouw gaat naar de slager. 5. Vrouw gaat naar de bakker. 6. Vrouw maakt de salades klaar en bereidt de groenten. 7. Vrouw bereidt de diverse vleessorten. 8. Vrouw legt al het vlees op een schaal samen met alle andere barbecue benodigdheden, zoals kruiden etc. 9.Vrouw brengt de schaal en de schoongemaakte grill naar de man die bij de barbecue staat te wachten met een biertje in z’n hand.
10.Man legt het vlees één voor één op de barbecue.
11.Vrouw gaat de tafel dekken. 12.Vrouw checkt de groenten die ze aan het koken is. 13.Vrouw bereidt het dessert. 14.. Vrouw gaat naar buiten om de man te vertellen dat het vlees op de barbecue aanbrandt.
15. Man pakt het aangebrande vlees van de barbecue en geeft het op een schaal aan de vrouw.
16. Vrouw pakt de borden en serveert het serviesgoed uit.
17. Man schenkt de drankjes in. 18. Vrouw ruimt tafel af en gaat koffie zetten. 19. Vrouw serveert koffie en dessert. 20. Vrouw ruimt tafel weer af. 21. Vrouw gaat afwassen en de keuken opruimen.
22. Man laat de barbercue staan; er branden immers nog wat kooltjes. 23.. Man vraagt aan vrouw of ze vandaag blij is dat ze niet hoefde te koken. 24.. Man ziet vrouw verbaasd kijken en concludeert dat het onmogelijk is om vrouwen gelukkig te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 21:57
|
|
|
|
Zegen en Groet Wil dit onderwerp toch is onder de aandacht brengen onder ons. Wil hierbij opmerken dat ik dus niet sexverslaafd ben, maar jij mischien wel.
Hij heeft het toch niet over zich zelf dacht ik.
Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:00
|
|
|
|
Hoe kunnen we haar nou vergeten , 1 van de grote forumschrijfsters, Liesbeth.
Liesbeth, bij deze, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En alle andere jarigen ook, van harte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:02
|
|
|
|
kijk, dat is lekker barbeknoeien andersom zou het toch een regelrechte ramp worden?
1. vrouw haalt barbecue en kolen uit de schuur. 2. man maakt de grill van de barbecue maar half schoon. 3. man gaat naar de winkel, maar vergeet de helft en neemt overbodige andere helft mee... 4. man gaat naar de slager, en besteed een maandsalaris aan teveel vlees 5. man gaat naar de bakker. 6. man maakt de salades niet klaar en bereidt de groenten niet, want vlees is veel lekkerder. 7. man bereidt de diverse vleessoorten niet, want dat heeft de slager al gedaan voor hem; wel zo practisch. 8. man legt al het vlees op een schaal samen met alle andere barbecue benodigdheden; sausjes etc. 9.man brengt de schaal en de halfvuile grill naar de vrouw die bij de barbecue staat te wachten met een ongeduldig gezicht.
10.vrouw legt het vlees één voor één op de barbecue.
11.man geniet en vergeet de tafel te dekken. 12.man gaat zitten en geniet. 13.man blijft zitten en geniet. 14 man vertelt dat het vlees op de barbecue is aangebrand.
15. Man pakt het aangebrande vlees van de barbecue en geeft het op een schaal aan de vrouw.
16 vrouw snijd de zwartste randjes eraf, en meld dat dit nu barbeknoeien heet.
16. Man ziet vrouw grinniken en concludeert dat het mogelijk is om vrouwen gelukkig te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WADRIAAN370
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:05
|
|
|
|
|
ik ben 31 jaar getrouwd geweest en ik weet wat het is om samen te bidden en te proberen naar Gods richtlijnen te leven en als ik een nieuwe partner vind is dat ook een eerste vereiste maar wel een christelijke en geen (lijke) ik kijk wel wat God voor mij in petto heeft maar een ding weet ik wel je gevoel is een slechte raadgever want ik ben soms geneigd om iets recht te praten wat krom is groetjes Willy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:11
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zit hier eens even te lezen en vind eigenlijk dat jullie een heleboel vinden en in zitten te vullen........Een scheiding is voor mannen én vrouwen een moeizaam proces, wat er aan voorafgaat daar hoor je vaak een fractie van en weten degenen die het aangaan het best. het gaat er vaak om wat je niet weet. Ik denk dat het dan ook heel moeilijk in te vullen is wat de juiste weg is en wat goed is voor die persoon.........We hebben het over mensen met hun karakters en hun eigenschappen......en dat is per individu verschillend..... Ik wordt er echt een beetje naar van om te lezen hoe het allemaal wel moet en hoe goed jullie het wel weten...... Helaas.....de praktijk is wat weerbarstiger denk ik...... |
Deze discussie wordt wel gevoerd door mensen die zelf gescheiden zijn. Zouden die niet weten hoe het in de praktijk is ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:13
|
|
|
|
En wie kan er weer zeulen met die zware kratten bier....... de man.
