| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:40
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
De glimlach van kinderen, de onbevangenheid en spontaniteit... iets wat je eigenlijk gewoon zelf zou moeten meemaken... maar ik kan het ook vertellen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:40
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | EN DAN NU NOG EVEN REAGEREN OP DE VRAAG:
Richard begon dit topic met de vraag:
Voor het beroep 'LUISTEREN' moet ik je ÓNGESCHIKT verklaren... |
Als je de reactie op op jou voorbeeld hoe je gratis kan leven onder iemand anders vraag gaat zetten krijg je inderdaad een heel raar verhaal.
Word jij nooit moe van jezelf? Zou bijna zegen.....ga vrijwilligers werk doen ofzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:47
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Er zijn natuurlijk ook mensen die om wat voor reden dan ook, niet kunnen werken, die benijden mensen die wel gaan werken en dat ook kunnen...... Alle begrip......
Maar inderdaad, om dan gelijk met allerlei alternatieven aan te komen om je te laten zien hoe je ook kan leven wekt bij mij ook wat irritatie op........en wat irritatie is eigenlijk nog erg nobel gezegd......  |
De vraag, waar dit topic mee begon is, dat iemand 40 uur wil werken, maar dat om medische redenen niet volhoudt. Wat zijn dan de consequenties?
- mensen voelen zich nutteloos - mensen voelen zich onzeker, omdat je zo geen toekomst kan opbouwen - mensen voelen zich geen onderdeel van de samenleving omdat ze niet meedoen - mensen krijgen banen die minder geld opleveren dus kunnen ook dan niet meedoen - mensen kunnen minder kopen, moeten bezuinigen, kunnen niet doen wat ze willen.
Dus je hebt minder geld...
MAAR JE KIJKT WEL ALLEMAAL NAAR DEZELFDE TELEVISIE en je loopt wel allemaal door dezelfde winkels en winkelstraten
DIE VOL RECLAME ALLERLEI ZAKEN AANPRIJST DIE JE ZELF NIET KUNT BETALEN !
Dát roept irritatie, frustratie, enz. enz. op! Dat heet 'sociale deprivatie'
Op die situatie heb ik een paar voorbeelden van praktische antwoorden geboden,
MET EEN ANTWOORD OP DE VRAAG: HOE JE <<< IN DIE SITUATIE >>> OOK LEUK EN NUTTIG KUNT LEVEN.
en daar zijn er heel veel van hier, op CM vermoed ik,
Immers, wie een gezin heeft met kinderen en gaat scheiden heeft dubbele lasten en bovendien kan je de zorg voor kinderen dan ook moeilijker over de partners verdelen dus ook dat levert extra last op bij het vinden van werk dus belanden sommige moeders in de bijstand maar hun kinderen willen wel gewoon meedraaien met studies, waarvoor zij straks zelf geld mogen lenen enz. enz. Het gevolg? De moeders die het hardste iemand nodig hebben, hebben het minste geld om er één te ontmoeten...
en verder ga ik er nadrukkelijk NIET op in.
Nou ja, ik zal wel moeten, want dit gaat natuurlijk toch weer reacties oproepen...
Verder begrijp ik Willemien wel, want die heeft waarschijnlijk een goede baanen heeft ook een goed hart want, zelfs de lichtste virtuele aanraking van dit goede hart roept al het gevoel op, dat ze ook nog vrijwilligerswerk zou moeten doen en dat houdt een mens niet allemaal vol...
DUS RICHARD HET BESTE ADVIES MOET NU NOG KOMEN:
VERSIER DIE VROUW , JE HEBT TIJD ZAT ! ! !
en het leeftijdsverschil?????????????????????????????????????????????????? Als je hééééééééééééééééé'l hard loopt, haal je haar misschien nog wel in !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:51
|
|
|
|
| ILSE006 schreef: | | ik vind uiterlijk wel belangrijk, je moet je ook tot diegene aangetrokken voelen uiteindelijk. |
maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ? Ook ik vind uiterlijk niet onbelangrijk, 't is het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet, maar aantrekkingskracht heeft wat mij betreft vooral te maken met het totaalplaatje van iemand. En wat mij betreft is juist hoe iemand van binnen is ook heel erg belangrijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:53
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Als je de reactie op op jou voorbeeld hoe je gratis kan leven onder iemand anders vraag gaat zetten krijg je inderdaad een heel raar verhaal.
