| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 17:49
|
|
|
|
ik kan enkel zeggen dat ik bezig ben om een boek te schrijven over dit onderwerp (vanuit persoonlijke ervaringen ) vooral in het licht van wat doet het met je als ouder(verzorger) en hoe ga je ermee om en met wat voor instanties krijg je te maken etc etc. het is een onderwerp wat veel emoties oproept,dus het boek vorderd langzaam. wil je meer weten dan zou ik zeggen mail me maar pv want het is te heftig om het hier zomaar ff open te gooien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 17:59
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | We leven in een tijd dat we niet willen accepteren dat we ouder worden. Botox-sportschool-haarkleuring-dezelfde kleding dragen die je kinderen hebben- haartransplantatie.
Gewoon eens accepteren dat verval in de schepping ligt en natuurlijk wel goed voor je lichaam blijven zorgen. Ja, en als het psychisch leed veroorzaakt, dan kun je natuurlijk gebruik maken van de medische mogelijkheden. |
Ik ben helemaal met je eens dat je wel een beetje mee mag gaan in je "'oudheid"en dat je er niet'"over the top"bij moet lopen. Maar er is toch niets mis mee om ook nog een beetje op je uiterlijk te letten en dat belangrijk te vinden???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 18:18
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | gelukkig is de liefde voor bloemen en vrouwen goed te combineren. sterker nog; je kan die bloemen prima gebruiken om de liefde van je leven mee te verrassen........... (alleen heeft een kweker niet altijd schone handen...........) |
Is het zo verrassend als jij een orchidee meeneemt voor de liefde van je leven??????? Als ze nu niet wist dat je orchideenkweker was dan was ze wel onder de indruk denk ik.....een man die een orchidee meeneemt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 18:39
|
|
|
|
Hm.......tegen de tijd dat ik wat ouder ben en rimpels en grijze haren krijg(ahum pass the salt!!! )dan laat ik de boel niet optrekken,leegzuigen,bijvullen,plamuren,sculpturen of bevriezen.......denk ik....... Met goed voor jezelf zorgen is niets mis,zolang je het niet te bont maakt(mijn moeder van 86 gebruikt nog anti-rimpel creme )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:06
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hm.......tegen de tijd dat ik wat ouder ben en rimpels en grijze haren krijg(ahum pass the salt!!! )dan laat ik de boel niet optrekken,leegzuigen,bijvullen,plamuren,sculpturen of bevriezen.......denk ik....... Met goed voor jezelf zorgen is niets mis,zolang je het niet te bont maakt(mijn moeder van 86 gebruikt nog anti-rimpel creme ) |
Ook welkom op de cm reunie.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:28
|
|
|
|
|
er zijn er die alleen gaan picknicken en er zijn er die het water in willen, marian, dus neem in elk geval je badkleding maar mee......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:37
|
|
|
|
[
ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie, geholi! komt een kweker uit zijn werk, en ziet zijn princesje in de keuken achter het aanrecht, druk bezig om wat liefde te klaar te maken om zijn maag mee te vullen, en zegt;
"schat, ik heb wat voor je meegebracht, om je te laten voelen, dat je toch qua schoonheid volledig in het niet valt bij deze prachtige, byzondere orchidee!!"
alleen ehhh; waar heeft die kweker schone handen voor nodig??? ik denk namelijk dat de kans reeel is dat hij die alleen nodig heeft om de keuken te ontvluchten!![/quote]
volgens mij moet hij dan vluchten omdat de keukenprinses van boosheid het vlees heeft laten aanbranden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:38
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | iedere dag doe ik al wat aan de tuin.. tussen de buien door. wil zaterdag het werk geklaard hebben. |
Vandaag geen buien gehad Maris, je hebt de tuin nu vast wel onkruidschoon. Tot zaterdag bij het henschotermeer..... maar ik krijg de indruk dat je geen zin meer hebt om te komen, en de tuin als uitvlucht gebruikt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Is het zo verrassend als jij een orchidee meeneemt voor de liefde van je leven??????? Als ze nu niet wist dat je orchideenkweker was dan was ze wel onder de indruk denk ik.....een man die een orchidee meeneemt....  |
Inderdaad, deze truc werkt slechts eenmalig Willemijn, daarna moet je bij je collega's gaan ruilen.
Zoals Herman Finkers al eens zei:
Ja, luister Brigit, ik vind romantiek best, maar het moet wel betaalbaar blijven.
Laatst aangepast door
|
GEHOLI202
|
op woensdag 11 augustus 2010, 21:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:42
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | A friend is one who believes in you, when you have ceased to believe in yourself! |
Groter dan een vriend te hebben is een vriend te zijn.