Vrouw brengt de lege wel terug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN410
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:15
|
|
|
|
|
Ik was getrouwd met een man uit eigen kerk, hij deed allerlei kerkewerk, maar na 19 jaar ging hij met een ander verder. Dus verkijk je ook niet op een kerkelijk iemand. Toch blijf ik wel naar een christelijk persoon zoeken, omdat je toch vaak meer overeenkomsten heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:26
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Deze discussie wordt wel gevoerd door mensen die zelf gescheiden zijn. Zouden die niet weten hoe het in de praktijk is ?? |
Zat te twijfelen of ik zou reageren of niet... Maar geloof ga het toch doen, Vind het moeilijk heel moeilijk want die hele casus komt me eng bekent voor...
Maar om even op Imke te reageren, ja er wordt idd veelal gereageert door mensen die zelf gescheiden zijn, maar geen enkele scheidin in het zelfde en geen mens beleeft het zelfde...
Zelf ben ik nu voor de 3de keer getrouwd... En helaas zoals ik al aangaf het verhaal van de casus komt mij eng bekent voor,
Zeker na men 1ste scheiding heb ik heel heel veel gesprekken gehad met onze dominee, soms even kort, dat hij even aan kwam waaien om simpel even te vragen goh hoe gaat het, soms hele avonden, ochtenden of middagen praten...
En nog 12 jaar laten ben ik die man nog dankbaar....
Hij heeft me laten zien dat ik er mocht zijn, dat ik men geloof niet aan de wilgen hoefde te hangen door alles wat we mee maakten en mee hadden gemaakt ( men oudste en ik) en ook dat ik me niet schuldig hoefde te voelen omdat ik gescheiden was ( mij was geleert dat het niet mocht vanuit de bijbel) Maar ook het simpele stukje belangstelling... het er zijn voor iemand en zeker ook de diepgaande gesprekken over het geloof die ik met hem heb gehad, Gelukkig hebben we nu nog veel contact, vaak denk ik wel eens die man was meer dan alleen dominee op dat moment was hij een engel, hij heeft zoveel voor me gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN410
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:27
|
|
|
|
|
Speldjes en sleutelhangers sparen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:28
|
|
|
|
Mijn beste vriend is getrouwd met een pinkster meisje en naar 10 jaar huwelijk is hij dit jaar gedoopt. Soms zet God mensen bijelkaar die op eerste oog niet samen moeten zijn, maar ja Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Samen zijn ze nu heel gelukkig in hun huwelijk en hebben 3 kids. Het is natuurlijk een geval op zich maar denk wel dat mensen mogen weten dat het ook wel goed kan gaan. Maar als ik zelf zou mogen kiezen zocht ik toch een Christen. Ik laat het allemaal in goed vertrouwen over aan de grote Regiseur van mijn leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GOUDELSJE426
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:34
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is het niet zo in een relatie dat als je elkaar respecteert in wie je bent en wat je gelooft en dat het dan heel goed kan gaan? En ja, misschien kan je dingen niet delen maar die deel je dan toch met andere mensen.......? Geloven is toch iets heel persoonlijks.......En de realiteit is dat een huwelijk tussen twee christenen ook nog wel eens eindigt in een echtscheiding....... Ik zit hier met verbazing te lezen.......Ik wist niet dat dit anno 2010 nog zo'n rol speelde........ |
Hoi Willemijn, Zo zou het idd moeten zijn binnen een relatie. Helaas is de werkelijkheid soms heel anders. Natuurlijk deel je dingen met andere mensen, maar als de persoon waar je je leven mee deelt iets wat uitermate belangrijk voor je is afwijst, levert dat echt problemen op. En ik vroeg echt niet van hem om ook tot geloof te komen. Ik wilde alleen respect voor mijn keuze. Ik wilde dat hij mij daarin in mijn waarde liet. In mijn geval wilde mijn ex zelfs mijn vrienden niet leren kennen die ik in de kerk had. En ook daarmee wees hij een belangrijk stuk van mijn leven af. Dus ook in deze tijd kan dit dus nog een hot issue zijn. Karen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:36
|
|
|
|
ha luitjes, bij deze de lokatie waar we af hopen te spreken; het wordt "cafe rumours" in amersfoort, zodat ook de mensen die alleen iets zouden willen drinken, en hun knieschijven willen sparen, er voor kunnen kiezen om mee te gaan....
we kiezen voor de zaterdag, omdat op vrijdag niet alle zalen open zijn. om 9 uur is de zaal "de legends" open, dus lijkt het me een goed idee om daar af te spreken. er worden daar de nummers van afgelopen 20 jaar gedraait. vanaf 11 uur is de zaal "down under" toegankelijk voor publiek, met de toppers uit de klassieke popmuziek.
de adresgegevens; Rumours Lavendelstraat 9-13 3811CN Amersfoort 033-4612247
en de internet link is; http://www.rumours.nu/
ik kopieer uit de site;
Voor een avond compleet uit je dak ben jij in Cafe Rumours op de juiste plaats!! Rumours is het grootste cafe van Amersfoort in het hart van de stad. Met 4 verschillende zalen is hier voor ieder wat wils!