Word jij nooit moe van jezelf? Zou bijna zegen.....ga vrijwilligers werk doen ofzo  |
Les 1 economie. Het hebben van een baan.
Het hebben van een baan, heeft vele voordelen. Wie 40 uur werkt, verdient bijvoorbeeld 40 x euro 10 per uur = 400 Wie 24 uur werkt, verdient bijvoorbeeld 24 x euro 10 per uur = 240.
Les 2 het huishouden.
Het huishouden kost geld. Mensen moeten geld betalen voor hypotheek * zie één van de eerste antwoorden bij dit topic. Daarom moeten mensen dus toch 40 uur werken.
Les 3 mensen worden ziek van hun werk.
Dit heet een bedrijfsongeval. Je wilt werken, maar je kan niet. De vraag luidt dan, hoe kan ik toch mijn huis en mijn eten betalen?
Het huiswerk bij Les 3 is: 'zoek een antwoord'. Help! Ik mag niets voorzegggen... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:58
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Als je de reactie op op jou voorbeeld hoe je gratis kan leven onder iemand anders vraag gaat zetten krijg je inderdaad een heel raar verhaal.
Word jij nooit moe van jezelf? Zou bijna zegen.....ga vrijwilligers werk doen ofzo  |
N.B. bij het maken van dit proefwerk, mogen Pieter en Annette niet naast elkaar zitten. Het lijkt er een beetje op, dat ze bij elkaar afkijken... Oh, oh! Dat verwacht je natuurlijk niet op een datingsite , maar het gebeurt toch !
Waar zit die emoticon toch voor 'liefde maakt blind' ??? Geeft niet hoor, jullie liefde is om van te zoenen , houden zo !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:00
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Les 1 economie. Het hebben van een baan.
Het hebben van een baan, heeft vele voordelen. Wie 40 uur werkt, verdient bijvoorbeeld 40 x euro 10 per uur = 400 Wie 24 uur werkt, verdient bijvoorbeeld 24 x euro 10 per uur = 240.
Les 2 het huishouden.
Het huishouden kost geld. Mensen moeten geld betalen voor hypotheek * zie één van de eerste antwoorden bij dit topic. Daarom moeten mensen dus toch 40 uur werken.
Les 3 mensen worden ziek van hun werk.
Dit heet een bedrijfsongeval. Je wilt werken, maar je kan niet. De vraag luidt dan, hoe kan ik toch mijn huis en mijn eten betalen?
Het huiswerk bij Les 3 is: 'zoek een antwoord'. Help! Ik mag niets voorzegggen... ! |
Jij kan schijnbaar goed uitleggen, mag jij mij nu even uit leggen wat dit te maken heeft met mijn opmerking? Jij bent antwoorden aan het verdraaien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | De zaken die jij beschrijft zijn prima maar wel alleen te realiseren als je niet werkt! Weet je wel hoeveel tijd het kost om zo te leven? Ik wil graag mijn tijd aan andere zaken besteden als ik vrij ben.........en daar is ook helemaal niets mis mee........  |
... eh, is dit een uitnodiging voor een date? ? ?
Waar zullen we afspreken?