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Samen eten is olie voor de vriendschap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE965
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
up ..... |
Leuk plan een dagje strand en lekker dichtbij ook dus ik heb mijzelf toegevoegd aan de lijst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:44
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | | Inderdaad, deze truc werkt slechts eenmalig Willemijn, daarna moet je bij je collega's gaan ruilen. |
Moet je niet hier vertellen...... Maar ik moet je zeggen dat ik het wel waardeer als een man een bloemetje meeneemt.....vind het wel attent......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:46
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | Dat klopt Arnold, maar scheiden is wel een zonde in GODS ogen. | wie is dr vrij van zonde ? als je zonde vergeven worden is het toch goed de moordenaar aan het kruis kwam ook in de hemel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:48
|
|
|
|
ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie, geholi! komt een kweker uit zijn werk, en ziet zijn princesje in de keuken achter het aanrecht, druk bezig om wat liefde te klaar te maken om zijn maag mee te vullen, en zegt;
"schat, ik heb wat voor je meegebracht, om je te laten voelen, dat je toch qua schoonheid volledig in het niet valt bij deze prachtige, byzondere orchidee!!"
alleen ehhh; waar heeft die kweker schone handen voor nodig??? ik denk namelijk dat de kans reeel is dat hij die alleen nodig heeft om de keuken te ontvluchten!
volgens mij moet hij dan vluchten omdat de keukenprinses van boosheid het vlees heeft laten aanbranden.....
en hoe passeert de orchiedeeenkweker dan zijn kokende princes om zijn handen te wassen???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 augustus 2010, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:02
|
|
|
|
|
Het gaat volstrekt buiten je om, je kunt het niet oproepen of enscenseren, dat is de vluchtigheid van geluk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie, geholi! komt een kweker uit zijn werk, en ziet zijn princesje in de keuken achter het aanrecht, druk bezig om wat liefde te klaar te maken om zijn maag mee te vullen, en zegt;
alleen ehhh; waar heeft die kweker schone handen voor nodig??? ik denk namelijk dat de kans reëel is dat hij die alleen nodig heeft om de keuken te ontvluchten!
volgens mij moet hij dan vluchten omdat de keukenprinses van boosheid het vlees heeft laten aanbranden.....
en hoe passeert de orchiedeeenkweker dan zijn kokende princes om zijn handen te wassen??? |
Een bloemetje meenemen door een niet-kweker wordt toch altijd zeer gewaardeerd, merk ik. Honderdste posting binnen 24 uur, zo zie je maar weer Hannan, ik moet niet over grijs beginnen.
Thomas, wat grijnzend.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 11 augustus 2010, 20:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:05
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: |
Ik dacht dat je gezien had wat er gebeurde... Nee; ik word liever niet aangerand. Voor mij reden om voortaan héél voorzichtig te zijn met deelname aan cm-uitjes. |
Ik heb het vermoeden wie het was. Die persoon gewoon negeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | CROSSROAD317 schreef: En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem ....
ben ik de enige vrouw die nu een alergische reactie voelt opkomen op orchideeen(kwekers)?? |
Nee hoor. Niet alle vrouwen houden van orchideeën. Uit respect voor Geholi zal ik maar niet zeggen dat ik orchideeën lomp en lelijk vind.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:16
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb het vermoeden wie het was. Die persoon gewoon negeren. |
Dat deed ik al maar dat was dus niet afdoend. De volgende x sla ik em tot moes als hij mij ook maar met 1 vinger aanraakt.
Hij is nu dus gewaarschuwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:18
|
|
|
|
[quote=THOMAS968]
quote]
Een waarheid als een koe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:32
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Een bloemetje meenemen door een niet-kweker wordt toch altijd zeer gewaardeerd, merk ik. Honderdste posting binnen 24 uur, zo zie je maar weer Hannan, ik moet niet over grijs beginnen.