Ons nieuwste thema heet Rumours... Down Under,hier hoor jij de echte klassiekers uit de Pop geschiedenis! Je kunt hier plaatsnemen aan de eindeloze bar, maar de barkeepers zullen ook zeker zorgen voor gezelligheid en een feestje! . Compleet ingericht in Australische stijl...de naam zegt het al?Rumours?Down Under.
Vanuit Cafe Down Under loop je zo door naar The Legends? The Legends is een mooi danscafe aangekleed met bijzonderheden uit de muziekgeschiedenis. Onze muziekstijl in dit deel van de Rumours is de muziek van de laatste 20 jaar afgewisseld met de populaire hits! Ingericht met een pooltafel, internet en darts!
In Rumours ?Swing? onze ruime danszaal, met een grote en een kleine bar, kan je een avond geweldig uit je dak gaan. De huis- en gastdeejays zullen je vermaken met de allernieuwste urban, club en hardstyle! Dj Twinnie zorgt elk weekend voor een vet feestje en hou de agenda van The Swing in de gaten op de website!
De Rumours was niet compleet geweest zonder de Inn, het gezelligste feestcafe van de stad! De echte feestnummers en hits uit de top 40 komen hier voorbij!
Doordat Rumours uit verschillende delen bestaat, maar liefst 4 zalen en 3 dansvloeren, is dit de perfecte locatie voor feesten en partijen vanaf 50 tot 1000 personen! Hier wordt veelvuldig gebruik van gemaakt door scholen en bedrijven om een spetterend feest te organiseren.
k hoop jullie daar te ontmoeten..... come-on and dance with meeee!
en ja, ik het-er zin an carien! met dank aan zinga, die me aan dit adresje hielp; en aan marieke, voor t gebruik van haar acount!!
groetjes (en tot 7 augustus ) van anoniempje 35+
mannen: anoniempje 40+ anoniem 45+
vrouwen: anoniempje 35+ Susannah
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 3 augustus 2010, 23:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zit hier eens even te lezen en vind eigenlijk dat jullie een heleboel vinden en in zitten te vullen........Een scheiding is voor mannen én vrouwen een moeizaam proces, wat er aan voorafgaat daar hoor je vaak een fractie van en weten degenen die het aangaan het best. het gaat er vaak om wat je niet weet. Ik denk dat het dan ook heel moeilijk in te vullen is wat de juiste weg is en wat goed is voor die persoon.........We hebben het over mensen met hun karakters en hun eigenschappen......en dat is per individu verschillend..... Ik wordt er echt een beetje naar van om te lezen hoe het allemaal wel moet en hoe goed jullie het wel weten...... Helaas.....de praktijk is wat weerbarstiger denk ik...... | Daarmee geef je ook meteen de beperking aan van een case. Maar je kunt wel je uitgangspunten formuleren en dan in de praktijk die vorm proberen te geven. Dan zul je natuurlijk tegen nog meer problemen oplopen, maar er is toch niks op tegen om te kijken vanuit welk oogpunt je mensen wilt benaderen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:54
|
|
|
|
in de vakantie naar snip en snap
als snip niet snapt wat snap snapt en snap niet snapt wat snip snapt als snip snapt snap en snap snapt snip dan snapt ...................... ppfffffff ik ken t niet meer uit me hoofd ,lol
[url]Songtekst: Snip en Snap - "Als Snip niet snapt wat Snap snapt"
Want Snip snapt niet wat Snap snapt En Snap snapt niet wat Snip snapt Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip Verdwijnt het Snip en Snap begrip Waar Snap snapt niet wat Snip snapt En Snip snapt niet wat Snap snapt Als Snap Snip snapt en Snip snapt Snap Doen Snip en Snap geen klap Voila...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 23:01
|
|
|
|
ik ben 8 jaar getrouwd geweest met een christen,zelfs samen in bediening gestaan en helaas toch strande dit huwelijk ,hij gooide het gehele christenzijn aan de kant en maakte andere keuzes. toch zou ik in een relatie weer kiezen voor een christen omdat je toch meer raakvlakken hebt ivm je geloofsbeleving. anders sta je al meteen zover van elkaar af is mijn ervaring. het gezegde 2 geloven op een kussen daar slaapt de duvel tussen is een kras gezegde maar er zit wel een kern van waarheid in.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 3 augustus 2010, 23:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 23:26
|
|
|
|
Zwemles in het sportfondsenbad in amsterdam............