Help! Dit emoticon heeft als je het schrijft de vorm van een dollar... Zo was het helemaal niet bedoeld, schat !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 15:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Jij kan schijnbaar goed uitleggen, mag jij mij nu even uit leggen wat dit te maken heeft met mijn opmerking? Jij bent antwoorden aan het verdraaien. |
ok, heb nu ff tijd nodig om te antwoorden... lesvoorbereiding, weet je wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:05
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ok, heb nu ff tijd nodig om te antwoorden... lesvoorbereiding, weet je wel... |
Bespaar jezelf die moeite en kijk voortaan eerst ff wie op wie antwoordde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:18
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ? Ook ik vind uiterlijk niet onbelangrijk, 't is het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet, maar aantrekkingskracht heeft wat mij betreft vooral te maken met het totaalplaatje van iemand. En wat mij betreft is juist hoe iemand van binnen is ook heel erg belangrijk. |
Ik ben het volkomen met je eens Sus..., wat dat totoaalplaatje betreft. Het uiterlijk is inderdaad niet onbelangrijk. Toch denk ik dat we allemaal wel aan een selectie doen. De afstand tussen de "kandidaten", de lengte, het gewicht, kleur van haar en ga zo maar door. Natuurlijk is er dan ook nog de bewuste foto. Toch denk ik nog dat indien de afstand, lengte en gewicht goed zit het ook toch nog afhangt van wat je op de foto ziet. Krijgt iemand met wat mindere looks dan nog een kans om zijn innerlijke kant te tonen?
Groeten vanuit Hoeven. Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:19
|
|
|
|
6 weken vakantie gehad, maar ben blij dat ie voorbij zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:28
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Bespaar jezelf die moeite en kijk voortaan eerst ff wie op wie antwoordde  |
WILLEMIJN232 (55)
WILLEMIEN schreeft
| Quote: | Berichten: 434
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:47 RICHARDRI464 schreef: Ik heb het over werken als dit nu (on)betaald is voor mij hetzelfde.
Soms heb je niet veel keuzes Richard, je hypotheek moet toch ieder maand betaald worden.......en moet er gewoon brood op de plank komen..... |
Het topic verliep uiteindelijk van een Bijbelse naar een praktische vraag.
Soms heeft een mens niet veel keuzes. Richard gaf aan, dat hij om medische redenen niet meer dan 24 tot 32 uur kon werken. Hij had dus geen keus.
De vraag is dan wel, hoe je een hypotheek kunt betalen en brood op de plank krijgt.
Mijn reactie was, hoe je dan toch 'gratis' of 'bijna gratis' kunt leven. Ik had natuurlijk ook kunnen verwijzen naar: a. dat de bank bij onvolledige baan geen hypotheek verstrekt. b. dat u zich kunt melden bij huisvesting voor huursubsidie.
Dat heb ik niet gedaan.
Ik heb aangegeven, hoe je dan zonder subsidies, overheidsteun enz. enz. toch gratis kunt leven.
Iemand die aangeeft, dat hij de zogeheten 'belastingdruk' wenst te verminderen, zodat de lasten voor de burgers lager worden, zou het met mij eens moeten zijn.
Als iemand én de belastingdruk wenst te verminderen (minder uitkering, geen huursubsidies, maar dan óók geen hypotheekaftrek enz. ) En tevens óók tegen levenswijzen is, om gratis en goedkoop te leven, dan blijft alleen euthanasie nog over?
P.S. De Nederlandse Spoorwegen houden momenteel een aktie, om het aantal zelfdodingen rond het spoor te verminderen.
Iemand met een volle maag, een doel in zijn leven en vrienden om zich heen zal dat niet zo snel doen.