Thomas, wat grijzend. |
grijzende thomassen beginnen toch altijd met plagen? tja, en wie kaatst kan de bal verwachten; alleen hebben de dames nu de krachten gebundeld, dus je krijgt het nog zwaar op je grijze dag, ben ik bang!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DOMINIQUE719
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:34
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | veel singles hebben een hekel aan blind dates ,ik ook . toch hebben veel singles regelmatig een blindate . ik ook . je zou dus kunnen concluderen dat wij singles onszelf graag kwellen . daar zit wat in . mar het echte problem zit hem in de blind dates : die zijn verslavend . iedere keer als ik een blind date heb overleeft, neem ik me voor nooit meer op blind date te gaan, want ik hat die dingen . vooraf loopt het me dun door de broek van de zenuwe , ik weet zeker dat ik de meest weerzinwekkende persoon op aarde ben en natuurlijk vind ik mezelf een superloser omdat iemand anders voor mij een afspraakje heeft moeten regelen.( ik doe niet aan datingsites , ik schakel vrienden en kennissen in. maaken die zich ook is nuttig ) dan ontmoet ik mn blinddate en denk ik ; pppfff heb ik me hier nou zo druk om gemaakt ? na een ongemakkelijk uurtje neem ik afscheid en weet ik het heel zeker ; yep dit was mn allerlaatste . maar een tijdje later ben ik mijn voornemen al weer glad vergeten en hup , daar ga ik weer . het hart in de keel, de bilspleet badend in het zweet , op naar een blind date . want , en dat is het verslavende van een blind date : je weet maar nooit . na twintig mislukte afspraakjes moet het toch een keer raak zijn ? dat denk je , dat hoop je , dat wil je dus onder ga je de martelgang maar weer . ( ik hoop dat singles dat herkennen , anders ben ik echt een zielig geval .)
vorige week had ik weer een , mijn 22e . jazeker ik tel ze . en opeens ontdekte ik iets positiefs aan de blind date . ik heb nogal de neiging me zelf te verwaarloze . scheren, mee-eters uit drukken , neusharen trimmen , voeten ontsmetten, tanden poetsen, en een schone onderbroek aan trekken - waarom zou ik ? voor mezelf ? geen zin meer in . maar omdat ik dus een blin date had , nam ik me zelf weer eens stevig onderhanden , na een paar uurtjes stevig schrobben, glom ik weer van top tot teen . en zo1n verse onderbroek zit best lekker geef ik toe . de blind date maakt van mij weer een nieuw, fris, herboren mens was nodig ook . nog een ontdekking; nummer 22 was zowaarbest leuk. dus singles ; stof jezelf af . verstand op nul en blijven daten . je moet toch wat |
Volgens mij heb ik dit gisteren in de metro gelezen??
Laatst aangepast door
|
DOMINIQUE719
|
op woensdag 11 augustus 2010, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:35
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Leuk stukje Braz. Misschien volgende keer toch ff de bronvermeling erbij? Is wel zo netjes naar de schrijver toe...
GrZ |
Hoe blind wil je hem hebben?
De naam ? = Thom Arisman
metro 10-08-2010
vind het echter wel zielig om dit zo te doen , voor die man die in zijn broek scheit ... bij een blind date... hoe moet dit dan wel niet overkomen? Is er een dokter in de zaal
Hoe ik dit weet? Ja, eh,
IK BEN NIET BLIND
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | grijzende thomassen beginnen toch altijd met plagen? tja, en wie kaatst kan de bal verwachten; alleen hebben de dames nu de krachten gebundeld, dus je krijgt het nog zwaar op je grijze dag, ben ik bang!  |
De dames verbloemen de waarheid niet. Ze worden jaloers, als verwelkende bloemen voor enkele dagen tijdelijk, heel even, de aandacht naar zich toe trekken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:41
|
|
|
|
|
Een vrouw is langer in de bloei van haar leven dan een bloem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Een vrouw is langer in de bloei van haar leven dan een bloem. |
Zo zie je maar, de bloem dient de vrouw en niet omgekeerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:44
|
|
|
|
| DOMINIQUE719 schreef: | Volgens mij heb ik dit gisteren in de metro gelezen??  |
duurde lang maar je hebt de prijs domenique hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:51
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | | duurde lang maar je hebt de prijs domenique hahaha |
Dominique is net een minuutje sneller dan ik... snik, snik... moet ik nu tevreden zijn met een tweede plaats?
De vraag van Zinga was de naam van de auteur! Niet de naam van het blad dat het heeft gepubliceerd!
Dus ik eis toch minimaal een 1e plaats ex equo. Ben overigens érg benieuwd naar de prijs!!!
Eh... Dominique is een vrouw... die wint natuurlijk ALTIJD bij een man!
Daar is niet tegen te vechten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:55
|
|
|
|
| DOMINIQUE719 schreef: | Volgens mij heb ik dit gisteren in de metro gelezen??  |
VAN HARTE GEFELICITEERD DOMINIQUE !
Leuke foto! Echt waar.
Maar wil toch nog een geintje uithalen...
Die foto... met op de achtergrond die... Was dat ook een blind date?
Sorry, kon het niet laten...
IK VIND DAT JE ER LEUK OP STAAT!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | grijzende thomassen beginnen toch altijd met plagen? tja, en wie kaatst kan de bal verwachten; alleen hebben de dames nu de krachten gebundeld, dus je krijgt het nog zwaar op je grijze dag, ben ik bang!  |
Vrouwen hebben altijd gelijk
|
|
| Naar boven |
|
|