Een kreng van een juf hield je nek vast met een ijzeren haak... En koud....dat water.
Alleen de busreis van en naar het zwembad was leuk; heel veel snoep , door sommigen gestolen uit de buurtsuper( ik niet natuurlijk!)
Geen wonder dat ik nog altijd NIET van zwemmen houd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 23:29
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | Zwemles in het sportfondsenbad in amsterdam............
Een kreng van een juf hield je nek vast met een ijzeren haak... En koud....dat water.
Alleen de busreis van en naar het zwembad was leuk; heel veel snoep , door sommigen gestolen uit de buurtsuper( ik niet natuurlijk!)
Geen wonder dat ik nog altijd NIET van zwemmen houd. |
ik hou ook niet van zwemmen en toch ga ik naar henschoter meer.. alleen voor de fun. jij komt toch ook wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 23:29
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik hou ook niet van zwemmen en toch ga ik naar henschoter meer.. alleen voor de fun. jij komt toch ook wel?  |
Alleen als jouw voeten weer HELEMAAL schoon zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 23:31
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | | Alleen als jouw voeten weer HELEMAAL schoon zijn |
Ik kan je niet garanderen dat mijn voeten schoon kunnen blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 00:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoe kunnen we haar nou vergeten , 1 van de grote forumschrijfsters, Liesbeth.
Liesbeth, bij deze, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En alle andere jarigen ook, van harte. |
Dank je wel Visser!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 00:31
|
|
|
|
Hoe zit het dan in Japan waar geen ruimte is om te begraven alleen de rijke mensen die dat stukje kunnen betalen die kunnen dan begraven worden en de andere menden dus niet dan zit je toch met een heel groot probleem denk ik dan . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:05
|
|
|
|
We gaan gewoon rustig afwachten waar meneer rutte de 18 miljard gaat weg halen ik denk zomaar bij de ontwikkelings hulp en de uitkeringen zoals de aow en weduwen en wezen en het ziekenfons en zo kan je wel doorgaan want ik kreeg een mail vande week waar de mensen die ere baantjes hebben zoals het kanker fonds wat ik ook heb die krijg zomaar 400.000 en dat is dan een ere baantje waar praten we over . Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:23
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | Hierbij is het erg belangrijk om te weten dat een man ook bepaalde kookkunsten kan vertonen. Zie hieronder de details van de ons allen zo bekende barbecue ceremonie: MAN / VROUW
1. Man haalt barbecue en kolen uit de schuur. 2. Vrouw maakt de grill van de barbecue schoon. 3. Vrouw gaat naar de winkel. 4. Vrouw gaat naar de slager. 5. Vrouw gaat naar de bakker. 6. Vrouw maakt de salades klaar en bereidt de groenten. 7. Vrouw bereidt de diverse vleessorten. 8. Vrouw legt al het vlees op een schaal samen met alle andere barbecue benodigdheden, zoals kruiden etc. 9.Vrouw brengt de schaal en de schoongemaakte grill naar de man die bij de barbecue staat te wachten met een biertje in z’n hand.
10.Man legt het vlees één voor één op de barbecue.
11.Vrouw gaat de tafel dekken. 12.Vrouw checkt de groenten die ze aan het koken is. 13.Vrouw bereidt het dessert. 14.. Vrouw gaat naar buiten om de man te vertellen dat het vlees op de barbecue aanbrandt.
16. Vrouw pakt de borden en serveert het serviesgoed uit.
17. Man schenkt de drankjes in. 18. Vrouw ruimt tafel af en gaat koffie zetten. 19. Vrouw serveert koffie en dessert. 20. Vrouw ruimt tafel weer af. 21. Vrouw gaat afwassen en de keuken opruimen.
22. Man laat de barbercue staan; er branden immers nog wat kooltjes. 23.. Man vraagt aan vrouw of ze vandaag blij is dat ze niet hoefde te koken. 24.. Man ziet vrouw verbaasd kijken en concludeert dat het onmogelijk is om vrouwen gelukkig te maken. |
Hij is wel heel sterk brazz hihi maarre dat gaat niet door he wij vrouwen zitten en laten ons lekker door de mannen bedienen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 01:24
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | ow, chips... en ik heb me nu wel opgegeven voor de bbq... maar ja... is vast ook gezellig | 'je kan nog switchen hoor ik heb nog niks besteld
|
|
| Naar boven |
|
|