Dit was mijn bijdrage aan de Nederlandse Spoorwegen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BLOEMPJUH877
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:35
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ? |
Ik denk dat aantrekkingskracht niet alleen te maken heeft met uiterlijk, maar ook met uitstraling. En op een foto is dat vaak niet erg goed te beoordelen. Iemand met een (voor mij) aantrekkelijke uitstraling hoeft echt niet per definitie een fotomodel of filmster type te zijn (val volgens mij ook niet echt op het Brad Pitt type ) Maar daarbij kan het ook zijn dat ik iemand met een (voor mij) verkeerde uitstraling geen eerlijke kans geef
Ben ook maar een mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:36
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Kun je nagaan hoe verschillend mensen zijn en de dingen verschillend kunnen interpreteren. Voor mij was en is die zin altijd positief (geweest)... "waar ben je ?" God die de mens opzoekt, er bestaat haast niks mooiers, toch ? nou voor mij dan in elk geval. En volgens mij deed God dat vaker, de mens opzoeken, ik denk dat het voor Adam niet vreemd was en dat hij wist dat God hem regelmatig opzocht. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:41
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | He Pieter Lieve reactie |
mee eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIEZL353
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:50
|
|
|
|
Hallootjes net terug van vakantie enneh wilde gewoon nog ff zeggen dat ik de BZJ dag erg geslaagd vond. T was gezellig en ontspannen. Wat mij betreft mogen er vaker zulke dagen of activiteiten georganiseerd worden. Voor diegenen die niet zijn geweest: Je hebt wat gemist!!! Het draaide niet om relaties maar gewoon om ontspanning door inspanning en om ontmoeting.
groet, Liezl353
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:55
|
|
|
|
Hierbij link naar The Jerusalem Passion, te vergelijken met de Mattheus Passion, maar dan over het nieuwe Jeruzalem.
Ik vond het zelf 2x ontroerend mooi, in de Doelen te Rotterdam:
http://www.jerusalempassion.com/resources-video.aspx
De hier getoonde opnames zijn overigens uit Australie. Nieuw concert komt in 2012 in Rotterdam, 2010 in Praag. Zie daarvoor de Nederlandse website Jerusalem Passion.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 15:00
|
|
|
|
tttssss hier geen wasdag maar een wasweek

Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 15:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 15:04
|
|
|
|
om even mijn kids op msn te hebben en hen te zien via de webcam. zal blij zijn als ze er zondag weer zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:06
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: |
Iemand met een volle maag, een doel in zijn leven en vrienden om zich heen |
Goed ik reageer even op mijn eigen reactie:
Mensen hebben hier een mening en die komt voort uit hun eigen leefsituatie. Dat mag.
En wat mensen zeggen, is vaak weer anders, dan wat mensen bedoelen. Omdat mensen vaak zelf niet weten, waarom ze iets denken en/of voelen.
Maar soms, als je állllllle andere meningen, van állllllle andere mensen serieus neemt, dan heb je zelf geen eigen leven.
De meningen van andere mensen beluisteren, respecteren, kan. Ik wil niet zeggen dat het moet...
Maar het blijkt wel, dat voor een EIGEN leven moet je ook je EIGEN dingen doen op je EIGEN manier.
Daarbij vind ik één uitspraak heel mooi: zonder DWARSLIGGERS geen spoorrails.
Soms is 'dwarsligger' zijn en alles op je 'eigen manier' doen, de enige manier, om niet te ontsporen.
Het hoe en waarom, dat voel je soms ZELF het beste aan.
of moet ik nu mijzelf citeren:
En ook wat ik hier nu zeg, is vaak weer anders, dan wat ik hier bedoel? Omdat mensen vaak zelf niet weten, waarom ze iets denken en/of voelen.
De wereld kun je nooit helemaal 'zelf' ontdekken, vaak krijg je iets gewoon AANGEREIKT, dankzij...
God en mensen,
maar ook dan, moet je wel genoeg kracht, liefde, vertrouwen, perspectief ervaren om aan te grijpen, wat je aangereikt krijgt.
En als je dan wat aangereikt krijgt, gaat het niet alleen om het ding wat je krijgt, maar vooral ook, om het 'dankzij' van 'WIE' je dingen krijgt,
De BRON van wie je dingen krijgt, het HART waaruit je dingen krijgt, de liefde er achter
is altijd onvergankelijker dan het ding...
en dat, maakt sterker en geeft meer durf durf om te leven en te genieten
en dan is het totaal niet meer belangrijk wat een ander er ook van moge denken.
Het zijn immers geschenken met daarachter
een bron van liefde? dat is onuitputtelijk!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 16:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:10
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | mee eens
 |
Nu al?
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 16:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:13
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Goed ik reageer even op mijn eigen reactie:
Mensen hebben hier een mening en die komt voort uit hun eigen leefsituatie. Dat mag.
En wat mensen zeggen, is vaak weer anders, dan wat mensen bedoelen. Omdat mensen vaak zelf niet weten, waarom ze iets denken en/of voelen.
Maar soms, als je állllllle andere meningen, van állllllle andere mensen serieus neemt, dan heb je zelf geen eigen leven.
De meningen van andere mensen beluisteren, respecteren, kan. Ik wil niet zeggen dat het moet...
Maar het blijkt wel, dat voor een EIGEN leven moet je ook je EIGEN dingen doen op je EIGEN manier.
Daarbij vind ik één uitspraak heel mooi: zonder DWARSLIGGERS geen spoorrails.
Soms is 'dwarsligger' zijn en alles op je 'eigen manier' doen, de enige manier, om niet te ontsporen.
Het hoe en waarom, dat voel je soms ZELF het beste aan.
of moet ik nu mijzelf citeren:
En ook wat ik hier nu zeg, is vaak weer anders, dan wat ik hier bedoel? Omdat mensen vaak zelf niet weten, waarom ze iets denken en/of voelen.
De wereld kun je nooit helemaal 'zelf' ontdekken, vaak krijg je iets gewoon AANGEREIKT, dankzij...
God en mensen,
maar ook dan, moet je wel genoeg kracht, liefde, vertrouwen, perspectief ervaren om aan te grijpen, wat je aangereikt krijgt.
En als je dan wat aangereikt krijgt, gaat het niet alleen om het ding wat je krijgt, maar vooral ook, om het 'dankzij' van 'WIE' je dingen krijgt,
De BRON van wie je dingen krijgt, het HART waaruit je dingen krijgt, de liefde er achter
is altijd onvergankelijker dan het ding...
en dat, maakt sterker en geeft meer durf durf om te leven en te genieten
en dan is het totaal niet meer belangrijk wat een ander er ook van moge denken.
Het zijn immers geschenken met daarachter
een bron van liefde? dat is onuitputtelijk!
 |
DeepHappy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:19
|
|
|
|
Uit mn werk met de voeten op de bank even niks. Zou handig zijn als ik nu een partner had die een wijntje in ging schenken en daarna een voetmassage en .......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:31
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Dit uitje is... GESTRAND ! ! er was toch al geen zon... Kan je de mensen niet kwalijk nemen...  |
Zo......... je bent weer goed wakker man!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:34
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | ... eh, is dit een uitnodiging voor een date? ? ?
Waar zullen we afspreken?
Help! Dit emoticon heeft als je het schrijft de vorm van een dollar... Zo was het helemaal niet bedoeld, schat ! |
rare reactie, je begrijpt geloof ik niet helemaal waar het over gaat.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:41
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | rare reactie, je begrijpt geloof ik niet helemaal waar het over gaat....... |
Mee eens... Ik dacht, een typisch voorbeeld van (typende) vingers die met gedachten op de loop gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 16:52
|
|
|
|
| LIEZL353 schreef: | Hallootjes net terug van vakantie enneh wilde gewoon nog ff zeggen dat ik de BZJ dag erg geslaagd vond. T was gezellig en ontspannen. Wat mij betreft mogen er vaker zulke dagen of activiteiten georganiseerd worden. Voor diegenen die niet zijn geweest: Je hebt wat gemist!!! Het draaide niet om relaties maar gewoon om ontspanning door inspanning en om ontmoeting.
groet, Liezl353 |
Leuk dat je even een reactie geeft over de BZJ dag! Ik was er zelf niet en ben dus wel benieuwd hoe zo'n dag er ongeveer uitziet en voor welke activiteit jij zelf gekozen hebt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 17:03
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 19:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 17:05
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Uit mn werk met de voeten op de bank even niks. Zou handig zijn als ik nu een partner had die een wijntje in ging schenken en daarna een voetmassage en .......  |
en zou je dat aan willen nemen van zoon partner en wat zou jij daar voor tegen over willen stellen
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |